Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax en FC Utrecht niet akkoord na eerste onderhandelronde’

Laatste update:

Ajax en FC Utrecht hebben zondagavond de eerste onderhandelingen gevoerd over een overgang van Erik ten Hag naar Amsterdam. Een akkoord is nog niet bereikt, meldt RTV Utrecht. Een eventuele deal zal dus over de kerst worden getild. Ajax hoopt Ten Hag nog voor de seizoenshervatting aan te stellen, maar moet met een geldbedrag over de brug komen.

Naar verluidt beschikt Ten Hag over een afkoopclausule van 400.000 euro, maar die treedt pas vanaf de zomer in werking. Utrecht kan nu dus zoveel vragen als het wil, al lijken de betrokken partijen rekening te houden met een akkoord. "Als je zo'n mogelijkheid krijgt, die hij waarschijnlijk krijgt, dan vind ik het vrij logisch dat hij daarop ingaat", zei verdediger Ramon Leeuwin van Utrecht zondagochtend bijvoorbeeld bij De Tafel van Kees.

Dit weekend liet Ten Hag weten open te staan voor Ajax. Het is echter aan de clubs, voegde hij toe. "Of ik de wil heb om trainer van Ajax te worden? Wie niet? Ook Erik ten Hag zou dat een geweldige uitdaging vinden. Ajax is een aansprekende club, de meest fascinerende club in Nederland. Natuurlijk heb je daar interesse in", beaamde hij. Ten Hag wordt door Ajax gezien als een geschikte opvolger voor Marcel Keizer, die donderdag werd ontslagen.

Denk je dat Erik ten Hag middenin het seizoen naar Ajax gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet rondkomt, kan niet echt onderbouwen waarom, maar ik vind ten Hag niet de man voor mijn Ajax. Het liefst zie ik Bosz terugkomen. Van Gaal zou ik ook vet vinden, maar lijkt me niet heel realistisch.

24 december 2017 om 23:19

Van haal zou ik helemaal niet vet vinden. Die laat zn teams de laatste jaren nou ook niet bepaald leuk voetbal spelen. Kan je net zo goed betonvoetbal liefhebber frank de boer terughalen.

24 december 2017 om 23:55

Wat is beton voetbal liefhebber? Ben je dat als je twee jaar goed gevoetbald hebt, en de laatste jaren door afgeroomde matige selecties getoverd hebt. En dezelfde ongein en ondankbaarheid had gehoord, als hij risicovol had gespeeld de laatste jaren en niets had gewonnen. Had je dan graag ook gehoord. 😉

25 december 2017 om 00:16

Laatste jaren zie je dat Van Gaal echt behoudend speelt en niet meer zoals vroeger.

Ook liet hij bij Ajax tijd ook niet echt veel aanvallend voetbal spelen, meer in balbezit. Beetje Frank de Boer voetbal met betere spelers (toevallig in dat moment).

25 december 2017 om 02:19

Dat matige selecties vind ik altijd zo’n slecht excuus.... sorry. Hoorde dat sommige analisten ook zeggen maar dan vraag ik me toch iets af. Hoe kan het dat clubs als Utrecht en Zwolle enz enz wel leuk voetbal kunnen laten zien maar frank kon dat niet. Heeft namelijk niks met matigheid te maken. Zelfs Cambuur speelde in die tijd leuker voetbal dan Ajax. Je kan met mindere spelers ook leuk voetbal spelen. En frank had echt wel genoeg kwaliteit tot zn beschikking. De manier waarop hij voetbal wil spelen is gewoon niet leuk om naar te kijken en dan maakt het niet uit of je Ronaldo en Messi of een rosheuvel in het veld hebt staan. Dat eeuwige gebrei en zekerheid inbouwen is gewoon saai en heeft niks met matige spelers te maken. Bij hem zag je bijv elke vleugelspeler slechter worden. Die begonnen allemaal met flair en eindigden als lompe boeren die nog geen lantaarnpaal meer voorbij kwamen. Alle creativiteit werd eruit gezogen onder de boer.

25 december 2017 om 02:48

Ik zou van Gaal wel vet vinden, ben persoonlijk wel fan van de man. Buiten dat is het wel een sterke persoonlijkheid, iets dat Ajax best kan gebruiken om alles en iedereen in het gareel te krijgen.

25 december 2017 om 08:49

En hoe hoog zijn Zwolle, Cambuur en Utrecht destijds geëindigd dan? Als je niet om het kampioenschap speelt en ook niet om degradatie strijdt kun je dus automatisch heel wat meer risico in je spel leggen. Of ga jij er mee akkoord dat Ajax een stuk aantrekkelijker gaat spelen, maar wel 8 keer verliest en 6 keer gelijk speelt in een seizoen?

25 december 2017 om 09:08

Dat ben ik met je eens. Bij Inter en crystal heeft ie bovendien niet goed gepresteerd. Maar... destijds onder zijn leiding won Ajax wel van het Barcelona van Neymar.

25 december 2017 om 12:00

@ soccerfan, Onzin. Bij Ajax moet je bij die clubs die jij opnoemt mag je. Leuk attractief ten onder gaan wordt niet getolereerd. Daarbij komt dat De boer helemaal geen materiaal had. Hij had 1 creatieve speler. Schone en een spits. Millik. Vervolgens kreeg hij als extra creatieve impuls de altijd geblesseerde Sinkgraven. De Boer had echt helemaal niets. Toen hij starte was het echt wel heel behoorlijk voetbal. Vervolgens kwam de jaarlijkse afroming en werd het minder en minder. Telkens jeugdspelers proberen door te ontwikkelen, want Ajax winkelde toen voor versterkingen in de koopjeshoek. Frank heeft Ajax zo ongeveer terug gebracht naar de status die ze nu weer hebben. Nooit geklaagd, telkens maximaal presteren met modale voetballers. Siem de Jong en Vurnon Anita leken onder de Boer geweldenaren en reuze doders.

25 december 2017 om 12:36

Eriksen, Vertonghen, Alderweireld etc. vergeet je wel te noemen. Toe gegeven dat het spel de eerste 2 jaren nog wel enigszins leuk was, maar kon ook attractiever. Buiten de attractiviteit faalde hij Europees ook met die toppers voor Nederlandse begrippen. Alsof een Sanchez of een Ziyech zoveel beter is dan Vertonghen en Eriksen destijds..

24 december 2017 om 23:28

Wat is er toch met de fetisj voor bosz? Man die nog nooit iets heeft gewonnen. Ook vorig seizoen niet.

25 december 2017 om 00:37

Met een betere selectie ook nog..

25 december 2017 om 02:47

Ik heb me gewoon vermaakt met zijn voetbal, simpel zat.

25 december 2017 om 11:33

Ook de finale tegen United? Ook de uitwedstrijden tegen Lyon en Schalke? Ook tegen Excelsior en Groningen? Ook in het begin van het seizoen? Onder leiding van Bosz heeft Ajax niet meer gescoord dan onder Keizer, ze wonnen niks, ze hadden een uitzonderlijke selectie, ze hebben dramatische wedstrijden gespeeld zowel aan het begin als aan het einde van het seizoen en moesten de titel aan Feyenoord laten. Bosz is ook nog eens na een jaar weggegaan waarbij hij Ajax achterliet op een zeer onprettige manier. Dat jij je hebt vermaakt lijkt me niet genoeg reden om die man terug te halen. Nooit meer Bosz aub, dan liever Frank de Boer, Louis van Gaal of een nieuweling als het niet Ten Hag wordt.

25 december 2017 om 11:46

Uitwedstrijd tegen Schalke zeker ja! Finale was een zaadwedstrijd, helaas kan gebeuren tegen een ploeg die 100x zoveel kost bij wijze van. Elke trainer speelt met elke ploeg wel een wat mindere wedstrijd, maar ik zie ze liever een keer met 4-3 verliezen, dan in de 20e minuut scoren en dan lafjes een 1-0 over de streep trekken. Noem me maar geen echte fan, of whatever, maar ik ben nog hoofdzakelijk een fan die vermaakt wil worden. Ik zeg niet dat dat genoeg reden is om iemand terug te halen, ik geef puur m'n persoon voorkeur. Oh en overigens was ik ook helemaal niet tegen Keizer ofzo, vond ook onder Keizer Ajax de laatste tijd weer leuk spelen. Maar als je de Boer neemt bijvoorbeeld, daar heb ik amper een wedstrijd gezien dat Ajax 90 minuten vol gas af bleef jagen, dit zag je onder Bosz zeker wel en bij Keizer kwam dit nu ook meer en meer.

25 december 2017 om 11:51

Oh en trouwens: welke Ajax coaches hebben jou nou een heel seizoen spanning in Europa bezorgd? Kan je de mindere wedstrijdjes eruit pikken, maar het is toch hartstikke leuk en spannend om ver te komen? Dat kwam heus ook niet alleen door Traore, Sanchez en Klaassen. Bosz mag daar best credits voor hebben.

24 december 2017 om 23:29

Wat een ontzettend slap betoog, een argument zou niet misstaan.

25 december 2017 om 02:47

Vandaar dat ik ook aangeef het nergens op te baseren, het is puur een mening gebaseerd op gevoel. Zoiets valt niet te beargumenteren.

Het zou mij ook verbazen als dit in een klap geregeld zou zijn.

24 december 2017 om 23:17

Nee precies. Utrecht kan vragen wat het wil, ze zouden gek zijn om het eerste beste bod van Ajax te accepteren. Dit soort onderhandelingen duren vaak een paar rondes, zou me niks verbazen als hij rond de 1,2mln (of iets dergelijks) oplevert. Is het hoger, dan speelt Utrecht het heel slim.

24 december 2017 om 23:47

Dan laat Ajax Reiziger het seizoen afmaken en nemen ze hem dan voor 400k. Utrecht heeft dan a. Veel minder geld en B een trainer die in gedachte al bezig is met zijn nieuwe werkgever.
Lijkt me dus niet heel slim. Dit komt denk ik dan ook gewoon rond voor 7 ton.

25 december 2017 om 00:29

Ja joh tuurlijk. Dit is voor de trip naar Portugal rond. Utrecht heeft niets aan een coach die met zijn gedachten al bij Ajax zit. Ajax zal het niet op een ton laten klappen. Tenzij er nog een kandidaat is en het spel is. ....bosz!

25 december 2017 om 07:55

Voor het eerst sinds vele karen heeft Utrecht het geld niet nodig, er is dus geen haast vanuit de club.

Een speler als Labyad zal ookwerr geld opleberen dus Ten Hag zullrn ze probdren het onderste voor uit de kan te halen.

Welk bedrag...geen idee maar Ajax zal over de brug moeten komen want iedereen weet dat ze in Amsterdam zeker genoeg geld hebben.

25 december 2017 om 10:04

Jij weet toch niet wat het voorstel van Ajax is geweest nu. Zal me niet verbazen als het kort oriënterend is geweest. De mensen willen ook kerstavond vieren. Tussen kerst en oud en nieuw weer vrolijk verder babbelen.

25 december 2017 om 12:08

@Sverige Jep Ajax heeft de centen, zijn ze niet zomaar aangekomen. Utrecht mag vragen wat ze willen. Feit is wel over 5 maanden is hij op te halen voor 4 ton. Er zijn genoeg coaches vrij en mensen beschikbaar die, die vier maanden Ajax wel willen doen. Redden wat er te redden valt en klaar. Zo luxe is de positie van Utrecht dus niet en met geld strooit Ajax allang niet meer in de eredivisie. Ziyech was de laatste en ee uitzondering.....

De vraag is of Utrecht een opvolger kan vinden op korte termijn voor Ten Hag. Utrecht moet gewoon zijn poot stijf houden.

24 december 2017 om 23:13

@ Treblex,

Toevallig zat ik een paar dagen terug nog te denken dat ik Fred Grim eigenlijk wel een goede opvolger voor ten Hag bij Utrecht vond. Heb Grim gevolgd toen hij coach was bij Almere City, bij Jong Oranje deed hij het niet verkeerd en ook al heeft hij toen maar 2 wedstrijden als interim-coach gefungeerd voor het Nederlands elftal: ik vond het er niet verkeerd uitzien en ik dacht dat hij misschien een goede kandidaat kon zijn om ten Hag op te volgen, maar Grim lijkt (van wat ik laatst hoorde) op weg naar Cambuur Leeuwarden.

25 december 2017 om 00:05

Denk dat jean paul de jong doorschuift als hoofdtrainer zal ook de beste oplossing zijn

24 december 2017 om 23:20

Utrecht gaat zn poot niet stijf houden. Ze hebben al aangegeven ten hag deze kans niet te ontnemen dus ze komen er wel uit. Zou juist verrassend zijn als het in het 1e gesprek al rond zou zijn.

24 december 2017 om 23:49

Dick Advocaat met Marcel Keizer als assistent.

24 december 2017 om 23:58

Ze zullen jean paul de jong doorschuiven. Hij wil ook graag en utrecht wil hem de kans bieden.

25 december 2017 om 00:31

Vind het eigenlijk ook nonsense dat ze Keizer ontslaan zonder dat er al een concrete opvolger is of semi-zekerheid dat er een alternatief klaar staat. Reiziger laten staan vind ik echt onkunde, dan kon je net zo goed Keizer laten staan.

On: Ten Hag lijkt mij een sterke optie al is Utrecht wel erg wisselvallig.

700.000 moet ie kosten toch? Trainer met potentie.. 700.000 is niets joh.. Doe niet zo flauw Ajax en betaal dat bedrag gewoon

24 december 2017 om 23:10

precies. waar praten we over. 7 ton kom op zeg. willen ze die trainer nou hebben of niet?

24 december 2017 om 23:12

Dat is zijn clausule wel, maar die gaat pas medio 2018 in. Utrecht kan nu vragen wat het wil.

24 december 2017 om 23:21

Het is 4 ton en das dus idd pas komende zomer

25 december 2017 om 11:02

Mwoah, de meeste berichten spraken over 7 ton. Enige bericht wat afweek kwam zelfs hier op vz ‘in de wandelgangen’ terecht, dat was 4 ton inderdaad. Waarheid zal wel in het midden liggen.

24 december 2017 om 23:17

Die 7 ton is in de komende zomer. Voor tussen tijds vertrek is er geen clausule. Utrecht kan vragen wat ze willen. Gewoon veel vragen dus. Dat jullie geen trainer hebben is niet ons probleem. En als jullie het ons probleem maken door Erik te willen moet er gewoon flink betaald worden.

24 december 2017 om 23:51

En zo is het helemaal... gewoon aftikken en niet janken. Had je Keizer maar niet stoer moeten ontslaan.

25 december 2017 om 00:23

Ten Hag doet vaak minder goed tegen kleinere clubs. Tegen betere clubs past hij erg veel aan.

Ik verwacht eigenlijk wel dat FC Utrecht en Ajax er wel uit zullen komen, wat ten Hag betreft en ondanks dat hij niet mijn eerste keus is (is voor mij persoonlijk namelijk Bosz), zie ik hem wel graag komen en heb de afgelopen dagen al vaker aangegeven dat ik denk dat ten Hag met meer mogelijkheden, ook beter kan presteren.

Maar mochten Utrecht en Ajax er toch niet uitkomen (wat ik niet verwacht), dan zou ik Bosz proberen terug te halen.heeft toch geen club, dus hoeft er geen transfersom betaald te worden en mijn derde optie zou Reiziger zijn en nee, dat zeg ik niet op basis van de wedstrijd van vandaag, want de naam Reiziger heb ik dit seizoen al vaker genoemd en dan zou ik Patrick Kluivert proberen aan te stellen als trainer van Jong Ajax.

Als Ajax dan toch voor een buitenlandse kandidaat gaat, dan zie ik Tuchel graag komen: een naam die ik afgelopen zomer heel vaak heb genoemd en voor mij persoonlijk nog steeds een goede kandidaat. Bij Dortmund verdiende Tuchel 2,3 miljoen per jaar en geld heeft Ajax in principe wel genoeg en nee, ze hoeven Tuchel geen 2,3 miljoen per jaar te bieden, maar ik zou Tuchel gewoon een salaris van 1 tot 1,5 miljoen per jaar bieden en dan met bonussen erbij, zoals het behalen van het kampioenschap, overleven van de voorronde van de CL, etc. etc.

Als Ten Hag echt wilt zal hij er zelf ook wel voor zorgen dat het gaat lukken. Van Seumeren speelt het slim, maar weet dat het onhoudbaar is.

Van summeren gaat er het maximale uithalen anders gaat het feest niet door. Gelijk heeft die by the way

24 december 2017 om 23:22

Feest gaat wel door. Van seumeren heeft al gezegd dat ze er wel uit gaan komen en ten hag deze stap niet te ontnemen Ten hag wil deze stap graag nemen dus het gaat gewoon gebeuren alleen nog ff wat gesprekjes voeren over de betaling. Komt wel goed

Ik hoop op Bosz, waarom? Die man liet ajax voetballen zoals het in Amsterdam graag gezien wordt, en zoals heel Nederland het graag ziet! En dat gelul over 'na een half jaar loopt tie weer weg' vind ik onzin!! Die heeft gefaald in Duitsland, niemand zal hem tussentijds weghalen uit Amsterdam.

25 december 2017 om 13:46

En hij heeft laten zien een beperkte trainer te zijn. Hij heeft één tactiek, en daar stapt hij niet van af. Als het dus niet loopt zal hij zich niet aanpassen. Ten Hag is natuurlijk ook niet een fantastische keuze, dus om heel eerlijk te zijn hoop ik gewoon nog op iets compleet anders.

Kwestie van tijd dat dit rond komt natuurlijk, Ten Hag staat vanaf januari voor de groep in Amsterdam, dat mag nu wel duidelijk zijn. Peter Bosz is dus spijtig genoeg geen optie.. had hem toch graag terug zien keren. Neemt niet weg dat ik van Ten Hag toch ook zeker verwacht dat hij Ajax kampioen kan maken.

De meest fascinerende club van Nederland.... tuurlijk praat zoals de wind waait! Wat slijmen een hoop trainers toch voor de camera als ze het over een andere club hebben.

On topic: als ik Ajax was zou ik toch Van ‘t Schip gaan, is een Ajacied en kent de club en speelstijl

24 december 2017 om 23:43

Ik kan hem - als Psv'er - niet ongelijk geven. Ajax is de meest fascinerende club. Dat dat soms een voordeel, soms een nadeel is, moge duidelijk zijn. Maar meest fascinerend, qua slangenkuil, geschiedenis als loden last op de schouders, en het verlangen naar een bepaald soort voetbal, dat lijkt me niet te ontkennen.

24 december 2017 om 23:54

@psv1913

De speelstijl?? Overrated as hell als je het mij vraagt. Hoe Ajax speelt weet inmiddels elke nederlandse trainer, zo niet trainers uit het buitenland, dus daar hangt geen enkele waarde aan.

Ajax speelt altijd aanvallend en wil mooi voetbal spelen om dat te bereiken, daarvoor heb je echt geen van 't Schip nodig. En een oud Ajacied is in mijn ogen ook absoluut geen garantie voor succes (bergkamp).

25 december 2017 om 00:04

Zie ook De Boer. Wel garantie voor succes, maar het spel was niet om aan te gluren. Daar een tussenweg in vinden, dat is koorddansen. En dat heb je in NL alleen bij Ajax.

Als we met ten Hag van Gaal buiten de deur kunnen houden zou het nog een optie kunnen zijn. Voor een swingend Ajax ga ik echter voor Peter Bosz. Liever eerst mooi voetbal en als het niet anders kan dan ook maar resultaat. Zo'n doelpunt als vanmiddag van Dolberg, maar geniaal voorbereid door Neres, daar kan ik weken op teren.

Weet iemand waarom vd Brom totaal niet wordt genoemd? Hij gaf in een interview aan 'ze zoeken het maar uit daar', maar ik had meer het gevoel dat het een soort frustratie was dat ze hem niet vragen? Of kan hij niet goed door 1 deur met Overmars/vdsar of andere mensen binnen Ajax.

Zo'n rare gedachte zou hij anders toch niet zijn geweest om voor de groep te zetten? Prima resultaten in het verleden en een ex-Ajax speler.

25 december 2017 om 10:00

Vd Brom is geen kandidaat, hij is nog steeds "op Jodenjacht", samen met Lex Immers..😳

25 december 2017 om 10:57

Wat is er zo erg aan die tekst. We noemen onszelf joden.. oke als trainer misschien niet al te slim maar ze zingen gewoon we gaan op Ajax jacht. Iedereen kan dat bedenken. Anders ga je even blíjven huilen om dat liedje. Zielig hoor

26 december 2017 om 02:37

Tja, ik kan me zo voorstellen dat jij het niet erg vindt dat vd Brom daar stond te dansen; als ik je reactie lees, schat ik jou en vd Brom ongeveer op hetzelfde niveau in..

Als ze er niet uitkomen frank de boer een half jaar en daarna ten hag, heeft Utrecht een trainer die niet gemotiveerd is en Ajax heeft een trainer die prima een half jaar de kar kan trekken

25 december 2017 om 00:33

Ik denk niet dat Frank de Boer zich laat lenen voor een half jaartje...

25 december 2017 om 02:23

Frank de boer? Dan is binnen dat half jaar alle creativiteit van kluivert en Neres weg. Dat moeten we niet willen

25 december 2017 om 08:47

Inderdaad. Risico is van den boze onder Frank.

Weet iemand waarom Ajax Peter Bosz niet terugvraagt of waarom de media hier niet naar vragen? Zowel Ajax als Peter Bosz komen er na vijf maanden toch achter dat hun beide wegen dood zijn gelopen. Waarom dan niet een goed huwelijk opnieuw leven in blazen, zeker nu de dwarsliggers van toen eruit liggen. Geef Peter Bosz zijn functie terug en de vrije hand om zijn staf te bepalen. Hij kent de spelers, de fans konden zijn voetbal waarderen, de resultaten waren goed en hij maakte zowel het team als de spelers beter. Hoe kun je nu niet overwegen de coach die je terugbracht naar Europees succes - want eigenlijk is de Europa League voor Nederlandse begrippen al een prijs op zich - terug te halen als je de kans hebt?

Overigens, Ten Hag lijkt mij ook een prima trainer hoor. Maar we weten evenmin of hij voor Ajax geschikt is. De slangenkuil in Amsterdam is over het algemeen een trainerskerkhof, ondanks succesvolle periodes van Frank de Boer en Peter Bosz. Dus wat maakt dat Ten Hag de volgende uitzondering wordt?

25 december 2017 om 02:23

Omdat Peter een onbetrouwbare wegloper is gebleven. Een huurling, maar nog minder. Waarom zou je zo iemand alle touwtjes in handen geven binnen de club? Als TD bijna Feyenoord naar de klote geholpen en als trainer geen kut gepresteerd bij een topblub. Peter is weg en blijf aub. weg.

26 december 2017 om 12:47

Is ten Hag dan ook geen wegloper als hij nu overstapt naar Ajax en Utrecht laat barsten?
Wat heeft ten Hag tot nu toe gepresteerd???

27 december 2017 om 21:46

In de affaire van afgelopen zomer is wel gebleken dat Bergkamp & Co de onbetrouwbare factoren waren. Bosz en Bosz alleen is verantwoordelijk voor Ajax' succes vorig jaar, ondanks protesten van het nu weggestuurde trio. Dat de man als gevolg van zijn prestaties én de interesse van Dortmund wat meer op zijn strepen ging staan, is niet meer dan menselijk. Hoeveel trainers accepteren klakkeloos dat ze een staf in de maag gesplitst krijgen? En ook nog een stelletje dwarsliggers die ondanks goed en aanvallend voetbal en doorstroom van jong talent hun coach toch nog een mes in de rug staken?

Bosz is een trainer met lef en visie, aan wie je weet wat je eraan hebt. Het is niet meer dan logisch dat hij een prima kandidaat zou zijn nu de stinkende wond binnen Ajax geheeld is. Belachelijk dat je de Europa League-finale 'geen kut gepresteerd noemt' en dat je zijn baan als TD bij Feyenoord erbij haalt. Hoe is dat laatste überhaupt relevant?

25 december 2017 om 10:02

Ik denk dat velen hier (net als ik) geen idee hebben over de afhandeling van het Dortmund-contract. Als Bosz nog steeds doorbetaald wordt door Dortmund (zou zomaar kunnen, gebeurt wel vaker jij ontslagen trainers) zou het een heel regie zijn om Bosz nu terug te halen.

25 december 2017 om 10:03

Heel gedoe ipv "regie"

Met alle respect maar voor de Ajacieden die Bosz weer terug willen, de kans daarop is erg klein. Van der Sar zit er nog en liet zijn oren hangen naar Bergkamp en consorten. Wanneer Bosz terug zou komen maakt hij zichzelf belachelijk en geeft hij ook een brevet van onvermogen uit.

Als je niet boven het niveau van vd Sar heb gevoetbald...

Wil je dan als ten Hag voor non people directeur vd Sar gaan werken?

Je kan nooit zeggen, mond houden keepertje, ik praat nu over voetballen!!

Ben geen fan van Ajax, maar Edwin je beste optie is Peter Bosz nu... Bel hem effe...

25 december 2017 om 03:13

Ten Hag lijkt me z'n regelneef, zou wat zijn Neres fris op rechts buiten. Eric laat die jongen toch lekker dampen in de coffeeshop😉

Ongelooflijk dat Ajax toch echt voor deze saaie sobere Tukker lijkt te gaan! Verdomme, Ajax heeft een internationaal ervaren en aansprekende naam nodig die het vlaggenschip gaat aansturen, niet een of andere beginnende trainer die het aardig doet bij Utrecht. Ze snapper er niks meer van daar in Amsterdam. Ten Hag past niet bij Ajax!!!!!

Ik had Ron Jans wel graag zien komen, waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige die aan hem denkt haha maar dat vind ik nou echt een hele goede trainer. Die presteerd ook overal waar die trainer is. Wat denken jullie?

25 december 2017 om 08:50

Ik ben het met je eens. Ron Jans is een goede trainer en een intelligente vent

Blijf maar lekker bij Utrecht. Onder Ten Hag is Utrecht eindelijk stabieler en wordt de kwaliteit zichtbaar wanneer de coach de juiste mentaliteit in de ploeg krijgt. Natuurlijk is er nog genoeg te verbeteren, maar ik zie nu niet even een coach die de huidige lijn kan door trekken. JP de Jong lijkt door te schuiven, maar is nog onervaren. Ik hoop dat hij genoeg heeft geleerd van Ten Hag.

Toch misschien een poging wagen en Bosz proberen terug te halen. Hij kent het elftal zeer goed en de spelers waren denk ik ook wel gecharmeerd van hem. Het is kort dag voor een "vreemde" trainer om als je mee wilt doen om de titel alles nog op de rit te krijgen. En het liefst nog een goede back erbij

Ik zie berichten over Bielsa, bosz, van Gaal, de boer.

Waarom lees je niets over Jonker?

25 december 2017 om 11:36

Als je die -er eraf haalt ben ik het nog wel met je eens

Ik zou het persoonlijk echt vet vinden als Ajax voor litmanen gaat. Weet uiteraard niet hoe hij als coach is maar hij heeft zijn papieren, heeft een goede visie, kent de club, spelers kijken naar hem op, is een boegbeeld naar buiten en zeker belangrijk voor lange termijn hij is trouw aan de club

Ik lees van alles over Tuchel hier en Tuchel daar. Maar dat is natuurlijk helemaal niet realistisch die gaat gewoon naar Bayern volgend seizoen. Ten Hag is enorm populair in Utrecht en als hij denkt dat hij dat in een keer over boord moet gooien door halverwege het seizoen de club in de steek te laten en dan ook nog een uitgerekend naar ajax te gaan moet hij dat vooral doen. Dan krijgt hij met ajax een warme ontvangst in de galgenwaard 28 januari. Dat gaat Ajax daar punten kosten.

John van de Brom, meer ervaring, weet hoe het werkt bij ajax!!

25 december 2017 om 10:00

Als we met John toch vervelende mensen noemen, David Ent... De man waarvan niemand dacht wat is z'n functie hier, mooie was die had ie niet!!!

25 december 2017 om 11:08

Want die heeft ook zijn trainersdiploma? Nee! Dus praat geen onzin. Veel spelers liepen weg met David Endt. Het was een soort van vertrouwenspersoon, iemand die altijd voor je klaar stond, een luisterend oor. Veel spelers liepen met hem weg, maar jij dent dat zo iemand niet belangrijk is?

Jammer weer deze soap.is een goede coach aanstellen nu zo moeilijk ?

Heel stiekem hoop ik dat het afketst. De rede, De spelopvattingen van Ten Hag passen niet bij Ajax. Hij heeft ongeveer de zelfde voetbal filosofie als Frank de Boer in het verleden, je kan er succes mee hebben maar op een gegeven moment doodsaai om naar te kijken en dan komt het Ajax publiek in actie.

Slim van Utrecht, dit geeft Utrecht extra tijd om de opvolger te bepalen. Utrecht heeft natuurlijk een uitstekende onderhandelingspositie. Via een niet bij naam te noemen bron (oud speler Utrecht) kwam mij ter oren dat Fred Rutten een mogelijke kandidaat is. Benieuwd wat hier waar van is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren