Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zorgen De Boer nemen alsmaar toe; Huddersfield Town gaat aan kop

Laatste update:

Frank de Boer raakt steeds dieper in de problemen bij Crystal Palace. De nieuwe manager ging zaterdag voor de derde keer onderuit in de competitie: Swansea City boekte een 0-2 overwinning op Selhurst Park. De Boer heeft nog geen enkel punt gepakt en voelt de druk alsmaar toenemen. Promovendus Huddersfield Town bleef op 0-0 steken tegen Southampton, maar staat in ieder geval voor even bovenaan de Premier League.

Crystal Palace - Swansea City 0-2
Mike van der Hoorn stond voor het eerst sinds Boxing Day in 2016 in de basis bij Swansea. Hij verving de geblesseerde Kyle Bartley. Landgenoot De Boer hoopte eindelijk zijn eerste punten te pakken als manager van Palace, maar vlak voor rust keek de thuisploeg toch tegen een achterstand aan. Tammy Abraham ontworstelde zich eenvoudig aan de ingevallen Martin Kelly en schatte een voorzet van Leroy Fer op waarde in: 0-1. Het was het eerste schot op doel van de middag; de grootste kansen tot dat moment waren voor de bezoekers. Voor Swansea was het zelfs het eerste schot op doel van het hele seizoen.

Jordan Ayew maakte de 0-2 voor Swansea City.

De Boer, die Jaïro Riedewald miste door een blessure en koos voor Timothy Fosu-Mensah en Patrick van Aanholt, kwam na rust nog dieper in de problemen. De ongelukkig spelende Kelly raakte de bal knullig kwijt aan Kyle Naughton, die Jordan Ayew vond. De aanvaller omzeilde de uitgekomen doelman Wayne Hennessey met wat mazzel en zag de bal na de passeerbeweging in het lege doel rollen. Vervolgens zocht Palace wel naar de gelijkmaker, maar het spel liet te wensen over en de creativiteit ontbrak. De beste kans was voor Andros Townsend, die de bal uit kansrijke positie net naast schoof.

Huddersfield Town - Southampton 0-0
Aanwinst Wesley Hoedt zat het hele duel op de bank bij Southampton, terwijl Rajiv van La Parra een basisplek had bij de thuisploeg. Doelpunten vielen er niet in de eerste helft, maar vermakelijk was de wedstrijd wel. Het verrassend sterke Huddersfield, dat de voorgaande twee duels winnend afsloot, had in het grootste deel van het eerste bedrijf de controle. Fraser Forster zag enkele schoten naast vliegen en verrichtte ook belangrijke reddingen. Ook na rust bleef het tempo hoog, zonder dat er doelpunten vielen. Huddersfield bleef de betere partij en maakte het meest aanspraak op de openingstreffer, die er niet kwam.

Watford - Brighton & Hove Albion 0-0
Davy Pröpper verscheen aan de aftrap bij de bezoekers, terwijl aan de andere kant voormalig Ajax-doelwit Richarlison zijn eerste basisplaats kreeg. De eerste mogelijkheid was via Anthony Knockaert voor Brighton en the Seagulls leken helemaal op rozen te zitten toen Miguel Britos na een schandalige overtreding al na 24 minuten kon gaan douchen. De promovendus slaagde er ondanks goede kansen voor Tomer Hemed, die de paal raakte, en Lewis Dunk echter niet in om de man-meer-situatie ook tot uitdrukking te brengen op het scorebord, waardoor arbiter Graham Scott afloot bij dezelfde stand als waarmee hij de wedstrijd begon.

Newcastle United - West Ham United 3-0
Aanvaller Joselu had zijn eerste basisplek bij Newcastle sinds zijn transfer van Stoke City en betaalde het vertrouwen van Rafael Benítez terug. Een intikker op aangeven van Christian Atsu betekende na 35 minuten de voorsprong voor Newcastle. West Ham slaagde er voor rust niet in om serieuze kansen te creëren, al was de gastheer slechts iets beter voor het doel. Na rust was er meer actie: Joe Hart moest een inzet van Ayoze Pérez pareren en aan de overzijde hield Ciaran Clark de bal wonderwel uit het doel na een inzet van Javier Hernández. Diezelfde Clark zorgde met een kopbal vervolgens voor de beslissing, na uitstekend voorbereidend werk van Matt Ritchie. De eindstand werd bepaald door invaller Aleksandar Mitrovic.

Haalt Frank de Boer de Kerst bij Crystal Palace?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zag dit wel aankomen. Crystal Palace heeft sowieso al een matige selectie en qua profiel zit het vol met oerdomme, lompe spelers die geen enkele tactisch inzicht bezitten. Vol met hardwerkende blinde paarden. Daar kan je geen technisch verzorgd voetbalelftal van maken. Daar heb je meerdere transferperiodes voor nodig.

26 augustus 2017 om 17:58

Praat geen onzin ze hebben betere spelers dan bournemouth of swansea ,maar waarom lukt het bij bournemouth wel en niet bij crystal palace? Is duidelijk dat de boer een matige coach is.

26 augustus 2017 om 18:04

Swansea speelt helemaal geen verzorgd voetbal. En als je denkt dat CP een betere selectie heeft zou ik nog maar eens een wedstrijd volgen. Echt belachelijk slecht. Zeker nu met een aantal blessures

26 augustus 2017 om 18:05

Niks aan gelogen. TheRoscoe heeft gewoon gelijk. Op Cabaye (invaller), Zaha (geblesseerd) en soms Townsend na is er niemand met enig technisch vernuft of inzicht. Allemaal hardwerkende blinde paarden inderdaad. Vooral die gasten achterin. Verschrikkelijk zeg. Ward, Tomkins, Kelly, Dann.

26 augustus 2017 om 18:06

Ik vind de aanval van Swansea toch veel beter. Natuurlijk heb je met Zaha, Benteke en Townsend goede spelers als Palace, maar het is geen goed collectief. Die Abraham met Ayew zorgen constant voor dreiging en maken goals, dan staat Llorente er nog niet eens in. Bovendien Fer echt een goede speler hoe Swansea hem gebruikt. Ik denk dat het ook een manier is van slecht aankopen, van Palace. Kijk naar Huddersfield, die halen een goede spits voor aardig wat geld, pikken een goede keeper op in Denemarken. De rest van het team laten ze vrijwel geheel staan, die gaan aan de benodigde punten komen.

26 augustus 2017 om 18:06

Ik vind de aanval van Swansea toch veel beter. Natuurlijk heb je met Zaha, Benteke en Townsend goede spelers als Palace, maar het is geen goed collectief. Die Abraham met Ayew zorgen constant voor dreiging en maken goals, dan staat Llorente er nog niet eens in. Bovendien Fer echt een goede speler hoe Swansea hem gebruikt. Ik denk dat het ook een manier is van slecht aankopen, van Palace. Kijk naar Huddersfield, die halen een goede spits voor aardig wat geld, pikken een goede keeper op in Denemarken. De rest van het team laten ze vrijwel geheel staan, die gaan aan de benodigde punten komen.

26 augustus 2017 om 18:21

De Boer doet het niet goed inderdaad, maar Crystal Palace is gewoon een degradatiekandidaat. Zonder Townsend en Zaha blijft er maar heel weinig over. Dat was vorig jaar al zo, maar toen kwamen ze ermee weg omdat een aantal clubs nog slechter was.

De Boer is dom geweest om gelijk een speelstijl te implementeren, terwijl je resultaten moet halen. Bij een degradatiekandidaat werkt dat niet. Verder kiest hij wederom een club waar de druk om snel resultaten te halen te hoog is. Als het dan even mis gaat, zit je als coach snel op de schopstoel.

Ook zegt het wel wat dat de club slechts 1 aankoop van 9 miljoen euro heeft gedaan, terwijl het overgrote deel minstens het driedubbele uit heeft gegeven. Alleen West Bromwich komt er een beetje in de buurt met bijna 15 miljoen euro.

26 augustus 2017 om 18:32

Het is niet alsof het nu goed gaat met Bournemouth, maar dat is een beter team. Beter op elkaar ingespeeld, veel slimmere spelers, zijn technisch ook en werken ook gewoon hard. Iemand als Ryan Fraser, Lewis Cook of Harry Arter hebben meer techniek in hun kleine teen dan zowat elke Palace-middenvelder in hun hele lijf.

Sommigen zouden wat kunnen in een beter team. Zaha is met afstand hun beste speler. Puncheon misschien. Heel misschien. Cabaye kan een bal goed neerleggen, maar is niet goed bezig. Loftus-Cheek is een toptalent, maar daarvan hebben ze te weinig bij Palace.

26 augustus 2017 om 18:51

Waarom zit zo een goeie speler als cabaye op de bank bij de boer?

26 augustus 2017 om 19:30

Omdat De Boer niet van voetballende spelers houdt.. Dat heeft hij wel bewezen in zijn tijd bij Ajax toch?

26 augustus 2017 om 17:58

Praat geen onzin ze hebben betere spelers dan bournemouth of swansea ,maar waarom lukt het bij bournemouth wel en niet bij crystal palace? Is duidelijk dat de boer een matige coach is.

26 augustus 2017 om 18:40

Bij Bournemouth lukt het ook niet vooralsnog hoor. 3 wedstrijden zero points.

26 augustus 2017 om 20:47

Haha wie praat er nou onzin? Zoals Pieterpost al aangeeft, Bournemouth heeft ook 0 punten na 3 wedstrijden.

27 augustus 2017 om 01:08

Bij bournemouth weet je dat het uiteindelijk gaan lukken. Die hadden veel pech vandaag.

27 augustus 2017 om 01:09

Bournemouth speelde niet zwak ze hadden ongelukkige goals tegen en speelde stuk sterker tegen city en vergelijk de tegenstanders maar. 3-0 verlieze. Tegen huddlesfield is ander dan 2-1 tegen city.

26 augustus 2017 om 18:02

Toch heeft Palace geen mindere selectie als ploegen zoals Swansea, Burnley, Brighton, Huddersfield etc. Puncheon, Benteke, Townsend, Zaha, Loftus Cheek en Cabaye zijn stuk voor stuk spelers die met gemak in de basis zouden staan bij veel andere ploegen in de PL.

De Boer doet het gewoon zeer matig tot nu toe.

26 augustus 2017 om 18:06

Puncheon is al jaren drama. Townsend en Zaha enorm egoistisch (wat totaal niet werkt met Benteke), Cabaye was geblesseerd en is nauwelijks wedstrijdfit en Loftus Cheek is geblesseerd.

26 augustus 2017 om 18:06

Oja en Zaha ook geblesseerd.

26 augustus 2017 om 18:06

Ik weet niet of je vandaag gekeken hebt, maar ik vond Puncheon 1 grote grap. Townsend oogt wel dreigend, maar z'n schoten en voorzetten zijn helemaal niks.

26 augustus 2017 om 18:13

Gelukkig spelen voetballers meer dan 1 wedstrijd in hun carrière. De laatste seizoenen hebben deze spelers bewezen gewoon goede Premier League spelers te zijn. Geen echte toppers natuurlijk, maar wel beter dan spelers die onderin horen te spelen.

26 augustus 2017 om 18:36

@Mufc-Pogba
Maar ook geen duidelijk betere selectie en daar ligt het probleem. Dus we moeten niet raar opkijken wanneer ze hard onderuit gaan tegen rivalen, omdat ze een spel willen spelen dat de selectie niet aankan, terwijl de anderen wel een strijdplan hebben dat uitvoerbaar is. Niet om excuses te maken voor De Boer, maar als je anders wilt spelen, dan had je meer moeten uitvoeren op de transfermarkt.

Van dat lijstje zou ik alleen over Zaha, Benteke en Loftus-Cheek willen zeggen dat andere ploegen er jaloers op zouden zijn.

26 augustus 2017 om 18:03

Och och meneer zag dit weer aankomen. Hebben gewoon een team waarmee je in de PL moet blijven. Alleen denk ik dat Frank het tactisch niet op orde heeft. Niet voor niks gezeik geweest dat hij ze 'mooi' wil laten spelen terwijl het van nature een lange bal op de spits club is.

26 augustus 2017 om 18:07

Maar wie zag dit niet aankomen dan? Ik roep al vanaf het moment dat hij wegging bij Ajax dat Frank een one trick pony is zonder plan B. Altijd wordt dezelfde speelstijl gehanteert en alleen bij Ajax heeft het prijzen opgeleverd omdat de tegenstand hier enorm zwak was. Met sterke en vooral meerdere, echte concurrenten, laat Frank z'n team het elke keer afweten. Toeval? Nee, ik ben overtuigd dat het onkunde is. Ik snap overigens dat Ajacieden hem verdedigen, maar aan de andere kant was iedereen blij dat ie weg was wegens zijn oersaaie speelstijl.

26 augustus 2017 om 18:21

Frank de Boer is zo flexibel als een stalen staaf. R. Koeman schakelt nog eens van speelstijl al gelang de beschikbare kwaliteit, de tegenstander. F. De Boer is een dogmaticus zonder charisma.
Overigens zie ik hem graag terug bij Ajax. Daar heeft hij het redelijk gedaan.

26 augustus 2017 om 18:29

Ik denk dat je gelijk hebt. Arme Frank de Boer, jaren geleden bewierookt door de Ajax-supporters en een gewilde en misschien wel gedroomde trainer voor Liverpool maar Frank achtte zichzelf nog niet rijp. Ik vond het wel dapper om dat over zichzelf te zeggen en denk dat hij toen gelijk had. Sterker nog, ik vermoed dat hij nog steeds niet rijp is om als trainer in de PL te werken. Verliezen in een uitwedstrijd tegen Liverpool kan de beste overkomen maar thuis verliezen tegen een promovendus en nu weer zonder ook maar 1 keer zelf te scoren is vrij matig tot zelfs slecht te noemen.

Tegen die nederlagen staat 1 schamele en tevens zwaarbevochten overwinning tegen Ipswich Town dat een divisie lager speelt. Het moet n toch echt heel rap verbeteren anders zie ik het somber in voor Frankie.

26 augustus 2017 om 18:39

@koeral

Ja, ik zag het aankomen. Haast om dezelfde redenen dat jij nu opnoemt, mooi willen spelen met een team dat dit totaal niet kan. Weet niet wat je probleem is. Overigens is dit een team dat sowieso kan degraderen, ze strijden namelijk jaarlijks tegen degradatie.

26 augustus 2017 om 18:08

Een goede trainer moet optimaal rendement uit zijn team halen, als je daar anders voor moet spelen dan je het liefst zou willen moet dat maar. Ik hoor dat de leiding van Crystal Palace verzorgd voetbal wil zien maar ik mag toch hopen dat de manager uiteindelijk bepaalt hoe er gespeeld wordt, dus die zal zich moeten aanpassen aan het materiaal dat hij heeft.

26 augustus 2017 om 18:44

@Die-ene

Tsja, je wordt binnengehaald voor een bepaalde taak, dus dan wil je dat uitvoeren. Als Palace resultaat boven spel wou hebben, dan hadden ze een andere trainer moeten aanstellen. Ik snap je punt en je hebt ook wel gelijk, maar de realiteit is ook dat, als je mooi spel wilt, dat je met de selectie die ze al hadden, het niet zouden redden. Het is een ongelooflijk lastige taak om de spelwijze te veranderen van dit Crystal Palace en tegelijkertijd een competitief team neer te zetten. Of De Boer daarvoor goed genoeg is, die discussie laat ik aan anderen over.

26 augustus 2017 om 18:09

Palace heeft een selectie waarmee je prima de middenmoot van de PL kunt bezetten. De selectie is veel beter dan die van menig ploeg die nu boven ze staat in de PL. Ik denk dat De Boer, net als Pep, Klopp en Van Gaal eerder, onderschat heeft hoeveel anders de PL is en langzaamaan zal ontdekken dat zijn spelopvatting niet past bij het Engelse voetbal. Het is voor De Boer te hopen dat hij dat op tijd door heeft. Hem kennende niet, want het is qua spelopvatting een hele koppige trainer als ik alle verhalen moet geloven.

26 augustus 2017 om 18:46

Ben het sterk oneens met het idee dat Palace een middenmotor hoort te zijn. Het is een matig team met een matige selectie en ze hebben elk seizoen flinke periodes in de onderste regionen gezeten. Naar mijn mening gewoon een degradatiekandidaat. En als je dan ook nog een revolutie qua speelwijze wilt ontketenen en daarvoor eigenlijk niet de spelers ervoor bezit, dan ga je dat extra hard merken.

26 augustus 2017 om 18:11

En frank de boer is een topcoach toch? Huddersfield heeft geen betere kern hoor.maar zie waardat zij staan en waar franks team staat. Frank de boer is gewoon een matige coach

26 augustus 2017 om 18:48

Het gaat hier meer over Frank de Boer dan over Crystal Palace, terwijl ik het over Palace had. Verder is het Huddersfield-voorbeeld erg in de waan van de dag. Hull City zag vorig jaar ook rond deze tijd 1e en na 38 wedstrijden was het heel duidelijk dat Hull met afstand het slechtste team van de competitie was.

Natuurlijk, 3-0 verliezen van Huddersfield thuis doet pijn. Maar het is niet zo alsof Palace op het niveau zit van een Stoke City.

Frank zal wel weer zeggen, ' maar we hebben wel positieve dingen gezien '.

26 augustus 2017 om 18:08

Vergeet niet ; de positieve dingen moeten we meenemen naar de volgende wedstrijd.. of de dooddoener... leerproces.. nou, de aankomende weken mag hij tegen City, United en Chelsea oa.. succes! 😂

Wat een talent tammy abraham. 19 jaar en al 2 goals in 4 wedstrijden. Gaat veel scoren in de epl dit seizoen. Ik gok rond de 10-15 goals. Hij had 2de spits moeten zijn bij chelsea. Batsman past niet bij chelsea systeem.

Oei hoop dat het nog goedkomt

26 augustus 2017 om 18:18

Ja, want anders werkt hij vanaf 1 januari weer bij Ajax en zijn ze weer helemaal terug bij af.

Ik heb het al vanaf het begin geroepen en blijkbaar had ik gelijk.. Frank de Boer blijkt een hele matige trainer van een net zo matig team!

Ik weet zeker dat hij de eerste manager is die op straat staat dit jaar, er is al weinig vertrouwen na dat debacle in Milaan en het begint bij Palace ook weer slecht...

Hij blijft volhouden aan dat spelidee van hem en dat werkt niet met een team dat al jaren 442 kick and rush speelt.. Sneu voor hem, maar ik vind het echt een trainer van niks.

26 augustus 2017 om 18:10

Met Ajax werd die in Europa ook jarenlang tactisch overklast door ploegen als Molde, Dnipro, Rapied Wie, Steau en Red Bull. Hij werd ook alleen maar kampioen omdat de concurrenten geen topelftallen hadden.

26 augustus 2017 om 18:15

Inderdaad! Dat zeg ik al jaren! Ik vind hem echt de meest overschatte trainer van de afgelopen tien jaar!

26 augustus 2017 om 18:17

Ajax wel dan? Volgens alle kenners had psv een veel beter elftal met bommel, strootman, wijnaldum, mertens.

26 augustus 2017 om 18:19

Ajax had met O.a Suarez en Eriksen ook een aardig elftal hoor.

26 augustus 2017 om 18:26

Feit is wel dat in zijn kampioensjaren dat voornamelijk is gebeurd met lage eindstanden. (Puntentotaal) Je mag dus best stellen dat de top 3 die jaren zeer zwak presteerde. Het was dus niet zo dat Ajax toen zo ontzettend goed was, maar de rest was slechter.

26 augustus 2017 om 20:10

Suarez was weg in de maand dat de boer kwam. En de boer was degene die eriksen belangrijk maakte.

26 augustus 2017 om 18:11

Is niets sneu aan, want hij doet het allemaal zelf. Hij kiest er zelf voor om wederom vast te houden aan zijn oersaaie speelstijl, terwijl veel van die spelers niet gewend zijn zo te voetballen en de meeste het ook niet zo snel zullen leren na jaren kick and rush. Dan kan je heel stug en eigenwijs vasthouden aan je speelstijl en hopen dat het verbetert met de juiste aankopen (lees: iets wat wederom niet gaat lukken bij hem) of je implementeert een Plan B, maar dat heeft hij nooit. Zeer matige trainer die gewoon enorm veel geluk heeft gehad bij Ajax wat betreft de prijzen. Zou me niets verbazen als hij binnen no time ergens bondscoach wordt van Dubai of iets dergelijks.

26 augustus 2017 om 18:17

Oh je kan er op wachten dat hij het na het WK van Advocaat over gaat nemen... De KNVB moet natuurlijk opnieuw gaan zoeken in juni en Koeman zal weer niet beschikbaar Zijn!

26 augustus 2017 om 18:38

Zo ver had ik nog niet nagedacht maar ik hoop van harte dat je ongelijk zult krijgen maar ik zie het zomaar gebeuren. Laten we dan hopen dat hij zich net als toen Liverpool hem wilde hebben dat hij zich daar niet goed genoeg voor voelt. Als Frank de Boer oranje gaat coachen dan weet je zeker dat het een draak van een wedstrijd zal worden.

26 augustus 2017 om 18:11

De Boer als trainer is niet slecht. Hij maakt alleen de verkeerde keuzes qua clubs. Inter: loshangend zand, een team vol overbetaalde vedettes. Crystal Palace is niets meer dan een degradatie kandidaat en kan niet zijn geliefde controle spel spelen. Palace kan niet domineren, inter wilde niet. Gewoon slechte keuze qua clubs. Overigens voor hemzelf is dat waarschijnlijk wel funest voor zijn verdere carrière in het buitenland.

26 augustus 2017 om 18:15

Nee, De Boer als trainer is juist heel slecht... Hij werd kampioen van de middelmaat in de Eredivisie. Een (negatief) recordaantal punten om kampioen te worden, slecht spel en een vreselijke eigenwijsheid waardoor hij in Europa jaar in, jaar uit verloor op simpele tactische gevechtjes! De Boer moet zich lekker focussen op een carriere als analist, want dit is duidelijk niet iets waar hij goed in is!

26 augustus 2017 om 18:49

Lw88

Hij is niet slecht maar hij is ook niet goed. Laten we er eens vanuit gaan dat je gelijk hebt met het feit dat hij voor de verkeerde clubs kiest. Dat is ook een eigenschap van een goede trainer om wel de goede clubs uit te kiezen. Hij kon weten en had zelfs moeten weten dat er bij Inter overbetaalde vedettes rondliepen en dat het niet zo makkelijk zou zijn. Bij Ajax had hij tenslotte al het nodige meegemaakt met een speler die zich als een vedette gedroeg. Als hij bij Crystal Palace dacht dat hij met die ploeg het spel kan domineren is dat opnieuw een verkeerd inzicht wat hij had of misschien nog steeds heeft. Een goede trainer verdiept zich in de achtergrond en de spelers van de club en weet hij of hij bij de club past. Als jij gelijk hebt dan heeft hij zichzelf een brevet van onvermogen gegeven.

26 augustus 2017 om 18:16

Ik denk niet dat hij de eerste ontslagen manager wordt, die "eer" gaat denk ik naar Bilic van West Ham.

26 augustus 2017 om 19:04

Haha ik denk dat het een spannende sprint wordt tussen beiden. Gok Bilic in sept out en Frank niet lang daarna.

26 augustus 2017 om 18:45

Elke keer hoor je frank lovers roepen ja hij is wel ff 4 keer kampioen geworden. Ja hoe! Concurrentie die het liet afweten en een hoop geluk. En elke keer maar roepen dat er onder frank geen dure spelers werden gehaald en dat het bosz gemakkelijk werd gemaakt. Nou frank heeft gewoon een vreselijke manier van spelen in zn hoofd. Laat altijd zn lievelingetjes voorrang krijgen en is te eigenwijs voor woorden en blijft maar volhouden ondanks dat het niet loopt. Met zijn manier van spelen ga je de oorlog niet winnen. Wederom duidelijk idd dat het gewoon een matige coach is.

Die gaat helaas de kerst niet halen bij CP, of er moet een wonder gebeuren... Zonde! Frank de Boer moet eigenlijk naar een ploeg met veel jonge spelers. De jonge spelers kan je de 'passinggame' wel leren, alhoewel dat in de EPL niet mogelijk is.

26 augustus 2017 om 18:07

dan moet hij een under 16 trainen oid. Als het er vanaf de jeugd niet in zit, is een passing game inpassen een hels karwei

26 augustus 2017 om 18:11

Ik denk dat De Boer als hij bij Crystal Palace voor de winter ontslagen wordt beter eerst kan afvragen of hij nog ergens als trainer aan de slag moet gaan.

26 augustus 2017 om 18:12

Nee, Frank moet leren aanpassen naar de situatie en zijn tactiek en opvatting vastpinnen op de mogelijkheden van de selectie en niet de mindere voetballers proberen om te toveren in Xavi's en Kroosjes.

Ben bang dat De Boer veel te dogmatisch is en de flexibiliteit mist om in andere landen succesvol te zijn.

27 augustus 2017 om 00:02

Exact, had het niet beter kunnen verwoorden. Hij is geen slechte trainer, maar alleen in hele specifieke situaties (jonge spelers, 433 opstelling etc.) komt dat eruit. Worden de omstandigheden anders, dan weet hij zich daar niet aan aan te passen.

Man man man wat een slecht niveau van beide ploegen zeg, Kelly zal niet meer opgesteld worden denk ik, 2 fouten 2 goals, zonder Zaha is Crystal Palace sowieso niks zoals we vandaag konden zien, Abraham die Kelly zo te kijk zet was helemaal lachwekkend, Ik heb 6 verschillende spelers van Palace op doel zien schieten met een snelheid van 5km per uur, ze hebben totaal geen richtingsgevoel of schotkracht, Benteke moest het doen maar die was ook nergens, meer met zijn hoofd omlaag als dat hij bezig was met wedstrijd.

26 augustus 2017 om 17:59

Benteke is een tagertman. Hij is afhankelijk vaan aanvoer.

26 augustus 2017 om 18:01

Met die bal van van Aanholt had hij toch echt 2de paal moeten staan zoals een spits hoort te doen, hij was afwezig vandaag.

26 augustus 2017 om 18:02

Klopt zie ik wel vaker bij hem de afgelopen jaren. Vind hem niet hetzelfde als voor zijn blessure. Hij is meer wisselvalig nu

Zal wat zijn wanneer Frank wederom de kerst niet haalt. Kan hij wellicht mooi als ad interim Keizer opvolgen

26 augustus 2017 om 18:14

Dan verandert er niet veel bij Ajax, aangezien ze nu even saai en matig spelen als destijds onder De Boer en - niet geheel verrassend - Spijkerman.

F de Boer gaat de eerste PL manager worden die ontslagen wordt.
Als het zo doorgaat dan na de kerstdagen een nieuwe coach voor Crystal Palace.

Palace was echt veruit de slechtste keuze voor de Boer. Die gasten kunnen niks anders dan kick and rush, daar moet je geen Nederlandse trainer aan het roer hebben. Ik snapte de keuze al niet, maar het begint triest te worden. Die gasten voelen zich gewoon niet goed.. McArthur verliest alle ballen, Tomkins speelt een vrije bal in naar Ayew en Kelly leidt balverlies waar die 0-2 uit komt. Er is totaal geen zelfvertrouwen, omdat Frank precies op zo'n manier wilt spelen, die de spelers helemaal niet willen en kunnen.

Heb medelijden met Frank. Prima trainer, maar door twee verkeerde clubkeuzes is zijn internationale carriere over.

De Boer heeft geen idee waar hij mee bezig is heb ik het gevoel. Als Crystal Palace niet iets doet dan zijn ze kansloos. Ze verdedigen slecht, tonen te weinig inzet, kunnen niet voetballen, hebben een coach die wel wil voetballen en missen eigenlijk gewoon kwaliteit. Ik zou niet weten waarom ze na de interland periode opeens wel kunnen voetballen.

Wat een armoede bij Pallace zeg vooral voorin. Zonder Zaha hebben ze echt helemaal niemand die wat kan creëeren. De boer moet echt nog wat doen op de transfermarkt anders wordt het echt een hele korte periode voor hem in de premier league.

De Boer laat weer eens zien dat hij tactisch erg zwak is. Dat liet die bij Inter en ook in Europa met Ajax zien.

Hoe kun je hier 532 spelen zonder vleugelbezetting. Het sloeg weer eens nergens op.

27 augustus 2017 om 01:48

Ja inderdaad dom. Als je dan met 3 achterin wilt spelen, speel dan 3-4-3, zoals Chelsea vorig jaar.

Als Frank maar blijft denken dat hij ergens een hele voetbalcultuur in een seizoen kan veranderen,verknalt hij zijn eigen carriere.

26 augustus 2017 om 18:46

Hij is en blijft eigenwijs... was bij Ajax al duidelijk. Blijft maar volhouden terwijl iedereen hem waarschuwt.

Frank, als je straks ontslagen bent, kom dan maar als senior Keizer ondersteunen

26 augustus 2017 om 19:01

We zullen het weekend even moeten afwachten. Indien VVV de huidige vorm weet vast te houden zie ik ze zomaar winnen van Ajax en vliegt Keizer misschien nog eerder de laan uit dan De Boer. Als ik Ajax fan zou zijn dan weet ik trouwens niet of ik Frank de Boer wel opnieuw aan het roer zou willen zien staan. Met keizer is het voorlopig niet veel maar met De Boer begin je weer op af met weer het saaie voetbal waar de supporters juist zo blij waren dat ze er van af waren.

en wederom faalt de klaverjasclub van frank. snap niet wat zon trustfull nou toevoegd op de bank.

Frank de Boer is gewoon een matige trainer. Ik vond hem bij Ajax al niet veel bijzonder. Zijn voetbal was niet om aan te zien. Ik denk niet dat hij het gaat redden. Misschien een vroege conclusie, maar ik hoop dat hij in de loop der jaren wel beter wordt zoals Ronald Koeman. Maar het wordt alleen maar moeilijker voor hem. Want als je ontslagen wordt bij Crystal Palace dan staat het niet goed op je CV.

De aap komt uit de mouw: Frank de Boer is en was een matige coach die prima in het groepje Bergkamp bij Ajax paste, maar daar kwam al veel eerder aan het licht dat hij het vak niet in de vingers had. Ook bij Inter gefaald, dus waar kun je straks nog heen? Als ik Keizer was zou ik maar over mijn schouder kijken;-))

Ik zie het er zomaar van komen dat Keizer en de Boer ongeveer gelijktijdig eruit vliegen. Met dat gare beleid bij Ajax verbaast het me dan niks als de Boer terugkeert naar Ajax. Hoop van niet!

De Boer blinkt uit in verkeerde clubkeuzes. Clubs waar hij de Ajax filosofie van balbezit en controle wil aanbrengen en waar de cultuur daar niet naar is. Kon je al van mijlenver aan zien komen. Ook een flinke fout van het Palace bestuur deze aanstelling. Ze krijgen nu nog Burnley uit dat thuis heel veel wint, Southampton thuis en dan beide Manchester clubs en Chelsea. Zou me verbazen als Frank er daarna nog zit.

Aangezien Keizer nog matiger is dan De Boer zal Frank wel worden teruggehaald naar zijn maatjes van het TH. Balletje breed de komende jaren in de Arena, maar ach verdedigend was het wel beter dan onder Keizer .

Echt gek, op papier heeft hij best een leuke selectie. Op het veld komt het er echter totaal niet uit. Verdedigend maken ze veel teveel fouten en voorin geven ze op belangrijke momenten ook niet thuis. Verder ontbreekt er wel veel qua creativiteit, zag alleen Townsend echt acties durven maken.

Die tackel van die Watford speler, wat een mafkees, nog verontwaardigd doen ook..

Nou, ik vind ook dat de Boer afwijkt van zijn eigen visie. Dus de Ajax visie. Hij wil nu net als Conte gaan spelen, maar dan denk ik , schoenmaker blijf bij je leest en ga gewoon 433 spelen. Maar goed, 532 moet ook kunnen. Maar laten we nu niet gelijk Frank gaan afschrijven. Hij moet nu al alles uit de kast gaan trekken.

Ja haha,..schopt iemand bijna blijvend invalide en speelt dan de vermoorde onschuld.
Wat een nivo zeg,echt schandalig!

Op deze manier kan hii de job van Keizer nog gaan overnemen...De Boer nam een gok en het lijkt er op dat dit geen goede keuze was.

Frank is in tactisch opzicht een domme boerenlul. Hardleers, bovendien. Zijn 'visie' is geen knip voor de neus waard. Bij Ajax is dit gegeven nog redelijk verbloemd gebleven, al hadden de iets scherpere geesten onder ons dat toentertijd ook al vlot door.

Dan kun je een paar jaar geleden wel de Spurs afwijzen nu zit je dan in de kelder van de PL te klooien. Als jezelf op hoog niveau hebt gespeeld kun je soms niet begrijpen dat je eigen mindere spelers niet hetzelfde als jij denken. Een stap verder. Helaas Frank ben bang dat je met de kerst gewoon ergens in Nederland aan tafel zit en je avontuur er al weer op zit. Alleen dan is je opgebouwde credit van vier kampioenschappen achter elkaar weg. Lag het dan aan de verkeerde keuzes in je leven. We zullen het gaan zien. Ik wens je heel veel succes, je zal het nodig hebben.

Geen een trainer kan dit crystal palace goed laten voetballen. Het is gewoon een matig team.

Hij is nog nooit een goeie trainer geweest, alleen domme geluk gehad in de Nederlandse competitie en dat blijkt hier alweer uit.

Hij liet Ajax saai en resultaatvoetbal spelen en in Engeland doet hij dat niet. Premier League is een lastige competitie met enorm veel druk. Zelfs Mourinho, Guardiola en Louis van Gaal hebben het lastig. Hij is gewoon heel ongelukkig met zijn beslissingen geweest. Bij Inter waren er ook enorm veel coaches gesneuveld dus daar kon hij niks aan doen. Bij CP moet hij nieuwe spelers inpassen en daar krijgt hij de tijd niet voor. Bovendien is het totaal geen Ajax spel wat er gespeeld wordt daar. Bosz maakt wel weer een goede keus door naar een voetballende club te gaan. Liverpool, Arsenal, Southampton, Chelsea, United, City, Barcelona, Atletico, Madrid, PSG, Monaco, Bayern, Dortmund, Juventus. Daar zit voetbal in en dan kiest hij voor Crystal Palace. Ik geloof zeker dat het hem nog kan lukken mits hij wel de tijd krijgt om het seizoen af te maken. Zou zonde zijn om eerst spelers te halen door Frank en dan vervolgens hem eruit te schoppen. Dat zou echt kapitaalsvernietiging zijn. Het resultaatvoetbal zit in hem, dus ik denk dat het wel goed komt. Nederlanders zijn vaak heel ongeduldig met prestaties. Als het even tegenzit dat zeggen ze meteen ja die Frank liet ook strontvoetbal zien bij Ajax en hij won die vier landstitel omdat de andere zo slecht zijn. Maar als hij supergoed begonnen was in de PL. Dan hadden de meeste geroepen, zie je wel bij Inter was het beleid slecht. Kortom, mensen waaien met alle winden mee. Ik vind hem nog steeds beter dan Bosz. Want ja wie heeft nou meer prijzen gepakt. En ga nou niet doen alsof de prijzen van Frank minder waard was. Ik pak liever vier keer de cup met lelijk voetbal dan dat ik sprankelend voetbal speel en niks win qua bekers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren