Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barça nadert akkoord over Neymar-opvolger van 100 miljoen’

Laatste update:

De overgang van Neymar van Barcelona naar Paris Saint-Germain kan grote gevolgen hebben voor Peter Bosz. L’Équipe meldt vrijdagavond namelijk dat een transfer van Ousmane Dembélé van Borussia Dortmund naar de Catalaanse grootmacht in een stroomversnelling is geraakt.

Ook Real Madrid heeft vergevorderde interesse in de twintigjarige Fransman, maar Dembélé zelf zou een overstap naar Barcelona prefereren. Barcelona is met een extra 222 miljoen euro op zak op zoek naar een vervanger van Neymar en is momenteel al bezig om Dembélé naar Spanje te halen. Naar verluidt zou de aanvaller en zijn entourage al dichtbij een overeenkomst zijn met Barça.

BILD meldde eerder dat Real al heeft gesproken met Dortmund over Dembélé, maar dat de onderhandelingen tot nu toe niets hebben opgeleverd. De Franse sportkrant stelt dat Barcelona er geen gras over laat groeien: 'Geschokt door het vertrek van Neymar, wil Barcelona snel toeslaan, heel snel.' Volgens de krant willen die Borussen minstens honderd miljoen euro zien voor de aanvaller.

Dembélé kwam vorige zomer voor ongeveer vijftien miljoen euro over van Stade Rennes en tekende toen een contract tot medio 2021. De Frans international kende met 32 competitiewedstrijden, 10 doelpunten en 21 assists een zeer goed debuutjaar. Dortmund heeft meerdere keren aangeven dat een vertrek van het talent niet aan de orde is, maar veel kapitaalkrachtige clubs blijven desalniettemin azen op de aanvaller.

Zou jij Ousmane Dembélé een goede vervanger van Neymar vinden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Ik dacht dat ze voor Coutinho gingen? Ach, ze hebben nog wel wat wisselgeld over natuurlijk...

4 augustus 2017 om 20:55

Ik heb zelf liever een echte vleugelspeler met veel potentie. Coutinho is van nature een CAM en is daar ook het beste, al speelt hij op linkse ook goed. Maar Dembele heeft meer diepgang en is tweebenig. 100 miljoen is wel aan de hoge kant, maar na het verkoop van Neymar was dat te verwachten

4 augustus 2017 om 21:09

Coutinho is fantastisch, maar wel ietsje anders als Neymar. Ik zou Coutinho eerder de vervanger van Iniesta maken op de lange termijn.

4 augustus 2017 om 21:31

Ze gaan voor beiden, coutinho is ook heel dicht bij een akkoord

4 augustus 2017 om 21:48

Kan me niet voorstellen dat Liverpool Coutinho van de hand gaat doen.

4 augustus 2017 om 22:29

Dat gaat zeker niet gebeuren! Klopp heb al meerdere keren aangegeven dat coutinho deze zomer niet vertrekt

4 augustus 2017 om 23:27

Net als dat ze bij barca meerdere keren zeiden dat Neymar niet zou vertrekken..

4 augustus 2017 om 23:28

Verschil is dat Neymar een clausule in zijn contract had, die is afbetaald...

5 augustus 2017 om 00:20

De kans is groot dat Coutinho naar Barca gaat.

5 augustus 2017 om 01:08

Pmdt?

5 augustus 2017 om 01:09

Autocorrectie... waarom.is.de.kams.groot.dat coutinho naar Barça gaat?
Liverpool kan hem gewoon aan zijn contract houden, geen afkoopsom!

4 augustus 2017 om 20:53

Die heeft er maar 1 seizoen op zitten bij bvb dus 1 jaar

4 augustus 2017 om 20:53

1 jaar, speelde eerst bij Stade Rennes.

4 augustus 2017 om 20:54

En dan wil je eigen club 180 miljoen betalen voor een spits van 18 met een half seizoen Monaco op zijn naam 😂👏.

4 augustus 2017 om 21:25

Maar dat Barcelona dit bedrag gaat neertellen is toch evengoed ongegrond als die 180m van Madrid?

4 augustus 2017 om 21:32

Nee, maar zal me niks verbazen als Perez nog een Galactico gaat halen. Het gaat nergens meer over inderdaad, maar Dembele is wel een potentiele Ballon D'or winnaar en zoveel goede jonge linksbuitens zijn er niet. Een Alexis is ook alweer 28, dus kan je imo beter 100 miljoen betalen voor een 20 jarig toptalent dan 70 miljoen voor Alexis, want Dembele kan op termijn uitgroeien tot de ster van Barcelona en daar heb je dan nog 12 jaar plezier van als hij zo goed wordt als men verwacht.

4 augustus 2017 om 21:36

Helemaal gelijk Asensio-Willemsen. Al scheelt het wel dat hij 80 miljoen goedkoper is en het al 2 jaar laat zien. Maar goed hier gaan we naar toe dus. Minimaal 80 miljoen voor leuke talentjes. Benieuwe wanneer de bubbel echt gaat knappen, want het kan niet goed gaan met zulke gekke bedragen.

4 augustus 2017 om 21:40

Mbappe heeft wel op wereldniveau gepresteerd. Dembele verre van.

4 augustus 2017 om 21:52

Heerlijke reactie Elpistolero16, het is ook allemaal relatief. Alle bedragen zijn gestoord en buiten normale proporties tot dat het de eigen clubs zijn

4 augustus 2017 om 21:54

Dembele is veruit de meest creatieve speler van zijn leeftijdscategorie statistisch gezien, qua gecreëerde kansen komt enkel Thomas Lemar in de buurt. Met als Mbappé is Dembele buitencategorie en is ook hij magistraal bezig op de voetbalvelden.

4 augustus 2017 om 22:00

@LaPaisa want de Bundesliga doet onder voor de Ligue 1 en Dembele heeft het ook laten zien in de CL. Dus verre van zou ik niet gebruiken

4 augustus 2017 om 22:01

@ElPistolero16

We dachten met Neymar ook wel min 14 jaar goed te zitten... de rest is geschiedenis

4 augustus 2017 om 22:16

Als ik jou was zou ik heel snel naar samenvattingen van BVB kijken van afgelopen seizoen.

4 augustus 2017 om 23:10

FCBDutch zeker. Maar afkoopsommetje van 800 miljoen er in en hij gaat voorlopig nergens heen , al weet je het in deze markt nooit.

4 augustus 2017 om 23:41

Dembele verre van? Heb je hem in de CL gezien? Na Neymar heeft hij de meeste assists.

4 augustus 2017 om 23:51

Elpistolero

Precies, wij zijn niet echt van de hoge clausules terwijl Real Asensio bijvoorbeeld 500 miljoen clausule geeft

4 augustus 2017 om 21:16

Dat kan je wel zeggen, maar deze Dembele heeft iets unieks in z'n spel wat je zelden ziet. Een speler die met zoveel gemak in een dribbel van het ene naar het andere been kan switchen. Ik durf al bijna te zeggen dat ik denk dat deze speler een betere winger gaat worden dan Neymar nu is.

4 augustus 2017 om 21:29

Dezelfde conclusie werd ook al gemaakt over Neymar voor ie naar Europa kwam. Je hoeft niet in de toekomst te kunnen kijken om te zien dat dit een potentiële wereldtopper is. Ik vind zelfs dat hij nu al wereldtop niveau aantikt.

4 augustus 2017 om 21:45

Dembele nu al wereldtop niveau aantikken? Doe even normaal. Iemand die bij zo'n topploeg speelt en er 'maar' 6 maakt in de Bundesliga is toch geen speler die al wereldtop aantikt? Dembele heeft helemaal nog niks bewezen, dit is echt pure waanzin..

4 augustus 2017 om 22:15

Er staat toch echt 10 goals en 21 assists in het artikel en als je wat wedstrijden hebt bekeken dan weet je waar ik het over heb wanneer ik zeg iets unieks in z'n spel. Puur kijken naar goals slaat nergens op. Alsof je zegt dat een Özil geen wereldtop is omdat ie maar 8 goals maakt of zoiets.

4 augustus 2017 om 23:00

Özil heeft nu niet bepaald bewezen de status wereldtop te krijgen na magere jaren bij Arsenal. Ik weet inderdaad ook hoe Dembele voetbalt en het is ook een zeer talentvol voetballertje. Maar wereldtop echt nog niet... Dan hebben we wel 250 spelers die wereldtop zijn. ik had het dan ook over 6 goals in de Bundesliga.

4 augustus 2017 om 23:14

Na magere jaren ? Nog geen 2 seizoenen had Özil een record aan aantal kansen gecreëerd in de premier league. Iets betere aanvallers bij Arsenal en hij had het record qua aantal assists aan flarden geschoten. Dat bewijst voor mij toch echt wel dat hij wereldtop is. Maar prima als je Özil geen wereldtop vind kan ik net zo goed een De Bruyne noemen. Mijn punt was dat je een speler die meer assists levert door minder egoïstisch te zijn niet beoordeeld op zijn goals. Als jij zegt alleen de Bundesliga kan ik net zo goed zeggen dat een Neymar in alleen de primera division afgelopen seizoen volgens mij nog geen 15 goals maakte in wat toch de beste aanval ter wereld wordt beschouwd.

4 augustus 2017 om 23:40

Ach, je kan zeggen wat je wil. Neymar en Dembele is een wereld van verschil en Dembele is absoluut nog geen speler van wereldklasse, maar gewoon een prima aanvaller met heel veel potentie. Özil op zijn best is natuurlijk wereldtop, probleem is dat hij dat niveau al vrij lang niet meer heeft, daar zijn we het over eens, niet? Daarbij zijn De Bruyne en Ozil aanvallende middenvelders. Dembele gaat gehaald worden voor de flank en speelde ongeveer 50/50 op links en als aanvallende middenvelder. Natuurlijk zijn 10 doelpunten en 21 assists prima cijfers, maar dat is natuurlijk nog lang geen vergelijking met een speler van wereldtop als Neymar.

5 augustus 2017 om 03:20

Linksbuiten die 21 assist geeft en ook nog 6 a 10 goals maakt ik zijn eerste seizoen! Petje af!

4 augustus 2017 om 21:24

We zullen zeggen dag 222 miljoen voor Neymar wel gezond is .

4 augustus 2017 om 21:28

Vind je Barcelona niet een beetje hypocriet bij het kopen van een speler van 100 miljoen? En dan klagen wanneer PSG 220 miljoen neertelt voor Neymar.

4 augustus 2017 om 21:32

Barca heeft helemaal niet zitten klagen.
Wat hebben ze dan gezegd volgens jou??

4 augustus 2017 om 21:37

Je richt je pijlen op de verkeerde. Barca heeft hier (officieel) niet over lopen mekkeren. De Spaanse bond is echter zo hypocriet als het maar zijn kan. Die hoor je niet wanneer Barca en Real aankopen van tientallen miljoenen doen.

4 augustus 2017 om 21:58

Maar door dat geld van Neymar kan Barca dat juist betalen.
En ja Dortmund weet ook wel wat Barca net gekregen heeft.

4 augustus 2017 om 22:14

Ik moet inderdaad zeggen LFP. Maar Barcelona komt ook niet met tekst en uitleg over de transfer van Neymar. Waardoor het lijkt dat Barcelona achter de LFP staat.

4 augustus 2017 om 22:43

Dat denk ik ook wel, en terecht. Maar wat moet Barca dan? Uithuilen met 222 miljoen op de bank of uit alle macht een goede linksbuiten scoren? En ja, Barca zal voor elke speler 2x de hoofdprijs moeten betalen of ze het willen of niet nu ze de 222 miljoen hebben geincasseerd.

4 augustus 2017 om 21:43

Het is toch al een tijdje helemaal van god los. De bedragen rijzen de pan uit.

4 augustus 2017 om 21:51

Naja houd barca nog 122 miljoen over. Deze speler heeft zeker de potentie 100 miljoen is veel maarja als je 222 miljoen binnen krijgt dan kan je dit soort transfers verwachten. De hele voetbal wereld is verpest. Ik hoop dat er echt een salaris plafond ooit komt en een transfer plafond.

5 augustus 2017 om 00:38

45 miljoen voor een zestien-jarige speler vind ik nog gekker.

5 augustus 2017 om 01:26

Hahahaha dat inderdaad ook nog + die 180 miljoen op Mbappé. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

5 augustus 2017 om 02:36

Heel simpel, elke club weet dat Barca 222m op zak heeft en naarstig op zoek is dus Barca zal altijd de volle mep moeten neerleggen.

Dembélé is meer een rechter middenvelder dan een links buiten .. ( brand me maar af als ik het mis heb)

4 augustus 2017 om 20:56

Kan zowel links als recht zou ook nog een optie op aanvallende middenvelder kunnen zijn

4 augustus 2017 om 20:56

Je hebt het mis, speelde vorig seizoen vaker op links dan op rechts.

4 augustus 2017 om 21:17

Klopt en hij speelde ook vaker als aanvallende middenvelder dan als LB of RB

4 augustus 2017 om 21:18

Heb de cijfers erbij gepakt.
Matches as
Attacking Midfield23 wed5 goals7 assist
Left Wing 15 wed2 goals9 assist
Right Wing 9 wed2 goals5 assist
Secondary Striker 1 wed1 goals-
Right Midfield 1 wed--

4 augustus 2017 om 20:57

Daarom, dit is volgens mij geen vervanger van neymar, maar gewoon een goede aanwinst.

4 augustus 2017 om 20:57

Waarschijnlijk gaan ze 4231 spelen met Dembélé rechts en deulofeu links en Messi in het midden

4 augustus 2017 om 20:59

Ja dat lijkt mij inderdaad het meest logisch. En dan Suarez op de bank..

4 augustus 2017 om 21:00

Messi op 10 en suarez gewoon in de spits dat bedoelde hij denk ik.

4 augustus 2017 om 21:08

Iniesta op de bank dus? Of al die dure middenvelders op de bank🤔

4 augustus 2017 om 21:14

Iniesta en Busquets erachter ?

4 augustus 2017 om 21:42

Iniesta pakt sws het niveau niet meer van Barca.

4 augustus 2017 om 22:40

Ook al ben je Real Supporter @lapaisa, een beetje respect (en al zeker voor zo'n fenomeen) is wel op zijn plaats. Aan de bal heeft Iniesta wel degelijk nog het Barça niveau. In een sterk Barça speelt Iniesta gewoon ook nog altijd zijn wedstrijden. In een fysieke strijd (psg, Juventus) wordt het wel moeilijker. Maar zo kort door de bocht gaan over zo'n fenomeen kan ik gewoon niet aanvaarden.
Het zijn mensen zoals jij (die zo snel een clublegende afschrijven) die ook een speler als Casillas een onwaardig afscheid hebben bezorgd trouwens.

4 augustus 2017 om 20:58

Klopt. Zal straks naar rechts gaan als Messi naar het middenveld verhuisd. Denk dat Coutinho ook nog kan komen.

De enige echte vervanger van Neymar. Wat een topper is dit zeg. Maar hij moet nog veel stappen maken om echt een Neymar te worden, maar de potentie is meer dan aanwezig.

100 is gewoon teveel.. gaat de verkeerde kant op op de markt

4 augustus 2017 om 21:16

Transfersommen zijn gewoon relatief aan het budget van de clubs. Als clubs meer dan een half miljard te besteden hebben ieder jaar dan gaan de prijzen omhoog tot het uiterste niveau dat die clubs kunnen veroorloven. En sommige clubs zoals PSG hebben een praktisch ongelimiteerd budget.

4 augustus 2017 om 21:17

Tja. Alle grote clubs doen er aan mee. Hoop dat Feyenoord snel de EL in mag. Dat is wel een leuke competitie.

Dit zou een goede vervanger zijn over een X aantal jaar. Neymar is eigenlijk op dit moment niet te vervangen en verre weg de beste linksbuiten.

4 augustus 2017 om 22:05

Maar je moet hem vervangen. Uitstekende aankoop mocht dit waar zijn

Coutinho kan er nog wel bij met dat geld

Lekker laten, probeer dan een hazard te halen voor 100. Ik vind het echt belachelijk dat zulke spelers zoals dembele misschien rond de 50 waard zijn nu ineens 100 kosten omdat ze weten dat barca een zak geld.heeft gekregen. Zo maak je de markt nog gekker dan die al is.

4 augustus 2017 om 21:10

als jij iets niet per se wilt verkopen, en iemand bied je het dubbele aan van de waarde, ga jij dan ook zeggen: "nee joh, doe maar de helft dan als je het toch zo graag wilt hebben"??? Dortmund wil m liever niet laten gaan, dat is ook de reden dat ze de prijs opdrijven, niet omdat Dembele het per se waard is. De markt stort pas in zodra de consument niet meer voor de clubs en het voetbal willen betalen. Echter zal dat niet gebeuren

4 augustus 2017 om 21:14

Dembélé is misschien beter dan hazard? Veel zullen ze toch niet verschillen.

4 augustus 2017 om 21:30

De transfermarkt is altijd al zo geweest: als je als verkopende club je speler niet kwijt wil en er komt een kapitaalkrachtige club waarvan iedereen weet dat ze per se jouw speler willen hebben, dan verhoog je de prijs. Dat is dus niet nieuw. Alleen de bedragen zijn hoger, maar ook dat is niet gek als er net 222 miljoen is afgetikt.

Hier was ik als RM fan bang voor! Ik vindt dit de beste opvolger van Neymar op dit moment. Als dit waar is heeft Barcelona dit goed opgelost zeg..

Neymar voor 222 miljoen weg
Dembele voor 100 miljoen
Ik als barca fan ben daar meer dan tevrede mee

4 augustus 2017 om 21:56

Kan ik moeilijk begrijpen. Neymar is gewoon top 5 beste spelers ter wereld. Dembele heeft net zijn eerste seizoen achter de rug bij Dortmund. Gewoon een speler die meedraaide in het elftal, ook maar 6 doelpuntjes gemaakt. Ga eens even de statistieken en staat van dienst van beide spelers bekijken. Dan kun je toch niet 'meer dan tevreden' zijn?!

4 augustus 2017 om 22:06

Statistieken zeggen echt niet alles, en voor een 19 jarige is 6 doelpuntjes in de Bundes helemaal niet zo slecht als flankspeler

4 augustus 2017 om 23:02

Statistieken zeggen niet alles. Maar als je die naast die van Neymar legt dan is het verschil natuurlijk echt enorm groot... we kunnen wel stellen dat je niet 'meer dan tevreden' bent over de transfers, toch?

4 augustus 2017 om 23:53

Dat punt heb je wel gelijk, maar snap Bart ook wel. Dembele is op dit moment de meest geschikte kandidaat om Neymar op te volgen (misschien met Alexis maar die is te oud)

5 augustus 2017 om 07:15

Hij heeft ook gewoon 21 assists en is heel intelligent in zijn spel. 100 miljoen is inderdaad best veel, maar ik heb het gevoel dat jij hem niet eens hebt zien spelen met je statistieken.

Als Barcelona Dembele en Veratti haalt gaan ze er nou niet bepaald op achteruit. Dembele is nog niet zo goed als Neymar maar heeft enorm veel potentie.

4 augustus 2017 om 21:03

Verratti? Dan leggen ze morgen 200 miljoen op tafel voor suarez. Psg wil je niet boos maken ðÿ˜‰

4 augustus 2017 om 21:12

Suarez is wel loyaler dan Neymar, van Neymar wist iedereen dat hij weg zou gaan de vraag was alleen wanneer. Die is ook dit transfer window beantwoordt.

4 augustus 2017 om 21:55

Het is wat lachwekkend dat mensen dat hele verhaal dat PSG wraak neemt omdat Barça interesse had in Verratti serieus nemen. Denk je nu echt dat ze anders niet achter Neymar waren gekomen? Niet dat PSG de centen niet graag laat rollen, maar dit is gewoon te ridicuul voor woorden.

Zoals "perspectief" ook aanhaalt, was het al lang duidelijk dat Neymar vroeg of laat andere oorden zou opzoeken. Alleen moet het toegegeven worden dat het voor de club nu heel onverwachts kwam.

4 augustus 2017 om 21:12

Suarez mogen ze ook oppikken hoor geen probleem, op die tempo kan barca heel haar team omgooien en jonge talenten halen en sparen voor een nieuw stadion en schulden aflossen

4 augustus 2017 om 21:06

Van waar komt die illusie dat Veratti ook nog maar enigszins haalbaar is voor Barça? PSG heeft toch al aangegeven niet te willen meewerken met die transfer...

4 augustus 2017 om 21:13

als Verratti de oprechte wil heeft om te vertrekken dan vertrekt hij hoor, maar hij zwemt in het geld bij psg dus is de wil om een transfer te forceren niet zo groot

4 augustus 2017 om 22:07

Snap ik ook niet echt. Veratti had aangegeven te willen bliven mits er grote namen kwamen en met NJR mag hij wel tevreden zijn lijkt mij

4 augustus 2017 om 23:20

Verratti kan van alles willen maar hij heeft gewoon een contract zonder clausule. Zie PSG hem dan nog eerder op de bank zetten dan dat ze hem naar Barcelona laten gaan... Verratti heeft zelf nooit aangegeven te willen vertrekken, wat ie heeft aangegeven is dat het zijn doel is om met PSG de Champions League te winnen.

Natuurlijk is dit veel geld, maar het is logisch dat dortmund zo veel vraagt aan barca. Als barca zich meldt, wetende dat ze net 222 miljoen hebben gekregen, verdubbel je gwn de vraagprijs. Als barca dat dan wil betalen: prima. De onderhandelingspositie van barca is nu heel zwak natuurlijk.

100 miljoen man man waar gaat het toch heen..

gaat nergens meer over -__-
ja oke deze jongen is zeker een talent maar heeft pas 1 seizoen op het hoogste niveau volbracht.
en dan gelijk 100 miljoen neerleggen absurd.

Zoals ik net al zei in het vorige artikel. Het zit eraan te komen. Gemeld door bilal ghazi, de betrouwbaarste journalist die daar zit. Er werd net bekend dat barca een grote sterren aankoop gaat presenteren maandag, dat zal coutinho wel zijn. Dembele ging liever naar barca dan naar real, vandaar dat het allemaal nog wel is in een stroomversnelling kan gaan.

4 augustus 2017 om 20:56

Verder werd ook bekend net dat barca nog 4 spelers ging aantrekken. Coutinho, dembele, inigo en nog een cm. Dat word waarschijnlijk seri van nice. We zullen zien wat er gaat gebeuren, er gaat flink wat vuurwerk gebeuren als ik het zo lees.

4 augustus 2017 om 21:58

Dat lijstje zou fantastisch zijn. Laat ons hopen.

Alleen zou er dan ook wel echt iemand (gomes?) moeten vertrekken indien een CM wordt gehaald. Ben heel benieuwd. Inigo vind ik al een eerder onverwachte, maar leuke optie.

Wow, dit zou echt een goede aankoop zijn ondanks dat 100 miljoen belachelijk veel is. Nog geen 21 en tweebenig. Potentiële wereldtopper. Alleen jammer voor Dortmund.

Een hele goede speler en zeker een aanwinst voor barca , maar of hij een goede vervanger voor neymar is?
Het is ook een enorm bedrag.

Het gezeik over de 100 miljoen gaat nu beginnen... Het is toch vrij logisch dat BVB zoveel geld vraagt voor dembele. Elke club gaat nu extra geld vragen als barca komt aankloppen.

On topic:
Dit is de best mogelijke vervanger van Neymar. Deze transfer zou heel veel goed maken. Deze jongen heeft snelheid, een goeie actie en overzicht. Het enige waar hij nog aan moet werken is het afmaken van kansen.

Gewoon kopen, is een erg getalenteerde speler die op meerdere posities uit te voeten kan. 100 miljoen is te verwachten na de transfer van Neymar maar is het ook waard. Tevens heeft Ousmane al aangegeven een Barca fan te zijn en volgt ze zelf ook.

Zou een fantastische aankoop zijn alleen is hij volgens mij meer een rechtsbuiten dan een linksbuiten maar als hij tweebenig is maakt het niet zoveel uit hoe dan ook dit zou een geweldige transfer zijn een speler met vreselijk veel potentie

4 augustus 2017 om 21:02

Hij is niet meer rechtsbuiten, hij heeft vaker op linksmid gespeeld vorig seizoen dan op rechtsbuiten.

Wat een fantastische speler is dit zeg, en ik als BVB liefhebber zou hier echt enorm van balen.
Toch denk ik niet dat dit doorgaat, Dembele heeft vorig jaar Dortmund boven Barca gekozen voor zijn ontwikkeling, heeft meerdere malen laten weten dat hij wil blijven (al zegt dat natuurlijk niet alles, maar toch), Dortmund heeft aangegeven dat het de selectie van nu intact wil houden en niemand meer mag gaan, en last but not least: Dembele is echt een rechtsbuiten, terwijl Neymar een linksbuiten is... dat alles bij elkaar zegt voor mij genoeg dat dit gerucht geen waarheid zal worden.

4 augustus 2017 om 21:25

Maar Dembele kan ook goed op links. Daarnaast zie ik Barcelona ook wel nog een echte linksbuiten erbij halen samen met Dembele. Nu heeft Barcelona wel het geld om een keer flink te investeren in een elftal dat ook in de breedte weer wereldtop is.

4 augustus 2017 om 21:25

deulofeu links en dembele rechts.. suarez spits en messi op 10

De enige echt goede vervanger zou alexis Sanchez zijn. Die hadden ze nooit moeten laten gaan trouwens.

100mil vind ik wel goed deze jongen is een toekomstige kandidaat voor de ballon dor en kan makkelijk meer dan 10 jaar mee.Liever nu 100mil dan later 150-200mil

100 miljoen voor deze middelmatige speler. Leuk dat iedereen elkaar napraat, maar ik vraag me serieus af of men wel hele wedstrijden van Dortmund bekijkt. Hij is op de brommer maar het rendement is gewoon vaak 0. 100 miljoen is lachwekkend. Neymar was op zijn 20e veel verder. Vooral elkaar blijven napraten. Zo bijzonder is deze speler niet.

4 augustus 2017 om 21:14

32 competitieduels; 10 goals en 21 assists lees ik. Dat zijn in mijn ogen toch hele goede statistieken voor een 20 jarige speler

4 augustus 2017 om 21:14

Total matches: 49
Goals scored: 10
Assists: 21
Position: 23 matches in attacking midfield, 15 as left wing, 9 as right wing, 1 each as striker and central midfield.
Chances created: 84
Passing accuracy: 78%

Middelmatig? Serieus? In zijn debuut seizoen gewoon.

4 augustus 2017 om 21:25

Er zijn zelfs topspelers die zulke cijfers niet halen. Ik zie het hier vaker dat mensen onzin praten zonder de feiten te kennen. Dembele is goed voor 31 goals in 49 wedstrijden. Dat is gewoon niet normaal en zeker voor een 19/20 jarige dit zijn de cijfers van een toekomstig ballon o dor kandidaat.

4 augustus 2017 om 23:45

Middelmatig is onzin, maar we moeten ook niet vooruit lopen op de zaken. 2e seizoen moet hij dit minimaal evenaren, want het 2e seizoen is altijd het belangrijkste seizoen geweest van een talent. Soort ongeschreven regel

Iedereen weet dat Barca money heeft. Je kunt maar beter spelers zelf gaan opleiden en ze hoge salarissen geven om te blijven. Topspelers inkopen heeft bijna geen zin meer, tenzij je een goede scout hebt die toppers jong weet te herkennen

5 augustus 2017 om 05:46

Dit zou een fantastische vervanger zijn voor Neymar jr
La Paisa, let beter op de feiten. En Iniesta is nog steeds van goed niveau. Alleen voor max 60 minuten. Ik denk dat Coutinho niet komt. Liverpool laat niet gaan.

Aan de ene kant wel lekker veel geld voor Dortmund. Zo'n mega transfer als die van Neymar geeft wel een domino effect op de gehele transfermarkt. Ondanks de belachelijke prijzen kun je niet zeggen dat deze transferperiode niet interessant is. Ben erg benieuwd hoe alle grote clubs t gaan doen komend seizoen. PSG is in 1 keer een stuk interessanter om naar te kijken, Barcelona wordt komend seizoen heel anders (positief of negatief?). Ik zelf denk dat het helemaal niet verkeerd is voor Barcelona. Het team heeft nieuw elan nodig en een opfrisbeurt. Geld zat nu om het te doen. De gehele Engelse competitie wordt ook steeds leuker en clubs komen dichter bij elkaar te liggen. Je kunt ook idd de positieve effecten zien van dit transfercircus.

als je als barca fan weet dat je dybala voor 35 miljoen kon halen en dembele voor 15 miljoen

dan zijn deze bedragen toch puur kapitaalvernietiging

deze bestuur beweegt enkel na de feiten maar ze bouwen geen team voor de toekomst
als barca fan zie je aan de selectie niet wie op termijn Messi , Suarez, Iniesta, Busquets en Pique gaan vervangen

5 augustus 2017 om 14:53

Messi vervangen, ben je gek? Dat gaat niet, hoogstwaarschijnlijk komt er binnen nu en een paar jaar een talent (intern of extern) die daar onder zit. Het is de bedoeling dat Alcacer Suarez vervangt, dit seizoen zullen we zien hoe hij zich ontwikkelt. Ik hoop dat Messi of Denis Iniesta opvolgt. Ik hoop dat Samper Busquets opvolgt en Marlon Pique. De captain voor de toekomst is namelijk naar mijn mening al binnen; Samuel Umtiti.

Vind Dembele een goede speler, maar zou het een verstandigere keus vinden voor Dembele als hij nog een of twee jaar bij Dortmund blijft, daar kan hij nog veel leren en mag hij wat meer foutjes maken dan bij Barca.
Persoonlijk zou ik voor Aguero kiezen. Beste vriend van Messi en niet onbetwist bij City wat de prijs wellicht wat drukt.

Het gaat erom of hij filosofie van spel van barca begrijpt. Maw: Messi en consorten. Zoniet, dan kan grootste talent zijn, maar dan ga je falen. Neymar begreep dat en suarez ook. En dat betekent automisch dat je dienend moet ballen. Ik heb deze beste jongeman 1x zien spelen. Wat is er in godsnaam zo bijzonder aan hem? Kan iemand mij dat vertellen?^^

het zit er dik in dat Barca Deulofeu zal betrekken in de transfer voor Dembele

Barca kon destijds dembele halen voor 15 miljoen maar de speler koos echter voor dortmund omwille van speeltijd en minder prestatiedruk

Dortmund zijn reeds lange tijd geinteresseerd in Deulofeu sinds hij naar everton ging

nu zal barca blijkbaar deulofeu laten gaan om de prijs te laten zakken

Denk niet dat dit doorgaat, de Spaanse bond zal dit toch niet accepteren.... toch?

4 augustus 2017 om 22:09

Spaanse Bond is een lachertje, de clubs uot spanje zelf mogen met geld blijven strooien bijv Real met Ronaldo en Kaka (wat toen nog veel geld was, no hate btw) en dan komt PSG aan met een zakgeld mag het ineens niet meer

5 augustus 2017 om 14:56

Je beseft toch wel dat de heisa werd gecreëerd doordat PSG niet degene was die Neymar kocht, toch? De reactie lijkt mij niet meer dan logisch.

hij is niet een minkukel als Dolberg die door de pers is gemaakt ,deze Jongen speelt al in een van de grotere competitie's van Europa,deze jongen is jong en past in de Filosofie van Barcelona

Puur op kwaliteit is Neymar niet te vervangen.
Trouwens had liever dat ze Mbappe hadde geprobeert, inpl van Dembele.

De voetbalwereld is echt helemaal van zijn padje af met dit soort bedragen. Terwijl het niet eens gaat over het halen van C.Ronaldo maar over Dembele van Dortmund...
Het is de hoogste tijd om dit soort praktijken aan te pakken zodat de voetbalwereld weer normaal gaat doen.

Voor honderd miljoen kun je gewoon drie betere spelers kopen. Nadenken dus voordat je voor Dembele gaat kopen.

4 augustus 2017 om 22:10

Wie dan? Wil ik graag weten van je!

4 augustus 2017 om 22:20

Koulibaly/vertonghen en Eriksen zou ik sowieso gaan halen. Aanvaller Hazard, Alexis of Dybala. Ze moeten rond de 200 miljoen gaan pompen in het team want wat er nu is, is gewoon te weinig.

Ik zie liever dat ze Hazard halen. Past beter bij het Barca spel.

Misschien kan iemand mij even helpen. Ik probeer al een tijdje te begrijpen, waarom er in spanje een regel is dat clubs verplicht zijn om een transferclausule toe te passen in de contracten van de spelers?

4 augustus 2017 om 22:10

Volgens de Spaanse wet dacht ik dat het verplicht was

Haal Donnarumma, Sanchez en Coutinho naar Barca hebben ze veel meer aan. Op die posities heeft Barca versterkingen nodig. Iniesta kan Neymar opvolgen als linksbuiten.

4 augustus 2017 om 22:12

We hebben Mats al, welke Sanchez? Renato? Nee dankje. Coutinho? Wordt nog aan gewerkt maar Liverpool wilt hem niet kwijt

4 augustus 2017 om 22:28

Alexis Sanchez waarschijnlijk, wordt vaak als vervanger van Neymar genoemd hier op VZ.

4 augustus 2017 om 23:55

Alexis is eigenlijk al afgeserveerd bij Barca, desalniettemin heeft hij het erg goed gedaan bij Arsenal maar is met 29 jaar toch minder aantrekkelijk als het mega talent Dembele

Ik zie veel liever 1 of 2 middenvelders komen bij Barcelona.. Ik zit te denken aan Veratti/eriksen/coutinho En het liefste veratti of Eriksen...nu Neymar weg is zal er automatisch vaker gezocht gaan worden naar Messi. Maar het is afgelopen seizoen wel duidelijk geweest dat het probleem niet voorin lag maar meer de aanvoer naar Messi. Neymar en Suarez gebeurde vaak veelste laat waardoor veel mogelijkheden op grote kansen verloren zijn gegaan. Er ontbrak creativiteit op het middenveld (een Eriksen een Veratti zijn perfect voor het spel wat Barcelona prefereert). Hopen dat ze een van die spelers kunnen binnen halen.

4 augustus 2017 om 22:24

Het middenveld kan zeker wat renovatie gebruiken, geef ik je zeker gelijk in. Wel niet vergeten dat er met Denis, Rafinha, Sergi Roberto en Samper jonge jongens rondlopen die genoeg kansen moeten krijgen volgend seizoen. Het middenveld is dus al vrij overbevolkt en dus zou er dan zeker minstens 1 iemand moeten vertrekken.

Daarnaast vind ik persoonlijk dat er echt een winger met diepgang moet gehaald worden. Het was Neymar die vaak voor diepgang zorgde en dat facet van het spel zou ik echt niet willen opgeven. Krijgen we weer dat steriel spel dat we bij Guardiola op het einde soms wat teveel zagen...

Fantastisch daar gaat weer La Masia gewoon een 20 jarige kopen en weer niks doorselecteren. Je hebt Deulofeu en Munir nog niet eens verkocht wie daar ook goed kunnen spelen.

Daarnaast heb je Lee nog over ontzettend veel potentie beschikt als die juist word begeleid. Op het laaste WK u20 was die fantastisch en kan zeker in het eerste als hij die lijn door zit hij word alleen maar beter als die daar toe word gedwingt het is niet voor niks dat die de record van Messi verbrak voor de FIFA ban.

4 augustus 2017 om 22:24

Jij denkt dat Deulofeu of Munir in de basis bij barca kunnen staan?! Als we daar naar streven dan kunnen we beter real de kampioenschap, copa en CL nu al overhandigen.

4 augustus 2017 om 23:51

De aanval is niet het probleem. Minor is een geweldig talent terwijl de verdediging en het middenveld juist versterking nodig hebben want de aankopen komen te kort

Had je vorig seizoen Dani Alves behouden was je nu kampioen en neymar niet kwijt..

Zou fantastisch zijn! (nog) niet zo goed als Neymar maar je hebt een vervanger nodig. Volgens de Spaanse media gaat Barca ook voor Inigo Martinez van Real Sociedad als CV. 25 jaar. dan ben je denk ik zo rond de 140 miljoen kwijt deze periode, hierbij laten ze het denk ik ook. Middenveld overbevolkt met spelers die dit jaar echt door kunnen breken. Verdediging en aanval ook op orde! Laat het seizoen maar beginnen.

Dembele is geen 100 waard maar dat krijg je nu. Hij zou echt goed bij barca passen. Tweebenig, voetbalt in dienst van elftal, is snel, kan links en rechtsbuiten spelen. Gezien zijn statistieken tot nu toe verwacht ik veel van deze jongen! Ik hoop dat barca hem haalt, maar ik hoop dat ze ook verrati of Erikson (Tot.Hutspur) halen.

Dembele zal een potentiële topper kunnen worden maar ik twijfel of hij al klaar is voor Barcelona. Hij is namelijk niet altijd even constant geweest bij Dortmund. Eerlijk gezegd snap ik niet waarom Barca geen werk maakt van Mbappe. Hij is in mijn ogen de ideale speler hangend vanaf links

Ik heb gister gelezen dat ze een onderhandeling hebben gestart met dybala nu lees ik persoonlijk akkoord met dembele dan willen ze ook graag voor coutinho gaan barca kan ze denk ik niet allemaal binnen halen als dat wel kan dan vergis ik me maar ik denk het niet.

5 augustus 2017 om 11:16

Dembele is een soort geval met mbappe allebei jong en allebei een top seizoen gehad this wel een beetje een risico maar aan de andere kant ook weer niet ik weet het niet echt

5 augustus 2017 om 11:16

Als ik bij barca was zou ik voor coutinho,dybala gaan allebei haalbaar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren