Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als je ziet hoe we het tegen Ajax deden, hoor je kampioen te worden’

Laatste update:

Jeroen Zoet houdt een dubbel gevoel over aan het seizoen van PSV. De ploeg van Phillip Cocu sluit het seizoen af zonder prijzen, maar heeft volgens de keeper wel aangetoond over veel kwaliteit te beschikken. De selectie van PSV was kwalitatief in staat om de landstitel te prolongeren, denkt Zoet.

"We moeten met zijn allen heel goed bespreken en evalueren hoe het kan dat we met onze kwaliteiten zó veel punten hebben laten liggen. Als je ziet hoe we tegen Ajax speelden, dan hoor je eigenlijk kampioen te worden", oordeelt de keeper, doelend op de 1-0 overwinning van zondag, in gesprek met Voetbal International. "Dan weet je welke kwaliteiten er in de ploeg zitten."

Zoet baalde 'des te meer' dat het goede spel er niet vaak genoeg uitkwam. "Dat bedoel ik met dat dubbele gevoel." Het is de vraag hoe de selectie van PSV er komend seizoen uitziet; technisch manager Marcel Brands wacht een drukke zomer. "Ik weet niet hoe lang ieders contract nog doorloopt, wat de wensen van de club en van sommige spelers zijn", aldus Zoet.

Heeft PSV de beste selectie van Nederland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha is dit een grap? Het was een slechte wedstrijd van beide kanten en een moegestreden Ajax. Ze hebben geluk dat die vrije trap erin ging anders was het gewoon een gelijkspelletje geweest, niks bijzonders aan hoe er gespeeld is.

PSV is terecht derde, het spel moet beter willen ze aanspraak maken op een nieuwe titel. Wellicht weer eens een andere coach proberen want Cocu heeft me nooit echt kunnen overtuigen. Het is niet de trainer die een tactische truc uit zijn hoed kan toveren om de overwinningen binnen te halen. Dat is juist wat ze nodig hebben want de selectie laat het zelf te vaak liggen.

27 april 2017 om 17:06

Ja precies. Ajax heeft helemaal niks gecreëerd. PSV had nog 2 100% kansen. Dus wat je zegt is net zo onzin als de analyse van Jeroen Zoet. Het was een waardeloze wedstrijd van beide clubs. PSV, als er al iemand aanspraak mocht maken, had meer recht op de drie punten. Dit kun je natuurlijk niet los zien van de wedstrijd tegen Schalke, maar PSV verdiende het gewoon meer.

27 april 2017 om 17:26

Nou nou, Ajax kreeg 1 kans door onoplettendheid van PSV (neres die na het omspelen van de keeper naast schiet), terwijl PSV 1 kans kreeg door een enorme blunder van De Ligt en 1 kans kreeg ver in de blessuretijd, doordat Ajax met 10 man voorin stond.

Vond dat geen van beide ploegen het nou echt verdiende.

27 april 2017 om 17:31

Haha doe eens normaal. Je probeert te claimen dat het een terechte overwinning was, omdat PSV 2 kansen had.. Hoor je wel hoe droevig het is wat je zegt haha.. PSV was uitgerust, speelde thuis met de steun van een fanatiek publiek tegen een vermoeid Ajax. Dat je dan durft te zeggen dat een overwinning om 2 kansen terecht is, is gewoon triest. Jullie moesten zelf geregeld aan de noodrem trekken om kansen voor Ajax te voorkomen en speelde totaal niet overtuigend. De onzekerheid en twijfel spatte ervan af bij jullie. Ajax was, net als PSV, dramatisch slecht. Dat PSV uiteindelijk gewonnen heeft is gewoon gelukkig voor PSV, want geen van beide ploegen had ergens recht op. Probeer zo'n gelukkige overwinning dus niet te omschrijven als verdiend, daarmee zet je jezelf alleen maar voor gek.

27 april 2017 om 17:32

Sorry FKSM-PSV maar dit was gewoon een 0 - 0 wedstrijd.
Die beslist is door een mooie vrije trap verder is er niets noemenswaardigs gebeurd deze wedstrijd.
PSV wordt terecht derde aangezien het van de 3 ruimschoots de mindere is.
Deze Keeper kan zich beter met zijn eigen prestaties beter houden gewoon zeer matig.
Behoort niet eens bij de top 10 keeper eredivisie en mij een absoluut ratsel waarom hij bij de laatste 2 interlands op doel mocht.
Met als klap op de vuurpijl zijn komedieactie tijden ADO - PSV.

27 april 2017 om 20:09

Dit was helemaal geen typische 0-0 wedstrijd. Tot aan de 1-0 werd Ajax helemaal teruggedrukt door Psv, kwam het nauwelijks van de eigen helft af. Die 1-0 moest op deze manier vroeg of laat een keer vallen, en als PSV iets zorgvuldiger was geweest had dat al in de eerste 5 minuten gekund.

Na de 1-0 maakte PSV de fout de voet van het gaspedaal te halen en Ajax in de wedstrijd te laten komen. En daarom is de uitspraak van Zoet onzin, want als je echt een kampioenswaardige prestatie wil neerzetten, dan ga je na die 1-0 gewoon door, en dan zou die midweekse wedstrijd Ajax echt wel gaan opbreken. Dan kun je een veel grotere uitslag neerzetten. Maar PSV nam gas terug, en daarna ontstond een bloedeloos schouwspel waarin Ajax niet kon, en PSV niet wilde of niet durfde.

Ondanks dat kreeg PSV nog een paar honderd procent kansen na rust, zonder goed te spelen, maar Ajax werd al helemaal niet gevaarlijk. Ik had nooit het gevoel dat Ajax zou gaan scoren, en daarmee werd het eigenlijk nog een heel gemakkelijke overwinning voor Psv.

Dat het daarmee op het oog een 0-0 wedstrijd leek, kwam alleen omdat PSV relatief vroeg scoorde en daarna niet meer hoefde.

27 april 2017 om 21:18

Als je slechts 2 echte kansen creã«ert tegen een totaal fysiek gesloopt Ajax dan kan je toch niet zeggen dat PSV het verdiende. Precies zoals dhrhek al zegt speelde PSV echt dramatisch.

ON: Ik denk dat Zoet hier zonder dat hij het zelf door heeft precies het probleem van PSV weergeeft. Zoet stelt namelijk ''als je ziet hoe we tegen Ajax speelden, hoor je eigenlijk kampioen te worden''. Dit is het meest schrijnende geval van totaal misplaats zelfbeeld. Dit geeft dus aan dat Zoet niet kan zien wanneer PSV goed of slecht speelt. PSV won inderdaad, maar ik weet zeker dat als Ajax in die staat uit naar Heerenveen of Utrecht moest dat Ajax dan ook verloren had. Naast de fysieke uitputting ging Ajax de wedstrijd in met de wetenschap dat Feyenoord had gewonnen van Vitesse, en ook al zou Ajax van PSV hebben gewonnen, het kampioen met die overwinning in Arnhem toch min of meer al beslist was. Ik ben ervan overtuigd dat als Feyenoord eerder die middag punten had verspeeld dat Ajax anders voor de dag zou komen. De berusting droop ervan af.

Dan kan je nu net zo goed stellen ''willem II en Roda JC wonnen beide dit seizoen van Ajax, nota bene in de Arena. Eigenlijk hadden daarom Willem II en Roda JC dit jaar voor het kampioenschap mee moeten doen.

27 april 2017 om 21:37

Volgens mij moest Ajax gewoon een penalty krijgen word het een andere wedstrijd

28 april 2017 om 05:23

Even voor iedereen die hier loopt te huilen op mijn comment. Beiden waren slecht. Heb ik al gezegd. Ajax was moe en daarom had PSV een voordeel. Heb ik ook erkend in mijn eerste comment. Verder kunnen jullie huilen wat jullie willen, maar PSV heeft gewoon meer kansen gecreëerd en was de volledige eerste helft de bovenliggende partij. Jullie papegaaien elkaar maar lekker na hoor, maar het blijft een feit dat PSV de winst op basis van die wedstrijd verdiende.

27 april 2017 om 18:06

Hoezo geluk dat de vrije trap erin ging. Als je zo een bal kunt trappen is elke keeper kansloos. Dit in tegenstelling tot de vrije trappen van Ziyech.
Het spek van PSV was zeker niet goed, maar als ze elke week deze inzet getoond hadden hadden ze veel kansen op de titel gehad.

27 april 2017 om 18:22

Als er geen geluk bij kwam kijken dan zou Locadia wel elke vrije trap er in schieten.

27 april 2017 om 19:24

Geluk dwing je ook af he.

27 april 2017 om 20:35

Ik vind dat bij de vrije trappen zoals Schone ze vaak neemt meer een factor geluk in zit dan deze vrije trap van Locadia. Deze bal werd heel beheerst geschoten. En natuurlijk lukt het niet elke keer, maar Locadia maakt ze zo wel vaker, dus kun je je afvragen of het geluk is of dat hij hier wel een kwaliteit voor heeft.

27 april 2017 om 22:26

Het was absoluut een mooie vrije trap en hij zat er goed in. Ik bedoelde meer met geluk dat als die vrije trap er niet in ging PSV wellicht niet had gescoord door middel van het veldspel. Het was een slechte wedstrijd met weinig kansen.

De vrije trap was mooi, goed en heeft uiteindelijk PSV gered en de overwinning gebracht.

27 april 2017 om 18:21

Altijd dat gezeur over moegestreden. Ja ze hebben een lange wedstrijd in Duitsland gehad maar daarna 2,5 dag rust. Als je bij de top wilt horen moet je daar niet over zeuren. In Engeland en Spanje doen ze niet anders.

27 april 2017 om 18:51

Zelfs Cocu heeft beaamd dat een topwedstrijd op zondag spelen na een Europese wedstrijd op donderdag niet haalbaar is. En in Engeland en Spanje wordt in het speelschema juist rekening gehouden met internationale wedstrijden. Je punt raakt dus kant noch wal. Daarnaast speelde PSV een slechte, gemene wedstrijd, met meer aandacht voor de gekwetste Ajacieden dan voor de bal. En zelfs als PSV terecht gewonnen had van een fris Ajax dan was het op basis van éã©n wedstrijd niet de 'eigenlijke kampioen'. Kampioen word je over alle wedstrijden. Ajax heeft de afgelopen weken veruit het beste en mooiste voetbal laten zien, maar Feijenoord heeft en groot deel van het seizoen het beste spel getoond en de meeste punten bij elkaar gespeeld. Wat Zoet zegt is daarom belachelijk.

27 april 2017 om 20:28

Ongelooflijk wat een kinderen bij Ajax. Schalke heeft gewoon een geweldig resultaat geleverd met evenveel rust door Leipzig op 1-1 te houden. Kan Ajax nog wat van leren. Schalke kan het tegen een betere tegenstander wel gewoon. Ajax was gewoon heel slecht zondag, en PSV beter. Deal with it

27 april 2017 om 22:21

"Schalke kan het tegen een betere tegenstander wel gewoon."

Schalke kan OOK compleet vernederd worden door Ajax en uitgeschakeld worden in een thuiswedstrijd waarin ze 3-0 voor stonden.. Dat Ajax door vermoeidheid dan van PSV verliest is absoluut geen schande en een prima reden
..

27 april 2017 om 23:39

Als die vrije trap er niet in was gegaan had Brenet de bal laatste minuut wel breed gelegt, alhoewel de wedstrijd anders had verlopen na de 23e minut zonder goal.

Ff serieus, welke kwaliteiten waren er nou zo zichtbaar tegen een zwaar vermoeid Ajax. Hij doet hier net alsof ze zwaar de betere partij waren.

27 april 2017 om 17:00

Precies. 1 goed schot van Locadia en er wordt door sommigen in Eindhoven gedaan alsof ze Ajax helemaal van de mat hebben getikt.

27 april 2017 om 17:28

Zwaar vermoeid? Joh toe eens. Als je als profvoetballer hier niet tegen bestand bent...

27 april 2017 om 17:52

10boxem10 Je kunt discussieren of je hier tegen bestand moet zijn als voetballer maar dat neemt niet weg dat Ajax wel vermoeid was. Het is echt geen toeval dat clubs buiten de top 4 landen die Europees spelen vaker punten laten liggen na een Europese wedstrijd.

27 april 2017 om 18:13

Als of jij weet hoe het is om te presteren als topvoetballer.....

27 april 2017 om 18:33

Precies, dat merkte je vorig seizoen ook al met de wedstrijden van PSV rondom de CL. Met als duidelijkste voorbeeld die thuiswedstrijd na Atletico, waarin ze zwaar de betere waren, maar niet konden doordrukken ivm vermoeidheid. Tweede helft was het toen ook op.

27 april 2017 om 18:56

Zelfs Feijenoord dat allang was uitgebekerd sleepte zich de afgelopen weken van wedstrijd naar wedstrijd. Het is een hele kunst om in topvoetbal fit het einde van het seizoen te halen, laat staan als je ook nog Europees actief bent. Je suggestie dat de huidige spelers watjes zijn is volledig onterecht.

27 april 2017 om 20:13

Voetballers herstellen gewoon langzamer. Wetenschappelijk bewezen

27 april 2017 om 20:14

Dus of verkeerde training of fysiek toch zwakker dan bijvoorbeeld wielrenners

27 april 2017 om 20:33

Wielrennen is 1 beweging en geen contactsport. Wil je die belasting nu echt vergelijken?

27 april 2017 om 20:51

Weleens naar handbal gekeken? Hoeveel wedstrijden die in een toernooi afwerken in een paar weken?

27 april 2017 om 21:06

Handballers mogen de gehele wedstrijd door wisselen, net als basketballers, is dus ook niet te vergelijken. Elke sport is anders en voetbal is op american fotobal, rugby en vechtsporten na misschien wel de meest fysieke sport.

27 april 2017 om 21:17

Dat klopt. Laat ik het zo zeggen. In Engeland spanje frankrijk hoor ik zelden dit soort excuses. En die hebben een grotere selectie maar de toppers spelen daar heel wat meer wedstrijd dan die van Ajax. En alsof Ajax wel even zou winnen bij psv als ze een week rust hadden gehad

27 april 2017 om 21:20

10boxem10,

Geen een mens is daartoe bestand. Gezien de gemiddelde leeftijd van Ajax en gezien het feit dat deze selectie op fysiologisch gebied helemaal niet gewend is om in deze intensiteit te spelen is dat natuurlijk slopend.

Daarbij blijven het mensen he. Als Ajax jouw morgen een contract aanbiedt dan speelt jij ook geen 7 wedstrijden in 22 dagen zonder enige vermoeidheid verschijnselen.

En dan ook de totale onwetendheid van jou om dan wielrenners met voetballers te vergelijken. Wielrenner is fysiek heel zwaar maar is qua belasting veel minder zwaar als voetballen. Kijk alleen al naar de eentonige beweging die een wielrenner maakt. Een voetballer belast zijn hele lichaam etc. Dan kan je onmogelijk met elkaar vergelijken.

En ja, in Engeland, Spanje en Frankrijk hoor je die excuses ook zelden dat klopt, maar dat heeft puur en alleen ermee te maken dat ze daar gewend zijn om in een hoge intensiteit te spelen.

Simpel voorbeeld: Als jij gaat hardlopen en je loopt nooit langer dan bijvoorbeeld 10 kilometer dan zal je het nooit op de lange termijn tegen een ervaren marathonloper op kunnen nemen. Hier is het hetzelfde. Ajax is degene die 10 kilometer loopt. In Engeland, Spanje en Frankrijk zijn ze gewend een marathon te lopen.

28 april 2017 om 08:30

Klopt. Maar 2 wedstrijden in 4 dagen is onmenselijk? Dat is zo'n probleem en de enige reden dat je van psv verliest?

27 april 2017 om 21:57

Wat wel opvallend is, is dat voorafgaand aan deze wedstrijd, nadat Ajax Schalke 04 had verslagen, zou Ajax wel even over PSV heen walsen, er was geen enkele sprake van vermoeidheid, zo werd dat zowel door de spelers, als door de supporters beweerd. Ajax was op dat moment toch superieur aan elke tegenstander? Terwijl ze eigenlijk met veel fortuin in de EL bleven. Na het verlies tegen PSV was vermoeidheid ineens wel een issue. Ajax kan leuk voetballen, vooral als het meezit. Als het tegen zit, lopen ze nog wel eens achter de feiten aan en komen de zwakke punten naar bovendrijven. Dan is Ajax kwetsbaar en kunnen ze zomaar tegen een nederlaag aanlopen. Ajax pretendeert nog steeds het totaal voetbal te beheersen, maar beheersen dat in feite al jaren niet meer, zoals ze dat in 1995, 22 jaar geleden, wel perfect deden. Ze kunnen aardig een balletje raken, maar kunnen ook op tactiek en fysiek behoorlijk overklast worden.2 wedstrijden verloren in 1 week, tegen 2 niet al te hoogstaande tegenstanders, is eigenlijk niet iets om heel erg trots op te zijn. Ben benieuwd hoe ze het tegen OL gaan doen, maar vrees dat het Europese avontuur daar stopt. Kwalitatief schat ik OL wel wat hoger in.

27 april 2017 om 22:30

Ik snap niet wat jouw betoog te maken heeft met dit onderwerp. Het gaat er om dat Zoet stelt dat PSV kampioen zou zijn geworden met de instelling die ze afgelopen zondag ten toon hebben gespreid en jij hebt het over de kwetsbaarheid van Ajax. Waar slaat dat op?

27 april 2017 om 23:42

Volgens mij staan hier een hoeveelheid reacties van Ajax supporters, als je goed hebtr gelezen, met hoe vermoeid Ajax wel niet was na die wedstrijd tegen Schalke 04, waardoor ze niet goed speelde tegen Psv. Daar reageer ik op. Accepteer het nou eens dat jullie niet altijd de beste zijn, ipv iedere x andere excuses aan te voeren, waarom er een wedstrijd word verloren of dat jullie geen kampioen worden. Het begint vermoeiend en lachwekkend te worden.

28 april 2017 om 12:01

Wat echt lachwekkend is is dat Zoet zonder blikken of blozen na een zeer matige 1-0 tegen Ajax beweert dat de wedstrijd van hun kant kampioenswaardig was..

Nou, zo goed vond ik ze niet tegen een Ajax dat net de zwaarste wedstrijd kn jaren in de benen had. Sterker nog ik vond PSV over de gehele wedstrijd gezien niet eens de bovenliggende partij.

27 april 2017 om 20:11

Dan heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken denk ik. PSV speelde zeker niet goed, maar was absoluut de bovenliggende partij.

Als je ziet hoe je tegen Ajax speelde? Jeroentje, PSV speelde tergend slecht. Het was alleen dat Ajax nog slechter was en een aardig ingeschoten vrije bal tegen kreeg. Totaal geen zelfkennis en kwalitatief een dertien in een dozijn keeper.

Dus omdat je van een uitgeput Ajax weet te winnen ben je kampioenswaardig?Niet dus. Kijk naar Feyenoord,die verdienen het als enige ploeg dit jaar. Ajax misschien door hun prachtig voetbal van de laatste maanden maar om eerlijk te zijn heeft Feyenoord het als enige echt verdiend.

27 april 2017 om 17:29

Uitgeput?? Man man man. Beetje overdreven of niet

27 april 2017 om 17:43

Beetje wel ja,maar toch is het aannemelijker dat het eerder uitgeput was dan slecht geslapen.

27 april 2017 om 18:26

Ajacieden blijven maar roepen dat Ajax zo'n mooi voetbal heeft laten zien, wanneer dan? Feyenoord was met de degelijkheid van de achterhoede, de agressie van villenha en el amhadi, de efficiëntie van Toornstra en Jorgensen en de bevliegingen van berghuis en elia de meest attractieve ploeg om naar te kijken.

27 april 2017 om 18:44

Nou ik heb heel het seizoen geroepen dat het spel van ajax niet bijzonder was, en dat was het ook niet, maar laatste tijd hebben ze toch leuke wedstrijden gespeeld en best goede resultaten. Neemt niet weg dat wij ook heel goed gespeeld hebben dit seizoen en dat daar weinig aandacht voor is.

27 april 2017 om 18:59

Weinig aandacht? Zeker niet naar Studio Voetbal gekeken. Feijenoord heeft, terecht, veel positieve aandacht gekregen.

27 april 2017 om 20:14

Uitgeput?? PSV weet van Ajax te winnen omdat Ajax in 9 van de 10 wedstrijden buiten de Arena gewoon een middelmatige ploeg is die pover voor de dag komt. De goede wedstrijden van Ajax dit seizoen waren bijna allemaal thuis. In uitwedstrijden laat de ploeg weinig tot niks zien, en daarop was de wedstrijd in Eindhoven geen uitzondering. De zogenaamde uitputting wordt ook wel erg makkelijk als excuus aangegrepen om het povere acteren in uitwedstrijden te verbloemen, is mijn indruk.

Hoe verkeerd beeld heeft deze man? Ik vind het geen fantastische keeper, maar blijkbaar begrijpt hij het spel ook niet. Tegen ajax was psv niet goed genoeg! Ze speelden thuis tegen een zeer vermoeid en niet fantastisch spelend ajax. Psv is heel verdiend 3e dit jaar. Feyenoord heeft het meest constant gepresenteerd, ajax de beste pieken... en psv is de net niet topclub dit seizoen.

Wat een grap zeg.... dat Ajax 2 dagen ervoor een zware wedstrijd tegen Schalke speelde is ie schijnbaar compleet vergeten....

Eerst Bergwijn, nu Zoet..... wat een ongelooflijk gebrek aan zelfreflectie, PSV speelde gewoon voor hun doen een hele matige pot, dat weten de heren toch ook wel?

Kennen jullie trouwens die grap van die keeper die de bal klemvast pakte?

27 april 2017 om 17:10

Je kan zeggen wat je wil, maar Zoet is wel éã©n van de weinige keepers die gescoort heeft dit seizoen.

Jeroen Zoet zou na vorig jaar moeten weten hoe het is om zoveel Europese wedstrijden erbij te moeten spelen. Ajax kon tegen Psv geen 100 meer geven. Omdat ze 3 dagen ervoor een wedstrijd van 120 minuten in de benen hadden. Daarbij speelde Psv net als Ajax ook gewoon ontzettend slordig. En is het niet zomaar dat een vrije trap de doorslag gaf. Ik zie als Psver ook het liefst dat we Ajax van de mat hadden gespeeld. Maar het feit dat het een slordige wedstrijd van beide kanten was, terwijl Psv veel fitter aan de wedstrijd begon. Zegt toch ook wel genoeg. En het lijkt me ook niet meer dan terecht dat Psv ( helaas ) 3de staat.

Lol Whut? ik heb die hele wedstrijd zitten kijken na Vitesse - Feyenoord, en we (mijn vrienden en ik) dachten: Na die 2e helft kan PSV-Ajax alleen maar meevallen. nou, niet dus! het was een foutenfestival, met vreselijk slecht uitgespeelde aanvallen, slechte defensieve acties en eigenlijk maar 1 hoogtepunt(goal..)

27 april 2017 om 16:58

Dat dacht ik dus ook. Beide ploegen waren slecht. Zowel Ajax als PSV was zeer slordig en geen van beide kon echt een vuist maken. Vooral van PSV hadden we meer mogen verwachten, omdat zij fit waren en thuis speelde. Het team van Cocu straalde echter niks uit dat op vertrouwen leek. Dat Zoet zo over de wedstrijd praat, is lachwekkend.

Deze uitspraak slaat nergens op. Tegen Ajax was kenmerkend voor dit seizoen. Slordig in de passing, na een voorsprong massaal terugtrekken en vrijwel geen kansen creëren. Alleen deze keer geluk dat het goed af is gelopen. Ajax en Feyenoord zijn duidelijk beter dit seizoen zeg ik als fan van PSV.

En dan zeggen dat Ajax zo arrogant is. PSV is al enkele jaren Ajax daarin ver ontstegen.
Dit is weer een toppunt hoor Zoet. Ga maar langs de opticien.

27 april 2017 om 17:03

Daarom. En arrogant tsja, als je de beste bent, mag je het van mij zeggen. Ik vind dat niet storend. Misplaatste arrogantie wel. In sommige gevallen is dat ook nog discutabel, maar in dit geval is het heel duidelijk misplaatst. Beide ploegen waren dramatisch, dus geen van de ploegen zou er in positieve zin veel waarde aan mogen hechten.

Zoet zet zichzelf hier echt flink voor schut. PSV was ook tegen Ajax ontzettend slecht en oogde onzeker. Zelfs na de voorsprong en met de steun van het publiek wist het tegen een vermoeid Ajax gewoon niet te overtuigen. Dit is gewoon weer een typische schreeuw om enige vorm van erkenning of bevestiging, zoals we die wel vaker uit Eindhoven horen. Erg triest.

In mijn ogen wordt Feyenoord straks de verdiende kampioen. Ze hebben twintig doelpunten meer dan PSV gemaakt en elf meer dan Ajax. Het spel was niet altijd even goed, maar ze overtuigden in het grote deel van de competitie wel. Het zat soms mee, niet qua scheidsrechterlijke beslissingen, maar wel in sommige wedstrijden die beide kanten op kon gaan, maar wel werd gewonnen door Feyenoord. Wellicht heeft dat toch met drive en kwaliteit te maken.

PSV heeft een goede, tweede seizoenshelft gedraaid waarin ze nog dichtbij kwamen. Toch vond ik PSV dit seizoen minder overtuigen dan zowel Feyenoord als Ajax. Ik denk dat ze vooral voor de vleugels serieuze versterking nodig hebben.

27 april 2017 om 17:06

Feyenoord heeft denk het grootste geluk gehad qua het absurd lage aantal blessures of (langdurige) schorsingen. Daar mag Feyenoord echt erg gelukkig mee zijn. Voor de rest is degene die kampioen wordt altijd de terechte kampioen. Feyenoord verdiend het dit seizoen dus waarschijnlijk ook gewoon zelf.

27 april 2017 om 17:30

Ben je serieus? Tweede wedstrijd van het seizoen Elia geblesseerd, berghuis die bijna heel de eerste helft van de competitie met gekneusde ribben speelde, vilhena die zijn moeder verloor, Kongolo die 2x dit seizoen geblesseerd is geraakt, el ahmadi die naar de Afrika cup is gegaan. Nee hoor, Feyenoord is zeker blessurevrij dit seizoen...

27 april 2017 om 17:33

Het viel reuze mee. Zoals elke club ieder seizoen had Feyenoord ook blessures, maar dat waren er relatief weinig.

27 april 2017 om 17:52

Niet helemaal met je eens Toekomst, wat Feyepool vergeet ook Vermeer, Jorgesen en Karsdorp, maar ik deel je (niet hardop uitgesproken) gevoel dat de achteruitgang bij Feyenoord op een te groot aantal posities groot is. We hebben nauwelijks adequate vervangers. Als je Vilenha e/o El Ahmadi kwijt raak, ga je er in kwaliteit op achteruit. Dat geldt zeker ook voor Kongolo, Karsdorp en Jorgesen. Ons centrale duo is (gelukkig) het hele seizoen beschikbaar geweest.
Kortom werk aan de winkel voor vgeel. Als de eerste 11-13 spelers fit zijn, heeft Feyenoord gewoon het beste team, daarna wordt het matig. En in die zin ben ik het wel met je eens. De blessures diee we hadden waren over het algemeen kortdurend en konden we aardig opvangen.

27 april 2017 om 18:17

Maar welke zware blessures hebben de concurrenten Ajax en PSV gehad dan?

27 april 2017 om 18:38

PSV heeft Hendrix, Guardado en bijna heel het seizoen Locadia gehad bijvoorbeeld. Tevens was Brenet een tijdje geblesseerd. Feyenoord heeft dit seizoen geluk gehad met de blessure van Vermeer, waardoor ze uit nood Jones moesten huren. De uitblinker in de eerste wedstrijd tegen Psv, die ze met Vermeer in de goal op zeker verloren hadden. Ook de eerste wedstrijd tegen Ajax en nog een handvol wedstrijden heeft Jones voor Feyenoord de doorslag gegeven.

27 april 2017 om 18:43

Bij psv heb je al zo guardado, hendrix, s. de jong en locadia die er allemaal minimaal 6 weken uit zijn geweest. Verder kun je bij Ajax ook wel 7/8 namen noemen zoals Dolberg, Younes (begin v/h seizoen), Traore, Sinkgraven, etc. die allemaal 3/4 wedstrijden hebben gemist, maar bijvoorbeeld vilhena noemen die 1 wedstrijd heeft gemist door zijn moeder en dan nog 2/3 van zulke "blessures" of "afwezigheden" dan kan je er ook zo 10 bij Ajax verzinnen. Ze hebben allebei relatief weinig erge blessures gehad.

27 april 2017 om 18:50

De blessure van Vermeer heeft Feyenoord inderdaad meer goeds dan slechts gedaan. Met Vermeer op doel heel dit seizoen, had Feyenoord derde gestaan. Daar ben ik van overtuigd.

27 april 2017 om 20:40

@njfromnl; vergeet je onze vriend van Beek niet? Ik snap dat hij niet meer op het netvlies staat, maar is normaal gesproken zeker een grote kandidaat voor n basisplaats

Zoet jongen wat kraam je er een onzin uit. Ajax was nog kapot van Schalke uit. En met een zege op Ajax wordt je geen kampioen. Je moet van de kleintjes winnen.

De wedstrijd van 6 jaar geleden ofzo? Ik bedoel, Ajax was vermoeid en ronduit slecht, maar PSV was (zeker in eigen huis) minstens net zo slecht. De wedstrijd is letterlijk beslist door 1 vrije trap, en natuurlijk had het 2-0 kunnen zijn in de laatste minuut omdat Ajax alles of niets speelde. Nee Jeroen, je slaat de plank volledig mis. Op basis van het getoonde spel is een plek 2 of 3 gewoon het maximale.

Tsja als de trainer tevreden is, zijn de spelers het ook hè. Ik zeg dit als sinds vorig jaar. Cocu kan spelers niet motiveren. Als ik trainer van PSV was en mijn spelers vonden dat ze tegen Ajax een kanpioenswaardige wedstrijd hadden gespeeld, had ik toch eens flink zitten flippen. Dit goed vinden is onacceptabel voor PSV.

Volgens mij heeft PSV dit seizoen de Johan Cruijffschaal gewonnen, dus het is geen seizoen zonder prijzen. Verder slaat deze opmerking van Zoet natuurlijk nergens op.

Jeroen man... dit is zwaar overdreven. We waren lichtelijk beter maat Ajax had 120 minuten in de benen. Dan moet je als PSV-zijnde altijd winnen. Had dan de vergelijking getrokken naar Feyenoord-thuis in de herfst, dit is een misplaatste opmerking.

Jaja Ajax was moe dat weten we allemaal wel. Wat Zoet terecht zegt is dat de mindset was om samen er voor te knokken en dat die instelling het hele seizoen zo getoond had moeten worden. Dan waren al die gelijke spelen overwinningen geweest en was.je idd kampioen. Dat dat moeilijk te volgen is voor de meesten hier snap ik wel. Punt is dat Psv die instelling het hele seizoen niet had en daarom dus terevht 3e wordt

27 april 2017 om 17:47

Ik heb die instelling niet kunnen vaststellen bij PSV in de wedstrijd tegen Ajax. Laat staan dat ik zag dat PSV, door de instelling, beter ging presteren. PSV kwam heel twijfelachtig en onzeker over. Zelfs tegen een vermoeid en zeer slordig Ajax durfde men geen initiatief te nemen. Sorry hoor, maar als jij een mindset heb geconstateerd die echt een groot verschil maakt, vind ik het enorm knap van je..

27 april 2017 om 20:17

Tot aan de 1-0 nam PSV wel het initiatief en kwam daardoor verdiend op voorsprong. Maar na die 1-0 was al het initiatief verdwenen, en daarom slaat deze uitspraak van Zoet nergens op. Dan had PSV 90 minuten gas moeten geven, en niet 25.

Het is duidelijk dat PSV toe is aan een grondige renovatie. Met pijn en moeite thuis 1-0 kunnen winnen van Ajax die twee dagen ervoor 120 minuten EL gespeeld heeft waarvan een behoorlijk deel met tien man. En dan ben je niet in staat om Ajax volledig op te rollen?

En dan vind je dat je op basis van die prestatie kampioen had moeten worden? Man, man, man wat een zelf overschatting. Je staat zeven punten achter op de kampioen. En nog 20 doelpunten qua doelsaldo.

Een Ajax dat zeer, zeer diep was gegaan en 120 minuten in de benen had nog geen drie dagen van te voren. Vorig jaar stonden we ons ook te verdedigen met die 120 minuten pot tegen Atletico na een 0-2 nederlaag in eigen huis tegen Ajax. Zo bijzonder was die overwinning dus ook niet.

Ja, de kwaliteit was er op zich wel, maar er moet vernieuwd worden. Zo simpel is het. De Jong heeft zijn beste tijd in de spits wel gehad, Prã¶pper oogt toe aan een nieuw avontuur en Guardado en Arias idem dito. Daarnaast hebben we fatsoenlijke buitenspelers nodig, zodat Ramselaar niet meer structureel misbruikt hoeft te worden. Bergwijn is daarnaast nog niet bepalend genoeg. En Zoet? Die lijkt ook wel toe aan wat vernieuwing. Ik zou graag Jurjus een keer aan het werk willen zien. Pasveer vind ik toch meer een ideale back-up.

PSV heeft van alle clubs in de Eredivisie, het minst verloren. Normaal hoor je dan bovenaan te staan. Echter heeft PSV dit seizoen de kansen daarop (en ook de 2e plek) zelf weggegeven door de vele gelijke spelen.
Daarbij presteren Ajax en vooral Feyenoord dit seizoen erg goed. Niet zo lang geleden werd de club die 73-76 punten haalde kampioen (4 keer nog wel) nu is zo'n puntenaantal slechts genoeg voor plek 3.
Voor Psv's maatstaven heeft PSV dit seizoen dramatisch gepresteerd. Eigenlijk nog wel knap dat ze slechts 7 punten achterstaan op de koploper. Ajax, dat een topseizoen draait heeft slechts 3 punten meer.

27 april 2017 om 17:29

Ajax draait een topseizoen??
Hahahaha, je weet de dingen mooi te verdraaien zodat ze in je verhaal passen..

27 april 2017 om 17:49

Want Ajax haalt elk seizoen over de 80 punten (ervan uitgaande dat ze de laatste 2 wedstrijden winnen) en dringt door tot de 4 beste van de Europa League?
Ajax heeft een topseizoen, alleen jammer voor hun dat Feyenoord iets beter presteert in de Eredivisie.

27 april 2017 om 18:17

Hoe vaak heeft Ajax onder de Boer 80 punten gehaald? Bosz heeft net zoals destijds onder Jol de pech dat je wel veel punten haalt maar dat er een ploeg is die het nog beter doet.

27 april 2017 om 19:13

@magicmike:

Ajax kan nog op 81 punten eindigen, terwijl de club deze eeuw al zes keer (!) kampioen is geworden met minder punten dan dat. Daarbij staan ze voor het eerst in 20 jaar bij de laatste vier van een Europees toernooi.

Dus ja, je mag dit best een topseizoen noemen. Dat er toevallig een club is die het in de eredivisie nog net iets beter doet verandert daar weinig is.

Na deze wedstrijd was juist duidelijk dat Feyenoord de terechte kampioen gaat worden. Zowel Psv als Ajax vielen vooral voetballend erg tegen. Veel strijd weinig goed voetbal.
Psv is erg tegengevallen dit seizoen en Ajax had misschien zonder de EL verplichting wel kampioen geworden maar uiteindelijk wordt Feyenoord terecht kampioen.

27 april 2017 om 19:05

Toch wel grappig dat je een wedstrijd van Ajax nog geen halve week na een 120 minuten veldslag in de EL gebruikt als indicatie dat Feyenoord terecht kampioen wordt ipv Ajax. Feyenoord is terecht kampioen hoor, maar dat Ajax niet alles meer kon brengen tegen PSV na Schalke-uit is meer dan logisch.

Hahahah wauw! Alsof er ook maar één speler van PSV goed speelde tegen Ajax. Het was een verschrikkelijke wedstrijd met en toevallige winnaar. De meest gelukkige van 2 teams die er niks van bakte. Gaat hij dit zeggen 😂

Teveel oranjebitter op Jeroen ?

PSv-Ajax was een hele hele matige topper. Ajax was te vermoeid en PSv kon simpelweg gewoon niet. Ajax in goede doen hadden ze compleet weggespeeld.

Feyenoord wordt de terechte kampioen. Ajax heeft de toekomst. En de zorgen liggen vooral bij PSv na een desastreus seizoen. De huurlingen gaan daar weg. Niemand is vooruit gegaan in Eindhoven, dus voor de spelers die weg gaan of moeten zullen geen flinke transfersommen betaald worden. Brands kan aan de bak !!

27 april 2017 om 17:37

Eens, Ajax was niet goed tegen PSV maar had een valide excuus. Maar PSV was stuitend, hebben de hele 2e helft met de kont tegen de 16 zitten leunen. Man man man wat een onzin kraamt deze vent uit.

27 april 2017 om 20:23

Wat een onzin. Ajax in goede doen had PSV compleet weggespeeld? Een PSV in goede doen had dit Ajax compleet weggespeeld. dat kun je net zo goed zeggen. Als Ajax en PSV beide in goede doen zijn, ontlopen ze elkaar niet veel. Alleen Ajax heeft dit seizoen nog nauwelijks een fatsoenlijke uitwedstrijd gespeeld, dus was de kans dat ze een resultaat zouden halen in Eindhoven op voorhand al zeer onwaarschijnlijk, los van de Europese verplichtingen.

Je kan hooguit zeggen dat Ajax dit seizoen vaker heeft laten zien dat het in goede doen is. Maar daar tegenover kan je stellen dat Psv, hoe slecht het seizoen ook is geweest, slechts 3 punten achter staat op het door jou bewierookte Ajax. Hoe zou dat zijn geweest als PSV wel gewoon een goed seizoen had gedraaid....

Zoet is niet 1 van de slimste spelers in de eredivisie, Ajax heeft titel verspeeld in de wedstrijden aan het begin van de competitie, Roda en Willemii, en de wedstrijden na Europees voetbal. Voetballend veruit de beste ploeg van Nederland alleen door de jeugdigheid fysiek niet sterk genoeg. Feyenoord heeft op kracht de landstitel behaald. Als zij ook meer Europese wedstrijden hadden gespeeld en de beker. Waren ze gewoon 3e geã«indigd.

Als je ziet hoe wij tegen feyenoord thuis speelde horen wij kampioen te worden, zo kan ik het ook.

Is hij tegen de paal gedoken ofzo?
Zelfs tegen ajax die kapot moe waren was je niet overtuigend de beste.

Als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je terecht kampioen. Als je na 34 wedstrijden 3e staat ben je terecht 3e en verdien je niet meer, temeer wanneer de nummer 2 na de winterstop 8 slijtageslagen extra moest spelen met korte rustpauzes.

Schöne, Bosz ,Kluivert en Ziyech waren al aandoenlijk met hun commentaar bij puntenverlies van Feyenoord door het continu over de eventuele tikkeies en opvolgend puntenverlies te hebben. De Ajacieden zeiden dit met een hoop de hoop om toch nog een titel binnen te halen. Zoet komt echt met mosterd na de maaltijd door deze onzin te verkondigen. Als je niets zinnigs te melden zeg dan niets.

27 april 2017 om 18:19

Ik had het gevoel dat de Ajax spelers echt geloofden dat ze de beste zijn en natuurlijk kampioen zouden worden.

Als je zo onzeker en slecht keept als jij bij psv en NL elftal dan zie ik toxh wat anders.

Als je zo goed bent en landskampioen hoort te worden hoor je ook tegen een zwaar vermoeid ajax met meer dan 1-0 te winnen. Maar volgens mij was de kans toch meer in t voordeel van Ajax.

27 april 2017 om 18:20

Zoet maakt best wel eens een fout maar bij PSV keept hij meer dan degelijk. En fouten worden door elke keeper gemaakt. Zelfs door Onane en Jones.

Willem ll en Twente zullen ook wel met een dubbel gevoel terug kijken dit seizoen, als je kan winnen van ajax verdien je het ook om kampioen te worden...

Jeroen Zoet is de slechtste keeper die ik ooit voor Oranje heb zien spelen. Ongelofelijk hoe slecht hij kan meevoetballen en de onzekerheid die hij uitstraalt is van buitencategorie. Naast dat, kraam hij ook nog eens dit soort onzin uit. Jeroen Zoet, houd gewoon je mond. Dat is beter voor je.

Wat een waanzin. Als Ajax niet Europese uitputtingsslag had gehad waren ze over dit PSV heen gelopen. Ze speelden als een armoedig uitgeblust elftal dat PSV.

27 april 2017 om 18:21

PSV beleeft een dramatisch seizoen en nog wonnen ze met gemak afgelopen zondag van Ajax en staan ze slechts drie punten achter op de Amsterdammers. Oppassen dus wanneer PSV weer naar behoren gaat presteren, dan laten ze Feyenoord, Ajax en de rest van Nederland weer op grote afstand.

Om de wedstrijd tegen Schalke als excuus te gebruiken begint zielige vormen aan te nemen.tegen de nr 11 van de Bundesliga met zoveel talenten en supertalenten met 3-1 te verliezen is heel slecht.heeft niets met vermoeidheid te maken maar met gebrek aan topkwaliteit.

27 april 2017 om 18:09

Dat kun je wel lekker makkelijk zeggen, blijkbaar heb je geen idee hoeveel kracht een wedstrijd tegen Schalke heeft gekost.

27 april 2017 om 18:23

Volgens viergever had dit weer niets mee te maken. Want hoe verklaar je anders dat de 2de helft van Ajax kant minder slecht was als de 1ste ? Want bij vermoeidheid zou je het juist anders om verwachten.

27 april 2017 om 18:29

Ajax was ook kapot in de 2de helft hoor, en het was niet de beste wedstrijd van Ajax ooit alleen ze hebben er alles uitgeperst om nog een goed resultaat te krijgen. Gevochten als leeuwen en alles gegeven, daardoor zijn ze door.

Beiden speelden slecht en Ajax had 120 minuten in de benen. Dat pleit voor ze.

Grappig, PSV mocht vorig jaar de 120 minuten tegen Atletico, dat al jaren bij de vier beste clubs van Europa hoort, niet als excuus gebruiken in de daaropvolgende topper tegen Ajax.
Nu Ajax 120 minuten heeft gevoetbald tegen een middenmoter uit Duitsland, gebruikt haast elke Ajacied die wedstrijd als excuus. Hypocriet.
PSV heeft afgelopen zondag terecht gewonnen. Met een neutrale scheidsrechter had de score hoger uit kunnen lopen. Het natrappen van Kluivert was overduidelijk. Gaat de Knvb hier nog iets mee doen, of komt een Ajacied wederom goed weg?

27 april 2017 om 18:18

Alleen zaten tussen het CL duel van PSV naar de topper 5 dagen en moest Ajax het met nog geen 3 dagen doen. Dat is qua rust nog wel een verschil. Maar ik zie de vermoeidheid niet als reden van de nederlaag. Het was gewoon niet goed genoeg qua spel, net zoals dat het spel tegen Schalke niet best was.
Het feit dat Brenet die bal er niet in krijgt in blessuretijd heeft niks met een neutrale scheidsrechter te maken, maar meer met onkunde. Dus dat die score niet hoger is uitgevallen komt vooral door het handelen van de Eindhovenaren op het veld. Niet op een mogelijke rode kaart voor natrappen 10 minuten voor het einde.

Heb ik iets gemist of was psv echt voetballend goed? Ik heb genoten van de uitslag en de strijdlust maar verder hield het net over. Dat psv het kampioenschap zelf geeft weggegooid ben ik het wel mee eens. We hadden met een beetje geluk 2 keer kunnen winnen van Feyenoord (tweede wedstrijd was het misschien niet verdient geweest) en we hebben natuurlijk ongelofelijk vaak onnodig gelijk gespeeld. Volgend seizoen een nieuw elftal en een nieuwe start!

Ik vind het wel vreemd dat de Ajax supporters nu klagen over vermoeidheid terwijl een Viergever aangeeft dat dit niets mee te maken had.
Want hoe wil je dit ook op vermoeidheid gooien als je de eerste helft dramatisch bent en juist de tweede helft beter speelt. Zoals Viergever ook al aan gaf heeft PSV Ajax de eerste helft gewoon afgetroefd en was Ajax niet opgewassen tegen de felheid en het volop bewegen van PSV -ers.

Natuurlijk Jeroen droom verder. Het was een hele povere wedstrijd van 2 kanten. Wel een fantastische vrije trap van Locadia die de beslissing bracht. Dat gaat echter niet elke wedstrijd gebeuren. Met dit niveau elke wedstrijd wordt je in Nederland echt geen kampioen. Ik snap echt niet dat PSV zo tevreden is met de wedstrijd van afgelopen zondag. Resultaat was natuurlijk goed, maar qua spel was het echt niet bijzonder.

En weer net doen of Feyenoord niet bestaat.

Zoet, ga alsjeblieft lekker je zakken vullen in het buitenland en verlaat Nederland onmiddellijk, want dit is de grootste bullshit die ik in 5 jaar heb gehoord.

Zoet mag van geluk spreken, omdat Ajax een zware wedstrijd nog in de benen had. Qua (positie) spel kan PSV niet tippen aan Ajax. Zoet blijft een matige keeper die dit seizoen weinig punten heeft gepakt.

Het is grappig dat zo'n bericht op koningsdag verschijnt. Het oranjebitter maakt een 1-0 overwinning blijkbaar zoet. En daar slaat Zoet de plank volledig mis. De overwinning op een vermoeid Ajax camoufleert een dramatisch slecht seizoen van PSV. Maar als Zoet dat niet ziet dan ontbeert die beste man elke vorm van zelfreflectie. Indirect geeft hij namelijk aan dat ze de echte kampioen hebben geklopt. En daar doet hij Feijenoord te kort mee.

Iedereen praat over psv. Wat een belachelijk slecht voetbal ze spelen. En wat het een schande is hoe ze met deze spelers presteren. Hoor niemand over het feit dat psv maar drie punten achter ajax staat. Allemaal leuk en aardig. Niemand heeft dit seizoen boven zich uit gestegen. En daarom wordt Feyenoord kampioen. Ze verdienen het. Psv en ajax hebben gefaald.

Wat een druif. Overigens heeft Zoet ook geen al te best seizoen. Matige keeper. Alleen in Eindhoven zelf geloven ze dat dit Jan Oblak is.

27 april 2017 om 20:43

En toch is PSV samen met Feyenoord de minst gepasseerde club van de eredivisie. Maar 21 tegengoals in 32 wedstrijden.

Wat kan die Zoet raaskallen! PSV heeft gewoon het enorme geluk gehad dat Ajax de wedstrijden tegen Schalke nog in de benen had en in het bijzonder de laatste wedstrijd van 130 minuten.
Trouwens dat dubbele gevoel waar hij over praat dat is bij mij een dubbel dubbel-gevoel. Ten eerste omdat ik vind dat Feyenoord de terechte kampioen is geworden (in de confrontatie met PSV was Feyenoord 2x de betere ploeg) en voorts dat Ajax, na Feyenoord, het beste in de competitie heeft gepresteerd! Terecht dat die boeren kar in Eindhoven in de stal kan blijven staan.

27 april 2017 om 20:18

Als jij stelt dat Feyenoord de betere ploeg was ook in de eerste wedstrijd in Eindhoven, dan is duidelijk dat je je die wedstrijd niet meer kan herinneren en maar wat in de ruimte raaskalt.

Whahahahahaha - Zo kan je 1000 andere dingen zeggen.
ALS PSV niet tegen kleine clubjes stom dom punten had verloren
ALS Luuk de Jong gen enkele kans heeft gescoord
ALS van Ginkel niet na de winterstop pas was teruggekomen
en ALS Pasen samenvalt met Pinksteren ....
....... JA , dan had PSV misschiennnnnnnnn een kansje gehad kampioen te worden

Zoet is al een tijdje zuur en van het padje. PSV speelde helemaal niet
goed tegen Ajax. En dat terwijl Ajax ook nog eens met handicap speelde.
Als je dan de tweede helft ziet waar op 1 helft (die van de thuisclub...)
wordt gespeeld, daar waar Ajax dan op conditie moet worden afgetroefd,
maar het omgekeerde het geval is, moet je dankbaar zijn voor de 3 punten.
Ajax had zeker een gelijkspel verdiend, al was het alleen al op basis van
lef en aanvalslust. Dat Ajax dan vanwege de immens drukke periode
niet meer de frisheid heeft om PSV echt pijn te doen, mag PSV de Knvb
dankbaar voor zijn, vanwege de wedstrijd niet willen verplaatsen naar een
later tijdstip deze week; maar dat terzijde. Dus even de roze bril afzetten,
Zoet, en een beetje meer bescheiden, want als dit PSV op haar best was,
is het niet best gesteld met de kwaliteitsnormen binnen Psv.....

Toonbeeld van intelligente deze jongen! Op basis van 1 wedstrijd tegen de nummer 2 van de ranglijst hadden ze kampioen moeten worden.

Zoet is van de matigste keepers. Voorts heeft hij geen kennis van het 'spelletje' en praat hij net zo dom als die oud-Psv'er Van Breukelen. Het wordt tijd dat Feyenoord een Ajax het heft in het Betaald Voetbal weer in handen gaan nemen. Laat Psv maar toekijken!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren