Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Bosz zet voor duel met PSV streep door naam Sinkgraven

Laatste update:

Ajax plaatste zich donderdagavond met een uiterste inspanning voor de halve finale van de Europa League en heeft weinig tijd om van die krachttoer te bekomen. Zondag wacht alweer de belangrijke wedstrijd tegen PSV, die weleens beslissend zou kunnen zijn in de strijd om het landskampioenschap.

“We hebben twee dagen rust. Het is nu zaak in een korte tijd de ploeg zo goed mogelijk voor te bereiden”, blikte Peter Bosz vrijdagmiddag tijdens een perspraatje vooruit op de topper in Eindhoven. “Ook al voel je nu wat pijntjes, dit geeft absoluut kracht in die wedstrijd tegen PSV. Er is geen speler die voor langere tijd wegvalt, maar of iedereen zondag kan spelen weet ik nog niet (Daley Sinkgraven lijkt het duel niet te gaan halen, red.).”

“Wanneer wij goed spelen en PSV achter de bal aan moet lopen, zou het publiek zich weleens kunnen gaan roeren. Ik hoop dat de competitie na zondag wat minder spannend is en dat wij dan bovenaan staan”, gaat hij verder. Bosz kreeg ook mee dat PSV de overrompelingstactiek van Schalke 04 wil proberen te kopiëren: “Laat ze dat maar lekker doen. Wij hebben de oplossing al laten zien.”

De trainer van de Amsterdammers vervolgens terug op het duel met die Knappen: “Toen de jongens voelden dat de halve finale uit hun handen glipte, kwamen er blijkbaar extra krachten los. De jongens die invielen deden het erg goed. Degenen die al speelden beseften dat we het samen moesten doen. Ik vond die tweede gele kaart voor Joël Veltman overigens makkelijk gegeven”, analyseerde hij. Bosz kijkt uit naar de halve finale tegen Olympique Lyon: “Een mooie en sterke tegenstander, dat hebben we wel tegen AZ gezien.”

Update 21 april 23.42 uur - Bosz zet voor duel met PSV streep door naam Sinkgraven
Daley Sinkgraven moet ook de wedstrijd tegen PSV aan zich voorbij laten gaan, zo heeft Peter Bosz laten weten aan FOX Sports. De linkerverdediger, die van origine een middenvelder is, heeft nog te veel last van een knieblessure.

Denk jij dat Ajax gaat winnen van PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop ook dat PSV en Feyenoord winnen. Is het een stuk minder spannend

21 april 2017 om 16:33

Zolang er hoop is blijft voetbal een leuk spelletje!

21 april 2017 om 17:06

We moeten PSV gewoon kunnen oprollen, zelfs al geef je wat jongens rust.
Zou met Onana, Viergever, Sanchez, De Ligt, Tete, vd Beek, Ziyech, Klaassen, Neres, Dolberg en Kluivert starten.

21 april 2017 om 17:12

Als je er al 1 rust wil geven doe dan maar Viergever. Tevens denk ik dat Veltman gewoon start. We zullen zien hoe Ziyech en Klaassen eraan toe zijn, die hebben met Viergever het meeste gelopen.

21 april 2017 om 17:20

Eens, echter is Viergever lekker in vorm en ben ik persoonlijk een beetje klaar met Veltman. Maar ben het met je eens dat Viergever rust mag krijgen.

21 april 2017 om 17:15

Ik roep al een tijdje dat het dit weekend beslist gaat worden. Ajax heeft zich vorig jaar tegen een steen gestoten en ik denk dat die gasten zich dat geen 2e keer laten gebeuren. Als Ajax van PSV wint dan zie ik ze nog kampioen worden, anders is het zo'n 99% zeker dat Feyenoord kampioen wordt. Ik heb ergens zo'n gevoel dat Feyenoord niet 3 keer gaat winnen

21 april 2017 om 17:32

Nee joh. Ik snap ook niet waarom hier zoveel aandacht voor is. Feyenoord kan de titel nog verspelen, zonder een misstap uit Rotterdam maakt het helemaal niets meer uit wat Ajax doet. Persoonlijk interesseert de competitie mij nu ook minder. Die finale moeten we halen!

21 april 2017 om 17:41

Ajax moet nu ook van de Europa League prioriteit numero Uno maken. Zo nodig jong Ajax opstellen in de competitie. Zou Ajax het winnen dan ben je al zeker van CL en dan zou je nog heel misschien met 3 Nederlandse clubs de CL in mogen, dat is een toch schitterend.

21 april 2017 om 17:53

Waarom zou Bosz jong Ajax opstellen? Hij heeft steeds gezegd dat hij geen concessies zal doen. Toen Klaassen vroeg of de wedstrijd maandag gespeeld kon worden, zei bijna iedereen dat het onzin was. Ajax moest zich niet aanstellen en gewoon twee wedstrijden binnen drie dagen spelen. Of wil je gewoon dat PSV wint zonder moeite te doen?

21 april 2017 om 18:03

Ik wil europees succes en niet dat we weer eens als het lachertje van Europa worden gezien onder landen zoals tjechië en allemaal andere totaal niet voetballanden. Een Europese titel zou er zeker bij helpen. Heb je PSV zien spelen de laatste tijd? Dan weet je dat ze nog niet eens van jong Ajax zonder moeite zouden winnen dus dat maakt me opzich niks uit. Deze unieke kans moet Ajax met beide handen aangrijpen zeker omdat de Europa League titel meer aanzien heeft dan het landskampioenschap (en het is ook nog een lucratiever)

21 april 2017 om 18:04

Precies, gewoon competitie laten gaan, we zijn tweede en dat is prima. Alle A spelers rust geven indien ze dat nodig hebben en jong Ajax sturen.

Europese prijzen win je zelden met een nederlandse club en nu is er gewoon een kans. Daar moet je dan ook vol voor gaan ten koste van alles.

21 april 2017 om 18:42

@speedy het is gewoon beide lastig.
Ben met je eens dat de kans op el winnen niet vaak voorkomt. Echter ianhet nu nog steeds moeilijk.
Stel je voor je laat kampioenschap lopen en je komt nu de halve finale niet door heb je ook weinig tot niks.

Het ismheelmknap dat Ajax zover gekomen ismmaar winnen is wel de volgende moeilijke stap.

21 april 2017 om 18:44

Als Ajax wint van PSV worden ze kampioen? Ook al wint Ajax van PSV, wat ik echt niet verwacht, word Feyenoord nog kampioen. Ajax word gewoon 2e en verliezen de halve finale van de EL. Feyenoord staat als sinds het begin van het seizoen bovenaan en dat blijven staan, want ook Vitesse met of zonder van Wolfswinkel is gewoon te pakken. Feyenoord is bijna weer op volle oorlogssterkte en hebben bewezen dan het beste team van de eredivisie te hebben. Feyenoord heeft namelijk op volle oorlogssterkte geen wedstrijd verloren, alleen als ze 3, 4 of 5 spelers miste, dat konden ze niet opvangen, omdat de bank niet van het zelfde niveau is als de basis elf. Kijk de statistieken er maar op na.😌

21 april 2017 om 18:59

Ajax wil Psv gewoon kei hard aan de kant zetten. Zeker omdat Ajax vorig jaar de titel onnodig heeft weggegeven aan jou club.

21 april 2017 om 19:01

En nu snel je zolderkamer opruimen voordat je moeder boos word. Even serieus Feyenoord heeft een middelmatig team wat al 9 maanden boven zich uit stijgt. Ajax gaat Psv gewoon kei hard aan de kant zetten. Vitesse gaat scoren tegen Feyenoord.

21 april 2017 om 19:16

Als een team al 9 maanden boven zich uitstijgt, zou het kunnen dat het niveau simpelweg wat hoger ligt dan wat je vermoedde?

21 april 2017 om 23:19

Jawel, we zijn altijd tweede (thusi winnen we wel van Gae) en door onze nieuwe plek op de Uefa club ranking zijn we tijdens de voorrondes CL een geplaatste ploeg. Dus een redelijke kans op CL voetbal, ook als we geen kampioen worden en ook als we de EL niet winnen.

Lees overigens net dat Lacazette last heeft van een hamstring blessure en voorlopig niet meer kan spelen, al hopen ze dat hij de wedstrijd tegen Ajax kan halen. De kans om de halve finale door te komen is iets groter geworden.

21 april 2017 om 23:34

RomBomCu, en als Ajax de EL niet wint? Het is onzin om te stellen dat Jong Ajax zonder problemen van PSV wint. Bovendien denk ik niet dat Bosz iemand is die een wedstrijd met opzet met een zwakker team zal willen spelen. Als je zo redeneert kan je ook stellen dat PSV met Jong PSV kan spelen omdat ze toch geen vierde meer kunnen worden en dat Feyenoord zondag een walk over heeft omdat Vitesse hoogstwaarschijnlijk geen vierde meer wordt. Hoe komt het trouwens dat je opeens zo begaand bent met het welzijn van Ajax?

21 april 2017 om 18:58

Eigenlijk interesseert deze pot me helemaal niets meer. We (psv) spelen alleen voor de eer. Natuurlijk verlies ik niet graag van Ajax, maar ik zal er dit keer totaal niet van wakker liggen.
Alleen hoop ik dat Feyenoord dit keer kampioen wordt. Ik gun het ze wel. Het zou ook wel erg lullig zijn om het hele seizoen bovenaan te staan en het dan nog op het laatst te verspelen. Dus moet PSV maar winnen.

Toch vreemd deze wedstrijd te bekijken terwijl je weet dat het voor PSV nergens meer om gaat.

Vitesse zonder Van Wolfswinkel scoort niet, dus dat wordt voor Feyenoord geen probleem.
Het is aan Ajax zelf om te laten zien dat het na zo'n zware wedstrijd kan presteren en van PSV weet te winnen.

21 april 2017 om 17:14

In de bekerwedstrijd scoorden van Wolfswinkel ook niet dus die hebben ze niet nodig.

21 april 2017 om 18:43

Verschil met de bekerwedstrijd is wel zo dat feyenoord nu weinig tot geen belangrijke spelers mist en dat er geen speler rust hoeft te krijgen voor een andere wedstrijd

Waarom verwacht iedereen zo'n weerstand van Vitesse tegen Feijenoord? Vitesse laten zich gewoon afslagen zondag let maar op. Die willen maar 1 ding en dat is niet geblesseerd raken. Ik verwacht een 0-4 uitslag.
Heracles en Excelsior gaan het Feijenoord nog moeilijker maken als Vitesse.

21 april 2017 om 16:50

Hopelijk denken de feyenoorders er ook zo over. Kunnen ze net zoals tegen pec binnen 10 minuten 2-0 achter staan. Hoeveel spelers raken er normaliter geblesseerd tijdens een normale pot voetbal? Hoe vaak zijn profs exact 1 week later nog moe van een pot van een week geleden? Denk ook dat feyenoord gaat winnen, maar denk echt niet dat vitesse de rode loper gaat uit rollen zoals de meeste hopen. Vorig jaar zouden de superboeren zich ook sparen voor de play-offs en de rest is geschiedenis.

21 april 2017 om 16:52

Precies dit. Daarnaast is het zo dat je je als team mooi kan bewijzen tegen de #1.

21 april 2017 om 17:09

Voetballen zonder druk ja dat is lekker. Dus Vitesse is gevaarlijk en ik denk dat Gio en co dat dondersgoed door hebben. Feit is wel gewoon dat Feyenoord gewoon veel sterker is dan Vitesse en normaliter zou je gewoon een 2 invullen op het toto formulier. En bij PSV-Ajax is het nog maar koffiedik kijken zijn op papier gelijkwaardig.

24 april 2017 om 11:07

En hoe vond je Vitesse spelen gisteren? Ik vond dat ze de rode loper hadden uitgerold. Zelf een extra tribune voor feijenoord supporters geregeld.

21 april 2017 om 17:06

Vitesse wil zich optimaal prepareren, en dat doe je door een goede pot te spelen. Niet door het weg te geven.

En daarnaast heb je de spanning bij Feyenoord zelf. Die is hoog. Je hoort het ook aan de spelers. Wat ze goed doen, is niet met Ajax bezig zijn. Maar je hoort ze letterlijk zeggen dat ze een verantwoordelijkheid voelen voor heel Rotterdam. Dat is nogal een druk, die je dan op je schouders neemt. Dus zelfs bij een "normaal" spelend Vitesse, moet je afwachten hoe gespannen Feyenoord is.

21 april 2017 om 17:36

Ook al zouden ze geen interview meer geven, natuurlijk voelen ze daar druk. Dat zou ieder team voelen dat bovenaan staat met een punt voorsprong met nog drie wedstrijden te gaan. Echter speelt Feyenoord wel sterk tegen teams die zelf ook aanvallen.

21 april 2017 om 19:02

"Je hoort ze letterlijk zeggen dat ze een verantwoordelijkheid voelen voor heel Rotterdam". Wie is "ze"? Dit heeft namelijk alleen Berghuis gezegd in een interview.

21 april 2017 om 21:26

Dat was inderdaad Berghuis. Telt die niet mee ofzo? Dit zegt gewoon veel. Andere spelers roepen weer iets andere dingen, zoals Elia.

Ik zie het somber in voor Ajax. PSV hoeft alleen deze wedstrijd nog te knallen en heeft de hele week kunnen uitrusten. De overige 2 kunnen ze net zo goed met jong PSV af want de nummer 4 haalt ze toch niet meer in. Daarnaast zie ik Vitesse geen vuist maken tegen Feyenoord. Al dat bla bla is gewoon voor de buitenwereld. Ajax moet gewoon alles zetten op de Europa League en spelers die oververmoeid zijn rust geven in de competitie.

21 april 2017 om 16:41

"Laat ze dat maar lekker doen. Wij hebben de oplossing al laten zien."
Ik teken anders als Feyenoorder direct voor een 3-2 overwinning van Psv

21 april 2017 om 16:46

Ik had ook al zoiets jullie hebben wel verloren Bosz. Kan mij goed voorstellen dat het voelde als winst hoor, maar het was wel 3-2 en ik denk dat PSV en Feyenoord dat een prima stand vinden.

21 april 2017 om 16:48

Welke oplossing hebben ze laten zien dan? Hoe ze werden weggeblazen en overpowered? 'Er kwamen extra krachten los'? Er werd een bal geblokt die in het doel viel. Wat een praatjes toch direct weer.

21 april 2017 om 17:08

@ Reuser

Hoe we dat hebben laten zien? Misschien door met 10 man (40 min lang) toch nog 2 x weten te scoren in de slotfase ? Of vind je dat weer lucky Ajax. Wat een afgunst weer..

21 april 2017 om 17:09

Beetje beter lezen he. Die zin ging over de eerste 10-15 minuten, die stormachtige openingsfase. Bosz zegt dat ze daar de oplossing voor hadden. En dat was ook zo. Dat je in de tweede helft achter komt heeft niks met die openingsfase te maken.

Ik denk trouwens ook dat Ajax het lastig gaat krijgen, omdat ze moe zullen zijn en half met hun gedachten in Lyon zitten.

Maar ze hebben 1 heel groot voordeel: ze spelen na Feyenoord pas. Dus als Feyenoord punten verspeelt, dan ruik je opeens de titel. Dat geeft natuurlijk een enorme duw in de rug.

21 april 2017 om 17:15

Wat was dan de oplossing? Schalke was binnen 3 minuten al 2 x gevaarlijk. Dat er toen niet gescoord werd lag niet aan Ajax maar aan Schalke.

21 april 2017 om 17:29

Zo is het, goodold11. En dan houdt men toch vol dat Schalke zo goed was gisteren. Hoe goed ben je als je je door 10 Ajacieden twee keer (dus niet een keer door bijv. domme pech), nee twee keer, laat piepelen?

21 april 2017 om 17:38

@ Reuser5 Weggeblazen? Op het begin even maar daar hield Ajax gewoon stand. Vervolgens werd Schalke pas echt sterker na de goals en de rode kaart. Ik vind niet dat Ajax weg is geblazen hoor, deze wedstrijd stond niet in vergelijking met de thuiswedstrijd qua overwicht.

21 april 2017 om 19:02

Stormachtige openingsfase😂 behalve die bal op de paal vond ik het bijzonder weinig soeps van Schalke. Stormachtige was de heenwedstrijd 90 minuten lang. Daar leek dit in de verste verte niet op

21 april 2017 om 17:35

PSV speelt nergens meer voor dus die kunnen nooit voluit spelen.

Wordt opnieuw een spannende dag zondag, mocht Ajax punten verspelen is het denk ik zo goed als gelopen in de strijd om het kampioenschap. Tuurlijk zie ik liever dat Ajax er met de schaal vandoor gaat maar de Europa League finale is nu ook zo dichtbij dat het ook nog wel is goed uit kan gaan pakken mocht Psv zondag winnen.

21 april 2017 om 16:42

Edit: daarmee bedoel ik natuurlijk te zeggen dat Ajax zich dan volledig kan focussen op de Europa League.

"wij hebben de oplossing al laten zien."

Deze snap ik dan weer niet. Ze stonden gisteren na 90 minuten met 2-0 achter.

21 april 2017 om 17:09

Ja dat vind ik ook heel raar. De enige reden dat Ajax door is een krankzinnige kutgoal. Het is Ajax gegunt, maar doe svp niet alsof je een oplossing had.

21 april 2017 om 17:19

De werkelijke reden dat Ajax een ronde verder is, is door ook een uitstekende thuiswedstrijd te spelen (waar het al beslist had moeten zijn). Het is een tweeluik niet over 1 wedstrijd.

21 april 2017 om 17:24

Echt he? Ook dat gezwets over de magische krachten die naar boven kwamen... Ajax was voor de 3-1 nou niet echt de bovenliggende partij. Bij die goal zat de nodige mazzel en Schalke was net als Ajax helemaal op.

Op basis van 2 wedstrijden is Ajax terecht door, maar laten we niet doen alsof ze het echt hebben afgedwongen in die verlenging.

21 april 2017 om 17:35

@weef

Wees even realistisch, met 10 man een verlenging doorstaan en nog 2 maal scoren, dat mag een prestatie genoemd worden.

Uit de interviews in de nabeschouwing blijkt ook dat Ajax had afgesproken om in de 2e helft van de verlenging eerst 5 min aan te zien hoe het ging, daarna was het vol pompen. De resultaten mogen er zijn en mag zeker niet ondermijnd worden.

21 april 2017 om 17:41

@ Weef
Was het mazzel dat notabene Viergever bij het doel stond? Het was (wat je later ook terug las) tactiek. Opportunistisch? Ja absoluut, maar wel bewust. Ze gingen op het eind alles of niets spelen met aanvallen, ook van verdedigers (sanchez maakte ook nog een rush). Het is niet zozeer dat de goal echt uit de lucht kwam vallen, Ajax was wel degelijk druk aan het zetten. Die eerste ging er wat gelukkig in, maar het was niet de enige kans die ze creã«erden.

21 april 2017 om 17:41

Zelf ook realistisch blijven, he...

Het is knap dat ze niet opgaven, maar goed voetbal heb ik niet echt gezien. De 3-1 was een rommelgoal en de 3-2 valt omdat het daarna open huis was achterin. Wel een goede pass van Ziyech. Als Ajax nog 20 keer in dezelfde situatie komt vliegen ze er 19 keer uit.

21 april 2017 om 17:49

Gekkigheid, ik heb nog nooit een ploeg alles of niets zien spelen in zo'n situatie. Ze waren op dat moment nog steeds de onderliggende ploeg hoor. Je kan ook alles heroïsch willen maken.

Als ik jullie was zou ik de focus leggen op de eerste wedstrijd.

21 april 2017 om 17:57

Ik zie al aan je foto dat je door een gekleurde bril kijkt en dat is ook prima, maar ga de prestatie van gisteren niet naar beneden lopen praten kom op zeg, Ajax staat 40 minuten lang met 10 man wat wil je, des te knapper is het als je die wedstrijd dan toch over de streep trekt. Maar goed, met sommige mensen hier valt niet te praten, die melden zich alleen als ze zich negatief kunnen uitlaten, triest.

21 april 2017 om 19:13

Ik doe inderdaad niet geheimzinnig over mijn gekleurde bril... Maar gelukkig zijn jullie volledig objectief.

Met 11 tegen 11 stond Ajax er nou niet bepaald goed voor. Na de rode kaart had Ajax heel weinig te vertellen. Dat ze na de 3-0 opportunistischer gaan spelen en dat daarbij een bal goed valt vind ik persoonlijk geen wereldprestatie. Ik wil best toegeven dat de eerste wedstrijd een hele knappe prestatie was, maar donderdag heb ik niet veel bijzonders gezien. Alsof jullie zelf nog maar enige fiducie hadden in een goede afloop voor de 3-1...

Bosz je zou toch echt een beroep moeten doen op Tete en niet op zo een beperkt en middelmatige verdediger als Veltman. Echt ongelooflijk dat een groot talent en wellicht de beste verdediger van Ajax op de bank zit voor een middelmatige en slechte verdediger als Veltman.
Psv is dit seizoen echt teleurstellend en helemaal in de topwedstrijden. Ik zie Ajax als ze hun niveau halen gewoon 3 punten pakken en dan blijft de dubbel inzicht! Feyenoord kan niet met de druk omgaan

21 april 2017 om 17:06

Hangt er denk ook een beetje vanaf wie er op linksbuiten staat bij Psv. Als ze daar Locadia of een middenvelder opstellen heb je denk ik meer aan Veltman. Plus natuurlijk de aanvallende kwaliteiten van Veltman, ik zag Tete gisteren een paar keer over de middenlijn komen met de blinde paniek in de ogen. Veltman is ook niet van de rush, maar heeft wel een prachtige crossbal en dieptepass.

21 april 2017 om 17:18

Tete leverde anders wel weer een puntgave voorzet die via een carambole in de goal verdween en hij had nog een mooie opening over de hele.
Wat Tete aanvallend wel goed doet is dat hij vaker ondersteuning biedt aan de vleugelaanvaller, al is het maar de loopactie. Dat blinde paniek moet je maar even wijten aan het gebrek aan wedstrijdritme.

21 april 2017 om 17:20

Veltman brengt aanvallend helemaal niks extra, hoor zovaak dat Veltman aanvallend sterk is maar ik zie het niet of eigenlijk helemaal nooit. Wanneer scoort hij ? Wanneer heeft hij een assist gemaakt. Tete is aanvallend ook gwoon beter dan Veltman dus dat argument vind ik heel zwak en Bosz gebruikt dat als een excuse. Veltman is Ajax onwaardig en dat was hij al tijdens de periode van de Boer. Europees is hij ook altijd de zwakste schakel. Gisteren dan samen met de Ligt.

"laat ze dat maar lekker doen. Wij hebben de oplossing al laten zien."

Als na 90 minuten met 2-0 achter staan en pas in de verlenging iets terugdoen "de oplossing" is, dan zou ik zeggen: prima, ga ervoor zondag!

21 april 2017 om 17:42

Hij heeft het over de overrompeling tactiek in de begin fase. En volgens mij was Ajax die zonder kleerscheuren door gekomen.

PSV snijd mogelijk zichzelf ook zo in de vingers, zijn veel gevaarlijker in de omschakeling en minder goed in het maken van het spel. Helemaal met vermoeide Ajacieden is de omschakeling nog gevaarlijker.

Welke oplossing zal hij bedoelen? Volgens mij moet Ajax winnen en dat deden ze gisteren niet na 90 minuten. En die extra krachten? Het was gewoon pure mazzel dat die gozer precies tegen de voet van Viergever aanschiet. Niets ten nadele van de algehele prestatie overigens.

21 april 2017 om 18:05

Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat gisteren een hele andere wedstrijd was dan wat aankomende zondag voor de deur staat? Je staat na 80 minuten met 10 man en je staat gelijk, wat verwacht je dan? Noem het maar mazzel, ik noem ik het doorzettingsvermogen. En dik verdient dat we door zijn.

De wedstrijd van gisteren tegen Schalke 04, was echt wel een slijtageslag voor Ajax. Maar tegelijkertijd hoop ik dat de wedstrijd van gisteren en de plek in de halve finale van de EL motiverend voor de spelers van Ajax kan werken, voor de wedstrijd tegen Psv.

Als Ajax gisteren uitgeschakeld zou zijn door Schalke, dan zou iedereen bij Ajax echt anders naar de wedstrijd tegen PSV toeleven en ik denk dat de kans dan al helemaal groot zou zijn dat Ajax punten zou verspelen tegen Ajax en die kans bestaat nu ook, maar zoals ik hierboven al aangaf: ik hoop dat de doorgang in de EL motiverend werkt voor de spelers van Ajax tegen Psv, ondanks de slijtageslag.

Tegen PSV ga ik er vanuit dat Sinkgraven er niet bij zal zijn en dat Kluivert waarschijnlijk weer op de bank zal beginnen, ten koste van Neres. Ook zou ik voor Traore als diepe spits kiezen, ipv Dolberg. Want ik denk dat de wendbaarheid van Traore tegenover Moreno en (vooral) Isimat goed kan werken en dan kan je eventueel later nog Kluivert en Dolberg inbrengen, Kluivert zou ik zeker inbrengen in de 2de helft, zeker als Willems speelt, want ik las dat Willems niet helemaal fit blijkt te zijn.

Onana
Veltman
Sanchez
de Ligt
Viergever
Klaassen
Schone
Ziyech
Neres
Traore
Younes

Ja mooie oplossing hoor 3-0 achter komen tegen de nummer 11 van de Buli! Klasse Bosz!

Zonder grappen natuurlijk mooie prestatie van Ajax maar ze moeten niet overmoedig worden. Psv speelt zondag minimaal gelijk.

21 april 2017 om 17:23

In 1 zin zeggen dat Ajax niet overmoedig moet worden, maar dan zelf zeggen dat psv minimaal gelijk speelt..

21 april 2017 om 17:40

Wat is daar overmoedig aan? PSV hoort elke thuiswedstrijd te winnen in de Eredivisie dus dan vind ik een puntje juist bescheiden.

21 april 2017 om 17:58

PSV hoort elke thuiswedstrijd te winnen. Hebben ze dat ook gedaan dit seizoen?

21 april 2017 om 19:42

Dat zeg ik toch niet? Maar zeggen dat PSV een punt gaat halen vind ik allesbehalve overmoedig. Sinds wanneer moet de landskampioen bang zijn in eigen huis...

Huh? Natuurlijk is Ajax door, maar de tactiek van Schalke werkte best aardig moet ik zeggen..
Dat je veerkracht toont en 3-2 is erg goed, maar ook zwaar, Tegen PSV heb je geen 2-0 uit de heenwedstrijd te verdedigen en als dit een competitiewedstrijd was had je dus gewoon met 2-0 verloren na 90 min, dus als PSV slim is knallen ze er vol op. Feyenoord kampioen maken is nog het enige goede wat ze bij PSV kunnen doen dit jaar

Dat viel gisteren anders niet te zien Bosz. Schalke kon de bal maar drie keer rond passen, hebben tactisch en technisch helemaal niets in het elftal zitten, maar toch zag de verdediging van Ajax er meerdere keren niet goed uit. Indien PSV ook zo vol druk gaat zetten kan het ze wederom weer overkomen.

21 april 2017 om 17:43

Er is een verschil tussen hoop en realisme. Nu ze uitgeschakeld zijn kunnen ze opeens niets.... indien PSV zo vol druk gaan zetten gaan ze keihard de boot in....

21 april 2017 om 17:56

Ook toen ze niet uitgeschakeld waren konden ze er niets van, of denk je dat die elfde plek in de Bundesliga zegt dat ze sterk zijn?

Dit is nou precies waarom PSV zondag ruim gaat winnen van Ajax. Ajax is door en ze denken meteen dat ze de sterren van de hemel gespeeld hebben. Eerste helft zal redelijk gelijk opgaan maar in de 2e helft zal Ajax vermoeid ogen en zal PSV gemakkelijk uitlopen. Ik gok een 4-1 zondag.

Ik hoop dat Ajax zondag van PSV zal gaan winnen. De wedstrijd van gisteren tegen Schalke 04 heeft wel veel inspanning gekost. Maar gelukkig hebben ze 2 dagen rust.

Makkelijk gegeven? Die Veltman moet überhaupt niet in die situatie komen, ik had goede hoop dat hij eindelijk het licht gezien had! Maar deze jongen blijft onbetrouwbaar in het heetst van de strijd, drie rode kaarten Europees. Erg jammer, want ik vind het een prima kerel. Maar als rechtsback, en centraal komt hij al helemaal tekort.

De vraag is of Vitesse zijn sportieve plicht nakomt.
Als dat zo is, vind ik Vitesse sterker dan Psv.

Dort Bosz nou of de wedstrijd van gister zo spelen een tactiek was?
Ajax was waardeloos gisteren en hebben met alle mazzel van de wereld toch nog dat uitdoelpunt gemaakt. Verdiend en op kwaliteit was het allerminst

Ik ben bang dat PSV eroverheen gaat klappen omdat dit echt de laatste strohalm is die ze kunnen pakken. Hoewel Ajax beter in vorm is en het betere team is, gaat de Europese match van gisteren zeker meespelen voor die jonge gasten. Als Ajax met een gelijkspelletje terug naar Amsterdam rijdt, hebben ze het wat mij betreft goed gedaan.

Andere kant zou ook kunnen zijn dat PSV doorgaat met wat eigenlijk het gehele seizoen al plaatsvind en Ajax er met een 0-3 vandoor gaat doordat er wederom geen enkele passie en beleving bij de Eindhovenaren te vinden is.

Ohja joh hebben jullie de oplossing al. Ik weet niet of het bent vergeten Bosz maar je hebt wel gewoon 3-2 verloren en na 90 minuten stond je gewoon met 2-0 achter.

22 april 2017 om 04:48

Misschien dat Ajax de oplossing pas laat in de wedstrijd had gevonden?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren