Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als hij al aanvoerder is, dan weet je dat Arsenal in de problemen zit’

Laatste update:

Roy Keane nam woensdagavond geen blad voor de mond. Arsenal leed een 5-1 nederlaag bij Bayern München en lijkt zodoende voor het zevende seizoen op rij in de achtste finales van de Champions League te worden geëlimineerd. Keane, commentator bij de Britse televisiezender ITV, keek hoofdschuddend naar het duel van de ploeg van Arsène Wenger in Beieren.

"Ik ben niet verrast. Laten we eerlijk zijn. Denk jij dat Arsenal van plan was om bij Bayern München een resultaat te boeken, een goede uitgangspositie voor de return in Londen", vroeg Keane zich openlijk af. "We hebben het al vaker gezegd. Arsenal heeft een gebrek aan leiderschap, karaktervoetballers en verlangen naar prijzen."

"Ze zijn op dit niveau van de Champions League gewoonweg niet goed genoeg", zo stelde oud-middenvelder van onder meer Manchester United. "Je kan niet té kritisch over Arsenal zijn, want ze zijn niet goed genoeg. Ze hebben slechts twee fatsoenlijke spelers. De rest, gemiddeld. Als ik Kieran Gibbs aan het einde van de wedstrijd al met de aanvoerdersband zie spelen, dan weet je dat Arsenal in de problemen zit."

Arjen Robben opende op schitterende wijze de score tegen Arsenal

Martin Keown nam ook geen blad voor de mond. "We zijn op een punt aangekomen waarop Wenger tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden", zo oordeelde de oud-verdediger, die zelf nog onder Wenger speelde. "De twintig jaar van zijn leven die hij in Arsenal heeft gestoken staan op het spel. Dit is een absoluut dieptepunt voor Wenger en maakt het waarschijnlijk dat de club aan het einde van dit seizoen van manager zal wisselen."

Wat doet Arsenal in de return tegen Bayern München?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eerste Engelse club met 200 tegendoelpunten. Vind je het gek dat ze elk jaar Barca of Bayern lopen en over 2 wedstrijden minimaal 5 doelpunten tegen krijgen. Arsenal is een goeie club maar verliest altijd heel onnodig.

En toch halen ze elk jaar steady de achtste finales. En dat kunnen Chelsea, Utd., City, Liverpool en Tottenham niet zeggen. Hebben gewoon pech elk jaar een lastige tegenstander te loten.

Tegen Bayern, Barcelona en Real is in principe geen enkele Engelse ploeg opgewassen.

16 februari 2017 om 08:28

Tegen Monaco blijkbaar ook.
Met Wenger weet je wat je krijgt, 8ste finales, plek 2-4 en misschien een FA Cup.
Als je daarmee kan leven is Wenger voldoende voor je club.

16 februari 2017 om 08:46

Chelsea heeft ook gewonnen van Barcelona, Bayern etc.

16 februari 2017 om 08:56

Klopt. Ze winnen soms. Maar dit jaar doen ze niet eens mee.

16 februari 2017 om 09:01

Als ze meedoen komen ze ver. Liever af en toe meedoen en ver komen dan elk seizoen in de 8ste finale verliezen met een pakslaag.

16 februari 2017 om 09:05

Als je dat echt vindt is dat jouw goed recht, ik zie mijn club liever elk jaar in de CL spelen.

16 februari 2017 om 09:17

In de wedstrijden tegen Barca, Real en Bayern zullen ze gewoon 9 van de 10 keer niet doorgaan. Tegen de kleinere ploegen (monaco), zullen ze misschien 5 van de 10 keer niet doorgaan. Inderdaad verloren ze vorig jaar van Monaco.

Overigens speelde ze dit jaar nog 1-1 tegen Psg. Hoeveel verloor Barca hier van? Niet te kortzichtig worden Perspectief. Je moet alles in perspectief zien.

16 februari 2017 om 09:20

Ja en volgend jaar doet Chelsea wel weer mee en misschien ook wel als echte kampioen in de Champions League in tegenstelling tot Arsenal wat al jaren dat nalaat te doen.

16 februari 2017 om 09:42

Chelsea maakt veel meer kans dan Arsenal om de CL te winnen dan Arsenal.

16 februari 2017 om 10:16

Samcro, dus nog eens 10 jaar hetzelfde en dan ga je ook roepen: "liever elk jaar in de Cl spelen"? Wij zijn figuranten, toeristen, een kijkdoos, want er is geen uitzicht naar meer. Hoe vaak je ook kijkt, er zal niets veranderen!

16 februari 2017 om 12:16

@Samcro

Wenger en het bestuur doen het juist uitstekend bij Arsenal. Elk jaar haalt Arsenal de top 4 van de EPL en spelen zij in de CL.

Dit wordt gevierd als een echte prijs door veel Arsenal supporters. Jij, Samcro, @freshprince en vroeger @PG vieren een top vier in de EPL als een echte prijs. Daarom past Wenger en deze spelers uitstekend bij jullie. Dit jaar haalt Wenger de topvier dus hij doet het juist goed. Toch?

16 februari 2017 om 17:18

Wat een onzin sla jij hier uit. Je moet gewoon een keer verder komen dan de achtste finales en Bayern is dit jaar ook niet groots, dus dit jaar had Arsenal meer kans. Het perspectief hier is dat Arsenal ondanks een goed team, ieder jaar niet meedoet om de prijzen en dat er dus iets moet veranderen. Wellicht dat vervanging van Wenger een oplossing biedt, maar wellicht liggen de problemen dieper. Het feit is dat Arsenal in de grote wedstrijden niet thuis geeft en dat er dus iets moet gebeuren. En het perspectief is dat PSG nu in vorm is en Arsenal en Barcelona niet (daargelaten dat Barcelona een zwakke coach heeft).

16 februari 2017 om 10:15

Yeah right, heb je ook lekker iets aan. City, UTD, of chelsea halen tenminste nog kwart finales of halve finales. Tottenham haalt de groepsfase en dat is voor hen al een wereldprestatie. Wij Arsenal blijven elk jaar hetzelfde doen, elk jaar dezelfde fouten.

16 februari 2017 om 12:14

Ja man, want City komt elk jaar verder dan de 1/8 finales?

16 februari 2017 om 10:55

Arsenal heeft gewoon pech dat zelfs nu ze eindelijk 1e waren geëindigd ze Bayern hebben geloot. Helaas blijkt ook dit jaar weer dat de individuele klasse van Bayern aanzienlijk groter is.

16 februari 2017 om 11:23

Niet slechts de individuele klasse van Bayern is groter hoor, daar doe je de Duitser zwaar tekort. Arsenal zelf speelde ook voor geen meter als een team, tot Giroud erin kwam werden alle ballen via een counter oid gewoon rechtstreeks ingeleverd.

16 februari 2017 om 11:25

Als je over meerdere jaren gaat praten zijn de afgelopen jaren eerder van Chelsea geweest en daarvoor deed United mee om de prijzen in de CL en was Liverpool gelijk aan Arsenal en praatte je in die tijd echt nog over de top four.

Maar als je elk jaar top 4 wil eindigen en in de achtste finales wil stranden van de CL, maar hooguit FA cup wil winnen moet je zeker Wenger aanhouden. Sorry, maar deze sneer is een inkoppertje.

ik vond Arsenal niet slecht spelen, alleen ze spelen te aanvallend, hadden op de counter moeten spelen...thuis mogen ze zo spelen maar dan wel beter dekken/verdedigen en je speelt tegen Bayern...die gaan je kapotspelen....lahm geschorst.....hopelijk wordt het een gelijkspel....barca heeft ook met 4-0 verloren...dus de bal is rond ...soms...

16 februari 2017 om 08:55

Te aanvallend? Ze hadden 30 procent balbezit en kwamen hun eigen helft niet eens uit.

16 februari 2017 om 09:34

Heb je de wedstrijd wel gekeken?

16 februari 2017 om 10:18

Niet slecht spelen? Are you mad blud? Ik weet echt niet naar welk potje je hebt gekeken, maar zeker niet naar die op Veronica.

16 februari 2017 om 11:23

Teveel naar Troopz gekeken Coco ?

16 februari 2017 om 12:26

Denk het wel. Die fans zijn ook enorm beschamend om eerlijk te zijn. Je mening delen kan en mag maar de manier waarop zij dat doen.

16 februari 2017 om 12:49

Hahaha klein geintje, ben ook totaal niet eens met de manier waarop hij zijn frustratie uit hoor.

Al jaren het zelfde liedje. Als ik Sanchez was zou ik gewoon weggaan.

Enige vermakelijke aan Arsenal is de boze rants op ArsenalfanTV.

Sánchez en Ozil liepen erbij alsof ze Messi en Ronaldo zijn. Samen met Xhaka op 3 meter afstand van Alonso en alleen Xhaka jaagt de bal af. Schrijnend om te zien hoe zij zich de laatste wedstrijden gedragen.

Ik had vooraf al geen illusie dat Arsenal iets uit zou kunnen richten tegen Bayern, Arsenal is simpelweg een maat te klein.

Arsenal is gewoon subtop. De fans willen dit niet inzien maar keer op keer bewijzen ze er zowel in Engeland als in Europa er gewoon niet te kunnen staan.

Over Ozil mag iedereen nu wel stoppen met onnodig lyrisch zijn. Tegen een ploeg uit Bulgarije waar ik de naam al niet meer van weet maakt hij een mooi doelpunt waar mensen wekenlang op teren, maar daarna in de grote wedstrijden in England en nu weer in de Champions League is die gast helemaal Nergens te bekennen.

Het is tijd voor Wenger om te vertrekken. Het is mooi geweest.

16 februari 2017 om 09:44

Bijna elke Arsenalfan zegt dat ze een subtop zijn in Europa.

16 februari 2017 om 09:44

Ozil zette echt geen stap te veel inderdaad. Sanchez werkte zoals gewoonlijk hard en was aan de bal ook prima. In een middelmatig elftal als dit Arsenal kun je je als individu gewoon niet onderscheiden.

In tegenstelling tot voorgaande jaren, heeft Wenger wel twee sleutespelers gehaald waar de mensen om vroegen. Een sterke cvm en cv. Ze komen nog niet helemaal uit de verf, maar hij heeft wel de portemonnee getrokken afgelopen zomer.

Ten slotte, vind ik dat we misschien nog meer naar Bayern moeten kijken dan naar Arsenal. Wat een wereldelftal. Dit team speelt zeer veel teams helemaal kapot. Ik denk dat Real Madrid het enige team ter wereld is dat van dit Bayern geen pak slaag had gekregen.

16 februari 2017 om 09:45

Je snapt blijkbaar niet dat een speler in een mindere vorm kan zitten. En hij zal natuurlijk nooit een tegenstander opjagen als Casemiro of Kante. Die mindere vorm gecombineerd met zijn luie, nonchalante houding en een elftal dat door het ijs zakt en ja...

Als Arsenal geen poot aan de grond krijgt en de bal niet heeft, zie je Ozil niet, nee. Maar dat heb je zelfs bij Messi. Zet Ozil bij gelijk welke topclub en hij draait vlot mee, maar op deze manier is het moeilijk bij Arsenal.

16 februari 2017 om 11:36

Toen was Ozil amper een jonge twintiger en stond hij toch bijna altijd in de basis.

16 februari 2017 om 12:44

Zoals ze in Engeland zeggen: form is temporary, class is permanent. Ozil in vorm is een goede speler. Als hij niet in topvorm is, heb je er niet zoveel aan. Wat mij betreft schommelt hij te vaak tussen vorm en niet-in-vorm.

Bovengenoemde uitspraak gaat ook op als je Ozil met Sanchez vergelijkt. Die laatste speelt altijd een zes en vaak een zeven of een acht.

Het zegt ook wel iets dat Real hem heeft laten gaan. De uitblinkers in de Premier League die bij Real slagen zijn van een hoger niveau dan de toppers van de Engelse ploegen, zoals Ronaldo, Bale en Modric.

Er zijn gewoon 4/5 dingen die chronisch missen bij Arsenal.

Leiderschap. Leiderschap is er al bijna 10 jaar niet meer. De aanvoerders zijn veelal slappelingen en jongens die hier niet voor gemaakt zijn. Daarnaast is er niemand in de ploeg die dit zooitje eens bij elkaar raapt, niemand die iemand eens op de kop geeft etc. De volgende is een gebrek aan passie. Er is gewoon geen passie, terwijl je toch zou verwachten dat elke voetballer dit zou hebben.

Dan komen we bij mentaliteit, waar natuurlijk ook weer een gebrek aan is. Hier maak ik me ook erg zorgen over, aangezien deze heersende, slappe mentaliteit in de club is geslopen. Van de eigenaars tot aan Wenger tot aan de spelers tot aan de materiaalman, het is allemaal slap. Er wordt niet geknokt, bij elke scheet laten ze het hoofd hangen, ze lopen rond alsof ze in de 5e reserve klasse spelen en ga zo maar door. Ik denk dat de grootste oorzaak hiervan Wenger is. Spelers blijven het vertrouwen krijgen, maakt niet uit hoeveel jaar op rij ze al falen. Jongens als Walcott, Ox, Ramsey etc. krijgen nooit op hun flikker en denk maar niet dat je dan gemotiveerd wordt. Ik zie ook al voor me dat ze vandaag een uitlooptraining hebben en dat het weer allemaal gezellig en leuk is, terwijl je ze allemaal op hun flikker moet geven en huilend thuis moet laten komen.
Nummer 4, tactiek. Onze trainer weet niet wat dit is. Qua drukzetten geen idee, qua verdedigen geen idee, qua veldspel geen idee, qua opstellingen geen idee, qua wissels geen idee.
Nummer 5 kunnen er meerdere zijn, maar communicatie komt even in mij op. Het is ongelooflijk hoe weinig communicatie er is tussen de spelers. Het lijkt wel alsof iedereen maar wat loopt en z'n eigen plannetje heeft. Met name achterin trekt niemand z'n bek open. Het zullen nog wel meer dingen zijn, maar goed.

Natuurlijk hebben we klote bestuurders die niks geven om de club, alleen om het geld. Toch denk ik dat je een stuk verder bent als je Wenger vervangt. Ik geloof best dat het keihard wennen wordt en misschien haal je even geen Cl doordat jongens als Sanchez en Ozil ook vertrekken. Maar dat moeten we maar voor lief nemen. Een nieuwe trainer kan al zorgen voor een ommekeer in leiderschap, passie, mentaliteit, tactiek en communicatie. Daarna proberen die bestuurders weg te krijgen.

16 februari 2017 om 10:20

Uiteindelijk ligt het gewoon aan de trainer en zijn tactieken. Zie Conte, maakt van Moses, Luiz etc. belangrijke onderdelen van een goedwerkende tactische machine. Conte had raad geweten met onze spelers, Wenger en co. zijn het simpelweg helemaal kwijt.

16 februari 2017 om 11:31

Meesterzet van Conte om werkende spelers toe te voegen aan het team met Moses, Kante en Alonso. Dat is naar mijn mening het verschil en kunnen quality spelers als Hazard meer shinen. Hierdoor krijgt je team ook automatisch meer mentaliteit en meer passie van spelers die dat niet van nature hebben denk aan Willian en Hazard.

Tactiek is ook gewoon erg goed, maar dat zou vanzelfsprekend moeten zijn bij een coach van een topclub.

16 februari 2017 om 13:02

Klopt, daarom zou een andere trainer al bizar veel veranderen.

Onthutsend hoe Arsenal stond te verdedigen, al is dat niet eens het juiste
woord voor datgene wat ze aan het doen waren. Daarnaast pure middelmaat
in het team, met alleen Sanchez van een andere orde. Ook in de PL loopt
het al een gele tijd stroef. Puntverlies thuis tegen clubs uit de onderste
regionen is schering en inslag. Met af en toe een positieve oprisping als
alles meezit. Wenger zit al jarenlang op het verkeerde spoor, maar als je
tevreden bent met subtop en af en toe een rondje extra in de CL is hij wel
de juiste manager. Zet het huidige team eens af tegen het elftal met o.a.
Bergkamp, Henry, etc. Dan kun je niet anders concluderen dat die kwaliteit
nooit meer is gehaald, laat staan benaderd. Misschien toch maar eens een
andere smaak dan Wenger?

Ik vond het vooral heel erg naief om te denken dat je tegen Bayern doodleuk kan blijven aanvallen zonder iets te incasseren. Dan las ik vanmorgen dat Arsenal in de tweede helft de wedstrijd uit handen gaf, maar de eerste helft had bijna hetzelfde wedstrijdbeeld. Echter had Arsenal toen nog het geluk dat Bayern net niet scherp genoeg was en dat Ospina een heerlijke wedstrijd stond te keepen.

Je moet gewoon met 5 verdedigers spelen tegen Bayern, sowieso als je uit speelt. De selectie van Arsenal is beduidend slechter dan dat van Bayern, zowel de basis als de bank. Dan moet je gewoon op de omschakeling spelen. De reden dat Arsenal er niet aan te pas kwam was niet het feit dat dat de speelstijl was, maar omdat Bayern ze zover terug drukte dat het net leek alsof ze de bus aan het parkeren waren.

Alleen Sanchez lijkt de kwaliteiten in huis te hebben, want dat was de enigste speler op de doelman na die in positieve zin opviel. Ozil viel wederom volledig door de mand tijdens een belangrijke wedstrijd en de rest is gewoon niet van absoluut topniveau.

Met jongens als Iwobi (ongeacht het potentiele talent), Gibbs, Mustafi, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Walcott, Gabriel, Giroud, maar ook Xhaka win je de oorlog gewoon niet. Het zijn geen karakters en veel van hen zijn niet meer dan aardige Premier League-spelers. Wil je op lange termijn presteren in de PL, zul je veel geld uit moeten geven. Dat is nou eenmaal de standaard geworden.

Arsenal moet gwn van Wenger en nog een aantal spelers
Dit is mijn lijst met spelers die gewoon weg moeten en niks toevoegen.

Giroud,Ramsey,Monreal,debuchy,perez,
Sanogo,Walcott mertesacker,jenkinson
(Haal wilshere terug)
Kopen; Ricardo Rodriguez, Nzonzi,Douglas Costa,Virgil vandijk,Aubemeyang en dat talent van monaco

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren