Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Payet op ramkoers bij West Ham United na seintje van thuisfront'

Laatste update:

Donderdag werd bekend dat Dimitri Payet en West Ham United lijnrecht tegenover elkaar staan. Volgens L’Equipe heeft de middenvelder zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Olympique Marseille. Zolang the Hammers niet meewerken aan een transfer weigert Payet te trainen of te spelen voor de club.

/

L’OM heeft een nieuwe eigenaar en die zou bereid zijn miljoenen op tafel te leggen om de terugkeer van Payet naar Marseille te realiseren. De Franse middenvelder vertrok anderhalf jaar geleden van Marseille naar West Ham United en verlengde daar in februari zijn contract tot 2021.

Maar volgens The Guardian is het gezin van Payet niet gelukkig in Londen, waardoor hij nu weer terug zou willen naar Frankrijk. Daarmee lijkt hij de interesse van Manchester United en Arsenal af te wimpelen. Payet kent met West Ham United tot nu toe een teleurstellend seizoen, met een dertiende plek in de Premier League.

Moet West Ham United meewerken aan een vertrek van Dimitri Payet?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Dan zal Olympique nog wel heel veel miljoenen erbij moeten stoppen, in de huidige transfermarkt is 23 miljoen voor Payet belachelijk weinig. Minimaal 50 miljoen wilt het bestuur voor Payet.

13 januari 2017 om 09:55

Welke dealer heb jij?

Hij is 29 jaar, 23 mil is in het huidige klimaat ook belachelijk veel geld voor Payet.

13 januari 2017 om 10:14

Nee, gewoon niet. Een vaste basisspeler bij Frankrijk en hij zit nu op zijn top. In de huidige markt zeker 40m+ waard.

13 januari 2017 om 10:35

Schop, vind maar eens een evenwaardige vervanger voor 23 miljoen.

13 januari 2017 om 12:05

23 miljoen? 5 jaar geleden ja in de huidige markt kun je gewoon 40 tot 50 miljoen vangen voor een Payet. En vanuit China honderd miljoen.

13 januari 2017 om 12:14

Nou nou niemand gaat 50 miljoen euro betalen voor Payet. Zo goed is hij ook weer niet. 23 miljoen is gewoon een goed bod, hij en zijn familie is ongelukkig, laat hem gewoon gaan.

13 januari 2017 om 12:40

Waarom zou West Ham voor 23 miljoen hem laten gaan als ze meer kunnen krijgen? Omdat zijn familie ineens spontaan ongelukkig is geworden? Hij verlengd vorig jaar februari zijn contract tot 2021 en nu kunnen ze het ineens niet meer teren in london.

Nu zou hij dus weigeren te werken voor zijn geld. Nee, 23 miljoen moet je nooit accepteren als West Ham zijnde. Het is hun beste speler van West Ham en hij creã«ert de meeste kansen van alle spelers in de PL. Dat hij 29 jaar is, dat maakt voor clubs niet veel uit en voor West Ham helemaal niet. Het is toch geen liefdadigheidsinstelling daar. Als je een speler op zijn top wil kopen, moet je daarvoor betalen.

13 januari 2017 om 12:48

Nee 23 miljoen is te laag in de huidige markt. Alsof Payet na 2 mindere maanden opeens zoveel minder waard is. Gewoon minimaal 40 miljoen vragen en anders niet.

14 januari 2017 om 17:31

Aan een speler met zo'n mentaliteit zou ik nog geen 23 cent uitgeven.

13 januari 2017 om 12:37

Ben je gek joh. Afgelopen zomer was ie 50 miljoen waard. Zoals hij de afgelopen 6 maanden heeft aangemodderd mag je blij zijn met 23 miljoen voor een 29-jarige speler die alle motivatie kwijt is

Hij presteert echt niet beter momenteel dan toen ie nog bij Marseille zat. En toen betaalde WHU 15 miljoen geloof ik. Dus je hebt zijn beste seizoen ooit uit 'm gekregen en maakt daarna 8 miljoen winst. Geen slechte zaak.

13 januari 2017 om 12:42

Haha 23 miljoen. Daar koop je tegenwoordig een redelijke speler voor, Payet kun je veel meer voor vangen.

13 januari 2017 om 14:18

Tja, 50 miljoen zie ik je net zeggen. Voor zo'n prijs heeft Arsenal Ozil gekocht he. Die was beter, speelde al langer op een hoog niveau en was ook nog eens veel jonger. Het probleem is dat de Engelse clubs zoveel geld hebben en onderling wel met zulke bedragen gooien. Vooral als het om Engelse spelers gaat. Maar als een speler naar het buitenland gaat en het gaat niet over een club als Barca, Real of PSg dan kun je zulke bedragen simpelweg niet verwachten. De markt in Engeland is voor het grootste deel gewoon veel duurder dan de rest van Europa, dat moet je als bestuur van een Engelse club dan ook gewoon accepteren. Meer dan 30 miljoen voor Payet in deze vorm, op deze leeftijd en in deze situatie is ronduit lachwekkend hoor

13 januari 2017 om 14:37

Ozil was dan ook een koopje en sindsdien zijn de prijzen nog een flink verhoogd. En Ozil wou en mocht weg terwijl Payet de sterspeler is die ze absoluut niet willen laten gaan.

13 januari 2017 om 14:47

@borderlands

Inderdaad. Als spelers als er voor spelers als Sissoko al 30 miljoen betaald wordt is Payet minimaal 40 miljoen waard.

13 januari 2017 om 14:57

50 miljoen is inderdaad vaker aangegeven door het bestuur. Voor 35-40 miljoen zal hij wel vertrekken, maar 23 dus echt niet.

Payet en Marseille zijn akkoord over een driejarig contract.
Vooropgesteld dat ik geen voorstander ben van het gedrag van Payet en ook vanuit Marseille niet heel netjes gespeeld (rudi Garcia heeft regelmatig contact met Payet, zonder toestemming West Ham). Ik ben wel heel blij als hij weer in het Velodrome te bewonderen is.

Daarnaast schijnt de deal met Morgan Sanson van Montpellier ook bijna rond te zijn, twee geweldige middenvelders.
Echte urgente posities zijn nu linksback en tweede spits, hopelijk komen daar nog versterkingen voor het eind van de maand.

13 januari 2017 om 11:59

Is de deal Sanson niet meer dan een rumoer? Zou echt geweldig zijn als ze hem kunnen binnenhalen zeg!

Met Sanson en Payet heb je gewoon weer een prima selectie... Wat mij betreft mag Diarra nog wel weg, schijnt niet echt een positieve factor te zijn binnen het elftal. Volgend seizoen Thauvin en gomis binnenhalen en je kan beginnen aan een nieuw Marseille!

Wat vind je trouwens van een terugkeer van Drogba? Hij heeft zelf meerdere keren aangegeven terug te willen komen nu. Wordt inmiddels met China in verband gebracht, maar ik zou hem stiekem wel graag voor op z'n minst 6 maanden zien terugkeren.

Ben in ieder geval blij dat Marseille weer bezig is met sterke aankopen.

13 januari 2017 om 14:11

Deal tussen Marseille en Sanson is rond contract voor 4,5 jaar, kwestie van onderhandeling met Montpellier. Zal tussen de 12-15 miljoen kosten maar dat komt goed.

Diarra gaat sowieso weg, maar hij zoekt een club die de 10 miljoen wil betalen die hij verschuldigd is aan Moskou voor contractbreuk... daarom zijn veel clubs al afgehaakt, verwacht dat hij naar China trekt of Arabische Emiraten.

Ik zou William Vainqueur ook graag behouden na dit seizoen, prima middenvelder. Weet alleen niet hoeveel Roma voor hem wil hebben.

Drogba's terugkeer is uitgesloten dat heeft Rudi Garcia gister op de personferentie heel duidelijk aangegeven. Veel respect voor Drogba maar inmiddels bijna 39 en niet het type dat we zoeken... al zou 6 maanden als 2e spits achter Gomis wel leuk zijn voor de supporters maar voor de lange termijn niks. Liever een jonge talentvolle spits.

Dat hij een sportieve stap omhoog zet, kan ik ergens nog begrijpen (ook al heeft hij zijn contract vorig jaar verlengd tot 2021), maar een stap opzij snap ik dan niet (tenzij ze echt heimwee hebben). Maar Marseille zal dat nooit kunnen betalen, ik denk dat West Ham zo 40/50 miljoen zal willen hebben.

Treurig einde van een prachtig verhaal. Het "We've got Payet" vond ik toch één van de mooiste/leukste liedjes van de afgelopen jaren! Jammer dat hij weg wil nu het wat minder loopt.

Niet professioneel van hem, want je kunt een transferverzoek indienen en gewoon spelen. West Ham zal dan uiteindelijk toch wel overstag gaan, want een gemotiveerde normale speler is net zoveel waard als een Payet die op 75% speelt.

13 januari 2017 om 10:07

Ben ik met je eens, maar de club heeft er niets aan om een speler te houden die niet meer wil spelen. Als ze hem een jaar op de bank laten zitten en dan verkopen brengt die nog minder op. Als ik West Ham was zou ik hem snel slijten.

13 januari 2017 om 17:28

Nee, niet slijten. Mits je hem slijt voor welk bedrag dan ook dan stuur je een negatief signaal naar de rest van de groep. Gebruik hem als voorbeeld om te laten zien dat dit Niet door de beugel kan.

13 januari 2017 om 17:49

Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het verleden heeft al vaak genoeg bewezen dat het zitten mokken gewoon werkt. Niemand wil een ontevreden speler in zijn team. Het is wel erg onprofessioneel van hem.

13 januari 2017 om 10:08

Tsja wat ik me de afvraag is Marseille dan een stap omhoog nee toch want West Ham draait nu wat minder maar ze zijn in goede vorm toch zeker wel gelijk aan Marseille gok ik zonde van zo een mooi begin naar een treurig einde een vertrek via de achterdeur

13 januari 2017 om 11:51

zoals in het artikel staat, de familie van payet zou ongelukkig zijn. Het heeft niks met het sportieve aspect te maken. Daarbij doet marseille bovenin mee en west ham normaal gesproken niet.

13 januari 2017 om 12:16

Marseille is een topclub in Frankrijk en West Ham niet in Engeland. Hij wilt gewoon terug, omdat zijn familie ongelukkig is in Londen.

13 januari 2017 om 21:52

Hoe bedoel je, Marseille doet bovenin mee? Tegenwoordig missen ze vaker Europees voetbal dan dat ze het halen en het afgelopen seizoen gestreden tegen degradatie. Is een stap omlaag.

Dat er geen regel is dat ze spelers geen salaris meer hoeven te betalen na zo'n instelling? Moeten wij eens doen dan staan we morgen doodleuk op straat. Nee deze verwende miljonairs mogen maar alles. Schop onder zijn kont naar Marseille geven voor minimaal 30 miljoen en wegwezen. Doodzonde, vind het een geweldige speler die bij United of Arsenal zat te brengen heeft maar met zo'n instelling zou ik mijn handen er niet aan branden.

Ga je met een normale instelling naar de leiding met je verhaal dat jij en je gezin maar niet kunnen wennen en heel graag naar huis willen dan moeten ze echt wel met je meedenken dat doen ze heus wel lijkt me, een doodongelukkige werknemer wilt niemand.

13 januari 2017 om 11:09

Met je eens, vooral dat ie gewoon doorbetaald krijgt is schandalig. Ik denk verder dat het een combinatie van factoren is. Toen alles in goud veranderde bij Payet was WHU alles voor hem en was z'n familie ook gelukkig. Nu het slecht gaat en hij wellicht een mooie transfer misgelopen is afgelopen zomer, zijn ze allemaal ongelukkig. Apart verhaal.. Payet mag zichzelf achter z'n oren krabben, doet z'n imago weinig goed. Contract verlengen tegen wrschl een flinke salarisverhoging en nog geen jaar later zeuren dat je weg wilt. Bah bah

13 januari 2017 om 11:44

Heb gehoord dat Payet elke dag een zware boete krijgt voor als hij niet mee traint/speelt. Goede aanpak van de club

13 januari 2017 om 12:29

Tja, denk je dat die boete even hoog ligt als zijn wekelijks salaris? Geloof het niet. Dus uiteindelijk houdt ie er alsnog aan over terwijl hij geen reet doet. Ze moeten de kraan gewoon volledig dichtdraaien zolang ie neit speelt

Het verbaast me dat hij nog niet in verband is gebracht met een club uit China. Het is wel doodzonde dat hij niet meer te bewonderen is in de Bpl, toch wel een speler waarvoor je naar het stadion komt.

Hoop voor West Ham dat die gaat. Natuurlijk een gemis, maar als zo'n jongen zich zo gaat gedragen kun je er maar beter vanaf zijn. Ongelooflijk.

De clubs moeten echt beschermd worden tegen deze werkweigeraars.
Gudelj, Payet en anderen denken nu dat zij alles bepalen.
Gewoon gedurende die periode niet betalen, want je word betaald voor je werk.
Niet willen werken is niet betaald krijgen.
Het contract ontbinden wat de club mag doen gaan ze nooit doen,want dan missen ze de transfersom.

13 januari 2017 om 11:45

Zit toch een verschil in de situatie tussen Gudelj en Payet. Gudelj gaf aan dat ie zich niet kon motiveren om op de bank te zitten, maar kwam tenminste wel gewoon opdagen voor de training en heeft zich stil gehouden terwijl elke Ajax supporter hem uitkotste (een enorm zwaar gedemotiveerde werknemer was ie dus, meer niet).

Payet weigert te trainen en dus zijn werk te doen. Vind dat je een ongemotiveerde werknemer die tenminste wel nog komt opdagen absoluut niet moet vergelijken met een absolute werkweigeraar, en Payet zou dan ook direct op onbetaald verlof moeten worden gestuurd.

Word een beetje moe van deze vent. Hij heeft met gezond verstand bijgetekend. Ik vind dat ze zijn salaris moeten inhouden vanwege werkweigering.

Beetje zwak verhaal van Payet dit. WHU was zogenaamd alles voor hem afgelopen jaar en hij heeft zelfs zijn contract verlengd en wou blijven. Nu het slecht gaat wil hij opeens weg... Misschien toch maar de transfer naar een grotere club moeten maken Payet, want met alle respect voor OM, het is nu gewoon maximaal een stap opzij (en achteruit qua competitie). Dit is toch wel het voorbeeld van een slechte mentaliteit, en misschien ook wel de reden waarom hij "pas" op zijn 28e echt in beeld kwam bij het grote publiek.

13 januari 2017 om 12:30

Helemaal met je eens zonde van zo een leuke voetballer om te zien meteen mn sympathie kwijt voor hem whu zou gewoon zn contract moeten laten doorgaan en hem niet tt laten vertrekken

Ik snap de redenen voor een eventuele terugkeer naar Marseille en ik vind het netjes dat ie clubs als United en Arsenal afwijst voor het geluk van zijn gezin. Je gezin is uiteindelijk het belangrijkste en je moet als man alles doen dat je kan om voor hen te zorgen. Dat gezegd zijnde, hij moet zich natuurlijk wel aan zijn contract houden. Hij heeft alle recht om naar het bestuur van WHU te stappen en de situatie uit te leggen in de hoop dat ze meewerken aan een transfer. Ik snap dat ze hun goudhaantje niet voor een appel en een ei willen laten gaan maar als ze een transfer consequent afwijzen zou ik dat een beetje schandalig vinden. Echter tot die tijd heeft Payet imo absoluut geen recht om niet op te dagen op de training of bij wedstrijden. Hij heeft een contract getekend en nu heeft hi dus de plicht om voor WHU te spelen. Hij mag uiteraard om een transfer vragen en erop hopen, en mits er een acceptabel bod binnenkomt vind ik het niet ethisch verantwoord mocht de club dat weigeren. Maar wat hij nu doet vind ik erg smerig en laag

13 januari 2017 om 13:04

Voor een goed bod gewoon verkopen ja. Meningen verschillen maar ik vind 23 miljoen te weinig ookal is hij dit seizoen niet in topvorm.

13 januari 2017 om 21:54

"ik vind het netjes dat ie clubs als United en Arsenal afwijst voor het geluk van zijn gezin."

Ik denk dat het eerder een kwestie is van dat die clubs niet genoeg interesse in hem hebben dan dat hij de vrijheid heeft om ze af te wijzen.

13 januari 2017 om 23:16

Dat weet ik zo net nog niet hoor. Maar goed, doet er ook weinig toe. Hij wil terug naar Marseille en de reden lijkt me duidelijk. WHU is dan wel geen Arsenal of United maar ik denk toch dat ie daar ook meer betaald krijgt dan bij Marseille

Ik hoop dat Arsenal hem haalt wat voor aanval zullen we niet hebben gewoon om van te smullen, Ozil, Sanchez, Payet, en misschien voor een Mahrez gaan in de zomer. Kan niet wachten!

Ik hoop echt dat China hem wel hebben. Voor honderd miljoen zou ik hem meteen laten gaan, maar die 23 miljoen van Marseille is echt een lachertje

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren