Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bosz houdt verhuur tegen: ‘In het buitenland ben je dan al mislukt’

Laatste update:

Ajax boekte woensdagavond moeiteloos een 1-6 zege op Kozakken Boys en deed dat zonder de gebruikelijke basiself, want Peter Bosz gaf een aantal jonge jongens de kans. Zo kwamen onder anderen Abdelhak Nouri, Donny van de Beek, Pelle Clement, Matthijs de Ligt, Carel Eiting en Václav Cerny in actie in Werkendam.

/

Er wordt geregeld gesuggereerd dat dergelijke talenten beter bij een Eredivisionist ervaring kunnen opdoen dan dat zij met Jong Ajax in de Jupiler League spelen, maar daar is Bosz het niet mee eens. “Nee, ze moeten gewoon blijven. En ook geduldig blijven. In Nederland vinden wij dat iedereen van achttien jaar meteen moet spelen, maar dat is helemaal niet nodig.”

“In het buitenland ben je op je 21e nog een jeugdspeler en wij vinden dan dat iemand dan al mislukt is. Dat werkt door naar die jongens, maar die hebben nog een carrière van vijftien jaar voor zich. Die moeten dus geduldig blijven”, vertelde de trainer van de Amsterdammers na afloop aan de NOS.

Pelle Clement is de vierde Ajacied die dit seizoen bij zijn debuut in het eerste elftal scoort. Wie gingen hem recentelijk voor? Dat zie je in deze fotospecial! ❌❌❌

Geplaatst door voetbalzone op woensdag 26 oktober 2016

Ben jij het met Peter Bosz eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb echt genoten van Nouri gisteren, wat een toptalent.
Die passes, soms van die kleine boogballetjes die dan nog redelijk strak gegeven worden én precies op maat.
Eerste helft zaten er gewoon een paar Iniesta-passes bij, dan weliswaar op een veel lager niveau.
Die komt er wel.

Vond de vier die voorheen in de basis stonden, Bazoer, Tete en El Ghazi erg matig. Tete dan wel verdedigend nog prima, maar zelfs hier was hij aan de bal erg matig.

27 oktober 2016 om 08:38

Geweldige pass op cerny bijvoorbeeld bij die goal..

27 oktober 2016 om 09:40

Laten we nou ook niet overdrijven hoor. In een ruimte van 10 meter heeft hij niemand om zich heen en hij geeft een goede pass op een buitenspeler die veel en veel sneller is dan zijn tegenstander. Dan lees ik direct teksten als de nieuwe Xavi, maar daar is wel wat meer voor nodig dan zo'n simpel balletje.

27 oktober 2016 om 10:27

Hahaha gast lekker de prestaties van Nouri aan het bagatelliseren. Iedereen weet dat hij als in de eredivisie speelt nog harder moet werken en de nieuwe Xavi? Dat hebben echt niet veel mensen geroepen dus dat is een beetje kinderachtig als je iemand die dat zegt serieus gaat nemen. Hoewel hij wel een beetje wat weg kan hebben van de kwaliteiten van Xavi. Laat Ajaciedden lekker blij zijn met de prestaties van deze jongen, waar maak jij je druk om?

27 oktober 2016 om 11:54

Ja natuurlijk wordt deze prestatie gebagataliseerd, dat hij dit kon wisten we namelijk al lang. Doet hij bijna elke week in de Jupiler League. Tegen een hoofdklasser heeft Nouri alle tijd en ruimte om de straatvoetballer uit te hangen. Hij is echt toe aan twee klasses hoger. Die jongen moet nu echt meer weerstand krijgen in de vorm van de Eredivisie, anders ontwikkeld hij zich niet. Verhuren lijkt mij een goede optie.

27 oktober 2016 om 12:07

Ajacieden wetrn inderdaad al lang dat Nouri een groot talent is. Mensen als vedetterut en nog een aantal hier zijn juist zijn prestaties omlaag aan het praten dat het allemaal niet zoveel voorstelt een simpel passje dit en dat. Misschien moet je eerst even leren te begrijpen wat ik bedoel met bagatelliseren.

27 oktober 2016 om 14:15

@est-1913... tegen Volendam uit afgelopen week was Nouri anders onzichtbaar. Denk dat hij nog genoeg weerstand heeft in de JL. Eerst daar maar eens echt wekelijks heer en meester zijn, en niet alleen in de thuiswedstrijden.

27 oktober 2016 om 08:41

Ik vond Tete een goede wedstrijd spelen. Verdedigend betrouwbaar, aanvallend degelijk (geen rare fratsen, simpel maar goed). Ik had weinig aan te merken op Tete. Hetzelfde geldt voor Bazoer en Riedewald. Zij waren niet bijzonder goed, zoals Nouri en Cerny (eerste helft), maar ook zeker niet slecht. Als je dan toch spelers wil voorzien van (opbouwende) kritiek, pak dan De Ligt en Dijks eruit. Die gingen enkele keren gewoon kinderachtig in de fout. Bij De Ligt kunnen we dat nog vergeven, maar Dijks zou beter moeten weten. Ook in aanvallend opzicht stelde Dijks teleur. Hij kon voetballend duidelijk niet mee in het combinatiespel en begreep niet 1x de loopacties van Cerny.

27 oktober 2016 om 08:51

Verdedigend was hij zeker prima, maar ik vind hem aanvallend toch echt weinig brengen, helemaal als je tegen Kozakken boys speelt..
En Bazoer was degelijk, maar zou juist in deze wedstrijd enorm op moeten vallen, dat deed hij niet.

27 oktober 2016 om 09:03

Tete is aanvallend degelijk en betrouwbaar. Dat is al beter dan Veltman in een gemiddelde wedstrijd laat zien. Die doet juist een hoop acties die niet lukken. Dan heb ik liever een back die zijn beperkingen kent, voorin lekker meetikt en de acties/voorzetten aan anderen over laat.

27 oktober 2016 om 10:03

Ik ook, alleen tikt hij niet lekker mee.

27 oktober 2016 om 10:29

Ik weet niet welke wedstrijden jij kijkt maar aanvallend voegt Tete helemaal niks toe

27 oktober 2016 om 12:07

@redan. Bazoer viel zeer zeker op. Gaven geen enkele fatsoenlijke kans weg, Bazoer eraf en er valt een tegen goal.

Maar dat is geen eens zo erg. Mij vielen hele andere dingen op. Zo was Riedewald opeens weer een verdediger???? Dat was toch de verdedigende middenvelder van Bosz. Zo was Bazoer verdedigende middenvelder????? Dat was volgens Bosz toch een aanvallende middenvelder.

Daar klopt echt iets niet aan. Het is dus gewoon gelul van die beste man en eigenlijk onacceptabel. Verdedigend hebben we juist iets meer power nodig want de goals vallen te makkelijk.

27 oktober 2016 om 12:10

Riedewald bewees bij de tegengoal anders weer mooi waarom hij geen CV is. Die gast heeft echt totaal niet door hoe je een spits moet dekken. Zelfs tegen een amateur kan hij het niet. Dus nee heel goed speelde hij niet.

27 oktober 2016 om 13:31

Surreal, in iedere topic loop je te roepen dat Riedewald geen CV is. Wat een apart, hij is nu al beter dan Viergever en hoort de kans te krijgen.

27 oktober 2016 om 08:43

Ik vraag me af of er voor Tete nog toekomst is bij Ajax, die uitlatingen ook over de fans die ze kwamen uitzwaaien, zoiets wordt echt niet gewaardeerd. Heel dom van hem, want voor mijn gevoel zijn de fans meer op de hand van Tete dan van Veltman. Dat kan je met dit soort uitspraken snel teniet doen natuurlijk.

27 oktober 2016 om 08:45

Een uitspraak gaat echt het verschil niet maken. Bosz is de persoon die de opstelling maakt en stelt Tete gewoon op als dat de beste optie is in zijn ogen. Als Tete dan goed speelt, zijn supporters dit na 2 wedstrijden vergeten.

27 oktober 2016 om 08:49

Ik vrees dat ik die uitspraak gemist heb? linkje of verwijzing?

Aanpassing: Heb het al gevonden, vreemde uitspraak..

27 oktober 2016 om 08:52

Google zelf maar. Lijkt mij iets dat jij zelf ook kan doen als het filmpje wil zien...

27 oktober 2016 om 08:59

@baardgrasmus. Ik snap die uitspraak van Tete ook niet echt, maar ik vind zeker niet dat hij weg moet. Deze jongen wordt nu mentaal getest en dat zal hem alleen maar goed kunnen doen. Bij Feyenoord zagen we het zelfde proces met Vilhena en kijk wat er nu gebeurt is.

27 oktober 2016 om 09:17

Ja, misschien komt hij hier inderdaad sterker uit, al denk ik toch echt dat het beter zou zijn als hij zou spelen. Zeker omdat hij moet werken aan het aanvallende gedeelte zou hij die ruimte moeten krijgen van Bosz. Veltman wordt nooit een topper op rechtsback lijkt me, Tete zou dat nog wel kunnen. Ik denk gewoon dat het lastig wordt zodra de trainer het niet in je ziet zitten én je de supporters tegen je in het harnas jaagt. Die jongen heeft al aan Oranje geroken, en hoewel een basisplaats daar nu ver weg lijkt met Karsdorp, zal hij toch snel weer aan spelen toe willen komen. Als het dit seizoen bij Ajax niet lukt is hij in de zomer weg, dat lijkt me een een-tweetje.

27 oktober 2016 om 13:32

Baardgrasmus, wat zei Tete over de fans?

27 oktober 2016 om 13:37

Bij het uitzwaaien voor de klassieker zondag, met vuurwerk en gezang, zei hij tegen medespelers (ik geloof Dijks oa) dat die fans de hooligan speelde daar, maar in het stadion hoorde je ze niet. Er staat een filmpje van online.

Volledig met bosz eens! Je loopt mischien het risico dat er 1 vertrekt, omdat hij het geduld niet kan op brengen. Maar ditkan wel eens een begin van betere eredivisie worden, als dit ook bij andere ploegen doorgevoerd wordt. Alleen exceptionele talenten kunnen heel jong al mee in de basis de rest moet gewoon rijpen tot nahun 20ste zoals bosz hier zegt.

27 oktober 2016 om 08:44

Wij hebben nu de luxe van een goede, brede eerste selectie en een uitstekende lichting vanuit de jeugdopleiding. Wij kunnen (lees: moeten) jeugdspelers dus later echt bij het eerste elftal halen. De meeste andere clubs hebben die luxe niet.

27 oktober 2016 om 09:39

@ De toekomst

Komende zomer is alles al heel snel anders en kan het zomaar omgeslagen zijn gok ik. Dan komt er ruimte genoeg voor talenten om bij het eerste te zittne. Dit jaar moeten ze zien als aanpassingsjaar (voor talenten) en komend jaar moeten ze er staan.

Voorlopig zullen:
Krul, Schone, Serero en Traore zowiezo vertrekken.
Veltman, Klaassen, Westerman en Gudelj zullen misschien aan een transfer gaan denken.

Maar ook in de winter stop zal het goed van pas gaan komen. Wanneer Traore, Ziyech en Onana naar de Afrika cup zullen gaan zitten we met El Ghazi, Nouri/de Jong/vd Beek, en Krul gewoon goed in de spelers.

27 oktober 2016 om 11:45

Ik denk dat je tete en misschien ook wel bazoer nog bij het rijtje kan toevoegen van spelers die gaan vertrekken.

En Onana heeft al aangegeven niet mee te gaan met doen met de Africa cup omdat hij hoopt onder de lat te mogen blijven staan bij Ajax. Dus die kan uit het lijstje met vertrekkers.

Weet een van jullie misschien op de links achter positie talent aan komt?
Ik ben niet tevreden met Sinkgraven, laat te veel gaten vallen, doet amper (niet) mee met buitenspelval en dekken valt ook zwaar tegen...

Voor de rest is de selectie echt voor het eerst in jaren compleet in balans, ik ben een zeer tevreden blije supporter op dit moment

Het gaat er toch gewoon om hoe een speler zich het beste ontwikkelt? En in het geval van Nouri zal ik hem of vanaf de winterstop of vanaf komende zomer verhuren zodat hij zich door kan ontwikkelen.

Want wat heeft Nouri tot, bij wijze van spreken, zijn 21e in Jong Ajax te zoeken? Niks toch?

Daarbij is de Eredivisie geen buitenland. Jongens die hier begin 20 zijn hebben veel meer verantwoordelijkheid binnen een elftal dan in het buitenland juist omdat de gemiddelde leeftijd lager ligt in de Eredivisie.

27 oktober 2016 om 08:46

Ziyech gaat een periode weg. Dan ligt de weg open voor Nouri om minuten in het eerste te maken.

27 oktober 2016 om 09:17

Die periode is een wedstrijd of 4-5 maximaal. Je gaat toch niet een speler bij je club houden voor een aantal potjes Afrika Cup? Waar hij waarschijnlijk ook nog spelers als Bazoer en van de Beek voor zich moet dulden? De kans op serieuze speeltijd is te verwaarlozen.

27 oktober 2016 om 09:20

Nou ja, in die 4-5 potjes na de winterstop kan je een hoop verspelen kan ik je als Feyenoordfan vertellen .

Maar hij speelt veel in de Jupiler League, traint met het eerste mee, krijgt soms zijn kansen en is uiteindelijk gewoon een stand-in voor spelers als Ziyech. Ik vind het volledig legitiem voor een club om een speler bij het team te houden, ook al is het maar voor 4 of 5 wedstrijden. Je haalt een derde keeper ook bij de selectie, en die zal heel zelden tot zo'n aantal komen, de tweede keeper speelt vaak niet eens 4 wedstrijden per seizoen.

27 oktober 2016 om 10:05

@ Luispedro1987

4-5 potjes Afrika cup
5-7 potjes beker wedstrijden
Een aantal keer invallen en een speler komt al snel aan de 20 wedstrijden. Dat is een mooi aantal voor een 18 jarige speler als Nouri toch? En dan houd je mogelijke dingen als blessures nog open zoals vorig jaar. Toen kwam vd Beek opeens ook een aantal keer in aanmerking.

Ondertussen spelen in de Jupiler league, sneller handelen omdat je het fysiek af legt. Een ongelofelijk belangrijke les waar Nouri dit seizoen echt stappen in maakt maar nog niet constant genoeg is. Hetzelfde geld voor Cerny die nog (heel erg) wisselvallig is.

Komende zomer vertrekken Schone en Serero,

27 oktober 2016 om 10:19

Er gaan inderdaad middenvelders vertrekken. Om uiteenlopende redenen kan het gaan om Sinkgraven, Gudelj, Klaassen, Bazoer, Schone en Serero. Kansen komen er vanzelf voor Nouri. Hij speelt geniaal en iedereen gunt het hem.

27 oktober 2016 om 12:06

Nouri is 19 en wordt dit seizoen nog 20. Daarnaast gaat hij 20 wedstrijden nooit halen! Hij zit nooit bij de selectie volgens mij en Schone, Klaassen, Riedewald, Bazoer, Gudelj, Ziyech en van de Beek staan volgens mij hoger in de pikorde. Er zit al bijna een half seizoen op en wat als Ajax dadelijk een linkerrij club uit de eredivisie loot in de beker zouden ze dan ook nog al die jonge jongens opstellen? Depay:19 Bazoer: 19 Willems: 18 Kongolo: 20 Bruma: 18 Rekik: 19 Tete: 20 Riedewald: 18 Wijnaldum: 20 Fer: 20 el Ghazi: 20 Strootman: 20 de Vrij: 20 Martins Indi: 20 Maher: 19 zo maar even wat debuut leeftijden van spelers van het Nederlands elftal. Niet dat die jongens zich allemaal geweldig ontwikkelen maar dit toont wel aan dat spelen op een hoog niveau voor gasten van 19, 18 jaar oud op een hoog niveau spelen wel heel erg belangrijk is. Je moet die gasten wel uit blijven dagen anders gaan ze stil staan in hun ontwikkeling en Bosz kan wel roepen dat ze op latere leeftijd in het eerste moeten komen maar dat is onzin. Nederlandse topclubs horen op te leiden voor top 7 clubs in Spanje, Engeland, Duitsland en Italie maar wat daar van onze clubs heen gaat is bar weinig. Denk jij dat spelers als Propper, Klaassen en Veltman ooit nog bij een topclub terecht komen? Die kans is zeer klein dan moeten ze binnen nu en 2 seizoen super presteren bij een middenmoter. Nee echte toptalenten moeten gewoon met 21 jaar gaan naar clubs als Dortmund, Tottenham, Liverpool etc.

Wat goed is komt vaak vroeg. In het buitenland kun je op je 21e nog een jeugdspelre zijn, maar daar ligt het niveau over het algemeen ook wat hoger. In Nederland moet je op je 21e wel aan spelen toekomen wil je een echte wereldtopper worden.

Ter vergelijking. Een laatbloeier als Van Nistelrooy (wereldtop gehaald), ging op zijn 21e/22e naar Psv.

Dus inderdaad heer Bosz: Als je op je 21e nog geen basisspeler in de Eredivisie bent, zul je hoogstwaarschijnlijk de wereldtop niet halen. En dat is wel het niveau wat Van De Beek, Nouri, Cerny et cetera na moeten streven.

27 oktober 2016 om 08:50

Juist, maar Vardy bewijst het tegenovergestelde. Ook Iniesta en Xavi werden relatief laat basisspeler.

27 oktober 2016 om 09:16

Wat betreft Vardy heb je absoluut gelijk. Uitzonderingen blijf je houden.

Wat Xavi en Iniesta betreft zit het wat anders. Xavi speelde op zijn 20e al +- 35 duels per jaar bij Barca (alle competetities). Iniesta zat op zijn 21e rond dat aantal.

Die hadden dus allebei op het 16e of 17e al in de basis gestaan in de eredivisie..

27 oktober 2016 om 09:45

No offence mbt Vardy.
Die raakt op dit moment ook geen pepernoot.
Die jongen raakte vorig seizoen alles wat hij maar kon schieten. Om hem nou wereldtop te noemen......

Xavi en Iniesta maakte al redelijk wat minuten toen ze 21 jaar waren.....

27 oktober 2016 om 10:39

Ook omdat Barcelona zoveel wedstrijden speelt.... Verder kan ik ook nog zat andere spelers opnoemen. Voorbeelden genoeg. Philip Cocu, Ronald de Boer, Jaap Stam, Daley Blind, Mark van Bommel, Kevin Strootman, Franck Ribery, Diego Costa, Jari Litmanen, Pavel Nedved, Luka Modric... Bovenstaande hebben rond hun 22ste of later pas de overstap gemaakt naar een grote competitie en hebben een periode bij de allerbeste gezeten op hun manier. Nouri heeft na dit seizoen dus nog ongeveer 3 seizoenen. Als hij op zijn 23ste vertrekt, heeft hij alsnog voldoende mogelijkheden om de Europese top te bereiken.

27 oktober 2016 om 10:46

Helemaal met je eens!! (y)
Ik zeg alleen dat hij niet op zijn 21e pas moet doorbreken bij Ajax... Dat zou namelijk wel wat aan de late kant zijn. Bosz vindt een speler van 21 nog een 'jeugdspeler' maar in mijn ogen moet je dan al wel een basisplek bij Ajax hebben wil je de absolute top halen.

27 oktober 2016 om 11:56

Normaal gesproken ben ik het met jou eens. Als 21-jarige nog geen vaste speler in Ajax, dan wordt het lastig. Echter ziet iedereen dat het niveau bij Ajax, zeker op het middenveld, erg hoog ligt. Een stuk hoger dan de afgelopen jaren. Daardoor wordt het voor talenten lastiger om op zo'n jonge leeftijd al een vaste plaats te veroveren. Dat wil niks zeggen over hun potentie in de toekomst, maar geeft aan dat het niveau nu gewoon hoog ligt. Nu zullen ze, net als Iniesta bijvoorbeeld, enkele jaren erover doen om een vaste plek af te dwingen. Daar is niks mis mee, ook niet voor die talenten. Als zij echt zo goed zijn, redden ze het uiteindelijk en maken ze vervolgens een mooie transfer naar een grote club. Daar zullen ze weer te maken krijgen met concurrentie en dan is dit een geweldige leerschool geweest.

Ik vind dat Bosz best gelijk heeft. Wat belangrijk is zijn de prestaties van het eerste. Talenten kunnen best iets meer geduld hebben. Zou Ajax niet goed draaien dan is het een andere kwestie, maar geduld kan soms goed zijn. Omgaan met frustraties bijvoorbeeld. Spelers als Tete, Bazoer en El Ghazi worden nu gestest. Dat zal hun alleen maar verder helpen zeker als ze bereid zijn om verder te groeien. Ontwikkelen zich niet verder dan zijn ze mentaal niet zo sterk. Dan gaan ze ook geen succes behalen in de top van het buitenland. Nouri gaat ze kans zeker wel krijgen, maar we moeten niet vergeten dat deze jongen fysiek echt kwetsbaar is. Ik denk dat Bosz goed bezig is en dat de middenvelder in Januari best de vervanger van Ziyech kan gaan worden. Zo ver ik nu zie heeft Appie ook veel geduld en is hij misschien mentaal sterker dan jongens als Bazoer, Tete of El Ghazi. Hoe dan ook vind ik Bosz best een trainer met goede ideeën.

Toch verbaas ik me er wel over hoe weinig kansen spelers als Cerny en Nouri tot dusver krijgen in het eerste elftal. Technisch gezien zijn ze misschien wel beter dan spelers die op hun plek bij het eerste elftal zitten. Nouri is fysiek niet de grootste en sterkste speler maar Eriksen was dat bijvoorbeeld ook niet en die was op z'n 18e al basisspeler bij Ajax.

27 oktober 2016 om 09:28

Dat Nouri rustig moet afwachten vind ik begrijpelijk. Klaassen, Ziyech, Schone, Bazoer, Riedewald, Gudelj etc. zijn allemaal geen koekenbakkers en hebben ook recht op speeltijd.

Dat Traore en El Ghazi eindeloos te weinig mogen leveren zonder dat Cerny er minuten voor krijgt, dat vind ik een stuk onbegrijpelijker. Daarnaast is rechtsbuiten ook een 'minder riskante' positie dan even in de as van het veld te gaan wisselen.

27 oktober 2016 om 09:55

Zeker waar maar voor talenten uit de buitencategorie (waar beiden toe behoren) mag best een uitzondering worden gemaakt. Modale voetballers als Gudelj en El Ghazi mogen van mij best plaatsmaken.

27 oktober 2016 om 10:50

Eriksen had destijds ook niet te maken met zoveel concurrentie als Nouri nu. Met Ziyech, Klaassen, Sinkgraven en Schöne doe allemaal op 10 kunnen en Gudelj, Bazoer, Serero en ook Klaassen & Schöne die op 8 spelen is het nog te begrijpen waarom hij geen basis stond op zijn 18e. Maar ik vind wel dat hij zich beter ontwikkeld en beter speelt dan veel van zijn concurrenten op Ziyech & Schöne na, dus hij verdient nu wel een echte kans bij Bosz tegen de laagste ploegen in de Eredivisie en basis als Ziyech meedoet met de Afrika cup

27 oktober 2016 om 11:43

Eriksen is wel zo goed geworden omdat hij vanaf zijn 18e, 19e gewoon wekelijks basisspeler is geweest. Eriksen kan misschien nog wel ooit een stap hoger dan Tottenham komen. Maar goede clubs uit het Buitenland gaan geen spelers van 24 of 25 van PSV of Ajax halen. Kijk naar aankopen van buitenlandse topclubs dat zijn stuk voor stuk jonge spelers of spelers die zich bewezen hebben bij betere clubs in een betere competitie. Jongens als Propper en Klaassen zijn daar voorbeelden van daar gaat de huidige top 7 clubs van de PL niet voor komen (heel misschien Everton), nee die eindigen waarschijnlijk bij een middenmotor in de PL. Ook Duitse, Spaanse en Italiaanse top 5 clubs zitten niet echt te springen om onze spelers Milik, Bruma en de Vrij zijn er bijvoorbeeld voorbeelden van maar het gros van de spelers vertrekt toch naar niet aantoonbaar betere clubs. Ajax moet die jongens zichzelf wel uit laten blijven dagen is mijn mening het heeft geen zin dat spelers als Nouri, van de Beek en Cerny volgend seizoen nog in de jl spelen dit seizoen is eigenlijk misschien al een weggegooid seizoen in ieder geval een half seizoen. Zo'n lammers ook als hij er dit seizoen 25 erin knalt dan heeft het geen enkele nut om hem bij PSV te houden als je jongens als Locadia en de Jong weet te behouden, laat het hem dan maar zien bij een Eredivisie club. Ik ben er sowieso meer voor om spelers op een hoger niveau te laten spelen die JL elftallen zijn erg leuk maar voor echte toptalenten is het niet echt iets je kan beter een brede selectie hebben en een goed samenwerkingsverband met een eredivisieclub in de buurt aangaan zodat die jongens zich daar kunnen ontwikkelen. Maar dan moet het wel echt een goed samenwerkingsverband zijn anders heeft het inderdaad geen zin. Een jongen als Bergwijn had misschien echt wel wat kunnen laten zien bij een club als Willem 2 daar was de selectie breed genoeg voor.

27 oktober 2016 om 13:53

Eriksen had ook niet zoveel concurrentie in die tijd als Nouri nu heeft. Wat Cerny betreft heb je gelijk, maar die is nog te wisselvallig.

Ik hoor mensen zeggen dat Tete aanvallend weinig brengt, maar dat doet veltman ook heel weinig op die plek, of willen mensen zeggen dat ik het verkeerd heb dan hoor ik het graag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren