Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Wenger troeft Koeman af in strijd om handtekening Spaanse spits’

Laatste update:
/

In de zoektocht naar een nieuwe spits is Arsène Wenger uitgekomen bij Lucas Perez Martinez, spits van Deportivo La Coruña. Echter, the Gunners zijn niet de enige Premier League-club met interesse, ook Everton zou azen op de 27-jarige aanvaller. Volgens de Spaanse media heeft Arsenal de beste papieren om Lucas in huis te halen.

Lucas was vorig seizoen goed voor zeventien doelpunten in Laliga. Ronald Koeman had hem graag naar Goodison Park gehaald, maar lijkt kansloos nu Arsenal zich heeft gemeld. Mocht hij daadwerkelijk naar Londen verkassen, dan is dat een behoorlijke tegenvaller voor Koeman en technisch directeur Steve Walsh, die de Spanjaard al geruime tijd volgen. Als alternatief kijken the Toffees naar Manolo Gabbiadini, spits van Napoli.

Wenger is al de gehele zomer op zoek naar een nieuwe spits en leek beet te hebben bij Jamie Vardy. Arsenal was akkoord met Leicester City, maar de Engels international had geen oren naar een overstap naar het Emirates Stadium. Lucas is nu de gewenste aankoop van Wenger, meldt de BBC. De afkoopsom van de aanvaller van Deportivo bedraagt naar verluidt twintig miljoen euro.

Wanneer versterkingen uitblijven maakt Arsenal dit seizoen geen kans op de landstitel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

gewoon een goede spits, misschien geen bekende naam maar wel een doelpuntenmaker die ze nodig hebben.

25 augustus 2016 om 13:37

Heeft afgelopen seizoen voor het eerst in zijn carrière meer dan 10 doelpunten gemaakt in een competitie. Dit is gewoon een back up voor Giroud. Ipv een speler te halen die een verbetering is tov Giroud gaat Wenger voor een speler die nog minder is. Stiekem hoop ik wel dat Arsenal buiten de top 4 valt en dat Chelsea(als ze volgend jaar WEL CL spelen) dan Ozil kan ophalen bij Arsenal.

25 augustus 2016 om 13:41

Heb liever James Rodriquez dan Ozil. En voor mensen meteen gaan aanvallen, dit is MIJN mening. Ozil laat het bijna nooit zien in topwedstrijden.

25 augustus 2016 om 13:52

En je mag je mening natuurlijk altijd geven.

Ik zelf ben niet zo'n fan van James. Imo een minder versie van Hazard(als Hazard in vorm is). Vind het ook niet professioneel dat hij constant zeurt ipv zich concentreren op zijn prestaties en knokken voor zijn plek bij Real. Een beetje een diva en daar hebben wel al genoeg van. Ozil geeft elke wedstrijd 100% en is imo een voorbeeld prof. Zeurt nooit en laat het op het veld zien. Precies een soort speler voor een team dat getraind wordt door Conte. Dan heb ik het niet eens over wat hij allemaal kan met zijn voeten.

25 augustus 2016 om 13:57

Neen, dat is jouw mening niet. Dat eerste misschien, maar dat laatste is een leugen. Kijk Ozil's stqtistieken in de topmatchen er maar even op na.

Edit: maar ik zie Özil sowieso niet naar Chelsea gaan. Eerder United, met Mourinho.

25 augustus 2016 om 14:03

@ Aze

Totaal niet mee eens. James zeurt juist zelden. Wat jij hier leest zijn meestal meningen van oud-Colombiaanse voetballers die hun held wat vaker in actie willen zien. James is een voorbeeldprof en een fenomeen. De reden dat hij niet in actie komt bij Real heeft ook weinig met zijn prestaties te maken. Blessure leed en een verandering in tactiek (punt naar achter ipv punt naar voren) zorgden ervoor dat James het kind van de rekening is.

Ozil daarentegen is voetballend fantastisch, maar oogt mentaal toch zwak. Als het niet lekker loopt, is het eerste kopje wat gaat hangen dat van Ozil. Wat dat betreft past hij goed bij die slappelingen van Arsenal. Het is absoluut geen mentaal beest zoals Conte ze graag ziet. Wel rendeert hij goed in een elftal vol mentaal sterke voetballers/leiders (zoals bij Real), want dan hoeft hij alleen datgene te doen waar hij goed in is, namelijk voetballen.

25 augustus 2016 om 14:23

Chi

Ook ik dacht dat James een zeurpiet was, maar dat is vaak wat de media ons ingeeft, zodat ze waarschijnlijk een badboy van hem kunnen maken, dat verkoopt namelijk. Buiten dat om ben ik niet overtuigd van James, heeft wel kwaliteiten maar het komt er toch niet altijd uit. Schijnbaar heeft Juve interesse, maar ik denk niet dat hij haalbaar is, blijft een dure klant e.

25 augustus 2016 om 17:09

Dat je hem liever hebt oke, maar ik hoop niet dat je zegt dat James beter is. Ozil laat het wel zien in topwedstrijden. Dat verhaaltje dat hij het niet laat zien is me toch ook al wat oud aan het worden.

Ongelooflijk, snapt Wenger nu niet dat.. Ach zucht, ik word er al moe van, wat moet dat zijn voor de gemiddelde Gooner. 17 goals in La Liga is niet slecht, maar met Giroud hebben ze al een spits van gelijkaardig niveau, terwijl Arsenal net een spits moet aantrekken die significant beter is dan Giroud en die wat anders brengt, Lacazette namelijk. Sowieso een tot nu toe mislukte mercato voor Arsenal, je kan er niks anders van zeggen.

25 augustus 2016 om 13:50

Inderdaad. Vooral een ander type dan Giroud was nodig. Het is imo bijna vergelijkbaar met de situatie Ajax - Ziyech. Iedereen ziet het. Maar soms lijkt het alsof die bestuurders dan hun eigen talenten willen scouten en vinden. Wenger zou ook kunnen zeggen: we hebben toch al een paar spitsen? Waarom nog 1? Zelfde als Overmars. Ik heb bij mijn vriendenteam ook al 5 middenvelders; wat moeten wij met Ziyech?

25 augustus 2016 om 13:52

Voor de verandering zullen we dan maar zeggen he .. Bijna alle transferperiodes zijn teleurstellend als je een Arsenal fan bent. Er viel/valt zo ontzettend veel te halen, maar Arsenal pist overal naast de pot. Batshuayi, Lacazette, Icardi, Alcacer, Umtiti, Mustafi, Ashley Williams, Ricardo Rodriquez, Koulibaly, Caceres, Yarmolenko, Embolo. Ik noem maar wat namen. Kijk alleen al naar de talenten die Dortmund heeft gekocht... Kijk naar wat Juventus binnen haalt.. Dit is toch wel de meest trieste transferperiode sinds jaren voor Arsenal..

25 augustus 2016 om 13:56

Voor het dubbele had hij Batshuayi.

Een spits die over 2-3 jaar bij de allergrootsten hoort en nog 10 jaar mee kan. Waarom dan wel 20 voor deze pipo? Als hij nou 3 miljoen kostte, oké, dan ziet hij het misschien als een opportuniteit die hij niet kon laten liggen, maar 20?

Same old, same old.

25 augustus 2016 om 14:03

Ja je snapt het echt niet e, zelfs al houden de bestuurslui hem aan een budget van 112 miljoen, dan nog doet hij belachelijke aankopen, Xhaka was goed, goede prijs voor een potentiële wereldtopper, en dan begint hij weer met typische Wenger aankopen waar de club nu niets mee opschiet, Holden, die Japanner, deze middelmatige spits, vergeet ik er nog? Laat al die b aankopen buiten en focus op de echte topaankopen, met 112 miljoen kan Wenger Xhaka en Batshuayi halen, dat is zo'n 80 miljoen, dan heb je nog 31 miljoen voor een cv, had hij snel gehandeld was Mustafi voor dat bedrag al lang en breed een Gunner geweest. Dan had Wenger drie topaankopen, jonge topaankopen, voor een aanvaardbare totaalsom, maar neen, liever allemaal b en zelfs c materiaal kopen en dan klagen dat de markt ziek is. Typisch. Hij denkt blijkbaar dat die b aankopen geen geld kosten, maar uiteindelijk kosten ook zij geld, en brengen ze Arsenal niks verder, dan kan je beter meer geld uitgeven waardoor de club tenminste groeit. Maar waar praten we nog over? Het is steeds hetzelfde, Wenger zit niet op Vz en al zou hij er op zitten, luisteren doet ie waarschijnlijk toch niet. We kunnen onszelf beter de moeite besparen en hopen dat Wenger het niet te lang meer uitzingt, zodat Arsenal eindelijk kan uitgroeien tot die mooie vlinder die het al lang had moeten zijn, want Wenger blijft liever in zijn veilige cocon van 4de plekken en weinig ambitie zitten, lekker makkelijk, lekker comfy.

25 augustus 2016 om 14:41

Jep, onbegrijpelijk. En nee, Wenger is de meest eigenwijze en koppige mens ter wereld en zou 101 procent zeker niét luisteren, ook niet naar gefundeerde, goedbedoelde kritiek.

25 augustus 2016 om 17:27

@Alex. Het meest erge is nog dat Wenger ook totaal geen oog meer heeft voor "koopjes", ook al staat hij om zijn gierigheid bekend. Oke je werkt met een budget en je wil toch versterken en durft niet 60 miljoen uit te geven aan Lacazette (terwijl je Batshuayi voor 40 had gehad, maar dat even terzijde) en geen 40 miljoen voor Mustafi (omdat je zelf te traag handelt, maar dat ook even terzijde), waarom let je dan niet extra goed op "koopjes"? Nicolas N'Koulou was bijvoorbeeld transfervrij; een ervaren centrale verdediger uit de Ligue 1 (26 jaar, speelt al 6 jaar op dat niveau) met vergelijkebare statistieken op verdedigend gebied (intercepties, clearances, blocks etc.) als Thiago Silva bij PSG. Maar nee, je laat hem lekker transfervrij van Marseille naar Lyon overstappen. Caceres: blessuregevoelig, maar transfervrij en een heel stuk beter dan Mertesacker plus hij kan als rechtsback. Ashley Williams: 12 miljoen, jaren PL ervaring, fysiek beest en een leider. Voor de spits kan ik zo 123 niet iemand bedenken (buiten Batshuayi, maar hij kostte dan wel 40 miljoen wat niet echt een "koopje" is), maar zo kun je alsnog een stuk beter inkopen dan dat Arsenal hier doet! Hell, je had gewoon lekker Batshuayi, Mustafi, Xhaka en N'Koulou kunnen kopen van je budget!

25 augustus 2016 om 14:28

Wat een flauwe kul over Giroud vs Lacazette. Lacazette heeft namelijk 0,0 meer bewezen Dan Giroud.
On: niet meer dan een breedte aankoop wel aardige speler

25 augustus 2016 om 14:33

Nee, maar het is wel een compleet ander type spits. Bovendien scoort Lacazette meer in de Ligue 1 dan Giroud, en deed Giroud dat maar 1 seizoen en Lacazette nu al 2 seizoenen en ook dit seizoen is hij voortvarend begonnen. Hij laat dus meer belofte zien dan dat Giroud deed, en het is een compleet ander type spits (een die ik veel meer complementair vind aan Ozil en het spel wat Arsenal wil spelen). Het gaat erom dat je de beste spelers goed laat renderen, en laat Ozil nou net beter renderen met een spits voor hem die loopacties maakt. Idem voor Alexis aangezien hij dan de gaten in kan lopen die Lacazette vrij maakt. Zo wordt je aanvalsspel veel dynamischer en onvoorspelbaarder. Giroud kun je dan als breekijzer gebruiken.

25 augustus 2016 om 14:39

Slick

Als je niet verder dan dat kijkt, ben je al even kortzichtig en naïef als Wenger, Jackieboy hieronder legt al haarfijn uit waarom Lacazette de spits voor Arsenal is, dus die moeite kan ik mezelf besparen.

25 augustus 2016 om 15:22

Je mag min Dan kortzichtig vinden, maar de manier van spelen die Jackieboy10 omschrijft gaat arsenal pas spelen als ze hetzelfde handelingsniveau en balcirculatie als Barcelona bereiken en dat betekend dus middenvelders die dat kunnen tot opheden kan (vermoedelijk) alleen Ozil dat. Tot die tinder zal Lacazette het ook moeilijk hebben in het Arsenal systeem

25 augustus 2016 om 17:19

@Slick_Z. Dat is niet waar. Je kunt die manier van spelen ook uitoefenen zonder op het niveau van Barcelona te acteren. Hoe denk je dat Arsenal dat vroeger deed dan? Toegegeven, ze hadden toen een betere algehele selectie. Maar denk jij dat Alexis, Cazorla, Wilshere, Xhaka, Koscielny, Bellerin dat spelletje niet kunnen spelen? Dat betwijfel ik ten zeerste namelijk. Als je Lacazette of Batshuayi had gehaald (en mijn voorkeur ging dan uit naar laatstgenoemde) kon je prima dat spel gaan spelen. Hoe vaak zie je Ozil wel niet kijken naar een vrije ruimte waar dan niemand in loopt? Xhaka heeft een uitstekende lange pass over de grond en door de lucht, denk je dat hij zo'n Run niet zou zien? Cazorla idem dito. Denk je dat Alexis die runs niet zou zien? Lijkt mij toch dat al die spelers zo'n bal wel kunnen geven.

25 augustus 2016 om 17:38

Ik sta perplex van jouw reactie

25 augustus 2016 om 17:43

Why?

25 augustus 2016 om 21:19

Je zegt dat Giroud gelijkwaardig is, terwijl deze Perez een heel ander type is. Veel dynamischer, maar ook technischer, kan creëren en maakt ontzettend veel meters.

Vervolgens kom je met Lacazette, die ook gewoon niet zo bijzonder is. Scoort weliswaar veel, maar vooral in de ligue 1. Geen enkele topclub probeert hem te halen, zeker voor dat bedrag niet.

Ik heb echt meer vertrouwen in Perez, die gewoon erg begaafd oogt.

Veel mensen weten niet dat hij pas een jaar als in de punt speelt. Daarvoor altijd als spelmaker of op de vleugel. Hij is erg compleet, sterk en snel, en liet het ook tegen de grote jongens zien

En nee, het is geen Griezmann, maar het is wel eindelijk een dynamische spits. Dit kan maar zo geweldig uitpakken.

PS: Verder kan Arsenal niet onbeperkt spenderen, dat is een mythe. Nu het Xhaka heeft gehaald, en Muatafi ook rond lijkt te komen, is er gewoon niet veel budget meer over voor die spits. Het budget incl salarissen etc lag rond de 96m pond.

26 augustus 2016 om 10:28

Giroud is statischer maar heeft ook weer heel andere kwaliteiten dan Perez, Perez is gewoon weer niet de topper die Arsenal nodig heeft, Lacazette scoort inmiddels al drie seizoenen erg vlot bij Lyon, is dynamisch, snel, technisch en heeft goede looplijnen, die jongen was samen met Batshuayi de ideale Arsenal spits, Batshuayi was nog beter geweest, maar toen lag Wenger weer te slapen. Batshuayi en Xhaka kosten samen 84 miljoen, dan had je nog een deel over voor Mustafi, die je in het begin van de transferperiode kon ophalen voor 30 miljoen. Maar goed, als Wenger echt zo strikt aan dat Budget gehouden word, moet dat bestuur er ook gewoon uit, net als de tactisch gedateerde Wenger, beiden remmen Arsenal imo, Arsenal kan veel meer en heeft veel meer geld, maar Wenger 8 miljoen per seizoen betalen, Walcott 10 (?) en dan middelmaat halen á la Perez, die Japanner en Holden, tja, die kosten ook genoeg samen, en daar zit het overige geld in waarmee je Mustafi kan halen.

25 augustus 2016 om 17:53

Giroud is overschat, met Özil achter zich kan hij er niet eens 20 inschieten in de competitie. Deze Lucas Perez zal de beste vriend zijn van Özil, als ik naar zijn spel kijk. Een dynamische spits is bovendien nodig in het systeem van Arsenal, niet een targetman zoals Giroud, da's een plan B.

25 augustus 2016 om 18:26

Deze Lucas Perez is 27, heeft geen enkele interland voor Spanje gespeeld, scoort voor het eerst meer dan 10 competitiegoals en heeft weinig op hoog niveau gevoetbald. Dit zou precies een zelfde aankoop zijn als Giroud toen was. Voor 20 miljoen vind ik dat dan een belachelijke slechte aankoop..

25 augustus 2016 om 21:20

En hij speelt pas dit jaar als spits. Bovendien is het geen schande om amper tot interlands te komen binnen deze generatie, of vind je Santi ook maar matig?

Prima spits, niet de gewenste grote naam maar een meer dan degelijke concurrent voor Giroud. Nu nog een goede verdediger erbij.

25 augustus 2016 om 13:44

Er moest een spits komen die aantoonbaar beter is dan er nu loopt. Niet alweer een aardige spelers die mooi de concurrentie aan kan gaan met alle middelmaat die er al bij Arsenal loopt. Met Giroud, Welbeck, Sanogo, Asano en Akpom loopt er middelmaat in de spits zat. Overigens geldt dat voor bijna iedere linie wel. Een hoop leuke spelers voor de breedte, maar zeer weinig echte toppers.

25 augustus 2016 om 15:39

Niet eens perse beter, een andere type is nodig. Als we met ene fitte Welbeck het seizoen in zouden gaan was ik er wel gerust op. Voor de rest ken ik deze niet, maar het is iets...

25 augustus 2016 om 17:15

Met die instelling moeten we ook eens kappen. "Iets is beter dan niet". Ja, maar vrij vervelend om weer al die onzinnige nutteloze spelers dan weer te proberen te lozen de seizoenen erna. Wie denk je dat zo'n Asano, Sanogo, Lucas Perez willen kopen als Arsenal ooit toch nog eens goede spelers haalt? Dat probleem zie je nu toch al jaren. Nutteloze spelers die maar op de loonlijst blijven staan omdat niemand ze wil. Uiteindelijk is dat bijna, zo niet helemaal, net zo duur als 1x een topper aantrekken.

Zegt me niks is dit de verlosser? Weet iemand of dit een goede zet is?

25 augustus 2016 om 13:39

Kon amper scoren in de Oekraïense en Griekse competitie, zeg wel genoeg volgens mij.

25 augustus 2016 om 13:51

Ajax scoorde ook moeilijk tegen PAOK dus dat zegt natuurlijk weinig.

Je ziet bij Man United nu dat het bij het samenstellen van een topteam draait om topspelers. Wanneer je uniek en creatief probeert te zijn heb je gewoon een dosis geluk nodig om prijzen te pakken. Je dwingt het minder snel af.

Arsenal weigert om topspelers aan te trekken, dan concurreer je ook niet met de beste teams. Ze moeten oppassen dat ze niet af gaan glijden, Tottenham en Liverpool maken hier en daar wel stappen vooruit.

25 augustus 2016 om 13:44

De Spurs zeker, daar kan ik wel jaloers op zijn. Die hebben echt een heerlijk team en kopen gericht in. De spits die Arsenal had moeten kopen speelt nu bij de rivaal.

25 augustus 2016 om 14:09

Hahah jij gaat wel mee net de waan van de dag.
Klopp matig noemen, hij heeft 7 jaar bij Dortmund gewerkt. Dortmund was jarenlang bijna aan het degraderen, hij is toen overgekomen van Mainz, waar hij het ook goed deed, en heeft ze 2 x kampioen gemaakt, zelfs in 2012,het eerste jaar van Heynckess, dat bayern leek niet te kloppen, toch gelukt. Ook nog bekers gepakt.
Hij heeft een waanzinnig elftal samengesteld, met topspelers als reus, gotze, lewa, gundogan, sahin etc. En andere spelers boven hun kunnen laten presteren zoals weidenfeller, schmelzer, piczszek, kuba. Daarom wonnen ze bijna de cl, en speelden ze real van de mat. En dat ook nog eens met prachtig, snel, hoog pressie voetbal. Hij heeft slechts 1 matig jaar gehad in zinn hele trainerscarriere.
Ook in het bedrijfsleven, moeten managers vaak na 6 of 7 jaar weg. Omdat ze hun werknemers niet meer weten te prikkelen. De koek was gewoon op bij dortmund. Liverpool heeft nu met hem al weer stappen gemaakt. Op 13-14 na, waarin suarez ze op sleeptouw, is dit het beste liverpool sinds ze instortte na 2009.
Echt bizar dat je dit allemaal over het hoofd ziet. Klopp matig noemen zo hee. Klopp maakt van liverpool binnen 3 of 4 jaar een topclub let maar op. Alle ingrediënten zijn er: toptrainer, veel talent, trouwe fans, geduldig bestuur, rijke eigenaren.

Nieuws jongens, Wenger troeft een andere club af op de transfermarkt. Wel een aardige spits deze Lucas, toch 17 goals en 10 assists in La Liga vorig seizoen. Maar toch weer niet een upgrade ten opzichte van Giroud.

Zou hij zoveel beter zijn dan Giroud?
Heb hem niet zien spelen, ben benieuwd.

Je kan toch beter gewoon 1 keer 50 miljoen neerleggrn voor Lacazette. Heb je een topspits die nog jarenlang meegaat. Arsenal doet al jarenlang al net-niet aankopen die al aardig wat gekost hebben. Giroud (15 mil), Gervinho (15 mil), Chambers (20 miljoen) etc Voor Mustafi betaal je misschien 30 miljoen, maar dan heb je ook echt een toekomstige topverdediger. Je kan beter 2 topaankopen doen dan 5 net-niet aankopen waarvan al bijna zeker is dat ze het niveau niet gaan opkrikken.

25 augustus 2016 om 13:46

Hoewel Giroud geen absolute top is, ga ik het toch voor hem opnemen. Hij is een prima spits en presteert naar verwachting, kijkend naar zijn transfersom. Echter zou Arsenal er inderdaad een topspits bij moeten halen, zodat Giroud als stormram kan worden ingebracht als het niet loopt.

Ik wil niet 'that guy' zijn maar ik doe het toch: "wenger out"...
Geen verdere uitleg nodig, me dunkt.

25 augustus 2016 om 13:51

BBC kwam vandaag met de melding dat Arsenal maar een transferbudget heeft van 112 miljoen euro. Dat ligt niet aan Wenger dat we dit soort spelers moeten halen maar het bestuur.

25 augustus 2016 om 13:55

Is dat zo? Dat verandert alles natuurlijk. Het Arsenal bestuur zit dus zo op het geld, en niet Wenger. Van die 112 miljoen moet de transfersom van Xhaka nog afgetrokken worden? Of is dat al meegerekend?

25 augustus 2016 om 13:56

Voor 112 euro had je alsnog Xhaka en Lacazette kunnen halen. Of Mustafi en Lacazette. Vooral met de laatste 2 was je gewoon beter af geweest dan nu. En hoe kan het budget in hemelsnaam 112 miljoen zijn!? Kom op zeg, laf bestuur. Dan ga je deze zomer maar vrolijk over je budget heen, aangezien je volgend seizoen in principe dan niemand hoeft te kopen. Ons hele bestuur moet gewoon weg! Weg met die graaiers van een Kroenke en co! Ze ruineren onze favoriete club!

25 augustus 2016 om 13:57

Ach, dan moeten ze slimmer kopen Alex.. Batshuayi was 40 miljoen (goedkoper dan Lacazette dus). Mustafi had je in het begin voor 30 miljoen kunnen hebben. Xhaka was 44. Dan kom je op 114 miljoen uit, 2 miljoen boven je budget.. Dan had je Asano en Holding mooi achterwege kunnen laten.

25 augustus 2016 om 13:57

Dan koop je Xhaka voor 40, en hou je 70 over voor een goede spits, lijkt me genoeg. Maar Wenger is altijd fan geweest van gokjes. Je kan echt bijna een boek maken van alle matige troep die hij naar Arsenal heeft gehaald. Ja ze kostte bijna niks, maar je had in plaats van 6 van die spelers ook 1 topper kunnen halen. Ik had ook de indruk dat dat het nieuwe beleid was na Sanchez, Ozil en Cech. Gewoon elk jaar structureel 1 a 2 toppers halen, totdat je kern goed genoeg is, maar blijkbaar denkt Wenger daar toch anders over.

25 augustus 2016 om 14:00

aangezien Wenger veel inspraak heeft binnen de club denk ik dat het transferbudget in overleg met Wenger is vastgesteld. Zelfs als het niet zo is, voor 112 miljoen kan je betere aankopen doen dan wat Wenger doet.

25 augustus 2016 om 14:02

112?

En dan? Ik spreek toch niet over 300 miljoen? Hij gaf nog niet eens de helft van 112 uit, tot deze aankoop..

112 is Xhaka plus Batshuayi plus Mustafi..

25 augustus 2016 om 14:05

Jackie

Inderdaad wat ik hierboven zeg, 112 miljoen, Xhaka 44, Batsman 40, en Mustafi 30-35, dan heb je pas goed ingekocht, jonge toppers die nog jaren meekunnen en pijnpunten wegvegen met hun type van spel en posities.

25 augustus 2016 om 14:11

Het kon zelfs nog beter.

Ik vind Xhaka wel een mooie aanwinst maar is dat nou een speler die nodig was?

Ricardo Rodriguez 25, Ousmane Dembele 15, Batsman 40, Mustafi 35 is 115...

25 augustus 2016 om 14:36

In principe was Xhaka ook wel nodig aangezien Wilshere altijd geblesseerd is, Ramsey ook het halve seizoen eruit ligt, Cazorla toevallig vorig jaar maar normaal niet. Dan houdt je Cazorla, Elneny en Coquelin over voor 2 posities. Dat vind ik vrij krap. En dan vind ik Elneny ook niks meer dan een leuke back-up tot nu toe, en Coquelin ook nog geen eens een wereldse cvm. Maar, je had prima Xhaka, Mustafi, Batshuayi en Ricardo Rodriquez kunnen halen. Iets over je budget heen gaan is geen probleem als je het volgende seizoen dan dat bedrag minder uitgeeft, dat deed Barcelona ook dit jaar namelijk.

25 augustus 2016 om 14:48

Ja en sowieso gaf hij vorig jaar maar 13 of zo uit aan Cech, dus ja...

Ok, het is inderdaad vrij krap, al is Cazorla normaal niet zo blessuregevoelig en in noodgevallen kan Oxlade daar nog spelen. Of zelfs Chambers als cvm maar dat is de ultieme noodoplossing bij een apocalyps.

Maar goed, op zich is Xhaka wel een goede versterking.

25 augustus 2016 om 15:21

Bbc:
#afc transfer budget factors in fee, salary, agent commission

We hebben nooit van onze transferbudget zoveel spelers kunnen halen. We moeten ook nog de salaris meerekenen. Wenger krijgt echt weinig van het bestuur.

25 augustus 2016 om 16:56

Ik pleit ook al langer voor een complete revisie van het bestuur. Wenger is natuurlijk ook deels schuldig aangezien hij ook wel verdomd koppig aan zijn principes vast houdt, maar het bestuur van Arsenal heeft ook compleet niks met de club Arsenal zolang ze maar geld binnen harken. Als je iemand als Usmanov er zou hebben zitten dan zou het al een compleet ander verhaal zijn. Ook Wenger zou dan anders acteren, daar ben ik heilig van overtuigd. Dan zou hij bijvoorbeeld wel de "gok" nemen van 40 miljoen voor Batshuayi en niet kijken naar dit soort subtop spitsen die hopelijk nu net in de vorm van zijn leven zit en daar ook nog eens 20 miljoen voor betalen.. Dat gezegd hebbende vind ik het wel apart dat je het salaris e.d. ook van het transferbudget af haalt, dat is niet normaal namelijk..

25 augustus 2016 om 17:46

Ja, Gazidis mag ook wel ophoepelen. En Kroenke natuurlijk maar ach, dat gebeurt toch allemaal niet.

25 augustus 2016 om 17:52

Wenger krijgt 8 miljoen pond per jaar voor het eindigen in de top 4 en het niet behalen van de titel in 12 jaar, hoezo te weinig salaris?

25 augustus 2016 om 19:24

Dan is die "war chest" van 200 miljoen dus ook dikke onzin. Net zoals de uitspraak van Wenger over 300 miljoen kunnen betalen voor de juiste speler. Arsenal fans worden te pas en te onpas voorgelogen vanuit de eigen club.

25 augustus 2016 om 21:24

Bestuur? Dat is ongelooflijk veel geld wanneer je alles op eigen houtje moet zien te runnen hoor.

Ik weet niet wat iedere Gooner hier denkt, maar ik eis dat de gaten gedicht worden, en als er meerdere gaten zijn, dan kan je nou eenmaal geen ster kopen.

Xhaka, Mustafi en Perez + Asano en Holding.. what the peep wil je nog meer?!!

Arsenal is echt het Ajax van Engeland. Zou me niet verbazen als Arsenal dezelfde eigenaars heeft als Ajax..... Ongelofelijk! Echt ongelofelijk! De supporters van Ajax en Arsenal moeten beiden opstaan en laten voelen aan die hoge pieten dat ze niets zijn zonder de fans! Hebben jullie de kleedkamers als is bekeken van Ajax? Dan zullen jullie wel begrijpen waar al dat geld naartoe gaat...

Wenger voert een transferbeleid van een middenmoter die voorzichtig euro bij euro moet besparen zodat ze ook het personeel van de club kunnen betalen, wat hij letterlijk heeft gezegd

Dit komt van Sky Sports dus betrouwbaar genoeg. Dit gaat niet goed vallen bij de supporters. Niet dat Perez hier wat aan kan doen maar ze moeten een topspits hebben. Waarom wel 20 miljoen uitgeven aan een middelmatige speler maar niet extra geld neerleggen voor Mustafi en Lacazette? Wanbeleid daar.

Heb het helemaal gehad met Wenger. Meer dan 10 jaar kijk ik al naar Arsenal maar dit is de eerste keer dat ik niet meer wil kijken. Puur vanwege het feit dat ik allang weet hoe het seizoen gaat verlopen:

1. Paniekaankopen gedaan door te lang wachten (soms een uitschieter).
2. Slecht starten maar goed terugkomen en meedoen voor plek 1 in december.
3. Januari komt eraan. Blessures komen er is geen sterke back up. Punten worden verloren en Arsenal maakt weinig aanspraak op het kampioenschap.
4. Ze komen merkwaardig goed terug en spelen in de top 4 mee maar moeten het kampioenschap geven aan een ander.
5. In de tussentijd van het seizoen wel doorgaan in de CL groepsfase maar er daarna of een ronde verder hopeloos uitvliegen.
6. Geen prijzen en de cirkel begint opnieuw (met een enkele FA Cup meegerekend).

Kan zijn dat het ergens anders verloopt maar komt erop neer dat ze weer op plek 2, 3 of 4 eindigen en er geen reet aan is om naar te kijken.

25 augustus 2016 om 14:43

In het artikel staat BBC en die zijn zelfs nog véél betrouwbaarder dan Sky Sports. Jammer genoeg.

25 augustus 2016 om 16:42

Klopt, maar net op Facebook vertelde Skysports het in een videoverslag en neem veel stukken van Voetbalzone niet zo serieus. BBC is inderdaad ook betrouwbaar, helaas dat het deze info is...

Als dit echt doorgaat is Wenger zijn tijd voorbij maar hij zal wel een contractverlening tekenen zodat we nog 5 jaar van deze onzin kunnen genieten.

Dat Arsenal supporters in Londen nog niet massaal het stadion hebben bestormd, is wat mij zorgen baart. Het bestuur van Arsenal (jnclusief Wenger) hebben totale schijf aan alle supporters.

Werkelijk alle topclubs hebben toegeslagen, en nog beweert Wenger dat er niks op de markt is.

Als je alle miskopen van Arsenal op een rijtje zet, koop je het Galacticos van vroeger.

Ik snap er niks meer van, en roep al sinds 2011: WEG MET WENGER, WEG MET KROENKE, WEG MET GAZIDIS.

David Dean heeft dit op tijd opgemerkt en is vertrokken, een man die echt liefde had voor de club, in vergetelheid geraakt door het wanbeleid en mismanagement van Arsenals board of directors.

Nu is Moshiri ook weg, en Usmanov zal volgen..

25 augustus 2016 om 15:57

Nou idd, mijn club heeft de laatste jaren ook niet de beste aankopen gedaan, maar arsenal wat steevast CL speelt moet zich toch een beetje gaan schamen

Gewoon een breedte aankoop en dat is wat Arsenal nodig heeft.. Dat zogenaamde kenners nou denken dat je problemen kan wegkopen met bedragen van boven de 60 mil.. dat maakt het nog niet waar. Daarnaast wil ik nog graag even benadrukken dat er genoeg spelers zijn geweest zonder echt indrukwekkende cijfers, maar die toch even enorm top presteerde.. dat zijn feiten.. Het nu al afzeiken van een potentiele aankoop slaat helemaal nergens op.

25 augustus 2016 om 17:08

En voor 20 miljoen gokken op een 27 jarige spits die voor het eerst in zijn gehele carrière (!) meer dan 10 goals heeft gemaakt slaat wel ergens op wil je zeggen? 20 miljoen is meer geld dan we voor Cazorla hebben betaald bijvoorbeeld. Kijk eens naar het klasse verschil tussen beide spelers: Cazorla is een topspeler op zijn positie en een gewaardeerde international (zelfs ten tijden van de complete dominantie van Barcelona speelde hij geregeld in de basis bij Spanje) tegenover deze Lucas die nog nooit een interland heeft gespeeld, afgelopen seizoen voor het eerst meer dan 10 goals heeft gescoord en al 27 jaar oud is. Leuk dat hij dan een "breedte" aankoop is zoals jij zegt, maar wat hebben wij aan een breedte aankoop? Wenger heeft zelf gezegd dat hij alleen geld wil uitgeven aan spelers die beter zijn dan wat er nu staat. Is deze Perez beter dan Giroud? Ik betwijfel het ten zeerste. En als je sneller had gehandeld dan had je gewoon Batshuayi voor 40 miljoen gehad, een toekomstige topper die nu bij Chelsea ook al gelijk indruk maakt. Ik snap dat je Wenger/ons idiote geldgraaiende bestuur verdedigt omdat er soms overdreven kritisch op alles gereageerd wordt en ze het soms ook nooit goed kunnen doen, maar er zijn genoeg zaken (en dit is er 1 van) waarop je gewoon alleen maar kritiek kunt leveren. Met een budget van 112 miljoen kun je niet komen aanzetten met alleen Xhaka als serieuze versterking! Laat dat geld voor Holding, Asano en deze Lucas Perez lekker achterwege en had Batshuayi en Mustafi gelijk in de eerste week van juli gehaald. Dan was je budget van 112 miljoen op, maar had je wel de complete as significant versterkt en had je 1.5 maand voorbereiding met deze spelers erbij kunnen hebben en was je volledig klaar voor de seizoensstart.

25 augustus 2016 om 23:15

Mustafi is net zo goed een gok.. Hij heeft bijvoorbeeld geen PL ervaring.. Lacazette wordt wel eens genoemd.. dat is een gok van minimaal 50 miljoen.. Breedte is een gebrek op het moment bij Arsenal.. Giroud is in principe de enige spits op het moment, nouja Akpom is er nog en Welbeck komt ooit wel weer terug.. Deze man kan overigens ook heel goed uitpakken, dat weet je gewoon nog niet.. Genoeg laatbloeiers in de voetbalwereld.. Al is het alleen maar als optie om potentieel Giroud te kunnen wisselen als het hem even niet lukt.. Voor zover wij weten pakt dat in ieder geval op een manier uit dat 1 spits scoort in een wedstrijd ondanks 0 doelpunten van Giroud. Maarja, het is een gok ja.. wanneer niet zou je zeggen.. Grotere namen zijn ook wel eens gefaald.. Falcao, Torres. Dus ja. Ik geloof in iedereen totdat het gewoon statistisch te bewijzen is dat de aankoop toch niet helemaal geslaagd is/was..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren