Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Berghuis levert helft salaris in om bij Feyenoord te kunnen spelen'

Laatste update:

Feyenoord lijkt een akkoord te naderen met Watford over de huur van Steven Berghuis, zo meldt Voetbal International zaterdagavond. De aanvaller weet inmiddels dat hij niet in de plannen van manager Walter Mazzarri voor komend seizoen voorkomt. Onder diens voorganger, Quique Sánchez Flores, had hij al vrijwel geen uitzicht op speeltijd.

/

Het salaris van Berghuis was aanvankelijk een obstakel, maar de aanvaller zou inmiddels bereid zijn om een deel van zijn financiële eisen te laten vallen. Feyenoord heeft goede hoop dat de komst van de ex-speler van FC Twente, VVV-Venlo en AZ spoedig kan worden afgerond.

Berghuis moet de selectie van Giovanni van Bronckhorst compleet maken. De club uit Rotterdam wilde per se nog een rechteraanvaller aantrekken.Middenvelder Jens Toornstra vulde die positie in, met Bilal Basaçikoglu als alternatief. Met de waarschijnlijke komst van Berghuis kan aanwinst Nicolai Jorgensen beter bediend worden.

Update 31 juli 00.40 uur - Gewilde Berghuis voert zondag gesprek in Nederland
De kans is groot dat Feyenoord zondag of maandag de tijdelijke komst van Steven Berghuis aankondigt. Volgens De Telegraaf is de aanvaller van Watford op weg naar Nederland om een gesprek te voeren met Feyenoord over een directe overgang. Tussen de clubs is volgens het dagblad al sprake van een huurovereenkomst. Mocht ook Berghuis akkoord gaan, dan moet hij alleen nog een keuring ondergaan.

Update 31 juli 11.15 uur - ‘Berghuis levert helft salaris in om bij Feyenoord te kunnen spelen’
Het heeft er alle schijn van dat Steven Berghuis naar Feyenoord gaat. Volgens Voetbal International is de aanvaller van Watford bereid de helft van zijn huidige Premier League-salaris in te leveren om in Rotterdam aan de slag te kunnen. De kampen hopen de transfer zondag af te ronden, zodat Berghuis maandag gekeurd en gepresenteerd kan worden.

Gaat Feyenoord komend seizoen serieus om de landstitel meedoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima in de eredivisie, verder pure middelmaat.

30 juli 2016 om 23:28

Haha, ik vind hem een leuke speler hoor. Daarnaast is hij nog jong en laat hij vaak leuke dingen zien. Feyenoord is gericht een team aan het klaarstomen. Ik denk dat het een heel spannend seizoen gaat worden. Feyenoord zou met deze selectie zeker kunnen verassen.

30 juli 2016 om 23:32

Mwah, beter dan middelmaat hoor! Heeft echt compleet voor de verkeerde club gekozen. Dat is zonde. Maar ik zie in hem wel een potentiële Oranje speler.

30 juli 2016 om 23:42

Tja als we dit niveau gaan nastreven in oranje dan kunnen we de komende jaren de eindtoernooi en wel op onze buik schrijven. Zoveel rek zit er mijn inziens niet in berghuis.

30 juli 2016 om 23:48

Ach, ook dat valt wel mee. Als Portugal het EK kan winnen en Wales, Ierland en weet ik veel wie nog meer doorkomen moet een team met talenten van het niveau berghuis ook wel een toernooi kunnen halen. Gelukkig hebben we ook nog betere spelers, dus doe niet zo negatief.

30 juli 2016 om 23:51

Ja, we hebben zeker betere voetballers dan berghuis, alleen de mentaliteit van die gasten tegenwoordig is te treurig voor woorden. Allemaal geen ruggengraat op een aantal na.

31 juli 2016 om 00:04

De wedstrijden die Berghuis speelde in Oranje vond ik het 'm niet onaardig doen, volgens mij ook nog een assist op Janssen (?). Bovendien is zijn mentaliteit wel in orde als je het mij vraagt, ziet er goed. Kortom, prima aanwinst voor Feyenoord.

31 juli 2016 om 12:12

Helemaal mee eens. Is geen jongen die het Nederlands team verder helpt. Een speler van het kaliber leuk voor de eredividie, maar onvoldoende grote Europese competitie.

30 juli 2016 om 23:52

Nou, komt het even goed uit dat Feyenoord in de Nederlandse competitie uitkomt!

31 juli 2016 om 00:04

Ja dat is ook meteen het probleem, ze spelen ook Europees, maar Feyenoord denkt alleen nationaal.

31 juli 2016 om 00:07

In Nederland spelen natuurlijk veel spelers die internationaal ook wat kunnen betekenen.

31 juli 2016 om 00:10

Nog altijd een klasse beter dan Narsingh.....

31 juli 2016 om 00:48

Of bilal..

31 juli 2016 om 04:23

Ja, daar noem je ook precies een speler narsingh is c-garnituur en ook lang niet goed genoeg voor PSV vind ik.

31 juli 2016 om 08:15

Overdrijven is ook een kunst

31 juli 2016 om 11:24

z garnituur. volgens mij is het een basketballer.

31 juli 2016 om 12:36

Dat geldt ook voor de Jong, in Nederland een grootheid keihard gefaald in Engeland en Duitsland. De Jong die op het belangrijkste moment als aanvoeder niet thiis geeft maar zich heel laf laat wisselen vlak voor een strafschopserie in de CL.
Misschien krabbelt Berghuis ook wel op en wordt hij net zo bepalend voor Feyenoord als de Jong dat voor PSV is.

Lijkt mij een prima versterking voor Feyenoord. Goed gehandeld!

30 juli 2016 om 23:34

No Flores, no party ;

30 juli 2016 om 23:34

Dat is nog niet zeker, maar als je moet kiezen tussen Flores wat een aankoop is of Berghuis wat een huurling wordt zal ik voor het eerste gaan. Flores kan namelijk op beide flanken en is goedkoper dan Berghuis.

30 juli 2016 om 23:39

Na Elia Bassie en Flores zou je geen buiten speler meer hebben.
Ja Toornstra maar dan zie ik toch liever Berghuis bij komen.
En daar kom nog bij zou Flores komen die zit nog in een seizoen.
Miss heeft Feyenoord wel geleerd van de fout van Gustafson.

31 juli 2016 om 01:34

Dordt078

Heeft gelijk! Hij doelt op het feit dat gustafson geen vakantie heeft gehad en gelijk doorging van de ene competitie naar de andere.

31 juli 2016 om 02:36

Het lijkt er dus op dat ze beide gaan halen? Flores is al nagenoeg rond

31 juli 2016 om 00:11

Flores kan eigenlijk al betaald worden van de pelle bonus dus hopelijk halen ze berghuis EN flores zodat flores eerst even kan wennen bij feyenoord en berghuis er direct kan staan

31 juli 2016 om 03:10

Flores linksbuiten
Berghuis rechtsbuiten

31 juli 2016 om 16:47

Als jullie het artikel goed lezen is Floris zijn vorige trainer,
van Berghuis..kijk hier onder dat haal ik uit het artikel.
Onder diens voorganger, Quique Sánchez Flores, had hij
[berghuis] al vrijwel geen uitzicht op speeltijd.
Of jullie moeten een andere Floris voor je hebben die niet in het,
artikel staat . DAN Neem IK Mijn Woorden Terug

31 juli 2016 om 17:12

Mijn excuus in een ander Artikel van Zaterdag 30 juli.
Het ziet ernaar uit dat Feyenoord als winnaar uit de strijd om,
Edison Flores komt. De 22-jarige linksbuiten
Dus om deze Floris gaat het ik heb dat gemist jammer.
Nogmaals mijn excuus.

30 juli 2016 om 23:29

Waarom niet allebei? Flores kost volgens mij slechts 4 ton en kan concurreren met Elia. Op rechtsbuiten kunnen dan Berghuis en Basacikoglu met elkaar concurreren. En voor de spitspositie kunnen Jorgensen en Kramer met elkaar concurreren, elke positie dubbel bezet hebben is ideaal/nodig als je titelambities hebt.

30 juli 2016 om 23:33

Rond de 2 miljoen, de 4 ton is voor de huidige werkgever die maar een deel vam de rechten heeft.

30 juli 2016 om 23:40

Dan nog 2 miljoen en blijk een parrel te zijn.
Kan je met dikke winst verkopen.

Zozo Feyenoord heeft wilde plannen! Zowel Berghuis als Flores binnenhalen? Dat ziet er dan veelbelovend uit voor de aanval!

31 juli 2016 om 01:40

berghuis OF flores

Voor feyenoord een hele goede versterking. De top 3 ligt dicht bij elkaar.

30 juli 2016 om 23:35

Niet overdrijven, Feyenoord heeft het gat met Ajax en PSV bij lange na niet gedicht! Ze zijn wel sterker dan vorig jaar, mits dit allemaal door gaat!

30 juli 2016 om 23:44

Alleen het nadeel bij Ajax is dat er een nieuwe trainer zit.
Die het tactiek helemaal omgooi tegen over De Boer dus hoelang duur het voor ze er aan wennen.
Feyenoord is intact gebleven plus aankopen en de de zelfde trainer.
Psv ook precies het zelfde al hoewel de transfer periode nog niet afgelopen is.

31 juli 2016 om 00:06

PSV is Bruma verloren hè, toch een sterkhouder vorig seizoen. Verder heb je wat Ajax betreft gelijk, dat is echt afwachten hoe snel dat gaat al verwacht ik wel dat ze daar niet lang voor nodig hebben. Het zal een spannende driestrijd worden

31 juli 2016 om 00:51

Bij lange na niet? Ik vraag me af waar dat lange na dan precies is.
Verdediging is bij Feyenoord behoorlijk. Het middenveld is voor Eredivisiebegrippen prima. De aanval krijgt steeds meer vorm. Wordt een uitgebalanceerde selectie zo met een aantal spelers die over een jaar rijp zijn voor de top. Kongolo, Beekie, Karsdorp, Vilhena..daarnaast een aantal betrouwbare spelers in je team die bijna nooit verzaken: Kuyt, Botteghin en El Ahmadi.
Ik vraag me af hoe groot dat verschil werkelijk is...

31 juli 2016 om 12:18

Je vergeet dat Giovanni nog steeds aan het roer staat. Zo lang hij niet gedurfdere beslissingen gaat nemen gaat het gewoon weer een seizoen worden waar we achter de feiten aan lopen.

31 juli 2016 om 14:35

Ja, want hij heeft het afgelopen seizoen slecht gedaan.. :/ Hoeveel meer had hij er nog uit kunnen halen dan? Omdat hij wat rustiger oogt, durft hij minder... Iedereen heeft zijn eigen manier om zich uiten, maar vergeet niet dat hij met deze manier het ver heeft gebracht in de voetballerij.

De bank moet ook warm zijn als een basis speler plaats moet gaan nemen he

Hebben mensen hem ook buiten die twee interlands om aan het werk gezien? Heeft geen ene pepernoot geraakt vorige seizoen. Sterker nog, transfer naar Watford was al een beetje bijzonder destijds. Prima dat Feyenoord hem wil, verwacht er vrij weinig van. Is stijf links, heeft geen echte actie behalve naar binnen komen.

31 juli 2016 om 00:28

Vond overall dat hij enorm veel complimenten kreeg maar een assist zouden meer mensen moeten kunnen. Ik doelde op het feit dat hij behalve die actie een heel seizoen lang niks heeft laten zien. Hoe kan zo'n iemand een daadwerkelijke versterking zijn?

31 juli 2016 om 00:27

Robben is ook stijf links en gaat 9 van de 10 keer maar binnen. Niet zo zeuren jongen misschien word dot wel de nieuwe robben al is dat niet zo heek realistisch

Geweldig! Als Toornstra nog een mooie club kan vinden, wat hij wel verdient, ergens in de bodem van de pl of championship, en grote vriend jan arie nog geslijt kan worden zijn we dan klaar. De aanval is dubbelbezet, middenveld overvol en verdediging zit ook wel goed. Alleen in het doel hebben we natuurlijk pech gehad. Hansson vind ik niks, en jones ken ik eigenlijk niet. Maar meespelen tot het einde als outsider moet oo zijn minst lukken als er geen gekke dingen gebeuren. Had twijfels over van geel, maar vind dat hij het itt vorige zomer nu erg goed gedaan heeft! Op naar morgen

31 juli 2016 om 12:43

Van beek en kongolo zijn wel jong maar inmiddels niet meer onervaren. Van mij mag van der Heijden ook gewoon blijven, de andere optie (dammers) is een stuk minder denk ik.

Toornstra mag wel vertrekken wat mij betreft. Laat Bilal maar lekker invallen op rechtsbuiten en op 10 zijn er ook meer dan voldoende andere opties.

Een speler huren van Watford... Watford.... Dan heb je (ook als Nederlandse) club niet echt hoge doeleinden.

31 juli 2016 om 08:43

Waar slaat deze opmerking op? Dus als hij bij Man City had gespeeld was het een topper. Het is een goede speler voor de eredivisie. Volgens mij ken je hem helemaal niet

31 juli 2016 om 10:05

Nou ja, 2 jaar geleden nog champions ship. Vorig jaar onderin de middenmoot geëindigd en berguis heeft daar amper gespeeld. Dus niet goed genoeg voor een basisplek. Ik snap zijn punt. Laat ook weer duidelijk zien waar de Nederlandse competitie staat. De nummer 3 huurt en wisselspeler van de nummer 13 van de PL.

31 juli 2016 om 11:46

Het is niet dat hij niet goed genoeg was. Watford ging om te overleven heel verdedigend spelen. Berghuis is een aanvallend ingestelde flankspeler. Als hij zou spelen, zou hij meer mee moeten verdedigen dan dat hij kon aanvallen, in dat systeem kun je dus beter zonder Berghuis spelen. Toen Watford eenmaal veilig was, heeft Berghuis weer een aantal minuten gemaakt.

31 juli 2016 om 11:25

Ten eerste zou Watford in Nederland waarschijnlijk makkelijk top vier spelen (het niveauverschil tussen Engeland en Nederland is gewoon heel groot). Ten tweede is hij international. Ten derde kan iedereen een keer een minder jaar hebben, bv door de verkeerde club te kiezen. Luuk de Jong deed het in het buitenland ook niet best, maar die doet het in de eredivisie toch wel redelijk...

31 juli 2016 om 13:09

Serieus? Watford in Nederland bij de eerste vier? Afgelopen seizoen werd Manchester United nog weggezet als middelmatige club toen PSV vier punten pakte tegen hun.
Berghuis is geen verkeerde speler, maar als je een speler gaat huren van een Engelse degradatiekandidaat, dan is er alles behalve sprake van hoge ambities.

31 juli 2016 om 13:19

Watford was verre van een degradatiekandidaat. En soms klikt het niet tussen speler en trainer of wordt er een ander systeem gekozen. En nogmaals: Berghuis is een international. Daarmee lijkt hij me per definitie goed genoeg voor Feyenoord. Het huren van een international lijkt me redelijk ambitieus.

Ik denk idd dat buiten Ajax, PSV en Feyenoord geen Nederlandse club beter is dan Watford. Kijk bv naar de Europa League. Daarin verliezen Nederlandse clubs al tegen clubs uit Luxemburg.

31 juli 2016 om 12:03

@ Bosche_bol,
Dat is een aparte redenatie of geldt dit ook voor van Ginkel die meer op de bank zat bij Stoke dan dat hij tussen de lijnen stond?
Een speler die er bij club A niet aan te pas komt kan zomaar een enorme versterking zijn voor club B ongeacht het niveau van beide clubs.

31 juli 2016 om 13:18

Klopt. Een speler kan bij een nieuwe club helemaal opbloeien. Dat zag je ook aan De Jong.
Echter kwamen De Jong en Van Ginkel van iets betere clubs dan Watford. Maar zelfs dat is natuurlijk geen garantie tot succes. Kijk maar naar de Barca spelers die Ajax huurde.
Berghuis zal zeker een versterking zijn voor Feyenoord. Echter vind ik het nog steeds vreemd dat de 3e club van Nederland een speler gaat huren van Watford dat 2 seizoen geleden nog in de Championship acteerde.

31 juli 2016 om 13:20

Dat klopt. Goede aankoop van Liverpool.
Zou Feyenoord Berghuis kopen dan zou het ook een goede aankoop zijn. Echter wordt hij gehuurd van Watford.

Waarom niet gaan voor beiden? Als je echt wil meedoen, moeten je posities (minimaal ) dubbel bezet zijn.
Een blessure of een vormcrisis bij een van je buitenspelers moet je gewoon kunnen opvangen.
Verder heb je dan tijdens de wedstrijd meer tactische mogelijkheden.

31 juli 2016 om 06:11

Ik denk dat feyenoord niet de financiële middelen heeft om beiden spelers te halen. Vooral berghuis lijkt mij een dure speler om te huren.

31 juli 2016 om 07:07

Ik denk dat het wel meevalt met de financiën. Feyenoord is weer behoorlijk opgekrabbeld uit het diepe dat van de afgelopen jaren, draaien winst en ze hebben weer wat (indirecte) inkomsten uit transfers deze transfer periode. We gaan het zien; geld zal zeker een rol spelen maar als ze echt willen , geloof ik dat het kan.

Uitstekende speler voor Feyenoord en de Eredivisie top! Bovendien erg belangrijk voor hemzelf dat hij weer veel aan spelen toe gaat komen en dat gaat bij Feyenoord zeker gebeuren. Zo ontstaat er daar in Rotterdam toch een bijzonder leuk elftal dat met de juiste teamspirit wel eens heel ver zou kunnen komen.

Nelom en Toornstra zullen hun laatste basisplek hebben in de wedstrijd van vanavond tegen Psv, aangezien ik denk dat bij de competitie start Berghuis en Kongolo die plekken gaan innemen, vbeek zal wel weer centraal gaan spelen gok ik.

Nu flores nog en dan hebben we een mooie bezetting voorin. Van Geel moet ff knallen nu en voor beide gaan dan zie ik zeker mogelijkheden.

Niet omdat ik een Feyenoord fan ben in hart en nieren. Maar Berghuis gaat sportief hier toch flink op vooruit. Watford mag toch niet de veters van Feyenoord strikken. Het is toch belachelijk dat clubs als Ajax, PSV en Feyenoord niet met zulke clubs kunne concurenen met salaris.
Welkom Berghuis bij de mooiste club van Nederland. Je speelt nu in een mooi stadion die altijd vol zit, je speelt Europees voetbal.

31 juli 2016 om 11:50

Klopt, alleen jammer dat Feyenoord daar dan niet financieel van profiteert, dit soort spelers moet je eigenlijk onder contract hebben.

31 juli 2016 om 11:56

Je kunt die vergelijking niet maken met watford... feit is dat alle NL clubs niet kunnen tippen aan het geld wat ze in engeland te besteden hebben!

Matige speler hoor! voor Feyenoord hier win je de landstitel sws niet mee

Volgens Co de nieuwe messi hahaha

31 juli 2016 om 11:35

Van zo'n speler kan Twente alleen maar dromen. Heel de selectie is matig.

31 juli 2016 om 11:49

@therazer

Klopt op dit moment kunnen we daar alleen maar van dromen geef ik toe
Maar omdat Feyenoord voor het kampioenschap gaat dan vind ik dit nou niet echt een zo'n geweldige speler dat je met hem ff kampioen word :P hahaha

Wij mogen al lang blij zijn als we Na competitie ontlopen dat gaat voor ons helaas al moeilijk genoeg worden want we hebben een zeer matige selectie en Ziyech gaat sws nog weg bij ons :P maar we zullen zien

@ Fctwent3 ik vind het echt geen matige speler ik vind hem sowieso als hij komt meteen een van de beste vleugelspelers uit de Eredivisie. Bij het Nederlands Elftal vond ik hem het ook niet onaardig doen zeker een versterking. Ik hoop alleen wel dat Flores ook komt zou zonde zijn om Berghuis te huren die na een seizoen weer vertrekt.

31 juli 2016 om 11:51

@adiltaarabt

Klopt hij was bij het Nederlands elftal wel dreigend! hij was zelfs 1 van de beteren vond ik
we zullen zien misschien gaat hij het ook wel helemaal maken bij Feyenoord hoop het wel voor jullie!

Maar hij heeft bij Watford amper speelminuten gemaakt in het 1ste

Goede versterking voor Feyenoord! Maar ik blijf erbij dat ze de jeugd wel enorm links laten liggen op dit moment, ze gaan steeds meer naar een bij elkaar gekocht elftal toe, dat terwijl de opleiding toch goed is. Verder heb ik wel het idee dat de NL competitie sterker wordt, veel spelers keren al dan niet tijdelijk terug naar NL en er vertrekt tot nu toe niet extreem veel, Vlaar, Maduro, Kuijt, Berghuis, Elia, van Wolfswinkel mooi dat dat soort spelers terug komen.

31 juli 2016 om 12:50

Daar kan het ook aan liggen inderdaad, maar dat vraag ik mij dus af, geven ze talenten echt geen kans of zijn de talenten gewoon niet goed genoeg? Buiten die 15 kun je dus wel jeugdspelers inzetten, maar bij Feyenoord zijn dat vaak ook aankopen.

En zo komen alle zwaar overgewaardeerde en geldbelustende spelers weer met hangende pootjes terug naar NL zoals berghuis, de jong,owusu enz enz.... berghuis is wel een leuke aanwinst voor Feyenoord!

31 juli 2016 om 12:13

Ik kan me voorstellen dat Berghuis eens in de PL wilde spelen. Dat hij daar een club voor heeft uitgekozen die niet het spel speelt waar Berghuis het best tot zn recht komt is helemaal waar maar als het hem alleen om geld te doen was geweest had hij niet de helft van zn salaris ingeleverd om bij Feyenoord te kunnen spelen maar had hij voor zn volledige salaris lekker op de tribune gaan zitten in Engeland.

Geen Flores dus als Berghuis komt, of gaat Bilal in de verkoop/verhuur?

31 juli 2016 om 12:14

Ik begrijp dat beide spelers komen, dan zal Bilal wel verhuurd/ verkocht worden.

31 juli 2016 om 13:00

Laat ze eerst een ballen ipv kampioenschap uitspraken doen, want je weet hoe het de laatste 3jr heeft uitgepakt. ze zijn op de goede weg dat zeer zeker. maar dat gelul van onder andere elia. legt de club teveel druk op. gun het Feyenoord wel hoor een kampioenschap, maar eerst knallen daarna pas uitspraken doen over een mogelijk kampioenschap

31 juli 2016 om 13:19

Daar is de club Feyenoord te groot voor. Feyenoord moet meedoen om het kampioenschap. Ze zijn outsider en alles moet goed vallen om kampioen te worden, Feyenoord heeft gewoonweg niet de finacieele middelen om structureel elk seizoen mee te doen om het kampioenschap. Onder Koeman heeft Feyenoord onverwacht lang mee gestreden Rutten maakte er een Janboel van en vorig seizoen was zeker rond de winterstop dramatisch.
Feyenoord gaat pas echt structureel mee doen als de begroting met 20 tot 30 miljoen stijgt dus eigenlijk pas als het nieuwe stadion er staat.

Ik lees net op Feyenoord-site dat v.Geel vanavond op de tribune zit voor Flores. Als dat zo is willen ze dus wel degelijk beide spelers aantrekken.

Eindelijk goed beleid: 2 aanwinsten die ook werkelijk wat toevoegen.

31 juli 2016 om 12:39

Is natuurlijk altijd afwachten, maar beide flanken dubbel bezet zou geweldig zijn!

31 juli 2016 om 13:15

Ik bedoel Jorgenson en Berghuis

goede speler voor Feyenoord, maar ik moet er bijna van janken hoe de Nederlandse coaches de vleugelspelers en spitsen misbruiken, door rechtspoten op links te zetten en linkspoten op rechts, het dan ook nog vreemd vinden dat je spits niet optimaal bediend wordt en dus niet optimaal rendeert. En dan ook nog bij clubs die graag op helft van de tegenstander willen spelen, maar het veld niet breed kunnen houden door de poppetjes verkeerd neer te zetten .... #hoofdpijn

Berghuis zou een goede speler zijn voor Feyenoord. In tegenstelling tot Flores weet Berghuis al wel wat er gevraagd wordt in de Eredivisie, waardoor ik verwacht dat hij een kortere aanloopperiode bij Feyenoord zal nodig hebben.

Als Berghuis komt, zal Flores waarschijnlijk niet komen. Doordat hij geen europees paspoort heeft is zijn Salaris natuurlijk vanaf het begin al flink. Ik denk niet dat Feyenoord Berghuis én Flores kan betalen.

Leuke aanval krijgt Feyenoord dan: Elia, Kramer, Jorgensen, Bilal en dan hopelijk Berghuis en Flores.(hopelijk beide, zal wel niet..)
Weet iemand of er een optie tot koop bij komt voor Berghuis?

Prima aankoop Berghuis mooi voor de rechtsbuiten positie.
Welkom Berghuis bij de mooiste club van Nederland.
Je speelt nu in een mooi stadion die altijd vol zit, je speelt Europees voetbal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren