Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Geld interesseert hem niet, hij wil de Ballon d'Or winnen'

Laatste update:

Paul Pogba werd vorig jaar al in verband gebracht met een miljoenentransfer naar een Europese topclub, maar na het verliezen van de Champions League-finale bleef hij Juventus trouw. Nu is er een nieuwe kans om uit te groeien tot de duurste speler aller tijden: Mino Raiola heeft bevestigd dat de onderhandelingen tussen Real Madrid en Juventus zijn geopend.

/

In de wandelgangen wordt gesproken over een transfersom van 120 tot 140 miljoen euro. “Juventus wil hem niet verkopen; het is een topclub en dat zal het ook altijd blijven”, zegt Raiola tegen Marca. “Maar toen we het contract bij deze club tekenden, spraken we af dat Juventus in ieder geval zou praten als er een ander interessant project voorbij zou komen. Het is goed mogelijk dat Paul de duurste speler aller tijden wordt, maar dat is niet het doel van Paul, en ook niet van mij.”

“Paul is op zoek naar een mooi project en zijn toekomst zal altijd in zijn eigen handen liggen”, vervolgt Raiola. “Ik zal hem mijn mening geven, maar ik wil gewoon dat hij gelukkig is: dat is het meest belangrijke in de loopbaan van een speler. Het is gemakkelijk om een speler een keer te verkopen, maar het is moeilijk om een speler voor de tweede keer te verkopen. Ik ben er alleen mee bezig dat hij het juiste project weet te vinden.”

Volgens Raiola zou Pogba in ieder geval wel bij Real passen: “Je kunt natuurlijk niet om de geschiedenis van die club heen”, meent de belangenbehartiger. “Voor Paul zijn Real en Zinedine Zidane altijd iets speciaals geweest, dus dat gaat zeker een rol spelen. Er zijn ook andere clubs geweest, zoals Manchester United, Paris Saint-Germain en Barcelona, maar Real… Geld interesseert hem niet, maar Paul droomt van de Ballon d’Or, dat is duidelijk. Real zou dan absoluut de juiste omgeving voor hem kunnen zijn.”

Denk je dat Paul Pogba in de toekomst de Ballon d'Or gaat winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Typisch, vroeger wilden topvoetballers nog graag echte prijzen winnen. Nu gaat het eigenlijk alleen maar om nietszeggende ego-prijzen als de Ballon d'or. Het modern voetbal is echt ziek.

20 juni 2016 om 10:46

Precies!

En het erge is nog dat de nieuwe generatie voetballiefhebber dit heel normaal vindt.

Botsing van generaties...

20 juni 2016 om 11:09

Waar botst dit dan?

20 juni 2016 om 11:22

Indd de passie is verdwenen. On: Pogba, tjah.. ik vind hem niet heel indrukwekkend. Doet soms wat moois, maar heb een btj een Zlatan gevoel bij hem. Veel mensen vinden hem ''vet'' ofzo.. Maar ik heb niet echt het gevoel dat hij in de grote wedstrijden beslissend zal zijn.

20 juni 2016 om 11:29

Precies.

Een hype gecreëerd rondom een speler die commercieel aantrekkelijk.
Ik vind Pogba een goede speler, maar echt heel groot kind met z'n wekelijks, nieuwe rare kapsels.

20 juni 2016 om 11:52

Dus door zijn kapsel is hij een klein kind en kan hij niet voetballen, volgens mij ben jij hier het kleine kind.

20 juni 2016 om 12:01

Die prijs geeft toch wel aan dat je het beste bent in wat je doet. Dus het is geen nietszeggende prijs!

20 juni 2016 om 13:08

@ Nakata,

Ik vind Pogba niet een groot kind. Hij komt op mij over alsof hij zijn bovenkamer wel op een rijtje heeft. Haalt geen rare fratsen uit als bijvoorbeeld Joey Barton.

Dat van die kapsels is niet zo spannend dat kan gewoon. Sommige voetballers doen dit kennelijk graag. Had je dit gevoel ook bij David Beckham?

20 juni 2016 om 13:28

Beckham maakt geen Pokemon figuurtjes in z'n haar

20 juni 2016 om 14:41

En zelfs Beckham had in zijn jongere jaren kapsels die jij niet bij jezelf durft aan te meten . Hetzelfde geldt voor Neymar bijv.

Ik snap enerzijds wel wat je punt is, maar hij is niet iemand zich mis- / gedraagt a la Barton of Balotelli (over grote kinderen gesproken).

22 juni 2016 om 13:21

zijn kapsel is onbelangrijk. het gaat er gewoon om dat ik en vele andere hem zien spelen en dan denken van mmmmmm is dit het. Ik vind het maar niks en zal in Spanje niet veel meer brengen als ik hem was lekker bij Juve blijven want bij madrid beland hij zo op de bank na 2 slechte wedstrijden

20 juni 2016 om 11:10

@lupus

Daadwerkelijk zo naïve? Dus omdat normaal gesproken spelers altijd zeiden:' Nee ik win liever een teamprijs,' geloofde je dat ook? Voetbal is een individuele sport in een teamsport net als vrijwel alle teamsporten. Tuurlijk wilt iedereen de beste zijn ik bedoel als je als kind wilt gaan voetballen denkt er toch geen een:' Ik wil later zoveel mogelijk prijzen pakken net mijn vooralsnog onbekende teamgenoten?' Iedere speler die goed genoeg is wilt 100% de Ballon d'Or winnen. Het enige land waar ze niet zo denken is Brazilië. Die willen enkel dat gele shirtje ooit aantrekken en kijken dan wel verder. Maar ik kan begrijpen dat je het een 'ego prijs' noemt. Jij hebt namelijk geen enkel besef van hoe hard deze mensen hebben moeten trainen, dingen laten gaan die plezier verschaffen, blessures en dus operaties, de mentale druk etc etc. Dan vindt jij natuurlijk zeker de Ballon d'Or een ego prijs waar het voor hun erkenning is voor alles wat zij hebben laten gaan voor voetbal. Dat zal jij niet begrijpen aangezien jij op de bank naar wedstrijden kijktm

20 juni 2016 om 11:19

Denk toch dat Messi al zijn ballonnetjes zou inleveren voor het winnen van het WK met Argentinie.

20 juni 2016 om 11:33

@Ruudos Je hebt het hier over een andere situatie. Het lijkt me logisch dat Messi dat zou doen na al 4 x gewonnen te hebben. En geloof me hij zou er 3 inruilen niet 4.

20 juni 2016 om 11:36

Er zijn genoeg mensen die amper een drol verdienen en net zoveel moeten opofferen, gewoon omdat ze minder talent hebben.

20 juni 2016 om 11:37

Hij heeft er 5.

20 juni 2016 om 11:42

@nijogeth

En dat mijn beste vriend heeft er niks mee te maken. Als je dat niet begrijpt moet je je zin nogmaals oplezen.

@Dennis

5 zelfs nou 4 dan.

20 juni 2016 om 11:28

Eerst is het gezeur er dat voetballers alleen maar voor het geld spelen, en dan is het verziekt. Nu spreekt Pogba uit dat die gewoon de beste ter wereld wilt worden, wat naar mijn mening gewoon een gezonde ambitie is, en lopen er weer mensen te zeiken. Bij Ronaldo is deze drang om de beste te zijn geweldig, en nu spreidt iemand anders het tentoon en is het ziek.

20 juni 2016 om 12:07

Dit is wel de juiste mentaliteit. Kan Memphis bijv. wel wat van leren.

Laat hem maar naar PSG ofzo gaan. Ik wil hem niet zien bij Real. En helemaal niet voor dat bedrag. Kroos en Modric voelen elkaar zo goed aan en Casemiro was the missing link dit seizoen. Waar moet je Pogba dan zetten? Precies, op de bank. Langs spelers als James, Isco en Kovacic. Dit is echt geld weggooien wat Perez doet.

20 juni 2016 om 10:50

Ik vind het middenveld van Real Madrid precies goed zo. 2 van de beste spelverdelers ter wereld en een fantastische stofzuiger. Perfect zo!

20 juni 2016 om 11:03

Lijkt me dan dat modric of kroos wegmoeten wat ik niet begrijp

20 juni 2016 om 11:13

@Luka.

Kroos was goed maar kom op hoe een dimensionaal is hij vergeleken Pogba? Daarbij zal Kovacic waarschijnlijk wwer weggaan(betrokken worden in de deal) en laat Isco gewoon niet zien te ontwikkelen en meer waard te zijn dan de bank wat erg jammer is zelfde als met James. 2 van mijn favoriete spelers maar goed.

20 juni 2016 om 11:22

Real heeft gewoon een perfecte middenveld. Een stofzuiger, een passer/verdeler/tempo bepaler en een schakel tussen middenveld en aanval. Het klopt dat Kroos niet hetzelfde is als Pogba, maar Modric wel en die is veel beter. Nogmaals Pogba voor 40 miljoen zou ik nog twijfelen, maar voor 120 miljoen zou ik lekker een back up voor Benzema halen en de rest de schulden aflossen.

20 juni 2016 om 11:37

@Luka

Ik begrijp je volledig maar ik denk dat Pogba nog enorm onderschat was. Dit jaar nog noemden mensen hem overrated terwijl hij Juve echt bij de hand nam en elke bal via hem ging(net als Zidane bij Juve). Het verschil is dat Pogba en Modric elkaars rol eat de belangerijkstr is feilloos overnemen waar als Modric geblesseerd is dit nu niet gebeurd. Wil je nog een keer een kampioenschap mislopen omdat er geen vervangende speler is voor Modric? Haha.

20 juni 2016 om 11:42

Kroos is veel beter dan Pogba.

Laat Pogba eerst maar eens uitblinken tegen grote clubs of op het EK, eer hij met de grote jongens kan meepraten.

20 juni 2016 om 11:44

@TheBigShow

Ohjee krijgen we dit weer. De 'laat hem eerst maar eens dit doen', praatjes. Hoe vermoeiend is dat nou om dat bij vrijwel elke nieuwe talent te zeggen. Zo'n simpele gedachte.

20 juni 2016 om 14:15

@DRose
Als jij beweert dat Pogba dit seizoen bij de hand heeft genomen en een goed seizoen heeft gedraaid, dan heb je amper wedstrijden van Juve bekeken. Pogba was dit jaar nog slechter dan vorig jaar.

Pogba heeft zijn fysiek, is wendbaar, maar heeft een zeer matige balcontrole/aanname. Teveel ballen springen van zijn voet, en zijn een keer aanraken is niet a la Redondo, en nu Modric (bij lange na niet), Busquets, Witsel, etc.. Verder is het een goede speler, maar kwalitatief echt niet meer dan 40 a 50 miljoen waard. De hype rondom hem is gewoon gigantisch, en dat is de enige reden waarom hij interessant is. Puur marketingtechnisch. Maar niet omdat hij dit als speler beslissend is.

20 juni 2016 om 14:58

Pogba was gewoon geweldig goed dit seizoen.. dat jij denkt dat Busquets, Witsel beter zijn is lachwekkend!

20 juni 2016 om 15:54

Diegopeladona

Ik respecteer jouw enorm, maar wat je nu zegt raakt kant nog wal, ik heb geen pot van Juve en dus van Pogba gemist, en Pogba nam Juve meermaals bij de hand, meermaals was hij de aanjager en de bepaler, Pogba kende een fenomenaal seizoen en kan nog beter.

20 juni 2016 om 21:29

@AlexDelPiero

Ik snap daarom niet waarom hij mij beticht niet te hebben gekeken. Hij nam Juve zo overduidelijk bij de hand dit seizoen. Zoals ik al zei gaf hij mij het idee van Zidane toentertijd bij Juventus. Hij werd van links, rechts, naar voren, achter overal betrokken in het spel, alles verliep via Pogba.

Dat daarbij wordt gezegd dat hij fouten maakt, natuurlijk. Hij is jong en volledig overtuigd van zijn kwaliteit wat logisch is. Daardoor willen zulke spelers nog iets teveel en vooral vaak te snel. Daarbij geven fouten niet extreem veel aan over voetballers. Rosicky maakte ook veel fouten, Di Maria nog steeds maar dat zijn spelers die zo enorm veel risico in hun spel leggen en daarmee zoveel gevaar creëeren dat het niet uitmaakt dat ze ook fouten maken.

22 juni 2016 om 13:23

bij juve spelen is makkelijk veruit het beste team in de competitie in de CL zie ik vaak niks van hem nee joh please madrid doe dit niet ze maken die club echt kapot

20 juni 2016 om 11:42

Ik ben het er ook mee eens.
Ofschoon ik Pogba een geweldige voetballer vind, ofschoon ik weet dat hij vast meerwaarde kan zijn, en ofschoon ik hem heel goed vind passen bij Real (beter bij Real dan bij barca imo), hoop ik dat Perez het gewoon laat.
Maar goed als Perez eenmaal bijt laat hij niet los, dus ik denk dat Pogba idd wel bij Real zal tekenen.
maar liefst zie ik hem bij Juve blijven, zowel goed voor hem als voor Juve.
Real moet de prioriteiten gewoon ergens anders op verleggen, want het slaat nergens op al die middenvelders, begin eens iets aan die defence te doen en haal gewoon een killerspits dat is wat Real nodig heeft niet de zoveelste middenvelder.

20 juni 2016 om 12:43

Real heeft al een killer spits , en die is in het Real systeem de allerbeste in wat hij doet. Ik kan niemand bedenken die beter zou kunnen wat Benzema doet voor Real.Ik zie James verkocht worden en kovacic ook en dan komt pogba naast modric en kroos als back up . Morata zal dan ook in Turijn blijven denk ik, en de rechten zullen dan afstand van worden gedaan.

20 juni 2016 om 13:31

Kroos gaat echt niet op de bank zitten hoor. Dan gaat hij gewoon weg hoor. En ik denk eerder dat pogba op de bank ait

20 juni 2016 om 13:31

Zit*

20 juni 2016 om 13:31

Ik wilde idd al editten dat ik Pogba enkel wel zie komen mits James (kovacic, isco) verkocht wordt maar om 1 of andere rede kon ik die edit niet aanpassen :s

Over Benz is idd een spits maar geen echte nr9 geen centrum spits.
Ik heb het meer over een type a la Raul, een die best balletjes afwacht in en rond de 16, eentje die je nauwelijks ziet maar wel op dat ene moment, namelijk als die scoort.
Een type a la Hunter. Dat mist Real al jaren ondanks dat benz het goed doet.

20 juni 2016 om 13:44

Daar heb je nu Ronaldo voor

20 juni 2016 om 14:11

CR is geen centrum spits.
Ik snap wat je bedoelt vanwege zijn goals maar nogmaals ik het over een echte spits , CR is flankspeler.

Trouwens CR als diepe spits haha drama.
Hij kan dat totaal niet.

Vind hem goed maar zeker geen topper, wisselt te vaak goed met slecht af. En wat een blaag die Raiola zeg, waarom zou je daar mee in zee willen als je een goede speler bent?! Als je een slechte bent snap ik het nog die vent krijgt je overal.

20 juni 2016 om 11:16

@Fron010

Weet je waarom spelers met hem in zee gaan? Omdat hij lak heeft aan clubs en enkel aan de speler denkt(wat ook positief voor hem is)

Sorry Raiola krijgt zijn spelers bij de grootste clubs mogelijj voor de hoogste salaris. Ik denk dat elke speler in zee wilt met Raiola. Jij als persoon die natuurlijk nooit vanuit de igeb van de speler kijkt maar van de voetbalclub zal hem net als voetbalclubs zeker een blaag vinden. Voetbalclubs denken altijd als Raiola langskomt:' He verdomme nu kunnen we die speler niet naaien.'

Want dat is wat er gebeurd als je niet eentje als Raiola hebt.

20 juni 2016 om 11:29

Een Vilhena heeft hem ontslagen omdat die zat te stoken met Feyenoord dus zo goed is hij niet altijd. Denk je nu echt dat de andere zaakwaarnemers prutsers zijn dan? Ik zou een wat rustiger persoon willen dan dit mannetje dat alles maar in de media slingert.

20 juni 2016 om 11:40

@Fron010

Ik zei ook niet dat hij altijd goed is en ook niet dat andere zakenwaarnemers prutsers zijn. Ik zeg alleen dat Raiola jouw aan een salaris helpt die je met anderen niet had gekregen en hij je bij clubs krijgt waar anderen je niet hadden gekregen. Ik ben ook geen fan van Raiola maar moet dat? Het is een zakenwaarnemer het moet een klootzak zijn want clubs naaien je waar je bij staat. Je beseft toch wel dat spelers vrijwel altijd de zwakkere partij zijn in onderhandelingen.

Heeft nog een lange weg te gaan. Hij heeft natuurlijk erg veel talent, maar moet zich nog meer laten zien. Constanter worden. Het zou ook typisch Perez zijn om 120 mln o.i.d. uit te geven aan Pogba. Totaaaal niet nodig, maar wel een speler die helemaal 'hot' is tegenwoordig en daar gaat het bij hem om. Niks aan die vent.

Een middenveld met Modric, Kroos, Isco, James, Kovacic en Casemiro is sterk genoeg. Misschien een concurrent voor Casemiro halen, maar meer heb je niet nodig.

20 juni 2016 om 11:31

Afgelopen seizoen was die al constanter dan de jaren ervoor. Nu bij Frankrijk stellen de tegenstanders 2 of 3 man bij hem op. Logisch dat die dan wat minder uitblinkt. Tegen de Zwitsers kreeg die in de 1e helft wat meer ruimte en zag je meteen zijn klasse. Ben het wel met je eens dat die niet perse nodig is bij Real. Aan de andere kant brengt hij wel weer wat meer power en lengte, t.o.v Modric, Kroos, Isco, James en Kovacic, waarbij het ook nog niet zeker is dat James blijft toch?

20 juni 2016 om 12:54

Ja dat klopt, maar ik kan niet zeggen dat hij al op wereldniveau zit. Benieuwd hoe hij het gaat doen na de groepsfase.

Als James voor een goed bedrag wordt verkocht dan compenseert dat wel iets, maar nog is 120 gewoon idioot. Real heeft trouwens ook nog enorme talenten rondlopen zoals Asensio en Odegaard. Die kun je ook gewoon aan de selectie toevoegen, zeker Asensio

Waanzinnig goede voetballer natuurlijk. Heeft alles mee. fysiek, techniek en inzicht gewoon klasse. Maar niet meer of minder dan Kroos en zeker niet Modric. Maar goed, Real moet hem hebben al is het alleen maar om wat hij gaat opleveren. De ster Ronaldo zwakt heel langzaam af dus moeten een nieuwe ster vast in huis hebben. Allemaal commercieel gedacht natuurlijk. Een Modric en Kroos zijn commercieel gezien veel minder aantrekkelijk dan Pogba. Dat is helaas zoals het werkt.

20 juni 2016 om 11:10

De nieuwe ster is Bale. Dus Pogba is niet nodig.

20 juni 2016 om 11:16

Bale is geweldig en op dit moment beter dan Ronaldo! Echter hoe goed hij ook is zal het nooit een Ronaldo, Raul of Zidane zijn.

20 juni 2016 om 11:24

Dat is ook niet nodig. Zolang hij prijzen wint dan is het toch goed?

20 juni 2016 om 14:30

Absoluut! Alleen voelt Real altijd de behoefte spelers als hierboven genoemd in huis te hebben.

Barcelona heeft zo iemand nodig! Maar ja die zijn altijd te laat pfff !

20 juni 2016 om 12:22

Nee hoor, barca heeft al een geweldig middenveld met iniesta, busquets en rakitic

20 juni 2016 om 12:24

Waarom?
Middenveld is aankomend seizoen prima met Busquets,iniesta,rakitic,d.suarez,rafinha,arda,
roberto, kaptoum , Gumbau

Ik zie liever dat er 120 miljoen wordt uitgeven om de verdediging te versterken en een paar talenten dan aan Pogba

20 juni 2016 om 13:12

Volgens mij is Barcelona een tijd geleden afgehaakt.

Ik snap niet dat Real voor Pogba gaat, zeker niet voor dat geld. Ze hebben nog geen maand terug de CL gewonnen en hebben dus gewoon een wereldteam. Wat is er mis met een zomer geen grote aankoop? Het middenveld staat toch prima?

20 juni 2016 om 11:49

Tsja, Perez he. Probeer hem dat maar is duidelijk te maken.

Ik hoop echt niet dat Pogba komt. Hij is erg goed niet daarvan maar 120 miljoen is erg veel en ons middenveld staat erg goed. En we hebben gewoon nog isco en James als wissel. Dus dat is al duidelijk dat ons middenveld erg vol zit

Ik vind het geen Modric of Iniesta die de hele wedstrijd naar hun hand kunnen zetten. Een middenvelder met specifieke kwaliteiten maar wat mij betreft niet een echt spelmaker. Dat is ook gelijk de reden dat hij de gouden bal niet gaat winnen.

20 juni 2016 om 11:49

Hij is pas 23. Geef hem nog wat tijd.

20 juni 2016 om 11:56

Alsof een spelmaker de Ballon d'or gaat winnen. Die prijs is weggelegd voor aanvallers, die vooral ontzettend veel scoren.

20 juni 2016 om 14:24

@marc Juventus

Het zal in ieder geval wel zo moeten zijn. Het is dat de media altijd een tweestrijd creëert tussen Ronaldo en Messi en daarmee de rest wegcijfert. Wat in mijn mening ook nooit een tweestrijd is geweest. Messi is namelijk een spelmaker en een goalmachine, maar goed. Ik vind spelers die het spel naar hun hand kunnen zetten even belangrijk als de goalmachines. Spelers als Iniesta en Modric bepalen het hele spel en zorgen daarmee dat je ook zonder goalmachine kan winnen.

20 juni 2016 om 14:57

Oh dat ben ik zeker met je eens hoor. Vaak zijn de minst opvallende spelers de motor van een team. Verder vind ik ook dat spelers met verdedigende kwaliteiten erg onderschat worden. Maar ja, ik zie mensen spelers die ze weinig zien spelen alleen maar beoordelen op hun goals en/of assists. Zo'n prijs is vaak ook een populariteitswedstrijd.

Pogba zou ik graag in Engeland zien en dan het liefst bij Arsenal maar mocht Matic naar Man. Utd gaan dan zou Pogba natuurlijk ook een geschikte vervanger zijn bij Chelsea maar het liefst zou ik hem dus bij Arsenal willen zien

20 juni 2016 om 15:01

Ja alleen dat gaat natuurlijk niet gebeuren.. niemand gaat van Juventus naar Arsenal (tenzij je mislukt bij Juve) ik zie hem alleen naar Real, Bayern of Barcelona gaan mits ze de volle mep betalen!

20 juni 2016 om 16:35

Nouja, de aantrekkingskracht van de BPL is ook groter, en daarnaast betaalt Arsenal ook wat meer. Wel is het sportief een stap omlaag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren