Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vilhena slaat finaal aanbod af en verlaat Feyenoord

Laatste update:

Tonny Vilhena gaat Feyenoord definitief verlaten. De club uit Rotterdam maakt vrijdagavond bekend dat ‘een laatste poging om tot een nieuwe verbintenis te komen deze week op niets is uitgelopen’. De 21-jarige middenvelder loopt dus over een ruime maand transfervrij De Kuip uit.

/

Feyenoord geeft aan met tussenpozen ruim anderhalf jaar in gesprek te zijn geweest met Vilhena, maar dat men niet aan de eisen van de linkspoot en diens adviseurs kan voldoen. “Tonny is een talent dat we graag bij de selectie hadden gehouden en ook een speler van wie trainer Giovanni van Bronckhorst het gevoel heeft dat hij hem bij Feyenoord nog echt flinke stappen in zijn ontwikkeling had kunnen laten maken”, aldus technisch directeur Martin van Geel.

“Dat, plus het feit dat Tonny hier de hele jeugdopleiding heeft doorlopen, maakte dat we deze week na een gesprek met een finaal aanbod zijn gekomen. Het was een voorstel waarin we echt de grenzen van Feyenoords mogelijkheden hebben opgezocht. De wensen van Vilhena en zijn adviseurs liggen echter op een niveau dat wellicht realistisch is in sommige buitenlandse competities, maar niet voor een club als Feyenoord. We wensen Tonny alle succes in de toekomst, waar die voor hem ook ligt.”

Een verstandig besluit van Tonny Vilhena?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
20 mei 2016 om 20:39

Die gast mag trots zijn dat hij het Feyenoord shirt mag dragen en blij zijn als hij in de basis staat. Wat weerhoudt zo'n verwende snotneus om zijn contract te verlengen? Tja schiet mij maar lek maar ik heb geen idee wat hij dan wel wil met zijn carrière

20 mei 2016 om 20:46

Jij hebt blijkbaar geen idee maar hij en zijn begeleiders wel en daar gaat het om.

20 mei 2016 om 21:13

Hansje je hebt helemaal gelijk

20 mei 2016 om 21:19

Het verhaal schijnt anders te liggen. Feyenoord schijnt zelf gestopt te zijn en het aanbod ingetrokken hebben.

Weer een rare soap alla van Geel.
Vilhena you hate him you love him.

20 mei 2016 om 21:21

Feyenoord zegt dat ze niet meer kunnen betalen, dit was de absolute max. En Vilhena zegt dat hij slechts zoveel wil krijgen als 'de anderen' maar dat Feyenoord dat niet wil geven. Wie liegt?

20 mei 2016 om 21:42

Van geel zei dat het niet de max was maar het 1 na hoogste! Dit gaf hem ook nog 1 mogelijkheid om daarna een salarisverhoging te krijgen (doorgroeimogelijkheid)

20 mei 2016 om 21:50

Geen idee wat hij wil verdienen en wat Feyenoord hem wil geven. Weet alleen dat het al vrij lang duurt deze verlenging soap. En mijn gevoel zegt dat het niet aan Feyenoord ligt.
Als hij nou geweldig gepresteerd had de laatste jaren dan had ik hem meer voordeel van de twijfel gegeven. Maar ik krijg een beetje het aisatti gevoel hoe dat bij Ajax ging. Laatst genoemde stond door blessures van andere spelers een paar wedstrijden in de basis. Toen Ajax hem een voorstel tot verlengen deed, zei meneer dat hij 7 ton wilde verdienen. Gesprek was direct voorbij:-) Denk zelf dat hier net zoiets speelt maar als het niet zo is hoorik het wel

20 mei 2016 om 23:23

Die jongen zal met z'n transfervrije status best een andere club vinden. En hij heeft talent vind ik. Maar is gewoon nog lang niet bepalend genoeg om flinke eisen te stellen. Dus jammer dan en tot ziens maar weer.

20 mei 2016 om 23:38

Mentalitiet, ik denk dat dat tegenwoordig nummer 1 is bij de benodigdheden van taltenten, al die aandacht die ze tegenwoordig krijgen. En dan denken ze dat ze er zijn of dat ze wel een kans krijgen ergens anders . Jammer vilhena, je maakt de verkeerde keus nu

21 mei 2016 om 01:16

uhm misschien om sportieve reden? 1 jaar ac milaan en dan weer terug naar nederland? kijk naar van ginkel... maja die jongens leren er niet van, alles draait om geld

21 mei 2016 om 01:53

@hansje, Vilhena heeft er meer dan 100 wedstrijden opzitten. Hij mag ondertussen wel hetzelfde vragen als El Ahmadi, Elia en Toornstra toch?

21 mei 2016 om 10:43

Zeker als Toornstra ja

21 mei 2016 om 12:39

Zijn loon zal prima zijn, maar denk je echt dat hij basis speler bij Milan gaat worden?

20 mei 2016 om 22:01

Hij wilde in de top salarisschaal bij Feyenoord. Waarschijnlijk samen met Kuyt en Elia. Vind dat ie dat wel verdiend had. Beste middenvelder die we hebben.

20 mei 2016 om 22:27

Vind el ahmadi toch veel en veel bepalender, vilhena 2 geluksgoals en voor de rest totaal niet bepalend geweest. Denk niet dat een feyenoorder deze over het paard getilde speler gaat missen. Voetballend ziet het er leuk uit, effectief is het niet en bepalend bijna nooit

20 mei 2016 om 23:22

Vilhena heeft meerdere beslissende doelpunten gemaakt en was zeker in de tweede helft van het seizoen een van de meest bepalende spelers van het elftal.

21 mei 2016 om 00:56

Mwoah, 6 goals totaal is netjes. 3x leverde een goal van hem winst op, 1x gelijkspel. Scoort veel meer dan el ahmadi, maar is een lullige vergelijking. El Ahmadi is koning drukzetten

Welke buitenlandse club wil hem hebben dan?

20 mei 2016 om 20:44

Internazionale

20 mei 2016 om 20:47

Leicester, hamburger, espanyol, inter, ac milan, Psg, bor. M, villareal, lazio, fiorentina, Napoli, (valencia weet ik niet zeker). Deze teams zijn geintereseerd in vilhena, besg veel opties, toch?
Sampdoria is trouwens ook concreet

20 mei 2016 om 20:48

Behalve bij Hamburg zie ik M bij geen een club een basis plaats veroveren

20 mei 2016 om 20:50

Hij is gratis dus iedereen waagt die gok wel! Ik zie hem de verkeerde keuze wel maken!

20 mei 2016 om 20:53

Espanyol kan die ook basis halen

20 mei 2016 om 20:59

Ik zie hem ook een basisplaats beroveren bij: hamburger, espanyol bor. M, ik ken de selectie van Villareal niet dus ik weet het niet zeker, sampdoria ook en bij la viola zie ik hem tussen de bank en basis schommelen, Ac milan ook

20 mei 2016 om 21:04

Niet alles wat ze zeggen is waar.
en bij welke clubs komt hij echt aan spelen toe?

20 mei 2016 om 21:22

Gratis af te halen dus veel interesse. Leuk voor erbij. Die interesse is puur omdat hij niks kost en een gokje waard is. Voor hem gaat het om cashen, dus allebei blij. Vilhena meer tekengeld en een anderhalf per jaar. En de club een behoorlijke bankzitter.

21 mei 2016 om 01:28

Wie gaat ie bij Espanyol op het middenveld vervangen? Stel dat Asensio nog een jaar blijft bij Espanyol, dan zie ik hem daar ook de bank warmhouden.

Beste Ajax,

Toon eens wat lef en probeer Vilhena te kopen, want niet geschoten is altijd mis.

Mvg,
Ajacied

20 mei 2016 om 20:30

Alsof Ajax wel aan die onrealistische eisen zal voldoen, voor een speler die nog niks heeft gepresteerd.

20 mei 2016 om 22:00

Welke onrealistische eisen? Hetzelfde verdienen als Vejinovic en Kramer?

20 mei 2016 om 22:29

Ajax gaat toch niet voor de verwende arrogante spelers zoals maher toentertijd. + vilhena zal middenvelder nr 5 zijn in die selectie, kwalitatief niet van ajax niveau

20 mei 2016 om 22:38

Frgiooo,

Wat voor onrealistische eisen dan?

21 mei 2016 om 00:27

Dat meldt Feyenoord.

21 mei 2016 om 00:57

Ja, dat meldt Van Geel. Maar hij betaalt ondertussen Nelom wel meer dan Vilhena.

21 mei 2016 om 02:20

Waarom zou Vilhena meer moeten verdienen dan Nelom dan. Het zegt genoeg dat spelers als Nelom, meer hebben gepresteerd dan Vilhena.

21 mei 2016 om 07:13

Ok dat meldt Feyenoord, maar weet jij dan wat onrealistisch is of loop jij gewoon blind met de kudde mee?

Jij begint hier met een opmerking over onrealistische eisen, omdat Gudde dat gezegd zou hebben, terwijl jij dus zelf niet weet wat er verstaan wordt onder "onrealistisch". Hmmm, vreemd.

Het is net zoals pubers op school. Jantje zegt dat Pietje een sukkel is en vervolgens zegt hele klas dat, terwijl niemand weet waarom Pietje een sukkel is.

21 mei 2016 om 11:33

Je kan toch de stukken over Vilhena lezen?

Daar staat duidelijk in dat hij evenveel wilt verdienen als de spelers die het meest verdienen bij Feyenoord. Wat denkt hij wel niet, die gozer heeft nog minder gepresteerd dan spelers als Nelom en Kramer. Je gaat niks meer van hem horen, net als Boetius. Ik heb hem al die jaren in de Kuip zien spelen en hij kan er vrij weinig van.

Dus daarom is het nogal onrealistisch om zulke bedragen te eisen, voor zo'n snotventje.

20 mei 2016 om 20:35

Serieus? Je vind hem Ajacied waardig? Als ik je punten zie (5) dan lijkt me dat je of er geen verstand van hebt of anderen telkens in de maling probeert te nemen.

20 mei 2016 om 20:44

Zo'n gek idee is dat nog niet. Het is dat de Boer weg is bij ajax anders had hij een poging gedaan.

20 mei 2016 om 22:11

Geen verstand, stel dat 1 van de geroutineerde VZ'ers een nieuw account begint. Hebben zij dan ook geen verstand? Ik comment niet al te vaak, want krijg vaak genoeg een punten aftrek en ik neem niemand in de maling

Vilhena is gewoon een prima voetballer en als Ajax nou gewoon een keer 4-1-2-1-2 of te wel 4-2-2 in een diamanten vorm probeert, zie ik het gewoon goed gaan. Hoeveel goede en constante vleugelaanvallers hebben we nou gehad, in de laatste 2/3 seizoenen? 0. Het lukt niet, kijk maar naar El Ghazi, Fisher, Bojan en nog meer namen. Younes en Ceny zijn veelbelovend, maar zie gewoon weer hetzelfde gebeuren als bij de 3 namen die ik voor hun noemde.

20 mei 2016 om 22:33

Dat jij überhaupt die punten serieus neemt...
On: Denk dat Vilhena dezelfde weg gaat nemen als Kishna; lekker naar de Serie A gaan en daar banken om vervolgens over een paar jaar weer terug te keren op de Nederlandse velden.

20 mei 2016 om 20:40

Hij past er wel heel goed ..

20 mei 2016 om 20:45

Neee lang niet goed genoeg! Misschien voor de bank :-)

20 mei 2016 om 22:23

Lol slome

20 mei 2016 om 20:44

Ajax heeft hem niet nodig joh. Lekker laten lopen naar het buitenland. Hoop dat hij naar Basel kan en daar dan met zijn maatje kan voetballen. Misschien word het dan nog wat!

20 mei 2016 om 21:42

Precies, een beetje overschieten in de rust en dan nog 10 minuutjes invallen na rust.

20 mei 2016 om 20:50

Hij is gratis ..

20 mei 2016 om 20:53

Zn maatje voetbalt er anders ook bar weinig.

21 mei 2016 om 00:40

Wat moet Ajax ermee? Genoeg ander talent in da house op het middenveld. Vilena voor Top Oss of Telstar is een beter idee

Ik had nog een klein beetje stiekem gehoopt dat ie alsnog bij zou tekenen.. Maar niets is minder waar! Bedankt voor de afgelopen jaren Tonny, en succes in de toekomst! Hoop dat er een mooie club langskomt en je een succesvolle carriere mag genieten. Blijft alsnog zonde, helaas

20 mei 2016 om 21:01

Dat had ik ook gehoopt maar helaas.
Het is jammer ik dacht van de week met die onderhandelingen dat,
hij bij zou tekenen. En nu loop hij gratie de deur uit na zoveel jaren.
Maar dat is het risico van een speler opleiden.
Ik wens Vilhena succes toe waar die ook heen gaat.

Eindelijk!
Dat wordt genieten op het middenveld volgend jaar! Zonder vilhena dit seizoen speelde we veel beter voetbal.

20 mei 2016 om 20:35

Viel mij inderdaad ook al op als buitenstaander. Snap ook niet waarom er zoveel moeite gedaan wordt voor dit verwende jochie.

20 mei 2016 om 20:36

Snap ik ook niet. Zijn goede wedstrijden zijn op één hand te tellen.

20 mei 2016 om 20:47

Inderdaad! Leuke momenten gehad maar niet goed genoeg voor de basis in mijn ogen. Beetje zelfde niveau als Achabar en die speelde nooit!

20 mei 2016 om 21:41

Daarom, Feyenoord is goed aan het doorselecteren.

20 mei 2016 om 22:31

Beetje sarcasme hier maar helemaal gelijk, zoveel geld geven aan zon matige speler zou gewoon wanbeleid zijn. Over 5 jaar bij ado terug in de eredivisie met volle zakken.

Will played.. Denk dat hij sowieso niet meer kon blijven. Supporters zouden deze spel nooit vergeten denk ik.

20 mei 2016 om 20:49

Dit jongen wil veel te veel geld verdienen en deze spel die hij speelt moet maar eens over zijn. Maar nu even zonder gekkigheid! Let een beetje op je spelling a.u.b :-)

Heb een aantal keer goed op hem gelet en kan nog steeds niks vinden dat het beter maakt dan middenvelders van de clubs die genoemd worden.. Is net als Emanuelson en Affelay alleen interessant voor grote club door de (zo goed als) transfervrije status

Eindelijk, soap duurde al te lang en ben blij dat die weg gaat. Al die jaren bij Feyenoord en dan zo graag gratis willen vertrekken is geen verlies.

Enerzijds jammer, maar aan de andere kant, spelers die miljoenen willen op hun 21ste moet je niet willen hebben, daar zit namelijk duidelijk iets niet helemaal goed met de mentaliteit. Zo goed is die nou ook weer niet. Als je hem een salaris van 1,5 miljoen aanbiedt, gaat elke jonge speler die een half seizoen goed hebben gespeeld dat nog eisen. Talent heeft hij zeker, maar ik denk dat hij toch in de vergetelheid raakt in het buitenland. Is te wisselvalig, fysiek niet sterk, en mentaal zit t niet lekker gezien deze eisen en gezien het feit hoe hij soms erbij loopt op t veld.
Als hij was gebleven was Tapia ook voor niks gekocht. Jammer dat t zo heeft moeten lopen, toen hij in 2011/12 op zijn net 17de debuteerde had ik veel vertrouwen in hem, maar als het niet loopt zoals het moet lopen tussen beide partijen moet je ook niet te rouwig zijn. Hoop dat ie toch nog via wat transfers opleidingsbonussen aan Feyenoord kan opleveren.
Van Geel, probeer de Guzman eens te bellen voor een return, zou naast El Ahmadi wel een belangrijke speler kunnen worden, hebben we ook eindelijk wat scorend vermogen op t middenveld.
Vd Heijde laten gaan, Nelom laten gaan, Kramer hopelijk ook en denk dat we met deze opstelling wel meer een seizoen kunnen meedoen om de titel (als outsider weliswaar), aangezien Ajax wel veel zal veranderen en Psv CL nog moet spelen.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Botte/Kongo
Kongo/Wouden
De guzman
Kuyt/Gustafs
El Ahmadi
Jens/Bilal
Kramer/?
Elia
20 mei 2016 om 21:09

Ik wil Gusstafson op Vilhena zijn plek zien dan ga je pas een keer voetballen op het middenveld.
Een type Tapia ga je denk niet beter mee voetballen.
Gusstafson heeft genoeg gif in zich om ook verdedigend zijn werk te doen.

20 mei 2016 om 21:16

Gif? Vind m evht een slapjanus. Tonny was net sterk!

20 mei 2016 om 21:24

ik ben er van overtuigd.
Bij Feyenoord alleen nog niet fit geweest.
Verwacht veel van hem komend seizoen.

20 mei 2016 om 21:30

Ik verwacht ook veel van Gustafsson, maar dan op de 10. Wie wil jij dan op 10? Want Kuyt brengt wel veel, maar vooral gif en niet de meest splijtende passes. Ik dacht dat we met Vejinovic eindelijk een goed voetballende CM hadden, maar dat valt tot nu toe redelijk tegen. Laten we hopen dat het het seizoen wordt van Gustafsson en Vejinovic, dan hebben we een prima bezet middenveld, zeker met Kuyt, Toornstra, Tapia en Schuurman die daar ook nog kunnen spelen.
Alleen er moet gewoon flink doorgeselecteerd worden en ik hoop toch zo dat Van Geel de VvF kan overtuigen gewoon 12 miljoen neer te leggen voor Janssen, dat zou toch zo mooi zijn ook al lijkt het totaal onrealistisch.

20 mei 2016 om 21:43

Tapia ga je wel beter van voetballen, maar enkel als hij de positie en ook de verdedigende taken van El Ahmadi kan overnemen.

20 mei 2016 om 21:51

Voor mij is het belangrijkste dat we niet weer met 2 lopers gaan spelen op het middenveld.
Gustafson en Marko hebben het talent en veel nieuwe spelers hebben het 1e jaar altijd moeilijk. Dat is over al zo.

Deze jongen kan zo goed ballen!! Helaas moet dan eerst wel alles op hem afgestemd zijn. Iets te groot bekkie want hij heeft serieus nog niets gepresteerd. Maar het zal me niet verbazen als hij ergens anders wel slaagt.

Weinig verrassend, tranfervrij en bij een middenmoter in een topcompetitie kan hij zich volledig financieel onafhankelijk voetballen. Feyenoord kan simpelweg niet concurreren met teams uit topcompetities.

Wegwezen met deze geldwolf die de ziekte van zijn moeder heeft misbruikt om meer geld te vragen en de club welke hem groot heeft gebracht gratis te kunnen verlaten, puur uit eigen financieel gewin. Deze gozer is het Feyenoord shirt niet waardig. Wegwezen en we horen er nooit meer iets van

20 mei 2016 om 21:38

Zijn jullie allemaal wel wijs? Stelletje gekken. Tony kind van de club, wilt hetzelfde verdienen als zijn ploeggenoten die in de basis staan. Gek he? Zo'n gek als baco arie verdient 6 á 8 ton. En dat mag hij dan niet eisen? Echt hoedan mijn bloed kookt. Van geel met pek en veren terug naar Brabant en heel snel.

Tony succes met alles! Een ECHTE Feyenoorder

20 mei 2016 om 22:22

'Echt'

20 mei 2016 om 22:34

Nee dit is juist geen echte Feyenoorder. Als je dit Engeland flikt, dan ben je gewoon een 'snake'. Een beetje hetzelfde verhaal als Sterling. Wie is in godsnaam 'baco arie'. Overigens is Vilhena 21 jaar, heeft nog niks gepresteerd en mag god op zijn blote knietjes danken dat hij voetballer mag zijn. Soms heb je niks te willen en moet je het accepteren. Als hij het 2 seizoenen goed doet, dan kan hij dat geld altijd nog verdienen (in de Premier League bijvoorbeeld). Dit is gewoon pure vedettegedrag, terwijl hij nog niets heeft klaargespeeld. We hebben het hier niet over iemand die deze ploeg op sleeptouw neemt, dus geen Ziyech. Als Ziyech bij Feyenoord speelt en nam die ploeg op sleeptouw, maar verdient de helft van de topsalarissen, dan viel het wel te begrijpen.

21 mei 2016 om 11:36

Leuk dat hij kind van de club is, maar dan moet je alsnog wat presteren. Dat deed Vilhena niet, dus lekker opzouten en niks hoog salaris eisen hier.

20 mei 2016 om 22:36

Puur uit eigen financieel gewin??? Dat lijkt me toch logisch als je profsporter bent? Als Vilenha graag voor zijn lol wilde voetballen dan had hij ook naar een amateurclub kunnen gaan.

Bedankt en tot ziens. Sorry maar deze jongen denkt dat hij een goeie voetballer is terwijl we maar weinig hebben gezien, en dan eisen ze stellen die onhaalbaar zijn.. Z'n mentaliteit is plat gezegd k*t.

Echt jammer dit, een geweldige voetballer die nog jong is en nog 2 jaar Feyenoord was absoluut geen veekeerde stap en ook omdat de club veel voor hem heeft gedaan maar als hij niet presteert kon hij ook weggestuurd worden dus zo is de voetballerij nou eenmaal.

Ik snap de reacties niet van somnige mensen hiero. 99% van de mensen hier had hezelfde gedaan als hem. Hij is over een maand transfervrij en dan is het normaal dat je veeleisend bent qua salaris, want bij overgang naar een ander club krijg je tekengeld en je bent transfervrij dus aantrekkelijk voor veel middenmioters en misschen zelfs voor topclubs in grote competities. Dus wens hem veel succes in zijn carriere.

20 mei 2016 om 21:00

Oja nog wat vergeten, DOMME zet van feyenoord dat ze vorig jaar hem niet verkocht hebben of bijgetekend

20 mei 2016 om 21:17

Hij wilde niet weg vriend dat was het hele probleem net.

wie zijn zijn zaakwaarnemers?

20 mei 2016 om 21:07

Mino Raiola dacht ik, maar daar heeft ie geloof ik zelf al een keer ruzie mee gehad, dus ik ben er niet zeker van of die hem nog heeft. Maar als t nog steeds Mino is, kun je er zeker van zijn dat Vilhena naar Italie gaat.

20 mei 2016 om 23:41

Zn vader.

"tony is een talent dat we graag bij de selectie hadden gehouden en ook een speler van wie trainer Giovanni van Bronckhorst het gevoel heeft dat hij hem bij Feyenoord nog echt flinke stappen in zijn ontwikkeling had kunnen laten maken”, aldus technisch directeur Martin van Geel."

Van Bronckhorst moet eerst maar eens laten zien dat ie uberhaupt spelers beter kan maken, dit seizoen is hem dat in ieder geval bij geen enkele speler gelukt!

Geld heeft het voetbal overgenomen. Kunnen die jongens niks aan doen.

Doordat het een soap is geweest, wilde ze miss toch wel met elkaar verder.

Janssen toch ook, die is voor nederlandse clubs al te duur.

Jammer, voor Feyenoord altijd leuke speler gevonden

We gaan ons toch niet druk maken om een gewone eredivisiespeler. Het is toch geen superster? Wat een gedoe.

Het is ook een principe kwestie.
Als jou collega 2x zoveel verdiend in de zelfde functie en presteert ook nog minder.
Dan zou ik ook niet vrolijk worden.

Feyenoord directie slaat hier de plank volledig mis!! De wedstrijden die ik van feyenoord heb gezien, kan ik alleen zeggen dat ie kerel kei hard werkte, enne sommige wedstrijden was ie zelfs geweldig!


Enige wat deze kerel eist is of ie net zoveel mag verdienen net als bepaalde spelers in zijn team! je moet je voorstellen he, je speelt daar al vanaf jongs af aan, en na jaren van dienst wil je loonsverhoging of iig dat je net zoveel verdient als bepaalde spelers als waardering! En directie zegt....Nee dat gaat em niet worden!
Dat doet in eerste instantie zeer pijn bij zo n jongen, maar t leven gaat verder!

Hij heeft niet slechter gepresteerd dan kuyt en elia, laat dat even duidelijk zijn!

21 mei 2016 om 01:45

Meneer Vilhena wil even veel verdienen als kuyt die topscoorder is van feyenoord en dan durf jij te beweren dat kuyt niks bereikt heeft? Verder heeft kuyt al een kampioenschap meegemaakt veel meer ervaring en net als elia een wk finale gespeeld. Vilhena mag van geluk spreken als hij de veters van deze mensen zou mogen strikken.
Wanneer Feyenoord hem het op een na hoogste bied zodat er nog ruimte is voor in de toekomst en meneer neemt dit niet aan omdat ac milan 1.5 miljoen per jaar bied dan is Vilhena dus een geldwolf. Verder heeft hij ook nog niet bewezen dit salaris waard te zijn.

21 mei 2016 om 11:42

Gekeken naar dit seizoen vond jij dus Kuyt en Elia beter dan Vilhena? En dus als iemand van een andere club ( buitenlandse club ) hoort hij meer te verdienen? Ik geef je gelijk betreft Kuyt, en gekeken naar zijn history!

Maar ga mij niet vertellen dat Elia dit seizoen beter heeft gepresteerd dan Vilhena! En als hij dan eist dat ie net zoveel wil verdienen als Elia, en de directie gaat hier niet mee akkoord, dan is dat ronduit belachelijk! Overigens denk ik niet dat ie salaris van Kuyt wil verdienen, omdat hij aangaf dat ie niet miljoen per jaar te verdienen, en dat verdient Kuyt gegarandeerd

De groeten hé!
Ondanks dat je als een natte krant speelde, een hele tijd lang, werd je toch opgesteld.
Ondankbare hond noemen we dat hier.
Veel plezier in Oekraïne of waar dan ook, want de top haal je niet!

Wat een mafketel. Dat je na zoveel jaren Feyenoord nog steeds geen echt Feyenoordhart hebt. Hij laat gewoon zijn club in de steek. Hij had grootverdiener kunnen zijn maar dat is nog niet eens genoeg. Hij vindt zichzelf klaar voor een stap hogerop. Ik kan hem alvast vertellen dat dat nog veel te vroeg is.
Daarvoor moet je gewoon bij de beste 5 spelers van de Eredivisie zitten. Vilhena zit nog niet eens in de top 20. Guardado, Moreno, Bruma, Zoet, Propper, de Jong, Locadia, van Ginkel, Milik, Klaassen, Veltman, Cillessen, Tete, Dijks, Younes, El Ghazi, Gudelj, Bazoer, Elia, Kuyt, El Ahmadi, Botteghin, Karsdorp, Vermeer, Kongolo, Janssen, Haller, Vlaar, Ziyech, Ramselaar en Santos zijn allemaal beter/belangrijker voor hun ploeg.

Vilhena heeft simpelweg niks te zoeken in het buitenland. Maar toch succes jongen.

21 mei 2016 om 00:17

Volgsns mij is het niet raar dat je evenveel of meer wilt verdienen dan spelers die op de bank zitten. Denk aan vd Heijden en Vejinovic.

Eerst Fer en nu Vilenha die de ware aard van sommige Feyenoord-fans bloot legt. wat een zielige reacties hier.

Deze jongen wilt gewoon meer geld voor zijn werk en heeft blijkbaar niet zo'n Feyenoordhart dat hij blind tekent. Als hij graag meer geld wilt verdienen en daardoor op zoek moet gaan naar een andere werkgever, is dat gewoon zijn goed recht.

Leerdam, Boëtius, Fer, Cabral enz.
Allemaal donkere spelers die zich tekort voelen gedaan. Bizar vind ik. Jongeren met een verkeerde omgeving die teveel invloed heeft. Kongolo bewijst het tegendeel.
Uiteindelijk zouden ze dolgraag weer voor Feyenoord voetballen.
Jammer en met een beetje hersens onnodig.

21 mei 2016 om 01:47

Fer voelde zich niet te kort gedaan, maar feyenoord had het geld nodig en twente kon dit bieden. In die periode was twente ook een titel kandidaat en feyenoord niet. Dit zal de keuze een stuk makkelijker maken voor beide partijen

21 mei 2016 om 11:35

Allemaal werden ze gezien als toptalenten, en waar spelen ze nu juist. Fer was trouwens echt 100 klasses beter nog dan Vilhena, die speelt zelfs in de tweede divisie.

Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen waarom feyenoord altijd uit de zelfde vijfer vist.

Daarmee bedoel ik ermee waarom steeds spelers halen van de subtop of nog lager om voor feyenoord te spelen.

Ze kunnen toch ook talenten scouten in andere continenten, die potentie hebben om uit te groeien.

Dit zou pas een goede combinatie zijn de jeugdspelers die doorstromen naar Feyenoord 1 met de talenten van andere continenten.

Ben ik de enige die vind dat finaal, finaal verkeerd gebruikt wordt in de titel? Het is final (offer) of desnoods finale bod... maargoed typisch voetbalzone

21 mei 2016 om 07:22

Vind + t

Hij wil gewoon cashen! Maar vergeet dat dit van korte duur zal zijn. Jammer van zo'n gozer. Gaat Boetius achterna..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren