Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord legt motor op middenveld jaar langer vast: ‘Hij is een voorbeeld’

Laatste update:

Feyenoord heeft dinsdagmiddag het contract van Karim El Ahmadi voor één seizoen verlengd, zo heeft de club via de officiële kanalen bevestigd. De Marokkaans international had nog een contract tot de zomer van 2017 en ligt nu tot medio 2018 vast in De Kuip.

/

El Ahmadi kwam dit seizoen tot 32 wedstrijden in de Eredivisie, waarin hij één keer het net wist te vinden. De middenvelder maakte deze jaargang na Kenneth Vermeer de meeste minuten van alle selectiespelers van de Rotterdammers en is inmiddels bezig aan zijn tweede periode bij Feyenoord: tussen 2008 en 2012 speelde hij ook al in De Kuip, een verhuur aan Al Ahli uitgezonderd. Na een avontuur bij Aston Villa keerde hij in 2014 terug in Rotterdam.

Martin van Geel toonde zich verguld over de verlenging: “We zijn heel blij dat we een van de steunpilaren van het team langer aan ons hebben kunnen binden. Karim heeft afgelopen seizoen laten zien hoe het vak van profvoetballer beleefd moet worden en is daarmee een voorbeeld voor andere spelers in onze selectie. Wij hebben veel vertrouwen in Karim en zijn blij dat dit vertrouwen wederzijds is”, tekende de clubwebsite op uit de mond van de technisch directeur.

Feyenoord doet er goed aan Karim El Ahmadi een jaar langer vast te leggen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed gedaan Feyenoord, inderdaad een buffelaar op het middenveld. Nu Janssen en Ziyech nog.

17 mei 2016 om 13:21

Alsof feyenoord 30miljoen + gaat uitgeven.

17 mei 2016 om 13:22

Ja, die kunnen ze echt betalen.
Samen zeker 25 miljoen, gaat echt gebeuren

17 mei 2016 om 14:01

Janssen en Ziyech hadden met een andere technisch directeur ´´gewoon´´ bij Feyenoord gespeeld. Helaas spelen ze dankzij Van Geel bij AZ en Twente en leveren ze hun club straks enorm veel geld op.

17 mei 2016 om 14:44

Dit is afschuiven bij de verkeerde. Waarom is Janssen weggegaan? Omdat hij niet doorbrak, de trainer zag t niet in hem zitten.
Waarom kwam Ziyech niet? Omdat hij als verkapte rechtsbuiten moest spelen van Rutten. Dus v. Geel is hier schuldig aan?

17 mei 2016 om 15:43

Van Geel had Rutten aangesteld, ieder andere trainer had Ziyech op tien gezet. Verder had Van Geel direct moeten ingrijpen toen passant Rutten dat wilde. Toornstra kost je 3,5 miljoen, kan er niet veel van en dat geld krijg je er niet uit en met Ziyech had je zeker wel 14 miljoen kunnen verdienen.

17 mei 2016 om 16:30

Ben het met je eens dat je met Toornstra geen winst maakt, maar je doet hem wel tekort door te zeggen dat hij er niets van kan. Hij was het eerste halfjaar onder Rutten de beste Feyenoordspeler. Vervolgens kwam hij in een enorme dip, waardoor hij uit de basis raakte. Dit jaar heeft hij zich bij vlagen weer laten zien, als die geweldige speler die hij in zich heeft, en sinds hij weer in de basis staat heeft Feyenoord de ellendige reeks achter zich gelaten, werd het spel beter, werd de derde plaats veilig gesteld en werd de beker gewonnen. Dit is niet voor het minst te danken aan Toornstra. Nuttige speler op niveau die nog jaren bij Feyenoord meekan.

Nog 2 veel scorende middenvelders er omheen en het middenveld is klaar voor volgend seizoen. Goede speler voor feyenoord. Minpunt dat hij (bijna) nooit scoort

17 mei 2016 om 23:32

Kuyt zal zijn doelpunten wel maken volgend seizoen, Gustafson moet zich nog bewijzen als scorende speler (3goals in 15 wedstrijden in de Eredivisie). Hou zoals je zegt toornstra over met zijn 2 doelpunten in 21 Eredivisie duels afgelopen seizoen.....

Dat eeuwige gezeik over het niet scoreb van goals!iedereen papegaaid elkaar na!El Ahmadi is een verdedigende middenvelder en dus zijn om spelers te neutraliseren en dus niet scoren!zo vermoeiend

17 mei 2016 om 13:42

Precies een Guardado of Clasie scoort ook niet veel. Dat is ook niet hun taak binnen het veld..

17 mei 2016 om 14:35

@ Frgiooo

El Ahmadi is juist degene die het voetbal uit de ploeg haalt als je het mij vraagt. Ja hij werkt hard maar daar is het mee gezegd. Elke bal die hij krijgt is breed of terug en daarmee is het lastig om voetballend vooruit te komen. Er zit geen enkele diepgang in zijn spel, er zit geen voor uit denken in zijn spel. Alles is risicoloos.

Daarnaast heeft El Ahmadi dit seizoen vaak op de 8 gespeeld als box to box speler. Dan is 1 doelpunt en 2 assists gewoon weg te weinig. Juist de grootste reden dat het voetbal van Feyenoord reglematig zwak is en aanvallend onmachtig.

Ter vergelijking

Ajax
Klaasssen, 31 wedstrijden, 13 goals en 8 assists
Bazoer, 29 wedstrijden, 5 goals en 5 assists
Gudelj, 34 wedstrijden, 4 goals en 8 assists

Psv,
Propper, 33 wedstrijden, 10 goals en 7 assist
guardado, 25 wedstrijden, 1 goal en 11 assists
ginkel, 13 wedstrijden, 8 goals en 1 assists

Bij zowel Ajax als PSV zijn de CVM en de CM spelers allebei veel meer aanwezig dan El Ahmadi. Die behoort per seizoen gewoon bij 10 doelpunten minimaal betrokken te zijn.

17 mei 2016 om 15:44

Ik vind hem ook niet goed genoeg voor Feyenoord. Althans het niveau dat zij zo gezegd willen nastreven.

Maar om hem nou te vergelijken met Ajax en PSV spelers is geen eerlijke vergelijking.

17 mei 2016 om 16:56

@D-bergkamp El Ahmadi is juist wel een speler die vooruit denkt, een speler die het spel versnelt of verlegt, en een speler die veelvuldig diepgaat. Juist dit diepgaan maakt het zo apart dat hij zo weinig scoort en zo weinig assists geeft. Als hij een op een voor het doel komt, is het wild en onbeholpen, erger nog dan Immers. Echter, die voorzetten en steekpasses die ik van hem gezien heb zijn juist wel op niveau. Het verbaast me dan ook dat hij veel te weinig diep gaat op de flanken en in plaats daarvan altijd als een wilde de zestien in rent, beetje zoals Ramsey bij Arsenal. El Ahmadi staat er echter altijd als hij er moet staan, vorig jaar was hij met Clasie een geweldig duo dat heerste over het middenveld (in de wedstrijden tegen PSV en Ajax wonnen zij de slag op het middenveld), en liet hij zich in de grote wedstrijden verrassend genoeg juist wel zien met goals, bijv. tegen PSV, Sevilla en die club uit Oekraïne (naam kwijt). Dit jaar was het aanvankelijk ietswat minder, maar wat wil je ook met een speler als Vejinovic naast je die alleen maar kan passen, maar niet kan verdedigen en ook geen meters maakt. El Ahmadi stond dan misschien wel op 8, hij moest ook de verdedigende taken van Vejinovic oplossen. Nu Vilhena en Toornstra (hangend rechtsbuiten) naast hem op het middenveld staan is de balans veel beter, en speelt El Ahmadi dus ook veel beter. Al met al is het gewoon een topmiddenvelder voor eredivisiebegrippen, die goed kan verdedigen, meters maakt, vooruit denkt, NIET het spel vertraagd, nog meer meters maakt, diepgaat, maar de scoringsefficientie heeft van een blinde papegaai. Een goede tweede aanvoerder achter Kuyt en een waardige Feyenoordspeler, voor de komende jaren, zolang de middenvelders om hem heen wel scoringsvermogen hebben, zoals Vilhena en Toornstra.

17 mei 2016 om 16:57

@Xavihernandez_ Je kan El Ahmadi prima met de middenvelders van PSV en Ajax vergelijken. Je vergelijkt spelers namelijk op basis van kwaliteiten, en niet op basis van bij welke club ze spelen.

17 mei 2016 om 17:21

El Ahmadi wordt hier afgerekend op zijn doelpunten en assists. Als je eigen spits er maar 12 maakt kan je moeilijk verwachten dat hij er 5 inschiet.

En met spelers als Elia en Kramer kun je ze nog zo panklaar leggen, maar die schieten ze er toch niet in. Hij heeft geen Luuk de Jong of Milik voor zich.

Je kunt a niet met b vergelijken. A vergelijk je me a en b vergelijk je met b.

17 mei 2016 om 20:56

@Xavihernandez_ Tuurlijk kun je A wel met B vergelijken. De essentie van vergelijken is dat de dingen die je vergelijkt juist van elkaar verschillen. A met A vergelijken lijkt me dus juist lastig, want dan vergelijk je een speler met zichzelf :.)
Verder is je verhaaltje een grote drogreden. Dus omdat Kramer er 12 (in werkelijkheid 14, en ook nog enkele in de beker, waarvan 1 in de halve finale en 1 in de finale) scoort, kan een middenvelder bij Feyenoord er niet 5 scoren? Vilhena bewijst dan al direct je ongelijk: die heeft er 5 gemaakt terwijl hij er slechts de helft van de wedstrijden in heeft gestaan. Bovendien pak je Kramer eruit, die iets later binnenkwam bij Feyenoord en daardoor niet alle wedstrijden heeft gespeeld. Kuyt heeft er trouwens 19 gemaakt (en nog een stuk of 4 in de beker, om het door hem veroorzaakte eigen doelpunt van Veltman maar niet te spreken), waarom noem je hem dan niet, je vergelijkt toch de topscorers? Met Elia en Kramer "die niet kunnen scoren" noem je ook wel de spelers die precies in de bekerfinale scoren. Im ruik in je reactie een klein beetje frustratie, ik kan het mis hebben, maar ik het in ieder geval niet serieus nemen.

17 mei 2016 om 21:59

Ik vind het niet eens zo erg dat hij weinig scoort (natuurlijk heb ik ook liever dat hij er 10 in legt) maar verdeel je energie dan anders en zorg dat je ook minder in de zestien komt, want dat is toch vrij nutteloos en laat dat aan anderen over. Het probleem is echter dat je andere middenvelders ook (te) weinig scoren.

18 mei 2016 om 00:05

Als jij denkt dat A en A dezelfde persoon is dan zegt dat al genoeg over jouw denkwijze. Als je echt A en B met elkaar wilt vergelijken komen de feiten alleen maar harder aan.

Vilhena bewijst helemaal niks. Die staat op een hele andere positie. Oftewel een drogreden.

En by the way, leuk hoor dat die spelers juist scoren in de finale. Maar zij zijn de reden dat je geen enkel moment in de buurt bent van de landstitel. Ik dacht toch echt dat deze hele discussie daar om ging..

17 mei 2016 om 14:02

El Ahmadi speelde telkens op acht en spelers bij de concurrenten op die positie scoren wel vaak doelpunten en geven assists. El Ahmadi is aanvallend heel matig en dat heeft je regelmatig al opgebroken.

17 mei 2016 om 14:28

Wat Feyenoord regelmatig heeft opgebroken zijn de beperkte spelers die voor El Ahmadi spelen. Zoals hierboven al werd gezegd, staat El Ahmadi niet op het middenveld om doelpunten te scoren. Dat hij zo af en toe een kans die die krijgt erin moet schieten is waar, maar om te zeggen dat zijn scorend vermogen het team regelmatig op heeft gebroken is volkomen onzin.

17 mei 2016 om 15:44

Een box to box speler moet regelmatig scoren, dat doen spelers bij de concurrenten ook. Zijn vaak momenten geweest waar Feyenoord niet won waar El Ahmadi kansen en schoten niet afmaakte.

17 mei 2016 om 15:00

El Ahmadi staat bij Feyenoord pas de laatste weken als verdedigende middenvelder opgesteld, daarvoor altijd als box to box middenvelder.

17 mei 2016 om 17:02

Dat verschil is bij Feyenoord en El Ahmadi niet heel duidelijk. Kan best dat El Ahmadi op box to box stond, maar toen Vejinovic naast hem stond moest El Ahmadi alsnog het verdedigende werk oplossen. Bovendien is El Ahmadi gewoon de speler doe hij is, een soort van mix van verdedigende middenvelder en box to box.

Goeie zet. Prima speler. Aanjager van het elftal. Zolang hij maar niet op goal schiet! Volgend seizoen met Tapia het blok op het middenveld met Gustafson ervoor.

Goede zet van Feyenoord. El Ahmadi is erg sterk als verdedigende middenvelder.

Van absolute waarde voor elke ploeg in de Eredivisie. Kan zich altijd enorm goed vastbijten in zijn tegenstander en vond hem samen met Vilhena de laatste 8 wedstrijden van het seizoen echt heersen op het middenveld. In dat kader extra zonde dat Vilhena vertrekt deze zomer.

Met El Ahmadi moet je natuurlijk wel twee andere middenvelders in huis hebben die wel goals kunnen scoren. Het is inderdaad niet zijn taak, maar geef hem dan ook een verbod om op goal te schieten. Zo nu en dan zie ik toch nog wel eens een afzwaaier van hem voorbij komen. Daar ligt nu eenmaal niet zijn kwaliteit. Leg hem dan nog liever risicoloos breed.

17 mei 2016 om 14:38

@ Kaloui2005

El Ahmadi is juist de speler waar ik het minste onder de indruk van ben bij Feyenoord. Is naar mijn idee juist de speler die het gehele spel van Feyenoord tegen houd ipv vooruit helpt. Alles maar dan ook alles is risicoloos. Nog te vaak een man laten lopen, te weinig betrokken bij assists en doelpunten. Dus een meerwaarde voor elke ploeg? Bij lange na niet als je het mij vraagt.

Persoonlijk zou ik vele malen liever El Ahmadi op de bank hebben gezien. Iedereen klaagde snel over Veijinovic maar die had nog een effectieve bijdrage aan het team. Voor mij zouden Vilhena, Gustafson, Veijinovic en Toornstra allemaal de voorkeur genieten boven El Ahmadi.

17 mei 2016 om 15:24

Heb het idee dat je Vejinovic bij Feyenoord niet vaak in actie heb gezien. Hij kon de druk niet aan, stond te bibberen in het veld. Te lage handelingssnelheid en liet verdedigend steken vallen. Het liefst had ik Vilhena als cvm en daarvoor Gustafson + Kuyt maar helaas.

17 mei 2016 om 17:02

Vejinovic boven El Ahmadi, lol.
Je kijkt teveel naar statistieken, nooit is Vejinovic beter dan El Ahmadi, neem het aan van iemand die elke wedstrijd van Feyenoord kijkt.

18 mei 2016 om 11:18

Waar baseer je dat op D-Bergkamp?
El Ahmadi laat juist zelden of nooit zijn man lopen... Natuurlijk worden er fouten gemaakt en ja, het is een open deur dat hij niet veel bij goals betrokken is zoals ik al aan gaf, maar dat is ook helemaal niet zijn taak. Sterker nog, als hij dat ook nog eens zou doen, dan hadden clubs als United, Chelsea en PSG voor hem in de rij gestaan. Want in het afjagen, druk zetten en man uitschakelen is hij zeker één van de beste! Zo'n speler moet elk elftal erbij hebben. Dus meerwaarde voor elk team? Absoluut!

Over de voorkeur van Vejinovic boven El Ahmadi: ik zal maar net doen alsof ik dat niet gelezen heb.

Niet echt tevreden mee. Leuke draver, maar brengt aanvallend niets wat je ieder seizoen ongeveer negen à tien punten scheelt. Zeker tegen de wat mindere ploegen heb je niet zoveel aan hem aangezien die geen wedstrijd kan openbreken met een actie of een steekbal. Tegen wat sterkere ploegen is die wel bruikbaar en kan je met hem de slag op het middenveld winnen. Ik had gehoopt dat er zou worden door geselecteerd en dat er eens echte versterkingen zouden komen ipv de vracht aan middelmaat waar Van Geel Feyenoord nu mee heeft opgescheept.

17 mei 2016 om 14:39

Hoe kan je niet tevreden zijn met het feit dat je beste speler heeft bijgetekend? El Ahmadi wordt door zoveel mensen ondergewaardeerd, ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Dat je het El Ahmadi aanrekent dat je ieder seizoen 9 punten misloopt is echt lachwekkend. Totaal niet zijn taak om doelpunten te maken of wedstrijden te beslissen. Daar zijn de drie aanvallers en je nummer 10 voor (en juist die posities schelen je ontzettend veel punten aangezien het op die posities grosseert van middelmaat).

Ik vraag me af wat je van de overige middenvelders/aanvallers vind als je dit al een leuker draver vind. Gelukkig zijn er nog wel mensen die de waarde van deze speler zien, zonder hem was Feyenoord 8e geëindigd.

17 mei 2016 om 14:49

@ Mufr10

Het is niet zijn directe taak om doelpunten te maken. Maar als je ziet dat bij zowel Ajax als Feyenoord de CVM (guardado/gudelj) en de CM (ginkel/bazoer) allemaal ruimschoots bij 10 doelpunten per seizoen betrokken zijn moet El Ahmadi toch eens kritischer bekeken gaan worden. Tenslotte heeft hij het gehele seizoen tussen de 6 en de 8 positie geschommeld. Als je dan bij slechts 3 doelpunten betrokken bent, en de meest ervaren speler bent, dan is dat veel en veel te weinig.

Je gehele middenveld en aanval moeten voor de doelpunten zorgen. Niet alleen je 3 aanvallers en nummer 10. Het isd an ook geen wonder dat de meest scorende middenvelders bij de nummers 1 en 2 spelen en niet bij Feyenoord.

El Ahmadi word zwaar over gewaardeerd. Juist de voetballer die Feyenoord tegen houd om vooruit te voetballen. Risicoloos spelen, niets vooruit spelen, geen enkele aanvallende intentie en nog regelmatig zijn man laten lopen.

Maarja, hij werkt hard, dat schijnt in Rotterdam al genoeg te zijn. Werkelijk waar DE voetballer die juist het minste presteert van heel Feyenoord. Vilhena, Veijinovic, Gustafson en Toornstra renderen allemaal veel beter.

17 mei 2016 om 15:49

Jij snapt het, maar helaas heeft het grootste deel van mijn mede supporters weinig tot geen kennis van zaken.

Je ziet hem nooit een steekbal geven, haalt telkens de snelheid uit iedere aanval, mist teveel kansen, zijn afstandsschoten zijn beschamend, zelfs amateurspelers uit een vijfde klasse schieten beter op doel. Het enige wat die kan is een beetje draven en helaas is Gio een hele matige coach die hem ook nog opstelt ook.

Maar goed, in het huidige Feyenoord wat overloopt van de middelmaat en provinciespelers, dankzij Van Geel, past die helaas wel.

17 mei 2016 om 15:26

Van geel levert al jaren wanbeleid, leuk dat feyenoord financieel gezond is maar is dat aan hem te danken? Gewoon noodgedwongen gratis middelmaat aantrekken en dit aanvullen met talenten, niet echt een prestatie.
Nu wordt nog steeds middelmaat gehaald en talenten lopen gratis de deur uit of vertrekken omdat ze nooit een kans krijgen. Ook wanbeleid.
Zoveel wanbeleid, niemand kan mij vertellen dat er in de jeugd van feyenoord geen speler loopt die minstens gelijkwaardig en waarschijnlijk zelf beter is dan het niveau van vejinovic? Die feyenoord geen 3,5 tot 5 miljoen had gekost en ook 1/4e van het salaris had gekost.
Je krijgt de keuze tussen ziyech en toornstra, toornstra was al 25, was leuk bij utrecht maar niet uitzonderlijk en zou waarschijnlijk niet veel meer gaan opleveren.
Ziyech jong, talentvol, wekelijks beslissend etc. En kon nog geld opleveren als hij het niveau aankon.
Nee we kiezen toornstra.....
Vilhena loopt gratis de deur uit.
Boetius wilde maar al te graag weg.
Van der heijden, botteghin, immers enz enz allemaal middelmatige spelers waarvan er 10 in de jeugd rondlopen die waarschijnlijk zelfs in potentie beter zijn.
Gewoon net als ajax doen, talenten de kans geven kost je geen drol en als ze het niveau toch niet aankunnen verhuur je ze, verkoop je ze of laat je ze gaan.

17 mei 2016 om 15:46

Dat roep ik al jaren, maar helaas zijn er veel mensen met beperkte kennis van zaken die dat niet zien. Van Geel liet Janssen gaan, hij gaf hem geen contract en die wordt straks de nieuw spits van Oranje. Ziyech kwam niet dankzij Rutten en Van Geel. Deze spelers zouden je samen 25 miljoen opleveren. Van Geel heeft de afgelopen twee jaar zoveel middelmaat binnen gehaald die niet beter waren dan spelers uit de eigen jeugd. Kramer, Bilal, Vejinovic, Toornstra en Tapia zijn nietszeggende provinciespelers die je geen geld meer opleveren, maar wel 16 miljoen hebben gekost. We hebben nu twee stappen achteruit gedaan ipv twee stappen vooruit, met dank aan het falend beleid van Van Geel.

17 mei 2016 om 16:57

Met een glazen bol is het wel makkelijk oordelen.
Ziyech wilde een zekerheid op een basisplaats, en kreeg die niet.
Janssen was niet eens 1ste spits van zijn lichting, en dus niet goed genoeg.
Nu jij weer!

18 mei 2016 om 01:15

Hahaha dus..? Dan is van geel toch juist helemaal een debiel? Ziyech was een speler die wekelijks beslissend was voor heerenveen en iedereen kon zien dat hij geweldig was. Dan zeg je als van geel gewoon jij krijgt een basisplek. Hij had immers heus wel uit de basis gespeeld. Juist nog meer blijk van wanbeleid.
En Janssen was gewoon topscorer van de a1 hoor voor hij hoorde dat hij mocht vertrekken, nu jij weer

18 mei 2016 om 01:20

Precies, allemaal middelmaat wat een hoop geld heeft gekost plus een hoop salariskosten. Met een paar jeugspelers had je misschien 10% van deze kosten gehad en had je misschien nog een paar leuke doorbraken gehad. Nee nu loopt alles gratis weg omdat ze het zat zijn. Kijk naar chong wordt gezien als het allergrootste talent op de nederlandse velden van zijn leeftijdsgroep, allemaal valse beloftes gehad en zegt nu lekker dag feyenoord..
Er is niks mis met talenten meer kansen geven en langer behouden, dit kost minder geld dan een vejnovic voor een miljoen of 4 plus 8 ton salaris jarenlang.
Ik hoop dat hij lekker weggaat en er eens iemand komt die ook werkelijk verstand heeft van voetbal.

18 mei 2016 om 11:36

Janssen was de topscorer van de A1, was dus wel een basisspeler. Die geef je altijd een contract en verhuur je om te kijken wat die kan. Gelukkig ben jij geen td.

18 mei 2016 om 11:45

Vlemincx was ook topscoorder van de eredivisie, maar daar werd ook niemand vrolijk van. Dus er zijn wel meerdere dingen waar je naar moet kijken. Daarnaast had deze jongen natuurlijk nooit 5 jaar op de bank gezeten voordat hij een keer mocht starten.

@s.jeen
Maar dat is toch geen garantie dat hij ook bij Feyenoord bepalend zal zijn?
Kijk Sinkgraven, kijk Bilal, die deden allemaal een stapje terug nu ze bij een topclub zitten. Dan ga je ook Ziyech toch geen garantie geven. Je wilt dat mensen beter worden door concurrentie binnen het team, en niet dat er concurrentie is, maar door allemaal garanties geen effect heeft.

Waarom heb dat zolang geduurd ! Gelukkige en een goeie zet om El Ahmadi,
voor een jaar een contract te geven. Prima speler voeg nog iets toe.
Zoals vastbijten in zijn tegenstander een prima middenvelder.

Echt een net niet speler. Voetbalt leuk mee maar is nooit bepalend voor een wedstrijd zoals guardado met zijn inzicht. Met deze jongen word je geen kampioen.

17 mei 2016 om 21:40

Om Einstein eens te citeren: "als je een vis beoordeelt op zijn vermogen om in een boom te klimmen, zal hij zijn hele leven geloven dat hij dom is." El Ahmadi is een verdedigende middenvelder, een aanjager, een breker. Jammer dat hij niet dat snoeiharde schot of die geniale pass in huis heeft, maar dat is nu eenmaal niet zijn rol. Geloof mij, zonder El Ahmadi zou het middenveld van Feyenoord compleet instorten.

18 mei 2016 om 01:24

Deels eens en deels oneens. Ja is een aanjager etc maar heeft hier zooooveeeeeeel overtredingen voor nodig. Wonder boven wonder pakt hij zelden tot nooit rood.
Ik denk dat feyenoord makkelijk zonder hem kan.
Je zou kunnen spelen met karsdorp op zijn plek, iemand die verdedigende kwaliteiten heeft aangeleerd, hard werkt, veel loopt maar ook aanvallend wat kan bijdragen. Alleen moet je dan opzoek naar een andere rechtsback (waar ik hem eigenlijk net te kort voor vind komen)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren