Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Invaller Allen berooft Arsenal in slotfase van overwinning

Laatste update:

Arsenal moet de koppositie in de Premier League weer delen. De ploeg van Arsène Wenger leek een geweldig voetbalgevecht op Anfield in zijn voordeel te beslissen, maar kort voor het einde maakte invaller Joe Allen toch nog de gelijkmaker voor Liverpool: 3-3. Omdat Leicester City knap wist te winnen bij Arsenals aartsrivaal Tottenham Hotspur, hebben the Gunners en the Foxes nu weer evenveel punten: 43 stuks.

/

Liverpool - Arsenal 3-3
Het speelschema in Engeland is overvol, maar Liverpool en Arsenal maakten woensdag niet de indruk dat zij vermoeid zijn geraakt. De twee ploegen maakten er een heerlijke wedstrijd van en na ruim twintig minuten spelen was er al vier keer gescoord. Roberto Firmino opende namens Liverpool de score: Petr Cech wist een knal van Emre Can nog te keren, maar was vervolgens kansloos bij de rebound van Firmino. De voorsprong van Liverpool was verdiend, want de thuisploeg was sterk gestart, maar Arsenal kwam bij de eerste serieuze mogelijkheid die het kreeg direct op gelijke hoogte. Het steekpassje van Joël Campbell op Aaron Ramsey was perfect en werd door de Welshman gepromoveerd tot assist: Simon Mignolet werd geklopt in de korte hoek.

De wedstrijd speelde zich af in een verschrikkelijk hoog tempo en Firmino maakte op prachtige wijze zijn tweede van de avond, door de bal op de rand van het strafschopgebied in de kruising te knallen. Aan de overkant haalde Mamadou Sakho een inzet van Ramsey van de doellijn, maar uit de hoekschop die volgde viel alsnog de 2-2, gemaakt door Olivier Giroud. De Fransman had even later ook de 2-3 móeten maken, toen hij na een geweldige aanval voor een open doel werd gezet, maar van dichtbij miste Giroud op onbegrijpelijke wijze. Arsenal was in het tweede gedeelte van de eerste helft de bovenliggende partij, maar in de blessuretijd van de enerverende eerste vijfenveertig minuten was Firmino nog dicht bij zijn hattrick.

Liverpool en Arsenal leken het kwartiertje rust om bij te komen wel te kunnen gebruiken. In de tweede helft ging het spektakel gewoon weer verder: beide ploegen zochten vol de aanval en na tien minuten kwam Arsenal voor het eerst deze wedstrijd op voorsprong, toen Giroud goed wegdraaide van Kolo Touré en de bal in de verre hoek stuurde. Liverpool moest nu in de achtervolging en Christian Benteke, verrassend genoeg op de bank begonnen, werd in het veld gestuurd om iets te forceren. Liverpool voerde de druk op, maar Arsenal leek eenvoudig stand te houden. In de laatste minuut van de reguliere speeltijd ging het echter toch nog mis voor the Gunners: Allen schoot de 3-3 langs Cech en zette Anfield in vuur en vlam.

/

Tottenham Hotspur - Leicester City 0-1
Tottenham Hotspur en Leicester City zullen wel moe worden van elkaar: de clubs komen elkaar in twaalf maanden tijd liefst zeven keer tegen. Alleen al in januari van dit jaar staan er drie ontmoetingen op de kalender: zondag werd het in de FA Cup 2-2, woensdag werd er dus gevoetbald in competitieverband en over een week staat de replay in bekerverband op het programma. Woensdag begon Tottenham beter op White Hart Lane, maar Leicester hield stand en kwam naarmate de eerste helft vorderde wat beter in de wedstrijd. Grote kansen vielen er niet te noteren, of het moeten afstandsschoten van Christian Eriksen en Danny Drinkwater geweest zijn. De keepers van beide partijen redden bekwaam.

Na de onderbreking lieten beide partijen zich gelden, al was de beste kans lange tijd voor Tottenham. Steraanvaller Harry Kane werd weggestuurd door Érik Lamela en waar een vrije kans normaal gesproken een kolfje naar de hand van de spits is, werkte hij de bal nu via keeper Kasper Schmeichel tegen de lat. Dat kwam hem in de slotfase nog duur te staan. Tottenham ging vol voor de overwinning, manager Mauricio Pochettino wisselde aanvallend, maar het was Leicester dat scoorde. Robert Huth kopte binnen bij een hoekschop en zorgde er zo voor dat Leicester weer evenveel punten heeft als Arsenal.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fantastische wedstrijd van zowel Arsenal en Liverpool, maar wat een grote en vooral domme fouten van Arsenal. Konden niet omgaan met de druk in de eerste helft, wat zorgde voor het slechtste balverlies die ik zag tot nu toe dit seizoen. Daarnaast onstond er een heleboel paniek in de verdediging, wat uiteindelijk de tweede goal van Firmino veroorzaakte. Pas na de gelijkmaker van Giroud ging Arsenal veel beter spelen.

In de tweede helft ging het gelukkig veel beter en scoort Giroud de 2-3, maar dan wordt er weer teruggezakt en gaat Liverpool proberen te scoren. Vervolgens komt de gelijkmaker zo laat mogelijk natuurlijk doordat er niks gedaan wordt. Wanneer gaat er gerealiseerd worden dat dit niet helpt? Het is de zoveelste keer dat er hierdoor punten verspeelt wordt.

Giroud was heel goed vandaag, de beste man bij Arsenal. Bij Liverpool was dat zonder twijfel Firmino. Terecht resultaat met een zure nasmaak.

13 januari 2016 om 23:05

Firmino? Speelde op zijn doelpunten na toch vrij matigjes hoor. Vooral in de passing vond ik hem net als Emre Can echt zwaar ondermaats...

Verder vond ik Giroud wel enorm goed, maar was Joel Campbell toch ook ijzersterk, misschien nog wel sterker. De intelligentie bij zijn assist, de werkethiek, de dreiging etc... Daarnaast vond ik Nacho Monreal, Bellerin en Koscielny ook ijzersterk spelen hoor!

13 januari 2016 om 23:09

Monreal is een speler waar ik op vlak van verdediging kan vertrouwen.. Deze man had Ibe en Clyne is zijn pocket!
Samen met Joel Campbell linker flank onder controle gehouden.

13 januari 2016 om 23:58

Ik zou toch zweren dat campbell op rechts speelde en walcott op links?

15 januari 2016 om 16:10

2de helft speelde Campbell links..
Flankspelers wisselen vaak van kanten.

13 januari 2016 om 23:06

Je weet dat Arsenal een punt heeft door 2 fouten van Mignolet en daar laat ik even weg dat die bal met geluk bij Giroud komt?

13 januari 2016 om 23:08

Je weet dat de grootste kansen voor Arsenal waren en dat we een pingel verdiend hadden? Je wilt toch niet beweren dat Liverpool over de hele wedstrijd gezien aanspraak maakte op meer dan een punt?

13 januari 2016 om 23:09

De 2e goal van Liverpool was een evengrote fout van Arsenal, de verdediging was zwaar aan het kloten. Vergeet niet dat Giroud ook de 2-3 in de eerste helft kon maken met de pass van Walcott, bizar hoe die bal er niet inging.

13 januari 2016 om 23:09

Of de rode kaart voor Clyne.

13 januari 2016 om 23:10

Lol, arsenal was de hele 2e helft aan 't inzakken. Wil jij zeggen dat Arsenal ergens aanspraak op maakte, met de oh zo slechte Ozil?

13 januari 2016 om 23:11

Klopt Fener. Neemt niet weg dat de 1e 2 Arsenal goals keepersfouten zijn.

13 januari 2016 om 23:15

De hele tweede helft? Vlgs mij was het 2-2 met rust?

Als je Ozil slecht vond kan ik niets meer voor je doen. Nog 1 vraag: wie was er beter deze wedstrijd, Ozil of Henderson?

13 januari 2016 om 23:15

Ozil was best goed, zeker een van de betere.

Cech kon ook meer doen bij die 1-0.

13 januari 2016 om 23:16

Campbel zaagt Moreno af, niet eens een vrije trap. Niet zo huilen over die vermeende rode kaart of pingel. Campbel viel om de haverklap bij kleine duwtjes.

13 januari 2016 om 23:17

Stond op het verkeerde been, daarnaast komt de bal toch van dichtbij hard door de benen van Kos.

13 januari 2016 om 23:18

Kopitered heeft het over gelukkige momenten van Arsenal, Gooners halen gelukkige momenten voor Pool aan om de balans te tonen. Niks mis mee. 3-3 is gewoon een faire uitslag en we hebben allemaal genoten.

13 januari 2016 om 23:24

3-3 is gewoon terecht. Als je de hele wedstrijd bekijkt kregen beide ploegen genoeg kansen. Dat Arsenal gelijkspeelt is hun eigen schuld door in te zakken. Al is de puntendeling volledig terecht.

13 januari 2016 om 23:31

Ik ben het gewoon met hem eens hoor, zo goed vond ik Ozil nu ook weer niet. Maar volgens mij had die commentator van fox een shirt van Ozil aan, want die was zo on-gel-oof-elijk goed, niet normaal meer

13 januari 2016 om 23:36

Die commentator heeft iets tegen Wenger en daardoor ook Arsenal, maar hij was idd wel wat overdreven bezig over Ozil. Maar als je Ozil slecht vond vandaag dan kijk je niet naar het spel maar alleen naar de bal.

13 januari 2016 om 23:53

Nu maak je misbruik van de Ozil cijfert zichzelf weg excuus. Hij was gewoon slecht, accepteren.

13 januari 2016 om 23:59

Agree to disagree, prima.

14 januari 2016 om 00:22

Als Liverpool die aanspraak niet maakte dan deed Arsenal dat al helemaal niet. Speelde de hele wedstrijd op de counter en had enkel 15 min lang in de 2e helft controle. Voor de rest had Arsenal absoluut geen controle. Gelijkspel terecht, en als er 1 had moeten winnen dan zou ik op basis van inzet Liverpool kiezen.

14 januari 2016 om 02:48

Ben ik overigens de enige die ziet dat giroud buitenspel staat bij de 3-2

14 januari 2016 om 03:01

Henderson was deze wedstrijd beter. Over het algemeen is ozil beter natuurlijk

14 januari 2016 om 05:27

@kopitered jij komt zeker alleen om te stoken. Alleen al de pass can Ozil 60 sec na de rust verraad zn klasse. Zn aanname in minuut 80 bevestigd dit nog maar eens. Ik ben zwaar Arsenal fan maar deze uitslag is terecht. Arsenal/Giroud was klinisch vandaag en Liverpool kreeg (ietwat gelukkig) wat ze toekwam. Schitterende pot met een terechte uitslag.

Ps. Mensen die Henderson met Ozil vergelijken; er is de komende dagen veel schaatsen, veldrijden en snooker op tv maar kap met voetbal kijken

14 januari 2016 om 06:59

Arm telt niet mee als buitenspel. Alleen delen van het lichaam waar je mee mag scoren. Dus hij stond niet buitenspel.

14 januari 2016 om 07:22

@sirgullit: Niemand twijfelt ook aan de klasse van Ozil, maar ik vond hem vandaag buiten enkele momenten na niet opvallen, terwijl Ozil een speler is die het verschil zou moeten maken. Vaak doet dat hij dat wel, vandaag niet. Zeker niet de slechtste op het veld, maar zo goed als de commentator deed overkomen, was hij absoluut niet.

13 januari 2016 om 23:07

Campell vond ik evengoed spelen hoor.
2de helft was Arsenal de betere ploeg en hadden voorsprong. Waarom Wenger ineens die laatste 5min vol voor verdediging wou gaan begrijp ik niet.
Doe gewoon verder wat je de hele 2de helft deed en de overwinning was binnen.

Wenger wisselde verdedigend en Klopp aanvallend..
Aangezien Liverpool vrij goed kan aanvallen en Arsenal geen verdedigend ingestelde ploeg is, was die laatste goal geen verassing.

Tactische blunder van Wenger.. maar op Liverpool een punt pakken is niet slecht.
Terechte score.

13 januari 2016 om 23:07

Firmino heb ik in de tweede helft niet gezien, eerste helft was ie subliem.

Voelt als een verlies dit, je kunt uitlopen op City en laat het liggen nadat je jezelf beloond hebt voor hard werken. De wissels waren ook vreemd, je weet dat Liverpool ontzettend gaat drukken en dan haal je Walcott eraf... Ox is niet goed genoeg voor dit soort wedstrijden, er waren genoeg kansen op een counter maar hij verprutst het keer op keer.

Giroud idd motm, Ozil tweede helft goed herpakt na een zwakke eerste.

Maar, waar was ons middenveld? Wat een zeeën van ruimte, vooral in de eerste helft. Cazorla, Coq werden erg gemist, die hadden die ruimte nooit laten vallen.

13 januari 2016 om 23:15

Ik snapte ook niet waarom Arsenal zo inzakte, je weet dat ze met Benteke een spits hebben die ideaal is voor dit soort slotfases als je gaat inzakken. Als ze er helemaal doorheen zaten na deze drukke periode en het tempo van deze wedstrijd snap ik het maar anders snap ik niet dat je de 3-2 gaat verdedigen terwijl Liverpool achterin zwak was. Giroud inderdaad motm ik krijg steeds meer respect voor zijn strijd, kwaliteiten om de bal vast te houden en het afmaken gaat hem steeds beter af en is ondertussen gewoon goed. En die Ozil wat een geweldenaar is dat toch. Die aanname in de 2e helft alleen al. 3-3 en een geweldige wedstrijd achter de rug, ik denk dat beide kanten daar mee kunnen leven.

13 januari 2016 om 23:20

Ik vind het zuur dat we toch die goal nog laten vallen, maar vooraf had ik best getekend voor een punt bij Liverpool. Nu alleen wel vol gas bij Stoke, 4 uit 6 is nodig.

13 januari 2016 om 23:28

Stoke gaat hem echt absoluut niet worden.

13 januari 2016 om 23:35

Jezelf aan het indekken zodat het alleen maar mee kan vallen? Wordt een overwinning met weer een doelpunt van Giroud en een assist van Ozil.

13 januari 2016 om 23:35

Het zal zeker zuur aanvoelen omdat het zo laat valt maar het gelijkspel was zeker verdiend in mijn ogen. Beide teams maakten zoveel fouten, ook op zeer gevaarlijke plaatsen, waardoor het tempo juist zo hoog lag. Voetbaltechnisch zeker niet hoogstaand maar wel uitermate vermakelijk!

14 januari 2016 om 00:25

Arsenal zakte in omdat ze een drukke kalender hadden en niet met de krachten konden smijten.. Daarnaast zagen ze dat Liverpool op de counter kwetsbaar is met Toure en Moreno (was vaak voorin). 3e reden is ook gewoon omdat Liverpool hoog druk zette en met passie speelde, ze waren scherper dan Arsenal.

14 januari 2016 om 10:33

Arsenal zakte in omdat ze de voorsprong wilden verdedigen, jammer genoeg de foute keuze van Wenger. Had weinig tot niets met de kalender te maken.

14 januari 2016 om 14:01

Mwah. Stoke is in topvorm en lijkt enorm fit. Daarnaast is het bij Stoke altijd lastig en zijn ze met Arnautovic, Shaqiri en Bojan enorm gevaarlijk.

13 januari 2016 om 23:07

Campbell speelde geweldig voor Arsenal in zowel aanvallende als verdedigende opzicht. Ik had hem er niet uitgehaald, Oxlade deed niks goeds eveneens Gibbs. Wenger bracht de verkeerde wissels erin.

13 januari 2016 om 23:11

Joel Campbell was uitgeput..
Artetta wisselen was een fout van Wenger!

13 januari 2016 om 23:10

Het was een foutenfestijn van beide kanten maar Liverpool strafte het in het begin beter af. Net als in de heenwedstrijd namen de fouten van Arsenal daarna af en controleerden ze de partij. Na de 2-3 mooi doelpunt van Giroud trouwens zakte arsenal inderdaad te ver in en Liverpool bleef druk zetten maar echte kansen zaten er niet in. Gelukkig valt die 3-3 daarna nog, wat verdiend was in mijn ogen. Of Arsenal inzakten omdat ze kapot waren na deze slopend wedstrijd of dat het tactisch is weet ik niet maar slim vond ik het niet in ieder geval. Firmino was behalve zijn 2 doelpunten niet goed in mijn ogen en zeker niet de beste aan de kant van Liverpool. Dat was denk ik toch Henderson of Moreno. Het was voetballend niet best maar wat een geweldige passie en strijd op en naast het veld. Al met al kan ik met een 3-3 en een geweldige wedstrijd zeker leven.

Wat een wedstrijd, ongelofelijk. Een van de mooiere wedstrijden die ik gezien heb de afgelopen paar jaar. Alles maar dan ook alles zat erin. Wat een tempo, wat een strijd, met vlagen prachtige combinaties, prachtige goals. Dit is Engels voetbal, dit is waarom al die Engelse clubs zoveel geld krijgen voor tv gelden. Natuurlijk gaat er veel fout maar dat neemt iedereen voor lief. Zuur voor de gunners, ze hadden hier zulke orde zaken kunnen doen

Echt een spektakelmatch gezien! Ben blij dat ik deze gezien heb. Veel slordigheden wel, beide ploegen konden maar matig opbouwen en leden soms cruciaal balverlies dicht voor het eigen doel, maar goed dat maakte deze wedstrijd zo onvoorspelbaar en goed. Giroud moet zich vanavond even Messi gewaand hebben, maar ook hij zal later beseffen dat het tegen duikboot Toure en de matige Sakho was waar hij tegen schitterde. Vooral Toure kan er echt geen bal meer van, het is oprecht een schande voor wat Liverpool ooit was dat die man vandaag basis stond. Draait met de snelheid van een olietanker en kan geen pass van 5 meter meer geven, ik weet niet hoe die man het op de trainingen doet, maar als Klopp niet ziet dat dit niet meer kan.... Campbell speelde erg goed overigens, net als Firminho in de eerste helft met zijn fenomenale goal, zo jammer dat die niet bij Juve speelt zeg! Pfoeh.

13 januari 2016 om 23:02

Giroud moest wel honderd beuken incasseren terwijl hij zelf constant werd terug gefloten door de scheids.

13 januari 2016 om 23:10

Da's altijd zo, heeft Benteke ook altijd.

13 januari 2016 om 23:14

Ja klopt, verdedigers mogen echt aanzienlijk meer.

13 januari 2016 om 23:02

Weet niet welke Toure jij hebt gezien, maar speelde vrij sterk vond ik. De goals kwamen meer uit balverlies van het middenveld en door Mignolet dan door verdedigende fouten.

13 januari 2016 om 23:06

De 2e goal van Giroud was toch wel een fout van Touré hoor. Giroud draait weliswaar goed weg, maar Touré draait daar (zoals aangegeven in zijn stuk) wel weg als een olietanker waardoor Giroud hem kan binnen prikken.

13 januari 2016 om 23:10

Dat was volgens mij Sakho.

13 januari 2016 om 23:11

Nee was Toure, maakt daarna nog een zielig soort duik met zijn hoofd naar de bal.

13 januari 2016 om 23:16

Oh echt? Haha, die heb ik gemist dan.

13 januari 2016 om 23:32

Sakho waa overigens ook drama. Verspeelde zoveel ballen

Heerlijke wedstrijd met een zeer hoog tempo, een zeer terechte uitslag gezien het werk wat beide teams verzet hebben. En Giroud heeft maar weer eens bewezen dat het echt een topper is!

Wat een ge-wel-di-ge wedstrijd!

Ten eerste mijn complimenten aan Liverpool. Speelde een geweldige pot en met name de eerste 20 minuten waren ijzersterk. Verdiende ook 3 punten in mijn ogen.

Een goes resultaat voor Arsenal, maar wel enorm zuur in de 90e minuut. Enorm lastige wedstrijd en ze zaten er echt doorheen. Campbell voor mij de beste van Arsenal, doet het echt geweldig en werkt zich kapot. Ozil en Kos ook weer top. Giroud laat zich weer zien en speele ook een top wedstrijd. Die zal ook wel helemaal blauw en gekneust zijn.

Het negatieve, zoals al vaker dit jaar, is het nonchalante en slordige uitverdedigen. Ongelooflijk is het af en toe hoe ze dit doen.. Ook vaak veel te gevaarlijk balverlies op het middenveld (lees Ramsey) waardoor Liverpool er direct uit kwam en veel ruimte had.

En ja, ik zei straks al na de 2-3 dat Arsenal wss zal terug zakken en daardoor weer veeel teveel druk op zich krijgt.. Het gebeurt gewoon weer. Elke keer na een voorsprong van 1 doelpunt in de 2e helft zakken ze weer enorm terug. Is Wenger te blind om dit te zien? Ook gewoon de reden van de late gelijkmaker.

Na de 2-3 was het gewoon waardeloos.

Leicester wint gewoon bij Spurs. Ongelooflijk.

13 januari 2016 om 23:01

Blij om te zien dat ik niet de enige ben die zich doodergert aan dat terugzakken. We konden hier zelfs met 2-4 als we gewoon onze spel gingen spelen.

Gelukkig speelt City gelijk, maar dat Leicester blijft maar verrassen. Er moet uitgekeken worden, vooral met de aankomende wedstrijd tegen Stoke. Altijd moeilijk die uitwedstrijden daar.

13 januari 2016 om 23:06

Ja echt om te huilen dat terug zakken. Wenger heeft vorig seizoen begrepen dat je in topwedstrijden soms terug moet zakken en behoudender moet spelen, maar om een of andere reden is hij toen ook begonnen met dit soort debiele dingen. Elke keer als er een voorsprong is in de 2e helft zakken ze terug alsof ze stand moeten houden. Voetbal gewoon lekker, dan is er niets aan de hand en breid je de stand misschien nog wel uit. Nu komt er weer absurd veel druk op de verdediging en laat dat nou net niet Arsenal z'n sterkste kan zijn. Ongelooflijk.

Leicester snap ik niets meer van. Spelen ook helemaal niet goed meer, maar staan achterin ijzersterk en prikken er af en toe uit het niets een in. Hoop dat ze nog terug zakken eigenlijk, maar had gedacht dat ze dit allang hadden gedaan.

13 januari 2016 om 23:08

Erger mij er ook aan. En dan zeker de wissel Arteta voor Ozil, terwijl Ozil degene is die rust in het spel brengt en Ramsey een speler is die juist onnodig veel balverlies lijdt!

Verder blij dat Leicester gewonnen heeft. Gaan zij denk ik niet volhouden en dan is Tottenham nu ook niet dichterbij gekomen

13 januari 2016 om 23:25

Ja die man wordt aan alle kanten voorbij gelopen, ook al heeft de rest al 80 minuten in de benen zitten. Ozil brengt idd enorm veel rust en houdt dat ding vast.

Ik dacht ook dat Leicester het niet vol zou houden, maar kijk eens naar de resultaten van de afgelopen maand.. Allemaal sterkere tegenstanders, maar nog steeds gedeeld 1e..

13 januari 2016 om 23:37

Leicester gaat denk ik nog wel genoeg punten verspelen. Een Vardy, Mahrez of Drinkwater hoeft maar geblesseerd te raken en gelijkwaardige opvolgers staan er niet klaar hoor...

Daarnaast erg knap waar Arsenal staat met spelers als Coquelin, Sanchez, Cazorla en Wilshere er bijvoorbeeld nog niet bij. Daarnaast ook jammer dat Welbeck er nog steeds niet, ugh, bij is. Die man kan denk ik nog altijd een zeer goede spits voor Arsenal worden. Al doet Giroud het uitstekend momenteel!

13 januari 2016 om 23:39

Ik moet mijn woorden ook in gaan slikken over twee weken denk ik, had gezegd dat ze dan niet meer top 4 zouden staan. Wat een verhaal.

13 januari 2016 om 23:51

Waar ik me aan erger is simpeler.. Sanchez speelde teveel lees ik hier vaak en moest vaker rust krijgen en gewisseld worden.. Wanneer Ozil wel gewisseld wordt is het ook niet goed en moet ie meer spelen... Oke het is nu Liverpool uit en maar een minimale voorsprong
.. Maar binnenkort ook weer tegen Stoke.. ook niet makkelijk, ook belangrijk.. Arsenal speelde daarnaast in voorgaande seizoenen altijd, voor zover mogelijk, 90 minuten hun eigen spel... Ook in die seizoenen incasseerde ze late tegentreffers en onnodige vormen van puntverlies. 2 verschillen overigens: 1; Voorgaande seizoenen ontstond puntverlies en tegentreffers vanuit de counters van de tegenpartij i.p.v. nu de aanvallende druk van tegenstanders en het belangrijkste verschil: Arsenal nog steeds nr 1, waar het verschil er meer in zit dat grote concurrent en nog steeds naar mijn mening titelfavoriet Man City op hetzelfde moment ook 2 punten laat liggen. Je kan het negatief bekijken en zeggen kans verspeeld om verder uit te lopen op Man City.. naja ik bekijk het liever wat positiever, nogmaals nog steeds nr 1 en zeker niet kansloos om daarop te eindigen.. Ik hoop het in ieder geval, maar geloof het pas als ik het zie, zo tegen het eind van April... om en nabij, een na laatste wedstrijd (dacht ik) Man City (uit) zou zomaar wel eens super belangrijk kunnen worden.

14 januari 2016 om 01:46

Leicester speelde zaterdag zo der Vardy en mahrez. Toen werd het 2-2 vlak voor tijd. Ze kunnen het wel. Ze hebben nu ook Gray gekocht. Goede speler.

14 januari 2016 om 14:03

Ja, maar wat als ze fit blijven? Ze krijgen allemaal af en toe al rust en dat doet Ranieri goed. In die wedstrijden graven ze zich nog wat meer in en met wat geluk winnen ze die wedstrijden ook nog. De pot erna zijn Vardy en Mahrez weer topfit.

Arsenal mist idd nog belangrijke, gelukkig is Sanchez bijna terug.

13 januari 2016 om 23:08

Ik denk dat Wenger het wel ziet, erger nog, ik denk dat die het bewust doet. Ik bedoel kom op Gibbs voor Walcott. Ik snap dat je veel blessures hebt, maar met zulke wissels vraag je gewoon om de deksel op de neus. Want je gaat verdedigen ipv aanvallen en daar ligt juist Arsenals kracht.

13 januari 2016 om 23:26

Ja hij doet dat ook bewust. Bedoelde meer dat hij schijnbaar niet ziet dat het niet werkt. Zoals jij al egt, verdedigend ipv aanvallen en dat is juist niet wat ze moeten doen.

Aahhh zonde van Arsenal, was de gelijkmaker terecht? Heb de wedstrijd namelijk niet gezien

13 januari 2016 om 23:08

Ja. Arsenal zakte na de voorsprong terug en toen kwam er steeds meer druk van Liverpool. Eigen schuld Arsenal, verdiend door Liverpool.

13 januari 2016 om 23:08

Niet perse terecht, Arsenal speelde goed maar liep veel te veel naar achteren de laatste 20 minuten. Daardoor riepen ze het over zichzelf af. als je de tijd hebt en als je het zou kunnen raad ik je aan om de hele wedstrijd terug te zien.

13 januari 2016 om 23:16

En waarom zouden ze terug lopen volgens jou? Zou dat misschien door Liverpool komen? Een gelijkspel was wel het minste waar Liverpool recht op had en ik vind dat eigenlijk nog te weinig voor ze.

13 januari 2016 om 23:22

Natuurlijk vind jij dat, ik vind dat Arsenal te weinig heeft gekregen.

13 januari 2016 om 23:23

Komt niet direct door Liverpool. Niet negatief bedoeld, maar dit seizoen is het dramatisch als Arsenal in de 2e helft op voorsprong komt. Om een of andere reden denkt Wenger ineens dat ze dan moeten terug zakken en counteren, maar Arsenal kan niet terug zakken want dan wordt het chaos. Zo komt er steeds meer druk op te staan en krijg je zoiets als vandaag de laatste 20 minuten. Ook precies de reden waarom ik vind dat Liverpool eerder 3 punten verdienden, Arsenal was gewoon dom en Liverpool kwam constant met druk en dreiging.

13 januari 2016 om 23:27

Samcro, ik snap dat het zuur is dat je in de 90e minuut 2 punten verliest. Maar kom op, je bent geen 12 meer. Een beetje realistisch mag je wel zijn.

13 januari 2016 om 23:34

Haha Arsenal te weinig gekregen? Zet je bril is af!
Als er 1 ploeg aanspraak maakte op de winst was het LFC wel. Continue in de aanval.

13 januari 2016 om 23:44

Fans onder elkaar, moet kunnen toch?

Vrede met een punt, zuur dat het zo laat gebeurt.

13 januari 2016 om 23:10

Gelijkmaker was zeker terecht! Heerlijke pot voetbal gezien!

Er is maar 1 winnaar vanavond en dat is het voetbal, wat een heerlijke pot voetbal zeg

Leek me een terechte uitslag. Zeer vermakelijke wedstrijd, heel intensief, hoog tempo, veel doelpunten en wat mooie hoogstandjes en niet te vergeten het prachtige doelpunt van Giroud. De eerste vier doelpunten waren helaas wel (grove) fouten en dan niet per se verdedigend, maar het uitverdedigen waar het mis ging of de keeper die er naast zat .. kuch Mignolet. Firmino speelde de eerste helft weergaloos en Giroud vond ik de tweede helft de beste man op het veld. Leuke wedstrijd gezien en Leicester heeft ook weer mooi gewonnen.

13 januari 2016 om 23:08

Dat uitverdedigen was echt ongekend slecht.. Zo nonchalant en naief, kan toch niet? Lijkt soms wel Ajax.

Elke wedstrijd die ik van Arsenal heb gezien, was het alleen maar verdedigen en verdedigen. Alleen tegen Man Und hebben ze aanvallend gespeeld.

Als je zo tegen Barcelona speelt heb je helemaal geen kans.

13 januari 2016 om 23:08

Ik denk dat je met verdedigen verdedigen niet echt scoort, iets wat ze toch wel vaak doen.

13 januari 2016 om 23:13

Dan zou ik aan m'n geheugen gaan werken, je onthoudt alleen maar de laatste 15 minuten.

13 januari 2016 om 23:18

Nee, tegen City bijvoorbeeld komen ze dan wel een paar keer voor de goal en scoren ze, maar voor de rest was het alleen maar achteruitlopen.

13 januari 2016 om 23:30

Meer wedstrijden kijken dan, Arsenal verdedigde trouwens alleen vanaf de 80ste minuut tegen City. Arsenal speelt verder altijd aanvallend voetbal.

14 januari 2016 om 00:46

En als ze 6-0 op hun kloten krijgen omdat ze aanvallend spelen zijn ze weer naief...

14 januari 2016 om 00:50

80e minuut? Haha, kijk die wedstrijd aub even terug...

14 januari 2016 om 01:48

Jij kijkt het natuurlijk vanuit een ander oogpunt. Is niet erg, maar blijf dan wel objectief. Een van de laatste wedstrijden van het seizoen is City-Arsenal, dan kunnen jullie het nog eens proberen.

Terechte uitslag met 2 uitblinkers Ozil en Firmino en dat was het eigenlijk wel.

Wat een strijd en het leek wel of Wenger en Klopp hadden afgesproken om een open wedstrijd te voetballen

Één ergenis en dat was Mignolet, elke keer als hij met een voorsprong begint tijd te rekken heb ik het gevoel dat hij het jynxed en er een tegengoal aan zit te komen en elke keer krijg ik gelijk. Hij krijgt van mij tot het eind van het seizoen, maar zijn beoordelingen beginnen weer wat minder te worden, want weer een twijfelachtig optreden.

13 januari 2016 om 23:07

Wissel Mignolet dan gewoon voor Bogdan

13 januari 2016 om 23:14

Bogdan is nog slechter, voor als je dat niet mogelijk achtte, ik hoop dat Ward een kans krijgt.

13 januari 2016 om 23:09

Firmino? De man raakte schoot er weliswaar 2 goed in en raakte nog een keer de lat. Maar verder heb ik bar weinig van hem gezien hoor... Als ik dan iemand bij Liverpool moet kiezen zou het wat mij betreft nog eerder Alberto Moreno zijn die maar bleef gaan.

Verder overdreven om Ozil meteen weer te noemen, waar met name Giroud en Campbell nog meer opvielen in mijn ogen!

14 januari 2016 om 01:29

Als je 2 goals maakt en nog een aantal keer zeer gevaarlijk bent (met onder andere een bal op de lat), heb je het als spits prima gedaan. Een spits hoort afgerekend te worden op de goals, en die heeft hij gewoon netjes gemaakt... en hoe! Wat een juweeltje die 2e.

14 januari 2016 om 07:28

Sowieso verder weinig gezien van Firmino? Hij was in de 2e helft ook verreweg de speler die voor het meeste gevaar zorgde in de 16 van Arsenal. Een aardige kopbal, een voorzet vlak voor de goal die Cech net voor de voeten van Lallana wegplukte en hij bleef sowieso maar gaan. Hij was constant voorin te vinden, maar bij balbezit Arsenal verdedigde hij gewoon mee.

Hij speelde absoluut niet geweldig, maar als je verder bar weinig van hem gezien hebt behalve die 2 goals, dan heb je blijkbaar bij vlagen even niet opgelet. Ik ben in ieder geval al blij dat hij weer eens laat zien dat het gewoon een geweldige voetballer is, iets wat ik al heel het seizoen gedacht heb, maar er nog weinig uitkwam. Vandaag kwam het er dan wel uit.

Giroud en Campbell waren goed bij Arsenal, laatstgenoemde stoorde me wel een beetje met de vallende ziekte en overdreven neergaan (maar dat moet soms wel in Engeland om een vrije trap te krijgen). Ik vond Monreal ook sterk spelen, koos constant de goede kant om uit te stappen bij de acties van Ibe waardoor Ibe er maar zelden voorbijkwam.

14 januari 2016 om 07:37

Giroud was scherp, cambell werkte hard, maar ozil was gewoon erg goed op de helft van Liverpool. Als er iets gebeurde was hij er bij en die ene aanname op het laatst ...pffff

13 januari 2016 om 23:10

Liverpool moet een andere keeper hebben. Hoewel Mignolet echt niet slecht is, is hij diep triest bij hoge ballen en corners. Vandaag ook weer. In de Pl is het enorm belangrijk om als keeper sterk te zijn in de lucht, maar dat is echt een zwak punt van die man. Daarnaast heeft hij ook echt 0 uitstraling bij die momenten, je ziet de onzekerheid er vanaf stralen.

13 januari 2016 om 23:24

Al kwam hij bij die voorzet van Ozil richting Ramsey in de 2e helft wel als een held zijn goal uit en stompte die bal weg. Hij kan het dus. Normaal vind ik hem op de lijn wel een topdoelman maar ook dat was vandaag dramatisch. Wel mooi hoe hij de arsenal fans stil kreeg toen hij volgens mij Ramsey uitkapte. Ik ben benieuwd wie Klopp op het oog heeft als opvolger en wanneer die komt. Mignolet heeft Liverpool al te veel punten gekost en moet zo snel mogelijk vervangen worden.

13 januari 2016 om 23:31

Ja zo'n bal heeft die wel omdat er maar 2/3 man omheen staan en die bal recht op hem af komt. Bij Corners of vrije trappen is het gewoon enorm onzeker en dat merk je bij een keeper op zo'n moment goed. Liverpool heeft er idd een nodig. Vraag me ook af wie.

14 januari 2016 om 18:20

Niet iedereen is tegenwoordig zo sterk bij corners zoals Van der Sar dat was. Je hebt De Gea, Schmeichel en Cech, maar ook Courtois is in corners niet de beste.

Mignolet moet gewoon stoppen met die Neuer praktijken en focussen op zijn zwakke punten. Daarna mag je Neuer gaan na doen

13 januari 2016 om 23:30

Mignolet heeft al zoveel slechte en twijfelachtige optredens gehad bij Liverpool dat het gewoon klaar is. Hij heeft meer punten gekost dan gepakt voor Liverpool dus het is gewoon tijd om op te kassen. Ik gun hem zeker een mooie club maar voor een club die terug wil naar de top moet er gewoon een betere doelman komen.

Serieus? Beroofd ? Als er 1 ploeg was die speelde om te winnen was het LFC.

Manmanman Arsenal.. Je laat hier 2 dure punten liggen!

Wat een tempo!!! Geweldig, leukste competitie ter wereld

Meer verdiende Arsenal ook niet eigenlijk. Toch triest dat we steeds maar met 2 middenvelders spelen als Coq er niet is. Vooral in de eerste 20 minuten was Flamini weer nergens. Zet dan maar een extra spits erbij. Campbell was echt goed, hij is gewoon Theo en Ox voorbij.

Ik ben niet ontevreden, we waren de mindere tegen een veel fittere tegenstander en halen toch een punt.

13 januari 2016 om 23:06

Dat kwam omdat Ramsey te diep stond.

13 januari 2016 om 23:08

Ramsey ondersteunde ook niet goed, maar Flamini loopt gewoon zigzaggend naar achter. Geeft eerst zn ene tegenstander te veel ruimte, en dan weer zn andere. Belachelijk slechte speler.

14 januari 2016 om 00:20

Grappig feitje is wel dat Flamini sinds 2004 elk jaar met zijn ploeg in de (voorronde) championsleague plaatsen is geëindigd. iets wat bij AC Milan niet gebeurde het seizoen voor hij kwam en het seizoen nadat hij vertrok.

13 januari 2016 om 23:12

Niet Flamini zijn schuld vond ik. Natuurlijk is hij niet goed genoeg, maar Ramsey moet eens slimmer worden. Die man rent elke keer naar voren, echt elke keer terwijl dit lang niet altijd kan. Dan moet hij weer helemaal terug, maar dat is bij zo'n hoog tempo niet te belopen. Ook met drukzetten staat die vent soms naast Giroud.. Dat kan gewoon niet. Flamini komt dan te vaak alleen te staan en daar heeft hij simpelweg de kwaliteiten niet voor. Hij gaat dan vol voor de bal, denkt hem te hebben, maar heeft hem niet. Bam, cm blok is weg en Liverpool kan door.

13 januari 2016 om 23:15

Ik mis Coq en Cazorla! Met deze 2 mannen had Arsenal zeker gewonnen vandaag.
Alexis is ook een gemis, maar Campbell deed mij hem ff doen vergeten.

13 januari 2016 om 23:16

Campbell toont vooral aan hoe slecht Theo eigenlijk is.

13 januari 2016 om 23:20

Theo was om te huilen idd.. Heeft echt niets goed gedaan. Natuurlijk wisten we dat het altijd een beperkte speler was, maar dit seizoen lijkt hij het helemaal verleerd. Die jongen moet gewoon puur gebruik maken van zijn snelheid en meer niet.

13 januari 2016 om 23:21

Coq missen we enorm zeg.. Cazorla en Alexis ook zeker, maar Ramsey speelt meestal wel goed en Campbell wordt steeds beter. Die steekballetjes van die man ook, prachtig.

13 januari 2016 om 23:40

Nou Theo had wel één heerlijke actie vanaf eigen helft waar die uiteindeljik te zelfzuchtig was, maar dat mag in mijn ogen wel na zo'n goede actie. Voor de rest waren zowel Theo als Ox matig. Als we het nog maar niet over Arteta hebben en Ramsey was redelijk, maar positioneel niet top en qua balverlies ook zeer matig.

Overigens Emre Can had ik een hoge pet van op, maar man o man wat doet die veel onnodige dingen en onnodig veel balverlies/slordige passing zeg! Begon een dubbele schaar op randje 16 te doen en raakte vervolgens de bal bijna kwijt met zijn hak

14 januari 2016 om 14:06

Ja, maar tegenover die geweldige actie stond ook 5 keer enorm gevaarlijk balverlies met uitverdedigen. Theo moet echt weg van dat strafschopgebied bij corners. Laat hem maar lekker voorin staan.
Ox moet zich echt gaan herpakken.. Maar goed, Sanchez en Campbell zijn de basismannen dadelijk.

Vind Emre Can echt een goede speler, maar heb een hekel aan die vent. Zijn uitstraling, zijn gedrag.. Bah. Maar goed, wel een speler waar Liverpool op moet bouwen. Al doet hij idd af en toe nog onnodige dingen net zoals Ramsey dat doet.

Liverpool- Arsenal wat een wedstrijd. Geen geweldig voetbal maar wat een strijd en passie!!!!

Wat een wedstrijd, en dan heb ik t over liverpool-arsenal. We begonnen sterk, met de 1-0 alleen je weet dat t lastig wordt tegen arsenal om dan de voorsprong te houden. Bij 2-1 krijgen we een corner tegen en dan weer een corner die erin vliegt. Deze keer niet een hele erge fout van mignolet, goede goal Olivier!
En dan, door die pressing in de eerste helft, door het moordende tempo wordt je moe. Alleen wij hadden t geluk dat arsenal ging zakken, niks meer ging doen en niks deed met de invallers.
En dan met invaller benteke, die m voorlegt aan Allen, ook een invaller, valt ie in de 90ste minuut. Prachtig moment, meer zat er misschien niet in. Belangrijk is t ook dat je weer het spel speelt zoals t moet! Nu op naar man united!

Doodzonde dat Liverpool Mignet heeft. Wat is dat toch een matige keeper. Had de eerste 2 goals makkelijk kunnen voorkomen. Als Liverpool wil meedoen om de prijzen. Dan moeten ze eerst met een andere keeper beginnen. Ook die Bogdan kan er helemaal niets van.

Goede wedstrijd gezien van beidde kanten. Tempo was hoog en dit was een verdiend gelijkspel.
Ik heb goed op Arteta gelet laatste 5min en hij liet zijn man 2 keer voorbij. De eerste werd gelukkig weg getrapt.. maar bij 2de viel jammer genoeg 3de goal voor Liverpool.

Wenger moet echt stoppen met Arteta te gebruiken om zogezegd voorsprong te verdedigen laatste minuten, zag liever Chambers invallen voor Ozil.. Dat gaat gewoon niet met spelers die hij heeft. Het ging juist zo goed 2de helft..

Never change a winning team! Ozil kon laatste minuten nog door hoor.
Joel Campell wissel was terrecht.. Deze man gaf 250% deze wedstrijd!
Klopp zijn wissels waren gewoon beter en heeft resultaat behaald die hij wou.

13 januari 2016 om 23:05

Wie moet Wenger op Arteta na inbrengen dan? Normaal gesproken zijn de wissels inderdaad vreselijk, maar hij had volgens mij niet veel opties. Niemand wordt vrolijk van Arteta, maar het was vandaag een logische keuze. Je kan eerder het terugzakken verwijten aan de late gelijkmaker van Allen.

13 januari 2016 om 23:06

Chambers is beter.

13 januari 2016 om 23:08

Gewoon niet. Ozil moest blijven staan.

13 januari 2016 om 23:12

Inderdaad, Ozil laten staan of Chambers die 2x beter is dan Arteta op alle vlakken.

13 januari 2016 om 23:09

Dat snap ik echt ook niet.. Je brengt Arteta erin die zo sloom is en totaal niet voor de verdediging kan hangen want hij laat telkens zijn man voorbij...

Chambers heeft zijn lengte mee en is redelijk snel dus dat zou de ideale wissel zijn maar helaas typisch Arsenal weer..

13 januari 2016 om 23:13

Ben ik wel met je eens over Arteta. Die man is dan wel meer controlerend, maar hij wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Als hij druk gaat zetten is de tegenstander er zo langs met een simpele beweging en duels wint de beste man ook niet.

Gelukkig komt Elneny.

13 januari 2016 om 23:26

Ik snap Wenger soms echt niet... Als je Ozil gewoon laat staan en Flamini eraf haalt voor Chambers kan je nog vooruit voetballen en zo tijd winnen.. Arsenal is geen Juventus dat we zo erg achterover kunnen leunen.. Ik vraag me af hoe de Arsenal spelers zich voelen nadat je het zo makkelijk weer weg geeft..

Ben benieuwd hoeveel punten Arsenal gaat pakken uit deze periode (bpl)

- Stoke A
- Chelsea H
- Southampton H
- Bournemouth A
- Leicester City H
- United A

13 januari 2016 om 23:34

Ik zou ook wel eens in zijn hoofd willen kijken en zien wat daar mis gaat op zo'n momenten.

Ja wordt een zware periode en ik ben bang dat we veel punten gaan verspelen. Uit bij Stoke dat in topvorm is wordt enorm lastig, die zie ik Arsenal niet winnen. De rest zal ook echt niet makkelijk gaan.. Leicester daarentegen heeft al veel lastige wedstrijden achter de rug en ze staan gewoon nog steeds gedeeld 1e, die nemen die 1e plek weer over en ze houden het misschien nog vol ook. City zal ook over ons heen klimmen ben ik bang.

Ik begin wenger zat te worden, ziet de man niet dat Gibbs gwn een linksback is!? en Arteta? hebben we niets anders lopen meer? Breng desnoods iemand uit de jeugd erin die gwn op de vleugels kan spelen! het gebeurd ons nu echt te vaak dat we onder druk komen te staan aan het einde van de wedstrijd, hele dure punten laten liggen vandaag. Mijn complimenten aan leicester, die doen wel gwn wat ze moeten doen.

De wedstrijd van de 'gegenpressing'. Een wedstrijd met veel fouten, snelle omschakelingen en uitblinkende creatievelingen die duidelijk teveel ruimte kregen van de tegenstander. Heb genoten van Firmino, Özil en Bellerín; die laatste floreert bij dit moordend hoge tempo en maakt dan het verschil door z'n belachelijke snelheid.

Berooft?? Wat een slechte titel zeg. Punt zwaar verdiend.

Wat was dit een heerlijke match om te zien! Veel foutjes aan beide kanten maar ook ongelooflijk snel en mooi voetbal tussendoor. Wat speelde Giroud vandaag weer een heerlijke wedstrijd, ook alle credits naar de 2e goal van Firmino wat een klasse goal was dat zeg!
Al met al genoten van deze match en naar mijn mening een terechte uitslag

Allereerst: wat een wedstrijd zeg! Heerlijke voor de neutrale toeschouwer!

Dan mijzelf als Arsenal-fan. Zeer teleurgesteld dat het weer inde laatste minuut fout gaat. Wederom na het wisselen van Ozil en die verdomde Arteta erop gaat het weer fout!! Wenger verkoop die Arteta aub!
Bijna altijd als hij erop komt voor Ozil is het gedaan met de rust aan de bal en dergelijke...

Daarnaast vindt ik het gelijkspel niet echt verdiend. Liverpool was de eerste 20 minuten knap sterk, maar Arsenal was toen zeer effectief. Erna was Arsenal echt de bovenliggende partij en moest Giroud zijn derde van de avond maken (dat was zijn 2e geweest) voor open goal notabene.

Verder speelde heel Arsenal sterk en vond ik bij Liverpool met name Emre Can, Jordon Ibe en Simon Mignolet echt enorm tegenvallen. Daar waar ik bij Arsenal dat een stuk minder had met basisspelers. Enige die slecht waren bij Arsenal waren de invallers Chamberlain & Arteta in mijn ogen... Wellicht dat je Ramsey als slordig kan beoordelen, maar matig ook weer niet.

Verder een genot om te zien hoe Joel Campbell groeit zeg! Wat een parel! Zag mensen zeggen: waarom speel Ox niet en Campbell? Maar Campbell is zo goed! Echt niet normaal! Heerlijk als Campbell-fan zijnde dat hij het nu echt waarmaakt! Genot!

Verder laat Giroud zien wat voor een spits hij weer is. 2 heerlijke en vooral ook lastige goals, staat wel weer helaas die grote misser tegen over...

Al met al niet helemaal een terechte uitslag in mijn ogen, maar ik kan er (gezien de amusementswaarde van de wedstrijd en de tegenstander, liverpool uit) mee leven.

13 januari 2016 om 23:09

Gelijkspel idd niet terecht. Liverpool verdiende het om te winnen. Probeer het objectief te zien.

13 januari 2016 om 23:11

Verdiende te winnen? Arsenal is een strafschop ontnomen (campbell wordt omlaag getrokken), er worden 2 ballen van de lijn gehaald en Giroud mist voor open goal? Hoezo verdiende Liverpool te winnen? Vanwege 20 spectaculaire minuten aan het begin en wat opportunistisch voetbal tegen het einde aan met notabene een CV in de spits?

13 januari 2016 om 23:15

Volgens mij heb ik die overtreding op Campbell gemist, maar een gelijkspel is volgens mij terecht. Liverpool in de beginfase sterk en Arsenal vooral in de tweede helft.

13 januari 2016 om 23:16

Ik vind ook dat Liverpool het meer verdiende dan Arsenal. De eerste helft kun je ze tegen elkaar wegstrepen, de 2e helft was Arsenal sterker tot de 2-3. Daarna was het echter dramatisch slecht, zakte ze weer onbegrijpelijk ver in en was Liverpool gewoon een stuk sterker. Niet eens dat ze geweldig speelde, maar er was constant druk en dreiging en ze hebben zeker de kansen gehad. Met iets meer geluk vliegt de bal er eerder in en verlies je op het laatst nog.

Arsenal heeft dat allemaal over zichzelf af geroepen, dat maakt het erger.

13 januari 2016 om 23:27

Eerlijke comment van je, de meeste onthouden alleen het spel van hun eigen ploeg en vergeten naar de wedstrijd als geheel te kijken waardoor ze zich altijd tekort gedaan voelen.

13 januari 2016 om 23:37

Yup LFC verdiende het te winnen, iig meer dan Arsenal. Waren continue in de aanval.

13 januari 2016 om 23:42

Continue in de aanval met vrij weinig grote kansen, in tegen stelling tot Arsenal (zoals ik hierboven al noemde) en daarnaast ook nog eens benadeeld wat betreft de pingel...

14 januari 2016 om 01:34

Die pingel was net zo min een pingel als die handsbal van jullie kant in de eerste helft, hou toch op man met dat gezeik. Gelijkspel is op zijn plaats, liverpool speelde beter, arsenal had de grotere kansen. Klaar over, mooie pot gezien. Joe

Een geweldige wedstrijd, maar ik word zo boos over die laatste goal he. Het is weer typisch... had je weer uit kunnen lopen krijg je dit!

Dit krijg je met waardeloze wissels als Arteta en Gibbs. Twee keer gelijk tegen Liverpool. Twee keer een scheids die capitale blunders maakt. Clyne had 100% rood moeten hebben na de hands en daarna de schandalige trap op Campbell.

13 januari 2016 om 23:12

Denk dat je vandaag toch eerder Chamberlain & Arteta bedoeld toch? Gibbs viel aardig in ten opzichte van Chamberlain hoor. Die o.a. bij een counter Ozil zo vrij voor goal kon zetten maar gewoonweg niet keek of niet wilde kijken...

14 januari 2016 om 01:36

Aaaah Arsene Wenger zit ook op voetbalzone? Altijd maar dat commentaar op alles en iedereen.... Als er al een team verdiende te winnen, dan was dat eerder Liverpool dan Arsenal als we kijken naar het spelbeeld. Gelijkspel is gewoon zwaar terecht, hou dat trieste geklaag lekker voor je

14 januari 2016 om 07:33

Wat loop je nou constant te wenen over die vermeende rode kaart van Clyne. Hij krijt geel voor hands, als vervolgens Milner de bal tegen de achterlijn van Arsenal wil voorgeven en deze bal tegen een uitgestoken arm aankomt, krijt Liverpool slechts een corner in plaats van een vrije trap en geel voor de speler van Arsenal (weet zo gauw niet meer welke speler het was). Campbell zaagt Moreno af met gestrekt been over de bal, weer niet eens een vrije trap. Vervolgens geeft Clyne een tikje tegen de knie van Campbell ter hoogte van de middenlijn en dan zou dat opeens zwaar genoeg zijn voor een tweede geel. Hou toch op. Het valt me sowieso op dat zowel na de wedstrijd als in het live meepraten jij echt 9 van de 10 keer loopt te zeuren over het optreden van de scheidsrechter.

14 januari 2016 om 08:28

Nuance aanbrengen hierbij, Clyne maakte bewust hands omdat Monreal hem voorbij was. Campbell kreeg de bal via z'n voet tegen z'n hand en toen ging ie over de achterlijn.

Normaal gesproken is die schop van Clyne een gele kaart, maar een tweede zou wat zwaar geweest zijn. Hij komt dus goed weg.

Geweldige wedstrijd, niet meer niet minder en de uitslag is niet meer dan terecht. Waar ik mij wel aan kan irriteren is dat als Arsenal op voorsprong komt zij altijd terugzakken en alleen hun spel spelen dmv de counter. Monreal en Özil hebben zich ijzersterk herpakt in de tweede helft.

Gelukkig dat City gelijk heeft gespeeld en we staan nog steeds eerste. Motm voor mij was toch wel Giroud.

Haha, toen ik Allen aan de zijkant zag staan dacht ik al; stel voor dat uitgerekend hij de gelijkmaker scoort. En ja hoor.. Haha! Mooie wedstrijd en nu op naar het weekend tegen Stoke uit. Altijd moeilijk.

PS. Gibbs alleen inbrengen als LB, niet meer als middenvelder. Dat levert toch niets op.

Echt genoten! Na gister denk je dat het niet mooier kan en dan krijg je nog zon wedstrijd. Prachtgoals van firmino en Giroud en bij Liverpool vond ik verder Moreno en Ibe sterk / dreigend spelen.

13 januari 2016 om 23:13

Ibe was dreigend, maar daar was ook alles mee gezegd. 0,0% rendement en het is dat Liverpool amper wisselmogelijkheden was, anders had Klöpp hem denk ik ook wel gewisseld hoor! Vond hem één van de minste, zo niet de minste aan de kant van Liverpool!

13 januari 2016 om 23:24

Klopt Ibe was niet echt gelukkig in z'n acties en zat wel tegen een wissel aan, maar als hij de bal had gebeurde er wel wat. Zie wel potentie in zijn spel want heeft wel de dribbel en snelheid om een goede buitenspeler te worden.

13 januari 2016 om 23:43

True that. Speelde overigens ook tegen een Nacho Monreal die echt al 1,5 seizoen zo wat constant goed aan het spelen is! Wat een onderschatte back is dat zeg! Europese top in mijn ogen!

14 januari 2016 om 07:39

Inderdaad. Ik vond het vooral de verdienste van Monreal die constant de goede kant koos en daardoor ervoor zorgde dat Ibe er amper voorbij kwam. Ook eens met Pieter trouwens dat er wel altijd wat gebeurt als hij aan de bal komt. Hij moet alleen beter leren kiezen wanneer hij zijn actie moet maken en wanneer hij moet afspelen. Ook moet hij zijn acties niet te ver doordraven. Echter is hij nog jong en enorm talentvol, dus zie het wel met hem goed komen.

Vermakelijke duels in deze speelronde. Vond dit wel een terechte uitslag. Beide partijen hadden delen van de wedstrijd in handen, waarbij er snel en dominant voetbal werd gespeeld. Ik vond het trouwens echt oliedom van Firminho dat ie zn shirt bij de 1-0 uittrekt en gelijk geel pakt zo vroeg in de wedstrijd. Ook een manier om je team bewust en opzettelijk te benadelen. Overigens wel een hele mooie schot bij de 2-1. En wat een misser van Giroud, zeg.

Jammer dat de meeste reacties over Liverpool-Arsenal zijn. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar de prestatie van Leicester is erg knap. Doen nog steeds mee in de top. Prachtig.

13 januari 2016 om 23:30

Inderdaad, ik had liever een apart topic gezien over de wedstrijd Leicester-Tottenham.

Klopp moet op zijn tellen passen. De bevelhebbers op het hoogste niveau dienen zich nooit zo emotioneel en inpulsief te gedragen. Gebeurt het af en toe, dan kan men het nog als passie beschouwen. Als het te vaak voorkomt, dan tast het de geloofwaardigheid aan.

Nou... het duurde even maar daar ben ik dan!

allereerst heb ik (stiekem) toch genoten van dit foutenfestijn! uiterst vermakelijk wedstrijd die door de fouten over en weer alle kanten op kon gaan.

Minpunten bij Liverpool:
Can, verdedigend vind ik hem prima en met zijn 4 paardenlongen legt hij heel veel energie in de wedstrijd en maakt hij ontzettend veel nuttige meters! maar daar is ook alles mee gezegd. zijn passing is nog slechter dan die van Lucas, en ik stoor mij steeds meer aan zijn irritante gedrag als hij gewoon een overduidelijke overtreding maakt, gaat hij boos naar de scheids.. lekker boeiend man accepteren en verder spelen.. er is toch al gefloten

Mignolet, man man man! waarom hij Simon heet dat weet niemand, zijn ouders hadden hem beter Error kunnen noemen. meeste cleansheets van 2015, prima! maar ook de meeste errors.. er waren maar 2 keepers slechter afgelopen jaar dus dat zegt al genoeg. contract verlenging prima, maar dan wel als 2e keeper, vind hem op de lijn prima, zijn reflexen zijn erg goed maar standaardsituaties en hoge ballen zijn erg zwak bij hem.

Ibe, ik zei dat hij meer talent had dan Sterling, maar was vandaag echt zeer slecht, wist volgens mij zelf niet goed wat die allemaal deed, ik vergelijk hem een beetje met Fischer, zo'n jongen is door alle druk helemaal niet meer vrij in zijn hoofd.. Fischer heeft dit ook, die legt ook veel te veel druk op zichzelf terwijl gewoon lekker voetballen vaak het beste werkt.

pluspunten Liverpool:
-Firmino, liet de 1e helft bijna 3 keer zijn klasse zien, weergaloze goal natuurlijk die 2e, is nog wat ruw maar zie hem steeds beter worden.

-Lallana, maakte het de verdediging van Arsenal erg lastig ook met name de 1e helft, continu jagen, slim zowel met als zonder bal.

-Henderson, speelde niet groots maar zat verdedigend werkelijk overal tussen, is de motor van ons middenveld de ene wedstrijd in aanvallend opzicht erg goed, en de andere wedstrijd verdedigend weer als een huis!

tevens vond ik Ozil een keer goed spelen tegen Liverpool! daar waar ik hem vroeger nog weleens verweet van luiigheid speelde hij vandaag zeer verdienstelijk. ook niet groots maar beter dan de vorige keren tegen ons

tevens kon je over en weer wat dingen tegen elkaar afstrepen.. maar ergerde mij ook wel aan Campbell.. ging echt continu naar de grond bij elke schoenveter die geraakt werd. die mag zo in het rijtje: Young, Busquets, Bale, Suarez en Ronaldo bah om te kotsen gewoon. want voetballen kan die wel.

14 januari 2016 om 10:09

Ik vond dat van Campbell wel meevallen eerlijk gezegd. En wat je zegt over Ozil: de wedstrijd vorig seizoen vergeten waar hij de vrije trap er nog inkrulde en overall de motor was van de aanvallen van Arsenal? Ozil speelt al meer dan een jaar constant goed en is ook beslissend geweest in meerdere toppers, dus het mag wel eens klaar zijn met de kritiek dat hij zich meer moet laten zien en minder lui moet zijn! Uiteindelijk is 3-3 een zeer terechte uitslag waarbij Liverpool beter speelde maar Arsenal grotere kansen had. Het is voor ons als Arsenal supporters alleen wel erg zuur dat in de 90e minuut die gelijkmaker valt door, jawel, onze grote vriend Arteta.. Hij ziet Allen lopen en laat hem gaan, loopt de 16 in om lucht te dekken en vervolgens toe te kijken hoe Benteke kopt en zijn man Allen (hoe kan het ook anders!?) de bal er alsnog inschiet. Kan er nog boos om worden dat die man nog steeds bij Arsenal speelt!!

Ik was eerst heel erg gefrusteerd door dit resultaat, al helemaal om dat de treffer zo laat valt. Maar aangezien City ook gelijk heeft gespeeld en spurs heeft verloren kan ik er wel mee leven. 3-3 is al met al ook wel een terechte uitslag

Spurs was beter dan Leicester, erg jammer van deze nederlaag. Denk dat Champions League voetbal gewoon het doel moet zijn, de titel lijkt me onwaarschijnlijk.

Een geweldige wedstrijd! Zie Arsenal altijd graag winnen maar was ergens blij dat Liverpool de late gelijkmaker maakte. Geheel terecht wat mij betreft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren