Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Eindhovense politie pakt tweetal PSV'ers op na vechtpartij op straat

Laatste update:

Maxime Lestienne en Jeroen Zoet zijn zaterdagavond na een vechtpartij opgepakt door de politie. De twee PSV’ers zochten na het duel met PEC Zwolle (3-2) het Eindhovense uitgaansleven op en raakten daar slaags, zo heeft de club zondagmiddag bevestigd tegenover Omroep Brabant.

/

Een van de twee is aangehouden vanwege ‘vechten op straat’, de ander voor het belemmeren van de arrestatie. De club heeft nog geen mededelingen gedaan over wie van de twee verantwoordelijk is voor welke overtreding. PSV wil zo snel mogelijk met Zoet en Lestienne om de tafel om het voorval te bespreken. De zaak zal dan intern worden afgehandeld.

Lestienne vierde in het duel met PEC nog zijn rentree, nadat hij lange tijd niet in actie was gekomen vanwege het overlijden van zijn beide ouders. Hij leverde de assist bij het winnende doelpunt van Luuk de Jong, een kwartier voor tijd.

Heftige beelden uit Eindhoven! De aanhouding van Maxime Lestienne en een aangeschoten Jeroen Zoet die aan het bekvechten is met de politie. (Via Frank Brouwers)

Posted by voetbalzone on zondag 20 december 2015

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach, kan gebeuren. Beetje vechten doet iedereen!!!

20 december 2015 om 13:12

Oh..

20 december 2015 om 13:13

Ik hoop dat je een grapje maakt. Simpel gedrag, daar moet je toch boven staan, al helemaal als prof.

20 december 2015 om 13:16

Nee, ik maak geen grapje.

20 december 2015 om 13:22

Door mensen zoals jij is de wereld een droevige plek. "beetje vechten doet iedereen", doe niet zo primitief.

20 december 2015 om 13:27

Weet jij wat gebeurd is dan?
dus hoe weet je dan of ze zich wel of niet als profs hebben gedragen?

20 december 2015 om 13:37

Als je opgepakt wordt wegens het belemmeren van de politie, dan heb je je niet als prof gedragen. Lijkt me vrij duidelijk, dus eentje zit er goed fout.

Over de vechtpartij zelf zal ik geen uitspraak doen, dat ligt er maar aan wat er gebeurt is. Ook al ben je prof, als je aangevallen wordt mag je jezelf verdedigen. Dus dat moeten we maar even afwachten.

20 december 2015 om 14:09

Ah, jij bent er zo een. Jij loopt weg voor de problemen in plaats van ze ter plekke op te lossen. Ik zeg niet dat je vaak moet vechten, maar het kan altijd voorkomen dat je het niet met elkaar eens bent of dat mensen je op een bepaalde manier beledigen. Dan komt het wel eens voor dat je ruzie hebt (dat is normaal gedrag voor een mens). Daaruit kan dan weleens een heftige discussie komen of zelfs een klein knokpartijtje. Mensen die dit simpel gedrag noemen, zijn waarschijnlijk er niet van op de hoogte dat dit normaal instinctief gedrag is (ja, dit zit in de mens, zoek het maar na). Soms is de simpelste oplossing ook echt de simpelste oplossing. Elkaar een tik geven en de week erop samen een biertje kunnen drinken, dat zie ik liever dan mensen die elkaar week in week uit niet kunnen luchten, omdat ze hun problemen niet oplossen.

Vind verder ook niet dat je kunt oordelen over Zoet zonder dat je de situatie weet. Zoet zal beter weten wat er gebeurd is dan de politie en het daarom misschien wel terecht niet eens zijn met de aanhouding van Lestienne.

20 december 2015 om 14:17

Verzet tegen de politie is nooit terecht. Juist van een prof verwacht je het goede voorbeeld, zeker nu richting het einde van het jaar wanneer hulpverleners het al vrij zwaar hebben. Het net het filmpje gezien op het AD, Zoet gedraagd zich echt genant.

20 december 2015 om 14:44

Ik heb de aanhouding ondertussen gezien. Zoet doet nog minder dan niets. De Eindhovense politie pakt gewoon alles en iedereen op die in de buurt staat van een vechtpartij. The Flexican heeft daar ook al eens kennis mee kunnen maken, ikzelf overigens ook.

De politie heeft daar overigens gelijk in hoor. Met al die omstanders is het onmogelijk om daar eens even rustig uit te gaan zoeken wie wat heeft gedaan. Daarom nemen ze gewoon iedereen mee en lossen het elders op.

20 december 2015 om 14:46

Nijogeth

Ik weet niet in welke tijd jij nog leeft, maar dat ene week klappen en de week erop een biertje drinken is al even niet meer hoor.
De meeste mongolen die lopen te knokken (want zo standaard is het echt niet) hebben of een mes tussen de ribben, een kogel in hun rug of worden toegetakeld door 5 man.

20 december 2015 om 14:53

Er zal inderdaad verschil zijn tussen een grote stad en een groot dorp/kleine stad, Ronzon. Een plek waar veel mensen elkaar kennen, daar geldt toch wat meer controle en haal je zoiets nog niet in je kop.

20 december 2015 om 15:51

Bieroloog, ik zie toch duidelijk in de video dat ze dhr Zoet meerdere malen verzoeken om te vertrekken.
Als er iemand word aangehouden dan moet je de politie gewoon met rust laten.

20 december 2015 om 13:13

Zo is dat iedereen heeft wel eens een keer paar klappen uitgedeeld, boete geven en klaar niet teveel ophef om maken

20 december 2015 om 13:22

Ben het met je eens. Af en toe uitdelen moet nu eenmaal. Snel afhandelen dit, op naar 2016!! Ze maken weer van een mug een olifant.

20 december 2015 om 13:32

Nou, dan zal ik wel een uitzondering zijn, maar ik heb nooit de drang gevoeld iemand een klap te geven en er ook nooit een ontvangen. Als je een beetje verstand hebt kan je dat soort situaties vrijwel altijd vermijden lijkt me.

20 december 2015 om 14:27

Ik heb ook nog nooit een klap uitgedeeld of ontvangen

20 december 2015 om 14:47

Zoals het verhaal nu is in Eindhovense kringen: Lestienne werd beroofd en kreeg de dader zelf te pakken. Daarna werd hij gearresteerd en probeerde Zoet dat te voorkomen. Die arrestatie heb ik gezien overigens, Zoet doet niets agressief maar is gewoon vervelend. Terecht meegenomen dus, om het op een rustige plek uit te zoeken.

20 december 2015 om 13:24

Vechten en Stratum horen wel een beetje bij elkaar ja. Het is natuurlijk niet goed, maar we meten ook niet doen als of het iets verschrikkelijks is, zulke dingen gebeuren.

21 december 2015 om 08:40

Urrie, als prof voetballer, mag dit niet en jij denkt dat dit wel kan, niet normaal zeg. Zij hebben een voorbeeldfunctie en laten dit dan zien. Zeker vechten men, maar zij moeten hun hoofd erbij houden. Van Liestienne ja, al mag het niet, de frustratie van de afgelopen tijd zal partte spelen, maar ook dan nog, had hij zijn hoofd erbij moeten houden en weglopen en Zoet had zich er niet mee moeten bemoeien.

Ben er zelf niet bij geweest maar vrees dat er vervelende dingen over de ouders van Lestienne zijn gezegd..

20 december 2015 om 13:16

Puur speculeren. Misschien zaten Zoet en Lestienne wel fout?

20 december 2015 om 13:18

Klopt, ik baseer het ook nergens op maar lijkt me wel toevallig dit.

20 december 2015 om 13:27

Maar hoe verklaar je die agressiviteit richting de politie dan? Een van de twee is in ieder geval daarom opgepakt.

20 december 2015 om 13:58

Ik heb net filmpje gezien, maar viel wel mee met aggressieviteit van Zoet hoor. Stond alleen te discusieren. Waren wel veel anderen die de arrestatie probeerden te voorkomen. Overigens is degene waar Lestienne ruzie mee had gevlucht toen de politie kwam. Kans is dus groot dat hij zich alleen maar verdedigde.

20 december 2015 om 14:00

@ Speedy. Als je ziedend op iemand en de politie komt ertussen ben je niet opeens de rust zelve.

20 december 2015 om 14:12

Lekker speculeren weer Speedy. Als je de beelden bekijkt zie je dat er totaal geen agressiviteit naar de politie is. Zoet wilde naar de opgepakte Lestienne toe en werd tegengehouden. Toen is hij dom genoeg het blijven proberen en opgepakt.

20 december 2015 om 14:18

Ik heb het filmpje ook gezien, totaal geen respect voor de politie heeft die jongen. Echt genant.

20 december 2015 om 15:53

Je hoeft niet agressief te doen om aangehouden te worden voor belemmering hoor.
Het niet opvolgen van een redelijk verzoek van de politie...dat valt daar ook al onder.

20 december 2015 om 13:39

Ik heb de beelden gezien. Ze waren in Cafe Thomas en het was inderdaad Lestienne die werd opgepakt en daarna Zoet omdat hij de agenten belemmerde om Lestienne mee te nemen.

Saillant detail, de "tegenpartij" bleken vooral vrouwen te zijn en vandaar dat Lestienne waarschijnlijk werd opgepakt. Als hij zelf de slachtoffer was geweest van intimidatie werd hij natuurlijk niet zelf in de boeien geslagen (althans zo denk ik dat de politie het zag).

20 december 2015 om 13:52

Bij vechtpartijen gaat de politie niet aldaar beslissen welke partij schuldig is aan de aanstichting van het incident. Ik heb het zelf helaas ook een aantal keren meegemaakt, waarbij ik slechts mijzelf verdedigde. Maar op dat moment neemt de politie de betrokkenen mee, vanwege het alcohol dat in het spel is, een dag later wordt er dan uitgezocht hoe de vork in de steel steekt.

Of er dan vrouwen de tegenpartij zijn, lijkt mij niet zo relevant. Ook die kunnen iets laten escaleren. Het is niet per definitie zo dat vrouwen dan onschuldig zijn, omdat ze niet perse intimiderend overkomen.

20 december 2015 om 14:01

In het geval van Sneijder toendertijd werd hijzelf niet opgepakt, maar zijn "belagers" (ondanks dat ze in elkaar werden geslagen door de entourage van Sneijder).

Zoet zou anders ook direct zijn opgepakt want hij was er ook bij betrokken, maar hij werd pas later opgepakt omdat hij dus Lestienne probeerde "te bevrijden".

20 december 2015 om 14:15

Ik ben weleens aangevallen door iemand die wat had gebruikt. Toen de politie eraan kwam zat ik bovenop hem, maar omdat ik de enige was die kon vertellen wat er gebeurd was en hij niet eens wist wat er gebeurd was, werd hij afgevoerd. Het verschil is wel dat ik heel rustig was tegen de politie en hij er heel opgefokt bij stond. Ik ben daarom van mening dat de manier waarop je tegen de politie doet, veel kan uitmaken omtrent het opgepakt worden of niet.

20 december 2015 om 14:22

Precies Nijogeth en vandaar dat ik in mijn eerste reactie ook vermeldde "althans zo denk ik dat de politie het zag".

Ze nemen echt niet lukraak iedereen maar mee.

20 december 2015 om 14:50

Dat doen ze dus wel. Iedereen wordt meegenomen, vaak genoeg meegemaakt. Overigens gaat het verhaal dat Lestienne beroofd werd en de dader zelf te pakken kreeg. Lijkt me een stuk aannemelijker dan dat hij vrouwen aan gaat vallen.

20 december 2015 om 14:52

Ligt er maar net aan met wie je te maken hebt. Je hebt hele schappelijke agenten maar ook van die ''no-nonsense'' figuren. In Eindhoven heb ik beide vaak meegemaakt. Bij sommige krijg ik zelfs het idee dat zij zelf op confrontaties uit zijn..

20 december 2015 om 14:30

Moet je mee kunnen omgaan als Prof-speler. Je weet dat er mensen triest zijn dat soort gebeurtenissen erbij te halen, moet je niet op ingaan.

Stelletje amateurs!

Allereerst je voorbeeldfunctie, daarnaast moet je je gewoon niet laten provoceren!

20 december 2015 om 13:16

Je weet toch niet wat er gezegt is. Bijvoorbeeld Als er verkeerden woorden zijn gezegt over de ouders van lestienne dan vind ik dat je klappe verdient

20 december 2015 om 13:28

Maar dat geeft je dan toch geen recht om je aggresief richting de politie op te stellen?

20 december 2015 om 14:01

Als je woorden beantwoordt met klappen ben je gewoon een simpele proleet die een straf verdient.

20 december 2015 om 14:17

Ik zie op het filmpje niemand agressief doen tegen de politie. Alleen Zoet die in discussie gaat en naar Lestienne wil lopen en wordt tegengehouden. Dat vind ik niet agressief, maar eigenlijk heel normaal. Hij weet waarschijnlijk beter wat er gebeurd is en dat het misschien niet terecht is dat Lestienne wordt opgepakt.

20 december 2015 om 14:22

Nee hoort, hij weigert naar de polititie te luisteren en blijft proberen door te dringen richting Liestenne en weigert elk politie bevel op te volgen. Goed dat hij is opgepakt, ik hoop dat hij net zo hard aangepakt wordt als die Ajax speler uit de A-jeugd.

20 december 2015 om 13:14

Jij was er bij en laat ook alles tegen je zeggen?

20 december 2015 om 13:25

Dit is heel anders. Als ik of elke andere doodgewone burger ga knokken dan gebeurt het gewoon, word je opgepakt als je pech hebt en krijg je een proces-verbaal.

Als profvoetballer weet je dat alles wat je doet onder een vergrootglas ligt. Zie hier dat wij er nu over discussiëren. Als een profvoetballer gaat knokken en opgepakt word weet je dat hee Nederland het gaat weten, gebeurd niet als jij of ik ga knokken.

Daarnaast heeft een van de 2 de arrestatie belemmerd. Dat is gewoon de politie van het werk houden en dat doe je niet als het jou schuld niet is

20 december 2015 om 14:21

Ik vind dat altijd zo'n onzin. Dus omdat je onder een vergrootglas ligt, moet je je anders gaan gedragen als normale mensen? En als ze zich anders gaan gedragen, dan wordt er weer gezegd dat ze normaal moeten blijven. Wat willen mensen nou?

Verder zie ik in het filmpje geen belemmering van een arrestatie. Alleen Zoet die wat discussieert met de agenten en naar Lestienne wil. Ja, dat zien sommige agenten al als het belemmeren van een arrestatie en is misschien niet het slimste wat je kan doen. Aan de andere kant weet Zoet wel wat er is gebeurd en de politie niet en is het misschien niet terecht dat Lestienne wordt opgepakt.

20 december 2015 om 13:17

Je weet toch helemaal niet wat er gebeurt is man!
Mischien zijn ze wel aangevallen. Amateur

20 december 2015 om 13:17

Als ze jou tegen je kop slaan laat jij dat dus gewoon gebeuren? Want je hebt tenslotte een voorbeeldfunctie. Alex en Farfan sloegen er regelmatig op los in Eindhoven. Daar werd destijds geen ruchtbaarheid aan gegeven. Dus waren het in jouw ogeb voorbeelden? Die politieagent die zo nodig op wou scheppen tegen de media zit hier fout.

20 december 2015 om 13:21

Stratumseind en vechten, is dat geen pleonasme? Ik kan me wel herinneren dat ik bij de Bermuda (toen die nog bestond) regelmatig Psv'ers tegenkwam, dat was altijd wel gezellig.

20 december 2015 om 13:45

Bermuda ja! Was altijd wel lachen daar tot diep in de nacht, zeker als bijvoorbeeld Reis of zelfs Manolev langs kwamen. Moet wel zeggen dat er ook vaak wel een gespannen sfeertje hing buiten, vechtpartijtjes waren eerder regelmaat dan uitzondering.

Wow, dit had ik niet zien aankomen. :S

Ik vermoed dat alcohol een grote factor is in dit hele verhaal. PSV moet dit zo snel mogelijk oplossen. We kunnen dit niet gebruiken. Kijk maar naar de tijden met de rotte appels zoals Lens en Toivonen. Rust binnen de club is noodzakelijk.

20 december 2015 om 13:18

Met Thijs Slegers als perschef heb ik er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.
De kans is wel groot dat de NOS nu die enge Joep Schröder naar de Herdgang gaat sturen waar hij met zijn kruiperig stemmetje vervelende vraagjes aan de spelers gaat vragen over het incident.

20 december 2015 om 13:26

Precies dit. Ik ben bang dat de media dit hele incidentje zullen uitvergroten om onrust te creëren. Het is nu aan PSV om de rust te bewaren. Ik hoop dat ze in het recente verleden hebben geleerd van de situatie rondom Lens toen hij Mathijssen opwachtte bijvoorbeeld. Als Jeroen en Maxime met elkaar hebben gevochten moet hun conflict zo snel mogelijk worden beslecht. Een slechte sfeer binnen de groep kan negatieve gevolgen hebben voor de prestaties.

20 december 2015 om 13:42

De media? De media constateren alleen wat. De media heeft toch niet lopen matten? Je doet net of alle media er steeds van alles aan doen om PSV slecht in het nieuws te brengen. Wat een enorme Calimero reactie is dit.

20 december 2015 om 13:55

Er staat inderdaad niet duidelijk of ze ruzie met andere mensen of met elkaar hadden. Zelfs als je prof bent kan dit een keer gebeuren. De boel wordt nu natuurlijk weer overdreven.

Hahaha is goed voor de team spirit. Zoet lijkt me de rust zelve. Ik denk dat ze geprovoceerd zijn maar de waarheid zullen we waarschijnlijk toch nooit te weten komen.

Jeroen Zoet en vechten, die combinatie klopt niet.

20 december 2015 om 13:17

'Belemmeren van de arrestatie.' Denk dat ik wel weet wie dat gedaan heeft

20 december 2015 om 13:22

Hij heeft natuurlijk alle klappen gevangen

Wat is het doel van dit bericht.. Lekker er op los speculeren? Het kan best dat er is geprovoceerd, of dat een van de spelers eerst is geslagen. Er wordt niet gemeld of er nog meer mensen zijn opgepakt. En in het uitgaansleven word je al opgepakt als je je neus snuit tegen een voorhoofd. Kortom: er was een akkefietje, eenstrepers pakten Zoet en Lestienne op. Schokkend hoor!

20 december 2015 om 13:23

Een van de spelers is opgepakt voor het belemmeren van de arrestatie. Die heeft zich dus direct verzet tegen de politie. Lijkt me geen akkefietje dus.

Baby face jeroen zoet? Die is sowiezo in elkaar geslagen! Nee zonder gekigheid. Ja deze jongens hebben een voorbeeld functie, MAAR je weet niet wat er is gebeurd! Misschien begon iemand wel over lestienne zijn ouders en zeg nou eerlijk, dan hadden jullie ook geslagen!

Psv moet het goede voorbeeld geven. Interne straf 5 wedstrijden schorsing

20 december 2015 om 13:23

Ja want het is natuurlijk al duidelijk wat er is gebeurd.

20 december 2015 om 13:42

Misschien eerst even afwachten wat er precies gebeurt is? De ene vechtpartij is de andere niet. Er zit nogal een verschil tussen er zomaar op los gaan slaan omdat je daar zin in had, of iemand een klap geven omdat hij, om maar iets te noemen, aan je vriendin zit of iets vervelends zegt over je ouders die net allebei overleden zijn...

Tja vechtpartijen komen helaas elke avond op Stratum wel een aantal keer voor. En ik kan me zo voorstellen dat je als profvoetballer continue benaderd wordt (zowel positief als negatief) dan kan dat zeker in combinatie met alcohol nog wel eens uit de hand lopen.

Denk dat PSV met deze spelers om tafel moet gaan zitten, en eventueel disciplinair straffen als daar reden toe is..
Nu is het alleen maar speculeren, net zoals destijds met die drie spelers van Jong Ajax en die agente

20 december 2015 om 14:28

Inderdaad. Op de beelden zie je dat Lestienne zich niet echt verzet bij zijn arrestatie en dat Zoet nou niet echt een hele grote belemmering is en alleen maar de discussie aangaat met een agent (misschien wil hij wel het verhaal van hun kant geven).

Bij dat toen met Ajax vond ik ook overdreven. Zeker dat men er constant bijhaalde dat het om een agente ging. Dat is toch niet belangrijk, aangezien ze niet aan het werk was. Ze was dus gewoon een burger. En zoals bekend kan een politieagent in het privéleven ook weleens zich niet aan de regels houden.

20 december 2015 om 15:32

Ajax vond dat een speler moet voorkomen dat hij in een situatie terecht komt waarbij het uit de hand loopt. je bent toch een vertegenwoordiger van de club en de sponser.

In dit geval wordt Philips gewoon compleet voor schut gezet. Ze investeren dik in speciale computergestuurde led verlichting die geweldadigheden daar moeten tegen gaan. Dan gaat daar iemand zich tegen de politie misdragen die elke week met Philips op zijn borst staat te keepen.

Gezien de situatie van Lestienne vind ik het sowieso vrij ongepast om direct weer te gaan zuipen en feesten in de stad bij je eerste wedstrijd.

20 december 2015 om 14:00

Waarom is dat verkeerd?

20 december 2015 om 14:07

Omdat hij blijkbaar zeer zwaar getroffen was. Zo zwaar dat hij maanden niet eens kon voetballen.

20 december 2015 om 14:10

@lovrefc, ik denk niet dat jij kunt oordelen over hoe zwaar iemand getroffen is door een persoonlijk drama.

20 december 2015 om 14:30

Alsof jij daar iets over kan zeggen nadat iemand allebei zijn ouders heeft verloren. Ik denk dat je dan wel wat afleiding kan gebruiken. En ik weet eigenlijk al voor 100% zeker dat ie is uitgelokt door een of andere loser die wat over zijn ouders zei.

20 december 2015 om 15:34

Het was bij de taxi standplaats, voor hetzelfde geldt ging het over voor wie de eerste taxi was en wilde Liestienne voordringen. We weten daar nog te weinig vanaf om te kunnen oordelen.

20 december 2015 om 14:26

Gezien de situatie van Lestienne vindt ik dit heel logisch. Het is misschien niet het beste voor zijn carriere maar drinken andere mensen op zoeken werkt prima om dingen even van je af te zetten. En daarnaast mag hij dat toch lekker zelf weten als hij de volgende training er gewoon is.

20 december 2015 om 14:30

En jij bepaalt hoe iemand om moet gaan met het verlies van naasten? Toen mijn opa na een week in het ziekenhuis overleed, was het eerste wat ik deed lekker op stap gaan. Even aan iets anders denken.

Je bent gewoon een loser als jij je laat uitdagen tot een gevecht. Dan heb je duidelijk je emoties niet onder controle.

Ik kan natuurlijk niet oordelen wat er precies met Lestienne gebeurt is. Meestal zijn er twee schuldige en vaak is het zelfs zo dat beide ook gewoon willen vechten. Anders loop je wel gewoon weg.

Wat Zoet doet vind ik echter diep en diep triest. Ook op de beelden, het is gewoon beneden alle normen en waarden om zo te reageren richting politie.

20 december 2015 om 14:21

Wat doet Zoet dan precies verkeerd? Hij probeert het gewoon op te lossen hoor. Ik denk dat veel vrienden hun opgepakte vriend liever niet afgevoerd zien worden naar het bureau zeker als ze de afgelopen tijd zo veel tegenslagen hebben gehad. Van veel mensen zal de reactie zijn, dat ze proberen hun vriend mee te nemen.

20 december 2015 om 15:36

Hij weigert de bevelen van de politie op te volgen en probeert telkens opnieuw bij zijn gearresteerde collega te komen. Dat is verkeerd. Hij toont totaal geen respect voor de politie waarmee hij willens en wetens het risico neemt dat andere supporters er zich mee gaan bemoeien en de situatie compleet uit de hand kan lopen.

22 december 2015 om 12:37

Makkelijk lullen achteraf, als je daar zo staat met net dat incident achter je rug, schreeuwende mensen om je heen die je niet kent en aan je zitten trekken en opgefokte politie agenten die je maat meenemen die net zijn beide ouders is verloren dan reageer je waarschijnlijk anders dan dat verstandige geneuzel achteraf.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren