Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Depay: ‘Ik heb een eigen kok en nee, dat wordt niet gratis aangeboden’

Laatste update:

Memphis Depay kwam de afgelopen weken meer in het nieuws vanwege de manier waarop hij zich kleedt dan met zijn sportieve prestaties, maar de aanvaller van Manchester United maakt duidelijk dat hij zij sportieve carrière alleszins serieus neemt. Depay zorgt daarbij goed voor zichzelf.

/

“Ik krijg goed te eten thuis”, laat de Oranje-international weten aan De Telegraaf. Die voedzame maaltijden bereidt de buitenspeler niet zelf: “Er wordt voor mij gekookt. Ik heb een eigen kok”, doet de voormalig PSV’er uit de doeken. “Het is allemaal goed geregeld daar. Ik ben met dat soort dingen bezig. Want nee, dat wordt een speler niet gratis aangeboden...”

Depay geeft aan hoeveel hij ervoor doet om in topconditie te zijn en wat er zoal komt bij het vak van profvoetballer. “Er bestaat misschien een beeld dat ik daar niet mee bezig ben, maar dat is onzin”, benadrukt de linksbuiten, die sinds zijn verhuizing van Eindhoven naar Manchester vijf kilo is aangekomen. “En dat is geen vet, hè. Alleen maar spiermassa. Het is best bizar.”

Denk je dat Memphis Depay gaat slagen bij Machester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat het allemaal wel mee valt qua professionaliteit bij memphis. Oke hij draagt andere kleding nou ja dat kan no problem. Ik denk nog steeds dat hij net zoals bij psv keihard werkt voor zijn basisplaats alleen dat hij nog niet goed genoeg is volgens van gaal. Maar ja dat zeg ik ook als buitenstaander hea ..... ! Hoop dat hij alsnog gaat slagen want hen wel een enorme fan van hem als voetballer ook als ajacied zijnde !

11 november 2015 om 09:13

Ik snap je opmerking niet. Je zegt dat het wel meevalt met professionaliteit maar daarna zeg je alleen maar zaken die juist pleiten voor zijn professionaliteit en zijn kleding vind je geen probleem, dus waarom valt het wel mee?

11 november 2015 om 09:22

Hij bedoelt natuurlijk dat het meevalt met zijn professionaliteit en het gebrek daaraan. Mensen zeuren erover en er wordt gezegd dat het wel meevalt

11 november 2015 om 09:24

Hij bedoelt dat het wel mee valt als in: "mensen overdrijven nogal met het zeggen dat Memphis onprofessioneel is, volgens mij werkt hij nog gewoon hard en de kleding boeit mij niet."

11 november 2015 om 10:21

Valt sowieso wel mee denk ik. Kijk alleen al zijn lichaam daar heb je zoveel doorzettingsvermogen voor nodig. En dat gezeur over die hoed. Het is mode. Ik kijk zelf ook veel NBA , nou moet je eens kijken hoe ze daar uit hun dikke auto's stappen. Kunnen zo de catwalk op. Daar hoor je nooit iemand op professioneel zijn. Typische Nl dit, gaat slecht en hebben zondebokjes nodig.

Laat die jongen eens met rust.. Hoe hij zich kleed, lekker boeiend! Al loopt hij in een clownspak met Crocs.. Who cares? Tuurlijk hebben we nog niet de Depay van PSV gezien, maar laat hem even z'n vorm vinden en dan komt het (hopelijk) wel goed met hem!

11 november 2015 om 10:17

Nu ga je te ver. Clownspak of Crocs, tot daaraan toe, maar gecombineerd!! Neen dan moeten we hem echt afschrijven...

En inderdaad, wat een onzin over zijn kleding en zijn eigen stijl. Hij heeft zijn transfer bedrag al goedgemaakt, door United naar de groepsfase te schieten en ze gaan daar nog heel veel plezier van hem hebben. Nu even niet, maar we kunnen niet allemaal Messi en Ronaldo zijn, die vrijwel altijd een hoog niveau etaleren.

11 november 2015 om 13:56

Hahaha het spijt me, maar tegenwoordig weet je het maar nooit met de laatste mode.
Maar ik ben het natuurlijk met je eens.. Depay gaat nog wel erg belangrijk worden voor United. Dat komt zeker wel goed.

11 november 2015 om 10:19

Juist. Tot 2020 zal het mij een rotzorg zijn wat Memphis, Klaassen, Cilissen of wie dan ook doet bij Oranje. De komende 4 jaar gaat het nergens over: spek-en-bonen. EK 2016 doen we niet mee, WK 2018 moeten we niet mee willen doen, niet kwalificeren is handiger dan politiek gedoe. Zielig voor al die journalisten die hun geld moeten verdienen met lulverhalen over Oranje spelers de komende jaren, over een eindtoernooi kunnen ze niet schrijven, dan maar flauwekul opblazen om toch maar iets te verdienen. Een hoedje, een kok.......... gaaaaaaap!

Ze hebben ook bijna geen tijd om zelf te komen XD. maar goed, beter zo dan geen aandacht aan je voeding te besteden. Voeding kan een heel groot verschil maken . Veel te weinig clubs en spelers zijn daar serieus mee bezig

11 november 2015 om 09:24

* Koken

Ze hebben inderdaad maar weinig tijd om zelf ook nog voor hun eten te zorgen, en k zal dr niet eens zin in hebben, om na alle trainingen ook nog zelf te moeten koken..

Verder komt Memphis er wel weer bovenop, als ie een hoed wil dragen dan draagt ie maar mooi zn hoedje..
Nu zorgen dat die weer in vorm komt en zn voeten laat spreken.

11 november 2015 om 09:30

Ze hebben juist wel tijd om zelf te koken, dat bedoelt babymongo juist. Een paar uur trainen per dag, minder dan dat wij werken, en dan heb je echt wel tijd en ruimte om te koken.

Alleen zou ik ook een kok inhuren die mijn boodschappen doet en mijn eten klaar zet, als ik daar een fractie van mijn salaris aan kwijt zou zijn. Daarbij hoef je dan ook niet meer na te denken over hoe voedzaam (of juist ongezond) het eten is.

11 november 2015 om 09:31

haha...goed punt...neem aan dat ie nog wel zelf komt Xd

hoezo al die trainingen? Voetballers trainen amper, tijd zat dus en ik zou het een leuke ontspannen afwisseling vinden, maar wellicht heeft hij er een hekel aan.

11 november 2015 om 09:51

Maar misschien kan die niet koken ik kan t zelf ook niet als me vrouwtje niet kookt rij ik na de frietzaak en deze jongen die huurt een prive kok in ik had dat ook gedaan

11 november 2015 om 10:21

Trainen amper? Gemiddeld 2 trainingen op een dag en krachttraining ala 2+ uur = totaal bijna 8 uur training. Dat is echt niet amper'hoor?

11 november 2015 om 11:16

Ze trainen echt niet 2 keer 3 uur op een dag hoor. En elke dag 2 uur krachttraining lijkt me ook overdreven.

11 november 2015 om 14:04

Haha dat hoop ik wel voor em..
Verder zijn ze per dag zo'n 7 uur bij de club aanwezig. Wat ze er allemaal doen zou ik ook niet weten.. in ieder geval 2x trainen op een dag, dan snap ik wel dat je een cheffkok aanstelt als je toch een aardig salaris opstrijkt.

Hij zal echt niet de eerste speler zijn die zelf een kok heeft. Ik vind het juist een goed iets! Kan hij zelf ook niet zijn eten verprutsen en ziek worden.

Ja doe er nog maar 5 kilo spier bij, hij heeft nu al veel te veel. Nog meer en hij komt helemaal niets meer voorbij.

11 november 2015 om 09:14

Precies! Het werkt alleen maar in z'n nadeel. Vooral als aanvaller, maar dat snapt ie niet. Hetzelfde geldt voor Lens. Dit zegt alles over hoe achterlijk dom hij is.

11 november 2015 om 09:26

Usain Bolt is 94 kg, Asafa Powell is 88 kg. Ik denk ook wel dat die hun man voorbijkomen. Memphis komt volgens vele sites tot 78kg, moet kunnen met 1,76.

11 november 2015 om 09:26

Er lopen bij Utd vast wel mensen met meer verstand van spiermassa tov gewicht en prestaties. Die zullen hem echt wel begeleiden om de juiste verhouding te krijgen en houden. Of denk jij dat een sporter dat op eigen houtje mag bepalen? En dat ze nooit getest worden? Hoe achterlijk dom moet je zijn om dat te denken....

11 november 2015 om 10:24

@ Fretwork. Ben je nu echt hardlopen met voetbal aan het vergelijken? En de vergelijking van Bolt met Depay slaat al helemaal nergens op. Bolt heeft een totaal andere bouw dan Depay. Veel spiermassa gaat gewoon ten koste van de dynamiek en flexibiliteit, daar hoef je niet voor doorgeleerd te hebben. Lens, Hulk en Depay zijn allemaal veel te veel opgepompt. Trainen duidelijk alleen op massa.

11 november 2015 om 10:34

@ Samcro Je zou idd denken dat er bij Utd mensen zijn die er verstand van hebben...
Daarom ben ik al helemaal verbaasd dat memphis zo blij is met zijn 5 kilo extra

11 november 2015 om 10:45

Snap je punt maar usain is 195cm en asafa 188cm. Klein "groot" verschil met memphis. Haha

11 november 2015 om 10:51

Wat een stompzinnige reactie. Bij United loopt een heel team van fitness specialisten rond, maar jij denkt beter te weten op welke wijze Depay met zijn lichaam om moet gaan?

11 november 2015 om 09:31

Jozua86, wat je zegt is gewoon niet waar. Je hebt spieren nodig om een kracht explosie te kunnen doen - zeker voor het korte sprint werk. Voorbeeld Usian Bolt - heb je wel eens gezien hoe gespierd hij is??? je hebt spieren en kracht nodig om duels te winnen: makkelijkste voorbeeld: doelpunt van Bazoer tegen Roda - dat was puur op kracht..

spieren zijn goed, de manier waarop de spieren getraind worden is net zo belangrijk: een body builder is geen sprinter - dus de grote spiermassa moet ontwikkelt en onderhuoden worden op een manier die bij je sport past - geloof me daar weten ze van bij Man U (en Ajax, en PSV en Feyenoord ook bijvoorbeeld)..

11 november 2015 om 09:33

@curacao01 of ze daar bij ajax, psv en feyenoord alles van af weten vraag ik me toch af.
Veel van die jongens zijn een half jaar nadat ze in het buitenland zitten een keer zo gespierd....dan doen ze in Nederland toch iets verkeerd.

11 november 2015 om 12:52

kuch...doping...kuch
Waarom worden we ook nog eens aan alle kanten conditioneel er uit gelopen door clubs als Redbull en we komen ook nog eens kracht te kort. Krachttraining is zo simpel, daar heb je geen speciale sportwetenschapper voor nodig waar men in Nederland niet aan zou kunnen komen. Het dopingbeleid in het buitenland is gewoon verder.

11 november 2015 om 15:23

@objectieff ben ik niet helemaal met je eens, aangezien je op heel veel manieren krachttraining kunt toe passen. Elk lichaam heeft het meest baat bij een eigen schema en manier van krachttraining en dan moet het ook nog aansluiten bij de sport die je doet.
Maar de beginselen zijn idd eenvoudig.

Maar ik geef altijd maar huntelaar als voorbeeld. Iel mannetje bij ajax...half jaar later grote sterke vent bij real. Er is weinig tot geen verplichte krachttraining bij de nederlandse clubs. Foppe de Haan zei het laatst ook weer.

Ik snap niet dat clubs er niet meer aan doen, maar snap ook niet dat de spelers het zelf niet opzoeken.

Wat een overdreven gedoe om de hele tijd die jongen aan te vallen. Die foto met die hoed wordt ook maar steeds weer aangehaald. Ze maken het alleen maar moeilijker voor hem om uit het dal te klimmen.

11 november 2015 om 09:13

Het enige wat hij moet veranderen is zijn houding naar de media en tegelijkertijd ook naar het grote publiek, dat is heel irritant. Als ik zoveel geld had, dan had ik ook een eigen kok in dienst genomen!

11 november 2015 om 09:57

Waarom zou hij zijn houding veranderen naar de media die hem aanvallen om een hoed!? Ik zou de media lekker links laten liggen totdat ze hem beoordelen op zijn spel en niet op achterlijke randzaken.

Je kunt ook zelf koken

11 november 2015 om 09:28

Ik kan ook zelf schoonmaken, maar als ik voor nog geen procent van mijn inkomen een schoonmaakster kan inhuren zal ik dat niet laten. Een kok is nog beter, hoef je ook geen boodschappen te doen.

Als die bij United en Oranje de sterren van de hemel speelde was er niet gezeurd over zijn kledingstijl of wat dan ook. Maar die uitermate irritante houding richting de media helpt natuurlijk ook niet mee. Je moet niet denken dat jij even bepaald waar het interview over gaat.

11 november 2015 om 10:26

Hij werkt zelf keihard om uit zijn slechte vorm te komen, daar kan je lastig kritiek op geven.
Daarnaast snap ik dat hij niet steeds vragen wil beantwoorden over zijn hoed.

5 kilo spiermassa?! Hij is echt gek. Ten eerste was hij al zeer gespierd voor een voetballer en vooral voor een buitenspeler. Dit gaat alleen maar ten koste vam zijn behendigheid. Neymar zit bijvoorbeeld bijna nooit in de sportschool, hij traint alleen 'natuurlijk' door middel van opdrukken, optrekken etc. Voor een verdediger kan ik begrijpen dat je een beetje spiermassa nodig hebt, maar Depay overdrijft echt. Ten tweede traint hij volgens mij veels te veel, daardoor kan je vermoeid raken.

11 november 2015 om 11:41

Maar Ronaldo mag hey uiteraard wel. Die is niet gek.

11 november 2015 om 12:40

niet met de juiste vitamientjes...

Persoonlijk vind ik het nog steeds een verwaand mannetje.

Maar goed, dat hij een kok heeft who the hell cares er zijn zoveel sporters die persoonlijke koks hebben chauffeurs poetsvrouwen nannys tuinmannen wat maakt het allemaal uit? Dat hij lekker met zijn geld doet wat hij zelf wilt.

Daarentegen ben ik wel bang dat hij alles niet te serieus neemt. Hij zou gewoon elke keer zijn longen uit zijn lijf moeten lopen om in de basis te komen en in de wedstrijd ook. Als je uit vorm bent laat dan tenminste zien dat je er alles aan doet ipv elke keer verongelijkt te kijken als er wat misgaat.

enige wat mensen stoort lijkt me zijn slappe gedrag op het veld. Als hij 10% van het gif van Kuijt zou tonen dan??

Normaliter gaat spiermassa (en het daarbij toenemende gewicht) ten koste van snelheid en vooral beweeglijkheid. Volgens mij zien we dit proces bij Memphis ook gebeuren...

Spiermassa gaat niet ten koste van snelheid en beweeglijkheid is bullshit!

Kijk naar basketballers die zijn zo log en totaal niet beweeglijk en behendig?

Spiermassa is goed in een fysieke competitie als de Premier league voor een explosieve speler als Memphis kan het geen kwaad.

11 november 2015 om 14:40

Het ligt er wel aan hoeveel spiermassa. Je kan best te ver gaan hoor. En als je gewicht toeneemt word je wel degelijk minder explosief. Dat is niet meer dan logisch. En de reusachtige centers en powerforwards in de NBA zijn zeker behendig voor hun omvang, maar niet vergeleken met de relatief kleine smalle point guards.

Echt weer een boeiend stuk zeg.
Mijn god wat kunnen we ons druk maken om hoe iemand leeft.
Sorry maar ik zoveel zou verdienen ga ik ook niet iedere avond een potje stamppot maken.
En nee dan draag ik ook wel meer kleding van burberry dan van Jack and Jones met alle respect.

11 november 2015 om 12:47

Wie maken er zich dan zo druk om? Volgens mij niemand. Een vraag stellen over een hoedje wil niet meteen zeggen dat je je druk maakt.
Door je manier van kleden wil je iets uitstralen, evenals de auto die je rijdt. Als jij er als een patser bij wil lopen prima. Echter, dit in combinatie met asociaal gedrag zoals geen vragen willen beantwoorden en je koptelefoon ophouden tja...

11 november 2015 om 13:34

Een vraag over hoedje aan een model heeft waarde en snap ik.
Nu is heeft het nergens iets mee te maken.
Vind je het gek dat hij geen interviews wil geven als je zulke achterlijke vragen krijgt.

5 kilo aangekomen? Ik zou nog meer in de sportschool zitten dan zet je helemaal geen stap te veel meer. Ik zou zeggen wat minder kracht training voor Depay en wat meer loop training. Is andersom vergeleken met die kippenborstjes in de eredivisie.

Kom je in Nederland met een lamborghini naar de training ben je een patser, kom je al navas van man city in Nissan micra naar de training doe je iets niet goed. Alles was hierboven de maisveld uitsteekt, word bekritiseerd. Wat depay doet in zijn privé tijd is zijn eigen zaak. En als hij een privé kok heeft, waarom niet. Zo weet je zeker dat je een gebalanceerde voeding krijgt als topsporter.

11 november 2015 om 14:44

Het is ook een positief verhaal toch over die kok. Het gaat erom dat hij heel erg op z'n eten let enzo

Nee je deaagt een hoed dus automatisch leef je nie meer voor je sport...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren