Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger: ‘Bayern verslaan zoals we Manchester United verslagen hebben’

Laatste update:

Arsenal doet het uitstekend in de Premier League, maar het wordt voor the Gunners nog een heel karwei om te overwinteren in de Champions League. Dinamo Zagreb en Olympiacos waren al te sterk voor Arsenal en nu staat er ook nog eens een dubbele ontmoeting met het schier onverslaanbare Bayern München op het programma. Arsenal-manager Arsène Wenger maakt zich echter geen zorgen.

/

In een perspraatje wordt Wenger gevraagd hoe hij van Bayern München, in de Bundesliga niet te kloppen, denkt te winnen. “Het verslaan van de onverslaanbare bedoel je? Wij doen precies wat we ook gedaan hebben tegen Manchester United”, doelt Wenger op de 3-0 overwinning op the Red Devils.

“We spelen in een enorm tempo, met veel geloof en we laten Bayern München niet het spel maken. Bayern wil graag de bal hebben, dus wij moeten zorgen dat wij op balbezit spelen. In de organisatie en we moeten onze kansen benutten”, zegt Wenger tegen beIN Sports.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bayern is toch van een andere klasse dan man u

9 oktober 2015 om 16:59

Inderdaad. Valt me tegen hoe naïef deze man nu weer uit de hoek komt.

9 oktober 2015 om 17:19

Naief? Hoezo dan? De eerste twintig minuten was geen enkele ploeg tegen opgewassen zoals Arsenal speelde. Oogstrelend voetbal. Begin je zo tegen Bayern, zie je ze ook stuk voor stuk breken.

9 oktober 2015 om 18:17

Denk je nou echt? Bayern gaat er gewoon over heen. Niet dat Arsenal slecht is maar Bayern is vele malen beter

9 oktober 2015 om 18:20

Dat ze tegen man utd zo kunnen voetballen wil toch niet zeggen dat ze dat tege elke ploeg kunnen???

Heeft toch ALLES met de kwaliteit van je tegenstander te maken.

Jij bent blijkbaar net zo naïef als Wenger.

9 oktober 2015 om 19:17

Heeft zeker niet alles te maken met de tegenstander. Je kunt de tegenstander ook jouw wil opleggen. Barca kan/kon toch ook tegen elke tegenstander hetzelfde spelen? Die hebben natuurlijk wel een pak meer kwaliteit dan Arsenal, maar het maakte niet uit tegen wie het was dus dat je zegt dat het volledig afhangt van de tegenstander is kletspraat.

9 oktober 2015 om 19:20

Dit zeiden ze vorige keer ook toen we tegen Bayern en Barca moesten maar we wonnen wel beide keren. Als Arsenal een top dag heeft kunnen we van iedereen winnen.

9 oktober 2015 om 19:24

Eigenlijk zeg je het zelf al. Het maakt WEL uit wie je tegenstander is...barca kan iedereen de wil opleggen omdat ze op iedere positie een van de beste spelers ter wereld hebben staan en daar een goed team van hebben gesmeed. Dat geldt verder alleen voor Bayern en real Madrid. Hoezeer ik het jullie ook gun hebben jullie die kwaliteit gewoon veel minder.

Dus ja, bij deze teams is bijna iedere tegenstander zwakker en kun je je wil opleggen. In het geval van Arsenal is dat nou eenmaal niet zo. Dus wat tegen man utd wel lukt hoeft tegen een van de 3 genoemde teams niet te lukken.

9 oktober 2015 om 21:13

Als je de nuance aanbrengt is het idd wel te verkopen. Het heeft er alleen niet alles mee te maken zoals jij zei.

9 oktober 2015 om 21:25

Haha nee ok....soms kan ik me misschien iets genuanceerder uitdrukken....maar dan is er zo weinig discussie ; )

9 oktober 2015 om 21:39

Welke wereld leef jij ?? Als je op iedere plek een betere tegenstander hebt leg je helemaal niemand je wil op !! En Bayern is op bijna elke positie beter als Arsenal ! Brrr

9 oktober 2015 om 17:14

Hij zegt niet dat Bayern even makkelijk word als ManU hij zegt dat we met dezelfde tactiek gaan spelen. Begrijpend lezen eh

9 oktober 2015 om 17:42

Mocht Arsenal dat niveau weer halen krijgen we een waar voetbalgevecht! Laten we het hopen, wat een wedstrijd zou het dan worden.

9 oktober 2015 om 19:33

Ik hoop het ook. Mensen hier boven lijken het verschil tussen hoop en verwachting niet helemaal te kunnen maken.

Bah die Wenger is toch ook echt een misselijkmakende kwal. Grote mond hebben zonder resultaten, ik hoop tot Bayern Arsenal compleet van de kaart ramt mar jah als dat weer gebeurt dan gaat Wenger weer huilen: onsportief gedrag van de tegenstander, scheidsrechter was kut.

9 oktober 2015 om 16:54

Hoe bedoel je, Arsenal en bayern hanteren ongeveer dezelfde speelstijl. Hoop dat Arsenal wint dan wordt de KO fase nog leuker.

9 oktober 2015 om 16:58

@henk015 njah qua speelstijl gaat wel maar Bayern is toch 100x beter dan Arsenal wie dat niet ziet heeft wat te diep in het glas gekeken want als je Wenger hoort praten denkt hij ook nog werkelijk tot zijn team beter is.

9 oktober 2015 om 17:09

Precies...Bayern heeft 11 absolute wereld toppers waar Arsenal er 4/5 heeft.

Belangrijk verschil.

9 oktober 2015 om 17:12

100x. Oke man.

9 oktober 2015 om 18:08

Leestekens zijn handig, joh. En vind je 100x niet een tikje overdreven?

9 oktober 2015 om 18:44

100x is ook figuurlijk bedoeld, moet ik dat er ook nog bij zeggen?

9 oktober 2015 om 19:46

En dan noemt hij Wenger een kwal. Natuurlijk joch.

9 oktober 2015 om 16:56

Zo vermoeiend Is hij ook echt. Alsof zoeen overwinning zijn jaren lange falen doet vergeten. Hij Is ook de gene die een keer 8-2 heeft verloren van man utd.

9 oktober 2015 om 17:00

@red_manutd hahaha precies dat, Wenger vind ik echt een vreselijk vent altijd excuses. Ik heb die vent nog nooit horen zeggen jah wij hebben vandaag slecht gespeeld de andere waren beter.

9 oktober 2015 om 17:12

Wat een gelul. Wenger zegt vaak genoeg dat het niet goed genoeg was. Wat een haat, zeg.

9 oktober 2015 om 17:20

Waar heeft Wenger een grote mond? Hij bespreekt z'n tactiek, nergens geeft hij aan dat hij van Bayern gaat winnen.

9 oktober 2015 om 17:55

Hij geeft enkel antwoord op een vraag. Als Arsenal het Bayern lastig wilt maken moeten ze wel zo spelen als tegen Man U. Beter heeft Arsenal niet gespeeld dit seizoen dus ik snap niet wat er nou zo raar is aan deze opmerking.

9 oktober 2015 om 18:47

Ja fantastische manager. Ik lees enkel en alleen hoe erg de arsenal fans hem weg willen hebben en nu zit je Wenger zo diep in z'n reet tot je de uitgang nog niet meer vind.

9 oktober 2015 om 19:04

Triest figuur ben jij, voor de mensen die hem weg willen hebben snap ik de frustraties maar goed, de meerderheid van de fans zullen altijd achter hem staan. Zijn trouwens ook menig fans van Bayern die Pep weg willen maar omdat Bayern het nu zo goed doet moet 'ie blijven! Als Bayern er dadelijk uitligt in de CL moet Pep weg voor verscheidene redenen, hij zou te veel spanjaarden in z'n team hebben maar nu het zo goed loopt hoor ik je toch ook niet klagen?

Ik denk dat je te diep in je eigen reet zit maat, daarom die blinde haat jegens Wenger

9 oktober 2015 om 17:11

hij zegt hier toch niks verkeerds.... Dit is de manier waarop hij bayern wil verslaan, of dat lukt is natuurlijk een ander verhaal.
Hij zegt nergens dat arsenal bayern wel even oprolt.

9 oktober 2015 om 17:13

Precies dit. Als Arsenal een kans wil maken, dan moet het inderdaad te werk gaan zoals tegen United.

9 oktober 2015 om 17:12

Hoe had hij anders op de vraag moeten reageren?

9 oktober 2015 om 17:57

Kan me nog herrineren dat bayern 2 jaar geleden helemaal werd weggespeeld door arsenal, echter miste ozil een prnalty en kreeg de keeper een rode kaart waardoor bayern won. Maar bayern wist niet waar ze het moesten zoeken. Met een aanval sanchez-walcott-chambo moet je ook constant op je tellen passen.

9 oktober 2015 om 18:06

Wat een overdreven en kinderachtige reactie toch weer. Hoe komt het bij je op om zo op een artikel te reageren, wanneer de man in kwestie alleen maar zegt dat hij hetzelfde wil doen als tegen Man U. Niets meer, niets minder. Het blijft interessant dat Bayern fans zichzelf als Goden zien, dat dit soort reacties constant plaatsvinden wanneer het over hun club gaat. Je bent een willekeurige glory-hunter, reageer eens een keer op normale wijze. Ik zie zelf ook in dat het laatste stuk wat ironisch overkomt, maar het mag toch wel een keer gezegd worden.

9 oktober 2015 om 18:46

vooral dat glory-hunter gedeelte heeft me weer doen gieren. Ik ben al 8-9 jaar fan van Bayern dus als je niks weet moet je gewoon je mond houden.

9 oktober 2015 om 19:00

Je moet eerst beter lezen en concluderen dat Wenger die quote uit de titel nooit gemaakt heeft, maar dat vz het zo neerzet om kortzichtige mensen (zoals jij) te verleiden tot reacties zoals die van jou.

Wenger verlangt dezelfde instelling als tegen Utd en wil dezelfde tactiek hanteren als tegen Utd. Die was succesvol dus zo vreemd is dat niet.

Je bent al 8 jaar Bayern fan, maar aan je reacties te zien was je aan het begin 6 jaar oud.

10 oktober 2015 om 17:15

Misselijkmakende kwal? Uit het artikel hierboven zie ik niks wat hem een misselijkmakende kwal maakt. Vind je het misschien een beetje jammer dat ie zo over Bayern praat?

Ot: Ik denk niet dat Arsenal gaat winnen maar als we spelen zoals tegen man u hebben we nog een beetje kans. Bayern is gewoon een veel betere ploeg en dat is eenmaal een feit.

Met de vorm van Arsenal het eerste half uur tegen ManU en de huidige vorm van Bayern kan dit wel eens een heel leuk potje worden. Sta exht te trappelen om die match te zien.

Nou Wenger ik hoop dat je gelijk hebt, maar Bayern is toch van een andere klasse.. We hebben ook bij hun een thuisoverwinning afgetroefd. Hoop dat het deze keer ook lukt!

Hoop dat het lukt, schat de kansen echter laag in... De suprematie van Bayern is weer op stoom laatste weken. Echter waren ze dat 2(?) jaar geleden ook, en ook toen heeft Arsenal het ze lastig gemaakt.

9 oktober 2015 om 17:58

Ozil miste toen een penalty en de keeper kreeg rood. Bedoel je die wedstrijd?

9 oktober 2015 om 19:49

Die replay daarvan was dat volgens mij, durf het niet met zekerheid te zeggen!

9 oktober 2015 om 22:55

Toen Kos of Giroud (weet het niet meer zeker) in één van de eerste minuten scoorde, en Podoslki in de laatste minuut die bal vanuit een onmogelijke hoek binnen ramde?

Toen moest er nog één bij om door te bekeren.

Bayern is wel wat anders dan Man utd. Ik hoop wel dat Arsenal wint. Van alle Engelse clubs gun ik hun het meest. Zij spelen het mooist en hebben veel minder uitgegeven dan die andere clubs.

Wat een opmerking haha. Zijn ook natuurlijk goed te vergelijken die twee ploegen.

Ben heel benieuwd of Arsenal deze lijn door kan trekken, hoop het wel echt.

Hopelijk leert Arsenal Bayern een lesje. Die Duitsers denken dat ze superieur aan alles en iedereen zijn... Belachelijk. Halve finale CL vorig jaar tegen Barcelona gezien? Kansloos waren ze. Boateng ging zelfs eventjes op zijn billetjes zitten. Bayern wordt met de dag arroganter...

9 oktober 2015 om 17:37

Oehh een beetje boos? Arrogant? Leg je zelf eens ff uit. Ik zie Bayern hier niks roepen. Beetje zielig wat je hier doet he meneer

Thuis kunnen we best een goed resultaat halen, maar dan moet de opstelling kloppen en mogen er geen falers zoals Giroud en Arteta beginnen, en moeten we goed gebruikmaken van de omschakeling. Geen enkele verdediger kan Walcott bijhouden, dus als we hem kunnen lanceren, kunnen we best scoren. Het is hopen dat we verdedigend goed georganiseerd spelen, en natuurlijk hopen op wat geluk.

Als Arsenal begint zoals ze tegen United begonnen kan het nog een leuke wedstrijd worden, Bayern is natuurlijk van een andere klasse maar ik geloof nog steeds dat Arsenal wel resultaat kan halen. Ook tegen dit Bayern. Tegen een voetbalmachine als Bayern moet je inderdaad al je kansen benutten want voor je het weet sta je 2-0 achter.

Hopelijk begint Ox op de flank want Ramsey is de laatste tijd echt bagger, waarschijnlijk begint Mertesacker met Gabriel in de basis en Walcott verkeerd in goede vorm dus die zal wel basis staan.

Enig verschil is, Bayern is een keer of 50 keer beter dan Utd, in alle opzichte... Dusja.. Ik zeg niet dat het niet kan, natuurlijk kan het, dat liet Arsenal de vorige keer zien.

Ik noem dit een heerlijke uitspraak van Wenger na een 0 op 6 in de Champions League en dat tegen nota bene Olympiakos en Zagreb. Bayern heeft tegen deze teams al een doelpuntensaldo van 8-0 bereikt. Premier League en Champions League zijn 2 verschillende dimensies. Tot nu toe stellen alle Engelse teams teleur ondanks enkele overwinningen.
Als Bayern zijn topvorm behoudt, krijgt de defensie van Arsenal normaalgezien een pak rammel van het trio Lewandowski-Müller-Douglas Costa.

Ik vind het gewoon een 50/50 match, als Arsenal het niveau haalt zoals tegen man utd dan zl Bayern het knap lastig krijgen.
Maar ik denk dat Arsenal gewoon weer de eerste 15 min de betere zal zijn maar ook dat ze alles gaan missen vervolgens zal Bayern de wedstrijd naar zich toe trekken.
Dat hoeft Arsenal zich niet voor te schamen tegen de beste team in de beste vorm.

Jammer dat die mentaliteit bij Arsenal nog niet constant is. Je ziet in de laatste 3 jaar dat ze langzaam maar zeker een ruggengraat krijgen, maar in de CL en in de competitie wisselen ze die wedstrijd vol geloof en wilskracht nogal eens af met een rare frustrerende prestatie en dat zomaar ineens.

Beetje bij beetje gaat het de goede kant op en daarom vind ik dat Wenger mag hopen op die instelling, maar niet meer dan dat.

Je moet ook niet gaan overdrijven want de bookmakers en ikzelf zie ook gewoon kansen voor Arsenal, als Arsenal de vorm pakt tegen united zie ik ze miss wel winnen maar heb er een hard hoofd in

Schop1989@ prachtig geformuleerd

Bayern gaat Arsenal helemaal scheel tikken. Niet zo kort geleden is dat nog gebeurt en dit keer vrees ik voor Arsenal weer het ergste. Lewa en Douglas Costa in topvorm, Vidal erbij op het middenveld.

Arsenal heeft moeite met ploegen die het positiespel zó goed beheersen waardoor ze vaak niet weten hoe ze erop moeten reageren en dan achter de feiten aanlopen. Zie Bayern en Barcelona (recente geschiedenis).

9 oktober 2015 om 19:02

Ik ben benieuwd Xaviola. In principe heeft Arsenal het Bayern, en in mindere mate Barca, toch knap lastig gemaakt in de CL. Bayern is 2x op uitdoelpunten door gegaan, dus dat ze gedomineerd hebben is niet accuraat. Arsenal heeft ook goed en met veel intensiteit gespeeld tegen Bayern, alleen weten ze dit niet lang genoeg vast te houden. Ik denk ook dat Bayern wint, maar dat ze Arsenal helemaal scheel gaan tikken vind ik zwaar overdreven en nergens op gebaseerd.

Als lewa deze vorm vast houd heeft arsenal geen schijn van kans.

Een ondermaats United verslaan en dan gelijk dit roepen....

9 oktober 2015 om 18:27

Wat roept Wenger dan...?

9 oktober 2015 om 18:32

Dat hij ervan uitgaat dat hij kans heeft als hij maar op dezelfde manier speelt als tegen United.

En dat vind ik onzin want Bayern is andere koek dan een ondermaats spelend Unted.
Ga jij maar lekker het spel proberen in handen te krijgen tegen Bayern Wenger, wordt je genadeloos afgestraft met die verdediging.

9 oktober 2015 om 19:07

Als Arsenal speelt zoals tegen United in de eerste helft wordt het echt wel een kraker van een wedstrijd, United was ondermaats maar Arsenal was ook heel erg goed.

Als ze spelen om Bayern maar kort in balbezit te laten en dezelfde intensiteit erin houden kan er zeker een goed resultaat gehaald worden. Als ze slim zijn hanteren ze geen hoge lijn, een beetje zoals ze tegen United speelden dan staat de verdediging er wel. Jammer dat mensen Arsenal nu al af schrijven maar goed, Bayern is nogmaals van een compleet andere klasse.

Gelukkig zijn het 2 ploegen die ervan houden om te voetballen dus de wedstrijd kan verschillende kanten opvallen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren