Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bravoure in Rotterdam: 'Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland'

Laatste update:
/

Feyenoord liep zondag tegen PSV tegen het eerste puntverlies van het seizoen aan, maar daar ligt in Rotterdam nog niemand van wakker. Feit blijft dat het elftal van Giovanni bovenin meedoet en de selectie biedt veel perspectief. “Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland, ja”, durft Karim El Ahmadi zelfs te stellen in Voetbal International.

De middenvelder doelt vooral op de breedte van de selectie. “Als je ziet hoe uitgebalanceerd onze groep is, ongekend. Dat vind ik echt een compliment aan de clubleiding. In elke linie hebben we een mix van ervaring en talent”, zegt de international, die de kracht van de bank roemt. “We worden niet minder als er een paar jongens wegvallen.”

In Rotterdam-Zuid leeft dan ook de hoop dat het huidige Feyenoord eindelijk eens kan afrekenen met de nationale prijzendroogte: na 1999 veroverde de club nooit meer een landstitel. “Rotterdam is de tweede stad van Nederland en de grootste voetbalstad van het land. Dat daar al sinds 1999 geen kampioensfeest meer is gevierd, mag eigenlijk niet.”

Feyenoord wordt kampioen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaan we weer..

Nee, we worden geen kampioen. Daarvoor missen we een Depay, Eriksen of Obiku.
Als je ziet hoe slecht het zondag ook weer was.
Gewoon het woord kampioenschap niet in de mond nemen.

Toevoeging: Immers. ;

2 september 2015 om 15:11

Toch denk ik dat ze dit jaar wat langer mee doen om de titel. Maar kampioen zullen ze niet worden al gun ik ze het daar in Rotterdam wel weer eens.

2 september 2015 om 19:06

Je zal langer meedoen omdat PSV niet zo goed als afgelopen jaar. Feyenoord speelt al 3 à 4 jaar op hetzelfde niveau, ze maken geen stappen vooruit en dat is jammer

2 september 2015 om 15:12

Precies, kan het niet meer dan eens zijn.

Leuk dat de spelersgroep (althans een deel) zich denkt te meten met de top van Nederland, maar aan de andere kant, is het wel een gebrek aan kennis, wat in het veld ook niet handig is (met deze denkwijze zijn slechte resultaten moeilijker te verwerken).

Leuke selectie dit jaar, maar wel favoriet voor plek 3 in mijn ogen.

2 september 2015 om 15:40

Een uitgebalanceerd elftal zegt toch ook niet zoveel over de kwaliteit van de spelers.
Wij hadden in de tweede klasse ook een onwijs uitgebalanceerd elftal. Binnen ons team klopte het en vulde we elkaar goed aan. Echter waren er tegenstanders die gewoon beter waren dan wij omdat ze betere spelers hadden. Vaak juist individueel betere spelers. De beste clubs hebben vrijwel altijd 1 of 2 uitschieters in het team zitten, die juist de wedstrijden beslissen waar het nodig is. Dat zijn eigenlijk de spelers die Feyenoord niet heeft. Natuurlijk zijn er spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen, maar dit zijn helaas geen spelers die dat wedstrijden achter elkaar volhouden.

2 september 2015 om 15:46

Klopt! Als Feyenoord kampioen wil worden, dan is dit seizoen wel het moment. Zoals het een maal onder Koeman wellicht ook had gekund. De selectie is immers super gebalanceerd en er zijn spelers met verschillende kwaliteiten. De meeste posities zijn dubbel bezet. Alleen moeten er wel juiste keuzes gemaakt worden, dat wil zeggen geen Kazim en Immers in de basis. Het enige dat mist is een goede linksback en backup voor de positie rechtsback. Er moet ook meer creativiteit, lijn en scorend vermogen in spel komen, dan kon je zien tegen Psv. Ik zie ze toch niet als kampioen.

2 september 2015 om 16:12

Als Feyenoord kampioen wil worden dan is dit het moment? Vervolgens missen ze heel veel en zie jij ze.niet als kampioen... Vanwaar dan die eerste zin?

2 september 2015 om 16:34

Ben Feyenoorder maar vind dat je voor het gemak even voorbij gaat dat ook een ajax en psv zich versterkt hebben. Feyenoord is inderdaad sterker dan voorgaande jaren, maar we kunnen niet inschatten hoe sterk psv en/of ajax voor de dag komt. Psv haalde afgelopen seizoen bijna (?) 30 punten meer dan het jaar ervoor met nagenoeg dezelfde selectie.

3 september 2015 om 14:26

Het jaar daarvoor haalde PSV een stuk minder punten met nagenoeg dezelfde selectie.

Guardado was natuurlijk een belangrijke speler die erbij kwam maar nu zijn ze wel Depay en Wijnaldum kwijt. Daarmee wil ik zeggen dat er in één seizoen veel kan veranderen.

2 september 2015 om 16:34

Ieder team mist een Obiku. We could all do with a little more Obiku in our teams!!

2 september 2015 om 16:44

Maar weer eens een voorbeeld in wat voor wereld die voetballers leven. Geen enkel gevoel voor realiteit meer. Verdienen tonnen terwijl de meeste in NL gewoon elke dag naar hun werk fietsen. Denken dat ze de beste selectie hebben van Nl.... waar in godsnaam baseert die man dat op. Kazim, Kuyt, Immers, Vermeer, Bothegin, dan die rechtsbuiten met die moeilijke naam, Kramer als invaller...... Komt die jongen wel eens op de verharde weg. De Ajax selectie met Klaassen en Cillessen, Psv met Guardado, de Jong....feyenoord heeft geen spelers rondlopen die ook maar enigszins in de buurt komen van deze kwaliteiten. Alleen al door deze uitspraak, praat ie zichzelf tegen.....wat een mannetje zeg

2 september 2015 om 16:58

Nounou overdrijven is ook een vak. Het zal een beetje afhangen van Elia, als die ze oude niveau aantikt is ie by far de beste linksbuiten die elke wedstrijd kan beslissen.

2 september 2015 om 17:52

Elia? Dat is toch die linksbuiten die een paar goede wedstrijden in de laatste 4 jaar heeft gespeeld, maar verder vooral de bank warm hield?

Even serieus, feyenoord heeft (zeker voor hun doen) beter ingekocht dan de laatste jaren. Maar je hebt echt een vernauwing van je bewustzijn als je als lid van die selectie zegt de beste van Nederland te zijn.

Ze hebben een leuke selectie, maar waren zondag volstrekt kansloos. Psv zette meer en meer druk en feyenoord liep achteruit.
Ook Kuyt liet zien waarom het aantrekken van een 35 jarige gewoon onverstandig is. Hij was een van de zwakkeren en brengt niets extra's.

Van Geel is reëel, doelstelling europees voetbal past bij deze selectie.

2 september 2015 om 16:54

Obiku hoort niet in dat rijtje thuis. Die mag de veters van de andere 2 nog geeneens strikken.
Met deze middelmatige selectie gaan ze echt niet doen om de prijzen. Hooguit 3e plaats ma as f eerder play-off plaatsen naar mijn idee. Ook obiku had daar geen verandering ingebracht. Die was destijds nog geeneens vaste spits

2 september 2015 om 23:34

Obiku hoort in elk rijtje thuis!!! 😂

3 september 2015 om 01:03

Wat heeft hij gepresteerd dan buiten dat ene doelpunt in de bekerwedstrijd tegen ajax. Het was een zeer middelmatige spits die bij de feyenoordsupporters een h er ldenstatus heeft verworven omdat hij toevallig in die wedstrijd het winnende doelpunt in de sudden - death maakte . Verder zijn er geen noemenswaardige wapenfeiten aan hem te linken. Hij verwarmde vaker de bank dan dat hij in de basiself stond.

4 september 2015 om 13:03

Sarcasme is op internet soms lastig te herkennen he?

2 september 2015 om 17:16

Vooral je laatste zin: Immers. Goed argument, want daarmee word je gewoon geen kampioen. Ik zie steeds maar 4 spelers die ik in een kampioenselftal zou zetten. Je hebt er gewoon 6 a 7 nodig, aangezien Ajax en Psv op minstens net zoveel plekken een betere selectie hebben.

Tevens vind ik dat ze bij Feyenoord teveel de nadruk leggen op het harde werken. Ga toch eens voetballende kwaliteit inkopen. Vejinovic is al een begin. Zet nooit meer 2 Cv's op de backs. Laat technische talenten doorstromen. Pas een technicus als Achabar in het elftal, zet Kuyt in de Spits voor de goals en zorg dat je nummer 10 wél kan voetballen...

Elke goede voetballer kan hard werken als het moet, maar en werker kan niet goed voetballen als het moet.

2 september 2015 om 17:31

hahahah Magic Mike loopt al met rolator lol misschien is van hanegem ook een optie hahahahah die kan nog krom vooruit (humor)

De reactie waarvan je wist dat ie ging komen:

Waarom is dit nu ineens bravoure en geen arrogantie?

2 september 2015 om 15:36

omdat zoveel naïviteit schattig is en mensen hebben eerder medelijden als iemand zulke uitspraken doet.

Iemand van ajax zou idd gewoon arrogant zijn, maar dat moet je als compliment zien.

Heeft van Geel eindelijk gezegd hoe het precies zit, de meeste feyenoord supporters zijn heel realistisch, zelfs Kuyt probeert zich in te houden in de pers....begint deze jongen met zulke uitspraken.

Gewoon lekker bepaalde doelstellingen intern houden en zorgen dat het in de groep gaat leven mocht het goed gaan draaien.
Maar als ik de groep was zou ik tot en met de winterstop eerst eens wedstrijd voor wedstrijd gaan spelen en dan pas naar de ranglijst kijken.

Wie weet gaat het draaien als een tierelier en kun je stunten, maar niet nu al zulke uitspraken doen.

Alleen geen fatsoenlijke links en rechts back .

2 september 2015 om 15:17

Kongolo is prima, zit bij Oranje en speelt goed. Karsdorp is ook prima, v Beek kan daar eventueel. Punt is dat Feyenoord een veelscorende aanvaller moet hebben, anders red je het nooit. Hopen dat Kramer/achachbar gaan draaien, want Elia/kazim/bilal zijn dat niet.

2 september 2015 om 15:49

Hebben we afgelopen weekend gezien , twee doelpunten tegen op naam van beide backs . Kongolo is geen back net als Van Beek.

2 september 2015 om 15:36

Kasdorp....vind ik een prima back. Werklust met techniek....deze kerel komt er wel hoor.

Ooohhh.... en mensen...we weten niet wie er kampioen wordt. We hebben geen glazen bol.

Wie kans maakt....ik vind het prima als men zegt dat het om PSV en Feyenoord zal gaan. Vooral volhouden die illusie

Maar of dat zo is...kan je pas rond maart op gokken.

2 september 2015 om 16:16

Nee hoor, daar kan je nu al op gokken. Kijk maar op diverse sites van bookmakers.

3 september 2015 om 11:29

Weet niet of jij actief ben op zulke sites...maar wat zijn de quoteringen?

"bravoure in Rotterdam" en vervolgens enkel citaten van Karim el Ahmadi...wat een stemmingsmakerijk om reacties uit de lokken.
edit: aan bovenstaande reacties zie ik dat het ook nog eens is gelukt....

@voetbalzone....de burgermeester van Rotterdam is een andere marrokaan, die heeft het gezag om over "rotterdam" te spreken. Wellicht zijn jullie in de war?

On topic: lijkt me uit zn verband gerukt...kan me niet voorstellen dat Karim dit roept...net nadat je van PSV hebt verloren.

2 september 2015 om 16:03

haha, jho ik lees niet eens alles meer artikelen zijn regelmatig onvolledig of teveel gebaseerd opo eigen mening (zoals bij de strafschop met Vitesse wat geen buitenspel was). Het vervelende is dat er heel veel mensen op VZ zijn die alleen maar opmerkingen plaatsen die tegen het provoceren aanzitten, normale discussies zijn haast niet meer te voeren en vooral hierdoor zal ik waarschijnlijk mijn account niet meer openen en VZ laten voor wat het is.

Om toch on topic te blijven....qua breedte hebben we inderdaad een hele sterke selectie, wat mijn wel verontrust is dat we nagenoeg geen kans creëren, alleen Excelsior en....meen Cambuur creëren minder kansen. Het spel moet beter, en we hebben de spelers ervoor. Ik houd moed en verwacht dat ze langzaam beter gaan spelen, voorlopig staan we nog 3de en PSV mag je ook gewoon verliezen

Inderdaad, Karim. Dat hebben we de afgelopen weken wel gezien. Misschien als je het complete scheidsrechtersgilde meetelt?

De beste selectie van Nederland maar niet durven uitspreken om voor het kampioenschap te gaan.
Laar Karim ff normaal doen. Ze hebben de derde beste selectie van nederland.
Je word zondag nog afgedroogt door PSV en dan groote praatjes.
Als het nou zo was dat ze utrecht, cambuur en vitesse pakslaag hadden gegeven was het wat anders maar ook dat ging met pijn en moeite.

Nee, dat heeft Feyenoord zeker niet.
Bij Feyenoord is precies het tegenover gestelde aan de hand, als bij Ajax. Geen van beide ploegen heeft dus de juiste balans. Bij Feyenoord bedoel ik dus; voldoende ervaring, maar een gebrek aan kwaliteit.

Laat me niet lachen. Ik blijf het riedeltje maar herhalen: op sommige plekken hebben we kwaliteit zat, maar op andere plaatsen is het gewoon pure armoede. Een RCV (die verdorie nota bene op de plek speelt van een groot talent dat al constant presteert) voor bijna drie miljoen kopen , terwijl je niet één goede back tot je beschikking hebt ? Vier "spitsen", terwijl je met Elia misschien één goede buitenspeler tot je beschikking hebt? Om te gieren vind ik het.

Onze selectie deugt van geen kant, en vrees dat een plek voor de play-offs het hoogst haalbare is. Zeker met Gio, die zich tot nu toe een volledig onbekwaam trainer getoond heeft. We mogen van geluk spreken dat we al negen punten hebben.

2 september 2015 om 15:19

Wat ben jij er voor een dan. Kritiek mag best, maar dat je stelt dat Gio zich tot nog toe 'volledig onbekwaam' heeft getoond slaat nergens op. We hebben er verdorie net 4 wedstrijden op zitten, hoe kun je dan al oordelen?

2 september 2015 om 15:33

Het beste voorbeeld voor mij is het op de back plaatsen van twee centrale verdedigers. Dit heeft ons de wedstrijd tegen PSV gekost. Kuijt op de flank werkt voor geen meter, dat was na één wedstrijd ook al zonneklaar. Voorts heb ik nog geen enkele lijn in het spel kunnen ontdekken. Het lijkt nergens op. Voor een "voorstander van aanvallend dominant voetbal" is het heel erg pover, tot nu toe. Ik heb er weinig vertrouwen in.

2 september 2015 om 15:55

Eens!!! Met van Bronckhorst gaan we nooit kampioen worden.

2 september 2015 om 16:34

Wie moet je anders als back opstellen? Nelom? Dat was vorig jaar de allerzwakste schakel... Karsdorp is nou ook niet je van het. Bovendien was Botthehgin vorig jaar de beste verdediger van de eredivisie, dus die zal nu toch ook die kwaliteit nog steeds hebbem?

2 september 2015 om 16:47

Dat weet ik, dat onze backs onze zwakste schakels zijn. Toch kon het niet slechter dan zondag. El Ahmadi klets dan ook gigantisch uit zijn nek.

"als je ziet hoe uitgebalanceerd onze groep is, ongekend. Dat vind ik echt een compliment aan de clubleiding. In elke linie hebben we een mix van ervaring en talent”

Het is geen compliment aan de clubleiding. Het is juist een brevet van onvermogen! Dat je niet eens twee fatsoenlijke backs in de selectie hebt, is gewoon een schande. Maar wel Botteghin voor drie miljoen kopen, die vervolgens het grootste talent uit de selectie van zijn natuurlijke positie verdrijft. Want je zet zo'n grote aankoop gewoon basis uiteraard. Waanzin! Een blessure/schorsing/mindere fase van Van Beek had ook opgelost kunnen worden door vd Heijden of Kongolo daar te posteren.

Karim El Ahmadi...

Zowel Ajax als PSV hebben een beter middenveld. Afgelopen zondag zag je dat de strijd op het middenveld gewonnen werd door de Eindhovenaren.

Kuyt ben ik nog niet van overtuigd, alhoewel de man altijd nuttig is. Wat Bilal en Elia betreft: voor mijn gevoel te veel afhankelijk van die ene goede actie. Kramer is natuurlijk goed genoeg, als je bij je debuut in de Kuip van scoren dan gaat het je goed af. Hopen dat Gio snel af ziet van Kazim!

De verdediging is qua namen van grote klasse op Eredivisie niveau. Probleem is alleen dat er centrale verdedigers op de backs staan. vbeek is veel beter als CV en dan heb je als Karsdorp wegvalt niemand die het oppakt. Zelfde geldt voor Kongolo op links.

Tot slot is het bij de eerstvolgende blunder van Vermeer ook herrie in het hok.

Feyenoord heeft inderdaad een goede selectie in de breedte, maar het i natuurlijk maar de vraag of dit aan de sterkte van de bank ligt of aan de zwakte van de basiself. In mijn ogen heeft Feyenoord te weinig topspelers die het verschil kunnen maken. Ze zijn allemaal niet slecht, maar wie zijn nou de topspelers waaraan de rest zich kan optrekken?

Haha, kwalitatief zijn Ajax en PSV zoveel beter. Bij Feyenoord loopt er alleen maar middelmaat op het middenveld en in de aanval. Kom op zeg, je kan toch niet serieus om het kampioenschap meedoen met Kazim, Kuyt en Immers? Feyenoord eindigt minimaal op 20 punten achterstand op PSV & Ajax.

Ik hoor men het en der beginnen over de backs van Feyenoord, maar ik vond Karsdorp nou net een van de lichtpuntjes dit seizoen.

Van Geel gaf een realistische doelstelling af voor Feyenoord dit jaar dus waarom komt El ahmadi met deze uitspraak?

Laat eerst maar eens zien dat je goed samen kan spelen met Vejinovic op het middenveld want tot nu toe lopen jullie elkaar meer in de weg dan dat jullie elkaar aanvullen op het veld.

Als je in de 65e minuut pas een eerste schot op goal weet te lossen tegen Psv (zonder een blessure of schorsing in de selectie) heb je bij lange na niet de sterkste selectie!

Feyenoord had tegen Utrecht geluk, tegen Cambuur geluk en tegen Vitesse geluk... Als het voetbal van de laatste weken aanhoud moeten ze eerst maar eens zien of ze Europees voetbal gaan halen!

Een Feyenoorder met misplaatste arrogantie, het moet niet gekker.
Het is volkomen uit de lucht gegrepen dat Feyenoord de beste selectie heeft in Nederland.

Ik denk dat El Ahmadi zich blind staart op het feit dat Feyenoord te veel centrumverdedigers heeft (gehaald) plus Kazim die in de basis mag beginnen boven Kramer.. Ja dan begrijp dat je inderdaad het geval hebt dat je een zeer uitgebreide selectie hebt.

Daarnaast is een mix ven ervaring en talent erg handig, maar het zou wel handig zijn als die ervaring (immers en hemzelf) ook talent zou hebben.

2 september 2015 om 15:53

Bouhlarouz en Mathijsen zijn vertrokken en vd Heijden en Botteghin zijn hiervoor teruggehaald. Hoezo te veel centrumverdedigers? Dammers is ook nog eens verhuurd. Wel is Verdonk aanesloten vanuit de jeugd. Qua aantallen is de achterste linie dus niet uitgebreid. De kwaliteit is wel flink toegenomen.

Ik ben het niet met KEA eens. We hebben de sterkste selectie sinds jaren maar ik denk dat PSV en Ajax net iets sterker zijn, Dat wil niet zeggen dat Feyenoord geen kampioen kan worden maar voorlopig moet je daar niet mee bezig zijn. Alleen Willem II thuis telt nu. De rest niet.

Dit is idd een geval van overs chatting van het elftal. Ze zijn idd beter als vorig seizoen, maar ze hebben zeker niet de kwaliteit die zowel PSV als Ajax wel hebben. Als je in een grote wedstrijd zo weggespeeld wordt,en de enige goal niet eens een goal van jouw team is, moet je niet gaan roepen dat je de beste selectie hebt. Gewoon dom.

2 september 2015 om 15:37

Correctie: de enige goal die gemaakt is voor Feyenoord.

2 september 2015 om 16:23

Ja omdat ALLE schoten die ze zelf op doel wisten te krijgen er allebei niet in gingen, pure pech is dat.

Feyenoord heeft na Ajax en PSV (in willekeurige volgorde) de beste selectie. De selectie is sterker dan voorgaande jaren, maar is niet in balans en is ook gewoon minder dan de andere 2 clubs.

Feyenoord moet gewoon voor de derde plek gaan Ajax en PSV hebben een begroting meer dan 150% dan die van Feyenoord.
Die Lestienne (weliswaar gehuurd) is duurder dan alle versterkingen van Feyenoord bij elkaar.
Toch is Feyenoord ook zeker niet kansloos voor de titel maar de kans is simpelweg groter dat PSV of Ajax kampioen word.
over het huidige spel valt ook nog niet veel te zeggen. Je ziet dat PSV en Feyenoord nog niet de vorm hebben die ze zouden moeten hebben. Ook niet gek gezien deze ploegen behoorlijk wta mutaties achter de rug hebben. Ajax speelt vrijwel met hetzelfde team als vorig seizoen, dus ook vrij logisch dat er bij Ajax op dit moment meer voetbal in de ploeg zit.

Mix van ervaring en talent.. dat klopt, alleen is de ervaring pure middelmaat die eigenlijk niet mee kunnen in de top van de eredivisie.

Vinden de Feyenoord supporters zelf ook niet dat ze het daar in Rotterdam een beetje hoog in hun bol beginnen te krijgen? Kom op, Feyenoord speelde 3 matige tot redelijke openingswedstrijden in de Eredivisie en in de eerste echte test in Eindhoven werden ze meteen op hun plek gezet. Toch hoor ik iedereen daar nog steeds praten over de Coolsingel. Zie eerst maar eens tot de winter je concurrenten bij te houden in de top 3 en ga dan pas kijken naar je kansen op de kampioenschap. Bij PSV wilde ze vorig seizoen met een voorsprong van 11 punten en 6 wedstrijden te gaan het woord Stadhuisplein nog steeds niet horen. Zit toch wel een aardige verschil in.

Ach, dat je vindt dat je de beste selectie van Nederland hebt is nog tot daar aan toe, maar deze zin: 'als je ziet hoe uitgebalanceerd onze groep is, ongekend.' geeft toch wel te denken. Want als de selectie van Feyenoord iets niet is, dan is het wel uitgebalanceerd. Ok, wel met talent en ervaring maar zeker niet qua kwaliteit. Kijk alleen eens achterin, en dan moet je constateren dat je vier centrale verdedigers hebt die eredivisiewaardig zijn maar goede backs onbeert. Het gevolg is dat er zondag vier centrale verdedigers op het veld stonden. En voorin geldt eigenlijk hetzelfde want daar heb je met Kramer, Kazim, Kuyt en Achabar eigenlijk vier centrumspitsen terwijl je maar twee echte buitenspelers over hebt. En op het middenveld is de spoeling nu ook niet heel breed en lopen aardig wat dezelfde types rond.

En ja, bij PSV en Ajax zijn er ook posities die niet optimaal bezet zijn (bij PSV de backs en bij Ajax voorin) maar daar zijn de mogelijkheden toch net even iets beter in mijn ogen. Dus nee, ik zie Feyenoord geen kampioen worden als ik puur naar de selecties kijk.

Kortom, aardige selectie zeker qua namen maar niet uitgebalanceerd en niet elke positie dubbelbezet met goede spelers.

Zegt de man die zowel bij Ajax als bij PSV op de bank zou zitten...

Al met al is Ajax in de breedte sterker en heeft PSV meer spelers die echt het verschil kunnen maken. Geen idee dus waar hij dit op baseert.

Ik snap zulke uitspraken niet. Karsdorp, Heijden, Nelom, El Ahmadi, Immers, Toornstra, Kazim enBilal zijn geen spelers om kampioen mee te worden. Als je dan Kongolo en Beek misbruikt op de back positie snap ik echt niet dat ze het over het kampioenschap hebben. Van alle aankopen zijn imo alleen Bottighin, Vejinovic en Elia (als hij weer zijn vorm weet te vinden) echte aanwinsten.

Ik denk zelf dat psv nog steeds de beste selectie van nederland heeft. Ik vind dat ze redelijke vervangers voor depay en wijnaldum (pröpper en lestienne) en rekik vond ik sowieso al niet zo goed.

Dit soort ongein moet karim niet roepen. Van geel heeft het al geroepen. Nog niet meedoen voor kampioenschap. Bij de eerste drie en dat moet ook met deze selectie klaar simpel. Je heb alleen ajax en psv voor je. Feyenoord moet en gaat ook gewoon derde worden anders heb je geen stappen gemaakt en heeft gio het niet goed gedaan.

Ik word hier zo moe van. Feyenoord heeft geen speler die een wedstrijd kan beslissen in zn eentje. Immers is drama, kazim geen topper, Kuijt teert op z'n verleden, Vermeer laat veel steken vallen, een middenveld dat te weinig scoort, Bilal die geen rendement heeft. Het is gewoon allemaal net niet. Top 5 mag je tevreden mee zijn.

beste selectie sinds jaren, dat zeker maar zondag ook gezien dat er een sterkere selectie is in de Eredvisie. Feyenoord werd toch behoorlijk overklast naar mijn mening.

Soms heb je perongeluk een jaar een uitschieter kijk maar naar Atletico 2 seizoenen geleden Real en Barca hadden een beter team maar atletico werd kampioen, zo zie ik het met feye-(nooit) dat kampioen word. ze wachten al tig jaar maar ja je kan moeilijk zeggen dat ze niet moeten hopen want hoop is goed, maar kampioen met deze selectie heb er een hard hoofd in ze roepen al jaar dat ze op de coolsingel gaan staan maar ze komen de lijnbaan niet eens over #justsaying.

Rotterdam is een geweldige stad en Feyenoord heeft de beste selectie sinds jaren. Ik hoop ook echt dat ze dit seizoen tot het eind meedoen om de prijzen maar de selecties van Ajax en PSV zijn nog steeds een stuk beter. Sterker nog, ik kan geen speler in de Feyenoord selectie opnoemen die beter is dan een speler van Ajax op dezelfde positie. Ook tel ik bij PSV op veel posities betere spelers. Alleen de verdediging van PSV is zwakker.

Natuurlijk heeft PSV de beste selectie, daar zit veel meer klasse in. Maar ik snap het optimisme bij Feyenoord en dat is alleen maar goed. De selectie is beter dan de jaren hiervoor, ook omdat er op de bank betere spelers zitten. Ik heb wel nog een aantal kritiekpuntjes:

- Rechtsbackpositie: Karsdorp is een Cam. Wilkshire moest weg. Waarom is er geen rechtsback gehaald? Dat begrijp ik niet.

- Lex Immers: werkt altijd hard, maar kan er gewoon he-le-maal niets van. Dit is een speler waar er honderd van zijn in het Championship.

- Kazim-Richards: zelfde verhaal als Immers, hij werkt hard en dat is het ook. Zolang je met deze beide heren het veld opstapt, ben je gewoon kansloos voor de titel.

- Boetius: Dit vind ik echt zeer pijnlijk, het had nooit mogen gebeuren dat één van je grootste talenten zo makkelijk vertrekt. Ik begrijp dat hij zijn contract niet wilde verlengen, maar dat heeft een reden. Met sommige spelers moet je zorgvuldiger omgaan, om te voorkomen dat je toekomstig kapitaal vernietigd.

- Linksbackpositie: Kongolo is geen linksback, dus haal dan gewoon een vervanger voor Nelom! Zo zonde om Terence niet meer centraal op te stellen, waar hij toekomst heeft. Hij is een veel betere CV dan J-A Vd Heijden.

Haha ja gast daarom verlies je terecht van Psv.. Feyenoord heeft een hoop middelmaat en wat een beetje een hoger niveau heeft is nog jong of juist te oud.. El Ahmadi heeft zelf ook zijn beste gehad en Kuyt.. oef doet gewoon een beetje pijn om naar te kijken..

Maar he na van Geel voer de druk lekker op!

Feyenoord heeft laten zien dat ze geen kampioen, gewoon weg ze verliezen kansloos met 3-1 van psv wat ook zomaar 8-1 had kunnen wezen

2 september 2015 om 18:34

ja want feyenoord heeft kansen gehad.

Ieder jaar dezelfde fout in Rotterdam. Arrogantie ten top. En dan maar roepen dat ze in Amsterdam zo hoog van de toren blazen. Kop omlaag en 34 speelrondes strijden. Als je dan 1e staat mag je zeggen dat je de beste selectie van Nederland hebt.

Ach, in Rotterdam roepen ze al vijf jaar in september dat ze eind van het seizoen op de Coolsingel staan. Laat ze in die waan. Kuyt werd ook als een God binnengehaald. Ik voorspel dat Dirk over pakweg drie weken geen basisplaats meer heeft. Het woord realistisch komt in Rotterdam niet voor.

2 september 2015 om 19:08

Ik snap het ook niet helemaal, ik dacht dat ze in Rotterdam een grote hekel hadden aan misplaatste arrogantie.

justbecause ,geen buitenspel tegen Vitesse .room staat binnen de lijnen houdt de paal vast binnen de lijnen ,kongolo ligt buiten het veld .dus duidelijk buitenspel, geen twijfel mogelijk.en feyenoord heeft de eerste 3 wedstrijden gewoon van de Knvb 6 a 7 punten teveel gekregen .gozeboyuk wisten we van tevoren al.

justbecause ,geen buitenspel tegen Vitesse .room staat binnen de lijnen houdt de paal vast binnen de lijnen ,kongolo ligt buiten het veld .dus duidelijk buitenspel, geen twijfel mogelijk.en feyenoord heeft de eerste 3 wedstrijden gewoon van de Knvb 6 a 7 punten teveel gekregen .gozeboyuk wisten we van tevoren al.

laat dit team maar een paar wedstrijden samen spelen kijken wat er gebeurd doe je gewoon mee met de top 3

hahn
karsdorp
v beek
botteghin
nelom
vejinovic
toornstra
vilhena
achahbar
kramer
kuyt

Als de poppetjes op hun plaats staan lijkt het mij ook een redelijke selectie. Alleen in de breedte is het misschien de sterkste van Nederland, maar het is te vroeg om dat te zeggen. Deze opstelling vind ik wel heel sterk ogen.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Botteghin
Kongolo
El Ahmadi
Vejinovic
Vilhena
Bilal
Kuyt
Elia

Zolang er op '10' een geval Immers staat, kunnen WE het kampioenschap vergeten.. Laats staan CL!
Ik denk dat Feyenoord idd de beste selectie heeft, maar wissel aub immers en Bilal, dan komt het goed.

Het was wel te zien zondag zeg, sjongejonge....

De basisopstelling mag dan wel worden aangepast. Ik zie liever de creatievere spelers in de basis staan. Als ze dan geen kampioen worden dan is het tenminste af en toe nog wat te genieten qua technische hoogstandjes.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren