Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Manchester United gaat De Gea om twee redenen toch verkopen’

Laatste update:

De kans is groot dat David de Gea voor het verstrijken van de transferdeadline verhuist van Manchester United naar Real Madrid. De Daily Mirror stelt vrijdag dat zijn management er ‘alle vertrouwen in heeft’ dat hun belangrijke cliënt de stap naar Madrid nog voor het einde van de markt zal maken. Manchester United vraagt een bedrag van 47 miljoen euro -een record voor een doelman-, maar Real denkt het te redden met 41 miljoen.

/

De Gea is al de hele zomer onderwerp van transfergeruchten. Sinds duidelijk werd dat hij zijn contract (tot medio 2016) niet wil verlengen barstte het los rondom de Spanjaard. Hij wil graag naar Real Madrid, maar Manchester United houdt hem aan zijn contract. Louis van Gaal kiest intussen voor Sergio Romero als eerste keeper en negeert De Gea. Die lastige situatie wordt volgens de Daily Mirror de komende dagen doorbroken.

De zaakwaarnemers van de keeper weten vrijwel zeker dat de transfer gewoon doorgaat: Jorge Mendes denkt dat de deal maandag in orde gemaakt zal worden. United wil eieren voor zijn geld kiezen, omdat De Gea een flinke transferwaarde vertegenwoordigt en anders gratis de deur uitloopt, volgend jaar. Bovendien zou zijn aanblijven voor afleiding kunnen zorgen in de groep. De Spaanstalige spelers vinden het al vervelend dat het zo loopt met De Gea.

Manchester United kan David de Gea maar het beste verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan gaat Cilissen echt last Minute ook vertrekken. Verwacht namelijk dat de Surs last Minute niet Lloris laten gaan en als ze dat doen komt Cilissen wellicht ook in beeld bij een club als Newcastle aangezien Spurs al interesse in Krul hebben getoond.

Verwacht dat United De Gea laten gaan en dan onderstaande voorkeur voor opvolging hebben

1) Lloris
2) Cilissen
3) Krul

28 augustus 2015 om 09:12

Hij is ook wel toe aan een transfer met dit Ajax.

28 augustus 2015 om 09:14

Alsof die goed genoeg is. Als ze een talent halen verwacht ik eerder een van de Duitse toppers.

28 augustus 2015 om 09:21

Leno is een uitstekende doelman inderdaad, zou ik ook wel bij United willen zien. Daarnaast is Lloris te goed voor Tottenham, die verdiend ook een topclub.

28 augustus 2015 om 09:45

Als ze romero nu al goed genoeg vinden om op doel te staan, dan is cillissen zeker niet minder...

28 augustus 2015 om 10:40

volgens mij heeft romero nog geen enkel doelpunt tegen op een eigen doelpunt na. Dus het is de tegenstander nog niet gelukt hem te passeren. Volgens mij doe je het dan zeker niet onverdienstelijk

28 augustus 2015 om 11:13

zet die ajax bril eens af door romero ging nl niet door naar de finales op het wk alleen omdat romero strafschoppen kan stoppen dat is iets wat cillesen mist en echt niet zal leren ik hoop dat manu gaat voor een betere keeper dan cillesen ooit zal worden

28 augustus 2015 om 11:38

Precies, zijn +/- gelijkwaardige keepers Romero en Cillissen, is om het even.
Dus zou weinig aanleiding zien om een gelijkwaardige keeper voor veel geld erbij te halen.
Kunnen ze beter steken in een keeper die echt een niveautje hoger staat naar mijn mening.

28 augustus 2015 om 09:19

ik zie united ook nog wel gaan voor Diego alves gaan vorig jaar toch wel een super jaar gehad maar nu bankzitter bij Valencia.

28 augustus 2015 om 09:29

Hij is helemaal geen bankzitter, hij is geblesseerd, daarom keept Ryan nu. Als hij fit is, dan speelt hij gewoon.

28 augustus 2015 om 09:38

ow oke, ik hoorde de verslaggever van SBS 6 zeggen dat ryan de vaste nummer 1 was dit jaar.

bijvoeging: Lloris is natuurlijk de ideale opvolger

28 augustus 2015 om 10:07

Vast nummer 1 in de Europa duels ja!

28 augustus 2015 om 09:19

Probleem is enkel dat er maar één keeper voldoet aan de kwaliteiten die united zou moeten nastreven uit jouw lijstje. Het zal Lloris worden of bijvoorbeeld een duits toptalent.

28 augustus 2015 om 14:26

Alleen jammer dat ze zo een Duits toptalent al in huis hadden, maar hebben laten gaan.
Ron-Robert Zieler stond namelijk al een tijdje geleden bij United onder contract.

28 augustus 2015 om 15:18

Dat wist ik niet, erg jammer inderdaad.

28 augustus 2015 om 09:21

Ik vind Cillissen een prima keeper voor Ajax maar denk dat hij nog net te kort komt voor Man United, niveau in PL ligt echt vele malen hoger en bij hoge ballen zal je te maken krijgen met beren. Cillissen zal wel mee kunnen met het niveau daar maar zal zeker niet van het niveau De Gea zijn en wat Romero laatste laat zien zie ik Cillissen ook niet in de buurt komen, misschien word hij gehaald voor achter Romero? Denk niet dat Louis Moreno nog eruit gaat halen.

28 augustus 2015 om 09:27

Romero bedoel je denk? Inderdaad ik denk ook niet dat Cillesen in de buurt zal komen van de prestaties van de Gea. Ik zie daarom ook totaal geen reden om Cillessen te halen, aangezien Romero ook een prima keeper is en imo ook beter.

28 augustus 2015 om 09:29

Hahaha klopt bedankt voor je correctie

28 augustus 2015 om 09:29

Voor hoeveel is cillessen eigenlijk op te halen? Ik schat hem rond de 7 à 8 miljoen (niet rekening houdende met contractduur en dergelijke).

28 augustus 2015 om 09:32

Onder de twintig laten ze hem echt niet meer gaan, zo laat in de transferperiode.

28 augustus 2015 om 09:33

Ik heb wel ergens gelezen dat Ajax hem voor 30miljoen wilt verkopen. Dat is hij natuurlijk nooit waard, maar met nog maar een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt, is het niet zo gek.
12 miljoen zou bij normale omstandigheden een leuke prijs zijn denk ik.

28 augustus 2015 om 09:52

Iedereen heeft gezien hoe makkelijk hij zich staande heeft gehouden op het WK. Zal prima passen bij niveau in Engeland. Probleem is dat hij nauwelijks echt op de proef gesteld is afgelopen tijd in Nederland. Overigens veel zekere en vooral meer constante keeper dan Romero. Daarom terecht dat Ajax hoofdprijs voor hem vraagt, ook gezien contractduur en lastminute transfer.

28 augustus 2015 om 10:46

Hij heeft nou ook niet bepaald lastige ballen gekregen op het WK. Allemaal vrij regelmatige reddingen die alle keepers wel zouden moeten hebben.
Bij de goal van Mexico had hij de gelegenheid een goede redding te maken maar die bal vloog er in.

Zoals je zegt dat hij in Nederland weinig op proef is gesteld geldt dit ook voor het WK. Hij staat echt nergens op een lijstje met beste keepers van het WK bijvoorbeeld.

Zoals ik hier wel vaker heb gezegd maken mensen de reddingen groter dan ze zijn vanwege het feit dat het het WK betrof en namen daarmee ook het moment van de redding mee. Een vrij standaard redding wordt ineens 'ons in de wedstrijd houden' omdat het in de slotfase van een wedstrijd gebeurt.

Cillessen is een prima keeper maar naar mijn mening nog niet dusdanig dat hij bij United onder de lat hoort te staan. Het feit dat er schijnbaar geen interesse is, behalve de vermeende interesse van de oud bondscoach zegt wat mij betreft ook wel iets.

Ajax moet zoals je zegt natuurlijk sowieso een bedrag vragen wat hij absoluut niet waard is. Zo last minute ga je nooit een enigszins gelijkwaardige vervanger vinden.

28 augustus 2015 om 10:58

Nou niet echt, Cilissen heeft alleen in een Mickey Mouse competitie gespeeld en Romero heeft op meerdere WK, Copa en Topcompetities gespeeld. Jasper heeft niks te zoeken bij Man Utd

28 augustus 2015 om 12:40

Bihbarbarez,

En Romero heeft vooral op de bank gezeten de laatste jaren. Hij zou nooit naar United zijn gegaan onder een andere trainer.

28 augustus 2015 om 09:29

Correct me if I'm wrong hoor, maar is Cillessen nou nu niet meer speelgerechtigd in de CL voor een ander team nadat hij de voorrondes heeft gespeeld tegen Rapid? Of tellen voorrondes niet mee?

28 augustus 2015 om 09:39

Ik zou hem een waarde rond de 15/20 miljoen geven..

28 augustus 2015 om 09:45

Voorrondes tellen idd niet mee.
Na de voorrondes moet een club opnieuw een spelerslijst indienen voor de volgende rondes.

28 augustus 2015 om 09:45

Vanaf de groepsfase kan je gewoon weer nieuwe spelers inschrijven voor de CL, ook spelers die bij een andere club al een voorronde hebben gespeeld dacht ik!

28 augustus 2015 om 09:58

Volgens de informatie die ik over dit onderwerp gevonden heb zou Cilissen niet speelgerechtigd zijn omdat hij met Ajax de groepsfase gehaald heeft. Waren ze uitgeschakeld dan was hij wel speelgerechtigd geweest.

28 augustus 2015 om 12:43

Nee Fcgrunn83 dan nog zou het niks uitmaken. De voorrondes tellen helemaal niet mee. De regel die jij bedoelt geldt pas als de groepsfase eenmaal is begonnen en dus slaat op transfers na de winterstop (of spelers waarvan het contract werd ontbonden).

28 augustus 2015 om 22:21

@scrumpti0uz

Ik doelde niet op transfers in de winterstop, maar ik je hebt wel gelijk. Mijn informatie kwam van een verouderde bron. Ik ben er nog eens verder ingedoken en de regel is in 2012 veranderd.

28 augustus 2015 om 09:39

Hou toch op met je Krul en Cillessen!! We hebben het hier over Manchester United, misschien wel de grootste club van Engeland. Ze zijn beide niet het niveau wat je wil nastreven.
Hugo Lloris is de enige opties die je moet hebben de rest is niet goed genoeg

Zo belangrijk geweest om vervolgens toch wel een beetje met de staart tussen de benen te vertrekken.

Ja het zij zo. Vraag mij af als er gelijk een nieuwe eerste keeper dan wordt gehaald. Zo ja hoop ik toch op een betere keeper dan Cillessen met alle respect.

28 augustus 2015 om 09:43

Betere keeper? Voor het spel wat man u wil spelen is die ideaal. Rustig en geconcentreerd pakt vaak die paar ballen die die krijgt per wedstrijd. Kan mee voetballen. Als van gaal een lijnkeeper zoekt kab die beter een ander nemen maar hoe van gaal wil spelen is het een goede keus

Beter de kop in drukken en deze man laten gaan. Je hebt aan deze situatie geen zak

Als je nog 41m voor hem kan vangen moet je dat zeker doen! Hij gaat toch wel weg. Ben wel erg benieuwd wie zijn vervanger dan wordt.

Voor 41 miljoen zou United het direct moeten doen, toch denk ik dat Real dit niet heeft geboden. Ze hebben al 2 goede keepers, dus ze kunnen en gaan wel een jaar wachten.

28 augustus 2015 om 09:24

Haha, Real bewijst elk jaar weer dat wie ze al hebben niet uitmaakt. Ze willen de beste spelers en kopen daar als het nodig is gewoon iemand erbij en dan komen andere weer op het 2e plan.

28 augustus 2015 om 09:34

Ik zie ze het echt niet doen. Ze doen het niet meestal in zelfde transferperiode. Meestal wachten ze dan tot volgende jaar om dezelfde type speler te kopen.

Ik zie ze niet 40 miljoen betalen voor een speler met nog 1-jarig contract terwijl ze net ookal een keeper hebben gekocht. Volgende seizoen zie ik De Gea zeker wel naar Real gaan, misschien dit jaar ook maar zeker niet voor 41 M.

28 augustus 2015 om 10:14

Precies en als je 1 seizoen wacht heb je alleen tekengeld waar ze €15 miljoen voor wilde geven aan de Gea. Dan ga je nu toch geen €41 miljoen betalen zo op de laatste dagen. Zou echt nutteloos zijn.

28 augustus 2015 om 10:32

Inderdaad, zeker als je ook 2 meer dan degelijke keepers al hebt.

Zou wat zijn als Real zegt, weet je wat we wachten wel lekker een jaartje. Dan zit Man U toch wel met een klote situatie in hun maag.

28 augustus 2015 om 09:28

Dan moeten ze hem aanbieden bij Real voor een lagere prijs. Bijvoorbeeld 34 miljoen ofzo. Misschien dat ze dan wel happen. Dan heeft United evengoed aardig zaken gedaan. 48 miljoen voor een keeper.. Dat is toch wel erg bizar.

Het is ook beter dat hij gewoon gaat.
Ook de Gea is vervangbaar. Dat zie je nu ok met Romero.
Liefste heb ik natuurlijk de Gea blijft en z'n contract verlengd.
Maar de situatie is anders. Kan het goed begrijpen dat hij weg wil.
Real is natuurlijk ook een top club. En terug keren naar z'n eigen land.
Romero heeft het tot nu toe ook eeg goed gedaan. Dus moeten ook niet te dramatisch gaan doen als de Gea weg gaat. Er zijn genoeg andere goeie keepers.
Dat verschil in vraag en aanbod zal ook wel z'n reden hebben.
Dacht ergens gelezen te hebben dat LVG vorig haar interesse had in Navas. Die nu dus bij real zit.
Zou kunnen dat die de omgekeerde weg neemt.
Lloris zou natuurlijk top zijn.
Al zullen ze daar ook erg veel voor vragen.

28 augustus 2015 om 10:59

Beetje voorbarig om te stellen dat hij vervangbaar is met Romero. United heeft op Spurs na alleen maar relatief makkelijke wedstrijden gehad en is vrij weinig onder druk komen te staan.

Juist dan komen de momenten waarop een keeper zich kan onderscheiden en dat heeft de Gea uitzonderlijk goed gedaan vorig seizoen.

28 augustus 2015 om 12:13

Zeg ook niet dat je hem moet vervangen voor Romero.
Heb ook gezegd dat Lloris bijv een goeie vervanger is. Zulke keepers moet united ook streven.
Maar ook met Romero is er vaak de 0 gehouden. Ja tegen minder ploegen. Maar in de eerste wedstrijd had hij toch een paar hele goeie reddingen. Wil er alleen mee zeggen dat we niet al te dramatisch moeten doen als de Gea weg gaat. En er genoeg andere goeie keepers zijn die hem kunnen vervangen.

Ik denk dat van Gaal Romero laat staan. Volgens mij wachtte hij af of Romero zou voldoen. Cillessen moet als MU komt vragen om een basisplaats, anders moet hij het niet doen.

28 augustus 2015 om 09:30

En die garantie krijg je niet in het topvoetbal. En al helemaal niet bij Louis. Want die zet ook Falcao en Di Maria op de bank. Als Cillessen naar United wilt, moet hij maar zorgen dat hij de concurrentiestrijd wint. Lukt dat niet, betekent dat dat hij nog niet goed genoeg is voor het niveau van United.

28 augustus 2015 om 12:45

Cillessen heeft zowieso wel een streepje voor denk ik. Je ziet nu ook dat Daley bijna altijd speelt ondanks dat Rojo terug is van blessure en hij centraal niet echt veel ervaring heeft. Hetzelfde geldt voor Depay die bijna altijd de wedstrijden uit speelt terwijl zelfs een Rooney nog eerder wordt gewisseld dan hem.

28 augustus 2015 om 13:38

Blind speelt ook best redelijk als Lcv. Dat hij er kwam te staan is misschien aan van Gaal te danken, maar dat hij blijft staan is dankzij hemzelf.

In het begin keepte De Gea helemaal niet zo sterk, maar toch bleef hij kansen krijgen. Nu is hij wereldtop zegt hij dat hij eigenlijk niet wil spelen.
Vind toch dat hij wat dankbaarder mag zijn naar zn werkgever. contract verlengen ben je zeker niet verplicht, maar professioneel opstellen wel omdat je daarvoor betaald krijgt.

Je krijgt je salaris maar dan mag de werkgever ervan uitgaan dat je dan ook alles geeft.

28 augustus 2015 om 10:15

Het is door de beslissing van Louis van Gaal dat de Gea niet speelt. Is niet zijn eigen keuze en heeft dus niet veel te maken met zijn instelling.

28 augustus 2015 om 12:28

uuh jawel ik ben een enorme fan van De Gea hoor en hoop dat hij bijtekent bij manu, maar hij heeft wel degelijk aangeven dat hij niet wil spelen en dat hij met zn hoofd niet bijde club zit.

Deze transfer is, net als toentertijd met Bale, natuurlijk al weken rond.

28 augustus 2015 om 09:48

Als tie al weken rond is, waarom zit ie niet al in Madrid dan?

28 augustus 2015 om 10:18

Een betere vraag is, als het al rond is, waarom staat er dan nog geen vervanger met den been in Manchester. Met alleen Romero win je de oorlog niet.

28 augustus 2015 om 10:31

Waarom werd Bale ook pas zo laat aangekondigd terwijl alles erop wees dat ie weg zou gaan? Je weet niet wat clubs afspreken.

Contract voor De Gea ligt allang klaar, tot deadline alleen nog bekende schaakspel. Ga er maar vanuit dat akkoord met Cillessen er allang is, zodat Manu snel kan schakelen bij late overgang van De Gea. Tot die tijd is het gewoon ontkennen.

28 augustus 2015 om 09:46

Cillessen gaat niet naar United. Ze hebben nu een keeper onder de lat die a. beter is dan Cillessen en b. Ajax wil niet minder dan 20 miljoen voor hem hebben.
Je gaat geen 20+ miljoen betalen voor een tweede of misschien derde keeper.

28 augustus 2015 om 10:06

Cillessen is veel constanter dan Romero, Romero beetje vergelijkbaar met Vermeer gezien het feit dat hij altijd zijn momentjes heeft tijdens een wedstrijd. Hij is gehaald als opvolger Valdes en zal dus tweede keeper worden. Doet niks af aan het feit dat hij goed bezig is de laatste wedstrijden. Maar Van Gaal zal een zakelijke keeper willen die elke wedstrijd een dikke voldoende haalt.

28 augustus 2015 om 10:11

Cillessen is constanter in de Eredivisie, knap hoor.. Robbin Ruiter is dan zelfs constanter.
Romero is gewoon nog een klasse beter dan Cillessen, is geen ramp hoor maar hij zal geen eerste keeper bij United worden als ze willen meedoen om de titel.

Ze weten dat De Gea toch wel zou vertrekken nadat z'n contract zou verlopen. Of ze kunnen hem verkopen voor 40 à 50 miljoen en nog een leuke keeper terugkopen, of ze kunnen hem 1 jaar een mokkende speler houden die het niet naar z'n zin heeft, waarna ze hem gratis kunnen laten gaan. Dan kun je wat bij betreft beter voor het geld gaan! Dat bedrag is niet niks.

Hoop dat man utd enyeama ophaalt bij lille. Al 2 jaar op rij verkozen tot beste keeper van Frankrijk. Ook dit seizoen heel sterk begonnen met 1 tegengoal in 3 wedstrijden en toppers gehad als psg Monaco en bordeaux. Is ook niet duur en kan nog makkelijk een paar jaar mee

Dan gaat United ook last-minute een keeper kopen. Ik ben benieuwd of het Cillessen is. En dan zit Ajax op zijn beurt met een keepersprobleem.
Zou Cillessen goed genoeg zijn voor United?

Alleen verkopen als je Lloris of Leno kan krijgen, of een andere topkeeper. Anders gewoon een jaartje houden en je verlies nemen. Of misschien de Gea betrekken in een ruildeal, de Gea cash voor Benzema, Bale of iemand anders.

Manchester United moet gewoon Lloris, Leno of Lopes van Lyon halen. Cilessen is een prima keeper komt straks tekort als United bijvoorbeeld in de kwart of halve finale staat in de champions league en een penaltyreeks aankomt. Dan is het gewoon prijsschieten!

United heeft verder gewoon een spits nodig en een goede verdediger naast en eventueel een vleugelspeler erbij.

*lukaku, Lacazette
*marquinhos, John Stones
*lavezzi

Fascinererend hoe laag hier altijd over Nederlandse keepers wordt gepraat. Jullie gunnen elkaar maar dan ook echt helemaal niks he. Nederland heeft altijd bewezen goeie keepers af te leveren als je naar de geschiedenis kijkt hoor. Cilessen moeten we die stap hogerop gunnen. Dat is goed voor NL elftal, en het NL voetbal. Laten we onze nederlandse jongens nou eens een keer gunnen om hen bij een topclub te laten spelen.

28 augustus 2015 om 11:05

Waarom is het maken van een inschatting dat Cillessen nog niet de kwaliteiten bezit om onbetwiste eerste doelman bij een absolute topclub als United te worden nou weer direct misgunnen?

De geschiedenis zegt verder vrij weinig natuurlijk. Het recente voetbalklimaat is niet vergelijkbaar met die van vroeger. Het enige goede recente vergelijkingsmateriaal wat je hebt is Stekelenburg en die is natuurlijk faliekant door het ijs gezakt in het buitenland.

Cillessen mag van mij de beste keeper ter wereld worden. Ik vind hem alleen op dit moment nog niet goed genoeg voor United. Dat heeft niets met misgunnen te maken.

Wat dachten jullie van een keepers ruil, De Gea naar real Madrid plus een zak geld en Navas naar Manchestwr. Dan is real Madrid blij en Manchestwr blij. Ik zie het echt niet gebeuren dat de keeper van Ajax utd gaat is veelste zwak voor. Haal dan Lloris of Leno of een Navas

Mooi hoeveel mensen Cillissen neerhalen, zullen zeker anti-Ajax zijn. Cillissen is een topkeeper, is verantwoordelijk voor vijf keer de nul achtereen, gisteren ook weer een geweldige redding en hij had ook de penalty gestopt als deze binnen de palen was geweest. WK geweldigd gekeept, vorig seizoen in zijn eentje Ajax naar de tweede plek geloodst. Nog nooit door de mand gevallen, zeer constant! Met afstand de beste keeper van Nederland en internationaal top!

28 augustus 2015 om 11:16

Van waar haal je dat die internationaal top is? Ik kan met sprekend gemak een 20tal betere keepers opnoemen. En nee, ik hoef die niet te googelen..

28 augustus 2015 om 12:48

Ga je gang Topgear (en ik kan met sprekend gemak zeggen dat je na een aantal namen te hebben genoemd alsnog aan het Googelen gaat slaan om tot 20 te komen)..

28 augustus 2015 om 13:40

Courtois, Cech, Begovic, Mignolet, Lloris, De Gea, Hart, Ter Stegen, Navas, Lopez, Buffon, Sirigu, Handanovic, enyeama, Oblak, Neuer, Leno, Valdes, Muslera, Forster.

Dat zijn er 20 geloof ik. Allemaal beter en dan ben ik er nog enkele vergeten (hier zou ik wel voor moeten googelen ).

28 augustus 2015 om 11:48

Hij had de pentalty gestopt als deze binnen de palen was geweest: hahahahahahahah
Wat een fantastische optimistische reactie!!! heerlijk...
Je bedoeld dat je denkt dat hij hem gestopt had.

lekker cashen en kijken of Romero het volhoudt.

28 augustus 2015 om 11:16

Niet zo een goed idee lijkt mij. United speelt voor de prijzen en niet om het leuk meedoen. Je moet als united zijnde twee topkeepers beschikbaar hebben anders redt je het niet.
David de Gea is natuurlijk een topversterking voor Real Madrid...maar toch vrees ik dat die figuur van een Benitez het voor elkaar gaat krijgen om Real als derde te laten eindigen in la liga en tweede ronde champions league eruit te laten vliegen.

Laat ze van dat geld dan wel een marqee signing doen..

41 miljoen voor een keeper met een 1 jarig contract? Is Perez gek geworden? Wachten dan gewoon een jaartje... Dan maar met Casilla en Navas het jaar in gaan.

41 miljoen is natuurlijk een geweldig bedrag voor een speler met een eenjarig contract die duidelijk laat blijken niet te willen verlegen. Vind het wel jammer dat De Gea weggaat want ik vond dat ie zich geweldig ontwikkelde. Je moet nog maar zien of hij bij Real even goed kan aarden.

Beste ajax haters
Cilissen kan het makkelijk aan in engeland. Alleen omdat hij bij ajax zit,betekend dat niet dat het een slechte keeper is. Hij heeft alles wat een keeper nodig heeft. En penaltys stoppen word vast beter. Oordeel niet voordat je wat hebt gezien..omdat hij toevallig speelt voor de club die jullie meer haten dan dat jullie liefde hebben voor jullie eigen club. Suc6 met al jullie negatieve berichten over ajax spelers. Maar kijk eerst naar jezelf en jullie eigen team. Ik ben er zeker van dat dit allemaal jaloezie is. Cilissen is een top keeper

Jasper Cillessen, Tim Krul, Michel Vorm, Jeroen Verhoeven, wie wordt dé opvolger van De Gea bij Man U? Oh wacht hoeft niet perse een Nederlander te zijn. Lloris is de beste optie. Oblak werd al geprobeerd dacht ik. Leno is iets goedkoper dan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren