Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ziyech begint aan laatste seizoen in de Eredivisie

Laatste update:

Hakim Ziyech heeft zich voorgenomen na dit seizoen weg te gaan bij FC Twente en het buitenland op te zoeken. De aanvallende middenvelder speelde eerst drie jaar bij sc Heerenveen en maakte vorig jaar de overstap naar FC Twente, waar hij uitblinker was in een duister seizoen. Hij gaat nu zijn tweede jaar in De Grolsch Veste in en wil het daar straks ook bij laten, kondigt hij nu alvast aan.

/

“Aan het einde van dit seizoen heb ik dan drieënhalf jaar in de Eredivisie gespeeld en ben ik klaar voor het buitenland”, denkt de 22-jarige Ziyech. In een interview met TC Tubantia geeft hij aan dat hij het prettig vindt bij FC Twente en zich er thuis voelt. Aanleiding om nu al weg te gaan ziet Ziyech dan ook niet. “Ik kijk uit naar het seizoen, een oefenduel tegen Schalke is niet verkeerd, maar ik wil graag ergens om spelen.”

Ziyech is door Alfred Schreuder benoemd tot aanvoerder van FC Twente in het nieuwe seizoen: hij volgt in die rol Andreas Bjelland op, die naar Brentford vertrok. Ziyech maakte vorig seizoen elf doelpunten voor zijn club in de competitie en beschikt nog over een contract tot 2018. Hij is al eens in verband gebracht met VfL Wolfsburg, maar de Duitsers werden nog niet concreet.

Denk je dat Hakim Ziyech na dit seizoen inderdaad klaar is voor het buitenland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helemaal top! Kunnen we nog een jaar van hem genieten en na dat jaar een mooie prijs ervoor vangen. Ziyech topperr!

11 augustus 2015 om 16:55

Als Wolfsburg komt is ie gewoon weg.

11 augustus 2015 om 17:01

Prima. Maar dan wel voor de 18 mil die we vragen.

11 augustus 2015 om 17:21

Hij durfde geeneens de concurrentie strijd met immers aan gaan dus hij moet zich eerst maar bewijzen dat hij een vaste bepalende speler word voor twente en dan misschien eerst naar een top club uit nl gaan

11 augustus 2015 om 17:30

Heb je vorig jaar wel naar de eredivisie gekeken. Indrukwekkende cijfers in een kwakkelend Fc Twente, is dat dan geen bepalende speler?

11 augustus 2015 om 17:32

ahahahahahahahhaahhahahaahahahhahahaa geen verhalen verdraaien gozer, het enige wat hij wou is zekerheid op tien meer niet.

11 augustus 2015 om 17:33

Volhouden Michael, hou maar lekker aan je eigen waarheid vast en bepaal voor één van de beste spelers in de eredivisie wat hij moet gaan doen.

Gelukkig maak je jezelf niet volkomen belachelijk zo...

11 augustus 2015 om 17:43

Michael zal ook wel weer zo'n Rotterdammer zijn die in sprookjes geloofd. Erg hardnekkig!

Nouja.. nog 1 keer: Bij Feyenoord wilden ze Ziyech misbruiken rechts op het middenveld. Ziyech koos voor Twente omdat hij voor zijn favo positie (10) werd gehaald. Dit betekende overigens niet dat Twente hem een basisplaats garandeerde.

11 augustus 2015 om 17:56

Michael heeft gewoon gelijk,
Ziyech zou bij die kakkerlakken helemaal niet op rechtsmid neerworden gezet, enige wat hem gezegd is dat hij niet gegarandeerd een basisplaaats zou hebben en dat die de concurentie met immers aan moest gaan.. Dat wou die niet omdat hij bij twente wel sws een basisplaats kreeg..
Lijkt me bang voor concurentie dan.. (ondanks dat die een prima seizoen heeft gedraaid hoor, ben alleen bang dat die het in het buitenland ook erg moeilijk zou krijgen met concurentie)

11 augustus 2015 om 18:12

En nog één die het sprookje geloofd, haha
Daarom is Toornstra natuurlijk ook gehaald voor die positie

Nogmaals: niemand heeft bij Twente gegarandeerd een basisplaats. Iedereen moet zich bewijzen en blijven bewijzen. Ook Corona is bijv afgelopen jaar tijdelijk buiten de selectie gezet.

11 augustus 2015 om 18:30

Die willen niet betalen wat buitenlandse clubs wel willen.

11 augustus 2015 om 18:33

Michael zit hartstikke fout. Feyenoord speelde eigenlijk een systeem zonder 10, met de punt naar achteren. Daarom wou hij daar niet heen, omdat Fred hem als linkshalf of rechtsbuiten zag.

11 augustus 2015 om 18:42

Wie zegt dat hij bij feyenoord aan de rechter kant kwam te spelen wanneer hij de concurrentie strijd aanging met immers en ook beter is dan immers speelde hij zeer waarschijnlijk op 10 maar bij twente had hij zekerheid gekregen dat hij op 10 speelde en wie van de nederlandse spelers van teente is in het buitenland ook echt doorgebroken?

11 augustus 2015 om 18:42

Twente

11 augustus 2015 om 18:45

Kijk de wedstrijden van afgelopen seizoen maar eens goed terug. Immers speelde rechtshalf. En El Ahmadi CVM.

11 augustus 2015 om 19:06

Michael1123 ga ff lekker ergens anders janken. Iedereen durft de concurrentie met immers aan

11 augustus 2015 om 19:13

Twente mag al blij zijn met 10.

11 augustus 2015 om 19:19

Ik zou ook eerst naar een nl topclub gaan maar ja op zich is hij ook al goed genoeg om de stap naar Europese subtop te nemen...bepalende speler was hij al hoor, ik vind hem de beste speler van de eredivisie

11 augustus 2015 om 19:31

@Ajaxtotdedead

Ongeacht of het waar is ja of nee, je herhaalt precies wat Michael1123 zegt, maar dan in iets andere bewoording...

12 augustus 2015 om 00:18

Maar met immers noem je dr ook eentje hoor

12 augustus 2015 om 10:54

Hij is wel dun voor t buitenland.. Hij denkt is eredivisie ofzo?

Gaat vast naar Southampton dan ... Zou een stap naar PSV/Ajax en daarna naar het buitenland niet beter zijn?

11 augustus 2015 om 16:39

Hij is nu 22 hè. Ik denk niet dat hij daar nog op zit te wachten. Al zou het misschien wel goed voor zijn ontwikkeling zijn.

11 augustus 2015 om 16:39

Nee, waarom zou je perse bij PSV of Ajax gespeeld moeten hebben voor een mooie stap naar het buitenland. Niet iedereen hoeft naar die teams heen.

11 augustus 2015 om 17:05

Om dan es met echte concurrentie te voetballen. Maar ik denk niet dat hij het nodig heeft hoor

11 augustus 2015 om 17:10

De druk bij de absolute top in NL is gewoon een stuk hoger dan bij Twente. Koeman heeft ook een interview gezegd dat vooral bij Ajax de druk erg hoog is. De jongens die vanuit PSV of Ajax naar het buitenland vertrekken zijn vaak een stuk succesvoller dan spelers die vanuit de subtop naar het buitenland vertrekken.

11 augustus 2015 om 17:21

Lol Tadic

11 augustus 2015 om 17:28

hij zegt dan ook MEESTAL.

11 augustus 2015 om 17:39

Komt ie aan met 1 voorbeeldje, zal ik een lijstje maken van namen die vanuit de top 3 richting sub/top zijn gegaan? Dan ben ik morgen nog bezig

11 augustus 2015 om 16:40

Lijkt mij ook. Eigenlijk had PSV hem denk ik ook beter kunnen halen ipv Propper. Dat is ook een zeer goede speler maar vind Ziyech toch wat meer hebben.

11 augustus 2015 om 16:42

Nouja, Ziyech was wel iets duurder dan Pröpper hé. Makkelijk praten dus.

11 augustus 2015 om 16:49

Pröpper past perfect in het systeem van psv. Dat was Ziyech denk ik niet geweest.

11 augustus 2015 om 17:07

Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik dacht dat er misschien mogelijkheden zouden zijn door de financiele situatie bij Twente. En misschien had hij ook wel helemaal niet nog naar PSV of Ajax gewild.

Ik probeer eigenlijk vooral te zeggen dat ik hem misschien wel de beste aanvallende middenvelder van de eredivisie vind. Maar dat ik het helaas niet zie gebeuren dat hij vanaf twente een stap naar de (sub)top van Europa kan maken. Die shoppen daar helaas niet graag.

11 augustus 2015 om 18:04

Die shoppen hier al ik weet niet hoeveel jaar graag... hoe kom je er bij?

11 augustus 2015 om 23:54

Ja? Welke oud twente speler speelt nu bij de top dan?

12 augustus 2015 om 07:40

Dat er geen speler van Twente bij de top (ajax Psv) van Nederland voetbalt is simpel te verklaren
De goede spelers van Twente gaan naat t buitenland omdat daar veeeel meer te verdienen is Denk maar aan Tadic Promes Chadli
De jaren daarvoor zijn echt wel spelers naar Ajax en PSV gegaan.

11 augustus 2015 om 16:40

Lijkt me niet. Zonder hem was Twente zowat gedegradeerd vorig seizoen, super veel assists en doelpunten en uitblinkende wedstrijden bij een team dat verdronk onder de druk. Wat moet je dan nog meer? Bij De Boer en Cocu verdrinken in het systeem en in de Mickey Mouse league blijven?
Nee lekker naar een degelijke ploeg in het buitenland om daar de aandacht te krijgen is een betere keuze.

11 augustus 2015 om 16:47

Precies. Veruit de beste man van Twente. Als die naar Ajax/PSV gaat heeft die alleen maar kans dat ie minder presteert. Lekker naar het buitenland gaan. Subtop clubje uitzoeken en hopen dat ie zich goed doorontwikkeld voor NL elftal

11 augustus 2015 om 16:41

Als opvolger van Klaassen, zou kunnen, maar ook Ajax heeft talenten klaar staan.
Je kan maar 11 spelers opstellen, dus Psv, Ajax of Feyenoord zal al lastig worden.
Feyenoord sowieso, want hij heeft een contract, dus kost wat geld.
Maar wat gaan de spelers vroeg weg tegenwoordig.
Als hij weggaat, heeft hij minder ervaring als Clasie om maar wat te noemen.
Boilessen gaat ook al zo snel weg, maar ik denk, dat hij weg mocht.

11 augustus 2015 om 16:48

Tja, met wat talent ben je tegenwoordig ook sneller te goed voor de Eredivisie dan jaren terug

11 augustus 2015 om 17:02

Persoonlijk misschien, maar kan je ook een team op sleeptouw nemen in mindere fases?

11 augustus 2015 om 17:01

Psv en ajax gaan geen 15 mil voor hem neerleggen, maar ik ben bang dat wolfsburg dat wel gaat doen en dan is hij weg

11 augustus 2015 om 17:18

Ik denk dat je max 8 a 10 miljoen voor Ziyech krijgt. Echt max. Ik bedoel, hij komt van Twente met alle respect.

11 augustus 2015 om 17:25

Dus de club waar je speelt bepaalt je prijs? Ziyech heeft meer kwaliteit en diepgang dan iedere Ajax middenvelder. Als jij ziet hoe bepalend en dwingend hij was vorig jaar in een team dat totaal niet liep, kun je gewoon minimaal 15 mil vragen, zeker met nog een 3 jarig contract.

11 augustus 2015 om 17:31

Je vergeet dat er een risico aan kleeft. Kan hij omgaan met het topsportklimaat van de club waar hij heen gaat? Zolang je dat niet bewezen hebt bij een vergelijkbare club is het een risico. En risico's beinvloeden de prijs.

11 augustus 2015 om 17:34

Haha 8 a 10 miljoen, er was al een bod op hem binnen gekomen van 13 miljoen. En twente heeft het afgewezen. In de wandelgangen gaan de geruchten dat wolfsburg 18 mil wil betalen

11 augustus 2015 om 17:38

8 a 10 miljoen? Dan blijft hij bij Twente. Met alle respect natuurlijk.

11 augustus 2015 om 17:44

Kijk is wat voor bedragen er de laatste jaren voor dragende spelers van twente is betaald, luuk de jong, promes, tadic en ruiz, leverden allemaal 10 miljoen plus op. Vergelijk dat bijvoorbeeld is met spelers van feyenoord, ik kom alleen op clasie wie voor over de 10 weg ging. Dus iets meer respect mag dan wel. Ik schat zijn bedrag volgend jaar indien hij een goed seizoen draaid toch 12 tot 15 mijloen.

11 augustus 2015 om 18:47

En allemaal op Promes na zijn tot nu toe mislukt. Een enorm risico dus voor clubs om dat soort bedragen uittegeven aan spelers afkomstig van Twente, met alle respect.

11 augustus 2015 om 19:19

@jc
Twente doet al jaren bovenin mee met uitgaande transfers.

11 augustus 2015 om 19:23

Ja tadic heeft echt gefaald.

Luuk de jong wordt gewoon gehaald in een team dat een compleet andere opstelling speelde. Alleen ruiz is echt mislukt, had ook niet naar fulham moeten gaan (wou ook zelf liever naar newcastle)

11 augustus 2015 om 19:33

De club waarvoor je speelt is medebepalend voor de prijs van een speler. Spelers die bij bijvoorbeeld Twente of AZ uitblinker zijn hebben het bij Ajax of PSV toch moeilijker.

Had iedereen wel verwacht lijkt me. Als hij komend seizoen weer de belangrijkste speler is, is hij ook gewoon klaar voor een volgende stap. Hij heeft veel aan z'n fysiek gewerkt afgelopen seizoen en nog steeds. Iets wat die, naar mijn mening, ook nog flink mistte.

Nu is het hopen dat hij wel een top seizoen gaat draaien! Het zou toch mooi zijn voor ons wanneer hij voor een dik bedrag vertrekt.

11 augustus 2015 om 16:44

Zal tussen de 8 en 11 miljoen opbrengen, denk ik.

11 augustus 2015 om 16:49

Denk wel meer, als je voor Wijnaldum al 20 miljoen vangt kan Hakim ook wel voor 15 á 20 miljoen weg.

11 augustus 2015 om 16:52

Nou denk als ie weer zoon seizoen draait dan gaat ie wel richting 20 miljoen denk ik.
Een goed prachtige en technische waardige speler.

11 augustus 2015 om 17:00

Vergeet niet dat PSV kampioen geworden is, meer aanzien heeft in Europa en dat Wijnaldum international is. Twente gaat daarom nooit 20m vangen, al hoop ik dat natuurlijk wel! Ik hoop volgend jaar tegen je te kunnen zeggen dat je gelijk had! Haha

11 augustus 2015 om 17:02

Als je hem dan graag vergelijkt met Wijnaldum dan is hij minder waard dan die 15 a 20 miljoen. Veel minder ervaren, geen international, nauwelijks europese ervaring....

11 augustus 2015 om 17:03

20 miljoen op basis van wat?

Hij heeft nog nooit CL gespeeld en amper EL, geen WK of EK wedstrijden achter zijn naam..

Hij heeft potentie een goede voetballer te worden, maar 20 miljoen gaat wel erg ver. Tenzij hij dit seizoen overdreven goed speelt.

11 augustus 2015 om 17:15

Kijk nou eens door een bril als algehele voetbal liefhebber,
Vind je hem dan werkelijk slechter dan een Wijnaldum of een Clasie?

11 augustus 2015 om 18:51

Zyech daarin tegen behaalde bij een minder draaiend elftal betere stats dan wijnaldum ooit gehaald heeft in al die seizoenen ED. En zyech is ook nog eens een stuk jonger dan wijnaldum.

11 augustus 2015 om 19:01

Psv is een veel grotere club in Europa, is in het jaar voorafgaand aan dat Wijnaldum werd verkocht kampioen geworden en Wijnaldum was een international. Daarnaast heeft Hakim Europees nagenoeg nog niks laten zien, of daar uberhaupt ervaring op kunnen doen. Voor Hakim zouden ze momenteel maximaal(!) 10 à 11 miljoen kunnen vangen en dan mag je echt je handjes stevig dichtknijpen. Wellicht als hij zich dit seizoen weer goed manifesteert dat hij dat volgend jaar ook nog waard, ondanks dat hij dan nog voor korter vastligt.

11 augustus 2015 om 19:35

Nee joh
Twente heeft vorig seizoen nog oa promes en tadic voor 15 M verkocht en dat waren al koopjes voor de russen en engelsen.
De markt is weer wat gegroeid. Dus 18 m voor een speler als zyech is marktconform gezien de transfergeschiedenis van de club en de huidige transfers in de ED.

Als je de goals en assists van afgelopen seizoen bekijkt is hij daar wel aan toe...

Maar t kan alle kanten op met Twente dit seizoen. Ze hebben wat pareltjes... maar ook heel jong allemaal. Het kan zomaar top 5 worden, maar ook vechten om het linker rijtje te halen.

In dat laatste geval zie ik een mooie transfer somber in.

11 augustus 2015 om 16:42

We hebben inderdaad een jong team, maar dat hebben bijna alle teams in de Eredivisie. Dat mag dan ook geen excuses zijn, vind ik. Het gaat uiteindelijk om kwaliteit, en we gaan dit jaar zien of we kwaliteit hebben of niet.

11 augustus 2015 om 16:47

Klopt, maar wie slaat er met de vuist op tafel bij Twente ??

Dat hebben de andere clubs wel... zelfs de baby selecties van Ajax (gudelj, Heitinga) en Vitesse (kashia) hebben dat meer.

11 augustus 2015 om 16:49

Eghan, met een heel klein vuistje..
Katsikas misschien? Daar ken ik de nieuwe spelers nog niet goed genoeg voor.

11 augustus 2015 om 17:02

Gutierrez, Kastikas en Uvini? Dit zijn na Schilder de 'oudere' spelers als ik mij niet vergis. Daarbij zijn Kastikas en Uvini 2 slopers! Kan een heerlijk duo worden!

11 augustus 2015 om 16:45

Ik verwacht dan toch eerder plek 5 hoor. Prima selectie. Die nieuwe spits oogt prima, Corona is er nog, middenveld staat goed met Gutierrez, Tapia en Ziyech. De verdediging kan niet slechter zijn dan de oude, dus al met al zie ik het voor Twente best positief in.

11 augustus 2015 om 16:51

Ben ik ook met je eens... Mokotjo nog achter de hand.. prima team.

Maar ik schat Ajax, Psv en Feyenoord hoger in....

Vind van der Brom (az) een fantastische trainer, waar ik bij Twente juist weer m'n twijfels bij heb... Vitesse is een beetje hetzelfde als Twente. En mocht Botteghin blijven vind ik Groningen in ieder geval veel volwassener dan Twente, AZ en Vitesse en kwalitatief niet cht onder doen ook met Rusnak, de Leeuw, Drost, Botteghin, Mahi.

Verder heb je er altijd wel een uitschieter tussen zitten als Zwolle... (ik gok dit jaar op Willem 2) en dan zit je al bij plek 9 in de buurt!

11 augustus 2015 om 18:10

O ja die schat ik zonder enige twijfel ook hoger in, maar daar hoeft FC Twente zich absoluut niet voor te schamen. Vitesse's gehele as is vervangen, dus ik moet nog maar zien hoe dat goed gaat komen, AZ is wel echt enorm verzwakt hoor. En Groningen mengt zich inderdaad misschien ook wel in het geheel. Maar ik verwacht Twente als vijfde, met ervoor nog Vitesse. Die dekselse huurlingen gaan vast weer toveren. Az zesde en Groningen zevende met Utrecht daarachter. Die hebben ook een aardig ploegje.

11 augustus 2015 om 17:28

Kansloze reactie dit. Snap niet goed wat dit met afkomst heeft te maken. En als hij zich zo doorontwikkeld als afgelopen seizoen ìs hij ook te goed voor de Eredivisie. Lekker dezelfde stap maken als Tadic deed.

Denk dat hij na dit seizoen wel klaar is voor het buitenland, ookal denk ik dat Fc Twente weinig potten zal breken dit seizoen. Succes Ziyech

De top van Nederland, voornamelijk dan Psv of Ajax. Hadden hem dit jaar al moeten contracteren. Anders is een tussenstap naar een Spaanse subtopper denk ik de beste keuze. Hij is wel 22, maar heeft nog wat jaartjes nodig om fysiek ook wat sterker te worden.

Het kan ook gebeuren dat hij gewoon nog een jaar in de eredivisie is hoor. je weet het nooit zeker.

Mocht er bij Psv/ajax nog een beslissende middenvelder vertrekken, ook na dit seizoen, zou ik overwegen Ziyech te halen als opvolger.
Voor hem een goede tussenstap, kan hij "ergens voor spelen" en aangezien een stap naar het buitenland wellicht nog wat vroeg komt.
Daarnaast ook een eeg goede aanwinst voor een PSV of Ajax.

11 augustus 2015 om 16:55

Dat zou voor 1 van de 2 clubs mooi zijn maar die betalen echt geen 10 miljoen +.
En dan houd het al snel op.

11 augustus 2015 om 18:06

Ja eigenlijk hadden ze aan het begin van deze transferperiode noeten toehappen, toen Twente nog in de financiële malaise zat en verkopen noodzaak was. Dan hadden ze bij minder als 10 miljoen Ziyech ook wel weggedaan, nu niet meer inderdaad. Dan is een stap naar het buitenland de volgende stap.

Hij wil graag ergens voor spelen,

Dat kan, maar dan moet hij niet de ambitie hebben naar een topcompetitie te gaan, denk niet dat de manchester city's , de munchens en de barcelonas van deze wereld op deze speler zitten te wachten.

Basel, Salzburg, Celtic, zou kunnen

11 augustus 2015 om 16:56

Nou voor die laatste 3 vind ik hem toch wel te goed denk ik.
Een midden motor in Spanje Engeland of Duitsland zou hem niet misstaan.

11 augustus 2015 om 17:36

Hij zegt dat ie ergens voor wil spelen, dat doen middenmoters niet

En als je hem voor die laatste drie te goed vind dan zeg je dus eigenlijk dat hij te goed is voor de nederlandse top.

Mooie ambitie Hakim.
Dit jaar echt knallen, international worden, en het vorige seizoen overtreffen en de mooie clubs lachen je tegemoet!

11 augustus 2015 om 20:12

Mooi dat hij ambitie heeft en dat uitspreekt. Maar ik ben bang dat hij de laatste weken van het seizoen niet meer 100% geconcentreerd zal zijn op Twente en zich (steeds) meer bezighoudt met een andere club.

11 augustus 2015 om 23:45

Uitgerekend de periode dat scouts veelvuldig op de tribune zitten? Lijkt me niet..

Duidelijke taal, hoop voor hem dat hij een goed seizoen draait. Dit keer hoeft hij alleen niet twee x in een wedstrijd tegen ons te scoren.

11 augustus 2015 om 17:24

Van mij mag hij dat gewoon weer

On: Mooi uitgesproken dit, betekent wel dat hij dit seizoen vol aan de bak moet om zichzelf bij de grotere clubs (middenmoot Engeland etc.) in de kijker te spelen. Heerlijke middenvelder en samen met Corona, Guti en Tapia ons grootste trots in de afgelopen sobere maanden.

11 augustus 2015 om 18:26

Haha liever niet, gun ons maar wat puntjes

Vind dit de beste speler van Twente, hoop dat hij zich inderdaad kan laten zien en zo een transfer kan afdwingen. Je noemt inderdaad alle goede spelers op die ik zo geweldig vind.

de perfecte speler echt waar! speelt bij onze FC het aller beste en houd z'n woord eerst van ik ga niet weg (eerst altijd nakomen natuurlijk) en dan aankomend seizoen wil ik hoger op perfect gewoon, hoop op een mooi seizoen en een super ziyech als de jaren ervoor!

Deze speler heeft een verstandige zaakwaarnemer. Eerst belangrijk worden bij je club en je bewijzen in de eredivisie. En dan pas kijken naar het buitenland.

11 augustus 2015 om 17:27

heeft natuurlijk ook met ziyech zelf te maken, is zelf ook erg verstandig en vind het knap dat hij na afgelopen seizoen toch gebleven is en daar heb ik veel respect voor en mogen we onze handen mee dicht knijpen

Dik verdiend. Het is je gegund. Hopen dat je 15M+ kan pakken als Twente zijnde.

11 augustus 2015 om 17:47

Inderdaad, dan pakken wij ook weer wat eurotjes van mee. Is Ziyech al afbetaald trouwens...?

11 augustus 2015 om 18:14

Volgens mij wordt eind deze maand (geheel volgens afspraak) weer een termijn op de rekening van Heerenveen bijgeschreven.

Wat is het doorverkoop percentage?

Om volgend jaar al weg te willen vind ik eigenlijk nog best snel, ik heb hem maar 2 goede seizoenen zie spelen 1bij twente en 1bij Heerenveen. Vorig jaar een goed seizoen maar toch geen goede eindnotering een hele erge bepalende speler was het denk ik nou ook weer niet anders waren ze wel wat hoger geeindigd

Dit zegt genoeg over het niveau van onze Mickey mouse League. Spelers als Ziyech hebben het na 3,5 jaar alweer gezien....

11 augustus 2015 om 19:04

Is een prima periode toch? Waarom zou je als profvoetballer langer dan 3 à 4 jaar in een land willen spelen waar je tegen clubs als excelsior uitkomt voor een gemiddeld salaris van nog geen drie ton per jaar, terwijl je in het buitenland meer aansprekende tegenstanders kunt tegenkomen en tegelijkertijd een veelvoud zou kunnen verdienen?

Als ik hem was zou hierna naar Ajax, Feyenoord of PSV gaan. Dat zal 'm alleen maar goed doen. En daarna pas naar het buitenland.

11 augustus 2015 om 18:17

Los van de discussie of het naar 1 van die 3 clubs een goede sportieve stap is, staat dat een transfer moet worden overeengekomen tussen 3 partijen: kopende club, verkopende club en speler.
Al zou Ziyech het graag willen (al geeft hij al aan van niet), dan geloof ik nooit dat de clubs er onderling uit komen. Bij goed presteren van Ziyech dit seizoen zal Twente een bedrag van meer dan 10 miljoen verlangen. Dat gaat onze landelijke top 2 of Feyenoord nooit betalen.

12 augustus 2015 om 01:28

Hoezo ? Moet die daar heen gaan.
Wilt Ajax,psv en Feyenoord 10 + betalen voor Ziyech en ik denk eerder dat hij naar de buiten land gaat.

12 augustus 2015 om 11:39

Dat is beter voor zijn ontwikkeling. En oké misschien zal niemand hier in Nederland 10 mil. maar overal is over te onderhandelen er is altijd een uitweg als Ziyech het zelf zou willen. En je kan altijd een speler + bedrag sturen. Ziyech is goed maar kan nog zoveel leren en ervaring op doen in de top 3. Hij is nog jong en dan kun je altijd nog naar het buitenland.

zal ik dan een lijstje maken met spelers die vanuit de top 3

Je aanvoerder die aangeeft te vertrekken over een seizoen. Duidelijke zaak, vetrek binnen paar wekein en tijd voor een nieuwe aanvoerder.

Zou voor alle partijen top zijn. Hij nog een jaar rijpen en flink zijn eigen waarde opschroeven. Dan een mooie transfer voor hem en een zak miljoenen voor twente, dan gaan alle partijen via de voordeur naar buiten.

Mooie ambitie lees je nu veel.. Wat heeft deze man nou echt laten zien? Sorry maar zijn eerste jaar bij Twente was ok in mijn ogen, niet meer dan dat, in elke wedstrijd dat er meer gevraagd werd gaf hij juist niet thuis dat hij in de rest van de wedstrijden veelal een van de betere was lag ook aan hoe slecht Twente was, want bij Heerenveen was dat ook zo..

11 augustus 2015 om 23:47

Daarom wil hij dit jaar toch ook knallen bij Twente? Hij heeft het over volgrnd jaar. Klaar is ie er nog niet voor, maar wel goed op weg.

11 augustus 2015 om 23:54

11 goals en 13 assists, dan zijn geen misselijke statistieken hoor

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren