Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Te Vrede maakt Kazim-Richards boos: 'Shit praten is niet respectvol'

Laatste update:
/

Colin Kazim-Richards heeft nog een appeltje te schillen met Mitchell te Vrede. De naar sc Heerenveen vertrokken aanvaller gaf aan dat hij niet begreep waarom hij aan het begin van vorig seizoen, toen hij één op één liep, uit de basis van Feyenoord verdween. "Een jaar eerder, met Graziano Pellè, kon ik leven met een reserverol. Vorig jaar was dat anders. Kazim-Richards scoorde echt niet meer dan ik."

Kazim-Richards maakte na het duel met FC Utrecht (3-2) duidelijk dat hij 'wat' had gelezen van 'een voormalig speler van ons'. "Wat hij zei dat maakte me boos. Ik ga geen namen noemen, maar het is wel duidelijk om wie het gaat. Als ik hem tegenkom, dan spreek ik hem er wel mooi op aan. Zo ben ik gewoon. Als je hier weggaat en shit praat over een oud-collega van je, dan is dat niet erg respectvol."

"Als voetballers weten we allemaal hoe zwaar ons bestaan is", benadrukte Kazim-Richards in gesprek met FOX Sports. Feyenoord gaat op 18 oktober op bezoek bij sc Heerenveen in Friesland. Met Michiel Kramer heeft de Turks international nu een nieuwe concurrent. Dat doet niet veel met hem. "Het is gewoon een concurrent, daar ga je alleen maar beter van spelen."

Wie gaat dit seizoen meer doelpunten maken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Respect eisen vind ik wel iets anders dan respect krijgen.. Te Vrede heeft bovendien naar mijn mening nog gelijk ook..

9 augustus 2015 om 01:28

Ja want die paar voorzetten die hij kreeg waren ook niet nodig geweest te vrede is een meester in het creëeren van kanze voor zichzelf. Sorry hoor maar kazim is ontzettend belangrijk voor dit Feyenoord. De reden dat ze nog ik de top 5 komende de afgelopen jaren is omdat ze steeds zo een driftige spits hadden. Met eerst Guidetti, daarna Pelle en nu met kazim hebben ze spitsen die tegenstanders bezighouden. Te vrede is goed in het bezighouden van zich zelf.

9 augustus 2015 om 08:33

Kazim scoort miss minder maar dankzij hem scoort het team meer

9 augustus 2015 om 11:19

Onzin. We hebben vorig seizoen cruciale punten verloren door onze spits. Uit als thuis tegen Ajax bijvoorbeeld. Een goede spits had ze met een nederlaag naar huis gestuurd. Een stoorzender is leuk maar we moeten doelpunten maken.

9 augustus 2015 om 11:25

Idd Feye88. Een spits moet goals maken en dat deed/doet TeVrede gewoon beter dan Kazim. Als voorbeeld: die voorzet van Kuyt gisteren laag over de grond (hij leek miss te scherp), TeVrede had hem gemaakt

9 augustus 2015 om 11:28

Edit: ik ben een ajacied en ik ben echt totaal niet bang voor Kazim. Had met meer geknepen billen gezeten als er voorzetten werden gegeven en ik het duel tussen TeVrede/Veltman had moeten aankijken. Overigens met Kramer heb ik dat ook wel een beetje. Ik zou Kazim lekker als stand - in gebruiken straks.

9 augustus 2015 om 02:38

Dat vind ik dus ook, ik vind Kazim hël overschat en hij had makkelijk vervangen kunnen worden door Mitchel of een andere jeugdspeler. Ik hoopte ook dat Michel lekker wat doelpunten gaat maken en zn ongelijk gaat bewijzen. Vind hem namelijk precies een type kramer. Ook misschien omdat ik types al Kazim em Guidetti niet kan uitstaan. (Fey wss hetzelfde bij Suarez en Verthongen)

9 augustus 2015 om 07:49

En elk ander in dat shirt

9 augustus 2015 om 08:07

De suarez kan ik best begrijpen, dat was gewoon een ventje die de grens overging om te winnen net zoals Kazim vaak ruzie zoekt. Maar Vertonghen!? IMO was deze jongen een hele stille behalve eenmalig iets roepen toen Ajax kampioen was geworden.

9 augustus 2015 om 10:22

Kazim mag blij zijn dat hij kan voetballen. Wat had hij anders kunnen doen? Iemand een suggestie?

9 augustus 2015 om 10:53

Hij had domme commentaartjes kunnen geven zoals jij.

9 augustus 2015 om 13:21

Hahaha ... Whoaaaa ... Erg grappig Bones .... Iemand nog een suggestie?

9 augustus 2015 om 15:55

Kickboxen had em meer gesiert

Ik snap niet waar Kazim boos om is, hij drukt hem gewoon met de neus op de feiten. In het begin legde Te Vrede nagenoeg elke wedstrijd die bal in het netje en bij Kazim liep het gewoon heel stroef. Ik vind ook niet dat Te Vrede een eerlijke kans heeft gehad bij Feyenoord. Als Kazim nu eens veel doelpunten gaat maken, kan hij gaan praten en mensen de mond snoeren. Maar nu is dat nog geen juist moment om te doen.

9 augustus 2015 om 01:28

te vrede heeft kans genoeg gehad, en idd hij scoorde wel maar dat waren weinig winnende en als te vrede er in stond was er voorin helemaal geen beweging! kazim is nie de beste spits maar altijd nog beter dan te vrede.

9 augustus 2015 om 01:45

Gaat het altijd om de winnende dan? Hij doet waarvoor die betaald word, namelijk scoren. Dat die de winnende niet maakt zegt niks! Kan meer factoren liggen, verdediging te slap, rest scoort erop los en hij pakt een doelpunt mee! Hij legt ze breed. Wat een onzin argument! Hij scoort en daarvoor word die betaald!

9 augustus 2015 om 02:04

een spits is er niet alleen om te scoren, hij moet ook de verdedigers bezig houden en dat deed hij helemaal nie. hij oogt lui en zit niks in, er zijn maar weinig clubs waar dat wordt gewaardeerd. plus het feit dat ie heel arrogant is in zijn doen en laten.

9 augustus 2015 om 02:09

Te vrede is een mindere versie van Janko. Dit type spits wordt in NL niet gewaardeerd/hoog aangeschreven.

9 augustus 2015 om 02:15

Nee helaas, want dat soort type spitsen zou in Nederland helemaal niet mis staan en helemaal niet in Europa! Als dat ding maar in de touwen hangt, dat is het eerste doel in het buitenland en vind dat Feyenoorders beetje van hun geloof afvallen, want als er 1 club is in Nederland is, die zo denkt is het Feyenoord wel, stevige kost en hard werken, dan moet je niet kijken hoe een spits is!

9 augustus 2015 om 02:28

Vind de heer Richards beetje vervelend mannetje worden.Kan niet tegen kritiek.

9 augustus 2015 om 01:51

Als je bent vertrokken bij je club moet je gewoon de deur dicht trekken en verder je mond houden.

als een journalist dan ernaar vraagt, kan je gewoon zeggen: ik heb het liever niet over het verleden, wat gebeurd is, is gebeurd en daarmee klaar.
wat heeft het voor zin dat Te Vrede nu allemaal roept? helemaal geen kut. niemand heeft baat bij zijn mening, want die doet er al lang niet meer toe.

Kazim is een rare snuiter maar heeft hier wel gewoon gelijk..

9 augustus 2015 om 02:28

te vrede zegt niks naars of vervelends over kazim, maar vindt dat hij te weinig vertrouwen heeft gekregen van de coach en denkt dat hij meer goals had kunnen maken in een seizoen dan kazim

hij zegt nergens dat kazim een nare man is, niet kan voetballen meer bezigis met de media dan met het maken van goals oid

te vrede geeft gewoon keurig antwoord op een vraag van de media en daarin trekt hij een vergelijking met zijn concurrent op sportief gebied / prestaties en als je daar als profsporter niet mee om kan gaan moet je bij jezelf te raden gaan ipv dit soort domme teksten de wereld in te helpen

spelers die weg zijn en onterecht hun oude club afzeiken houd ik ook niet van, maar daar is helemaal geen sprake van, zelfs op sportief gebied praat hij niet vervelend over kazim of feyenoord, hij heeft het over zn eigen kansen en prestaties

ik hoop dat gio/ van geel ff met kazim gaat babbelen, want hij mag best een uitgesproken mening hebben etc maar dit is gewoon dom en zorgt alleen maar voor negatieve aandacht, terwijl het om de wedstrijd had moeten gaan

en kazim verliest wel vaker uit het oog wat het doel is omdat hij veel te veel opgaat in randzaken

9 augustus 2015 om 03:36

Wat heeft het voor meerwaarde om dat soort dingen te zeggen? De voetbalwereld is voor mannen. En is kei hard! Als je dan over iets gaat praten wat totaal niet meer aan de orde is, dan kan je beter stoppen.. het woordje "als" doet er niet toe, nergens niet, niet op school, niet op je werk en dus ook niet in de voetballerij.

9 augustus 2015 om 07:34

Wat een flauwekul zeg dat je beter kunt stoppen als je praat over iets wat niet aan de orde is en dat de voetbalwereld keihard is. Als de voetbalwereld keihard zou zijn hadden we nooit een minuut stilte voor de wedstrijd. Er is iemand dood maar that's life, toch?
Waarom zou Te Vrede niet gewoon zijn mening mogen geven? Kazim houdt verdedigers bezig maar als er vervolgens niemand anders de bal er in trapt heb je daar helemaal niets aan. Als je een spits hebt die elke wedstrijd scoort maar die je verder niet ziet is die spits een stuk waardevoller.

9 augustus 2015 om 02:10

@roekeloos kazim is altijd boos want dat is stoer. Die gast gaat nergens over. Ik mag kramer niet maar hoop dat hij kz op de bank houdt

Wat een praatjes heeft Kazim, die zelf gene ruk heeft gepresteerd en alleen maar stoer doet en praatje heeft. Laat Kazim eens zijn mond houden
en eens wat presteren. Want hij kan er geen hout van... De waarheid doet pijn, de waarheid is dat het maar een matige voetballer is die alleen maar grote mond heeft zonder dat hij wat presteert. Ik blijf het een kwal van het vent vinden, hoop echt dat iemand deze knaap eens de les gaat lezen, die denkt echt dat hij was is.

Een hele normale en fatsoenlijke tekst van te Vrede. Niks mis mee.

Enge man, deze Kazim. Intimidatie, bedreiging en kleinzerigheid. Niet alleen binnen, maar ook buiten de lijnen. Het wordt tijd dat Feyenoord hem eens ter verantwoording roept.

Ja inderdaad. Kazim mag pas terugpraten als hij meer zou scoren. Dit zorgt alleen maar voor onrust.

9 augustus 2015 om 10:07

Kan aan mij liggen, maar Kazim loopt nu toch ook 1 op 1? Heeft hij net zoveel recht van spreken als dhr. Te Vrede

Kijk wat Te Vrede heeft gezegd is natuurlijk niet echt nodig, laat zich een beetje in de lure leggen door een journalist die op zoek is naar wat sensatie (die z'n werk dus doet). Kreeg meer het idee dat het een sneer naar Rutten was (en indirect een beetje naar Kazim), in plaats van volledig op Kazim. Mocht Mitchell het niet door hebben, hij is net als Kazim een matige spits. Beide heren hadden hun eigen, totaal verschillende rol in het elftal. Leuk dat te Vrede met 3 mazzelballen en twee leuks kopgoals 1 op 1 liep, maar volgens mij vergeet hij wel dat het op 1 kopbal na echt grote blunders van de verdediging waren, of de keeper. Echter moet je er wel staan om ze af te maken/straffen, in plaats van Kazim die in de Klassieker (ongelukkig) de bal nota bene uit het Ajax doel werkt.

Die Kazim vind ik in het veld wel wat hebben. Hij komt duidelijk wat kwaliteit tekort, maar is iemand die tot de laatste seconden alles geeft, een strijder (past wel bij het credo van de club toch?). Wat hij buiten de lijnen zegt of doet neem ik maar met een korreltje zout, aangezien dat vaak stoerdoenerij is. Dat gedoe met Labyad is (ondanks dat waarschijnlijk 90 procent van Nederland die snotaap graag een lel zou verkopen) echt heel kinderachtig en heeft niks meer met het spelletje te maken. Dit soort reacties, nu hij na een beetje kritiek weer op z'n pik getrapt is, bewijzen in mijn ogen waarom zo'n man nooit z'n volledige talent heeft kunnen benutten. Soms iets teveel bezig met randzaken, dit zal ook in het veld meespelen (zie het Cillessen verhaal tijdens de Klassieker in de Arena). Als Kramer geen one-hit-wonder blijkt te zijn gaat deze man spoedig naar het bankje vrees ik voor hem.

Te Vrede zegt toch niks disrespectvols over Kazim? Gewoon de feiten. Kazim doet weer overdreven.

9 augustus 2015 om 01:28

Overdreven zoals altijd praten in de media en op het veld niks presteren en 1000 keer op zijn kont vallen van lompigheid..

Geen daden maar woorden, onze Kazim. Het is toch lachwekkend om hem zo te horen praten, hij doet zo zijn best om het stoerste jongetje van de klas te zijn dat niemand hem ook nog maar een beetje serieus neemt.

9 augustus 2015 om 01:30

vandaag dan toch daden

9 augustus 2015 om 01:44

Excuses, al vallen zijn daden nog steeds in het niets vergeleken met zijn woorden

9 augustus 2015 om 02:05

ja da klopt. maar hij loopt nu 1 op 1 haha

Kazim moet niet zo janken. Dat zielige gedrag ook weer ma die goal. Te Vrede had gewoon gelijk in wat ie zei.

Als ik de eerste wedstrijd zo ziet plus nog het einde van vorig seizoen meeneem dan lijkt dit mij echt de beste opstelling die je kan hebben op dit moment. Kuijt zakte steeds iets wat in en stuurde steeds de flank spelers in de diepte dit deed die op een hele slimme manier en er kwam echt diepgang in het spel.

Vejinovic had echt geweldige vrije trappen en Corners die heeft echt een goed schot. Straks met Elia en Bilal hopelijk op de flanken word het echt genieten met Vejinovic en schijnbaar ook Kuyt die spelers diep kunnen sturen. Immers was er niet en je zag voetbal in Rotterdam. Tuurlijk was het ook geen gala voorstel maar je zag wel een basis waar je mee verder kan nog wel met 10 man.

Te Vrede was wel redelijk in de afronding maar verder was het niks als je team terugzakte was die al waardeloos want meters maken kan hij niet en snelheid heeft hij niet dan ook nog zo'n onsportieve sneer uit delen naar Kazim gaat ook nergens over.

Hahn
Karsdorp
van Beek
Kongolo
Woudenberg
Ahmadi
Vejinovic
Bilal
Kuijt
Elia
Kazim
9 augustus 2015 om 11:39

Nu we dan toch Kramer gekocht hebben, zullen we die dan ook maar in de spits zetten? Hij zal toch beter zijn dan Kazim, mag ik hopen...

Daarnaast gaat Woudenberg niet spelen. Volgens van Bronckhorst is die zelfs 3e keus nu, achter Nelom en zelfs Vilhena...

Wat die jongen heeft misdaan op de training geen idee, maar blijkbaar bewijst hij daar dat die er nog lang niet klaar voor is. Aan de concurrentie kan het niet liggen, die is dramatisch.

9 augustus 2015 om 14:43

Ja ik ben niet zo'n Kramer aaanhanger nu hebben we een keer lekker veel snelheid op de flanken en dan hebben we straks in de spits weer balletjes afwachter.

9 augustus 2015 om 15:00

Ik ben ook geen fan van Kramer, had liever met kuyt in de spits gespeeld en Toornstra er achter.

Nu dat Kramer er is kunnen we wel eens proberen of Kuyt op de positie van Toornstra werkt, dan kunnen Bilal & elia tenminste hun gang gaan op de vleugels. Als je met die 2 speelt dan heb ik liever Kramer dan Kazim in de spits staan...

Natuurlijk laf om een oud collega zo nog even snel een veeg uit de pan te geven blij dat te vrede weg is

9 augustus 2015 om 07:21

@seen_feyenoord

Ja, het leeghoofd genaamd Kazim gaat idd respectloos om met oud collegae. Of wou je beweren dat wat te Vrede gezegd heeft erg is? Het zal wel dicht bij de waarheid liggen, anders laat je dit langs je heen gaan. Als het gelul is denk je, boeie wat hij zegt, ik loop bij Feyenoord, hij bij Heerenveen. Wat een verschrikkelijk persoon is Kazim, onze wannabe nep gangster.

Pff grote jongen hoor Kazim. Te Vrede deed het gewoon prima in de wedstrijden die hij vorig seizoen startte voor Feyenoord. Dat hij zich hardop afvraagt waarom hij op het tweede plan kwam door zo'n matige spits als Kazim is meer dan logisch. En dan gelijk dat dreigende toontje van hem, terwijl hij toch niks voorstelt. Misselijk ventje.

9 augustus 2015 om 01:34

Ik vond hem echt matig het is een spits die alleen nuttig is als hij heeft gescoord wat ik daarmee bedoel te zeggen dat je meer inlever aan kwaliteiten dan dat hij toevoegt. En ook Te Vrede miste zo nu en dan een giga kans dat moet je ook niet vergeten. Dat hij na 6 a 7 goede ballen per wedstrijd er 1tje in schiet vind ik dan niet zo interresant.

9 augustus 2015 om 01:41

Je vergeet de kansen van Kazim er bij te vermelden, die had er meer nodig en minder resultaat!

9 augustus 2015 om 01:48

Klopt zeker weten heeft hij ook een hoop kansen verziekt maar hij heeft wel erg veel arbeid altijd geleverd duels gaat hij aan, hij is een stoorzender voor de tegenstander en kan een bal vast houden of door koppen. Te Vrede kan alleen afronden.

Vorig seizoen leverde Kazim veel werk en scoorde hij te weinig maar hij moest gewoon even wennen kwam ook later instromen wat ook niet ideaal is in een compleet nieuwe omgeving. Wel zag je bijvoorbeeld toen we tegen Roma speelde dat toen hij er uit moest dat het over en uit was.

9 augustus 2015 om 01:55

Dus Feyenoord heeft nu 2 harder werkers voorin lopen. Ik denk dat een spits als te Vrede nu prima zou passen bij Feyenoord. Wat ik vermoed is dat Kazim op het bank je komt te zitten en Kramer gaat vlammen. 2 Harde werkers gaat niet werken voorin, daar worden ze alleen moe van, als je bijvoorbeeld tegen Ajax tikkie breed speelt. Kramer gaat de voorzetten benutten, want die heb ik vandaag aantal mooie van gezien. Na mijn mening moet elke linie een harder werker of sloper hebben, 2 voorin gaat echt niet werken, want dan hou je (dit geval) linksbuiten over die ze erin knalt. Te vrede stond wel altijd goed en had dus met een Kuyt naast zich niet misstaan! Ik denk dat van Geel hier niet echt op bedachtzaam is geweest, al vind ik de aankoop kramer gewoon prima, want die word topscoorder van de Eredivisie let maar op!

9 augustus 2015 om 02:13

Sowieso denk ik niet dat Kramer topscoorder gaat worden van de eredivisie maar als je ff me naam noteer mag je het erin wrijven mocht je gelijk krijgen aan het eind van het seizoen . Ik vind dat Kuyt het afronden wel goed beheerst en Kazim daar ook steeds beter in.in zijn eerste wedstrijd heeft hij gescoord dus dat is mooi. Kazim moet gewoon slopen, duwen en zieke en hopelijk scoren en dan kan je hem na 60 minuten wisselen voor Kramer of er naast zetten wil je iets forceren. Kuijt was vandaag goed in de pases en heb eigenlijk een anderen kant van hem gezien je ziet dat hij zijn inzcht goed weet de combineren met werklust ik vind het wel een mooie combi.

Waarom ik zo'n sloper goed vind is omdat je naast zn kwelgeest straks 2 snelle vleugel aanvallers hebt en dat je eigenlijk dus een soort van Heskey achtige spelers heb die een beetje kan ophouden en ruimte creeren met Kuijt zijn ervaring daar nog bij zie ik het wel positief in.

Ik vind dat Kazim gelijk heeft. Het is niet erg collegiaal van Te Vrede om Kazim na te trappen omdat hij de concurrentie strijd heeft verloren. Het is niet Kazim maar Feyenoord zelf die besloot om Te Vrede te passeren. Daarom ben ik van mening dat hij niet achteraf moet zeuren over een collega. Blijkbaar was je zelf niet goed genoeg Mitchell.

Niet dat Kazim een topspits is, maar het zegt wel veel dat een man die altijd rechtsbuiten stond opgesteld de voorkeur krijgt boven Te Vrede. Dan heb je naar mijn mening geen recht meer om te klagen.

9 augustus 2015 om 01:39

Ik denk dat er meer achter speelt. Begin van het seizoen heeft te Vrede prima gepresteerd en aantal belangrijke doelpunten gemaakt. Maar als een aankoop (huur) binnenkomt en presteert niet beter, waarom dan altijd de te dure huur speler tegen eigen speler verkiezen! Is denk geen eens een belediging naar Kazim, maar juist naar van Geel, want denk dat die Rutten een eis heeft gedaan, want anders kan ik me niet voorstellen dat je een spits laat banken die bijna 1 op 1 loopt! Denk dat Heerenveen een goeie aankoop heeft gedaan en van Geel zich eind van het seizoen voor de kop slaat!

9 augustus 2015 om 02:00

Ik denk niet dat Feyenoord expres een mindere speler opstelt. Te Vrede begon inderdaad prima maar ik betwijfel (blijkbaar Rutten & Feyenoord ook) of hij dat zou volhouden.

Het is daarom ook geen toeval dat er veel punten werden gemorst in het begin van het seizoen (2x verloren tegen Besiktas, gelijk tegen Heerenveen en Zorja, verloren van Utrecht). Een spits kan elke wedstrijd misschien wel scoren maar moet ook een bijdrage leveren aan het teamspel. Ik vind Kazim in dat opzicht veel beter dan Te Vrede, die 90 minuten lang onzichtbaar is. Maar Te Vrede is inderdaad wel de betere afmaker.

9 augustus 2015 om 02:12

Ik zie Martin er voor aan, Rutten is toch wel een man die vast houd en ja Kazim miste de voorbereiding, maar ken rutten vrij goed, vanuit het hotel waar ik werk en menig borreltje gedronken naar sluitingstijd (na ontslag Schalke) en weet wel, dat die zich wel ergens vast aan houd. Dus kan me niet voorstellen dat dit zijn idee was.

Ik vind het wel aandoenlijk dat Kazim zo begaan met de club is. Vanavond bij de goals ook, Kazim was degene die het hardste juichte. En nog oprecht ook. Wat Te Vrede betreft heeft hij in essentie gelijk; je hoort niet respectloos over (ex-)teamgenoten praten. Maar wat Kazim niet lijkt te snappen, is da Te Vrede niks respectloos over hem zegt. Als je inderdaad evenveel of meer goals maakt dan de ander, en jij moet ineens banken, heb je toch het recht om dat in twijfel te trekken?

9 augustus 2015 om 07:50

Ik zie niet in waarom je je niet iets mag afvragen... er niks, vind ik, niets mis met hardop afvragen waarom je op de bank kwam terwijl je betere statistieken kon overleggen op dat moment. Daarnaast vind ik het van professionaliteit getuigen dat hij dit al die tijd voor zich hield toen hij nog speelde bij Feyenoord.

9 augustus 2015 om 13:43

Precies, hij zegt niks respectloos. Als Te Vrede iets had gezegd van "ik scoorde minstens evenveel als die prutser van een Kazim" stond Kazim in zijn recht, maar dit is gewoon van een mug een olifant maken

Kramer is op veel vlakken betere spits dan kazim. Ipv uit te vallen naar te Vrede, moet die blij zijn, dat zijn bank plaats al een tijdje is voorverwarmd door te Vrede

Kazim is wel heel snel op zijn teentjes getrapt. Snap niet wat te Vrede verkeerd heeft gezegd en benoemt alleen maar de feitelijkheden. Een keer wat zelf kritiek en wat minder stoer proberen te doen zou Kazim niet ontsieren.

Waarom loopt Kazim altijd te huilen in de media? Gaat helemaal nergens over. Te Vrede heeft gelijk. Waar hij 1 op 1 liep, liep Kazim 1 op 3 als het niet erger was. Om je daar nou over druk te maken en je uit te laten in de media vind ik kleutergedrag. Maar ja. Dit gedrag heeft hij vaker laten zien. Of moet ik nu oppassen wat ik zeg voordat Kazim mij op komt zoeken omdat ik Te Vrede gelijk geef. Pffff laat het nou maar eerst zien. Loop 1 op 1 en dan is je respectloze en totaal nutteloze reactie misschien gegrond. Wat een dwaas joh. Pelle had en heeft nu eenmaal een grotere status in de Kuip dan Kazim. Het is dan ook niet erg om dan als 2e spits te fungeren. Maar doe jij het beter dan de nieuwe spits maar je bankt, is dat raar. Dan ga je jezelf dingen afvragen. Logisch

9 augustus 2015 om 04:06

Kazim 1 grote miskoop loopt op dit moment alleen maar in de weg en als Feyenoord zijnde zou ik hem weg doen heeft niks toegevoegd aan de selectie gaat niks toevoegen kramer is niet gehaald om de selectie op te vullen martin weet ook dat kazim niks kan toevoegen aan dit Feyenoord

kleine kinderen lijken het soms

Als je 4-3-3 speelt heeft een spits ook de taak om zich aanspeelbaar te maken, meevoetballen, drukzetten bij balbezit tegenstander, en kopduels aangaan met de centrumverdedigers. En op al die vlakken scoort Kazim veel beter dan Te Vrede.
Toen Te Vrede er vorig jaar instond maakte hij wel af en toe een goaltje, maar verder droeg hij niks bij. Terecht dat Rutten voor Kazim koos.
Kazim speelde een sleutelrol in de Europa League voor Feyenoord.

9 augustus 2015 om 02:07

Ligt eraan een Gert Muller heeft dat nooit gedaan was puur een afmaker en tevens heeft Feyenoord die nu in de naam Dirk Kuyt. 2 Van die jagers en je maakt je team kapot, dan speel je na 70 minuten met 9 man. 1 Jager met conditie en te Vrede die goed staat is prima! Waar jij op doelt is het systeem van Ajax 95, kijk daar maar eens na, daar jaagde het hele team, maar was om de beurt. Als je dat goed doet, jaag je ook met 5 man in 1 keer op de bal en dan zet je de tegenstander vast en niet zo vermoeiend als 2, met 2 bereik je niks, daar moet je elftal op aangepast zijn en is vrij lastig! Daarom is 1 aanjager beter dan 2 in het systeem wat Feyenoord speelt en die hebben ze in de naam Kuyt, want die kon dat altijd 90 minuten en dan zal altijd op de goede plek staande te vrede beter zijn dan een jagende Kazim

9 augustus 2015 om 02:21

Ja de meningen zijn erg verdeeld over Te Vrede en Kazim. Ik denk afgezien van het jagen, dat een centrumspits die goed als aanspeelpunt fungeert, zowel over de grond als door de lucht, het hele team beter laat functioneren. En dat is een (denk ik) onderschatte kwaliteit van Kazim.

Te Vrede staat dan weer inderdaad vaker op de juiste plaats. Die heeft zeg maar meer spitseninstinct. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Heerenveen.

Makaay was ook zo'n spits die niet meevoetbalt maar een echte killer in de zestienmeter. En Huntelaar is ook een beetje zo, daarom kozen bondscoaches waarschijnlijk voor van Persie.

Mijn god wat kan ik me ergeren aan deze vent. Gedraagt zich als een 13 jarig jochie. Hij zegt dat hij het niet begreep, omdat hij niet meer scoorde. Wat is hier in vredesnaam respectloos aan? Hij zegt niks vreemds, spreekt geen onwaarheden en geeft gewoon aan waarom hij er moeite mee had. Maar meneer kazim is weer is op zijn pikkie getrapt omdat zijn naam ter sprake komt.. goh goh..

Te Vrede heeft dit waarschijnlijk nooit recht in het gezicht van Kazim gezegd en dus is de frustratie wel begrijpelijk. Daarnaast speelde Kazim gewoon omdat hij meer voetbal bracht dan Te Vrede. Die kan echt alleen koppen.

Is gewoon waar dit, onrespectvol van Te Vrede. Dat een veel mindere voetballer is en zijn plek wel moet weten.

9 augustus 2015 om 09:20

Kazim moet zijn plek ook weten. Dat is normaal gesproken onderaan de topscorerslijst

9 augustus 2015 om 10:28

Als andere spelers om hem heen maar scoren. Kazim is ook geen echte spits, geen echte afmaker, dus niet raar als echte spitsen meer goals maken.

Hij scoort weer eens, gelijk grote mond. Kvind het echt een stumpert. Laat hem maar eerst een wedstrijd of 10 goed spelen.

9 augustus 2015 om 06:37

En hier zit je denk ik mis, Kazim zal wel gevraagd zijn wat die van die reactie vond want die beste man zal nog wel niet veel Nederlands kunnen lezen..

Hij geeft gewoon zijn mening nadat hem iets verteld is en de media maakt daar een leuk verhaaltje van zodat je straks de krant weer koopt.

Te Vrede is gewoon een houthakker en kazim is scheel maar wel altijd beter als te Vrede. Kazim brengt meer dan doelpunten met zich mee. Sommige wedstrijden zijn vechtvoetbal zoals rapid tegen Ajax. Als je bij Ajax zo een vechtertje had dan hadden ze die wedstrijden niet op die manier weg gegeven. Gewoon zwaar verliezen op agressie en pressie

Stoere praatjes van Kazim als hij nu nog iets op het veld zou toevoegen zou het een leuke speler voor Feyenoord zijn. Maar op dit moment loopt deze jongen alleen maar in de weg.

Haha Kazim is grappig, hij viel voor de verandering ook weer eens bij zijn eerste doelpoging die geen poging was

Uit alle interviews blijkt al wat voor een nare persoonlijkheid Kazim heeft, een jongen met een enorme ego en extreem lange tenen die enorm explosief reageert op alles wat hem niet bevalt. Hij komt ook weinig intelligent over (dan druk ik me nog zacht uit). Daarin staat hij overigens niet alleen, zijn voorgangers zouden op een IQ test waarschijnlijk alles behalve uitblinken (pelle & Guidetti).

Maar goed, ik kan wel begrijpen waarom Feyenoord voor Kazim heeft gekozen. Hij heeft toch meer te bieden als Te Vrede in mijn optiek. Alleen begrijp ik Te Vrede ook wel weer, die op het moment dat hij goed presteerde moest wijken voor een Kazim die weinig liet zien. Dan mag je daar, op het moment dat je vertrokken bent best iets van zeggen in een interview. Dit is een vrij land, bovendien heeft Te Vrede weinig verkeerd gezegd in mijn optiek. Daar hoor je als voetballer op een volwassen manier mee om te gaan, in plaats van nu al aankondigen dat je verhaal gaat halen als je hem tegenkomt. Zeker als je een reputatie hebt opgebouwd vorig seizoen omtrent misdragingen.

Ik hoop dat scheidsrechters goed op hem gaan letten, zijn aanwezigheid bij opstootjes leid vaak tot onnodige escalatie. Daar mag best hard tegen opgetreden worden als dit structureel is. Hij heeft toch een voorbeeldfunctie als voetballer, in dat opzicht is te hopen dat Dirk Kuyt hem wat kalmeert.

Wat een simpele sukkel is Kazim toch. Kan je het Te Vrede echt kwalijk nemen dat hij dat zegt? Hij zit (begrijpelijk) vol frustraties nog. Hij scoorde inderdaad veel in het begin, en moest toch plaats maken voor Kazim, die het echt niet geweldig heeft gedaan.
Uiteraard voegt Kazim met zijn aanwezigheid en winnaarsmentaliteit meer toe dan Te Vrede die, met alle respect, gewoon nog minder kan voetballen dan Kazim.

Maar die reactie van Mitchell kan ik begrijpen. Erg onnodig dat Kazim zich hier nog druk om maakt. Laat het dan gewoon op het veld zien. En dan in de vorm van doelpunten, in plaats van bij elk duel een vrije trap tegen krijgen..

9 augustus 2015 om 08:05

Vooral de zin: "
Wat een zwaar bestaan wij voetballers hebben" ga je ogen uit je kop schamen.

Te vrede zegt niks verkeerd, hoe bedoel je man. Hij zegt met pellle kon ik leven met een reserve rol en met kazim niet, alleen omdat hij meer scoorde dan kazim. Als kazim zijnde voelt dat toch als een steek inde rug. De meeste reageren hier uit eigen optiek, als jij in schoenen zou staan, zou je et ook niet tof vinden. Ondanks te vrede prof is heeft hij nog steeds niet ondervonden dat voetbal een team sport is en dat scoren alleen niet voldoende is om basis te staan.

9 augustus 2015 om 08:18

Wat een onzin. Dus hij moet zichzelf minder vinden dan een andere speler, omdat de trainer dat vind.

Nog een weekje en dan mag Kazim banken. Elia, Kramer, Kuyt gaat het worden. Dan is er geen plaats voor deze blaaskaak meer. Te Vrede heeft niks raars gezegd. Het was ook belachelijk dat hij vorig jaar het veld moest ruimen toen zijn moyenne beter was dan dat van Kazim. Denk ook dat Te Vrede er meer in schopt, Kazim mag zijn plaats afstaan aan Kramer.

Het lijkt soms wel of het leven op aarde Kazim-Richards boos maakt. Om bijna alles kan die gast wel kwaad worden.

Te Vrede geeft helemaal geen kritiek op hem, hij vraagt zich alleen af waarom hij uit de basis verdween, aangezien hij betere statistieken had. Nergens zegt hij dat Kazim er niets van zou kunnen ofzo. Als het kritiek was, dan was het eerder op Rutten en niet op Kazim.

En dat 'praten' van Kazim dat kennen we inmiddels ook wel. Zijn eerdere 'praten' was vaak beledigingen, openlijke kritiek in de pers of een kopstoot.

Wat een droeftoeter. Met je zware bestaan. Ga een eind fietsen man. Deze man is chronisch geirriteerd. Om alles. Das de reden voor je zware bestaan.

Kazim moet niet zo zeiken, respect verdien je en als dit je zo raakt, laat je voeten dan praten. IK zelf ben meer voor te vrede, want zoals iemand al zei, deze creëerde meer voor hem zelf dan kazim.

Hahaha een Zwaar bestaan.....wow deze meneer heeft even een lesje bescheidenheid nodig. En waar maakt ie zich druk om zeg......

Denk dat Kazim eerst eens moet leren wat respect is, en wat niet respectvol is.. Tevrede zegt in dat interview totaal niks verkeerds.
Snap ook niet dat een veel scorende spits moest banken voor een lompe middelmatige spits..
Tevrede is op alke vlakken beter, behalve het janken, das is kazim weer een kei in, in intikkertjes maken. Zelf iets creëren kan Kazim niet.

Wat een vreselijk irritant mannetje die Kazim

Wat een clown die man... Ik hoop dat hij snel op de bank verdwijnt

Kazim 100x beter dan tevrede .. Die loopt met poep in zijn broek door t veld

"hebben een zwaar bestaan"?...ja hoor meneertje kazim!!...weet je wat een zwaar bestaan is?...om 's ochtends om 5 uur op te staan en in de bouw gaan werken, en dat zo'n 40 jaar lang meneertje kazim...verwende kreng

Wat zal Van Hooijdonk in zijn handen wrijven. Zijn gescoute spits scoort voor Feyenoord. Maar wat een sneue voetballer en persoon is het.
Hij stond tijdens de wedstrijd ook al te duwen en te trekken bij een corner om niets....dat je denkt...pff.

Wat een kneus die Kazim. Meest sneue speler die in de Eredivisie rondloopt. Lijkt net een klein kind.

'Als voetballers weten we allemaal hoe zwaar ons bestaan is'... Oeh wat een zwaar bestaan zal dat zijn, als of je met een minimumloon je gezin moet onderhouden

Mooiste is dat als je ze beiden 30 wedstrijden geeft, dat te vrede er ook een stuk of 4 maakt. Maar denk dat kazim een betere spits voor Feyenoord is nu ook Kramer erbij komt.

Als voetballers weten we allemaal hoe zwaar ons bestaan is. Wat lult die Kazim. Hoe durf hij dat te zeggen terwijl er 50.000 mensen hard werken om een kaartje te kopen en naar zijn gepruts moeten kijken.

9 augustus 2015 om 21:12

Helemaal gelijk, wat een dombo die heikneuter. Respect willen hebben en in principe nog klagen ook

Kazim begrijpt nog steeds niet het motto

Beetje moe van die Kazim

Oh wat word ik toch moe van die gast, met z'n respect. Als er iemand op het voetbalveld in Nederland rondloop waar ik totaal geen respect voor heb, is het deze idioot wel. Je eist geen respect, je ontvangt het. Een matige voetballer zoals jij, Kazim, die ook nog 100.000 gebaartjes moet maken elke wedstrijd, verdient nog geen schrijntje respect. Daarnaast had Te Vrede gewoon gelijk, hij had er net zoveel ingelegd als jij.

Wat een mannetje is het toch

Een grote mislukking Kazim. Vroeger een toptalent in Engeland, nu vooral een grote mond hier. Scoort te weinig, mist joekels van kansen en staat ook nog eens volledig buiten de maatschappij: 'hoe zwaar het leven als profvoetballer is'... wat een ezel, ik neem hem morgenochtend graag mee omhalf 5 en dat is niet omdat ie me zo gezellig lijkt..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren