Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV heeft meer voor Wijnaldum gekregen dan hij werkelijk waard is’

Laatste update:

Georginio Wijnaldum rondde zaterdag zijn transfer af van PSV naar Newcastle United. De Premier League-club maakte in de ochtend het nieuws officieel en onthulde dat het de Nederlandse middenvelder voor vijf jaar aan zich heeft weten te binden. The Magpies betalen circa twintig miljoen euro voor Wijnaldum en dat is volgens de bezoekers van Voetbalzone aan de hoge kant.

De voorbije dagen kon op de frontpage gestemd worden in een poll over Wijnaldum. “Is hij twintig miljoen euro waard?”, was de vraag en dik twintigduizend bezoekers brachten een stem uit. Ruim de helft van hen (53 procent) is van mening dat Wijnaldum minder waard was dan het bedrag wat PSV voor ogen had bij zijn transfer, deze zomer. Iets meer dan een derde deel van de bezoekers (37 procent) denkt echter dat PSV een logisch bedrag vroeg.

Slechts een tiende van de bezoekers (10 procent) gelooft dat Wijnaldum méér waard was dan de circa twintig miljoen euro die zijn club kreeg. Feyenoord casht overigens ook mee, want die club ontvangt door een doorverkooppercentage ongeveer 1,65 miljoen euro. Wijnaldum ontvangt zelf nog eens 1,1 miljoen euro en Sparta Rotterdam ongeveer één ton. Dat meldt Rik Elfrink, PSV-watcher van het het Eindhovens Dagblad.

DONE DEAL! Georginio Wijnaldum heeft voor 5 jaar getekend bij Newcastle United! #nufc #psv #premierleague #instavoetbalzone

Una foto publicada por Voetbalzone (@instavoetbalzone) el



Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wijnaldum is ook rond de 15 miljoen euro's waard.
Brands doet gewoon erg goed werk daar in Eindhoven.

11 juli 2015 om 11:59

Vind ik ook, zeker in Engeland lopen er een hoop van zijn niveau rond. Die Brands verkoopt echter nog een vriezer op de Noordpool.

11 juli 2015 om 12:04

Tegenwoordig, als een engelse club je speler wil hebben, moet je gewoon 25% meer vragen dan wat hij eigenlijk waard is. De clubs daar hebben zo abnormaal veel geld dat ze wel over de brug komen....

11 juli 2015 om 12:15

Eigenlijk zou je standaard 200% van een spelers waarde moeten vragen. Denken veel te redelijk hier in Nederland als het op verkopen aankomt.

11 juli 2015 om 12:25

Dat mag je niet zeggen want we hebben mensen op vz die denken dat de voetbalwereld er een is die draait op 'realisme'. En realisme in nederland is minder vragen voor spelers dan anderen van hetzelfde niveau in het buitenland.

11 juli 2015 om 12:22

Zelfs 15 miljoen is veel te veel.
Als je kijkt wat voor spelers je kan halen in andere landen voor 20 miljoen dan ga je dat toch nooit voor Wijnaldum betalen?

Maar ja Psv en ook vaak Ajax leven van dit soort transfers.
Je ziet vaak dit soort clubs veels te veel betalen voor dit soort spelers en die uiteindelijk er niets van bakken.

11 juli 2015 om 12:26

Ik denk dat je Wijnaldum een beetje onderschat

11 juli 2015 om 12:57

Ik denk dat hij onderschat hoe snel de prijzen stijgen.

11 juli 2015 om 13:00

Inderdaad, Klaassen is nu al beter en 3 jaar jonger..

Dat kon je zien bij Oranje, kan het top niveau gewoon niet aan terwijl Klaassen juist voor iets extra zorgde.

11 juli 2015 om 13:07

Schei uit man met dat gezwam over Klaassen. Nergens echt goed in, maar kan een goaltje maken. Een soort Toivonen.

11 juli 2015 om 13:32

HahaHahaha en Visscher is zeker beter dan depay? Duidelijk een Ajax fan

11 juli 2015 om 14:02

Ja we have want spelers van andere landen zijn allemaal veel beter dan Nederlandse spelers en spelers van PSV zijn al helemaal niets waard.
Nederlandse spelers zijn in verhouding juist goedkoop. Ze presteren over het algemeen de laatste dertig jaar beter dan Engelse en Portugese spelers en kosten veel minder.

11 juli 2015 om 14:42

Nee, Klaassen is momenteel niet beter dan Wijnaldum. Wijnaldum schat ik wat verder in zijn ontwikkeling. Klaassen heeft denk ik wel meer potentie. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij zijn potentie ook waarmaakt. Laten we hopen van wel voor het Nederlands elftal.

Btw, Klaassen is 2 jaar jonger en niet 3....

11 juli 2015 om 15:55

Dichter bij de 3 dan de twee, maar prima. Toen Wijnaldum basis stond bij Oranje werd hij gewisseld voor Klaassen en toen ging het meteen beter lopen. Dit zeiden de commentatoren dan ook, voorderest heeft hij betere statistieken op de AM plek en is hij op het veld meer aanwezig.

Juist de PSV fans die niet helder kunnen nadenken. Daarnaast denk ik dat Wijnaldum niet veel beter gaat worden, terwijl Klaassen elk jaar weer stappen maakt.

Na 220 wedstrijden in de ED vind ik zijn prestaties maar mager..

11 juli 2015 om 16:04

Nee Depay is veel beter dan Fisscher. Wie wat anders zegt snapt het niet.

11 juli 2015 om 17:45

Gast dat was een wedstrijdje waar jij het over hebt, welke speler scoorse er beter in de spelers klassementen? Misschien kan je daar beter naar kijken

12 juli 2015 om 20:36

Subjectieve meningen t.o.v. statistieken.. maar prima. Jullie mogen dat vinden toch. Kijken hoe hij het bij Newcastle gaat doen.

11 juli 2015 om 13:16

Gezien de absurde markt is hij het waard. Zie bedragen voorbij komen voor spelers die nog minder waard zijn wanneer je het mij vraagt.

11 juli 2015 om 13:23

Een speler is waard wat de kopende club er voor over heeft, niks meer en niks minder.

11 juli 2015 om 14:05

Vergeleken met eerdere transfers van andere spelers (zoals Blind bijvoorbeeld) is 20 miljoen gewoon een normale prijs voor Wijnaldum.

11 juli 2015 om 14:47

Maar wanneer je kijkt naar de mogelijke transfer van Schweinsteiger die voor hetzelfde bedrag verkast van Bayern naar United is dit natuurlijk lachwekkend. 20 miljoen is aan de hoge kant, maar het is maar net wat de gek er voor geeft,

11 juli 2015 om 15:57

schweinsteiger is 6 jaar ouder en heeft nog maar 1 jaar contract. Als schweinsteiger nog 3 jaar contract heeft en 24 was dan zou hij zon 70 miljoen opleveren. Deze vergelijking slaat dan ook compleet nergens op.

14 juli 2015 om 03:41

Deze prijs voor Wijnaldum is gewoon marktconform. Na ondermeer de transfer van David Luiz zijn de prijzen voor de spelers excessief gestegen. Nederlandse clubs moeten dan ook, net als de Portugese clubs bijv al doen, hoger in de boom gaan zitten kwa transfervergoeding. Dit heeft PSV deze keer gewoon uitstekend gedaan. Ik vraag mij trouwens af of Wijnaldum achteraf gezien spijt heeft dat hij destijds niet naar PSG is gegaan.

Ot: dr Losch jij denkt echt dat je de waarheid in pacht hebt he, ik hoop dat je snel dingen gaat leren want anders gaat hiet goed komen. Ga eerst maar is leren hoe je mensen moet benaderen en opbouwende kritiek of mening kunt ten toonstellen zonder te kwetsen en of denigrerend te zijn. w\nt je komt een beetje autistisch en narcistisch over

14 juli 2015 om 13:06

ik moet snel dingen leren want anders gaat ''hiet'' goed komen? wat een onnozele zin weer.. en dit moet ik serieus nemen? Gezien jouw balkje zou een cursus reageren op voetbalzone, zonder dat je reactie wordt verwijderd, je zeker goed doen.

Blijkbaar voel je je gekwetst als ik reageer op jouw berichten, dat hoeft helemaal niet, jij kan er ook niets aan doen dat je geboren bent met de hersencapaciteit die je momenteel bezit. Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen.
Alleen zal het in de toekomst wel vaker gebeuren dat mensen je wijzen op je retarded taalfouten en je onnozele meningen. Mijn advies is dat je daar mee moet leren omgaan, want anders ga je het nog behoorlijk lastig krijgen in het leven

11 juli 2015 om 16:10

Brands heeft in zijn periode bij PSV meer dan 100 miljoen binnen gesleept.

Nou mooi iedereen blij 😊 hopelijk wordt NU wat stabieler en verzuipt gini niet daar in de chaos
Maar tis m gegund om in de BPL te spelen

Goeie speler alleen on topwedstrijden (bijna) altijd onzichtbaar

11 juli 2015 om 12:09

Bijna altijd ? alleen tegen Jullie speelt Gini zwak ( bijna bang lijkt het ).
Tegen Ajax , Vitesse en twente staat hij er gewoon.

11 juli 2015 om 12:15

Maar tegen Ajax heeft ie niet het verschil gemaakt (net als Depay). Ajax won toen met 1-3, terwijl Willems en De Jong wel lieten zien dat ze ook in dit soort wedstrijden hun mannetje staan. Al liet Willems verdedigend wel een steekje vallen (bij de 0-1 van Kishna). Guardado was ook goed. Wijnaldum was gefrustreerd en had steeds ruzie met Ajacieden, hij schopte ook nog iemand een beetje na (weliswaar niet hard, maar toch). Depay kon het ook niet waarmaken tegen Van Rhijn die totaal niet in vorm was. Als er wat druk bij komt kijken en de tegenstander goed is, laten ze het afweten. Zie ook de wedstrijden tegen Dinamo Moskou en Zenit St Petersburg.

11 juli 2015 om 12:17

En over die uitwedstrijd tegen Twente kun je niet oordelen, hij speelde tegen een b-team met allerlei problemen, zowel sportief als financieel. En Vitesse wil ik nou ook niet echt een topwedstrijd noemen. Feyenoord en Ajax zijn topwedstrijden, misschien kan je AZ er (in sommige seizoenen) nog bij tellen.

11 juli 2015 om 12:45

Ohnee vergeten dat we maar 1 x per seizoen tegen Ajax spelen ( Niet dus ) in de Arena was wijnaldum samen met Narsingh ( hoe gek dat ook klinkt ) de beste man van het veld.
Depay had het ook niet lastig tegen Van Rhijn .. Depay had het lastig met zich zelf. Gini irritant doen tegen Ajacieden maar het omgekeerde zeg je niet ? ... oke. Twente een B team jaa dat klopt maar zoals ik boven al aan geef we spelen niet 1 x per seizoen tegen een team .. tegen Az en Vitesse waren dit seizoen wel degelijk top wedstrijden waar jullie overgings 3 x van hebben verloren.

11 juli 2015 om 12:47

Uit tegen ajax hebben ze wel het verschil gemaakt 3-1 ik weet niet gevalletje snel vergeten om de pijn te verzachten

11 juli 2015 om 13:34

@world zoek maar ff de 4-1 op van dit seizoen toen PSV Ajax een flink pak slaag gaf en let op de werklust en passes van Wijnaldum.. Geen speler van Ajax die beter is dan hem

11 juli 2015 om 13:41

Ach 3-1 ..... Ajax was grote delen van de wedstrijd beter maar doordat de beide backs opeens alleen nog maar aan aanvallen dachten lag het open voor De Jong en Narsingh. Als de scheids gewoon die pingel geeft plus 2e gele voor Karim dan loopt het ook nog anders af.

11 juli 2015 om 14:47

Ja maar dat is niet gebeurt en de schaal is nu in Eindhoven.

11 juli 2015 om 14:50

Ja, als, als, als. En als mijn tante een pik had, was het nu mijn oom geweest. Met deze manier van beredeneren schiet je helemaal niks op in het voetbal. Of het een pingel was, daar kun je wel een tijdje over discussiëren. Er is uiteindelijk geen pingel gegeven en de wedstrijd is in 1-3 afgelopen.

Dit zijn de feiten. Het enige wat telt in het voetbal zijn de feiten.

Wat maakt het uit of hij zoveel waard is? Newcastle vond blijkbaar van wel en PSV heeft een fantastische deal gesloten, ze mogen in Eindhoven trots op zichzelf zijn!

Hij is waard wat een gek (in dit geval Newcastle) er voor wil geven.

Dat heeft Wijnaldum dan wel heel erg goed voor zichzelf geregeld. Gewoon 1.1 miljoen ontvangen na een verkoop. Blij dat wij ook mee kunnen eten vd taart. Hopelijk slaagt hij.

11 juli 2015 om 12:20

Heeft ie idd goed geregeld ja.

Samen met de depay hebben ze dit vorig seizoen in contractverlenging gezet. Psv wilde ze beide belonen maar heeft te maken met salarisplafond. Daarom hebben ze in contract gezet dat beide spelers een percentage van de transfersom ontvangen, in het geval van memphis is dit dus nog hoger uitgevallen dan 1.1 mil

11 juli 2015 om 14:50

50 miljoen is in ieder geval genoeg om capabele vervangers te halen. Propper zou top zijn, maar wie gaat Depay vervangen ? Opvolger van Willems staat ook al klaar in de naam van Poulssen. Jammer overigens dat Ajax hem niet transfervrij heeft opgepikt. Vind hem de beste linkbsback van Nederland. (beter dan Willems nog)

Ha die brands! Hadden we die maar bij feyenoord.

11 juli 2015 om 12:22

Helemaal mee eens. Van Geel verkoopt de beste verdediger van het WK voor een appel en een ei, had ook het dubbele kunnen opbrengen en bij Ajax doen ze Blind voor 25 miljoen weg, wat dan weer dik boven de marktprijs ligt. Zo zie je maar, dat een goeie td best belangrijk kan zijn, maar het belangrijkste is denk ik de babbel van iemand en dan vind ik van Geel eigenlijk maar een stijve hark met slappe zinnen.

11 juli 2015 om 13:19

Blind ging niet voor 25 miljoen weg. Uit m'n hoofd 17,8 miljoen. Ik vind van Geel geen top maar dat is Overmars ook niet. Dat er zoveel betaald is voor Blind is niet het werk van Overmars. Het was het werk van Van Gaal. On: Mooie transfer voor Wijnaldum. Ik denk dat hij goed in de Premier League zal passen en van waarde gaat kunnen zijn voor Newcastle. Het ga je goed!

11 juli 2015 om 13:44

kan oplopen tot 25 miljoen euro en dat is niet alleen verdiensten van van gaal. Tevens heeft Overmars het niet alleen te zeggen, daar zit een collectief en die functioneert kwa binnen halen van geld uitmuntend.

11 juli 2015 om 14:49

Bij Feyenoord hebben ze niet het geld om in dit soort spelers te investeren. Toch blijf ik het indrukwekkend vinden dat PSV in 2 jaar voor 105 miljoen heeft verkocht.

11 juli 2015 om 14:56

Het enige nadeel is alleen dat er maar weinig van wordt uitgegeven. Al moet ik wel zeggen dat ze goed werk hebben verricht met spelers als Sinkgraven en nnu weer Gudelj. Het is alleen hopen dat de verdediging een x flink op de schop wordt gegooid. Van Rhijn en Veltman voor een leuk bedrag verkopen en hier echte verdedigers voor terug halen.

Cilissen
Aankoop
Heitinga
Bazoer
Dijks
Gudelj
Sinkrgaven
Aankkop
Klaassen
Fischer
Milik

Wat is dit voor onzin?

Newcastle untited betaald een bedrag, waarmee Psv akkoord is gegaan. Psv had zelf al een bedrag vaststaan. Voor minder zouden ze hem niet verkopen.

Dus vraagprijs en betaald bedrag is dus te billijken.

11 juli 2015 om 12:11

Precies dit

Belangrijke middenvelder. Altijd volop inzet. Nog 'maar ' 24 jaartjes jong, een ogenschijnlijk fantastische gozer om erbij te hebben en is vrij constant. De 20 miljoen gaat hij wel waar maken denk ik. Ik ben blij dat hij een stap zet naar een middenmoter in Engeland eerst overigens. Hier speelt hij basis en kan hij echt laten zien wat hij in huis heeft. Dit lijkt mij niet eens zijn top. Dus 20 miljoen is een prima prijs voor een speler als Wijnaldum. Dan is het te hopen dat hij net zulke stappen zet als dat De Vrij lijkt te maken in Italië. Nederland lijkt weer wat bij de Europese clubs te komen. Al zijn het niet de echte toppers, alles ziet er wel steeds rooskleuriger uit!

feyenoord ontvangt 15 % van 20 miljoen dat is toch 3 miljoen euro als ik goed geteld heb.

11 juli 2015 om 12:07

Feyenoord ontvangt 7,5 procent omdat wijnaldum de andere 7,5 procent krijgt geloof ik

11 juli 2015 om 12:24

Nee, de 7,5% is over het bedrag boven het aankoopbedrag van 5 miljoen. Dus 7,5% van 15 miljoen = 1,125 miljoen. Hierbij komt de opleidingsvergoeding van 3% en nog wat. Totaal 1,65 miljoen.

Typisch Nederlands om daar over te "klagen"
Het is gewoon een logisch gevolg van die belachelijke tv-deal. Voortaan vragen clubs het twee of driedubbele wanneer een Engelse club zich meldt. Dat zou heel Europa moeten doen

In Engeland hebben ze geld teveel dus laat ze maar teveel betalen voor onze spelers. Psv heeft dit uitstekend gedaan. Nu kan psv ook een financiële buffer opbouwen als ze willen.

20 miljoen is peanuts voor dit soort clubs. Blijf het echter wel vreemd vinden dat bepalende spelers van NL topclubs bij Engelse degradatiekandidaten komen.

11 juli 2015 om 15:20

Vind t nog gekker dat spelers van nl middenmoters naar championship ploegen overstappen. Was vroeger echt ondenkbaar.

Zo psv doet weer goede zaken. Nu snel doorschakkelen en de 3 spelers die ze willen binnenhalen. Hiljemark nen ritsmaier nog verkopen en dan nog die jonge gast van w2 kopen. Hebben we nu btw ook eindelijk een spits voor jong psv ? Ps. Mooie shirt van Newcastle

11 juli 2015 om 12:30

Ik verwacht dat onze reus van een italiaan, Scamacca, bij jong in de spits komt.

11 juli 2015 om 12:31

Grapje daar is hij nog wel heel jong voor.

Het is gewoon altijd wat de gek er voor geeft. Die gek is Mclaren. Iedere club heeft wel eens een mazzeltje. Maar als er veel spelers tegen gaan vallen houdt het op met de hoge bedragen voor Psv.

Vanuit Nederlands perspectief is het inderdaad aan de hoge kant, maar wat veel mensen wel eens vergeten is dat praktisch elke speler die wordt gekocht in Engeland te duur wordt betaalt. Om de zaken in perspectief te zetten: Andy Carroll verruilde Newcastle voor Liverpool voor een kostprijs van 40 euro en diezelfde club ging moeiteloos akkoord met 19 miljoen om nota bene Ryan Babel(!) naar Anfield te halen.

11 juli 2015 om 12:48

En blind voor 18 miljoen echt een topdeal geweest van Ajax.

11 juli 2015 om 13:04

Maar Blind is veel beter dan Wijnaldum, speelt bij een grotere club, heeft een basisplaats.
Wordt straks de aavoerder van het Nederlands elftal, waarbij Wijnaldum moet banken. Hij heeft Ajax niets gekost, behalve salaris dus heeft Ajax veel meer winst op hem gemaakt.
Daarbij is Ajax minder afhankelijk van transfers en door de oud-voetballers in de club wordt er ook veel meer gedacht in het belang van de spelers. Als zij ook altijd het onderste uit de kan zouden eisen, gaat dat op den duur tegen je werken, een risico dat Brands nu neemt.

11 juli 2015 om 13:06

Qua voetbalinzicht schat ik Blind toch wel ff wat hoger in dan Wijnaldum die vaak niet ziet waar zijn medespelers lopen. Dat zag ik al bij PSV maar ook in het NL elftal, een harde werker maar wel als een kip zonder kop.

11 juli 2015 om 13:09

Qua voetbalinzicht is blind beter ja maar niet qua fysieke kracht, scorend vermogen, kopkracht, wendbaarheid, snelheid, loopvermogen, enz.

11 juli 2015 om 13:36

Blind beter dan Wijnaldum.. Hou toch op man. Wijnaldum is op alle fronten beter. Handelingssnelheid, fysiek,spelinzicht, technisch, veel explosiever ook en ook nog scorend vermogen. Als hij de 1e maanden goed doorkomt bij Newcastle, verwacht ik dat clubs uit de subtop snel interesse zullen tonen.

Hoop alleen voor Wijnaldum dat het geen Fer/qpr scenario wordt. Sinds het vertrek van Pardew is het behoorlijk bergafwaarts gegaan met Newcastle.

11 juli 2015 om 14:02

Haha wat een onzin. Waar komt die drang bij jullie toch vandaan om in elk topic even te vermelden dat Ajax het toch allemaal veel beter doet? In Eindhoven leeft de drang gewoon niet zo om alles met eigen jeugd te doen. Dat is een prima keuze, niet alleen de weg die Ajax bewandelt is de juiste.

Dat je Blind beter vindt is een mening, 2 Totaal verschillende spelers. Daarnaast zie ik totaal geen risico in het beleid van Brands. Het enige wat ik zie zijn tientallen miljoenen die binnen vloeien + een snelle doorschakeling naar vervangers. En ook voor die vervangers wordt grof geld betaald. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten is er voor ons gelukkig niet bij. Ik, en vele met mij, zijn ongelofelijk blij met Brands.

11 juli 2015 om 14:43

God, wat ben ik het vaak met jouw eens zeg, niet normaal

11 juli 2015 om 15:01

@De Bieroloog, inderdaad een prima beleid, maar wel 1 met risico's. Je hebt geluk gehad dat de aankopen die jullie hebben gedaan ook zichzelf hebben ontwikkeld. Stel Strootman / Mertens / Wijnaldum waren niet uitgegroeid tot topspelers ? Dan had je nu een enorm probleem gehad. Geen geld, geen goede selectie en geen jeugd wat doorstroomt. Maar goed als als als...gelukkig heeft het goed uitgepakt en het is in mijn ogen voor de fans ook een beter beleid. Wij moeten het doen met jeugdspelers die het niveau nog niet hebben. (kishna El Ghazi) Dat terwijl we wel gewoon het geld op de bank hebben staan om te investeren. Enorm frustrerend...

11 juli 2015 om 15:06

@mayarood, de dag dat Blind aanvoerder wordt van het Nederlands elftal wordt de dag dat ik me eigen afsluit van alles wat te maken heeft met voetbal. Van Johan Cruijff de alleskunner naar Daley Blind de antivoetballer.

11 juli 2015 om 15:09

Blind heeft een basisplaats bij United, maar ik vind hem eigenlijk niet goed genoeg voor United. Als je kijkt naar de overige middenvelders Mata, Herrera, Carrick, Di Maria, Fellaini. Stuk voor stuk individueel betere spelers dan Blind.

Of Blind veel beter is dan Wijnaldum weet ik niet hoor. Zoals Janta aangeeft, zijn inzicht is wel beter ontwikkeld. Zijn passing zal ook wel beter zijn.
Maar fysiek bijvoorbeeld doet hij onder voor Gini. Laat dat nou net een zeer belangrijke eigenschap zijn van de Bpl. Gini heeft ook veel meer loopvermogen (box-to-box middenvelder) en scorend vermogen. Voor spelers die meer scoren wordt meer betaald, zo simpel is het.

11 juli 2015 om 15:16

Natuurlijk, dat zijn grote risico's geweest. Maar wanneer we alles op save zouden spelen dan waren we nu denk ik nog extra ver achter geraakt op de Europese top. Uiteindelijk is er nu door Brands 105 miljoen(!!) in 2 jaar binnen gehaald.

Verder snap ik wel dat Overmars van mening is dat je niet onnodig met geld moet gaan strooien. Maar tussen niks uitgeven en met geld strooien zit nog een groot gebied. Wat ik dan weer niet begrijp is dat je dan Sinkgraven voor een groot bedrag koopt, weer een talent. Waarom wordt er nooit eens in het nu gedacht? Dat je over 2 jaar een leuk team hebt is leuk maar je moet er nu staan. Uiteindelijk verbazen we ons weer allemaal dat we na een ronde uit de Europese bekers geknikkerd worden. Simpelweg omdat andere landen wel begrijpen dat je het niet haalt met 11 pubers.

11 juli 2015 om 15:23

Blind gaat dit seizoen echt geen basisplaats meer krijgen hoor.

11 juli 2015 om 21:52

Ik vind United ook te hoog voor Blind. Vooral zijn pass op Van Persie tijdens het WK staat nogal in het geheugen gegrift, maar dat verdoezeld dat Blind maar een heel eenvoudige voetballer is. Bij zijn eerste optreden in Manchester was iedereen lyrisch dat hij van de 127 balcontacten maar 8 keer balverlies leed - of iets van die strekken - maar dat geeft nu net aan waarom Blind geen topspeler is: het is een balletje-breed-voetballer die totaal geen risico of diepgang in zijn spel legt.

Begrijp echt niet waarom! De aanvoerder van de Nederlands kampioen wordt verkocht. 20 mio teveel? Bullshit, gewoon laten lappen die PLteams.

PSV is goed bezig. Zowel omtrent de potentiele aankopen als de betaalde bedragen van de vertrokken spelers!
Chapeau!

11 juli 2015 om 14:32

@kingb Je heb hellelmaal gelijk.
Maar sinds blind voor dat geld vertrokken is gaan er nu meer.
voor dat gelld , ik vind het ook veel geld.
Spelelers nnet een ned eervariing krijg zulke bedragen.
Ik kan er mmeer aan toevoegen maar in het ziekkenhiis gaat het moeilijk.
Dit is de derde keer dat ik je antwoord.

11 juli 2015 om 20:41

Sterkte in het ziekenhuis!!

12 juli 2015 om 12:02

Dankje wel ,we spreken als ik thuis ben .
Je maak zoveel fouten en ik lig eer niet voor het eerst in,
dit is al weeer de 4 de keer dit jaar .
DAn gaan we nog door over het onderwerp oke

Hij is zelfs meer waard. Nederlandse clubs krijgen keer op keer te weinig. Daarnaast is het best erg dat iemand Psv verruilt voor een grijze middenmotor/degradatie kandidaat als Newcastle. Maar geld blijft toch de drijfveer. Dit is een verlies voor de eredivisie .

11 juli 2015 om 14:49

Tsjonge jonge, jij hebt duidelijk geen idee wat Newcastle voor een club is. Grijze middenmoot. Staat op de 14e plaats in Europa met aantal toeschouwers per wedstrijd...60.000
Als je niet weet waar je over praat moet je niet reageren. Die beleving elke week al 3 dagen voor de wedstijd, je hebt geen idee jongen.

14 juli 2015 om 16:57

Doe niet zo stoer jonge. Alsof jij daar elke week bent om te weten hoe de sfeer is. Het is gewoon een grijze club in een grijze stad. Het voetbal is niet om aan te zien.

14 juli 2015 om 21:27

Het is jongen en niet jonge en ja ik woon in Bergen Noorwegen en ben er iedere maand 1 x.....

MVG een stoere jongen

Een speler is gewoon waard wat de gek ervoor wilt geven inderdaad. Newcastle is blijkbaar bereid een bedrag van 20 miljoen euro te betalen voor Gini. Wel grappig dat nog maar 2 maanden geleden een aantal mensen op VZ beweerde dat PSV bij een bod van 10 miljoen euro Wijnaldum met een strik eromheen weg moest doen. Waar zijn die mensen nu vraag ik me af?

11 juli 2015 om 15:04

10 miljoen was ook al een mooi bedrag, Ik had zelf verwacht tussen de 10 en 15. Alleen maar goed toch dat we eindelijk eens meer krijgen dan we verdienen.

Heel goed voor Psv, die Brands is een kanjer. PSV kan nu echt gaan winkelen. Snap werkelijk niet dat die jongen naar z'on grijze grauwe club gaat. Daar is hij toch veel te goed voor? Nu hebben zo ook nog een waardeloze manager daar. Ja er komen een hoop mensen so what? Newcastle gaat echt niet om welke prijs dan ook spelen.

Maar hoe dan ook heeft PSV dit heel goed gedaan. Nu snel Pröpper halen, prima alternatief.

Mooi zeg 50 miljoen voor 2 spelers

Twintig miljoen lijkt veel maar als je bedenkt dat hij een goed WK heeft gespeeld, aanvoerder was van (overtuigende) kampioen van Nederland, en de transfersommen in de internationale voetbalwereld hoger en hoger worden, is dit een prima prijs die redelijk marktconform is.

Lekker bedragzo voor Psv. 20 miljoen .
Nu gauw propper binnenhalen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren