Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV heeft lijstjes klaarliggen bij dubbele transfer

Laatste update:

PSV verkocht Memphis Depay aan Manchester United en weet dat Karim Rekik niet nog een seizoen in Eindhoven komt spelen. Georginio Wijnaldum vertrekt waarschijnlijk ook bij de club en er is PSV veel aan gelegen om Jetro Willems te behouden. Mocht echter ook hij worden verkocht, dan nog heeft PSV een scenario liggen om de boel snel weer op orde te krijgen. Die garantie geeft algemeen directeur Toon Gerbrands.

/

Tijdens de eerste training van de landskampioen besprak Gerbrands het rampscenario met het ANP. Een vertrek van zowel Wijnaldum als Willems zou PSV in sportief opzicht veel pijn doen, maar de club heeft zich er al wel op voorbereid. “Als je de scouting goed voor elkaar hebt, dan heb je een paar lijstjes liggen. En als de ene het niet wordt, wordt de ander het”, rekent Gerbrands voor.

“Het is eigenlijk wel te overzien, maar dan moet je je zaken wel voor elkaar hebben. Je kunt concurrentievoordeel behalen door de selectie op tijd op orde te hebben. Als alles goed valt hebben we alles redelijk snel klaar”, verzekert de algemeen directeur, die gaandeweg het seizoen 2014/15 in dienst trad bij PSV als opvolger van Tiny Sanders. Hij maakte vervolgens meteen mee hoe de club de landstitel eindelijk weer veroverde.

PSV zette vorige week het huurcontract van Nicolas Isimat-Mirin om in een permanente verbintenis en legde in een eerder stadium Andrés Guardado al vast voor de komende seizoenen. De club heeft Davy Pröpper in gedachten als kandidaat-vervanger van Wijnaldum en wil Maxime Lestienne halen als opvolger van Depay. Ook Gastón Pereiro wordt nog steeds genoemd.

Denk jij dat PSV Georginio Wijnaldum én Jetro Willems nog kwijtraakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laten we het hopen voor niet. Vooral voor Willems is een jaartje CL niet verkeerd. Van Wijnaldum kan ik het wel begrijpen na zoveel jaar Eredevisie.

29 juni 2015 om 14:48

Bij willems is het vooral de vraag of hij zich net zo zal manifesteren als afgelopen seizoen natuurlijk. Zonder depay als bliksemafleider wordt dat wat lastiger.

29 juni 2015 om 15:16

Dan kan hij beter blijven. Tenzij hij naar United gaat zal hij toch moeten wennen aan een leven zonder Depay, en dat kan je dan beter in de Eredivisie doen. Ik denk overigens dat hij het prima zal doen en weer flink wat assists op het koppie van Luuk gaat afleveren. Over De Jong zonder de voorzetten van Willems heb ik sterkere twijfels dan over Willems zonder de ruimte achter Depay.

29 juni 2015 om 19:04

Wijnaldum moet nu wel hogerop, is 24 en speelt al 8 jaar eredivisie en volgensmij meer dan 220 eredivisiewedstrijden.

Voor PSV is het vooral te hopen dat beide spelers, als ze gaan, dan ook vrij vlot vertrekken zodat voor aanvang van de competitie de vervangers gehaald en ingepast kunnen worden.

Als Feyenoord fan mag het zo lang mogelijk duren zodat een Propper bijvoorbeeld al heeft besloten om nog een jaar bij Vitesse te blijven en niet meer weg wil.

29 juni 2015 om 15:00

Vitesse is de laatste tijd toch meer concurrentie gebleken voor Feyenoord dan PSV

29 juni 2015 om 15:07

Klopt, maar als fan kijk ik liever naar boven dan naar beneden. Daarnaast verwacht ik dat Vitesse wel weer sterk terug zal komen maar die zijn al 2 van hun beste 3 spelers kwijt en de 3e (propper) zou zomaar kunnen volgen. Dat kunnen ze opvangen maar dat zal tijd kosten.

Als PSV dan 2 of 3 (depay, Willems & Wijnaldum) van hun 5 bepalende spelers verliest dan kunnen die nog wel eens terug vallen. Je weet dus nooit.

29 juni 2015 om 15:36

Vitesse is op het moment meer bezig met een loterij. Het is namelijk maar afwachten wat ze van Chelsea krijgen. Zelf zitten ze er financieel niet extreem goed voor. Dus die zullen niet zomaar vervangers gaan halen.

De spelers die ze halen/willen zijn toch wel wat minder dan wijnaldum en depay. Maar we zullen het zien, ik hoop op een leuk voetbalgevecht voor het kampioenschap

Als zowel Wijnaldum als Willems vertrekt bij Psv. Dan zijn ze zo goed als kansloos in de Cl. Nu is het al een lastige opgave. Zelfs met een makkelijke loting. Maar als Psv straks op 4/5 plekken nieuwe spelers heeft. Waarbij je weet dat de posities van Wijnaldum , Willems en Depay alleen maar minder kunnen worden. Dan is het een hele lastige opgave. Ook zijn de nieuwe spelers nog lang niet gewend aan Psv. Dus ik ben erg benieuwd hoe Psv dit wil oplossen. Persoonlijk hoop ik dan dat er ook een nieuwe speler voor Narsingh komt. Iemand als Berghuis. Zodat je iig op 1 plek vooruit gaat.

29 juni 2015 om 15:24

Je kunt als Nederlandse ploeg nu eenmaal niet inkopen of spelers vasthouden omdat je wil proberen om in de CL hoge ogen te gooien. Dat zou gewoon een domme investering zijn. Ze hoeven dus ook niets 'op te lossen', omdat er geen probleem is met het oog op de Cl.

Het enige wat PSV moet doen is er voor zorgen dat er weer een selectie staat die kampioen kan worden in de Eredivisie. En dat kan wel met realistische investeringen die niet te veel risico met zich meebrengen.

29 juni 2015 om 15:34

Als kleine clubs als Basel de poule fase kunnen overleven. Dan waarom zou Psv het niet kunnen? Anderlecht was er vorig jaar ook zo dichtbij maar hadden ook ontzettend veel pech. Natuurlijk kan Psv Wijnaldum niet behouden. Omdat hij op een leeftijd zit dat hij hoger op wilt en dat ook verdiend. Maar Willems is een vrij jonge speler. En als je alleen Wijnaldum , Rekik en Depay verliest. Dan is dat nog op te vangen. Mits Psv de juiste spelers ervoor terughaalt. Maar als het kampioensteam gelijk door 2en word gesneden dan is dat een onmogelijke opgave. Zelfs al zouden de vervangers goed genoeg zijn. Het team moet dan aan elkaar wennen. En voor sommige buitenlandse spelers is het ook nog wennen aan het cultuur en nieuw leefomgeving.

29 juni 2015 om 16:25

Waar zeg ik dat PSV de poulefase niet kan overleven? Ik stel alleen dat je daar geen riskante investeringen voor moet doen en dat het ondoenlijk is om je daar bij het vaststellen van je selectie op te richten.

En laten we nu niet doen alsof Basel en Anderlecht structureel iets presteren in de CL. Ook daar is een incidentele uitschieter meer gebaseerd op toevallige samenloop van omstandigheden dan iets anders. Ook die zijn voor 90% afhankelijk van de loting en de pure mazzel dat hun selectie een keer goed genoeg is.

Kan wel eens een pijnlijk seizoen gaan worden voor PSV, als je Wijnaldum, Willems, Rekik en Depay mist ten opzichte van vorig seizoen, dan is dat een flinke aderlating, het valt natuurlijk ook niet zo op te vangen dat het niveau ongeveer gelijk blijft. Het ligt er natuurlijk maar aan wat de rest van de clubs aantrekken, maar ik denk dat het voor PSV een hele opgave word om mee te gaan doen voor het kampioenschap! We gaan het zien de komende weken!

29 juni 2015 om 15:39

Maar ze cashen wel flink voor de vertrekkende spelers dus ze kunnen goede vervangers halen. En als je ziet met hoeveel a ff stamd ze kampioen zijn geworden moet het wel heel gek lopen willen zo ver terug vallen dat ze niet eens meer mee gaan doen om het kampioenschap. Dat is wel erg negatief gedacht

29 juni 2015 om 18:54

Sorry, mijn reactie op het artikel was slecht verwoord van mij, ik bedoelde meer dat het erg lastig gaat worden om de titel te prolongeren en om het echt tot op de allerlaatste speeldag spannend te houden. Maar dat ze in de titelstrijd gaan komen, is natuurlijk een feit. Ik denk dat PSV dit jaar echter meer afhankelijk is van anderen, dat die misstappen zetten, ze zullen niet net zo als vorig jaar het zich gewoon kunnen veroorloven om een keer te verliezen of gelijkspelen in een belangrijke fase. Vorig jaar kon dat wel, omdat Ajax en Feyenoord ook telkens weer punten verspeelden. En ja, ze cashen flink voor de verkoop van Depay,en eventueel Wijnaldum en Willems, maar zoals je ook bij Ajax ziet, het geld is er wel, maar de echte goede spelers blijven uit. Simpelweg omdat de ploegen die in de Premier Leauge onderin spelen, meer salaris kunnen bieden. Daardoor gaan spelers toch naar een Leicester City of een Queens Park Rangers, zelfs nu laatstgenoemde gedegradeerd is.

29 juni 2015 om 16:19

Pijnlijk seizoen ? weetje wat Lestienne en Pereiro dan kunnen ? Affelay en Propper worden genoemd als opvolgers voor Gini en daar gaan we niet op achteruit. Isimat is beter dan Rekik en daarnaast worden verdedigers als Moreno en Alex ook genoemd ..
waar we wel achteruit kunnen gaan is als Willems vertrekt.

29 juni 2015 om 18:49

Ik snap dat je het graag erg positief in wilt zien, maar Lestienne word gehuurd uit Qatar, vorig seizoen degelijk gespeeld bij Genoa en tipt dus bij lange na niet aan het niveau van Depay. Vervolgens, Pereiro speelt in een niet veel zeggende competitie en 7 miljoen is een hele grote gok. Bovendien kan hij niet het hele seizoen lang spelen neem ik aan. Affelay gaat en lastig verhaal worden, kiest graag voor het geld en kan waarschijnlijk terecht in de Premier League. Propper is minstens twee stappen terug ten opzichte van Wijnaldum. En dan, Isimat Marin beter dan Rekik? Ik snap dat deze man zeer geliefd is bij de supporters, maar we moeten helaas wel realistisch blijven. Deze man heeft vorig seizoen weinig gespeeld, dus een oordeel vellen doe ik nog niet. Maar wat ik in ieder geval wel kan zeggen is dat Rekik veel verder is dan Isimat. Bovendien is het niet erg handig aangezien zowe lsimat als Bruma rechtsbenig is. Een speler als Moreno gaat nooit komen, onder andere Arsenal heeft interesse. Bij Alex is er een kleine kans dat die komt, maar ook die kans is nihil. Willems opvangen is naar mijn idee dan weer niet zo'n probleem, aangezien Simon Poulsen al is aangetrokken. Heeft bij AZ laten zien dat die net zoals Willems zowel verdedigend als aanvallend zeer degelijk is. Kan prima voorzetten geven, natuurlijk ga je er wel wat op achteruit, maar van alle posities die vrijkomen is de linksback positie naar mijn idee het gemakkelijkst op te vangen!

29 juni 2015 om 21:11

Ik snap dat JIJ het graag negatief wilt zien ..Cocu heeft vandaag laten weten niet naar een nieuwe Depay te zoeken want die is er niet .. Je kan niet zeggen dat Lestienne het minder gaat doen want dat weten we geen van beide niet.
Pereiro kost geen 7 maar 5M .. Jaa psv had een akkoord met Nacional voor 5M maar z'n zaakwaarnemer denkt alleen maar aan geld en wilt hem onder brengen bij porto ( transfer helaas van de baan ).
Als hij toch al geen heel seizoen zou kunnen spelen heb je altijd nog Narsingh want heey hij zou worden gehaald als Concurent voor Luciano.
Propper ben ik ook geen fan van okee hij is een aardige speler maar had liever Gudelj gezien .. 2 stappen achter uit ? alleen qua scorend vermogen denk ik ..
Affellay kiest voor het geld ? nou laat me dan ook gelijk weten voor welke club hij kiest als je het allemaal zo goed weet ..
Moreno word in verband gebracht met Arsenal ? door 1 bericht in de wandelgangen waarvan de bron Daily Mail is .. en uit de tijd komt dat Psv maar 5 punten voorsprong had op Ajax ( Januari ) ..
Als hij onhaalbaar was dan zou Marcel brands er niet aan beginne en zou zijn naam door de psv watchers nooit genoemd worden ..
Jaa ik hoop dat Willems blijf maar zoals Toon al had aangeven mocht willems vertrekken dan komt er een vervanger .. !

29 juni 2015 om 21:12

En in de wedstrijden die Isi speelde was hij beter dan Rekik jaa !

29 juni 2015 om 21:29

Wat is dit voor een reactie zeg? Moreno word niet genoemd als hij niet haalbaar is, kijk is naar vorig jaar: Ajax wilde Eto'o halen, haalbaar? Absoluut niet. Isimat beter dan Rekik in de wedstrijden die die speelde. Nou volgens mij heeft die niet meer dan 5 hele wedstrijden, waaronder een rode kaart tegen Excelsior. Ik snap echt dat je heel erg optimistisch wilt zijn, is ook niks mis mee en ik begrijp het. Maar het enige wat ik doe is alles in het juiste perspectief plaatsen. Want als je eerlijk bent moet je toegeven dat Ajax dit jaar de favoriet is voor de titel, net iets boven PSV!

29 juni 2015 om 21:38

Kerel waarom waarom is Ajax dit jaar favoriet ? Omdat ze die oude heitinga ophalen die niet eens een bassisplaats had bij een duitse degradant ?
Hoe weetje dat Moreno niet naar Psv toe wilt komen ? weetje dat of hoop je dat ..
Ookal heeft isi 5 complete wedstrijden gespeeld iedereen heeft kunnen zien dat hij beter was dan Rekik ..
ik weet dat je het allemaal negatief wilt laten overkomen Zodat je je zelf een beetje moed in kunt praten .. want Jou team heeft tot nu toe alleen Gudelj gehaald wat voor ED begrippen een topper is .. voor de rest hebben jullie nog steeds de zelfde team dat vorig jaar met 17 punten achterstand 2e werd.
Oke .. wij zijn Depay kwijt geraakt en Gini zou ook wel snel volgen .. maar willems is helemaal ook niet zeker .. rekik wisten we allang dat hij niet zou blijven .. !
Jij en ik kunnen allebei niks zeggen tot dat de selecties compleet zijn .. Je wilt zeggen dat je het somber in ziet terwijl de transfermarkt nog bijna 2 maanden open is .. ?

30 juni 2015 om 09:32

Nee, ik wil het niet somber inzien. Het enige wat ik weet is dat als er een speler vertrekt dat een gelijkwaardige vervanger nooit zal komen. En waarom ik denk dat Ajax de favoriet is? Die hebben ontzettend veel geleerd van vorig jaar, met Dijks en van der Hoorn/Heitinga staat je verdediging een stuk steviger dan met Boilesen/Moisander. Dan het middenveld, wat een luxeprobleem hebben we daar zeg: Bazoer, Klaassen, Serero, Gudelj, Sinkgraven, Andersen. En in de aanval is Fischer weer terug, als je de laatste wedstrijden van vorig seizoen kijkt, zie je dat hij toch altijd voor gevaar zorgt. Dan heb je de volgende aanval: Fischer-Milik-El Ghazi. Als ze een Kadlec of een Sisto erbij halen, dan hebben ze een brede selectie die bijna allemaal basisplaats waardig zijn: Boer (niet), Heitinga (wel), Tete (niet), Sinkgraven (wel), Serero (wel), Kishna (wel), Sisto/Kadlec (wel). En om nog even in te gaan om je absurde stelling inzake Isimat Marin, als je aan iedereen vraagt, behalve aan een PSV-supporter, en ik herhaal: behalve aan een PSV-supporter, dan krijg je van bijna iedereen te horen dat Rekik beter is. En waarom niet aan een PSV-supporter? De PSV-supporters 'aanbidden' hem en gaan dus niet toegeven dat hun publiekslieveling slechter is dan de man die hij opvolgt! Ik kan inderdaad niet in de toekomst kijken, maar wat ik wel weet is dat PSV nooit een gelijkwaardige vervanger kan halen bij een vertrek van Wijnaldum/Willems/Depay (Is al weg)

Willems zou nog een jaartje moeten blijven, voor Wijnaldum is het echt tijd voor de volgende stap.

29 juni 2015 om 15:03

Mwa ... Hij kan ook veer zekerheid kiezen met het oog op eventuele Ek kwalificatie.
Blijft hij hij PSV dan is hij verzekerd van een basis plaats + jaartje C.L. ... Bij een andere club is dat de vraag en mocht hij niet basis spelen komt zijn selectie voor Ek mogelijk in gevaar, zelfde geldt overigens ook voor Willems.
Mochten se beide blijven en spelen een goed Ek heb je mogelijk de clubs voor t uitzoeken.

Ik ben benieuwd wie die eventuele vervangers zouden zijn in geval van vertrek. Een verlies van Wijnaldum, Willems, Depay en Rekik is nooit in een keer op te vangen. Je gaat er kwalitatief altijd op achteruit. Voorbeeldje: Willems vertrekt, Poulsen vervangt hem. Rekik is nog wel te vervangen door een ervaren CV te halen.

Ik ben het eens met ledenis. Als zoveel spelers tegelijkertijd vertrekken ben je gewoon kansloos in de CL. Zelfs de derde plek zou nogal moeilijk zijn om te behalen.

29 juni 2015 om 15:29

Als die spelers blijven ben je ook kansloos in de CL. In beide gevallen ben je voor 90% afhankelijk van de loting of je een kans maakt op de tweede ronde.

Los daarvan vind ik het het vertrek van Wijnaldum en Rekik niet per definitie een verzwakking. Wijnaldum is, voetbaltechnisch, gewoon te vervangen. Voor Rekik geldt hetzelfde. Allen qua mentaliteit wordt het lastig om twee zo'n winnaars terug te krijgen. En Wijnaldum is natuurlijk een fantastische aanvoerder. Maar buiten dat hoeft het geen verzwakking te zijn.

Sterker nog, ik vind zelfs het vertrek van Depay behoorlijke kansen bieden om op die positie iemand neer te zetten die beter in het spelletje van PSV past. Natuurlijk lever je veel goals in, maar Depay liep zich ook erg vaak vast en ontnam andere spelers scoringskansen.

Gini gunnen we allemaal wel de volgende stap .. Willems willen we allemaal dat hij blijft en na het EK een mooi transfer maakt.
Propper , Lestienne en Pereiro zullen allemaal goede aankopen zijn.
Ben benieuwd wie er allemaal op het lijstje staan mocht willems vertrekken.
we hebben toch nog wel een mooie team .. spelers die ik nog graag zie komen zijn voor de plaats van Rekik zijn Alex , Moreno en llori .. Voor het middeveld heb ik niet echt een speler die ik nog graag zie komen daarbij laat ik me verassen .. Spelers die nog vetrekken zijn denk ik ; Ritzi , Hiljemark en Gini .. spelers waarvan ik hoop die vertrekken zijn Bruma en Pasveer.

Keepers ; Zoet , Koopmans , Van Osch.
Verdedigers ; Arias , Isimat , Alex , Willems , Brenet , Alberto , Hermannsson , Poulson.
Middeveld ; Schaars , Maher , Propper , Guardado , Paal , Bergwijn , vloet , aankoop.
Aanval ; Lestienne , Jozefzoon , Pereiro , Locadia , Luuk , Narsingh.
Prim team.

29 juni 2015 om 15:41

Denk dat iedere psv supporter alex graag terug ziet komen, maar ben bang dat hij niet zo veel salaris wil inleveren... bovendien is hij al 34 dacht ik. Tenzij je een andere alex bedoelt

29 juni 2015 om 16:01

Nee bedoel onze Alex die laast liet weten dat hij wel terug wil keren bij Psv ..

Is niet echt een rampscenario dit. Willems, Wijnaldum en Depay leveren samen zo een 65 miljoen euro op. Tel daar CL-inkomsten bij op en je zit op 77. Nu heb je Maher, De Jong, en Guardado als sterke spelers en een hele rits die ook gewoon waardig is of kan worden voor de basiself: Zoet, Poulsen, Bruma, Locadia & Isimat-Mirin. Met 77 miljoen kun je dat makkelijke aanvullen.

29 juni 2015 om 15:11

Wijnaldum levert gern 30 mil op hoogstens 20 mil

29 juni 2015 om 15:14

Wie ga je dan kopen voor die 77 miljoen en wie wil er naar de MM competitie komen?

29 juni 2015 om 15:17

Wie je kan kopen? Sam Larsson, Karim Zyech, Corona, Pröpper, Berghuis, Gouweleeuw, van Aken en vast nog wel meer ;-)

29 juni 2015 om 15:15

Waarom Maher erbij? Hij heeft bij PSV nooit lang kunnen overtuigen

Ik denk dat Wijnaldum weg zal gaan en dat Willems nog een jaartje blijft

Wijnaldum zal wel weg gaan, Jetro blijft minstens nog een jaartje

Allemaal leuk en aardig, zo'n plan, maar de meeste spelers worden op de laatste dag van de transferperiode verkocht en veel daarvan tegen het sluiten van de markt. Wanneer een Nederlandse club dan een niet af te wijzen bod krijgt van een hele mooie club waar de speler zelf ook dolgraag heen wil, is het te laat. Nederlandse clubs kunnen het zich niet veroorloven dure spelers aan te trekken zonder medische keuring.

Zo moet het eruit gaan zien. Niet verkeerd!

Zoet
Arias
Bruma
Isimat
Willems
Propper
Maher
Guardado
Pereiro
De Jong
Lestiene

Wat een verschil met Ajax. Die hebben niets klaarliggen. ja, aan het einde van de transferperiode nog even een ervaren speler van de c/categorie kopen.
Die van duivenbode heeft hier grote invloed op. Een zuinig en jaloers mannetje. 'eerst Sigi verkopen, dan pas investeren' Sigi weg voor 3 mio euro, en 100 mio op de bank.
Ha ha ha ha ha

Natuurlijk gaat PSV met het vertrek van Depay en het eventuele vertrek van Wijnaldum en Willems veel kwaliteit inleveren. Maar ik ben lang niet zo pessimistisch als de meeste mensen hier over de kansen van PSV in het komende seizoen. Om drie redenen:

1. PSV heeft nog altijd een erg jong team met veel ruimte voor groei. Bijna alle spelers waren dit seizoen beter dan het vorige. Die stijgende lijn kan best nog even doorgetrokken worden.

2. Door het willen behouden van Locadia als backup voor De Jong, het aantrekken van Paulsen als backup voor Willems en wellicht het aantrekken van Berghuis of Pereira als concurrent voor Narsingh lijkt het erop dat PSV de selectie wat breder wil maken. En dat lijkt me verstandig, want de smalle selectie was vorig seizoen echt de grote zwakke plek van Psv. Die titel hebben we grotendeels te danken aan het feit dat er afgelopen seizoen nauwelijks schorsingen en geen cruciale blessures waren, want de bank was eigenlijk echt heel zwak. Die mazzel heb je komend seizoen misschien niet en dan kan een sterkere bank van pas komen.

3. Depay was belangrijk, maar hij heeft afgelopen seizoen ook genoeg wedstrijden gespeeld waarin hij nauwelijks iets goed deed. En ook toen bleef PSV gewoon winnen. Zijn vertrek is een aderlating, maar volgens mij niet onoverkomelijk.

Ben benieuwd wie er dan op die lijstjes mogen staan voor de plekken van Wijnaldum en Willems. In de eredivisie is er geen goede vervanger voor Willems te vinden.
Maar ik hoop en denk zelf dat Willems nog blijft en dat Wijnaldum wel weg gaat. Puur een gevoel. We gaan het zien.

@cabinessence

Al mag Maher onderhand wel eens een keer gaan aantonen waarom PSV zo'n groot bedrag voor hem heeft neergelegd. Hij heeft weinig tot niks laten zien in de afgelopen seizoenen bij Psv.
Dat is inderdaad zo. Depay scoorde in lang niet alle wedstrijden een voldoende.

Een bredere selectie is wel nodig ja. Ik vind dat er voor Narsingh toch wel een goede concurrent moet komen. Want hij presteert toch altijd maar matig mijns inziens.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren