Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Het is natuurlijk een mooi compliment dat je genoemd wordt bij Ajax’

Laatste update:

Door een 3-0 zege op FC Dordrecht slaagde Vitesse er zaterdagavond in vierde te blijven in de Eredivisie. Concurrent AZ won eerder op de avond al van ADO Den Haag, maar daarna was Vitesse nagenoeg foutloos tegen de nummer laatst. Marko Vejinovic droeg met een assist bij aan de overwinning, hoewel hij op een andere positie stond dan hij normaal gewend is.

/

Davy Pröpper ontbrak bij de Arnhemmers en dus moest Vejinovic het zonder zijn maatje op het middenveld doen. “Dat was even wennen, maar uiteindelijk ging het goed. We hebben terecht gewonnen en nu kijken we verder. In de eerste helft speelden zij één op één, dat was verrassend, wij konden moeilijk de vrije man creëren”, analyseerde Vejinovic na afloop in gesprek met FOX Sports. “We liepen er een beetje achteraan, maar in de tweede helft pakten we het goed op.”

Vejinovic kreeg ook de vraag voorgelegd, hoe het zit met de belangstelling van Ajax. Frank de Boer gaf vorige week namelijk aan niet alleen naar Nemanja Gudelj te kijken, maar ook naar de middenvelders van Vitesse. “Een leuk compliment”, zegt Vejinovic, “maar op dit moment ben ik met Vitesse bezig. Ik heb niets concreets gehoord, dus verder weet ik het niet. Het is natuurlijk een mooi compliment dat je genoemd wordt bij Ajax, maar op dit moment ben ik er niet mee bezig. Als er niets concreets is, hoef ik het ook niet te weten.”

Zou Marko Vejinovic een versterking zijn voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Doe mij maar Gudelj, ik vind Propper en Vejnovic niet het vuur en kracht hebben dat hij heeft! Vejnovic is wel de betere voetballer, maar we hebben straatvechters en strijders nodig. Tussen al die ballerina's, die er nu rondlopen behalve Cillissen, Klaassen en Bazoer.

19 april 2015 om 01:14

Eens. Ik denk dat de Boer die naam alleen noemt om verwarring te zaaien. Gudelj is al rond. Vejinovic is een redelijke speler maar mist explosiviteit en speelt op 1 tempo. Traptechniek fenomenaal. Soort Schone qua niveau en trap.

19 april 2015 om 01:48

Ik denk nog niet dat Gudelj rond is maar de gesprekken zich wel in een behoorlijk serieus stadium bevinden. Ik denk en als Gudelj slim is wacht hij toch nog even af of er misschien een ploeg als Schalke/fiorentina voor hem komt en dan kan hij alsnog de beslissing voor Ajax maken als hij dat wil.

Ik zie Gudelj ook erg graag komen overigens, ik vond het al een gemiste kans dat Ajax hem niet van NAC had over genomen. Volgend jaar Boilesen lozen en Emanuelson is als ik me niet vergis transfervrij over te nemen. Een goede centrale verdediger en een goede linksbuiten erbij er je kan de schaal volgend jaar in september als in Amsterdam inleveren.

Wat Propper en Vejinovic betreft, leuke voetballers maar ik ook spelers die er in grote wedstrijden nooit staan. Ook voegen ze verder weinig aan Ajax toe want de jeugd staat bol van dit soort type voetballers. Hetzelfde liedje met Sinkgraven, Sinkgraven vind ik echt een groot talent hoor maar in de jeugd lopen minimaal 5 van dat soort types rond. Techniek, weinig fysiek etc. Haal dan een Gudelj die zoveel power in huis heeft en fysiek toevoegt. Een middenveld met Klaassen, Bazoer en Gudelj is toch fantastisch? Diepgang, een enorm loopvermogen, alle drie zeer technisch, fysiek, power, etc

Cillessen
van Rhijn
Veltman
nieuw
Emanuelson
Klaassen
Bazoer
Gudelj
Ghazi/Schone
Milik
nieuw
19 april 2015 om 07:28

Alsof Gudelj er wel staat in grote wedstrijden?

19 april 2015 om 09:07

@winconsin.
DIt jaar liet hij zich minder zien idd, maar daarin tegen stond hij Europees wel zijn mannetje.
Vergeet niet dat Az bouwende is, met veel jeugd dus erg afwisselend presteert.

19 april 2015 om 12:32

Haha, niet in grote wedstrijden er staan. Volgens mij stonden ze er alledrie de wedstrijden tegen Ajax, PSV uit was heel goed, Twente thuis en uit, dus ja,hoe bedoel je grote wedstrijden. Zoals ik al eerder aangaf, al 3 jaar wordt het middenveld van Ajax overhoop gespeeld door het middenveld van Vitesse. Al heeft Ajax een minder middenveld. Ajax onwaardig. Feyenoord, PSV en Vitesse hebben het beste middenveld van nederland

19 april 2015 om 15:47

Josephius

Helemaal mee eens!

19 april 2015 om 16:33

Rugu

Helemaal met je eens hoor, behalve Sinkgraven zijn creativiteit hebben die andere drie niet. Er is alleen iets teveel betaald vind ik..

19 april 2015 om 16:35

Wisconsin

Nog niet maar dat komt ongetwijfeld nog, hij voegt strijd en fysieke power toe.

19 april 2015 om 05:26

Cillissen is de definitie van een ballerina.

19 april 2015 om 16:38

umad?

Heel geestig, door Cillissen staan we nog 2e.

19 april 2015 om 17:21

Ik zeg ballerina, niet dat Cillissen een slechte keeper is.

19 april 2015 om 07:12

Gudlj is de ideale man voor Ajax, samen met Klaassen heb je dan 2 middenvelders met een enorm winnaarsmentaliteit, Bazoer en Sinkgraven moeten dan uitmaken wie van hun 2 gaat spelen.

Vejinovic is naar mijn mening niet de man die Ajax beter maakt en hij zal Bazoer in de weg staan.

Proper is een AMC en daar heb je bij Ajax inclusief Gudlj dan al genoeg van en Je wil Nouri en van Beek ook niet dwars zitten.

Hoop dat er nog een ervaren verdediger bij komt, Botthegin zou een optie kunnen zijn is mijn mening.

19 april 2015 om 08:12

Natuurlijk heeft Ajax Gudelj niet nodig. Hier hebben ze Bazoer en Klaassen al voor. Ajax heeft een CVM nodig en hiervoor is Vejinovic in Nederland de beste optie

Ik heb zelf dan liever Gudelj. Ik denk dat hij een hoger niveau kan halen dan Vejinovic of Propper. Waarop dat is gebaseerd? Vooral op gevoel, ik denk gewoon dat die Vitesse spelers het niet waar zouden maken.

19 april 2015 om 01:15

Het is denk ik zijn drive, gretigheid en mentaliteit. Bezit veel meer gif dan dat flegmatieke duo van Vitesse. Best aardige spelers maar van het soort dat Ajax genoeg heeft.

19 april 2015 om 10:37

Die spelers hebbem het Ajax middenveld wel 3x zoekgespeeld dit jaar. Zegt volgens mij genoeg???

19 april 2015 om 12:54

Helemaal mee eens

19 april 2015 om 16:40

arnhemmer

Gudelj is twee klassen beter dan beide,ajax is waardeloos dit seizoen dus niks knaps aan.

Ik heb liever pröpper dan gudelj. Met pröpper als linker aanvallende middenvelder, klaassen op zijn favoriete plek en bazoer op de nummer 6 positie. Maar dat had ajax afgelopen winter al moeten doen ipv sinkgraven te halen.
Bij gudelj heb ik het gevoel dat hij te gemaakt de vedette wilt uithangen, in de topwedstrijden gaf hij niet thuis dit seizoen en spelers van AZ mislukken bijna allemaal bij ajax.

Met Gudelj en Vejinovic voegt Ajax zowel fysiek als ervaring toe aan zijn ploeg. Met Sinkgraven als 10 heb je een prachtig middenveld. Maar dat neemt Ajax zwakte achterin niet weg; Viergever, Boilesen, Veltman en Van der Hoorn zijnet zwak voor Ajax terwijl Van Rhijn in al die tijd ook niet heeft laten zien toe te zijn aan een volgende stap...

19 april 2015 om 01:00

Die gaan echt niet allebei komen. Klaassen en bazoer zijn er ook nog. Het zal gaan tussen gudelj, pröpper of vejinovic maar het ziet ernaar uit dat het gudelj gaat worden.

19 april 2015 om 01:17

Ajax moet met een 10 gaan spelen? En Klaassen reserve? Sorry, maar dat slaat echt helemaal nergens op.

19 april 2015 om 01:50

Zo had ie het nog niet bekeken volgens mij Ajax speelt 4-3-3 met de punt naar achter ipv met de punt naar voren of 3-4-3. Zou ik misschien niet eens zo'n slecht idee vinden maar dan moet er wel een heel sterke staan en daarachter een zekere verdediging. Bazoer zou die jongen kunnen zijn voor de 6 positie. Heeft al veel duelkracht en vermogen maar moet nog groeien. Ik zou zelf graag Gudelj en Propper zien komen. Extra concurrentie is natuurlijk nooit slecht en er worden veel wedstrijden gespeeld en Bazoer, Sinkgraven en Klaassen kunnen het middenveld niet een heel seizoen lang dragen. Daarnaast hoop ik echt dat de verdediging wordt versterkt en dat de Deense enclave iets kleiner wordt. Boilesen mag van mij verkocht worden, Zimling terug naar Mainz en Andersen een jaar verhuren.

19 april 2015 om 13:06

Klopt, stom genoeg was ik Klaassen in alle gauwigheid vergeten. Maar die stel je natuurlijk als eerst op! Proepper heeft Ajax naar mijn idee niet nodig, maar ik zou Gudelj en Vejinovic zeker halen. Natuurlijk hebben de Amsterdammers Sinkgraven en Bazoer, maar van die jongens mag je - los van blessures - niet verwachten dat ze een seizoen lang goed presteren, een constant niveau halen.

Zeker voor Europees voetbal zijn zij nog te licht. Met meer krachtiger spelers als Gudelj, Vejinovic en Klaassen maak je veel meer kans om eens wedstrijden naar je toe te trekken. Wat betreft het systeem zou ik - omdat El Ghazi en Kishna ook erg grillig zijn om op te leunen - kiezen voor het systeem dat Bert van Marwijk met Oranje koos: 4-2-3-1, dat zowel verrassing als stabiliteit biedt, waar bij dit Ajax het huidige 4-3-3 niet in voorziet. Momenteel is Ajax vooral voorspelbaar en kwetsbaar.

Cilliessen
Van Rhijn
?
?
?
Klaassen
Vejinovic
El Ghazi
Sinkgraven
Schoene
Milik

Jullie met je fantasie opstellingen, Gudelj wordt voor de breedte gehaald en misschien dat hij een vaste basisplek kan veroveren. Er is een groot kans dan Lasse Schone weggaat want ze zijn echt specifiek naar iemand op zoek met een goeie traptechniek. Jullie denken allemaal dat jullie zelfverzonnen basisteam het sterkst is maar zo werkt het eenmaal niet. In Ajax komen spelers helemaal niets te kort voor de Eredivisie maar als je Europees wilt spelen dan haal je minimaal 2 verdedigers van het niveau Terry en Ajax heeft een speler als El Ahmadi of Guardado nodig maar dan het liefst van Ajax niveau.

Vejinovic zou de beste aankoop voor Ajax sinds jaren kunnen zijn. De kampioenschappen van de afgelopen jaren zijn terug te voeren op de wisselingen die werden doorgevoerd op de nummer 6 positie. Eerst Anita van LB naar CVM en daarna Blind van LB naar CVM. Beiden spelers die een snel baltempo hanteren, altijd vooruit spelen en positioneel goed staan. Vejinovic heeft dat ook en voegt daar gif en scorend vermogen aan toe. Gudelj en Propper spelen op posities die al bovenmatig ingevuld zijn bij Ajax. Bazoer is nog niet klaar voor de cvm positie en Serero niet goed genoeg omdat hij nooit een beslissende pass gedft of een doelpunt scoort. We hebben voetballers nodig die het positiespel op de helft van de tegenstander beheersen, daarbij is kracht niet zo belangrijk, maar handelingsnelheid des temeer

19 april 2015 om 10:51

Boilesen dan maar op 6 proberen?

Persoonlijk zou ik veel liever gudelj op het middenveld willen zien, hij is een contstante factor binnen zijn team iets wat we nu niet hebben en hij zorgt dat het middenveld in balans blijft zodat klaassen en sinkgraven weer hun acties kunnen / loopacties in de diepte kunnen maken. Ook vind ik gudelj verdedigend beter door zijn fysiek.

Denk dat ze idd beter Gudelj kunnen halen... Ik vind dat hij een beter uitstraling (lees winnaar) heeft dan Vejinovic. Optie om beide te halen.. Ik kan mij heugen dat Bazoer ook CV kan spelen, klopt dit nog? Of komt de Boer dan niet uit met een rechtspoot (veltman) en een linkspoot..?

Is er dan niemand beter?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren