Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het heeft niet eens echt met Milik te maken, maar met het team'

Laatste update:

Ajax speelt donderdagavond tegen Legia Warschau en Frank de Boer heeft voor deze wedstrijd wat informatie gevraagd aan zijn spits Arek Milik. De kans dat de Pool in de basis begint is echter klein: Milik is zijn plek in het elftal kwijtgeraakt en begint de laatste weken steeds op de bank. De Boer heeft ervoor gekozen om Lasse Schöne als aanspeelpunt in de spits te laten spelen.

/

Milik is groot en sterk, maar volgens De Boer geen aanspeelpunt. "Milik is een echte spits, hij is alleen naar voren gericht, terwijl je juist in onze situatie een aanspeelpunt wil hebben, zodat mensen kunnen aansluiten", legde hij volgens Ajax Life uit. "En niet dat we binnen drie seconde de bal kwijt waren. Zo ben je continu op zoek naar de juiste mix om een goed resultaat te krijgen."

Milik werd dus geslachtofferd, omdat het met het hele team niet goed ging. "Het heeft niet eens echt met Arek Milik te maken, maar meer met het proces van het team op dat moment. Het is meer tactisch dan dat hij niet z’n werk doet als spits", aldus De Boer. Milik wordt gehuurd van Bayer Leverkusen, maar Ajax heeft een optie tot koop en zal daar vermoedelijk gebruik van gaan maken.

Arek Milik moet zijn basisplaats terugkrijgen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb liever een spits die naar voren speelt, dan balletje breed, terug of op de eigen 16 meter gebied blijven hangen.

Word een zaad pot met Schone in de spits vanavond.. herhaling als vorige jaar en die jaar voor

Kortom: Frank heeft niks geleerd blijkbaar :P

19 februari 2015 om 15:42

Onzin. Schone is meer een noodverbandje. Duikt handig de ruimtes in om de bal te houden. Frank had ook liever gezien dat milik die kunst beheerst.

19 februari 2015 om 15:45

Noodverbandje?? Je hebt met Sigthorsson en Milik twee prima spitsen voor de Eredivisie en dan heb je nog Zivkovic... Is 3 spitsen niet goed genoeg dan?

19 februari 2015 om 15:53

siggi is nog altijd gebleseerd, jammer genoeg en zivkovic, moet je deze direct nu brengen in de europese wedstrijd, weet niet, invallen mischien.

19 februari 2015 om 16:24

Als Sigi niet geblesseerd was geweest dan had die Sigi gewoon op die plek gezet. De Boer heeft altijd geroepen dat Sigi een beter aanspeelpunt is. Daarom moest Milik in het begin van het seizoen ook al snel banken.

19 februari 2015 om 18:31

Mentalist. Schone als 'noodverbandje' in de spits is een drama oplossing. Het draait voor geen meter met hem in de spits. Bij hemzelf niet, maar ook niet bij de vleugels eromheen. Logisch ook, stel je eindelijk een keer echte vleugels op heb je geen echte spits erbij. Zondag jongstleden was het schoolvoorbeeld daarvan, Milik erin voor Schone en het begon ineens te draaien. De looplijnen van Milik alleen al zorgen voor de ruimte die deze vleugelspelers nodig hebben.

19 februari 2015 om 16:03

Frank lult maar wat. Milik is een uitstekend aanspeelpunt. Hij lag aan de basis van de 4-2 bereidde die aanval ook voor. Ook was hij verantwoordelijk voor die kans van El Ghazi op 4-2. Dit is een van de weinige keren dat ik oneens ben met Frank. Milik is een uitstekend aanspeelpunt alleen is hij ook spits en spitsen willen altijd scoren. Frank wil hier alleen zijn gelijk halen, terwinl hij weet dat hij maar wat aan het lullen is.

19 februari 2015 om 17:30

Tegen Feyenoord was Milik hopeloos als aanspeelpunt.

19 februari 2015 om 17:44

Toen heeft ie ook amper ballen gehad..

19 februari 2015 om 17:55

@silverfront
Milik heeft wel ballen gehad, niet voorin maar op het middenveld, maar hij wist de bal niet in de ploeg te houden. Hierdoor kon Ajax niet uit de druk komen. Aan de overkant wist Kazim juist wel de bal in de ploeg te houden, waardoor Feyenoord steeds kon aansluiten.

Kijk de eerste helft tegen Feyenoord er maar op na. Milik is een goede spits. Hij moet alleen in een team spelen die het middenveld steeds - ook fysiek - controleert. Ajax heeft nu nog niet zo een middenveld.

19 februari 2015 om 18:08

Iedereen was hopeloos tegen Feyenoord behalve Jasper dus dat is geen goed argument. Sws, kwam Ajax nauwelijks de middenlijn over.

19 februari 2015 om 18:11

Frank zit er wel vaker naast. Zoals Schöne een tijd geleden vaak op 6 neer te zetten, net als Theo Janssen. Sigthorsson op links of rechts neerzetten. Hij moet eens spelers neerzetten waar ze horen en wat meer vertrouwen hebben ik die tactiek. Hij hoeft niet altijd maar weer rare oplossingen te bedenken.

19 februari 2015 om 18:44

Eens, die vreemde bevliegingen van hem kun je een keer proberen maar niet als structuele oplossing. Hij denkt dat het met de 6 2 x goed uitgepakt heeft anita en blind.

19 februari 2015 om 16:23

Milik staat gewoon spits hoor, zowel Zivkovic als Milik zitten bij de wedstrijdselectie, dat doet FdB niet als hij Schone centraal zet.

19 februari 2015 om 17:45

Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dit is geen competitieduel he, dus als Zivkovic vnv niet in actie komt, kan ie alsnog dit weekend met Jong Ajax meedoen.

19 februari 2015 om 17:55

Daar gaat het niet om, FdB gaat geen 2 centrumspitsen op de bank zetten. Als hij met Schone speelt in de spits, zit Zivkovic nooit bij de selectie, dat heeft niets met Jong te maken. Je mag 7 spelers op de bank hebben, je beste bank bezetting is dan: 1 keeper, 2 verdedigers, liefst 1 linksbenige en 1 rechtsbenige, 2 middenvelders, liefst een verdedigende en een aanvallende en daarnaast 2 aanvallers, 1 spits en een vleugel.

Slaat nergens op, Milik is een van de beste talenten van Ajax..

19 februari 2015 om 15:40

Zal best. Maar de reden waarom el hamdaoui niet slaagde, zivkovic in jong speelt, en milik nu geslachtofferd is, een Ajax spits moet in de kleine ruimte de bal vast kunnen houden. Niets meer en niets minder.

19 februari 2015 om 15:48

De reden dat elham niets slaagde is omdat erbij hem wat mankeert hij slaagt immers nergens op AZ na.
De reden dat zivkovic in jong ajax speelt is omdat hij 17 is en ze hem niet voor de leeuwen willen gooien en hem rustig willen brengen.

De reden dat milik nu niet speelt is die die Frank aangeeft, ook al kan schone dat ook niet en speelt hij al weken waardeloos.

19 februari 2015 om 16:02

Hij wil schone in de spits omdat hij balvaster is echt zo'n belachelijk argument het is gewoon omdat hij hem er niet naast wil zetten , we hebben zondag gezien wie er balvast was tegen twente , Schone heeft het prima gedaan 2 seizoenen en nu is hij gewoon minder en straks lekker laten vetrekken want we hebben nu betere op zijn positie .

19 februari 2015 om 16:05

Hij lult maar wat man. Milik xakt weldegelijk terug om de bal te vragen zodat anderen aansluiten. Net of Schone het goed doet. Hij wil alleen zijn gelijk halen terwijl hij weet daf hij onzin uitkraamt.

19 februari 2015 om 16:21

sloep01 wat je over Shöne zegt is nou weer ff te snelle conclusie. Dat Schöne nu minder speelt komt vooral omdat hij op posities wordt gezet waar hij gewoon niet lekker speelt. Ik snap daarom ook niet dat FdB hem daar zo lang laat staan. Als spits is het gewoon niks. Hij wilt met gezicht naar de goal voetballen. Vanaf de zijkant gaat dat nog enigszins maar hij hoort gewoon op het middenveld. Daar staat hij alleen al een tijd niet meer. Vond het afgelopen zondag dan ook weer erg triest dat ik mensen op de tribune verwensingen naar hem hoor schreeuwen terwijl iedereen met een beetje verstand van voetbal moet zien dat dit echt niet zijn schuld is maar die Fdb. Die moet gewoon nu de conclusie trekken dat het gewoon niet de positie voor hem is. Had die al eerder moeten zien.

19 februari 2015 om 16:31

Verwensingen zijn natuurlijk belachelijk daar vind ik echt verwerpelijk ik zat er ook maar ik vind echt dat Schone zijn beste tijd heeft gehad , maar bij het wisselbeleid van Frank de Boer zet ik al weken mijn vraagtekens bv Vitesse uit vijf minuten voor tijd gooit hij Zimling er in je staat achter met 1-0 ik ben geen trainer maar ik zou het niet hebben gedaan , en nu steeds weer Schone in de spits terwijl je met 2 echte buitenspelers speelt zoals afgelopen zondag , dus soms snap ik er geen moer van maar ik zeg ik heb geen hekel aan Schone maar hij mag van mij weg ,

19 februari 2015 om 16:32

Hij is 18 hoor en geen 17.
Wordt dit jaar zelfs 19.
Vind hem de Beste spits die ajax heeft.

19 februari 2015 om 17:43

Oke 18 dan hij word volgend seizoen 19.
Punt blijft hetzeflde

19 februari 2015 om 18:13

Nou sterk punt hoor.
Volgens mij zijn Bazoer,Riedewald,Sinkgraven en Andersen net zo oud.
Wat is het verschil dan?

19 februari 2015 om 18:58

Sinkgraven erbuiten gelaten, jij en ik staan niet op dat veld blijkbaar vinden Frank de Boer Bergkamp etc zivkovic nog niet klaar.

Riedewald en Bazoer hebben overigens helemaal nog niet zoveel gespeeld maar zijn al langer bij Ajax misschien speelt dat mee ?
Andersen is 20 trouwens

Waarom proberen ze Zivkovic niet uit? Doet het hartstikke goed bij Jong Ajax.

19 februari 2015 om 15:43

Tjah er zit nu eenmaal een gigantisch grijs vlak tussen vertrouwen houden in spelers en deze vervangen. Als je bij iedere slechte pot een speler vervangt is het moraal zo van de straat te rapen.

19 februari 2015 om 16:29

Kishna en El Ghazi hebben dan ook wel wat betere concurrenten, vind je ook niet? Vind Viergever, ondanks een prima pot tegen Twente, absoluut geen linksback en Riedewald ook niet. Op de vleugels hebben we nog Schone, Andersen en Menig bijvoorbeeld..

19 februari 2015 om 15:48

Zivkovic is 18 jaar. Allemaal leuk dat hij het goed doet bij Jong Ajax, maar ik vind het nog iets te veel een 'jochie' om de aanval van Ajax te dirigeren. Ik zou gewoon met Milik spelen, zeker tegen de Polen is zo'n gozer extra gemotiveerd. Schone speelde alleen tegen GAE een sterke wedstrijd in de spits, maar hij is toch meer iemand die de aanval opzet in plaats van dat hij het eindstation is.

19 februari 2015 om 15:55

16 goals is inderdaad best weinig voor een spits.

19 februari 2015 om 16:08

16 goals in de Jupiler League. Toentertijd 10 goals in de Eredivisie voor Groningen. Z'n cijfers zijn niet slecht, maar de Jupiler League en Groningen verschillen natuurlijk veel van Ajax 1. Zeker de Europa League is nog van een veel groter kaliber en aangezien jij voorstelt een beroep te doen op Zivkovic vanavond, denk jij dus dat Zivkovic vanavond Ajax beter zou kunnen helpen dan Milik?

19 februari 2015 om 17:44

Het is maar tegen Legia Warschau hoor. Vergelijk het met Zivko in de spits zetten tegen Willem II of zo.

19 februari 2015 om 18:50

Dus jij schat Legia van hetzelfde niveau als Willem II? Hahahahaha. Legia is wel, met alle respect voor Willem II die het leuk doen dit jaar, een aantal klassen beter

19 februari 2015 om 19:14

Legia met Willem II vergelijken is natuurlijk grote onzin. Willem II zou niet eerste in de poule worden in de Europa League. Ik denk dat jij Legia zwaar onderschat, maar we zullen zien vanavond.

Ik denk dat Milik vandaag als ie zou spelen toch wel voor zou kunnen zorgen.
Hij is vast gedreven om tegen de grootste club van zijn land te scoren

"milik is een echte spits, hij is alleen naar voren gericht, terwijl je juist in onze situatie een aanspeelpunt wil hebben, zodat mensen kunnen aansluiten"

Wat een gelul van de Boer! Met Milik in de spits sluiten El-Ghazi en Kishna makkelijk aan. Schone met zijn bierbuik niet nee, die staat nog ergens voor de midden lijn.

Zie het somber in helaas.

De Boer demonstreert structureel een tactisch ezelsveulen te zijn en toont zichzelf met deze volgende stommiteit gladweg incapabel om Ajax naar een hoger niveau te tillen. Hoe lang mag hij nog blijven knoeien voordat de achterban in actie komt?

19 februari 2015 om 15:46

Ezelsveulen?

19 februari 2015 om 16:03

Haha ik vind hem prachtig

19 februari 2015 om 16:27

Ja dat zeker wel. Frank de Boer is lange tijd met fluwelen handschoenen aangepakt en eigenlijk kon hij niets verkeerds doen. De kampioenschappen verhulden in mijn ogen dat er zeker wel het een en ander mis was bij ajax. Wel goed bezig maar verre van geweldig. Vooral wanneer men buiten de eredivisie verscheen merkten we toch dat ajax weliswaar in Nederland steeds kampioen werd maar bijv niet te vergelijken was met Ajax uit de periode 95-98 of psv uit de periode 2004-2008. Dat waren kampioensploegen waar je ook in Europa trots op kon zijn. Ik vind persoonlijk Milik de beste spits die ajax momenteel heeft rondlopen. Hij kan weliswaar niet zo goed dienen als aanspeelpunt als dat Luuk de Jong dat kan maar ik zou Milik altijd opstellen.

Luuk de Jong had trouwens perfect bij ajax gepast. Maar dat was vorig seizoen, toen gaf ajax nog geen 7 miljoen uit aan een speler. Tegenwoordig, half jaar later weer wel, zie Sinkgraven..

19 februari 2015 om 16:15

Adelbert, en bij de vorige 4 seizoenen was hij een top trainer... kap nou eens met dat gezeik... de boer heeft gewoon pech in de eredivisie dat bij psv depay en wijnaldum zijn opgestaan... Daarbij heeft cocu 4 jaar lang gefaald en nu een jaartje geluk omdat deze jongens opstonden... En in europa is elke nederlandse team kansloos voor de winst van de beker...

19 februari 2015 om 16:23

Cocu vier jaar lang gefaald? Kya batiya hai, boi? Hij is pas 2 jaar trainer bij psv..

19 februari 2015 om 17:46

En hij krijgt er nog een duimpje voor ook! On, ik zie niet in waarom je geen echte spits opstelt tegen Legia Warschau en als tevens je kracht op het moment op de vleugels ligt.

19 februari 2015 om 18:26

Tropenjaren tellen dubbel he...

Gaat vast verwijdert worden als niets toevoegend, maar moest ff dollen.

19 februari 2015 om 18:40

De Boer heeft helemaal geen pech want als Ajax echt goed zou spelen zouden ze al een paar keer met straatlengte voorsprong kampioen zijn geworden. En dan hadden ze nu hooguit 5 punten achterstand.

Niet waar natuurlijk. Milik houdt ook vaak genoeg de bal vast en sterker nog, weet vaak genoeg de combinatie naar voren te vinden. Vaker dan Schone tegenwoordig..
Je zag afgelopen zondag ook gewoon dat het beter ging lopen toen Milik er in kwam.
Ik ben een grote fan van Frank, maar sommige dingen van hem begrijp ik heel weinig van. Het lijkt wel alsof hij perse zijn gelijk wil bewijzen. Wat dat aangaat is hij inderdaad een volgeling van van Gaal..

wel grappig hoe de taktiek heiliger is dan wat dan ook...
met milik heb je gewoon een spits in huis die er 20+ inlegd per seizoen.
met schone als "spits" is het niet veel beter, je verprutst dan de kwaliteit van schone

Schöne zal geen spits spelen... Legia countert en Schöne speelde spits om de door de boer aangegeven reden. Ajax speelt vaak op balbezit en als je de bal dan niet langer dan 3 seconden in de ploeg kan houden, heb je niets aan een scorende spits. Die staat dan op een eiland.

Begrijp de keus voor Schöne wel. Het spel ging wel weer beter ookal was hij absoluut niet in topvorm. Zelf had ik voor Klaassen in dezelfde rol gekozen.

Aangezien Zivkovic bij de selectie zit, ga ik er vanuit dat Milik zal starten.

Milik speelt vandaag, denk niet dat Frank 2 spitsen (hij en Zivkovic) op de bank zet..

Wel vrees ik dan dat het ten kosten gaat van El Ghazi of Kishna, aangezien opa Lasse garantie op een basisplaats heeft...

Ik snap de boer in de verhaal niet zo goed.. ik vind schone nou ook niet echt een aanspeelpunt.. als hij een aanspeelpunt wilt dan zou hij voor sightorson moeten gaan.. wilt hij scoren dan voor milik.. wilt hij liever met 10 ipv 11 spelers spelen.. dan zet je schone erin!

Ik vind F de Boer een fantastische coach en ik ben dankbaar dat hij coach van Ajax is maar soms vind ik hem toch vreemde keuzes maken hoor.

Hij is inderdaad niet heel erg goed in het vasthouden van de bal en hij lijdt zodoende behoorlijk veel balverlies, waardoor je niet echt aan voetballen toe komt. Maar als dat niet past in de speelwijze van het team, waarom haal je zo'n type dan überhaupt?

Kun je niet op een andere manier gaan spelen waardoor je niet elke 3 seconden de bal verliest en waardoor het wel nuttig is om Milik voorin te hebben lopen?

Schone is/was een geweldige speler voor Ajax maar ik ben het in de tussentijd echt beu dat hij op elke positie gaat spelen omdat hij per se nodig is in de basis. Kap er gewoon mee....

19 februari 2015 om 17:09

Frank moet zn opstelling aanpassen aan zijn spelers Dit zal het spel ten goede komen.
Bij deze opstelling heb je spelers als Sinkgraven, Serero, El Ghazi nog op de bank zitten om iets te forceren.

Cillessen
Van Rhijn
Van dr Hoorn
Moisandwer
Boilesen
Veltman
Schöne
Klaassen
Kishna
Milik
Zivlovic

Ajax speelt dus met twee buitenspelers maar zonder spits? Als je een spits nodig hebt die ook ballen vast houdt zou je misschien eens zo'n spits moeten scouten.

De Boer houdt niet van spitsen die goed presteren. Dat zien we bij Milik en Zivkovic, dat zagen we bij El Hamdaoui.

Veel liever een buitenspeler in de spits (sulejmani) of een middenvelder (schöne, Lodeiro) of toch maar een spits die ontzichtbaar is (sigthorsonn).

Milik heeft het moeilijker laatste tijd, maar toonde zeer veel potentie. Geef hem de tijd. Niet te geloven dat een Zimling wel regelmatig minuten krijgt.

19 februari 2015 om 15:53

Ik snap je punt, maar dat je El Hamdaoui noemt, dat was een hele andere situatie....
Die gast ging arrogant en raar doen toen hij terecht werd gewisseld..
Hij is niet zomaar alleen bij AZ geslaagd..

19 februari 2015 om 16:01

Koning EL Ham is overal mislukt en uitgekotst dus dat lag aan de boer ?

19 februari 2015 om 16:03

@albertino

En Alves was ook overal mislukt na Heerenveen. Ja... het midden oosten daar deed die het goed... great.

Het gaat erom hoe hij presteerde bij Ajax ja?

@raynoafca
Hij was arrogant, maar hij had het anders kunnen aanpakken. Beiden hebben toegegeven gedeeltelijk fout te hebben gezeten.

19 februari 2015 om 17:41

Het gaat erom dat iemand van 30 jr met een carriere van 12 jaar nergens is geslaagt.
Dus dan ligt dat niet aan de Boer maar aan El Ham zelf.

Ongelooflijk, Schone toonde tegen Twente aan absoluut geen aanspeelpunt te zijn en een afmaker is het ook niet. Ik kan dit echt niet volgen

19 februari 2015 om 16:10

Er staat toch nergens dat Schone in de spits begint vanavond? Eerder op de dag was er een vergelijkbaar artikel en daar zei de Boer wat wijzigingen door te voeren.

Ik weet dat ze er hier op voetbalzone een handje van hebben om soortgelijke artikelen te plaatsen en dan informatie maar half overnemen dus ik zou het allemaal met een korreltje zout nemen tot je de opstelling daadwerkelijk ziet.

Ajax heeft simpelweg een goede schaduwspits nodig die de bal bij zich kan houden en door kan spelen naar de spits en de zijkanten. Dan komt alles goed. En daarom zeg ik: Van der Vaart terughalen. En als het even kan een beer (of twee) voor in de verdediging.

Cilissen
Van Rhijn
Veltman
Riedewald
Boilesen
Klaassen
Van der Vaar
Serero
El Ghazi
Milik
Kishna

Frank is op dit moment een zwalkende en zoekende coach.Schone in de spits is een drama veel balverlies,kaatsen kan hij niet en speelt veelal de bal breed en of terug als hij het niet meer weet.Milik in de spits is in mijn ogen de beste optie,hij is sterk aan de bal weet hem vast te houden en stelt andere in staat om te scoren.Stel gewoon eens een aantal wedstrijden dezelfde basis op dan komen de punten en doelpunten vanzelf.Kortom vertrouwen hebben in je mensen de enige speler waar FDB vertrouwen in heeft is Schone heeft al weken niet gescoord en speelt als een natte krant.Laat hem maar eens een paar weken langs de lijn zitten kan alleen maar beter worden.

Milik start vanavond in de punt van de aanval met Schone op de flank. De rest van de invulling weet ik nog niet precies, maar ik verwacht dat Ajax zo gaat aantreden:

Cillesen
Rijn
Hoorn
Moisander
Boilesen
Serero
Klaassen
Sinkgraven
Schone
Milik
Kishna

Milik is een spits en schone niet.punt uit. .daar is geen discussie voor mogelijk

rest invulling dient Frank voor zorg te dragen.of wel een spits moet goed aangespeeld worden en dat gaat goed met khisna en el ghazi op de flanken en rechts half of op nr 10 Schone.
Punt uit.
Zo moeilijk is het niet Frank

iedereen weet dat het probleem bij ajax achterin ligt ik zeg speel 442 met ruit formatie ziet er als volgt uit :

cillessen gk
van rhijn rb
vd hoorn cb
moisander cb
boilesen lb
serero vm
kishna lm
el ghazi rm
schone cam
milik en zivkovic spits

nu vraag je je zeker af wrm ruit wrm met milik en zivkovic wrm geen klaasen en andersen daar kan ik allemaal antw op geven : ten eerste ruit formatie met serero met punt naar achter om de verdediging te helpen want die is momenteel gwn waardeloos milik en zivkovic milik heeft er al 8 in geschoten voor ajax ik geloof er sterk in dat deze jongen meer kan maken als ie gwn meer speelt is zeker goed voor 15 a 20 goals dit seizoen nog als ie elke wed speelt zivkovic die jonge heb echt talent is gwn een goeie voetballer klaar al zoveel goals bij jong ajax ik denk dat hij er kan staan voorin als jullie denken van niet mag dat natuurlijk is jullie mening klaasen en andersen zijn goeie spelers ik denk zelf dat el ghazi en kishna meer durf hebben om vooruit te gaan voetballen word moe van dat tikkie terug gedoe mee rlef en pit moet er gwn in sinkgraven trouwens doet het niet slecht ofzo hoor begrijp me niet verkeerd maar ik zou sinkgraven andersen en klaasen achter de hand houden voor de wissels ik vind het persoonlijk jammer dat veltman er niet bij kan zijn anders had vd hoorn van mij mogen banken dit lijkt mij het beste momenteelen de moeite waard het te proberen trouwens ajax mag echt wel effe een cv verdediger gaan kopen later met wat ervaring of naam bijv v.van dijk zie ik daar graag staan met moisander die weg gaat denswil al weg vd hoorn heb ik het niet zo mee heb je weinig keus eigenlijk jeugd heb talent maar het is tijd na 4 x landskampioen dat we wat gaan doen met al dat geld lang verhaal mensen en veel te lezen haha maar ben een echte ajax fan zit in me hart en wil mijn club gwn weer zien presteren zoals ze kunnen

@ coopers die man heeft gwn verstand van voetbal op hetzelfde moment bericht hebben uitgebracht en jij denkt er zo te zien precies hetzelfd eover als mij kerel

Alle ajaxieden met voetbal verstand denken zo. Ondanks mijn Knvb opleiding kan ik er ook naast zitten, maar al met al de juiste man op de juiste plaats plus een durf positiespel alla van Gaal dan komen we er wel.

Ik vind het pure armoede. Schone in de spits is wat mij betreft Ajax onwaardig. Milik is een prima spits die ook best als aanspeelpunt kan functioneren. Als je het Schone al kan leren, wat van origine helemaal geen spits is dan Milik al helemaal.

Kishna, Milik, El Gazi is een heerlijk onvoorspelbaar en talentvol trio, dat kan samen naar verloop van tijd een geweldige aanval vormen.

Maar ik vind dit een zwak argument van de Boer. Als je de keuze maakt met als motivatie de ervaring van Schone die misschien meer volwassen keuzes maakt dan kan ik er nog inkomen. Maar Schone zou nooit boven Milik verkozen mogen worden als spits in mijn ogen, zeker niet als je de aspiraties hebt om ver te komen in de Europa League.

ik zie dat de meeste mensen dus met mij eens zijn over kishna milik el ghazi schone spits kan indd niet nee hij is geen afronder dat is duidelijk kan wel eens voor een gevaarlijke vrije trap zorgen dus op 10 mag die van mij zeker wel maargoed we zullen het wel weer zien denk toch nog 2-0 vanaaf zelf en jullie ?

Milik is op De Jong na de beste spits van de eredivisie (ik ben zelf ajacied geen haat AUB) alleen alsjeblieft Frankie haal Schöne uit de spits...

Ik vind Frank de Boer een prima trainer, maar qua spitspositie slaat hij toch wel de plank mis. Arek Milik is gewoon een prima speler, die veel meer scorend vermogen heeft dan Schone. Vreemde keuze van Frank.

Dus Milik is gewoon slachtoffer van zijn eigen positie? Misschien moeten ze spelers halen die weten wat het is om op het middenveld een bruikbare bal te sturen naar degene die voor de doelpunten moet zorgen. Dat is toch zo flauw he, op de bank plaats nemen omdat je te veel 'spits' bent en geen aanspeelpunt. Het spel is niet om aan te zien en dat gaat echt niet snel beteren met een 'aanspeelpunt' hoor.

nou hij zegt wel ja schune in de spits maar toen ze millik nog niet eens hadden hadden ze zwaar een spits nodig nu dat je er een hebt zet je hem op de bank dat nou niet zo slim van de boer

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren