Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Licht aan het einde van de tunnel voor herstellende Fischer

Laatste update:

Het loopt de laatste tijd niet bij Ajax en de Amsterdammers kunnen wel een frisse impuls gebruiken. Die is onderweg: Viktor Fischer zal waarschijnlijk volgende week weer voluit mee kunnen doen bij de groepstrainingen van Ajax. Wanneer hij geen last krijgt van een vervelende reactie, kan hij in de week daarop weer speelminuten gaan maken: vermoedelijk eerst bij de beloften.

/

De twintigjarige Fischer speelde bijna een jaar geleden, op 23 februari 2014, zijn laatste wedstrijd voor Ajax. De aanvaller viel toen al vroeg uit tegen AZ en staat sindsdien buitenspel met een hamstringblessure. Hij traint sinds enige tijd alweer mee bij de selectie van Frank de Boer, maar laat bepaalde oefeningen uit voorzorg nog schieten, weet Voetbal International.

Volgens het weekblad is het de bedoeling dat Fischer volgende week weer volledig mee gaat trainen en vervolgens kan hij gaan denken aan zijn rentree bij Jong Ajax. Frank de Boer zal het nog even zonder hem moeten doen: de wedstrijden tegen AZ (donderdag), Go Ahead Eagles (zondag) en vermoedelijk ook FC Twente (volgende week zondag) zal Fischer nog moeten missen.

Ajax heeft Viktor Fischer gemist

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd! Als hij zo fris begint als dat hij begonnen was Ajax 1 dan speelt hij zich makkelijk in de basis. Deze jongen kan buitenom maar kan ook het middenveld induiken.

3 februari 2015 om 14:12

Ben benieuwd wie zijn plaats dit zal gaan kosten, De boer kennende plaats hij gewoon Kishna en El Ghazi op de bank en laat Schone staan, ik zou het zonde vinden. Ik zie Ajax het liefst met El Ghazi/fischer en Kishna op de vleugels spelen, Schone moet naar mijn mening gewoon op het middenveld of gewoon banken, maar De boer kennende is Schone ook een van zijn lievelings zoals Sigi etc. dus zal hij hem blijven posteren op de zijkanten.

3 februari 2015 om 14:18

Schone is de enige speler met inzicht en de benodigde techniek en controle, daarmee is hij te belangrijk. Is denk ik veel beter met de punt naar achter op de plek van riedewald/bazoer. Dan zou je wel met jou beoogde voorhoede kunnen spelen.

3 februari 2015 om 14:19

Precies, schone op de flanken is een ramp, 0,0 snelheid dus even een snelle tegenaanval zit er niet in. Maar hij heeft ook gewoon totaal geen handelingssnelheid, denk dat de boer hem daarom liever op de flank heeft. Anders word je op het middenveld overlopen (alhoewel... Dat gebeurde zondag ook al...). Goed schot, redelijk inzicht. Dat was het alweer met schone. Ik zei het vanaf het begin en zeg het nog steeds: schone is niet goed genoeg voor de basis van Ajax, iig niet voor het niveau wat we willen nastreven.

3 februari 2015 om 14:29

Schone is 1 van de weinige bij Ajax die een afstandschot heeft en naar voren denkt. Ik zou Schone op de plek van Andersen zetten en Andersen zou ik laten banken. Die zou ik als wisselspeler voor op de flanken gebruiken. El Ghazi sowieso in de basis. En voor nu ook nog Kishna. Ik zou Fischer dan rouleren met Schone en of Kishna.

3 februari 2015 om 14:31

@jordy wie is er dan beter? Sinkgraven is er nog lang niet klaar voor. Serero komt fysiek tekort (wel snel en wendbaar) Andersen doet het ook niet goed en Bazoer en Riedewald zijn nog te jong. De enige Ajaxwaardige middenvelder is Klaassen. Dan vind ik Schone echt wel een van de betere spelers bij ajax. Als je kijkt wie er bij andere eredivisieclubs op cvm speelt komen we op spelers uit die een of twee klassen beter zijn: Guardado, Vejinovic, Clasie.

3 februari 2015 om 14:59

Serero fysiek tekort? Hij vliegt alle duels in, met succes! Daarnaast is hij ook 1 van de meest balvaste spelers bij Ajax.

3 februari 2015 om 14:59

Let eens een hele wedstrijd goed op schone. Hij is traag met omschakelen (voornamelijk verdedigend), maakt te vaak foute beslissingen, kan níet goed dribbelen (heeft wél weer een goede baltechniek, maar dribbelen is hij echt matig in) en als "ervaren" speler stelt hij gewoon teleur, oa dus omdat hij te vaak de verkeerde beslissing neemt. Ik wil schone niet te kort doen, maar voor Ajax is het gewoon een zeer matige speler. Heeft een uitstekend schot, en een periode flink over zijn top gepiekt en ben hem daar ook dankbaar voor. Maar eigenlijk had hij nooit een basisplaats moeten kunnen veroveren. Maar gebrek aan beter, zoals je zelf aangeeft.

Ik had het overigens allemaal liever anders gezien. Ik opteerde voor de start van het seizoen al voor een "tussen"jaar. Denswil ipv moisander opstellen, vd Hoorn veel meer laten rouleren met Veltman (sterker nog, ik zou Veltman een linie opschuiven. Zei ik destijds ook over blind toen hij nog linksback stond..) en schone van de flanken af voor een echte buitenspeler. Eventueel op het middenveld maar zijn gebrek in handelingssnelheid en loopvermogen zou hij het waarschijnlijk afleggen tegen de andere opties die we hebben op het middenveld.

Btw, ik vind riedewald ongelofelijk spelen. Zo jong, zo onervaren, maar eigenlijk al heel ver in zijn ontwikkeling (voor zover ik het kan beoordelen in zijn gespeelde wedstrijden).

3 februari 2015 om 15:01

Heb je de stats gezien? Serero wint meer van zijn duels dan bijv. Clasie of Guardado. Serero is wel klein maar zeker niet fysiek zwak.

3 februari 2015 om 16:31

@appel1004, Serero heeft 0,0 body en weinig kracht, daarentegen is hij enorm fel, zoals jij omschrijft, hij vliegt ieder duel in en vaak verovert hij de bal maar zijn passing en inzicht is niet goed en dat heeft ajax nodig. Ik denk dat schone goed het spel vanaf de cvm positie kan regisseren.

3 februari 2015 om 19:19

@fussballjohan
Wat moet je anders met body? Dat gebruik je toch voor de duels?

Serero is enorm belangrijk voor Ajax. Schöne op CVM gaat nooit werken. Dan weet je 100% zeker dat je weggecounterd gaat worden.

3 februari 2015 om 19:56

Hoezo wordt je dan weggecounterd? Schone kan de afstand echt wel belopen hoor, heeft een goede pass en veel inzicht. Precies wat men op cvm nodig heeft. Serero kan gw op lcm en Klaassen op rcm

3 februari 2015 om 23:50

Omdat tegen de tijd dat Schöne is omgedraaid en aan het sprinten is, de tegenstander al op de 16 meter staat.
Schöne gaat nooit gelijk 100% voor de bal om hem terug te krijgen.
Dat is ook de reden dat hij op de flank staat.

3 februari 2015 om 15:02

Hoop dat hij goed terugkomt.
Laat hem maar eens achter spits staan.
Vind namelijk dat ajax weer met een tien moet spelen.
En daar is hij volgens mij wel geschikt voor.

Jasper
Van rhijn
Veltman
Moisander
Viergever.
Klaassen
Serero
El ghazi
Fischer
Kishna
Milik.
3 februari 2015 om 17:49

Heerlijke opstelling. Schöne vertraagt t spel en is gewoon geen flankspeler. Riep vorig jaar voor z'n blessure no " Fischer op tien" .. Als een soort valse spits.. Kreeg toen bekken kritiek ala Ajax speelt niet net de 10 etc. Maar ik zou dat team wat jij opstelt wel willen zoen spelen.

3 februari 2015 om 19:20

Klaassen zou dan in de spits moeten met Bazoer of Riedewald op de plek waar je nu Klaassen hebt staan. Denk dat dat een stuk beter zou werken. Klaassen moet het vooral vaan zijn aanvallende kwaliteiten hebben

4 februari 2015 om 06:40

Klaassen gaat niet heel veel anders doen dan nu.
Hij moet gewoon box to box spelen.
Maar ik denk dat ajax meer heeft aan een man tussen de linnies zoals fischer in plaats van andersen.

Hopelijk komt hij sterker terug dan ooit te voren. We hebben bij Ajax een tijdje van zijn spel kunnen genieten, daarna werd het een stuk minder.

Ik geloof nog in hem, dus hoop echt dat hij sterker terugkomt.

Is die jongen er nu al bijna een jaar uit? Jammer op zo'n leeftijd.
Ik weet niet of Ajax hem heeft gemist, volgens mij speelde hij vorig seizoen voor z'n blessure ook niet de pannen van het dak. Als ik de huidige vleugelspelers van Ajax zie, lijkt het me fijn deze jongen er weer bij te hebben voor Frank de Boer. Maar goed, het zal wel een paar weken duren voordat hij z'n ritme weer heeft te pakken.

Wat een hoop ongeluk voor deze jongen. Nu maar hopen dat hij zijn talent nog waar kan maken, want dat die talent had, was duidelijk te zien. Hij heeft wel dat stukje agressiviteit ook wat gemist wordt bij Ajax. Hoe eerder hoe beter hij der weer is!

Hopen dat hij snel weer fit is en weer wedstrijden kan spelen, dan heeft Ajax toch nog twee versterkingen erbij ten opzichte van het halve seizoen voor de winterstop met Sinkgraven en Fischer. Echter begrijp ik nog steeds niet waarom Ajax niet voor een linker centrale verdediger is gegaan afgelopen transferperiode. Zoals gister bij VI ook benoemd door Johan Derksen, vind ik Moisander geen goede verdediger en hoewel hij aanvoerder is geeft hij ook geen leiding aan de achterhoede. Was Denswil echt zoveel slechter? In Denswil zat misschien nog rek, in Moisander niet meer. Wanneer Ajax voor deze positie een goede ervaren verdediger haalt die de achterhoede leiding kan geven, denk ik dat Ajax al een heel stuk verder is.

3 februari 2015 om 14:09

Denswil was voorlopig absoluut nog ongeschikt. Moisander is geen topper, maar Denswil is gewoon nog duidelijk een slag minder. Had veel potentie, maar heeft geen stappen gemaakt in de laatste jaren.
Op Fischer hoef je dit seizoen nauwelijks meer te rekenen. Na zo'n lange afwezigheid zal het zeker nog een maand of 2 duren voordat hij weer enigszins wedstrijdfit is en ritme heeft. Wellicht dat hij in de laatste wedstrijden van dit jaar nog wat kan doen, maar mij lijkt het reëler als hij vanaf aankomend seizoen weer 100% mee doet.

3 februari 2015 om 14:15

Ik blijf hopen op Maxwell deze zomer, ik vind linksback dan ook veel meer een zorgwekkend bezette positie dan LCV (achter Boilesen zit niemand tot 1e jaars A junior Savastano). In tegenstelling tot wat veel mensen denken is Riedewald geen back, daar heeft hij tot z'n debuut in Kerkrade amper tot nooit gespeeld en is verre van zijn beste positie. Laat Riedewald maar met Viergever voor de LCV gaan en haal Maxie dan voor de back. Dan heb je daar je ervaring die men zoekt en de backpositie is meteen een heel stuk beter bezet. Maxwell is transfervrij deze zomer, 33 jaar en heeft al eerder uitgesproken graag bij Ajax te willen afsluiten, déze zomer is het moment, maar dan moeten ze hem nú al gaan kietelen en paaien..

3 februari 2015 om 14:36

Maxwell's salaris is te hoog. Ajax heeft een salarisplafond en ik denk dat hij daar wel boven zit. Hij kan in Portugal en Brazilie veel meer verdienen en zal dat waarschijnlijk ook wel doen. Ajax heeft liggen slapen want Hoedt zou een uitstekende aankoop geweest zijn en ook Botthegin zou niet misstaan.

3 februari 2015 om 14:52

Ik denk dat Viergever totaal ongeschikt is voor het niveau dat Ajax dient na te streven, zie hem daarom ook niet als linker centrale verdediger, ook komend seizoen niet. Viergever als linksback zou eventueel nog een aantal wedstrijden kunnen maar niet in het centrum. Vandaar dat ik vind dat Ajax een ervaren linker centrale verdediger moet halen.
Eventueel een extra linksback halen kan natuurlijk ook geen kwaad.

3 februari 2015 om 15:03

Voor Maxwell kan zeker een uitzondering gemaakt worden, die man kan nog jaren mee!

3 februari 2015 om 18:26

@fussbaljohan, ik heb nu een paar reacties van je gelezen, en continu rakel je precies hetzelfde verhaal op wat men gister in VI vertelde. kom aub met een eigen mening,dit is wel erg makkelijk zo..

Ajax heeft gewoon de toekomst. Psv en Feyenoord moeten nu profiteren want als Ajax dadelijk compleet is en er komen dadelijk wel echt versterkingen bij ( routeniers) dan gaat niemand Ajax voorlopig stoppen.

3 februari 2015 om 14:06

Op wat baseer je dit dan? Op van Rhijn, Boilesen, Cillessen, Veltman die hebben bijgetekend en allemaal wekelijks laten zien dat ze enorm wisselvallig zijn?

Lijkt me juist duidelijk dat alle jonge jongens bij Ajax gigantische stappen moeten zetten willen ze aan het ambitie niveau voldoen. Op dit moment laten die zogenaamde sterkhouders maar ook talenten duidelijk zien dat ze nog tekort komen. Sluit niet uit dat het in de toekomst succes gaat brengen maar jij brengt het alsof het een garantie is terwijl ik het allemaal twijfelgevallen vind.

3 februari 2015 om 14:10

Sinkgraven, Zivkovic, El ghazi, Kishna, Riedewald, bazoer, Onnane, Nouri, Van Beek, Van de Hoorn, dadelijk aangevuld met paar ervaren rotten en Ajax zou weer gaan ownen. Psv gaat helemaal vervallen, Depay, Wijnaldum, Guardado, willems, die kunnen weer opnieuw gaan beginnen.

3 februari 2015 om 14:29

Juist, en al die talenten zijn goed genoeg voor Ajax 1? Spelers als Nouri en Van beek hebben potentie, maar moeten zich eerst nog eens bewijzen. Kishna en El Ghazi, moeten het nog maar een laten zien over een langere periode (enkele jaren). Zoveel talenten die in het begin top zijn, en later afzakken. Dat hoort nou eenmaal bij de ontwikkeling, maar spelers moeten daar weer bovenop komen, en er zijn er genoeg, die dat niet lukt.

3 februari 2015 om 14:39

Dit is toch gewoon een grap? Jij gaat er gewoon vanuit dat iedereen slaagt bij Ajax en dat alle talenten constant gaan presteren. Ze moeten eerst maar zien aan te haken en dan een dragende rol gaan vertolken.

Bovendien zal er bij de concurrentie niemand doorkomen of wordt het vertrek van Depay verder niet opgevangen?
Ik zou iets objectiever naar voetbal gaan kijken en iets minder de supporter uithangen die alles te rooskleurig inschat.

3 februari 2015 om 14:07

Ajax heeft talenten, maar of zij de toekomst hebben? Dat zal de toekomst wel gaan uit maken denk ik zo. En diegene die het hardst schreeuwt dat ze zulke geweldige talenten hebben is Ajax zelf, dus je kan er ook nog wel wat vraagtekens bij plaatsen....

3 februari 2015 om 14:24

Nou, ik sta meerdere keren per week langs de lijnen op de Toekomst en dat 'geschreeuw' van Ajax is gewoon terecht hoor. Neem anders eens een zaterdag de moeite en ga er eens kijken, dan zul je zien wat ze bedoelen. Dan kun je zelf bepalen of er vraagtekens nodig zijn, ik zeg van niet.

3 februari 2015 om 14:47

Met Ajax bedoel ik niet alleen de club natuurlijk maar ook de supporters....
En volgens mij ben jij ook niet geheel objectief... Ben benieuw welke van de genoemde talenten nou echt gaan door breken. Bij Ajax doen ze alsof ze allemaal wereldtoppers worden, nou dat gaat ze nog vies tegenvallen ben ik bang...

3 februari 2015 om 14:56

Yes goede observatie! Ajax lijkt gewoon voor een of twee seizoen een topselectie bij elkaar proberen te brengen, waarin gepiekt Moet worden, oa in de CL.

Toptalent is een belangrijke voorwaarde en daar wordt zeker aan voldaan, het stikt van het talent. Je vergeet Muric, Cerny, Eiting, El-mahmoudi, Mirani, van Bruggen nog, vooral de eerste twee genoemden zijn heerlijke spelers.

Behouden van een vaste kern is een tweede voorwaarde met; Cillessen, van Rhijn, Veltman, Klaassen, Boilesen?, Serero?, Andersen?, El-ghazi, Kishna?, Fischer? Moeten we daar nog een paar stappen zetten maar er begint een geraamte te ontstaan.

De kers op de taart zouden spelers van het niveau Nigel de Jong, Sneijder, Huntelaar, Maxwell moeten zijn, die ervaring en kwaliteit toevoegen en het naieve eruit kunnen halen.

Dat gecombineerd met een gerichte aankoop ala Sinkgraven kan het er leuk uit zien.

Eindelijk! Hopelijk krijgt hij zo snel mogelijk zijn vorm terug, hij is echt een speler die Ajax momenteel goed kan gebruiken. Ben erg benieuwd hoe het elftal zal lopen met Fisher en Sinkgraven in de basis. Hopelijk gaat de boer dan met de volgende 11 spelen.

Cillessen
van Rhijn
Veltman
Moisander
Boilesen
Klaassen
Serero
Sinkgraven
el Ghazi
Milik
Fisher
3 februari 2015 om 16:39

Met Fischer in de basis wordt er gegarandeerd weer vanuit de vleugel naar binnen gedraaid om zich vervolgens weer vast te lopen op een verdediger die al lang wist wat hij ging doen.
Een zegen voor Psv!

Volgens mij is iedereen vergeten hoe dramatisch hij was de periode voor zijn blessure. Constant geforceerde acties proberen te maken zonder enige rendement.... Mag hopen voor Ajax dat hij sterker terug keert, maar voor de blessure zag je al dat hij steeds minder onbevangen werd en daar mee zijn acties ook steeds minder....

3 februari 2015 om 14:10

Precies, ik ben dan ook heel benieuwd of hij ooit weer lekker onbevangen gaat voetballen. Toen was het een leuke speler daarna was het maar een vervelend moppperkontje.

3 februari 2015 om 14:32

Precies. Als talent kun je in het begin veel leuke dingen laten zien. Na een langere tijd weet de tegenstander welke acties je maakt, en word het al lastiger. Daarbij word ook meer van je verwacht, dus dat vrije spel van eest, moet gecombineerd worden met goed en constant spel. Veel talenten kunnen dit niet in de eerste jaren, sommige zakken daarom volledig af, en zullen nooit slagen bij een 'topclub'.

3 februari 2015 om 14:50

Voor zijn blessure was hij inderdaad dramatisch, dat moeten we zeker niet vergeten. Maar daar weer voor was hij geniaal en dat moeten we dus ook niet vergeten. Ik in ieder geval niet.

3 februari 2015 om 15:07

Iedereen weet dat die jongen goed kan voetballen, dat heeft hij al lang laten zien. Vertrouwen op zichzelf en simpel (durven en willen) blijven spelen, dat is het belangrijkste.

Fisher, de speler die een tijd lang de harten van de ajax fans stal, en enige tijd later geen pepernoot raakte voor een aantal weken. Ben benieuwd hoe deze jongen terug gaat komen, ik kan begrijpen dat de ajacieden onder ons hopen dat die zijn goeie vorm weer te pakken krijgt.

3 februari 2015 om 15:21

Beetje dezelfde ontwikkeling als Depay vorig jaar doormaakte. Fischer liep destijds voor op Depay, maar Depay heeft hem nu natuurlijk ingehaald, mede door een goed WK. Maar ik zie genoeg potentie in Fischer om te denken dat hij weer zijn oude niveau gaat halen.

3 februari 2015 om 23:32

Laten we het hopen voor die jongen.
En natuurlijk heb je gelijk over Depay, het WK heeft hem vleugels gegeven en nu zie je dat ondanks zijn slechte vorm zie je dat hij blijft scoren, zo ver is Fisher nooit geweest en ik zou echt niet weten wat ik moet denken over deze jongen, aangezien hij de laatste tijd wel heeel erg uit vorm was...

Door de komst van Fischer gaat ajax zeker beter spelen die jonge heeft klasse

3 februari 2015 om 14:34

Dat is natuurlijk nog maar de vraag, want komt hij op zijn oude niveau terug? Of komt hij er niet meer bovenop vanwege deze nare blessure. Daarbij was hij in zijn periode voor deze blessure nou niet bepaalt goed ofso. Veel geforceerde acties, en waar ik in het begin nog wel positief over hem was, werd ik dat later minder, aangezien hij vervelend gedrag toonde.

Vraag me af of Ajax ooit eens met een andere opstelling gaan spelen. Vind persoonlijk 4231 wel wat met de huidige selectie.

Cillesen
van Rhijn
Veltman
vd Hoorn
Boilesen
Klaassen
Serero
El Ghazi
Fischer
Kishna
Milik

Fischer en Sinkgraven kunnen wel de nodige dynamiek terug brengen.

3 februari 2015 om 15:04

Die kun je ook hebben met Kishna en El Ghazi, maar daar wordt nooit voor gekozen. Blijf ik toch vreemd vinden, net als dat bij Feyenoord niet gebeurt. Met Schone wordt het voor een tegenstander alleen maar eenvoudiger om Ajax vast te zetten. Als je met 2 buitenspelers speelt die ook diep durven gaan, weet ik zeker dat een tegenstander gaat twijfelen over dat druk zetten.

3 februari 2015 om 15:15

Mwoah, toch net wat andere types. Bovendien kan Sinkgraven dat vanaf AM brengen en Kishna en El-ghazi niet.

Goede opmerking dat ajax het eens zonder Schone moet proberen, is mijn gedachte ook al een tijdje, we zouden het minimaal moeten proberen wat nu lijkt het nergens op. Als we ook nog wat meer snelheid hebben dan twijfelt een tegenstander nog meer. Zowel Sinkgraven, Kishna als Fischer kunnen dat brengen.

3 februari 2015 om 15:24

Bij Feyenoord kan ik dat nog heel goed begrijpen. Toornstra is een dynamische speler die die positie op rechtsvoor prima kan invullen. Bij Ajax is juist het tegenovergestelde, Schone heeft af en toe waarde met zijn vrije trappen maar is op de flank vrij nutteloos. Daarbij komt dat wij nog een groter aantal mogelijkheden hebben voor de flanken met Kishna, El Ghazi, Muric en nu ook Fischer. Dood en doodzonde dat Frank het om de een of andere reden niet aan lijkt te durven

3 februari 2015 om 15:32

@stefandefree

Ik snap je punt en ik begrijp van de ene kant ook niet waarom Ajax niet met Kishna en El Ghazi speelt, dat zijn tenminste twee echte buitenspelers die nog een mannetje voorbij komen (zie ik bij Ajax verder veel en veel te weinig).

Van de andere kant, Kishna heeft zeker kwaliteiten, maar hij speelt nog zo wisselvallig. Je moet eens kijken hoeveel balverlies hij in een wedstrijd lijdt, echt heel veel. El Ghazi doet het op dit moment wat beter, vooral iets constanter.

Ik denk dat De Boer beiden niet graag tegelijk opstelt vanwege de wisselvalligheid. Daarnaast heeft hij vaker gezegd dat Schone een zekerheidje is wat hem betreft. Schone is de laatste weken echter ook in een mindere vorm.

Edit: aangepaste reactie.

Gewoon Fischer op links Ghazi op rechts en Kishna in de spits. Andersen eruit en op zijn positie Schöne. Mocht Serero er nog niet meedoen dan Schöne op zijn plek. Geen Riedewald of Bazoer meer op die plek, die zijn te licht om als controleur te spelen.

3 februari 2015 om 15:26

Schone vertraagt het spel continue. Sinkgraven is een veel betere optie, en El Ghazi, Kishna, Muric en Fischer mogen het uitvechten op de flanken wat mij betreft.

Dat werd tijd! Al gaat het nog 3 wedstrijden duren voor hij dus bij de selectie zit. Maar eerst hopen dat hij geen reactie krijgt.

Samen met Sinkgraven de "aanwinsten" van de winterstop....hoop ik

Misschien wel het boefje en de man met flair die ze missen op het moment....

Goed dat hij er weer bijkomt, concurrentie is altijd goed in een groep. Daarnaast verhoogt dat de kans dat Schone een linie naar achter schuift. De laatste weken loopt het voor geen meter in het midden, tijd voor een middenveld Serero-Klaassen-Schone of Schone-Klaassen-Sinkgraven oid. Feit is dat Andersen de laatste wedstrijden een zwakke schakel is, al geldt dat voor meerdere spelers en tegen Grunn speelde hij nog de sterren van de hemel. Maar het is kwetsbaar, en wat routine in de middenlinie kan dan ook geen kwaad. Cker in een lijf aan lijf gevecht als tegen PSV vind ik Andersen zoals hij nu speelt te kwetsbaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren