Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hugo Borst: 'Beste Jasper Cillessen, je bent een lulletje lampekatoen'

Laatste update:

Hugo Borst heeft een persoonlijke boodschap voor Jasper Cillessen. "Hij gedraagt zich als een man met een baard." Koert Westerman is blij met de mogelijk terugkeer van Dirk Kuyt naar De Kuip: “Veel liever Dirk dan Kazim Kazim.” Verder: “Van Praag is niet smerig genoeg om FIFA-baas te spelen” en een nieuwe kandidaat Betweetster.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
28 januari 2015 om 21:32

borst denkt dat hij leuk is blijkbaar. Imiteert zelfs Johan Derksen met zijn 'niet om aan te gluren'

28 januari 2015 om 22:46

Ooh, heeft Johan Derksen daar patent op?

28 januari 2015 om 23:02

Ik hoor Gerard Joling ook vaak voorbij komen met "niet om aan te gluren"

28 januari 2015 om 23:23

Het enige waar Gerard Joling graag naar gluurt zijn de mannen en de glitterjasjes dus dan is het logisch...

28 januari 2015 om 21:46

Ik vind vermeer nu op dit moment beter dan jasper

28 januari 2015 om 23:03

cilissen is het nieuwe manolevje van de eredivisie De media gaan een leuke karikatuur van hem maken, heeft hij ook wel verdiend met zijn gedrag.
Gelukkig hebben we wel betere keepers voor het NL-elftal.

28 januari 2015 om 23:20

Nou ik ben het eens met Hugo... Cilessen gedraagt zich vreemd, ook afgelopen zondag om gele kaarten vragen enz... En vind hem echt een zwakke keeper die geen punten pakt voor je team.. Vermeer is momenteel zeker beter en hoort ook in oranje

29 januari 2015 om 02:20

Geen punten pakt? Hahahaha wauw, de dag is net begonnen en je hebt hem al perfect gemaakt! Wij hebben de beste keeper van de competitie, wat hij afgelopen zondag ook tegen Feyenoord heeft laten zien. Als je wil roepen dat een keeper geen punten voor zn team pakt prima, maar noem dan Zoet, Esteban ofzo .. geen Cilessen, en ook zeer zeker niet na een wedstrijd waar hij een uitblinker was?! Ff nadenken volgende keer he? Scheelt je een hoop onzin te typen

Moet lekker zn mond houden die Borst

28 januari 2015 om 22:18

Waarom moet hij zijn mond houden en jij niet?

29 januari 2015 om 11:04

Omdat er bij Hugo een hoop onzin uitkomt, dat hoor je toch zelf ook?

29 januari 2015 om 12:11

Dat is subjectief natuurlijk. Ik vind dat er bij 90% van de Nederlandse bevolking onzin uitkomt. Daarom kijk ik bijvoorbeeld naar 'onze man in Teheran' en niet naar 'ik hou van Holland'. Dat ik dat bagger vind, doet er niet toe aangezien er heel veel mensen zijn die dat klaarblijkelijk een goede tijdsbesteding vinden. Oftewel, je hebt zelf de keuze wat je filtert. Doe dat dan ook en ga niet zeggen dat iemand anders zijn mond moet houden. Misschien moet je dan zelf wat veranderen in je mediafilter.

Ik vind die Cillisen anders ook een engnek hoor.

28 januari 2015 om 21:11

Vind je dat echt zelf? of roep je dit maar dat iedereen het roept? Ik blijf het bizar vinden dat kazim, toornstra en boetius blijkbaar alles kunnen maken in zon klassieker maar dat cillessen eruit word gepakt als engerd, terwijl het allemaal nauwelijks van elkaar scheelt wat er is gebeurd. Waarschijnlijk pure frustratie vanwege het resultaat wat nu afgereageerd word op cillessen. Er waren meer mensen die spelletjes speelden die wedstrijd dus blijf het raar vinden dat zon beschaafd en rustig persoon als cillessen het nu moet ontgelden. Krijg het gevoel dat men elkaar maar wat napraat.

28 januari 2015 om 21:23

@ajax6002 dat is niet bizar, het toont gewoon de vooringenomenheid van supporters. Daar zijn Feyenoorders niet uniek in, maar wel erg goed, en na zo'n wedstrijd als deze, waarin ze meer punten hadden verdiend, moeten ze een zondebok hebben. Ze kunnen deze keer de scheids de schuld niet geven, en Kazim (die de echte zondebok zou moeten zijn) is voor hen geen optie, dus dan zoek je wat anders.

28 januari 2015 om 21:28

Schat, elke Feyenoorder kaart het gebrek aan scorend vermogen aan. Ziet een onozele gast in de spits lopen. Je leest wat je wil lezen, wat totaal los staat van het feit dat Cilessen zich Ajax-onwaardig heeft gedragen. Waar dat bedoeld is als compliment richting de club Ajax en een eufemisme richting de persoon Cilessen.

28 januari 2015 om 21:38

@gnabry
Maar de grap is. Er waren 3 Feyenoorders die zich minstens net zo erg, zo niet erger hebben misdragen. Maar daar hoor ik niemand, zelfs geen Feyenoorder over. Kan ik daaruit opmaken dat dergelijk misselijk gedrag wel Feyenoord waardig is?

28 januari 2015 om 21:40

Ik wil de grap graag begrijpen, maar mijn geheugen laat me schijnbaar in de steek.

28 januari 2015 om 21:44

selectief geheugen dus zegt alweer genoeg dit.

28 januari 2015 om 21:50

Oh, ik kan niet wachten tot je mijn uiteraard selectieve geheugen bijkans even wil verlichten.

29 januari 2015 om 03:47

Wat dacht je van Kazim met z'n grote mond? Die vent heeft echt serieuze mentale problemen. Bakt er werkelijk niks van, maar loopt rond met een arrogantie waar menig Amsterdammer jaloers op zou zijn (ik ben zelf Amsterdammer, dus ik weet waar ik over praat)

29 januari 2015 om 04:50

Altijd dat balletje terugkaatsen omdat iemand commentaar op een speler van ajax heeft slaat nergens op.cillessen is een goede keeper maar heeft dit rare gedrag van afgelopen paar maanden helemaal niet nodig en past ook helemaal niet bij hem.het is terecht dat de media erover spreekt en hopelijk trekt hij hier lering uit want hij heeft het niet nodig.

29 januari 2015 om 07:45

Dat komt omdat men dat vervelende gedrag van die 3 feyenoorders al is gewend. Terwijl Cillessen zich normaal altijd keurig gedraagt. Dan valt het op als hij een keer over de grens gaat en daar zijn sommigen niet zo goed op voorbereid. Lekker laten gaan...

28 januari 2015 om 21:31

Ik als Ajax supporter kan niet ontkennen dat het gedrag van Jasper me redelijk tegen de borst stuitte en vrij kansloos overkwam

28 januari 2015 om 21:36

Idd. Totaal geforceerd. Slechte acteur. Nooit meer doen.

28 januari 2015 om 21:54

Ik zie die toch ook geen Oscar in iets in de wacht slepen. Ach ik ben streng. Beste vrouwelijke bijrol, zou zomaar kunnen.

28 januari 2015 om 22:06

Ik kan ook niet ontkennen dat hij zich enigszins iets teveel heeft laten gaan, maar vind de reacties zwaar overdreven en men doet nu ineens net of hij zich altijd zo gedraagt.

28 januari 2015 om 23:32

Precies, sellectieve verontwaardiging. Allebei gedroegen ze zich ziekelijk, maar daar hoor je niemand over.

28 januari 2015 om 21:46

Bij atletico-real gedraagt iedereen zich zo. En iedereen vind het prachtig. Beetje emotie daar is het de klassieker voor

Die moet inderdaad niet te veel praten, maar Jasper heeft af en toe toch wel van die vervelende trekjes. Die denk na z'n terugkeer van het WK opeens dat hij een Courtois of Neuer is.

28 januari 2015 om 21:07

Hij kreeg ook veel kritiek op zijn uitstraling. Dat hij niks uitstraalt. Verandert hij dat, is het nog niet goed

28 januari 2015 om 21:12

Wat straalt hij nu uit dan?

29 januari 2015 om 20:31

Zogenaamde arrogantie. Als jullie gewoon Vermeer op doel willen hebben, zeg dat dan ook gewoon. Dit gezeik op Cillessen slaat namelijk nergens op.

28 januari 2015 om 21:15

@bale99
Wel vreemd dan dat ik er voor dit weekend niemand over hoorde. Noem nog eens wat vervelende trekjes van voor dit weekend dan? ben heel benieuwd naar je antwoord. Maar je zal nuj wel stilletjes blijven zwijgen, zo gaat dat vaak als men maar wat roept omdat iedereen het doet\, zonder eigenlijk te weten waarom.

Napraterij.. Zo zijn er ontelbaar spelers die op hun eigen manier spelers van de tegenpartij uit de wedstrijd houden. Door een grote mond.. Shwalbe.. Wat dan ook... Maar er worden vaak punten mee gepakt.

Doe gewoon je ding Cilissen.. Zolang jij die ballen uit de goal houdt vind ik het best.

28 januari 2015 om 21:17

Juist!
Als een Kazim, El Ahmadi of Clasie dit gedrag vertoont zijn ze vechters. Als Cillessen een keer van zich afbijt valt iedereen erover. Wat een onzin. Volgens mij grijpen ze dit gewoon aan om de frustratie. De frustratie dat ze Ajax in slechte vorm niet hebben kunnen verslaan.

28 januari 2015 om 22:56

Over de grond rollen alsof je een doodschop hebt gekregen is "van je afbijten" ?

28 januari 2015 om 21:17

Maar toen Jasper echt zijn ding deed was hij beter san nu hij de tegenstander uit zijn spel probeert te krijgen. Heeft natuurlijk ook wat met vorm te maken maar de nuchtere Jasper was in mijn ogen beter en minder vervelend.

28 januari 2015 om 21:28

Alleen dit weekend probeerde hij iemand uit zijn spel te halen daarvoor zag ik dat nooit gebeuren. En dit weekend hierld hij de 0 en diegene die hij uit het spel probeerde te halen faalde aan alle kanten. Ik snap je punt niet helemaal?

28 januari 2015 om 21:51

Waar heb jij het over, Cillissen is beter dan ooit. Wordt Europese top! Zal pas door Nederlanders gewaardeerd worden als hij Nederland verlaat.

28 januari 2015 om 22:04

Kazim faalt volgens mij bijna altijd aan alle kanten, vind ik nou niet echt Cillessen zijn verdiensten.

28 januari 2015 om 22:19

Maar jij zegt dat hij minder is gaan spelen sinds hij dit doet. Behalve dit weekend heeft hij dit nooit gedaan. Ik snap je punt dan ook niet en je reactie daarna maakt het ook niet echt meer helder dan het was. Bovendien keept hij prima. Dat hij geen spectaculaire reddingen heeft moeten maken dit weekend, komt idd omdat eer geen bal fatsoenlijk werd ingeschoten. Maar dan kun je toch niet zeggen dat hij minder speelt?

28 januari 2015 om 22:57

Ik verwoord me inderdaad niet helemaal lekker. Laat ik het zo zeggen, ik vond de Cillessen van het WK of daarvoor beter dan de Cillessen na het WK. Niet specifiek op die wedstrijd nee, want zoals je al aangeeft Cillessen heeft gedaan wat hij moest doen zondag. Maar hij is niet in diezelfde vorm van hiervoor.

Buiten of hij nu beter of niet beter speelt, heb ik me wel geërgerd aan zijn gedrag van afgelopen zondag. Hij stelde zich wat aan, of het terecht is of niet, ik stoorde me eraan. Kazim is provocateur van beroep, Cillessen niet, en is ook niet het type ervoor. Ik praat Kazim zijn gedrag alles behalve goed(elleboog bv.) maar hij vechtvoetbal van de grens opzoeken zolang deze niet grof geschonden wordt is prachtig in mijn mening.

28 januari 2015 om 22:59

Eerst oefenen op penaltys. Europese top zie ik ook niet in hem. Meer subtop.

28 januari 2015 om 23:02

Waarom vind ik Cillessen zo goed, omdat hij zich normaal gesproken niet gek laat maken. Vermeer is kwetsbaar bij hoge ballen, Zoet wordt zenuwachtig in de laatste 15 minuten. Cillessen heeft ook zijn zwak, penalties. Maar uiteraard kom je vaker in die andere situaties terecht. Ik ben zeg maar vooral teleurgesteld in zijn gedrag.

29 januari 2015 om 01:12

Maar waarom ben je dan niet ook teleurgesteld in Kazim en Toornstra? Want dat is waarom iedereen zich buiten Rotterdam achter de oren krabt. Die selectieve verontwaardiging.

29 januari 2015 om 11:36

Ik kan iets gemist hebben hoor, maar heeft Toornstra zoveel verkeerd gedaan? Van Kazim ben je het gewend, maar die heeft zich ook misdragen dus ja, dat ben ik ook enigszins. Ik kom overigens van buiten Rotterdam

Kritiek?? Over Mulder misschien. Maar Jappie overdrijft.

Maar is wel een goede keeper.

28 januari 2015 om 22:51

Maar Hugo Borst heeft wel gelijk. Het gedrag dat Cilesen vertoonde afgelopen zondag maakt hem wel een piemeltje lampekatoen, en dat is nog zacht uitgedrukt. Gewoon een eng mannetje en ik hoop dat het bij een incident blijft.

Borst moet eens goed in de spiegel kijken.

Hugo B. kan goed schrijven, soms zelfs zeer goed, maar voor de rest is hij een irritante, pedante, betweterige, uit de heup schietende, zelfoverschattende blaaskaak. Enerzijds blind afgeven op het voetbalwereldje, maar tegelijkertijd zelf net zo goed erbij willen horen (en eraan willen verdienen) als hem dat uit komt.

Deze uitspraak kan ik ook niks mee. Borst is een talking head die op het veld nooit wat heeft gepresteerd. En die heeft nu de zoveelste mening.

Eens, wat een griezel die Cillessen. Met zijn enge trekjes!

28 januari 2015 om 21:16

Vind je kazim, toornstra en boetius ook een griezel die hebben namelijk ook het een en ander gedaan dit weekend. Of is dat niet erg omdat het feyenoorders zijn?

Ik vind jasper een goede keeper! Vond hem alleen wel erg overspannen reageren afentoe ja... Maar dat zal toch ook de adrenaline zijn en het gevoel van baas in je eigen huis en niet laten intimideren. Qua uiterlijk is het geen Simeone nee maar dat moet toch niet uitmaken?

Nou om maar eens in te gaan op de beschuldigingen op de Feyenoorders.

Met Kazim ben ik ook wel klaar, heeft meer praatjes dan dat ie er ballen in legt dus die moet gewoon zn mond houden.

Toornstra zette Cillesen even twee keer op zn plek, was het helemaal met Toornstra eens. Want nogmaals, dat duikje van Cillesen was natuurlijk om te gieren. Wat een lullo zeg.

En Boetius weet ik niks van.

28 januari 2015 om 21:34

Wat dacht je van de klassieker twee jaar terug waarin hij een schwalbe maakte, waardoor van rhijn rood kre3eg en feyenoord een penalty? of mag dat dan weer wel? of telt het niet omdat het vorig jaar was?

Wat lul je nou Snotaap. Kazim oke, maar Boetius en helemaal Toornstra. Dit was een Klassieker besef dat eens iedereen word opgefokt. Maar cilessen doet dit te vaak.

28 januari 2015 om 21:32

Wanneer heeft cillissen dit nog meer gedaan dan, dan voor dit weekend? ben heel benieuwd naar je reactie.

Borst is een semi nonchalante gast die zelf bij het minste of geringste met een burnout thuiszit. Spartaan wannabe supportertje. Hij is niet objectief.

Ach zoals zo vaak komt er weer erg veel gejank uit de Rotterdamse hoek over Cillessen. Als een speler van Feyenoord dit ineens gedaan had om de tegenstander een beetje uit te dagen was het allemaal fantastisch geweest maar nu het om Cillessen gaat die gewoon met Kazim mee deed is het allemaal verschrikkelijk. Ongeveer hetzelfde is met Vermeer gebeurd maar nu hij bij Feyenoord zit heeft het een echte winnaarsmentaliteit.
er is maar een ding de waarheid en dat is dat Vermeer en Cillessen allebei hele goede keepers zijn voor de eredivisie. Daar buiten moeten ze het nog bewijzen al vind ik dat ze Europees ook al vaker hebben laten zien dat ze zeker mee kunnen.

28 januari 2015 om 21:37

Al die meningen zijn leuk, het grappige is dat juist de meeste Feyenoord-supporters het gedrag van een Kazim als volledig idioot beschouwen. Binnen de lijnen althans. Dus dat het in een ander geval 'allemaal fantastisch was geweest', lijkt me een kleine beetje 'de plank volledig misslaan'.

28 januari 2015 om 21:43

Dat is op zich geen gejank. De dingen die Cillessen deed, waren een paar spelers van Feyenoord mee begonnen. Cillessen had zich niet moeten verlagen tot dit gedrag. Dit soort fratsen hoort bij Feyenoord. Logischerwijs hoor je ook niemand over spelers van Feyenoord die dit deden. Dit gedrag is immers Feyenoord eigen en hoort bij de harde werkers die de club altijd heeft gehad. Ajax hoort tegenstanders te bestrijden met voetbal. Dat is het beeld dat bij velen nog steeds leeft (let op: Dit is het beeld en niet mijn persoonlijke visie. Voordat mensen het verschil weer niet kunnen maken)

De tijden dat Ajax de Rotterdammers bijna elk jaar vernederde zijn echter helaas vervlogen. Spelers als Cillessen hebben de fratsen nu dus ook nodig. Niets geks aan en niets mis mee.

Wat een na-praters toch weer. Jasper is een eng mannetje? Houd toch op man. Kazim....toornstra..el Ahmadi...dat zijn pas nep macho's. Bij hun is het strijd/passie en bij Jasper is het eng? Houd toch op zeg. 3 ellebogen hoor ik helemaal nie mand over.

We hebben de 2e klassieker slecht gespeeld en alsnog hebben we 4 punten. Wat een giller

28 januari 2015 om 21:35

Dat de meesten waanzin hebben als beste vriend bij de discussie Ajax/Feyenoord lijkt me duidelijk.

Ome Ton wat een onzin. Cillesen maakte een hele show met die duikeling van hem. Dat heeft niks met macho gedrag te maken maar dat heeft met eng gedrag te maken. Bah zeg

28 januari 2015 om 21:40

Vind jij het niet eng als iemand elleboog stoten geeft??? Dan is er iets heel erg goed mis met je..

Hugo borst kan bijna nooit objectief zijn over ajax dus ik neem hem niet serieus

28 januari 2015 om 21:48

Op zich is Hugo Borst wel redelijk objectief. Zijn probleem is echter dat alles wat hij zegt bij de betweters net zo op emotie is gebaseerd als wat de meeste simpele zielen hier uitkramen. Hij gaat extreem mee in de waan van de dag en hij laat teveel zijn emotie spreken. En dat is een journalist onwaardig.

Ik keur ellebogen natuurlijk niet goed. Maar dat Huilie Huilie gedrag van Cillsen vind ik misschien nog wel erger.!

28 januari 2015 om 21:46

je vinds het vooral erger omdat je nog gefrustreerd bent over het feit dat feyenoord niet heeft weten te winnen terwijl ze beter waren. Ontken het maar niet je reacties spreken boekdelen.

29 januari 2015 om 02:12

Ik wil het gedrag van de Feyenoorders in deze niet goed praten, hou er totaal niet van. Maar de reden dat men meer over Cillisen valt, is volgens mij het makkelijk laten vallen en om kaarten zeuren. Hoewel niet erger wordt dat vaak wel als 'enger' gezien dan fysieke overtredingen. Maar goed, dat soort gedrag zie je overal dus het wordt naar mijn mening wel te veel uitvergroot, met name natuurlijk door gefrustreerde supporters.

die man moet echt eens naar zijn eigen kijken, bah

Ook dat mr ajax. Maar ik ben wel klaar met mn betoog en heb mn punt gemaakt.

Wie denk meneer Borst wel niet wie die is!?!? Wat heeft de beste meneer nou ooit gepresteerd...

Dat lulletje lampekatoen is anders wel 3e geworden op het WK. De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze wel eens. Cillessen leert duidelijk uit het spelen in Europa. Een Barcelona of een Milan heeft 11 spelers met zulk gedrag. Wij Nederlanders irriteren ons er dan mateloos aan als ons team weer een kaart aangenaaid wordt. Zulk gedrag hoort (helaas) bij presteren in het voetbal.

Reacties:
Ajax vs Feyenoord

Borst heeft gelijk. Cillessen gedroeg zich walgelijk, irritant en vertoonde overspannen gedrag.

Vijfduizend reacties in één minuut die zeggen dat Hugo Borst dit alleen maar roept om aandacht te trekken. Hoe heet dat ook alweer? Oh ja, Ironisch.

Cillessen was misschien niet de enige die zich zo gedroeg, maar bij hem koop ik het gewoon niet. Hij ziet eruit als een jongetje van 8. Kazim ziet eruit als een gangster uit een achterbuurt van Londen. Cillessen moet overigens ook niet op Kazim willen lijken, want mijn God wat is dat een irritante vent.

Cilissen is gewoon een zielig jongetje dat uit vorm is. Hij mag van mij de trieste clown uithangen om de wedstrijd te winnen maar dan moet hij ook niet zielig doen als alles en iedereen over hem heen valt.

Cillessen is Edwin v/d Sar en Vermeer is Stanley Menzo

Laten we eerlijk zijn Vermeer komt TE KORT voor de echte top.. Daarom speelt hij nu niet in Turijn of in Barcelona.. Maar hij zal eeuwig de nummer twee zijn. Menzo Menzo Menzo

Koert Westerman is letterlijk de meest achterlijke voetbalanalyst/presentator ooit. Walgelijk hoe hij commentaar geeft bij sport 1. Volledig biased.

Leuk artikel dit. Vind Hugo Borst goed. Maar wat is de meerwaarde van dit artikel, of mis ik een gedeelte

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren