Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV gaat in zomer met steunpilaar in gesprek over verbeterd contract

Laatste update:

Jeroen Zoet blijft waarschijnlijk langer aan PSV verbonden. De 24-jarige doelman heeft nog een contract dat tot de zomer van 2017 doorloopt, maar Voetbal International meldt maandagavond dat hij van de clubleiding te horen heeft gekregen dat men die verbintenis wil opwaarderen en verlengen.

/

Zoet heeft aan technisch manager Marcel Brands ook al laten weten dat hij wil blijven en na dit seizoen gaan beide partijen met elkaar om de tafel. De voormalig jeugdinternational begon zijn carrière bij VV Veendam 1894 en kwam via de proftak SC Veendam in 2006 in de jeugdopleiding van PSV terecht. In 2012 werd hij door trainer Huub Stevens aan de A-selectie toegevoegd en Zoet maakte zijn debuut in het profvoetbal op huurbasis bij RKC Waalwijk.

Sinds vorig seizoen is Zoet de eerste keeper in het Philips Stadion en in augustus 2013 verlengde hij zijn contract tot 2017. Hoewel in het verleden diverse Engelse clubs, waaronder Newcastle United, interesse hebben getoond in Zoet, lijkt hij dus nog jaren aan PSV verbonden te blijven. Hij speelde tot dusver 62 officiële wedstrijden voor de Eindhovenaren.

Denk jij dat Jeroen Zoet ooit bij een Europese topclub gaat spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is niet een hele bijzondere keeper. Prima Hoor maar geen cillessen of Vermeer. PSV zou een betere keeper moeten kunnen hebben .

26 januari 2015 om 21:13

Hij doet niets voor hun onder. Heeft een mindere verdediging voor zich maar ook minder tegendoelpunten dus wat is er niet bijzonder aan hem?

26 januari 2015 om 21:24

Tegengoals ligt niet alleen aan de verdediging alleen, want dat hangt ook af van met name de middenvelders en de aanvallers, en laten we nou niet doen of er een paar bavianen in de verdediging staan. Zoet is gwn niet zo heel goed. Een blundertje hier en daar. Verder niks mis mee, maar PSV kan beter.

26 januari 2015 om 21:42

Haha niks voor hun onder? Ga weg man, wat een armoedige keeper die nooit een bal klem heeft. Vind naast Cillessen en Vermeer ook Padt, Nordfelt en Room allemaal beter dan Zoet.

26 januari 2015 om 21:59

Zoet is niet zo een slechte keeper. Begin van het seizoen 2/3 blunders verder gewoon een solide keeper en na cillessen en vermeer hoort hij in de top-3 beste keepers in de eredivisie. Veel mensen blijven vast hangen van beelden van paar maanden geleden. PSV doet er slim aan om zijn contract te verlengen. We kunnen in de zomer beter voor een cv, rechtsbuiten cvm gaan dan 1 keeper.

26 januari 2015 om 22:22

Hij is zeker niet slecht, maar ik vind niet dat hij duidelijk beter is dan Sergio Padt en Kristoffer Nordfeldt. Cillessen en Vermeer wel. Cillessen is allround en minder spectaculair, maar pakt genoeg moeilijke ballen. Zijn minpunt is natuurlijk het stoppen van penalty's. Dat is daarentegen het pluspunt van Vermeer. Net als zijn katachtige reflexen. Dat ie goed kan mee voetballen en daardoor snel zijn doel uit is, heeft ook zijn nadelen. Zit er weleens naast of is erg ongelukkig/onhandig. Soms komt ie ook net te laat. Zoet is denk ik van hetzelfde niveau als Room, en dat is zeker niet slecht. Maar kan wel beter.

26 januari 2015 om 22:25

Ik denk trouwens dat hij gelijkwaardig is aan Pasveer op dit moment. Nog wel wisselvallig, waardoor twijfels ontstaan, maar met meer potentie. Wist trouwens niet dat ie alweer 24 is (nog steeds heel jong voor een keeper natuurlijk).

26 januari 2015 om 22:39

Zoet zit op een hoger niveau dan die zielige cilessen. Vermeer is dan wel weer stukje beter.

26 januari 2015 om 22:44

@world

Ik ben het eigenlijk wel eens. Ik vind alleen dat je Cillessen iets te veel ophemeld. Want hoeveel moeilijke ballen heeft hij tegengehouden. Zijn het er echt zo veel meer dan Zoet. Zoet heeft ook elke wedstrijd een bal die hij er erg goed uithaalt.

Maar wat voor Cillessen en Zoet geld, ze zijn niet echt bijzonder. Ze hebben af en toe een blunder en af en toe een goede redding, maar er zit geen geur en smaak aan. Ik vind vermeer de beste keeper van de eredivisie.

Cillessen is wel ietsjes verder dan Zoet, maar dat scheelt niet veel.

26 januari 2015 om 22:50

Hahahaha Zoet is een matige keeper. Vermeer is 2 klasses beter, Cillessen 1.

27 januari 2015 om 04:21

Cilessenveelmeer blunders

27 januari 2015 om 11:19

@ Ragu, ieder zijn eigen mening, maar padt beter??? Haha dan snap je t keepersvak echt niet!

27 januari 2015 om 16:22

Bij RKC keepte hij heel goed voor een jonge kerel maar bij PSV oogde dat veel minder maar ik vind hem wel de beste keeper sinds gomes. Het is in iedergeval een verbetering ten opzichte van isakson en waterman.

26 januari 2015 om 21:15

Nou die zijn ook niet echt heel bijzonder hoor maar vermeer en cillissen zijn wel beter idd

26 januari 2015 om 21:22

Hij is erg sterk en word zwaar onderschat helaas. Dit jaar heeft hij inderdaad te veel fouten gemaakt, maar vorig jaar was hij zo goed als foutloos. Hij komt er wel. Iedereen die zegt dat hij niets kan, zegt wel iets over het niveau hier. Voetbal bestaat blijkbaar pas een seizoen.

26 januari 2015 om 21:57

Inderdaad. Hij keept misschien niet zo stijlvol, maar wel effectief. Begin dit seizoen misschien wat foutjes, maar de laatste tijd keept hij meer dan prima.

26 januari 2015 om 22:51

Zoet is geen puntenpakker. Als dit al als steunpilaar wordt gezien.

27 januari 2015 om 06:29

Geen puntenpakker? Zoet heeft vorig seizoen regelmatig punten gepakt door simpelweg onpasseerbaar te zijn. Dit seizoen is idd minder. Maar ook nu is hij zich aan t herpakken.

Ik ga de vergelijkingen niet eens maken... Want zijn totaal irrelevant.

27 januari 2015 om 12:33

Hou toch op man.. Vorig jaar was het ook al niets bijzonders. Maar ik ben blij dat hij daar nog jaren op doel blijft staan.

26 januari 2015 om 21:51

Nee het is geen Vermeer en geen Cillesen het is Zoet, die niet veel onder doet dan die andere 2.

Mooi, daar is hij dan nog wel even Zoet mee.

26 januari 2015 om 21:17

Haha, maar ik vind hem de laatste wedstrijden best goed keepen geen fouten gemaakt. Ik denk trouwens niet dat hij een topclub kan halen met wat hij nu presteert misschien kan hij een subtopper in Engeland wel halen. Ik hoop het wel voor hem dat hij een topclub haald.

26 januari 2015 om 21:23

Cambuur - PSV

vrij trap, ga me niet vertellen dat deze niet houdbaar was.

Steunpilaar. Is dat een nieuw woord voor prutser? Deze gast laat zowat alles los of gaan. Qua niveau mag die niet eens dromen over zelfs Vermeer of Cilessen. Mag zeer blij zijn dat een club als PSV het in hem ziet zitten. Ik had allang gekozen voor pasveer

26 januari 2015 om 21:41

Iedereen rept altijd dat PSV zo slecht speelt en dat de tegenstander zó veel kansen krijgt.
Maar tegelijkertijd heeft PSV het minste doelpunten tegen, maar Zoet is ook een prutser.
Zoet doet niets onder voor Vermeer of Cillessen, heeft eerder dit seizoen twee slippertjes gemaakt, maar voor de rest heeft hij altijd goed gekeept.
Ik zou hem voor geen goud voor (oudere) Vermeer of (arrogante) Cillessen willen ruilen als Psv'er zijnde.

27 januari 2015 om 01:13

Arrogante Cilissen haha. Jaloers zeker. Alleen omdat een overgehypte bonkige stevige arrogante Turk zegt dat Cilessen arrogant is worden alle Calimero's weer wakker hoor haha. Als je hem niet zou inruilen voor zoet heb je simpelweg gewoon geen verstand van voetbal. Cilessen is by far de beste keeper van Nederland. Vermeer? Die een ding moest doen in de arena en meteen grabbelde. Nee. Cilissen zwaar nummer 1

26 januari 2015 om 21:46

Je kan ook Overdrijven.
Hij is zeker geen Vermeer, maar zou hem wel voor pasveer zetten.
Degelijke keeper, maar denk wel dat PSV beter zou kunnen krijgen.Hij is voor een keeper ook nog wel jong dus we zullen zien.

Matige keeper, niet van het niveau dat PSV zou moeten nastreven. Grabbelt iets teveel naar mijn mening.

26 januari 2015 om 21:23

positionering is ook niet zijn sterkste kant, o.a. bij de vrije trappen of corners.

Steunpilaar Steunpilaar .... eerder een zenuwpaal.

laatste 15 minuten van de wedstrijden altijd erg nerveus, waardoor het weer billen knijpen is.
vooral met de drama verdediging erbij.

zoet is niet meer dan een matige keeper ( nog steeds 1 van de beter van de eredivisie, maar dat zegt tegenwoordig ook niks meer ).
ik zie liever een nieuwe keeper komen dan dat zoet een torenhoog salaris krijgt, want een steunpilaar is hij absoluut niet.

ik zou toch echt liever Vermeer op het goal zien staan dan zoet.

27 januari 2015 om 01:06

Op basis van wat? Serieus vertel het eens. Wat heeft hij nou meer fout gedaan dan een vermeer of cillessen. Ze falen allemaal wel eens. Vermeer keept net een half jaar fatsoenlijk, op niks gebaseerd dus.

27 januari 2015 om 14:13

Zoet is een onderontwikkelde Goallie, zonder potentie een topper te worden.
ik kijk elke wedstrijd van Psv.

- Weet zichzelf niet goed te positioneren bij vrije trappen.
- heeft moeite met hoge ballen, want meneer gaat dan "grabbelen".
- is zeer slordig in de passing, wanneer zoet uittrapt, komt deze bal vaker bij de tegenstander terecht dan bij een mede speler.
- of verdedigers aanspelen met een korte pas wanneer deze een aanvaller in hun rug hebben. [ direct overdreven voorbeeld ; 2de geel van Hendrix, zoet zijn fout ]
- wanneer onder druk gezet maakt hij snel fouten.

Verder, sinds Februari 2012 heeft PSV geen 2 uitwedstrijden achter elkaar een Cleansheat weten te bemachtigen.

kan nog terug dromen naar de tijd van Gomes...

Vermeer keept net een half jaar fatsoenlijk?
waar baseer jij dat nou weer op? hij doe het al een lange tijd goed, alleen Cilessen kreeg de voorkeur boven hem.
dat is pas op niks gebaseerd

Steunpilaar ..? Waar in de kleedkamer als iemand een schouder nodig heeft om vast te houden.?

Als Veendammer zijnde weet ik dat Veendam 1894 klopt, maar vraag me af of hij uberhaupt ooit wel bij de BV heeft gespeeld.

Middelmatige keeper die Zoet. Verdedigend staat het bij PSV beter dan voorgaande seizoenen. Niet vreemd ook als het middenveld kort op de verdediging speelt. Als PSV zijnde zou ik toch een betere keeper kopen. Ze hadden toch interesse in die Matthew Ryan van Club Brugge?

26 januari 2015 om 21:44

En dan kopen ze een nieuwe keeper en dan is de wereld weer te klein omdat ze zo'n koopclub zijn...

26 januari 2015 om 21:51

Ryan heeft onlangs bijgetekend bij Club Brugge dus dat gaat hem niet worden.

1894, die jongen heeft al heel wat ervaring dan!

26 januari 2015 om 21:59

Die club heet zo..

Ot:

Zoet is een goede keeper voor Psv, idd af en toe zijn momentjes maar daarbij wisselt hij ze af met fenomenale reddingen. Steunpilaar vind ik wat overdreven maar verder prima keeper voor Psv1.

26 januari 2015 om 22:36

Oeps, mijn fout. Kan gebeuren

Prima keeper, doet het goed bij Psv. Logische zet om hem een contractverlenging aan te bieden. Veel beters valt er sowieso niet te halen voor een leuke prijs en het is toch de minst gepasseerde keeper dit seizoen.

Steunpilaar? Zijn er echt mensen die deze redelijk middelmatige keeper een steunpilaar vinden? Zoet heeft nog nooit echt punten gepakt voor Psv.redelijke clubkeeper ja, voor de subtop, maar hij tilt psv toch niet naar een hoger niveau kom nou zeg.

26 januari 2015 om 22:20

Laatst tegen Vitesse pakte hij toch echt de punten voor Psv.

26 januari 2015 om 22:58

Ja er komt wel eens een bal tegen hem aan.. Ik zie het pas als punten pakken voor psv als dat structureel gaat gebeuren.

26 januari 2015 om 23:31

Tegen Groningen keert hij een aantal cruciale ballen waardoor PSV nog een puntje meeneemt. Tegen Heracles heeft hij een aantal reddingen waardoor PSV nipt wint.
Verder heeft hij dit seizoen wel vaker uitstekende reddingen, maar dan wint PSV ruim en maakt Zoet uiteindelijk niet duidelijk het verschil. Al bij al is hij momenteel wel een van de best presterende keepers in de Eredivisie. Hij stond ook op basis van statistieken in een beste elftal van de eerste seizoenshelft.

27 januari 2015 om 14:15

@ Bosche_bol

waar heb jij het over?
al die afstandsschoten die mis gingen?
Vitesse heeft die wedstrijd 2 grote kansen gehad, en 1 werd gered door de paal, niet door zoet!

dit moet toch een grap zijn alsjeblieft?
Ik vind zoet helemaal niks, we moeten echt een betere keeper hebben.

Hij is nog niet zo ver als Vermeer of Cillessen, maar zit toch echt kort achter deze twee. Zoet is beslist de derde beste keeper in de Eredivisie. Dat hij het dit seizoen weer goed doet valt nu ook te zien aan de statistieken. Vaak de nul en maar weinig doelpunten tegen gekregen.

27 januari 2015 om 06:33

Huh?

Nortfelt van Heerenveen, is ook nog een stuk betere en vooral zekere keeper dan Zoet.

Tjaa, lastig, het is een jeugdspeler en kan best wel aardig keepen, maar je ziet hem toch behoorlijk vaak de fout in gaan, dit heeft PSV echter alleen tegen Zwolle daadwerkelijk punten gekost in de Eredivisie. Ook afgelopen zaterdag vond ik hem niet bepaald sterk ogen bij de goal van de Ridder, maar gezien zijn leeftijd en kwaliteit op het moment volstaat dit voor PSV en mocht hij zich wel gaan ontwikkelen misschien nog in de Europese subtop, want daar zijn de keepers ook niet allemaal even spectaculair.

Vermeer werd 6 maanden geleden nog vierkant uitgelachen om zijn blunders bij Ajax. Nu wordt hij vrijwel door iedereen als de beste keeper van de Eredivisie gezien zo kan het lopen. Zoet heeft even een mindere fase gehad met 2 a 3 ballen die er wat makkelijk ingingen maar over het algemeen is Zoet erg degelijk en een stuk jonger dan Vermeer en ook jonger dan Cillessen. Was niet voor niets door van Gaal erbij gehaald tijdens de trainingstage voor het WK ondanks dat het een gatenkaas was bij PSV dat seizoen. Ik vind hem op dit moment echt niet zo heel veel minder dan Vermeer en Cillessen die ook hun momentjes hebben. Was het niet Vermeer die vorige week tegen Twente die bal niet klem had??

27 januari 2015 om 01:01

Precies. Zo hypocriet als wat. Iedereen praat gewoon de zogenaamde kenners na. Zoet doet echt niks onder voor die twee.

27 januari 2015 om 06:35

Soma

1 foutje ja, en daarvoor heeft Vermeer fenomenaal gekeept! En is hij betrouwbaar geweest, Zoet blijft een bron van onrust vooralsnog.

Zoet is een prima speler voor Psv. Hij is nog jong en heeft de kwaliteiten om in de top te spelen. Bij Psv heeft een basisplaats en dat is voor een jonge keeper erg belangrijk. Lekker bijtekenen en je wedstrijdjes spelen.

27 januari 2015 om 00:54

Klopt.
Maar het is veel belangrijker dat Hendrix, Willems en Arias verlengen (allen nu tot 2017). Ook Guardado, Rekik en Mirin mogen wat mij betreft bijtekennen.

Deze jongen heeft in het begin van het seizoen geblundert. Sindsdien, en ook het jaar hiervoor, doet hij helemaal niets onder voor Vermeer of Cillessen.

Mooi, Jeroen gewoon goed trainen en die fouten eruit halen. Zit op dit moment nog onder Cillessen en Vermeer maar hopelijk veranderd dat nog

En ja hoor een paar blunders (maanden terug) en iedereen heeft weer een reden gevonden om PSV en de keeper te bashen. 2 jaar terug kreeg PSV bakken vol kritiek dat het de jeugd geen kans geeft, omdat deze jongen verhuurt werd. Nu is hij basisspeler en mocht al een aantal keer opdraven bij Oranje en doet het op een paar blunders na verdienstelijk bij Psv. Maar is dat genoeg? Nee, men moet hem direct vergelijken met Cillessen en Vermeer. Kenneth Vermeer is 29 jaar en Cillessen is 2 jaar ouder dan Zoet is. Waar speelde Cillessen 2 jaar terug? Hij speelde bij Jong Ajax.

Ik vind Zoet niet echt geweldig keepen. Zijn spelhervattingen zijn traag en speelt 9 van de 10 keren de bal naar een verdediger die vervolgens niet mee kan opbouwen of onder druk wordt gezet door de tegenpartij. Ook zou hij meer moeten coachen en schelden tegen de verdedigers om hun scherp te houden. Hij zou vaker de bal naar voren moeten schieten of gooien met die snelle jongens voorin.

nog niet van het niveau Cillissen of Vermeer maar heeft zeker wel potentie. Hij laat nog te veel ballen los en ik vind hem in de lucht soms wat onzeker ogen.
Hij heeft daarentegen wel een goede reflex en ik vind hem ook goed "mee voetballen".
Het is en blijft een keeper waar veel rek in zit in mijn ogen.

Tja wat zou dit kunnen worden? Prima keeper voor PSV maar wat kan hij verder? Duitsland Werder Bremen ofzo? Sampdoria zoiets?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren