Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax-tiener maakt indruk: 'Zó goed, ik dacht meteen aan een nieuwe Cruijff'

Laatste update:
/

De A1 van Ajax doet fans van de Amsterdamse club hopen op betere tijden, met name op internationaal vlak. Waar de hoofdmacht op het allerhoogste niveau een marginale rol vervult, behoren de jonge talenten tot de besten van Europa. Inmiddels is een aantal van hen langzaam maar zeker op weg naar het eerste elftal: Frank de Boer geeft spelers als Abdelhak Nouri en Donny van de Beek deze week de kans om hun kunnen te etaleren.

Ook Robert Muric, Indy Groothuizen, Riechedly Bazoer en Kenny Tete mochten mee naar Doha, waar de regerend kampioen de basis legt voor de tweede seizoenshelft. Fervent Ajax-fan en 'clubwatcher' Henk Spaan is dolenthousiast, met name over de pas zeventienjarige Nouri. "Ik dacht meteen aan een nieuwe Cruijff of zoiets. Het talent spatte er vanaf", zwijmelt hij in het Algemeen Dagblad.

"Zó goed in de kleine ruimte. Zo veel techniek en inzicht. Zulke fijne aannames", vervolgt hij. "En een voortzetting die altijd een versnelling oplevert. Hij maakt elk seizoen minstens tien doelpunten, is behalve een balafpakker ook een echte leider. Ik heb gezien dat hij voor een wedstrijd geblesseerd was, maar toch de warming-up van de groep leidde. Een echte baas."

Abdelhak Nouri gaat de absolute top halen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nouri! Ik heb in jaren niet zo'n goed talent zien rondlopen. Speelt al meer dan 2 jaar lang alle tegenstanders kapot. Als hij een beetje aan zijn fysiek werkt, en het meezit met blessures, wordt dit een absolute wereldspeler.

Zelfde geldt overigens ook voor Cerny wat mij betreft.

Henk Spaan blijft trouwens een beetje een maffe kerel. Nieuwe Cruyff is ook weer overdreven.

6 januari 2015 om 10:59

niet doen alsof er nooit meer een type cruyff komt, alles komt en gaat. wie weet is dit de nieuwe cruiff

6 januari 2015 om 11:09

Van de beek wordt er ook eentje!!

6 januari 2015 om 11:25

Ik zou wel eens een lijst willen zien van de zogenaamde toppers van Ajax die doorbreken en "wereldtoppers" blijken te zijn. Daar heb je een tijdmachine voor nodig.

Altijd maar aankondigen en vervolgens blijven ze haken op een bepaald niveau. Leuk en aardig maar ik zie geen wereldtoppers op Depay na.

Pure middelmaat die door hype zijn geboren. Mijn respect gaat uit naar Feyenoord en AZ die ook 17 jarige in de basis hebben staan. Die jeugdopleidingen en die van Twente steekt er voor mij bovenuit.

6 januari 2015 om 12:22

Dibagio

Er is inderdaad nooit een garantie, maar als je deze voetballers hebt zien voetballen dan weet je wel beter. Maar dan wel Depay noemen, zo grappig vind ik dat die heeft sowieso zijn fysiek en talent mee. Maar dat is ook geen garantie om een wereldtopper te worden.

6 januari 2015 om 12:24

Dat wordt af en toe inderdaad iets te vroeg geroepen. De nieuwe dit, de nieuwe dat. Maar in het geval van deze jongens ligt dat net even iets anders... Deze presteren heel constant op een ontzettend hoog niveau, sterker nog, ze groeien met de wedstrijd. Kijk voor de grap wat interlands met die jongens, of wat internationale wedstrijden van de A1 van Ajax. De tegenstander heeft geen enkele vorm van grip op die jongens. Ze zijn eigenlijk al een hele lange tijd veel te goed voor hun niveau. De hele staff van Ajax is eigenlijk al jaren bezig met deze jongens tot het maximale te laten ontwikkelen. Ik heb ze vanaf de C gevolgd en met veel bewondering. Ik kijk uit naar de dag dat ze debuteren.

6 januari 2015 om 14:38

Altijd weer die lachwekkende vergelijkingen van jeugdopleidingen. Wat is de maatstaf? Het eerste van Ajax staat bomvol met jongens die in de jeugd het spelletje geleerd hebben en jaarlijks vertrekken er spelers naar hele grote buitenlandse clubs. Als die andere jeugdopleidingen zo goed zijn, waarom bereikt er dan nooit ook maar eentje de top. Nee, van AZ niet, van Twente niet en zelfs van Feyenoord niet. Van Ajax, juist.

6 januari 2015 om 16:48

En welke talenten van de jeugdopleiding van Twente hebben de top gehaald dan? Overal ter wereld spelen spelers die in jong Ajax hebben gespeeld bij top clubs. Afgelopen jaar hebben we de overgang van Blind naar Manchester nog gehad. Wie van Twente ging er naar een topclub?

Niets altijd maar aankondigen, bijna jaarlijks zien we transfers van spelers van Ajax naar grote clubs. En pas later komt de wereld er achter hoe goed die spelers zijn opgeleid.

6 januari 2015 om 12:21

Onmiskenbaar een groot talent , kan prachtig voetballen en is aan de bal bij vlagen een genot om naar te kijken. Ik weet alleen niet hoe Spaan naar voetbal kijkt , want een balafpakker is hij absoluut niet daar komt hij dan ook duelkracht voor te kort. Zijn fysiek is dan ook direct zijn grootste valkuil ,als hij daarin geen stappen weet te maken dan moet ik het nog maar zien.

6 januari 2015 om 12:25

Daar krapte ik mezelf ook al even op het achterhoofd...

6 januari 2015 om 13:38

Dat kan ik je wel vertellen. Spaan komt eens in de maand, eens in de 2 maanden een wedstrijdje op de Toekomst kijken en speciaal voor Nouri, de rest zal hem aan z'n zak jeuken.. Vorig seizoen, Appie speelde in de B1, maar mocht voor het eerst met de A1 mee, toevallig naar een uitwedstrijd. Spaan zat vol verwachting op de tribune vd Toekomst te wachten totdat Nouri met de B1 het veld op zou komen, tot de wedstrijd begonnen was. Hij vroeg op een gegeven moment aan iemand waar Appie was en toen hij hoorde dat die bij de A1 zat, was hij voor de rust al weer thuis. Oftewel, de rest van de B1 interesseerde hem geen klote. Spaan is helemaal geen Ajaxwatcher, hij is een Nourigeiler.. Daarnaast is Henkie vooral pissig dat hij zijn lijntjes binnen de club kwijt is waardoor hij geen scoops meer heeft. Vroeger was Danny Blind z'n vriendje binnen de club, die hem af en toe wat nieuws toespeelde waar Henk de blits mee kon uithangen, nu is Blind weg en is Henk in 70% van z'n collums de huidige leiding van Ajax af aan het kraken.

6 januari 2015 om 17:44

Aisatti speelde tegenstanders kapot in de echte Champions League op die leeftijd.

Een nieuwe Cruijff is misschien wat hoog gegrepen. Anders wel vroeg gezegd. Eerst bewijzen.

Dat deze jonge jongen een mooie toekomst heeft weet ik bijna zeker. Maar hij is natuurlijk afhankelijk van blessures en minuten in het eerst.

Voor de wereld top zeg ik over zijn spel in de Youth League nu "ja", maar dan moet hij deze lijn uiteraard doorzetten naar het eerste en verder.

6 januari 2015 om 09:36

Dat soort dingen moet je ook niet zeggen. Dat legt onnodig veel druk op die jongen. Hij is 17, laat hem gewoon lekker voetballen en dan zie je daarna wel.

6 januari 2015 om 12:23

Precies..

6 januari 2015 om 10:41

Leuke opmerking haha, was me niet eens opgevallen. Maar als fan van Feyenoord vind ik het juist leuk om veel over de club te lezen

Iemand een idee hoeveel deze jongens( v d beek en nouri) verdienen met hun nieuwe contract?

Laat het eerst maar eens in het 1e zien! Een van de grootste talenten op de Nederlandse velden maar helaas zijn er ook voorbeelden van spelers die de verwachtingen niet waar konden maken. Het mooiste voorbeeld vind ik Bojan. Jeugd topscoorder aller tijden bij Barcelona maar nooit echt uitgeblonken bij een club.

Weer een nieuwe Cruijff? Kan me herinneren dat Klaasen ook zo werd genoemd.
Gewoon Nouri, niet Cruijff of een toekomstige.

6 januari 2015 om 10:28

Precies! Ik ben ook een beetje klaar met mensen die spelers gelijk een spiegelen aan grote voetballers. Het legt die jongens ook veel druk op als ze zoiets horen.

6 januari 2015 om 14:41

Klaassen een nieuwe Cruijff, waar je dat gehoord hebt is me een raadsel. Van Klaassen is alleen maar heel erg afgevraagd of hij ooit het eerste van Ajax kon bereiken. Verleden jaar werd hij door zijn uiterlijk en een paar magistrale acties met zijn trainer Bergkamp vergeleken. Dat zie ik wel, ook een beetje een laatbloeier en een jongen die met verstand speelde.

6 januari 2015 om 17:33

Oh ja? Volgens wie dan, want dat heb ik nooit ergens gehoord.

Topper hopelijk later ook in het grote oranje te bewonderen.

Dat over "nieuwe Cruijff" heeft hij toch 6 jaar geleden gezegd. Benieuwd of hij er nog steeds zo over denkt. Lijkt mij toch wat hoog gegrepen.

Mijn god zeg ze kunnen wel heel goed hypen in Noord Holland zeg. Hij heeft nog geen enkele wedstrijd in Ajax 1 gespeelt, ik begrijp dat hij uitsteekt boven de rest van Ajax A1 maar waarom zou het een garantie zijn voor de toekomst? Deze knul is 17/18, genoeg voorbeelden die in de jeugdelftallen goede voetballers waren maar het op het aller hoogst niveau niet bij konden benen.

Maar goed als je uit de jeugd van Ajax komt word je al als talent bestempeld zelfs Veltman van Rhijn en al die talloze spelers. Opmerkelijk.

6 januari 2015 om 09:41

Spaan zegt niets verkeerd. Hij volgt deze nouri al jaren en zegt nu toen hij hem zag spelen destijds dacht hij direct aan de nieuwe cruijf of zoiets, dat het talent ervan spatte wat op dit moment nog steeds het geval is. Spaan is een enorme fan van nouri.

Ik vind dat gehype hier wel meevallen. Iedereen zegt dat het een groot talent is, een toptalent of een mega talent en dat klopt gewoon. Of hij daadwerkelijk een topspeler zal gaan worden zal de tijd uitwijzen. Dat hij wat talent betreft tot de wereldtop behoort in zijn leeftijdscategorie valt ook niet te ontkennen.

Wat jij zegt klopt ook maar dan kunnen mensen het nog wel een mega talent vinden of kunnen mensen wel zeggen dat nouri hun doet denken aan cruijff vanwege de techniek, inzicht of leiderschapskwaliteiten. Niets mis mee imo!

6 januari 2015 om 11:31

Lijkt me logisch dat je een talent bent als je @ een betaald voetbal club speelt.
En hij zegt een type JC qua speelstijl dus, niet zozeer qua niveau. Voor sommigen is dat blijkbaar moeilijk te snappen.

6 januari 2015 om 11:45

Ik snap het wel want ik heb het in mijn comment niet over Cruijff. Ik heb het meerendeels over de hype die bij komt kijken als je uit de Toekomst komt.

6 januari 2015 om 13:02

Je hebt het anders overduidelijk over nouri die toevallig werd vergeleken met jc qua speelstijl, maar goed maakt niets uit. Hypen hoort gewoon bij Nederlanders. Depay nieuwe cr7. Willems beste lb ter wereld. Klaassen nieuwe bergkamp, van beek nieuwe stam, Maher niveau iniesta, Narsingh eindelijk een klassieke vleugel die internationaal mee kan, man en ga zo maar door. Dus hoezo extra hype in noord Holland. Gewoon heel NL. Lachwekkend en onrealistisch.

Nieuwe Cruyff. Anders zorg je ervoor dat het mannetje het gelijk hoog in zn bol heeft.

6 januari 2015 om 09:37

Misschien heeft hij het over Jordi?

Jeugd en seniorenvoetbal is zooooooo verschillend... Ook nooit van het fenomeen Trainingvoetballer gehoord? Van die spelers die op de training altijd de sterren van de hemel spelen en in de wedstrijden maar matig zijn. Eerst in Ajax 1 (of welke club dan ook) 2 a 3 jaar presteren...dan zien we wel.

Er bestaat geen nieuwe Cruijjf, Maradonna, Messi, Ronaldo etc. Iedere topspeler is weer anders en heeft zijn eigen kenmerkende kwaliteiten.
Dit talent kan hooguit de nieuwe Nouri worden, maar dat moet hij natuurlijk wel eerst bewijzen op het veld.

Het blijven heerlijke talenten die eraan zitten te komen en ze verlengen allemaal graag hun contract. Daarbij heeft Ajax een goed gevulde spaarpot, dus aanbiedingen kunnen eenvoudig afgewezen worden. De kern van het eerste ligt langdurig vast, de talenten liggen langdurig vast.. Overmars is een ware held! Wat Ajax doet en uitstraalt is iets waar ik trots op ben; gefocused op jeugd en gericht op de toekomst. Ik kan mij niet herinneren dat Ajax jaren achter elkaar zo stabiel bezig is geweest en de spelers lijken hierdoor ook langer bij de club te willen blijven, heerlijk. Nouri, Van de Beek, Cerny zijn geweldig, maar jongens als Klaassen, Riedewald, Bazoer, Muric, Kishna, El Ghazi, Zivkovic en dergelijke kunnen ook een heel mooi niveau gaan halen. Volgens mij ligt onze jeugd duidelijk voor op onze Nederlandse concurrenten, dus de komende jaren moeten we overheersender kunnen worden op de Nederlandse velden. Zo'n Nouri kreeg al applaus van Feyenoordsupporters, hopelijk krijgt hij in de komende jaren een keer het hele legioen zover haha

Dat nieuwe-cruijf nieuwe-messi, nieuwe-Ronaldo en nieuwe-weetikwie moet ophouden. Een jongen met talent ; mooi!
Maar zo'n jongen moet niet met 17 jaar al de titel nieuwe-Cruijf hebben. Dan gaat hij naast z'n schoenen lopen en wordt het dadelijk weer een flop.

Heb hem niet vaak in actie gezien, maar heeft wel veel indruk op me gemaakt. Lijkt ook een goede mentaliteit te hebben en bewust te zijn van het feit dat hierblijven goed is voor zijn sportieve ontwikkeling.

gisteren de nieuwe litmanen en vandaag de nieuwe clasie en cruijff pff al die domme vergelijkingen laat ze de nieuwe spelers gewoon bij naam noemen

6 januari 2015 om 09:57

Het enige wat ze daarmee willen zeggen is het een bepaald type speler of aangeven dat het een talent is voor eredivisie, of dat het wel eeen internationale topper kan worden... Is allemaal niet zo spannend. Wat ik vooral mooi vind om te lezen is dat hij talent koppelt aan een juiste instelling.

6 januari 2015 om 16:47

ach welnee het enige wat ze willen ik hits

6 januari 2015 om 17:22

Goede onderbouwing man....

Kan voetbalzone eens op houden met nieuwe cruyff. Nieuwe messi, en kom op zeg nieuwe aguero wordt nieuwe suarez...

On: mooi dat ajax zoveel talenten heeft die klaar zijn om door te breken. Hopen dat Frank volgend seizoen ook nog hoofdtrainer is

Die Ajax jeugd wordt helemaal gehyped! Je zal zien dat 't straks allemaal wel zal tegenvallen. Elke keer 't zelfde liedje.nieuwe Ronaldo nieuwe Cruijf nieuwe Bergkamp weet ik 't allemaal. Dromen mag maar moet wel realistisch blijven. Alleen die Eriksen doet 't goed alhoewel ik 'm niet bij Barca, Real, Bayern,mutd, Juve, terecht zie komen.

6 januari 2015 om 10:14

Wanneer de media elke speler tot een nieuwe ronaldo of cruyff prijst zal de speler ook alleen maar kunnen tegenvallen. Laten we eens kijken naar spelers in de eredivisie die zich hebben bewezen dat ze kwaliteit hebben in plaats van dit. En anders pak niet alleen de jeugd van ajax maar ook die van andere clubs.

Kunnen mensen eens ophouden met piepen daarover?
Bedoel als een speler iets wegheeft van een andere oud speler dan kunnen die mensen toch een vergelijk maken. Het wordt de nieuwe cruijff is overigens wat anders dan wat spaan hier zegt, spaan zegt dat hij direct moest denken aan cruijff toen hij nouri zag spelen en haalt aan

Gelukkig heeft deze zelfbenoemde semi-intellectueel geen gekleurd petje op, dat scheelt in zijn objectiviteit.

Er zit echt heel veel talent bij de A1 momenteel. Hopelijk zet de ontwikkeling door en krijgen we weer een Ajax uit de jaren 90.

6 januari 2015 om 11:10

Ach ik heb hem gezien in de CL voor junioren echt heel goed maar er is een groot verschil tussen junioren en senioren zeker fysiek dus laten we eerst is 1/2 jaar verder gaan voor we echt een oordeel kunnen geven want hij moet nog een aantal stappen maken hoor zeker fysiek .

Normaal zie je dat er bij verschillende talenten weleens wordt overdreven over hoe goed ze wel niet zijn en met wie ze allemaal worden vergeleken, en om deze Nouri nu met Cruijff te gaan vergelijken is ook weer onnodig maar deze Nouri laat zien dat hij over zoveel talent beschikt dat het haast niet kan dat hij de top haalt.

Ik ben echt ontzettend blij met deze speler want dit moet de speler worden die Ajax weer dat extra beetje geeft. Ik denk echt dat de vruchten van de opleiding zich gaan afwerpen in de komende jaren, en met het talent wat er nu rondloopt en als Marc ook is even een keer wat goeie ervaren krachten erbij koopt om de talenten te begeleiden, denk ik dat Ajax in de komende jaren favoriet is voor de de 2e plek in de CL op jaarlijkse basis.

Het zou geweldig zijn om deze baltovenaar dit seizoen al zijn debuut zien maken in het eerste. Moet nog wel in de krachthonk aan zijn fysiek werken.

Deze jongeman wordt nog veel beter als Cruijff, Maradonna, Messi en Ronaldo...
Het begint nou wel een beetje door te slaan hoor, zeg ik als Ajacied..
De verwachtingen en de druk die de media met zich meebrengt slaan helemaal door.
Laat die jongen(s) nou gewoon lekker, en breng ze rustig!
De verwachtingen zijn straks zo hoog, dan kunnen ze alleen maar tegenvallen.

Deze jongen schijnt een geweldig talent te zijn. Maar kunnen we het niet gewoon houden op de nieuwe Nouri? Ik word zo moe van de nieuwe zus of de nieuwe zo. Iedere voetballer heeft zijn eigen talent en grote voetballers hun talent is uniek.

Er is een tijd geweest dat ik de vooruitzichten van Henk Spaan heel serieus nam. Die tijd ligt al lang achter me en dat heeft alles te maken met het verbazingwekkend laag percentage aan door hem opgehemelde spelers dat ook werkelijk is doorgebroken.

In vrijwel alle gevallen ging het om jeugdspelers van Ajax die door hem een grote toekomst werden voorspeld en die uiteindelijk bij clubs als RKC en De Graafschap terecht kwamen.

Dat ik toch niet helemaal in zak en as zit als het om de Ajaxjeugd gaat, heeft alles te maken met de prestaties van deze jongens. Maar ook daar moet je voorzichtig mee zijn. Iemand schreef ooit een mooie Clubexpert over de spelers die met Foppe het jeugd EK wonnen. Bedroevend om te zien wat daar van terecht is gekomen.

De nieuwe Cruijff of de nieuwe Ruiter. Vind dat altijd gewaagde uitspraken, daarmee leg je behoorlijk wat druk op een jonge jongen.

Deze jongen is inderdaad echt heel goed, maar we moeten wel uitkijken dat we de druk op hem niet nu al zo hoog opvoeren, dat het er straks misschien wel helemaal niet meer uitkomt. De overstap van de jeugd naar het eerste is al zwaar genoeg en daar hoort al druk van buitenaf bij. Bij deze jongen lijkt de druk om te presteren echter voor dat moment al flink opgevoerd te worden. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nouri hier mee om kan gaan en dat hij ook echt een topper wordt, maar toch moeten we hier mee uitkijken.

was alweer tijdje geleden dat deze man zich voor schut zette. Een trend die hij al lang geleden heeft ingezet met zijn stompzinnige tv-programma's en nu moeiteloos voortzet met columns en opmerkingen die zo tenenkrommend zijn dat het lijkt alsof hij het doet om negatieve reacties uit te lokken.

Laten we spaan niet te serieus nemen. Hij zegt eigenlijk maar wat met hij doet me aan Cruyff denken of zoiets. Is net zoiets als zeggen dat clasie aan Messi doet denken of zoiets. Totaal niet serieus te nemen.

Wat is dat toch als je bij Ajax een beetje kan voetballen dan word je gelijk een hele grote of ben je een megatalent etc.
Oke nu moet ik zeggen Nouri is een hele goede speler maar ik heb het nu over de merendeel van spelers die doorbreken.
Spaan heeft er weinig verstand van zit geregeld naast de man op de toekomst en maken wel een praatje maar over voetbal heeft hij weinig te melden. Doet hele rare vergelijkingen en doet alsof hij het heeft uitgevonden.
Laten we zeggen Nouri kan een hele grote worden en momenteel in zijn leeftijd wel 1 van de grootste talenten maar laten we kijken of hij die lijn kan doorzetten.
Kijk naar die andere jongens vele hebben het niet gered terwijl ze allemaal mega producten waren.

Hij is wel echt van de buitencategorie laat dat duidelijk zijn. De balbehandeling, techniek maar vooral zijn inzicht zijn van een dermate hoog niveau dat hij alleen op deze punten nu al mee zou kunnen draaien. Het enige wat hem belemmert om dit meteen tot uiting te laten brengen bij het 1e is zijn postuur. Hij is best klein en niet heel snel, maar aan de bal een ware plaag voor iedere speler. Ik raad mensen aan om eens even een aantal filmpjes van hem te bekijken op youtube, dan zul je zien wat ik bedoel.

Het is inderdaad wel jammer dat er weer zulke vergelijkingen gemaakt worden. Maar aan de andere kant, we verlangen allemaal naar zulke spelers. En als hij het potentieel bezit, waarom zou je dan gaan haten en alleen maar roepen van : Ja ajax met hun jeugd blabla en laat hem het maar in het 1e zien. Dat komt allemaal wel, geef de jongen de tijd en als hij verder geen belemmeringen heeft onderweg ( blessures etc.) zal die binnen no time iedereen kennis laten maken met zijn toverkunsten.

Circus Appie binnenkort te vinden bij u in de buurt.

Ik ben een feyenoord fan maar zit ook weer eens te wachten op een toptalent van ajax. Lang geleden, klaassen wel goed maar niet waar ik echt echt van geniet als voetbal liefhebber. Denk aan sneijder, vd vaart etc.

Hoop dat die Nouri zo doorgaat en ons gaat vermaken

Pfff ik ben vervend Ajax supporter en volger maar ik word ook moe van deze berichten, toptalent, nieuwe Cruijf etc. Laat die jongens gewoon geleidelijk gebracht worden en beoordeel ze pas als ze in het eerste voetballen. Tot die tijd kan er nog van alles fysiek en mentaal gebeuren met die jongens. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met de kwaliteit van de jeugdopleiding staat. Ajax heeft Boston Consulting Group ingehuurd om de kwestie objectief te benaderen en na een doorlichting van Ajax’ jeugdopleiding zal het strategie adviesbureau een aantal aanbevelingen doen. Of ik heb wat gemist of deze aanbevelingen moeten nog komen? Iemand?

De laatste keer dat ik Spaan iets dergelijks hoorde zeggen had hij het over Ligeon.....die heeft mij echter niet overtuigd....in ieder geval niet vergeleken met zijn enthousiasme.

Van Nouri ben ik trouwens wel overtuigd. Veel factoren die nog een rol spelen uiteraard, maar het talent spat eraf!

pff je kan ook overdrijven zeg. Had hem op een jeugd- ek gezien. Stelde niet veel voor hoor. Had een paar leuke hoogstandjes, maar verder is hij gewoon een mak schaapje. Totaal geen drive.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren