Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'De Boer verrast en begint met Van der Hoorn tegen Ibrahimovic'

Laatste update:

Ajax speelt dinsdagavond tegen Paris Saint-Germain en zou zich al kunnen verzekeren van de derde plaats in de groep, die goed is voor een Europa League-ticket. Dan moet er wel gewonnen worden in Parijs, terwijl APOEL Nicosia dan moet verliezen van Barcelona. Ajax begint de wedstrijd tegen PSG volgens De Telegraaf met een verrassing in de basisopstelling.

/

Volgens de ochtendkrant zal Niklas Moisander vanavond op de bank zitten en staat Mike van der Hoorn in de basis. Moisander is nog een gele kaart verwijderd van een schorsing en Frank de Boer zou niet het risico willen lopen dat de Fin in de laatste groepswedstrijd tegen APOEL niet zou kunnen spelen. Daarom krijgt Van der Hoorn naar verluidt een basisplaats.

De mandekker vormt in dat geval een centraal duo met Stefano Denswil, die tegen PSG zal spelen omdat Joël Veltman geschorst is en in Amsterdam is achtergebleven. Denswil en Van der Hoorn speelden dit seizoen al met elkaar samen, maar dat was bij Jong Ajax in de Jupiler League. Dinsdagavond moeten zij proberen Zlatan Ibrahimovic en consorten af te stoppen.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Serero, Klaassen, Andersen; El Ghazi, Milik, Schöne.

Denk je dat Ajax kan stunten in Parijs?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ok, doei. Had dit even gezegd voordat ik in ging zetten op Unibet

25 november 2014 om 17:32

Er is nog hoop voor je want de Telegraaf schrijft dit.

25 november 2014 om 17:34

Als je er weinig van snapt, reageer dan niet. De sporttak van de Telegraaf is betrouwbaar als het om Ajax gaat.

25 november 2014 om 17:36

De Telegraaf heeft juist heel vaak gelijk wat betreft de opstelling van Ajax. Denk dat ik toch maar geen toto ga spelen vandaag #gvd

25 november 2014 om 22:38

Goh hoe zou dit nou komen. Je zou bijna zeggen dat de telegraaf een de club media is van ajax.

25 november 2014 om 17:34

Hahaha je had anders toch ook niet op je cluppie gezet?

25 november 2014 om 17:41

Nee, om eerlijk te zijn zet ik vrijwel nooit in op Ajax. Niet omdat ik er geen vertrouwen in heb, te meer omdat ik die wedstrijden al spannend genoeg vind

Heb ingezet op de concurrentie:
Apoel - 12x(!!) inzet terug

Verder de combi's:
Schalke - Chelsea 1
Sporting - Maribor 2
50x inzet terug

City-Bayern 1
Cska - Roma 2
Schalke - Chelsea 1
42,88x inzet terug

25 november 2014 om 17:45

Alsof Bayern gaat verliezen van City en Schalke gaat winnen van Chelsea.... ik zie het niet gebeuren.

25 november 2014 om 17:48

CSKA is thuis lastig te kloppen in de cl en het vriedt er nu 2 graden

25 november 2014 om 17:51

Nee vriend, de grootste winst boek je met verrassende uitslagen.

Bayern is definitief 1 in de poule. City kan bij overwinning gewoon nog door. Vrij essentiele wedstrijd. Bayern geeft vaak altijd alles, maar het zou zomaar een verrassingsuitslag kunnen worden.

Schalke speelt in de sterkste competitie van Europa mijns inziens. Dortmund staat laatste ongeveer in de Bundesliga maar staan met de volle punten bovenaan in groep D. Ik zie Schalke hem wel van Gazpromgenoot winnen vanaaf.

25 november 2014 om 17:52

Is idd ook zo nou hoop op een gelijkspel voor jullie zou mooie prestatie zijn succes.

25 november 2014 om 17:57

Thanks!

25 november 2014 om 19:00

De grootse winst pak je als je wat meer geld inzet op wat logischere uitslagen!

25 november 2014 om 19:39

Precies wie weet wordt het net als vorig seizoen toen City 2-0 achter stond maar met 3-2 uiteindelijk won.

25 november 2014 om 23:47

Je had gelijk Diemenaar..ik dus ook Alleen met de overige uitslagen niet..

25 november 2014 om 17:41

Ookal was ajax op volle oorlogssterkte zouden ze verliezen dus niet getreurd

25 november 2014 om 17:42

Ok. Wie gaat de CL winnen? Kan ik vast inzetten?

Toen de thuiswedstrijd nog écht ergens om ging werd PSG in de 2e helft bij vlagen weggespeeld door Ajax en hadden ze hem ook kunnen (moeten) winnen. Nu is PSG al geplaatst en móet Ajax nog aan de bak voor de EL. Dus het zou me niets verbazen als Ajax wat scherper is.

25 november 2014 om 18:23

Op Bayern München of Real Madrid, zet op beide zou ik zeggen.

25 november 2014 om 19:42

Myvision

Zoo iemand is op zn teentjes getrapt. Van tevoren is het natuurlijk logischer om te zeggen dat PSG wint van Ajax ipv andersom. Of ga je bijvoorbeeld voor de wedstrijd ook zeggen dat Juve wel ff verliest van Malmo

PSG wilt natuurlijk wel eerste in de poule worden om teams als Bayern en Real te ontlopen in de volgende ronde..

25 november 2014 om 19:50

Waneer was jullie laatste x cl?

25 november 2014 om 20:07

@myvision

Dan mag je ook wel even vermelden dat Ajax de eerste helft met 4-0 achter had kunnen (moeten) staan..

25 november 2014 om 18:09

Des te meer centjes voor mij haha. V.d Hoorn gaat een leuk avondje tegemoet

25 november 2014 om 18:19

Ligt eraan wat je hebt ingezet. Ik had namelijk PSG over 1.5 doelpunten en heb er nu iets meer vertrouwen in gekregen!

25 november 2014 om 18:39

Van der Hoorn zal het tegen Ibra beter doen dan Veltman denk ik, Veltman wordt Fysiek helemaal vermorzeld terwijl Van der Hoorn toch wel best sterk is, ben benieuwd.

Dat wordt in ieder geval een eigen goal of rood. Ik verwacht dat De Boer deze wedstrijd al heeft opgegeven.

25 november 2014 om 17:30

Vergeet de pengel, de assist op Zlatan en de charge op Denswil niet

25 november 2014 om 17:33

Leuk middenveld, goede aanval en de verdediging van Jong Ajax! Er staat trouwens een fout in de tekst m.b.t. Van der Hoorn / Veltman.

25 november 2014 om 21:02

Alles beter dan die Veltman

Zal wel veel kritiek op komen, maar lijkt me best een goede oplossing. Meer kopkracht, Moisander is toch uit vorm en die jongen kan wel een boost gebruiken.

25 november 2014 om 17:53

Het lijkt me niet dat VD Hoorn hierdoor vertrouwen krijgt, als Zlatan een paar keer scoort.

25 november 2014 om 18:15

Maar wie zegt dst zlatan gaat scoren? Zlatan is ook niet in zijn beste doen

met Van der Hoorn lukt het Ajax sowiso niet om een puntje te pakken die kerel ken er echt geen reet van.

25 november 2014 om 17:32

Misschien kan het nu alleen nog maar meevallen...maar juist omdat ik dat nu zeg, gaat het niet meer meevallen denk ik hahaha.

Tuurlijk kan Ajax stunten in Parijs. PSG maakt een erg matige indruk ondanks de "waarde" van het elftal. Dat ze thuis met 3-2 van Barcelona wonnen was de enige wedstrijd waarvan ze nog een beetje het niveau lieten zien waarop ze kunnen spelen.
Ajax moet nou niet met poep in de broek gaan spelen maar gewoon lekker combineren voetbal spelen zoals ze dat een paar weken geleden tegen Cambuur lieten zien.

Cavani/zlatan vs. Denswil/vd Hoorn. Ja dit is een gigantisch verschil, maar toch verwacht ik echt geen overwinning voor Psg.

Ik zeg 1-2 Ajax. Bam

25 november 2014 om 17:35

Mooi man, dat opportunisme. Het kan ook best, Ajax moet de EL halen en PSG is al geplaatst, dus PSG gaat echt niet 110% geven. Als zij voorkomen wordt het moeilijk, maar juist dan gaan ze misschien ook wel denken dat het al binnen is...

Het is iig een onvoorspelbare wedstrijd al van te voren!

25 november 2014 om 17:40

in Amsterdam stonden ze ook 1-0 voor toen werd het 1-1 so why not?

25 november 2014 om 17:47

En in de 2de helft had er veel meer ingezeten we gaan het zien. De supporters zeggen altijd dat we niet kunnen stunten. Maar we doen het toch vrij goed in de Cl elk jaar. Het is alleen niet goed genoeg voor de volgende ronden.

25 november 2014 om 17:43

Zo is dat, er op en er over. Ik moest vandaag denken aan Arsenal-Ajax zo'n 10 jaar geleden in de groepsfase CL. Ajax speelde destijds met 1 van de jongste teams ooit en Wiltord (geloof ik) bracht Arsenal binnen 5 minuten al op voorsprong. Iedereen dacht dat het daarna een walkover zou worden maar vlak daarna maakte Nigel de 1-1 en speelden we fantastisch.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit vanavond ook gaat gebeuren met hopelijk een overwinning.

25 november 2014 om 18:03

Genieten die wedstrijd! Verschil was wel dat Ajax gewoon ten koste van Arsenal toen door ging, in de 2e poulefase, haha!

Maar Nigel de Jong en Pienaar waren toen echt legends. Zlatan Ibrahimovic speelde die avond heel slecht hahaha. Check hier een voetbalverslag:

Met de jonkies in een hoofdrol - vooral Steven Pienaar speelde subliem - bleef Ajax bij Arsenal vrij gemakkelijk overeind. De Londense storm was na rust bij vlagen hevig, maar het zwaarbevochten punt kwam voor de Amsterdammers nooit écht in gevaar: 1-1.

Ronald Koeman had het voor de kraker met Arsenal toch niet aangedurfd om de jonge Wesley Sneijder in de basis de posteren. De coach koos voor de ervaring van Tomás Galásek, die het gevaar Dennis Bergkamp moest gaan bestrijden. 'maar als Bergkamp dieper gaat spelen, moet hij worden opgevangen door onze centrale mensen', aldus Koeman.

De Groninger had die woorden nog niet uitgesproken, of Ajax stond al op achterstand. De klok op Highbury wees nog maar amper de vier minuten aan, of uitgerekend Dennis Bergkamp stond aan de basis van een razendsnelle Arsenal-counter die leidde tot de openingstreffer: Zlatan Ibrahimovic leed balverlies en Bergkamp stuurde de vogelvrije Sylvain Wiltord op rechts de diepte in. De Fransoos had geen moeite om Bogdan Lobont, die wel erg gemakkelijk op zijn kont ging zitten, te verschalken: 1-0.

Ajax - met als onbetwiste uitblinker Steven Pienaar - leek hoegenaamd niet onder de indruk van de vroege achterstand, hoewel geslaagde Amsterdamse aanvallen schaars waren. De eerste was echter prompt raak. Tomás Galásek (foto) bereikte Nigel de Jong met een prachtige lange bal vanaf de middellijn. De jongeling nam aan en haalde ineens uit voor de gelijkmaker, in de zeventiende minuut. Luttele seconden later had Ibrahimovic zelfs de voorsprong op zijn schoen, maar zijn inzet werd geblokt.

Met name dankzij z'n jonge talenten, bleef Ajax voor rust vrij gemakkelijk overeind op Highbury. Nigel de Jong maar vooral Steven Pienaar, leken zich in Noord-Londen bijzonder op hun gemak te voelen. Arsenal was slechts sporadisch gevaarlijk middels schotjes van Thierry Henry vanuit de tweede lijn, maar de beste kans van voor de pauze was nog voor Ajax. Maxwells inzet werd echter gekraakt, waardoor David Seaman er geen problemen mee had.

Na rust - met Stuart Taylor in plaats van Seaman in het Arsenal-doel - nam de druk van de thuisploeg echter met de minuut toe. Kansjes waren er te over voor de Londenaren, voor onder meer Henry, Gilberto Silva én Bergkamp, maar Ajax bleef overeind. De enige dissonant in de Amsterdamse ploeg was eigenlijk Zlatan Ibrahimovic, die een hoogst ongelukkige avond kende. Tien minuten voor het einde werd de Zweed door Koeman uit zijn lijden verlost. Nourdin Boukhari kwam hem vervangen, zoals Richard Witschge de plaats innam van Jelle Van Damme.

Boukhari kreeg prompt geel na te zijn ingevallen, maar vijf minuten voor tijd bovendien nog dé kans op de 1-2. De Rotterdammer dook knap voor Taylor, maar de bal caramboleerde net naast. Dat was terecht, want een Amsterdamse zege zou op Highbury ook teveel van het goede zijn geweest.

Lijkt me eerder andersom. van der Hoorn is de logische vervanger van Veltman rechts in het centrum. Denswil speelt dan i.p.v. Moisander

25 november 2014 om 17:55

Idd, de verrassing is niet VD Hoorn, maar Denswil.

Verrassend zeker! Maar begrijpelijk en is ook de toekomst zo zonder Moisander. Laat t maar zien wat die 2 waard zijn voor ons straks!

Achterin wel erg onervaren voor in de CL. Voor een verdediger is ervaring toch wat belangrijker als een aanvaller. Qua middenveld en voorin heeft Ajax het wel aardig staan denk ik.

Denswil en Veltman speelden dit seizoen al vaak met elkaar samen, maar dat was vooral bij Jong Ajax. Dinsdagavond moeten zij proberen om Zlatan Ibrahimovic en consorten af te stoppen.

Hier moet Veltman van de Hoorn zijn.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, sowieso omdat Van de Hoorn weinig ritme in Ajax 1 heeft en dan meteen op CL niveau. Kan goed uitpakken als Ooijer 2010 tegen Brazilië. Andere moeten hem ook beetje mee trekken, maar ik ben bang dat dit een een richtingswedstrijd wordt.

Wel leuk voor hem dat hij mag spelen, hopelijk ontwikkelt hij zich alsnog goed!

25 november 2014 om 17:38

@che

In de Ooijer rol? Dit is toch helemaal anders. Ooijer heeft een karrenvracht aan ervaring en weet hoe het spel gespeeld moet worden op het hoogste niveau.

V/d hoorn komt net kijken man en speelt wekelijks in de Jupiler Leaque een competitie waar je niet eens uit kunt degraderen..

25 november 2014 om 18:50

Was meer in de vergelijking van dat we van beiden totaal niets verwachten op het moment zelf

Ook al is van de Hoorn niet goed genoeg voor Ajax denk ik dat hij het niet slechter zal doen dan Moisander.

25 november 2014 om 17:38

Waarom is vd Hoorn niet goed genoeg?

25 november 2014 om 17:44

Je kan toch wel concluderen dat van de Hoorn niet goed genoeg is voor Ajax.
Je ziet gewoon dat hij niet in het Ajax systeem past en dat hij wild blijft in zijn spel.
Enige lichtpuntje aan van de Hoorn is zijn kopkracht.

25 november 2014 om 17:47

Mike kan uitstekend verdedigen, hij is sterk, heeft lengte, maar meevoetballen is niet z'n sterkste punt. Wanneer er een goede opbouwende meevoetballende verdediger naast Mike staat in het centrum dan denk ik dat hij er echt wel komt. Zie het als het duo Stam - de Boer in Oranje. Dat was om van te smullen zo goed.

25 november 2014 om 19:16

Precies, als een van de weinige heb ik nog vertrouwen in Mike. Veltman vind ik sowieso niet meer in goede doen op het moment, en Mike heeft wat je nodig hebt in de CL lengte, kopkracht en power! Jammer van al die lolbroeken, die Mike keer op keer belachelijk maken.

Foutje voetbazone, denswil speelt voor moosander, vd hoorn voor veltman. Ben heel benieuwd, vond vd hoorn in de eerste wedstrijden van het seizoen een goede indruk maken.

Zo geweldig is die Veltman ook niet, dus veel verschil zal het niet uitmaken.

25 november 2014 om 17:42

In de CL is Veltman dit seizoen erg goed juist.

25 november 2014 om 18:24

Veltman is opbouwend 10x beter als Mike, maar verdedigend laat hij te vaak steken vallen. Als Mike verdedigend overeind blijft prima, laat de opbouw maar andere over dan

vd hoorn heeft matig gepresteerd de laatste tijd bij ajax. daarom snapte ik in eerste instantie ook niet wat de boer doet..,
maar we kunnen nu ook niet zeggen dat moisander, veltman en denswil t zo goed deden in champions league en nl elftal..
dus zo groot is t risico niet om met vd hoorn te starten en misschien pakt t nog goed uit ook.
Al denk ik dat zlatan niet te verdedigen is. maakt dus allemaal niks uit...

Met de keer dat ik zijn naam tegen kom begrijp ik niet dat Ajax miljoenen voor die vent heeft betaald en van Dijk, die zelfs nog goedkoper was, heeft laten schieten?!?!

25 november 2014 om 19:22

Shenkie dat gebrul om Van Dijk ook altijd. Wat heeft hij nou bewezen? Door zowel van Gaal en Hiddink heeft hij geen enkele kans gehad, dat is niet zonder reden. Ik blijf hem een goede aankoop vinden, laat hem niet opbouwen maar verdedigend, qua kopkracht, lengte en power is wat een verdiger moet hebben en kunnen zeker in de CL.

26 november 2014 om 12:56

Als je reageert, reageer dan ook op wat van toepassing is en niet over totaal iets anders...

Ik sta er helemaal achter dat hij niet geselecteerd is voor Oranje, omdat van Gaal en Hiddink hem zien spelen en 95 procent van de mensen hem nooit zien spelen en roepen dat hij in het Nederlands elftal moet.

Waar het mij om gaat... van Dijk was beter bij Groningen dan van der Hoorn bij Utrecht... van Dijk koste 2,5 a 3 miljoen, van der Hoorn 4 ... van der Hoorn heeft nog geen 10 wedstrijden voor Ajax gespeeld en van Dijk staat al 2 jaar basis bij Celtic.

Dus waarom begin jij in vredesnaam over het Nederlands elftal ???

26 november 2014 om 17:07

Shenkie

Ik begon over Oranje, om iets aan te geven. Ik vind nergens uit blijken namelijk, dat Van Dijk beter is als Van der Hoorn. Maar als jij 1,5 miljoen had willen besparen, begrijp ik dat ook wel.

Het is dat de Telegraaf dit meld ^^.
Nou kun je ook wel naar de overwinning fluiten

Had nog hoop maar met dit zou met 1 doelpunt verschil verliezen nog een stunt zijn.

25 november 2014 om 17:59

De Telegraaf is over het algemeen een zeer betrouwbare bron wanneer het over Ajax gaat. Ik denk daarom ook dat dit nieuws wel eens kan kloppen.

Het is wel jammer, maar aan de andere kant ook wel te begrijpen. De wedstrijd tegen Apoel wordt beslissend voor een ticket voor de Europa leauge. Aan de andere kant hou ik er niet van om spelers te 'sparen' in de CL.
Hopelijk pakt het goed uit en belandt Zlatan in de broekzak van Mike

Denswil met van der Hoorn is on-Nederlands lomp eigenlijk.

Van Der Hoorn is fysiek sterk, die zal Zlatan de baas zijn. Zlatan zal echt wakker liggen van Van der Hoorn.

25 november 2014 om 17:44

Zlatan heeft van niemand poep in de broek dus wat dat betreft maakt het geen fuck uit wie je opstelt.

Bijna iedereen zegt waarom die van der Hoorn? Maar je hoort er maar weinig over Veltman die ons de 3 punten bijna had gekost zaterdag. Slechte wedstrijd in oranje gehad. Doe mij van der Hoorn of Denswil maar(niet dat ik van hun groot fan ben)! 3-2 winst v ajax vanavond

Goed van de Boer. Van de Hoorn stond al vast omdat Veltman geschorst is. Denswil laat het meestal. zien in dit soort wedstrijden. En onze verdediging is niet al te best dus waarom niet. Van de Hoorn deed het goed in het begin van de competitie.

Moisander is niet gepasseerd maar De Boer spaart hem omdat hij op scherp staat, net als El Ghazi. De Boer had al aangegeven dat hij hoogstwaarschijnlijk één van de twee zou sparen voor het laatste duel in de poule.

Zo te lezen ben ik één van de enige die hier wel positief over is. Als de carrière van van der Hoorn zo doorgaat kan je hem afschrijven. Dat is vervelend voor hem, maar net zo goed voor Ajax. Een goede wedstrijd vanavond kan echter wel de duw zijn die voor de ommekeer gaat zorgen. Waardoor hij in de toekomst wel van waarde gaat zijn. Bij een mindere wedstrijd is er niets veranderd.
Moisander gaat Ajax verlaten en is dus de toekomst niet meer. Van der Hoorn kan dit nog wel zijn. Ik denk dat het spelen van Moisander of van der Hoorn weinig invloed zal hebben op het eindresultaat. Vandaar dat ik de keuze prima kan begrijpen.

Leuk ook voor Milik dat hij nu in de CL ook vanaf het begin mag laten zien wat hij kan.

25 november 2014 om 19:25

Polop, nee hoor ik hoor bij jou kamp! Jammer van die schijt lollige en trieste reacties, maar ik heb nog vertrouwen in Mike. Hij kan niet opbouwen maar dat maakt mij niet uit, hij heeft lengte, kracht en veel power en laat je nou net dat nodig hebben in de CL. Veltman vind ik bovendien in slechte doen, en voor dat Veltman hem overnam maakte hij grote stappen in mijn ogen.

Doet Zlatan mee bij Psg?

25 november 2014 om 17:59

Die kans is groot.

Waarom met Schöne, in deze uitwedstrijd heb je snelheid nodig voorin lijkt me.

Leuk dat 'ie een keer de kans krijgt, maar ik snap de redenatie totaal niet. Dus Van der Hoorn speelt, omdat Moisander Eventueel straks geschorst zou zijn? Als je vanavond wint, ben je al zeker van het derde plek, want Hapoel verliest toch van Barcelona. Dan is 't juist handig dat Moisander vervolgens geschorst is voor een wedstrijd die er toch niet meer toedoet.
Daarnaast.. ook al zou Moisander vanavond spelen en dan geschorst zijn in de laatste wedstrijd... dan stel je toch gewoon Denswil op in de laatste wedstrijd? Dan heb je ook nog een rechts- en linkspoot in het centrum.

Frankie. Doe nou niet alsof Moisander speciaal is. Als hij geschorst word heb je altijd Riedewalt, Viergever en Denswill achter de hand. No stress. Gewoon opstellen want je gaat toch niet met V.D hoorn en Boilesen in een verdediging spelen.
Wel goed dat Sigi zo te zien eindelijk geskipt word. Millik is een veel betere keuze, wat hij tot nu toe heeft laten zien dan.

Voor de rest, haal die Boilesen er aub uit voor Viergever. Dramatisch die Boilesen. Geld btw ook voor Vd Hoorn. Weg met die padvinder...

Agjah, net of het centrum VD Hoorn en Denswil zo veel zwakker is dan Veltman en Moisander.

Moisander heeft een aardige trap. Denswil ook

Veltman kan aardig dribbelen, dat kunnen deze 2 beiden niet.

Deze 2 zijn wel gemiddeld 5 a 6 cm langer en fysiek een stuk sterker dan die andere 2.

Nou, iedereen zit weer lekker makkelijk Mike van der Hoorn te bashen. Ik vind het juist mooi dat die jongen zo'n wedstrijd kan gebruiken om te laten zien wat hij waard is, ook omdat Veltman niet geweldig speelt de laatste tijd. En als Van der Hoorn en Denswil falen, dan moet het tegen Apoel maar gebeuren.

25 november 2014 om 18:28

Tja ik vind Mike de vervanger van Veltman dus logisch, verrassend is wellicht dat Denswil speelt.

Ik had eigenlijk gehoopt op deze opstelling (zie opstelling). Naar mijn mening passen deze spelers het best bij elkaar en komt dat het spel ten goede. Ik vind Riedewald het namelijk zo goed doen op CM.

Cillessen
v Rhijn
Moisander
Denswil
Boilesen
Klaassen
Riedewald
Schone/Ander
El Ghazi
Milik
Kishna

Ik denk dat dit juist heel positief kan uitpakken. Beide jongens kunnen vrijuit spelen omdat ze niks te verliezen hebben bovendien zal deze actie positief zijn voor hun moraal. We zullen zien wat ze waard zijn.

Beter dan Veltman! Van de hoorn is geen pussy kan verdedigen, gelijk de bal inleveren alleen als die hem in bezit heeft. Zoals het hoort, middenvelders moeten opbouwen!

Prima dit; Moisander speelt al weken als een krant... Boilesen eigenlijk ook. Zet daar Viergever maar neer. Van der Hoorn is niet zo slecht als iedereen beweert, hij heeft het gewoon nog niet echt kunnen laten zien. De man heeft wel aanvalsdrift en zal momenteel zeer gretig zijn. Hopenlijk kan hij met Denswil een goed centrum vormen en is ajax vanavond in staat goed voetbal te spelen...

25 november 2014 om 19:27

Helemaal mee eens, het belachelijke schijt lollige gedrag van mede supporters vind ik triest.

Dat betekend dat Ajax begint met een 1-0 achterstand!

Leuk om Van der Hoorn op Zlatan te zetten, maar na mijn weten heeft Zlatan in de Arena meer op een nummer 10 positie gespeeld achter de spitsen en kwam nauwelijks in het strafschopgebied van Ajax. Mocht Paris weer zo spelen dan ben ik bang dat er een wendbare aanvaller tegenover de statische Van der Hoorn komt te staan.

Ajax neemt deze wedstrijd gewoon niet zo serieus. De wedstrijd tegen Apoel is namelijk cruciaal.

Veltman is geen gemis, speelt als een bang juffershondje, balletje breed en terug en verdedigend zwak.
Ik hoop dat Mike een goede wedstrijd speelt, is hem gegund.

25 november 2014 om 19:26

Haha,vertel mij 1 CV in de Eredivisie die meer naar voren speelt als Veltman. Ik ben met je eens dat hij momenteel in een dip zit, en hoop ook dat je dat bedoelt.

25 november 2014 om 19:30

Hij heeft gewoon gelijk, Veltman speelt momenteel als een natte poes wel naar voren maar met alle risico's van dien. En domme verdedigende fouten, voordat Veltman speelde deed Mike heel goed. En bovendien bezit Mike, lengte, kopkracht en veel power laat dat nou net belangrijk zijn in de CL. Dat hij niet kan opbouwen neem ik voor lief, het gaat om je tegenstander afstappen als verdediger!

25 november 2014 om 20:11

Sulejmanii, tegen Milan stond Van der Hoorn vorig seizoen te verdedigen als een beginneling. Hij liet Balotelli drie keer lopen en veroorzaakte ook nog een penalty. Hopelijk verrast Van der Hoorn ons vanavond in positieve zin anders is het einde verhaal!

25 november 2014 om 23:56

Vond m eerlijk gezegd niet slecht vanavond,muv de goal van Zlatan. Leermomentje maar je ziet dat Mike stappen heeft gemaakt, zeker in opbouwende zin;

Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Klaassen, Serero, Andersen; Schöne, Milik, Kishna
Dus beetje zoals verwacht, degene die op scherp staan, zitten op de bank.

Fysiek zijn van der hoorn en denswil natuurlijk sterker dan veltman en Moisander. Moisander is de laatste weken echt uit vorm of minder. Veltman is voetballend beter dan van der hoorn maar fysiek minder. Aangezien zlatan en cavani spelen is een stukje fysieke kracht welkom. Alleen weinig ervaring. Je kan alleen ervaring op doen als je speelt. Het wordt sowieso moeilijk voor Ajax om te winnen of een punt te pakken. Ik vind het logisch van de boer om eens denswil te brengen ipv Moisander.van der hoorn is dan de logische wissel voor de geschorste veltman. Leuk. Toch weer een extra dimensie om te kijjken of die gasten redelijk gewapend zijn tegen de top van Europa. en wie weet. Eerste wedstrijd had Ajax in de tweede helft psg in de tang. 3 punten misgelopen evenals tegen hapoel. Jammer dat er zo weinig supporters werden toegelaten door psg. Maar 850 ipv 4500 man. Was toch lekkerder geweest om in Parijs dik ondersteund te worden. Ben benieuwd. Kans is erg klein lijkt me.

Kom op Mike! Laat ondanks deze zware pot eens zien wat je in je mars hebt!

Veltman speelt de laatste tijd wel erg bagger ook. Is niet echt in vorm. En nee dit is niet gewoon hoe goed hij is. Hij kan echt wel beter.

Goede keus met van der Hoorn en Denswil staat er wat fysieke kracht in het centrum, hij mag laten zien wat hij in huis heeft, geloof nog in beide jongens.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren