Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

El Ahmadi moet vrezen voor deelname aan kraker bij PSV

Laatste update:

Karim El Ahmadi moet vrezen voor deelname aan kraker tussen PSV en zijn club Feyenoord. De 29-jarige middenvelder stond zondag in de wedstrijd tegen FC Dordrecht (2-0) op het been van tegenstander Robin Gosens, die op dat moment geblesseerd op de grond lag. De KNVB laat weten dat het een vooronderzoek is gestart, zo meldt RTV Rijnmond.

/

Het incident, El Ahmadi probeerde Gosens vervolgens ook nog buiten de lijnen te duwen, werd niet opgemerkt door scheidsrechter Reinold Wiedemeijer, maar naar aanleiding van televisiebeelden is de KNVB toch een onderzoek gestart. De international van Marokko moet daardoor vrezen voor een schorsing.

Voor El Ahmadi en Feyenoord zou een schorsing zeer ongelegen komen. De Rotterdammers spelen zondag in de Eredivisie tegen PSV en bij een overwinning in die wedstrijd komt de stadionclub weer helemaal terug in de titelstrijd. De weken daarna speelt Feyenoord voor de winterstop nog tegen achtereenvolgens Excelsior (uit), AZ (thuis) en NAC Breda (uit).

Karim El Ahmadi moet een schorsing krijgen voor zijn actie

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was ook een belachelijke actie, smerige actie beter gezegd. Mag best een wedstrijdje of 3 schorsing aan hangen.

24 november 2014 om 16:22

En dan gaat Feyenoord in hoger beroep en wordt de uitspraak over het weekend heen getild. Althans dat is wat je voorheen veel zag.

24 november 2014 om 16:26

Mocht Feijenoord in beroep gaan dan speelt hij sowieso de wedstrijd tegen PSV toch. Want dat vergt tijd en tot die tijd mag hij dan gewoon verder spelen toch boys.

24 november 2014 om 16:36

of hij geschorst word of niet gewoon in beroep gaan en hij speelt tegen psv

24 november 2014 om 19:07

Nou als hij niet geschorst wordt zal ik niet in beroep gaan.
Verder zou ik het een belachelijke actie vinden als je ziet naar wat hij voor aantal rode kaarten in het verleden pakte, dat waren er ziet zoveel en om nou te zeggen dat hij zich vak misdraagt nee ook dat is nog niet voorgekomen kortom zie dit door de vingers en geef hem zo nodig een waarschuwing met meer lok je woede uit van mensen die al een hekel hebben aan de K.n.v.b.

24 november 2014 om 22:08

Dus wanneer iemand iets voor de eerste keer of niet zo vaak doet, moet het door de vingers gezien worden ? Wat een onzin.

24 november 2014 om 16:48

Lijkt me overdreven. El Ahmadi is totaal geen type voor dat soort smerigheden, dus geloof niet in opzet. Vind hem overigens weer geweldig spelen dit seizoen, tilt Feyenoord echt naar een hoger niveau!

24 november 2014 om 17:04

Ruiz: Helemaal mee eens.
De ophef van Fox is zoals gewoonlijk weer waar overdreven.
En El Ahmadi speelt zeker erg sterk vooral in combinatie met Clasie.
Die 2 vullen elkaar goed aan en laten elkaar en de rest van het team ook beter spelen.

24 november 2014 om 17:07

Gewoon in beroep gaan en tegen psv speelt tie gewoon, ookal maakt dat verder niets uit voor het resultaat want verliezen doen ze toch tegen psv

24 november 2014 om 17:11

Haha, het vertrouwen is er zo te zien bij de PSV supporters!

24 november 2014 om 17:15

Memphis 7 Dat dacht jij ook toen psv naar Zwolle, Heerenveen en Groningen ging. Je zit er wel vaker naast. El almadhi moet spelen ervaring op het middenveld in zon wedstrijd is een must. Kijk er erg naar uit verwacht een gelijkspel.

24 november 2014 om 17:23

Neut, uit is nooit een zekerheidje, thuis gaan we alle 17 wedstrijden thuis winnen

24 november 2014 om 17:30

Jullie hebben thuis nog alles gewonnen, wij hebben uit nog niet verloren. Jullie hebben de meeste doelpunten voor, wij de minste tegen. Jullie aanval is beter, onze verdediging en middenveld zijn licht in het voordeel. Je zou dus een redelijk gelijkopgaande wedstrijd verwachten masr ik denk dat Feyenoord net als vorig seizoen gewoon gast winnen.

24 november 2014 om 17:53

Ik heb El Ahmadi nooit betrapt op een smerige overtreding. Volgde hem veel bij zijn eerste periode van Feyenoord en Aston Villa!

24 november 2014 om 19:44

@ pedro,

PSV heeft wel maar iets meer doelpunten meer tegen, terwijl ze er veel meer gescoord hebben. Bovendien vind ik de keeper van Feyenoord licht beter dan die van Psv, evenals de verdediging. Het middenveld daarentegen is absoluut niet beter. Als je de namen Hendrix, Maher, Wijnaldum en Guardado tegenover de namen Toornstra, Vilhena, El Ahmadi en Immers zet vind ik ze bij PSV toch iets sterker eerlijk gezegd. De enige linie die duidelijk verschilt is de voorhoede, die is bij PSV sterker. Het ontloopt elkaar desalniettemin weinig.

PSV heeft het traditiegetrouw iets makkelijker tegen Ajax en wat moeilijker tegen Feyenoord (al gaat dit al niet meer volledig op de laatste jaren). Ik verwacht daarom een spannende wedstrijd. Feyenoord zal er volle bak ingaan, ik hoop dat mijn club dat ook doet. Persoonlijk denk ik een 2-1 overwinning of een gelijkspelletje. Ga er niet vanuit dat PSV in eigen stadion verliest zoals vorig jaar. Het belooft echter een mooie pot te worden!

24 november 2014 om 20:20

Hendrix, Maher, Wijnaldum, Guardado, Hiljemark of EL Ahmadi, Clasie, Toornstra, Vilhena, Immers.. ik weet wel wat ik liever heb.

24 november 2014 om 22:45

Hms hangt erom, ik dicht het middenveld van PSV meer aanvallende kwaliteiten toe en het middenveld van Feijenoord meer verdedigende. PSV heeft een veel betere aanval en Feijenoord een veel betere verdediging keeper. Ik verwacht een boeiende pot op het scherpst van de snede volgende week.

24 november 2014 om 22:58

Mijn Ajax pakt Psv in maart terug. Dus dan weet je dat alvast, fischer en Milik gaan scoren.

24 november 2014 om 17:02

Het wordt zoals gewoonlijk weer zwaar overdreven door Fox.
Een schorsing zou zeker niet terecht zijn.
Gelukkig kan hij tegen PSV zeker mee doen want Feyenoord zal zeker in beroep gaan als hij een onverdiende schorsing krijgt.

24 november 2014 om 20:59

Nou, zit net die beelden te bekijken bij fox (kwam toevallig voorbij) maar jeetje, ziet er best bewust. Hij kijkt niet op of om alsie er gewoon op stapt. Echt belachelijk. Die gaat echt wel een (zeer terechte) schorsing krijgen natuurlijk!

Das sowieso al weer zoiets. Er is ruimte zat om er omheen te lopen en hij moet precies over (op) die jongen heen stappen.

Edit: bij VI zeggen ze het ook nu, duidelijk bewust.

24 november 2014 om 21:29

aan jouw ongenuanceerde haatreactie kan ik direct zien welke clubvoorkeur jij hebt.
Ik heb het even in je profiel gecheckt en inderdaad een ajacied.

25 november 2014 om 00:24

ongenuanceerde haatreactie? wat is er haat en ongenuanceerd aan dan? fantastische speler die El-amhadi maar dit is echt kinderachtig van hem. Gewoon nog even op het been van je tegenstander staan. Dat is niet echt professioneel te noemen. Hoeft geen 5 wedstrijden schorsing te zijn maar 2 waarvan 1 voorwaardelijk ofzo. Hij doet het gewoon duidelijk bewust. Is gewoon smerig.

25 november 2014 om 17:07

het was een ongelukkige actie maar verder niets aan de hand.
Ook de tuchtcommissie heeft dat inmiddels zo beoordeeld en ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb zelf niet gezien wat er is gebeurd, ik zag alleen dat El Ahmadi die Gosens naar buiten wou rollen zodat ze verder konden voetballen.

Naar mijn mening mag er ook opgetreden worden tegen het spelbederf wat FC Dordrecht tot aan de 1-0 deed. Ze waren vanaf minuut 1 aan het tijdrekken en knuffelen met het gras. Dit om de snelheid uit het spel van Feyenoord te halen.

Je zag spelers steeds vaker gefrustreerd reageren als ze bij Dordrecht weer eens op de grond lagen te kermen. Als Feyenoord vervolgens de bal buiten de lijnen werkte en de arbiter bij de spelers was hadden ze geen verzorging meer nodig en konden ze weer verder voetballen.

Als El Ahmadi een schorsing krijgt lekker in beroep gaan zodat hij er zondag gewoon bij is. De enige wie ik trouwens over dit voorval heb gehoord is RTV Rijnmond, ik heb het niet waargenomen in het stadion of de samenvatting van de wedstrijd. Ook heb nog nergens beelden gevonden van het voorval..

24 november 2014 om 16:21

Dat spelbederf heb je altijd, hoe vervelend het ook is. Het staan op iemand zijn been en hem daarna naar buiten proberen te rollen is smerig, daar mag je best een schorsing voor krijgen.

24 november 2014 om 16:23

@teunteun

Daarom moet er ook tegen worden opgetreden hè.

Het op iemand zijn been staan is inderdaad not-done. Het naar buiten rollen was gewoon begrijpelijk. Iedereen liep zich een partij te ergeren aan de manier van spelen van Dordrecht, continue naar de grond gaan alsof ze zwaar geblesseerd waren.

Hun kwamen niet om te voetballen..

24 november 2014 om 16:26

Komt goed van pas he.

24 november 2014 om 17:05

dat zou jullie wel goed uitkomen maar hij ging niet expres op zijn been staan dus een schorsing zou belachelijk zijn.

24 november 2014 om 17:13

Dit was wel tijdrekken vanaf de eerste seconde. Vanaf het begin van de wedstrijd werd al elke gelegenheid aangepakt om tijd te rekken. Pas aan het eind gaf Wiedemeier een gele kaart aan de keeper, die daarna nog rustiger ging doen, omdat hij weet dat hij toch geen tweede kaart krijgt.
De speler lag tegen de zijlijn. El Ahmadi rolde hem buiten de lijnen (ong. 50 cm)
Hierna rolde de speler terug onder de ogen van de scheids die dit goed vond?
Aan de verzorger vroeg hij toen om snel buiten de lijnen te gaan.
Vanaf de tribune was niet te zien dat El Ahmadi nog iets anders deed.

24 november 2014 om 17:49

Deed Dordrecht in de Arena ook. Zuivere speeltijd was die wedstrijd denk ik 25 minuten. En dan zeggen dat ze aardig gespeeld hebben omdat ze lang mee konden doen. Gek he als die bal nooit in het spel is.

24 november 2014 om 18:35

Wat wil je er aan doen? Telkens geel trekken voor 'spelbederf'? Met de huidige regels van gele kaarten, 5--9-10 ben je aan het eind van het seizoen al je spelers kwijt.

24 november 2014 om 18:35

Hmwa, vind El Ahmadi nou niet een speler die het verschil maakt. Vilhena zou toch op zijn plaats kunnen starten? Maakt qua voetbalvermogen niet veel verschil. Mocht Guardado ontbreken zou dat wel een behoorlijk verschil op het middenveld zijn.

24 november 2014 om 19:32

Vilhena is de zwakste middenvelder bij Feyenoord. El Ahmadi is vele malen beter. Vilhena is ook geen basisspeler meer, terwijl Karim heel belangrijk voor Feyenoord is.

24 november 2014 om 20:03

Misschien wel een goed idee. Wordt het voetbal aantrekkelijker.

24 november 2014 om 21:04

@teunteun

Dat komt omdat El Ahmadi ook geen speler is die het verschil kan maken. El Ahmadi is een stofzuiger op ons middenveld, heeft een enorm loopvermogen, verricht veel verdedigend werk en is erg goed in de combinatie.

Niet te vergelijken met Vilhena naar mijn mening, Vilhena is een veel aanvallender ingesteld type. Ik denk dat je tegen een PSV beter een El Ahmadi in je team kan hebben dan een Vilhena.

@calafel66

Tja, iemand is het slachtoffer natuurlijk. Concurrentie op het middenveld is moordend. Dit is ook goed voor Vilhena, hiermee zal hij later ook te maken krijgen. Hij heeft nooit echt hoeven te werken voor zijn plekkie, want toen hadden we een speler als Singh of Vormer op de bank zitten. Dat is natuurlijk niet echte concurrentie voor Vilhena naar mijn mening.

@tommymator

Als een club als Dordrecht alleen maar komt om tijd te rekken en het spel te bederven mogen ze van mij per direct terug gezet worden naar de Jupiler League.

Trek maar geel voor tijdrekken in de 10e minuut, of toon ballen en trek een 2e geel voor tijdrekken. Misschien dat ze er dan mee stoppen.

24 november 2014 om 19:16

schandalig van el ahmadi, voor hetzelfde houdt Gosens een hele nare blessure aan over.
Er is maar 1 straf en dat is 9 wedstrijden schorsing, zonder enige coulance.
Zulke naar en zwaar onsportief gedrag moet verbannen worden van het voetbalveld, en dan geldt alleen zeer hard optreden tegen dit soort tuig. Knvb nu een voorbeeld stellen!!!

Zou terecht zijn denk ik, al zou Feyenoord toch sowieso beroep kunnen aantekenen waardoor ie er zondag toch bij is???

Offtopic: Weet iemand of Muntari van Milan ook wordt vervolgt? Dat was nog een veel smeriger actie gisteren....??

24 november 2014 om 17:06

Het zou zeker niet terecht zijn ondanks al de overdreven ophef die Fox er van maakt.
Van Muntari heb ik niks oer een schorsing gelezen maar dat kan misschien nog komen.

Waarom stemmen zoveel mensen opeens dat hij niet zou moeten worden geschorst? Ik zie feyenoord ook liever met el ahmadi tegen psv spelen maar dit was gewoon heel smerig. Mensen leer eens een objectief oordeel te geven!

24 november 2014 om 17:07

Omdat er heel weinig aan de hand was en laat ze maar bewijzen dat hij het expres deed.

24 november 2014 om 18:20

Maakt toch niet uit of t expres is? Een overtreding is n overtreding, of t nou per ongeluk is, lomp gedrag of met opzet?

Heb t niet gezien overigens, dus ik oordeel niet over deze aktie.

24 november 2014 om 18:24

om een overtreding achteraf te bestraffen maakt het wel degelijk uit of het expres was of niet.

24 november 2014 om 18:41

Een overtreding zonder opzet wordt nooit achteraf bestraft. El Ahmadi gaat hier zeker niet voor geschorst worden, er was namelijk niet zo heel veel aan de hand en hij zou zoiets zeer zeker niet met opzet doen.

25 november 2014 om 09:45

Ik bedoelde eigenlijk tijdens de wedstrijd, maar dat achteraf wist ik niet. Weer wat geleerd (y)

Geweldig nieuws voor mij als PSV fan wanneer hij geschorst word. Een directe versterking gebleken voor Feyenoord en samen met Clasie misschien het beste koppel op het middenveld uit de eredivisie. Verbaasd mij dat hij zo snel terug is naar de eredivisie.

24 november 2014 om 16:24

@storing

Als hij geschorst word gaat Feyenoord 100% zeker in beroep zodat hij er tegen PSV bij is. Dus juich maar niet al te hard hè.

24 november 2014 om 16:27

Haha en jij denkt dat El Ahmadi er niet bij is? Feyenoord tekent sws beroep aan, puur om het feit dat El Ahmadi tegen PSV dan gewoon kan spelen!

24 november 2014 om 16:44

Persoonlijk vind ik dan, dat als je (of dat nou een feyenoorder is of ajacied of psv-er) zoiets doet, je gewoon je muil moet houden en je straf moet accepteren. Ik zie dat hoger beroep
dan ook als een soort van competitievervalsing. Mja met of zonder, we moeten gewoon winnen thuis..

24 november 2014 om 17:09

Eventueel hoger beroep tegen een onterechte schorsing is niet meer dan logisch.
En wie er gaat winnen zullen we wel zien, ik verwacht voor beide partijen een moeilijke wedstrijd met weinig doelpunten.
Hopelijk natuurlijk met een overwinning voor Feyenoord.

24 november 2014 om 17:30

Ik ben blij dat PSV met Guardado kan spelen zodat we gaan zien wie de beste is,jij vindt t leuk als Feyenoord schorsingen en blessures zou krijgen dus... Blijkt maar dat ze in Eindhoven banger van ons zijn dan andersom

24 november 2014 om 17:43

Hoe kom je erbij dat ik het leuk vind als Feyenoord blessures heeft? Blessures zijn wat anders en dat gun je niemand. Een schorsinkje op ze plaats is wat anders. Verder hebben wij de punten keihard nodig en kunnen we ons geen puntverlies veroorloven. Ik kies dan eerder voor een Feyenoord zonder El Ahmadi ja.
Edit: En verder spreek ik helemaal niet voor heel Eindhoven

24 november 2014 om 18:15

Dus toch angstig hoop op een mooie pot met de beste spelers van dit seizoen tegenover elkaar,Depay,Clasie,Guardado,Wijnaldum,Toornstra en El Ahmadi beste aanval tegen beste verdediging. Wordt een mooie pot met uiteraard de 3 punten mee naar Rotterdam.

Achja dan gasn ze toch in beroep speelt die nog steeds tegen psv

Is hier een filmpje of iets van? Dit is mij echt totaal ontschoten.

Verder zou dit verschrikkelijk nieuws zijn voor Feyenoord. Mocht er een schorsing volgen dan zou ik sowieso in beroep gaan. Dan kan hij tenminste mee doen tegen Psv. Kan me nog goed herinneren dat hij een aantal jaar geleden daar prachtige goals heeft gemaakt (:.

Als hier een schorsing voor komt maakt de knvb zich compleet belachelijk, misschien ben ik niet 100% objectief, want ik stond ook te lachen en te juichen toen Karim Gosens eruit probeerde te gooien. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je hiervoor al mensen gaat schorsen, ik kan me op geen manier voorstellen dat hij expres op zijn been is gaan staan. Dordt was al van begin af aan tijd aan het rekken en aan het vallen en zuigen. In de hoofdrol filip Kurto en het leek ze nog bijna te gaan lukken ook terwijl ze 90 minuten lang niet in spel voorkwamen. Dan zou ik als speler ook een keer klaar zijn als er weer eentje blijft liggen.

24 november 2014 om 17:10

Je hebt groot gelijk hoor, een schorsing zou belachelijk zijn.

24 november 2014 om 19:18

schorsing van 9 wedstrijden is normaal tegen dit soort vuile overtredingen. Gewoon het heel doelbewust ernstig letsel willen toebrengen. Misschien moeten we als supporters aangifte tegen el ahmadi doen, want dit is gewoon doelbewuste mishandeling van een ander persoon.

24 november 2014 om 20:31

Goeie grap Mr.Bean! Wat een idiote reactie zeg. Volgens mij heb je het niet eens gezien, want er was echt helemaal niets aan de hand... dit soort ongelukjes gebeuren en moet je nu niet groter maken dan dat het is. Het was niet eens zo erg dat Studio Voetbal het er niet eens over gehad heeft en het niet eens in de samenvattingen voor komt. Maarja ik zie jou wel vaker rare provocerende reacties neerzetten. Get a life zou ik zeggen.

24 november 2014 om 21:35

ongelukjes? tsja als je bewust op een been gaat staan en een ongelukje noemt, dan moet je toch echt eens naar je laten kijken.
Er komt niet voor niets een onderzoek en dat is natuurlijk meer dan logisch. Eigenlijk is Dordrecht benadeeld doordat el ahmadi geen rood kreeg.
hard aanpakken.

24 november 2014 om 21:44

En hoe weet jij zo zeker dat het geen ongelukje was? De expressie op het gezicht van El Ahmadi sprak boekdelen, hij wist niet eens wat er gebeurde. Maar de KNVB kan toch niets met zulke beelden, het is niet zo dat het zo overduidelijk was dat Karim gelijk geschorst moet worden.

24 november 2014 om 22:42

we zullen zien hoe de Knvb gaat oordelen. Een goed voorbeeld stellen lijkt mij meer dan rechtvaardig

Gewoon meteen in beroep gaan, dan is er geen uitspraak voor zondag.

Knvb spreekt schorsing uit Feyenoord in beroep Ahmadi zondag aanwezig.

ik snap dit buiten de lijnen rollen nooit, het ziet er heel aso uit en als de scheidsrechter het ziet legt hij het spel toch wel stil

Ik dacht toen ik de samenvatting zag, dat inderdaad vlak voor de rode kaart van Peersman dat ik een Dordrechtspeler naar de grond zag gaan. Was dat de bewuste actie? Als El Ahmadi dit daadwerkelijk gedaan heeft dan verdient hij een schorsing.

24 november 2014 om 16:41

Dat was niet dat moment.

24 november 2014 om 17:03

Ok, bedankt voor de reactie. Dan heb ik het bewuste moment niet gezien.

24 november 2014 om 17:11

Volgens mij zat het ook niet in de samenvatting op Studio Sport.

24 november 2014 om 18:12

Dan heb ik zeker weten het moment gemist.

24 november 2014 om 18:29

En het feit dat het niet in de samenvatting zat spreekt ook in het voordeel van Karim. Blijkbaar vond de redactie van Studio Sport het ook niet de moeite waard om het in de samenvatting op te nemen. En als zij het een zware overtreding vonden zouden ze het zeker in de samenvatting hebben opgenomen en zouden Jack van Gelder en Jan Mulder het op zondagavond laat nog 1000 keer herhaald hebben.

Gewoon in hoger beroep gaan dan kan hij nog meedoen tegen PSV. Tegen Excelsior, AZ en Nac moet het ook met Vilhena kunnen. Dan is Karim ook mooi fit vpor de krakers tegen Sevilla en Luik.

Hij keek niet eens toen hij op zijn been stond dus vindt het lastig om te zeggen dat dit bewust gebeurde. Ik verwacht dan ook gewoon vrijspraak. Mocht blijken dat hij het wel bewust deed dan mag een zware schorsing volgen.

24 november 2014 om 17:12

Het is alleen moeilijk te bewijzen dat hij het expres deed en Karim is ook niet een speler die dit soort dingen expres doet. Dus vrijspraak is de enige logische en eerlijke beslissing.

24 november 2014 om 17:16

Dan heeft Feyenoord weer als eerste pech, want tot nu toe gebeurde het wel zo.
Hoop ook dat alle ellenbogen van dit weekend beoordeeld worden, anders is het zeer inconsequent.

24 november 2014 om 18:48

Uhm dan kan jij niet rekenen. Als de KNVB morgen uitspraak doet en Feyenoord wacht 3 dagen.. dan gaan ze vrijdag in beroep.. de KNVB heeft dan echt niet voor zondaf uitspraak gedaan!

24 november 2014 om 20:53

Ze werken niet op zaterdag

alle feyenoorders die nu verkondigen dat el ahmadi niet geschorst moet worden vonden de rode kaart en 2 wedstrijden schorsing voor peersman zeker wel terecht? beetje met 2 maten meten want el ahmadi verdiend op zijn minst een gelijkwaardige straf

Normaal gesproken hoort dit gewoon een schorsing te zijn.

Beter niet hoop dat aan beide kanten de beste meedoen zondag, dan wordt het een echte topper!

24 november 2014 om 18:13

Precies, beide teams op volle sterkte zien zou toch het leukste zijn.

Hij speelt toch wel tegen Psv. Als hij een schorsing krijgt dan gaat Feyenoord gewoon in hoger beroep waardoor de schorsing over het weekend getild gaat worden en wat dus betekend dat hij er tegen psv gewoon bij is.

No Stress

Ja, natuurlijk is een schorsing terecht. Hij is gefrustreerd omdat het nog 0-0 staat tegen Dordrecht. Deze actie was dus zeker niet omdat hij lekker wilde voetballen. Als dit mag, zou ik niet weten wat wel zou mogen.

24 november 2014 om 18:23

Dus jij kan zo zien dat hij het bewust doet? Knap van je! Meteen je oordeel klaar terwijl iedereen kan zien dat hij niet eens kijkt. Het komt je blijkbaar wel erg goed uit dat hij dan niet zou meedoen tegen jouw Psv.

24 november 2014 om 19:19

dat is overduidelijk, je kan beter een bril opdoen. Je maakt je nickname waar met het niveau van je opmerkingen.
9 wedstrijden schorsen tegen deze nieuwe suarez.... naar mannetje....

24 november 2014 om 21:40

Het zou je sieren als je eens met argumenten reageert zonder flauwe verwijzingen te maken naar iemands naam. Waarom is het overduidelijk? Ik heb de beelden een aantal keren gezien en zag inderdaad dat hij op zijn been landde maar had zelf de indruk dat het onbewust gebeurde. Ik ben hier heel objectief in. Zoals al in een andere reactie van mij te lezen is mag hij zwaar geschorst worden als ze kunnen bewijzen dat het een bewuste actie is geweest.

24 november 2014 om 22:43

als je volwassener zou reageren dan zou dat niet hoeven.
Maar goed, knvb zal deze mishandeling beoordelen.

25 november 2014 om 00:39

@mallepietje

Kijk die beelden nu eens terug. Gosens ligt op de grond. In eerste instantie weinig aan de hand. El amhadi gaat in plaats van rustig om de man heen te lopen, over de man heen stappen. Stapt echt wel bewust op zn been, want hij trekt zn voet niet meteen terug als hij erop stapt. Sterker nog hij kijkt niet eens op of om, om vervolgens ook nog aan gosens te gaan lopen duwen zodat hij buiten de lijnen rolt.

Dat buiten de lijnen rollen kun je dan nog door de vingers zien. Daarbij gebeurt niet zoveel en leidt niet tot gevolgen voor Gosens. Maar dat op het been staan is gewoon duidelijk een smerige actie. Als je gewoon kijkt, zonder je feyenoord bril op te zetten zie je echt wel dat hij dit bewust doet. Moet hij gewoon niet doen. Domme actie! 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk ofzo. Dat lijkt me genoeg.

25 november 2014 om 08:06

@bean77: Volwassen reageren? Ik kom met argumentatie waarom ik de indruk heb dat het niet bewust is. Meteen een oordeel klaar hebben, dat is pas echt volwassen!

25 november 2014 om 08:08

@arwinos: Zonder Feyenoord bril? Zoals al eerder aangegeven ben ik hier in tegenstelling tot anderen heel objectief in. Heb zelf niet de indruk dat het bewust was en geef hierboven ook aan dat mocht het wel bewust zijn gebeurd dat een zware schorsing mag volgen. Dat jij het wel meteen ziet dat het bewust is vind ik persoonlijk knap.

wat een hoop mensen vergeten is dat wanner er een schorsing volgt en feyenoord in beroep gaat dan zijn ze bij de bond ook niet achterlijk dat ze dat enkel doen om de topper mee te kunnen doen en dan volgt hoger beroep in een spoedzaak op vrijdag of zaterdagochtend is al eens vaker gebeurd in t verleden en dan is tie alsnog geschorst en terecht als ie zoeits gedaan heeft. allemaal in het voordeel van ajax en psv dit

24 november 2014 om 19:13

Ik hoop het! Zou niet meer dan terecht zijn ook natuurlijk.

Schorsen op basis van tv beelden is competitievervalsing. Te vaak al gezien dat soortgelijke gevallen verschillend behandeld worden. Wel / geen onderzoek, wel / geen straf. Complete willekeur.
Laat El Ahmadi maar lekker meedoen tegen Psv. De scheids en zijn hulp hebben zijn "overtreding" niet gezien, dus dan komt hij goed weg als het aan mij ligt.
Straffen op basis van tv beelden moet vanaf volgend seizoen maar gebeuren tijdens de wedstrijd door de zevende man in zijn busje.

24 november 2014 om 19:21

mishandeling moet gewoon bestraft worden. Hoezo competitievervalsing? Als el ahmadi een paar hersencellen zou hebben dan zou hij niet overgaan tot het bewust mishandelen van een andere speler. Knvb moet hier gewoon een daad stellen door te laten zien dat ze Feyenoord niet voortrekken tov andere clubs.
Peersman zou 3 wedstrijden krijgen, dus deze is minimaal 9 wedstrijden waard.

Als de Knvb een beetje onpartijdigheid laat zien dan geven ze hem morgen de schorsing van minimaal drie wedstrijden en handelen ze het beroep gewoon vrijdag nog af. Compenseert weer voor de gele kaart die Clasie expres pakte zodat hij de vorige wedstrijd was geschorst en geen risico voor PSV meer liep. En als Feijenoord echt laat zien een fatsoenlijke club te zijn accepteren ze het voorstel gewoon meteen!

Het zag er meer wat onhandig uit dan bewust. Dus ik verwacht hoogstens een voorwaardelijke schorsing. Maar met de knvb weet je het maar nooit.

En daar hebben we de Knvb weer de grootste maffia op deze planeet, niets aan de hand gewoon een irritant ventje van dordrecht die weer in het veld ging liggen en sowieso bestraft had moeten worden, gewoon in beroep gaan en winnen in Eindhoven, we weten nou wel dat de Knvb ons niet als kampioen wil hebben, elk jaar hetzelfde liedje.

24 november 2014 om 20:24

Winnen in eindhoven?? Grapjas. Flink klop krijgen

Het zal mij echt een zorg zijn of hij aankomend weekend wel of niet tegen PSV in het veld staat, maar wat steken er hier weer veel mensen hun kop in het zand. Wel moord en brand schreeuwen als er bij een concurrerende club zoiets voordoet, maar nu een vent zijn en gewoon toegeven dat Ahmadi een schorsing verdiend is er niet bij.

De beelden spreken voor zich en een schorsing lijkt mij hier op zijn plaats. De zwaarte van de straf moet de Knvb maar verzinnen. En of Feyenoord hier dan tegen in beroep wil gaan moeten ze helemaal zelf weten.

25 november 2014 om 00:41

Inderdaad! snap niet dat sommige mensen met droge ogen durven te beweren dat er niets aan de hand is. Echt belachelijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren