Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Oud-speler fileert Liverpool: ‘Ik maak me nu echt ernstig zorgen als fan’

Laatste update:

Liverpool deed vorig seizoen tot de slotfase van het seizoen mee om de landstitel in Engeland: uiteindelijk moest men die echter aan Manchester City laten. Vervolgens verkocht de club Luis Suárez en raakte Daniel Sturridge al vroeg geblesseerd. De aankopen doen het nu niet goed en zondag verloren the Reds met 3-1 bij Crystal Palace. Een teleurstellende twaalfde plaats is het gevolg en dus maakt Jamie Carragher zich zorgen.

/

Carragher speelde van 1996 tot 2013 voor Liverpool en nam daarna afscheid van de voetballerij. Hij vindt het sneu om te zien, hoe zijn club het zondag deed. “Liverpool wordt niet geklopt op kwaliteit, ze worden gewoon weggepest in wedstrijden. Ze worden op enthousiasme geklopt. Als fan is dat het ergste wat je je team kunt zien overkomen: dat ze zwak zijn en weggepest worden. En dit is niet de eerste keer”, verzucht Carragher.

“Er is geen leiderschap, dat was vorig seizoen tegen het einde ook al zo en dat kostte de club de titel. Ze kregen ook vijftig goals tegen. Met het uitgegeven geld is dat niet op orde gebracht en ik maak me nu echt ernstig zorgen, als fan. Er lopen geen kerels rond in het elftal. Er is niet voldoende organisatie. Je kunt niet altijd goed spelen, maar soms moet je de resultaten eruit slepen. Een wedstrijd zoals die van zondag is het perfect voorbeeld daarvan. Maar het lukt Liverpool zelden om zwak te spelen en tóch te winnen”, aldus Carra.

Deel jij de zorgen van Jamie Carragher?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veel geld uitgeven aan matige spelers, daar staat Liverpool al jaren bekend om. Zo zonde dat er blijkbaar totale koekwousen in het bestuur zitten die maar instemmen met een berg geld voor een speler die vrij weinig voorstelt. Het is dat ze een geldschieter hebben, anders was de club allang aan het uitsterven. Heel erg zonde om te zien. Gelukkig hebben we afgelopen 2/3 jaar wel kunnen genieten vind ik, met als hoogtepunt vorig seizoen.

Ze hadden beter moeten inkopen, je had misschien maar 2 goede aankopen nodig. Het gemis van Sturridge werkt ook al niet mee, maar met hem erbij is het niet realistisch om te denken dat de problemen spontaan verdwijnen. Edit: En het verkopen van Agger, het niet opstellen van Agger, snapte ik ook al niet, toch een betere verdediger dan Skrtel. Maargoed, dat kan ook niet meer veranderd worden.

24 november 2014 om 12:23

30 miljoen aan lalalala, 20mil aan balo ook 20mil aan markovic , iets rond de 7 mil aan lambert, 15mil aan emre can pfffffff zucht

24 november 2014 om 15:41

Ik snap het aankoopbeleid wel. Echte toppers willen niet meer naar liverpool (zie alexis) dus moeten ze subtoppers halen die zich ontpoppen tot toppers zoals Suarez en sturridge. Wat ik dan niet begrijp is dat ze markovic geen basisplaats geven waardoor hij zich niet ontwikkelt. Balotelli halen, bijna het tegenovergestelde van Suarez en vervolgens kritiek hebben op lovren. Dit elftal moet toch gewoon weer zien door te groeien? Of dacht men werkelijk dat een luie Italiaans, een uitgerangeerde engelsman, een belofte uit servie en de 20-jarige sterling met sturridge de 50 goals van suarez gelijk al gingen goedmaken?

24 november 2014 om 18:59

Waarom zouden ze niet naar Liverpool willen maar wel naar Arsenal?

Liverpool koopt echter verkeerd in. Ze halen allemaal middelmaat van midden in de 20. Half Southampton leeggekocht, en voor wat? Ze hadden beter een paar echte jonge talenten kunnen halen en een routinier achterin. Als je dan vooral die jonge gasten een paar jaar bij elkaar kan houden heb je een leuk team.

24 november 2014 om 12:28

Inderdaad, het is grappig om te horen hoe Rodgers er zo van overtuigd was dat Liverpool geen 'spurs' zou doen, terwijl dit precies is wat ze gedaan hebben. Hun sterspeler verkopen en daarvoor in de plaats een hoop middelmatige spelers halen in plaats van 2/3 echte toppers. Dat is precies wat Spurs heeft gedaan met de verkoop van Bale en het halen van 7 net-niet spelers en Liverpool doet nu precies hetzelfde met de verkoop van Suarez.

24 november 2014 om 12:39

En in het begin v/h seizoen, na de aankopen van Lallana, Lambert en Lovren:

"they don't have to sell. Southampton have a choice," said a typically haughty Brendan Rodgers when asked if he felt any guilt for poaching three of his opposition's players.

"maybe Southampton's objectives have changed. They were looking to be a Champions League club, I believe."

"i don't have sympathy, no," said Rodgers."it's the nature of it. The players will want to compete at the highest level they possibly can."

24 november 2014 om 13:55

ja die uitspraken zullen hem nu wel achtervolgen. Blijkt maar weer eens hoe groot de impact van Suarez was. Met zo een speler in je team gaat iedereen beter spelen. Ze hebben best goede aankopen gedaan maar niet de aankopen die je verwacht van een club die weer een seizoen wil gaan strijden om de titel. Ze hadden Cavani moeten proberen aan te trekken en een middenvelder (xabi Alonso was een optie geweest) nu hebben ze veel geld gespendeerd aan talenten die niks bewezen hebben en die nu door de mand vallen. Jammer want Liverpool is een prachtige club die gewoon boven in hoort mee te voetballen. Ik ben bang de Europees voetbal een lastig verhaal word.

Klopt natuurlijk, spelers als Agger en Suarez brengen een andere mentaliteit mee dan spelers als Balo, Markovic en Lallana. Op den duur zal het er wel uitkomen, echter blonk Liverpool afgelopen transferperiode vooral uit in het halen van spelers die voorlopig bij de hand moeten worden genomen. Daarnaast wordt een speler als Balo volledig verkeerd gebruikt door Rodgers natuurlijk, al zal ook hij beter renderen met een Sturridge om zich heen.

Er loopt daar echt ontzettende middelmaat rond en ik verwachtte meer van Lovren.

Door te zeggen dat er geen kerels rond lopen deel je toch wel een flinke sneer uit aan Gerrard. Hij heeft verder wel gelijk, alleen had niemand van tevoren kunnen voorspellen dat het zo slecht zou lopen. De keeper is niet top, de verdediging niet solide en bij de rest komt het er niet echt uit. Ik denk dat het aankoopbeleid van Rodgers gewoon heel slecht is. Hij heeft teveel gekocht met oog op de toekomst en te weinig directe versterkingen. En ook nog eens voor heel veel geld.

24 november 2014 om 12:36

Gerrard is toch ook al een tijd niet meer de Gerrard van weleer. Een fantastische mentaliteit, maar ver onder het niveau dat hij ooit had en dat is geen schande. Echter zal het niet aan Gerrard zijn instelling en mannelijkheid liggen. Op dit punt hoeft hij zich niet aangesproken te voelen. Ik denk zelfs dat hij deze mening deelt.

Begint een beetje eentonig te worden die reacties uit Liverpool. Nee er is in ieder geval nog geen beleving in de selectie. Hoeveel spelers heeft Liverpool gekocht in de afgelopen transferperiode? (ik telde er 10) En hoeveel hebben zij verkocht? (ik heb er 15 geteld) Natuurlijk kost het wederom tijd voor iedereen om aan elkaar te wennen en aarden. En dan moet uiteindelijk maar blijken of iedereen ook werkelijk rendement zal hebben. Maar zoals ik het nu zie is het organisatorisch een bende. Want je kan de trainer eruit gooien, maar gooi dan ook de mensen eruit die instemden met alle transfers.

Dat krijg je als je een vechter als Suarez verkoopt en Balotteli ervoor terug haalt, Agger, een man die altijd voorop ging in de strijd en enorm hart had voor de club, weg pest als trainer om vervolgens voor 25 miljoen Lovren te halen die het absoluut nog niet heeft.

Echter zal er weinig veranderen met het huidige team, te veel nieuwe onervaren spelers en dan ook nog je sterspeler bijna de gehele eerste seizoenshelft moeten missen en vervolgens veel te veel druk voor grote talenten als Coutinho en Sterling die natuurlijk nog niet de kar kunnen trekken week in, week uit. Overigens mag Can wel veel meer minuten krijgen wat mij betreft, kan tenminste fysiek mee en is niet bang om op te komen. Een type speler waar Liverpool op dit moment veel meer aan heeft dan bijvoorbeeld Allen.

Hopelijk komt er nog verbetering in, maar ik zie het niet gebeuren.

24 november 2014 om 12:30

Allen was gister samen met Lallana de beste Liverpudlian, Emre Can moest erin staan voor Gerrard.

24 november 2014 om 12:38

Ik heb helaas(of gelukkig) niet kunnen kijken, dus dat kan ik niet beoordelen. Dan is dat misschien de betere oplossing, sowieso zou Gerrard minder moeten gaan spelen, beter voor Liverpool en ook beter voor zijn eigen spel.

Nog meer positieve uitzonderingen gisteren of alleen Allen en Lallana?

24 november 2014 om 13:24

Nee, de wissels, begin opstelling, motivatie... Allemaal flut.

Na deze paar weken kunnen we het nu toch al wel hebben over Spurs 2.0 of niet? Wat een drama is Liverpool opnieuw geworden.

Dat je Suarez mist begrijp ik, Sturridge heeft ook zijn aandeel maar dat de rest opeens niet meer weet hoe ze moeten voetballen.... Echt doodzonde.

24 november 2014 om 12:30

Haha, en die Rodgers maar zeggen dat ze zeker geen 'spurs' zouden gaan doen. Dat is dus precies wat ze wel hebben gedaan!

24 november 2014 om 13:03

Je hebt nu al evenveel verliespartijen als het HELE vorige seizoen. Er is middelmaat, jonge spelers en toekomstgericht gekocht. Ik zie een markovic en een Can wel groeien, maar ze maken niet direct het verschil. Ik vind dat je het momenteel hoe het nu loopt best kan vergelijken met spurs van afgelopen seizoen.

Word zo langzamerhand wel een beetje moe van die Carragher. Als hij nou zelf een topspeler was geweest. Hij moet gewoon nagenieten en dankbaar zijn voor zijn cariere en verder zijn mond houden.

24 november 2014 om 12:34

Het zou een fenomenale prestatie zijn om Carragher geen topspeler te noemen.

24 november 2014 om 12:37

Carragher is een Liverpool legende en is daarnaast altijd een zeer solide en goede verdediger geweest. Hij was niet van de uitzonderlijke klasse, maar zeker wel wereldtop.

24 november 2014 om 12:47

'hij was niet van de uitzonderlijke klasse, maar zeker wel wereldtop.'

Volgens mij spreek je daar jezelf tegen.

Ik vond Carragher, net als bijvoorbeeld een Arbeloa of die johnson die ze nu hebben rondlopen, een speler die vooral blij moet zijn dat ie mag meedoen.

Volgens mij is hij een Liverpool legende omdat ie altijd volop in de strijd ging en hard werkte, maar dat maakt je nog geen goede voetballer. Dirk Kuijt doet dat ook....

24 november 2014 om 18:25

Daar spreek ik mezelf helemaal niet mee tegen. Daarnaast, als jij dat vind, waarom onderbouw je dan niet dat ik mezelf tegenspreek? Uitzonderlijke klasse zijn spelers als Messi, Ronaldo en op Carra's positie spelers als Maldini, Cannavaro etc. Daaronder komt een mooie, grote groep spelers die van wereldklasse zijn. Zij kunnen dus acteren op het allerhoogste niveau en ook daadwerkelijk mee op dat niveau. Dat kon Carragher absoluut.

Over Carra's kwaliteiten: hij hoeft niet te kunnen voetballen, want hij was een centrale verdediger. Dat je hem vergelijkt met Dirk Kuyt, zegt al genoeg over hoe zwak je argumenten zijn. Kan je echt niet beter? Carra kon een man uitschakelen en was tevens iemand die nooit opgaf. Dat maakte hem van wereldklasse.

Misschien moet je ook even beseffen dat dit van een United fan vandaan komt en die niet vaak lyrisch zijn over Liverpool en/of spelers van Liverpool.

24 november 2014 om 12:45

Hij is analist.

Jan van Halst was zelf ook geen absolute topper, maar zegt best vaak wat zinnigs.

Ik ken je niet, maar jij roept hier toch ook van alles op deze site? Ik neem aan dat jij geen topspeler was? Waarom mag jij dan wel wat zeggen over voetbal en hij niet?

24 november 2014 om 12:52

Van mij mag hij roepen wat hij wil.

Hij komt de laatste tijd naar mijn mening alleen heel vaak met negatieve en onzinnige comentaren. Dat stoort mij, als ik zo vrij mag zijn.

Liverpool is volgens mij op dit moment gewoon niet beter en zulke uitspraken van een clublegende maken het er volgens mij niet beter op.

Het is meestal de inzet die Liverpool niet brengt daarom gaan ze zovaak in het laatste deel van de wedstrijd onderuit.

Liverpool heeft tijd nodig. Ze hebben nu een heel nieuw team met een aantal grote talenten. Spelers als Lallana en Can gaan het nog wel waar maken. Dit seizoen zal er alleen geen hoge klassering worden gehaald denk ik.

Begint eigenlijk al bij het kopen van Andy Carrol een aantal jaren terug.
aankopen die Liverpool doet zijn vaak on doordacht lijkt het wel, met uitzondering buiten beschouwing gelaten ( als Suarez, sturridge ).

Te veel geld voor spelers die niet in de Premier League top thuis horen. Jammer, want liverpool is een geweldige club om mee te zien in de CL en in de top van de PL!

24 november 2014 om 14:31

Ik was tot afgelopen zomer altijd wel te spreken over de aankopen van BR. Natuurlijk zitten er altijd spelers bij die het niet waarmaken en waar je uiteindelijk te veel voor betaald, maar veel 'miskopen' in de ogen van anderen zie ik als investeringen die zich binnen een aantal jaar zeer zeker gaan bewijzen. Ik zie Stevie over een aantal jaar best een elftal coachen met spelers als Sturridge, Sterling, Origi, Coutinho, Lallana, Henderson, Can, Moreno ect., die dan allemaal 24-29 jaar zijn. Enige waar ik een beetje bang voor ben is een complete leegloop van talenten wanneer er zo wanhopig slecht gevoetbald blijft worden. Een 12e plaats klinkt dan wel weer een stuk dramatischer dan 5 punten onder de top 4.

Blij dat Balotelli niet speelde, waardoor men eens een keer andere excuses moest zoeken voor het falen van dit Liverpool.

En zo blijkt maar weer hoe moeilijk het vervangen van je beste speler is..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren