Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gaal ziet kansen voor United: 'Maar dan ben ik weer arrogant'

Laatste update:

Manchester United kon maandagavond de top vier van de ranglijst in de Premier League binnen stormen, maar kwam uit bij West Bromwich Albion niet verder dan een gelijkspel en bleef daardoor op de zesde plaats staan. De achterstand op koploper Chelsea bedraagt na acht wedstrijden al tien punten, maar Louis van Gaal sluit een kampioenschap voor zijn ploeg niet zomaar uit.

/

De oefenmeester heeft vertrouwen in het restant van het seizoen. "Het is mogelijk dat wij Chelsea nog gaan achterhalen", zei Van Gaal na het 2-2 gelijkspel op The Hawthorns. "Maar het is moeilijk voor mij om dat te zeggen, want dan ben ik weer arrogant. Maar ik heb het al veel vaker laten zien. Het is natuurlijk niet goed dat we maar twaalf punten hebben na acht wedstrijden. Dat zijn er zeker acht te weinig, maar we speelden nu onze beste wedstrijd van het seizoen."

Voor United wacht nu een loodzwaar programma, met topwedstrijden tegen Chelsea (thuis), Manchester City (uit) en Arsenal (uit) voor de boeg. "In Nederland zouden we zeggen dat dat andere koek is. Ik weet niet of ze dat in Engeland ook zo zeggen. Een ander biscuitje, dat is beter", knipoogde Van Gaal. "We zullen moeten zien of we Chelsea en Manchester City kunnen verslaan. Na twee wedstrijden kunnen we ja of nee zeggen."

Denk je dat Manchester United nog kampioen van Engeland kan worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Succes Louis deze komende weken, het worden zeer zware wedstrijden helemaal als je tegen de mindere ploegen al alle moeite hebt en net met 2-1 wint of zoals gister 2-2 speelt.

21 oktober 2014 om 08:45

Dit is het juiste moment om een omschakeling te maken, ik denk 9 punten de komende 3 wedstrijden

21 oktober 2014 om 12:23

Denk je dat echt?

21 oktober 2014 om 08:46

Maar WBA is geen mindere ploeg, op Burnley en QPR na vind ik de BPL dit jaar vol met goede concurrentie. Vandaar dat ook ploegen zoals Liverpool en Everton hun draai lastig vinden. Denk overigens wel dat Arsenal, Man City en Chelsea er overheen gaan. Liverpool is nog af te wachten maar misschien heeft Balotelli weer zin in een ''why always me''

21 oktober 2014 om 09:43

Arsenal? Die spelen net zo slecht als Liverpool.. niet om aan te zien, hoe ze daar de goals tegen krijgen dat is net zo dramatisch als bij ons.

21 oktober 2014 om 09:52

Arsenal speelt niet dramatisch slecht, alleen hebben ze weer problemen met blessures en Wenger moet gewoon de markt opgaan voor 3/4 spelers, klaar. Liverpool heeft ook weer te maken met dezelfde problemen als vorig seizoen, namelijk de verdediging draait niet. Alleen is het probleem er nu bij gekomen dat je nog zo'n verstandelijk beperkte jongen erbij hebt genaamd Balotelli die meer energie uitgeeft aan de media dan aan zijn prestaties in het veld. Het is te hopen dat de schade beperkt blijft totdat Sturridge terugkomt. Maar vind jij Berahino van WBA geen toevoeging voor Lfc? Jong, Engels en lijkt lekker te draaien in een laagvlieger.

21 oktober 2014 om 10:59

Daar gaat het niet om beste Miele, het gaat om het einde van de rit. Balotelli wordt niet beter, eerder slechter, jullie aanval kan alleen verbeteren als Sturridge terug is of als er iemand gekocht wordt. Welbeck daarentegen...

21 oktober 2014 om 08:53

Gelukkig heeft Louis al vaak genoeg bewezen na een moeizame start te komen bovendrijven met zijn team, zoals hij hier ook zelf aangeeft.

Van Gaal is duidelijk bezig met opbouwen.In het nieuwe jaar zullen we daar resultaat van gaan zien en zal United zich voor de voorronde van de CL gaan plaatsen.Volgend seizoen zal United voor het kampioenschap gaan.

21 oktober 2014 om 09:15

Ik vind dat een realistisch verloop ja. Dit jaar kampioen worden is wat mij betreft een utopie.
Chelsea en City zijn logischerwijs verder en die zijn momenteel simpelweg te sterk.

Als de blessureproblemen nu eindelijk wat minder worden er er wat meer in een vaste samenstelling gespeeld kan worden dan zie ik het de komende weken snel beter gaan.

Je zag gisteren dat het spel op zich al een stuk beter is maar dat te veel spelers echt nog het ritme missen. Herrera zat er totaal niet in, Mata niet, van Persie niet en Januzaj was ook veel te geforceerd bezig.

Van Persie mag overigens absoluut even toekijken van mij. We speelden gisteren eigenlijk gewoon met 10 man/zonder spits tegen een tegenstander die zich lekker in ging graven na een vroege voorsprong.

Wellicht dat Mata en Januzaj ook wel wat minder speelden door van Persie. Die kerel was echt zelden tot nooit aanspeelbaar. Van die 20 voorzetten heeft van Persie er denk ik 1 a 2x in de buurt gezeten. Absoluut onaanvaardbaar.

21 oktober 2014 om 09:23

Wat me gister bij v. Persie zelf ook heel erg opviel, buiten dat hij dramatisch speelde, dat hij ook de hele tijd met z'n koppie naar beneden over het veld aan het sjokken was. Alsof 'ie het zelf ook allemaal even niet ziet zitten.

21 oktober 2014 om 09:38

Inderdaad. Ik vrees dat van Gaal hem niet ineens gaat passeren in een topwedstrijd tegen Chelsea, maar op basis van zijn spel zou eigenlijk iedere manager hem toch aan de kant schuiven nu?

21 oktober 2014 om 09:44

Sammerens

Weet niet of het al tegen Chelsea al gebeurd, maar v. Persie kan dit spel niet lang volhouden. Ook niet bij v. Gaal. V. Gaal heeft laten blijken veel vertrouwen in hem te hebben, maar ook die zet hem na een tijdje zonder pardon op de bank als hij zo doorgaat.

Het is misschien ook wel juist goed om hem nu even in de luwte te zetten. Ik zie hem niet snel de vorm terugvinden nu, dan kan het soms juist even goed zijn om in invalbeurten tegen vermoeide tegenstanders weer even het gevoel te krijgen.

21 oktober 2014 om 09:50

Punt is dat je Rooney ook nog mist tegen Chelsea he. Het lijkt me in deze vorm logisch dat van Persie de persoon is die mag gaan banken zodra Falcao en Rooney ook beschikbaar zijn (uitgaande van een systeem met 2 spitssen).

Zijn geluk is dat Mata ook als een natte krant aan het voetballen is. Dan kan van Gaal er weer voor kiezen om Mata er af te laten voor Rooney en dan toch weer Falcao en van Persie in de spits te zetten.

Tegen Chelsea verwacht ik van Persie weer in de basis. Ik hoop dan wel dat hij echt in de rust gewisseld wordt als hij er weer niets van bakt. Dan maar Wilson er in.

21 oktober 2014 om 10:51

''wellicht dat Mata en Januzaj ook wel wat minder speelden door van Persie. Die kerel was echt zelden tot nooit aanspeelbaar. Van die 20 voorzetten heeft van Persie er denk ik 1 a 2x in de buurt gezeten. Absoluut onaanvaardbaar. ''

Of Van Persie speelde minder door de gebrekkige aanvoer van Mata en Januzaj. Zo kan je het ook bekijken. Verder vond ik dat Di Maria ook een hele zwakke wedstrijd speelde.

Valt me sowieso op dat Van Persie dat iedereen altijd weer zit te bashen op Van Persie. Ik wordt daar echt schijtziek van. Een 4.7 als rating. Kom op zeg! "dramatisch"
Hou op man! Die ene volley ergens rondt de 70 -80 minuut, verraadde toch erg veel klasse van Van Persie. Als die erin was gegaan was hij ineens de held. De schot van Blind ging er wel in, en hij krijgt een 8 en iedereen is lyrisch over hem, terwijl hij afgezien van die mooie goal ook een zwakke pot speelde.

21 oktober 2014 om 11:10

Dus jij hebt de klasse bij Van Persie gezien? Goedzo, dat weet heel de wereld al lang. Hij heeft klasse, maar met één goede volley in de 70e minuut speel je nog geen goede pot he. Ook de beste spelers kunnen een 4,7 halen en een dramatische pot spelen.

21 oktober 2014 om 11:35

Ach zo bedoelde ik het niet met de "klasse van Van Persie". In die volley zag ik de even oude Van Persie terug. Tuurlijk weet ik dat de hele wereld weet dat Van Persie klasse heeft.
Ik zeg niet dat hij goed speelde, maar een 4,7 is echt overdreven. Volgens de meeste hier was hij dus de slechtste man van het veld. Nou, die nominatie zal toch echt gaan tussen Shaw,mata of Januzaj.

Was ook opvallend dat toen Mata werd gewisseld voor Falcao, Van Persie een stuk beter speelde. Van Persie, Rooney en Falcao gaat gewoon een gouden trio worden.

Ik denk dat Van Persie niet meer als diepste spits moet worden gebruikt. Die fysieke gevechten met 2 centrumverdedigers wint hij simpelweg niet meer. Dus gewoon een linie zakken. Gerrard en Pirlo hebben dat ook gedaan ivm leeftijd/fitheid, dus dat is geen schande.

Falcao-----Rooney
---------RVP----------

21 oktober 2014 om 11:51

van Persie behoort het team op sleeptouw te nemen. In plaats daarvan loopt hij er met een negatieve houding bij en is hij eerder een blok aan het been dan een speler die zijn club er doorheen sleurt.

Wellicht dat van Persie ook beter zou spelen als Mata niet zo matig speelde. Voor mij blijft het feit wel dat United (mede door de speelwijze van Wba) enorm veel voorzetten voor de goal heeft geslingerd, en daar zaten zeker goede bij. Van Persie heeft er echter niet 1x goed bijgezeten en daar staat hij wel voor. Zijn volley was zeker klasse, maar dat is wat mij betreft verre van voldoende.

Bij de lage voorzet van Rafael (na combinatie met Januzaj) hoort een topspits hem er gewoon in de tikken. Nu rolde de voorzet maar voorlangs omdat de spits weer eens buiten de 16 te vinden was. Daar reken ik van Persie op af.

Di Maria was gewoon weer 1 van de besten aan United kant hoor. Assist gegeven, kansen zat gecreëerd en zichzelf 2-3x in kansrijke positie weten te spelen maar helaas niet kunnen scoren.

21 oktober 2014 om 13:22

Sammerens, is Falcao ook geblesseerd dan?

21 oktober 2014 om 14:27

Nee, maar hij werd gisteren buiten de basis gehouden vanwege jetlag.

Met deze verdediging word het bibberen tegen Chelsea .... haha

Ze hebben ongeveer alle makkelijke tegenstanders al gehad en nu beginnen de moeilijkere wedstrijden pas. Die verdediging is echt zo ongelofelijk triest. Dat is geen Premier League niveau die verdediging ...

21 oktober 2014 om 09:33

Het is zeker van PL niveau, alleen de samenstelling klopt gewoon niet of ze moeten nog op elkaar inspelen. Ik denk zelf dat het speelt dat ze allemaal te jong zijn, en dat niemand er is met een leider rol. Normaal had ik verwacht dat Jones of Evans deze op zich nam maar die hebben het laten afweten.

21 oktober 2014 om 09:40

Ik vond Rojo gister echt goed spelen hoor, had ] veel intercepties bij de middenlijn en nog een paar sterke duels. Was gister in ieder geval de beste verdediger aan United kant maar 76-F-Side heeft wel gelijk als je het gaat hebben over Rafael, dat is echt een hele matige back.

21 oktober 2014 om 10:25

Rojo is redelijk, maar zou bij Chelsea, City en zelfs Liverpool en Arsenal niet meer dan een leuke bankspeler zijn. Als je ziet dat City Mangala gewoon buiten de selectie laat. Die is in zijn eentje al beter dan de hele verdediging van United bij elkaar.

21 oktober 2014 om 10:40

Maar Rojo komt ook op fysiek vlak nog veel te kort om het op te nemen tegen Kompany, Terry, Cahill en zelfs Demichelis. Als je het zo bekijkt konden ze zich beter focussen op Maicon van porto, die had niet misgestaan bij united.

21 oktober 2014 om 10:44

Vooral tegen Hull City was Mangala geweldig.

21 oktober 2014 om 10:44

Dat is waar en ik ben het ook wel met je eens dat de verdediging tekort komt maar ik denk dat van Gaal in de winter gaat investeren in een verdediger. Enkele opties:

Hummels: speelt momenteel een beetje ongelukkig bij Dortmund maar is net terug van een blessure. Er gaan zelfs al stemmen op onder de fans om hem te laten banken dus die is misschien wel haalbaar.

Laporte: erg talentvol maar hij speelt wel bij Bilbao en die staan er om bekend enorme transferclausules op te nemen in de contracten van hun spelers. Laporte is ook nog jong en zal waarschijnlijk de verdediging niet gelijk bij de hand nemen.

Varane: lijkt mij onhaalbaar, maar mocht het kunnen dan heb je voor de komende jaren een enorm talentvolle verdediger erbij.

Dit zijn natuurlijk bekende namen maar ik ben van mening dat United dit probleem aan kon zien komen en dus hadden ze eerder moeten handelen. Marquinhos speelde erg weinig bij Psg, als ik mij niet vergis speelt hij nu omdat Silva geblesseerd is. Die jongen kan zo enorm goed verdedigen ondanks zijn geringe lengte. Mangala zit zoals jij aangeeft bij City op de bank. Dat had bij United de absolute leider van de defensie kunnen worden.

21 oktober 2014 om 10:53

Ik zie alleen Laporte als een optie. Hummels gaat echt niet een stap terug doen naar united, hetzelfde geldt voor Varane als hij ook naar PSG kan. Maicon van porto moet je eens overwegen, ook een beer en neemt de leiderschap goed op zich. Nou maar hopen dat BMI kan doorontwikkelen met hem.

21 oktober 2014 om 11:57

Zo grappig, dat geroep over 'stap terug naar United' na 1 slecht seizoen.

Borussia staat momenteel 14de in de Bundesliga hoor. In vergelijking daarmee staat United er toch nog steeds een stuk beter voor.

Als het zo doorgaat dan is de kans aanwezig dat United volgend seizoen wel weer CL speelt en Borussia niet. Waarom zou Hummels dan niet een stap hogerop nemen en naar United gaan?

Ze hebben alle relatief makkelijke tegenstanders gehad, maar wat me opvalt is dat ze veel doelpunten tegen krijgen door omschakelmomenten.
Dit komt omdat ze veel ruimte in de rug weggeven en met veel spelers voor de bal spelen en zo dus kwetsbaar zijn.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren tegen tegenstanders die ook graag willen voetballen, want volgens mij komt er dan voor de echte voetballers bij Man Utd: Di Maria, van Persie, Rooney, Mata, Blind, Falcao, enorm veel ruimte om te voetballen.

Mooi en dan vergeten ze nog even te vermelden dat United geen CL of EL speelt anders had hij er nog slechter voor gestaan.

Ik vind het heel mooi dat hij hard faalt na dat gehype rondom hem.

21 oktober 2014 om 09:48

Ik vind dat je je nickname vaak weinig eer aan doet.

Je gaat geheel voorbij het feit dat Louis bij zijn voorgaande clubs altijd een moeizame opstart periode heeft gehad en daarna altijd uiterst succesvol is geweest. M.a.w.weer een veel te vroege conclusie van jouw kant, waar je aan het einde van het seizoen waarschijnlijk weer op terug moet komen. Niet geheel wijs als je het mij vraagt.

21 oktober 2014 om 11:10

Hij is gewoon overrated niks meer niks minder.

Moyes kreeg de zak terwijl hij het met een mindere selectie niet slechter deed en daarom alleen al hoop ik dat hij hard faalt want wat ze die kerel hebben geflikt gaat nergens om en daarbij is Louis een zeer onsympathieke vent in mijn ogen.

Net als jij gisteren dan want tellen kon je niet eens

21 oktober 2014 om 13:21

wijzekip

Hoe kan iemand nou overrated zijn als hij een ware prijzenpakker is bij elke club die hij heeft gecoacht

Het tweede gedeelte is de ware reden dat je hem nu als gefaald beschouwt. Je mag v. Gaal als persoon gewoon niet, maar dat maakt hem niet overrated. v. Gaal zal hoogstwaarschijnlijk het team vanaf de tweede seizoenshelft als een tierelier gaan laten draaien en de prijzen zullen vanaf komend seizoen weer binnen gaan stromen. Zo is het tot dusverre bij elke club gegaan die hij heeft gecoacht, en dat zal nu niet heel anders zijn.

Moyes heeft helaas voor hem de reputatie en status niet die v. Gaal wel heeft. Daarom werd die eruit gegooid en zullen ze v. Gaal de tijd gunnen.

Haha die Van Gaal is lollig. Man United gaat, evenals Arsenal/liverpool, op een flinke achterstand eindigen ten opzichte van Chelsea en Man City.

Van Gaal, Sir Alex, Sir Bobby en alle Man Utd supporters wereldwijd moeten even goed begrijpen dat hun glorie dagen voorbij zijn. Ze zullen vanaf nu 2e viool achter Manchester City in hun eigen stad gaan spelen en het zal een flink aantal jaar gaan duren voordat Man Utd weer eens boven the Citizens zullen eindigen.

Chelsea en Man City gaan de komende jaren de dienst uitmaken in Engeland en misschien is dat ook beter zo. Ik heb helemaal niets met Van Gaal, een goeie manager toegegeven, die ik al door velen overschat vind enkel vanwege zijn nationaliteit. Daar komt ook nog eens bij dat Man Utd bekend staat om haar behoorlijk arrogante supportersgroep(en).

Man Utd heeft sinds het start van de Premier League tijdperk begin jaren 90 altijd het meeste geld van alle clubs ter wereld gehad. Doordat zij toen heersende waren in het nieuwe voetbal tempel dat Engeland was konden zij de meest lucratiefs sponsorcontracten tekenen. Hierdoor heeft Man Utd kunnen werken aan hun merk en sportieve ambities, en hoe meer inkomsten..hoe meer prijzen, hoe meer supporters.

Nu weet ik dat Man City op een heel ander wijze rijk is geworden maar de echte Citizens hebben hier maling aan. Decennia's lang hebben ze als een grijze muis achter Man Utd moeten aanhuppelen. Sinds de komst van Sheikh Mansour zijn de rollen nu omgedraaid en terrecht! Het succes en de supporters van Man Utd kwamen met het grote geld mee, nu is het de beurt aan Man City.

Van Gaal, Rvp, Di Maria en consorten zullen moeten wennen om 2e viool achter Pellegrini, Silva en Aguero te spelen. Een koekje van eigen deeg voor de successupporters die Man Utd zoveel tellen.

21 oktober 2014 om 12:12

Hahahah, ooh wat heb ik genoten met het lezen van jouw stukje haha, vriend je hebt helemaal gelijk!

21 oktober 2014 om 12:18

Bedankt voor jouw profetische voorspelling. De tijd zal het uiteindelijk uitwijzen maar om United voor de komende jaren uit te gaan vlakken lijkt mij nogal voorbarig.

Afgezien daarvan is het wel grappig dat jij aangeeft dat United op eigen kracht de grootste is geworden in Engeland maar het vervolgens terecht gaat noemen dat een andere club het overneemt dankzij hun suikeroompje. Daaruit blijkt eigenlijk al wel dat jouw stuk en voorspellingen voortkomen uit voorliefde voor City.

Het is een gegeven dat supporters komen met succes. Niet voor niets is het hier tegenwoordig vol met supporters van Chelsea, PSG en jawel...manchester City. Of jij jezelf terecht als 'echte' City fan beschouwt kan ik niet beoordelen dus dat zal ik ook zeker niet doen. Wat ik wel zeker weet is dat er hier enkele jaren geleden een stuk minder City fans waren dan nu. Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat het wellicht verstandig is om niet laatdunkend te gaan doen over de supporters van een andere club terwijl je eigen club zelf voller is gelopen met 'gekochte' supporters.

United heeft overigens al sinds 1947 een hoger toeschouwersaantal dan City.

21 oktober 2014 om 13:25

Mooi uitgebreid verhaal.

2 aanmerkingen: 1. Hoezo is v. Gaal overschat als hij heeft bewezen een ware prijzenpakker te zijn met elke team dat hij tot dusverre heeft gecoacht. 2. wacht maar even rustig af totdat v. Gaal met zijn team door de gebruikelijke moeilijke opstartperiode heen is. Denk dat city volgend jaar als weer achter united in de rij moet aansluiten

Moyes had vorig jaar 1 punt minder dan Van Gaal op dit moment, en hij had Liverpool, City en Chelsea gehad.

tussen zeggen en doen ligt een groot verschil maar als je het dan wel wilt doen dan zou ik wel beginnen met wat te veranderen aan de verdediging want daar ligt toch een grote verantwoordelijkheid ! zoals luke shaw speelde is echt belachelijk en de 2 centrale mensen stonden veel te ver van elkaar en zo kwamen er reuze openingen , niet normaal voor een team van louis ! ook gevestigde waarden blijven ondermaats , mata ,van persie...ook al niet normaal ! er is duidelijk wel wat aan het veranderen in MAN U , vooral door Immens dure aankopen, het is een echte koopclub geworden, maar uiteindelijk zal het toch te weinig zijn om bij de eerste 2 plaatsen terecht te komen !

21 oktober 2014 om 14:32

United heeft, zoals elke topclub, altijd grote aankopen gedaan. Normaal gesproken 1 of maximaal 2 per seizoen en gerichte aankopen. Het is duidelijk dat Ferguson te lang heeft geteerd op een kern spelers en niet tijdig door heeft geselecteerd waardoor er nu eenmalig rigoureus te werk is gegaan. Daarbij moet je ook zeker niet voorbijgaan aan het feit dat iedere club weet dat United spelers nodig heeft en daardoor logischerwijs de hoofdprijs verlangen.

Waar velen aan voorbijgaan is dat United dit seizoen al zo'n 10 zelf opgeleide spelers binnen de lijnen hebben gehad, waaronder enkele debutanten. In dat opzicht is United ondanks de grote aankopen afgelopen periode gewoon een voorbeeld voor de rest van de PL.

21 oktober 2014 om 19:11

we mogen nu toch niet dat aantal zelf opgeleide spelers gaan overdrijven hé . het team heeft een grote blessure last gekend en ook waren er grote defensieve problemen en ook daardoor zijn er wissels geweest die er anders nooit zouden doorgevoerd worden . als we uiteindelijk zien wie er nu van de eigen spelers nu echt in de basis staat en we laten de capital one cup wedstrijd buiten beschouwing , want dat is een cup waar door elke club zwaar in gewisseld wordt, wel dan kunnen we echt wel opmerken dat er echt wel weinig eigen jeugdspelers in het team staan en zullen staan dit seizoen !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren