Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het klopt dat ik nog geld krijg van Galatasaray'

Laatste update:

Wesley Sneijder heeft officieel nog een contract tot medio 2016 met Galatasaray, maar de club uit Istanbul zet de contractuele samenwerking zeer zeker op het spel. De middenvelder heeft immers nog drie maanden salaris tegoed van zijn Turkse werkgever. Bij een dergelijke termijn kan een voetballer een transfervrije status bij de wereldvoetbalbond FIFA claimen.

/

“Het klopt dat ik nog geld krijg”, erkent Sneijder vrijdag in De Telegraaf. "Galatasaray is druk bezig de financiën op orde te brengen. Maar ik focus me lekker op Oranje. Mijn management spreekt met de club over een oplossing.” Volgens het dagblad gaat om een achterstallig bedrag van ongeveer een miljoen euro.

Sneijder is een van de populairste voetballers van Galatasaray. Onlangs sprak de directie de hoop uit het contract van de 107-voudig international open te breken, op te waarderen en te verlengen. De onderhandelingen over een langere samenwerking zijn inmiddels stopgezet, al valt niet uit te sluiten dat de partijen in de toekomst weer om de tafel gaan zitten. Sneijder speelde eerder voor Ajax, Real Madrid en Internazionale.

Is Galatasaray de laatste buitenlandse club van Wesley Sneijder?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo zijn salaris verhogen terwijl ze hem niet betalen. Klinkt logisch allemaal

10 oktober 2014 om 07:14

Juvedeef, dit is gewoon totaal niet waar want pas geleden heeft aysal nog gezegd dat alle salarissen gewoon op tijd worden betaald en er geen betalingsachterstanden zijn.

10 oktober 2014 om 07:18

Haha ja rn als hij het zegt is het so maar als Sneijder dit zegt lult hij zeker

10 oktober 2014 om 07:19

Je moet niet alles geloven qat jw hoort hij kan dat zeggwn om rust in de tent te houden..en mondelinge interne afspraken gemaakt hbben

10 oktober 2014 om 07:20

Dus Sneijder liegt volgens jou? Denk toch echt dat hij zelf op zijn rekening kijkt of doe jij dat ook?

10 oktober 2014 om 07:33

Zou ik ook zeggen als ik Aysal was; Sneijder die transfervrij is kan een hele hoop clubs alert maken. En als voorzitter wil je natuurlijk niet op je geweten hebben dat een investering van x miljoen zo de deur uitloopt. Sneijder zou eigenlijk de eerste zijn van wie ze het salaris moeten betalen..

10 oktober 2014 om 08:02

UltraAslan. Hij lekker kritisch kijk jij naar de berichtgeving Als hij het zegt dan is het waar? Nooit eraan gedacht dat Aysal de rust voor zijn club wil bewaren en dus gewoon maar zegt dat alles keurig op tijd betaald wordt? Ik denk niet dat Sneijder hier gaat verzinnen dat hij nog salaris krijgt, waarom zou hij uberhaupt zo'n verhaal verzinnen?

10 oktober 2014 om 08:03

Dus omdat een voorzitter het zegt, is het ook zo? Gelukkig blijken voorzitters in het hedendaagse voetbal de meest betrouwbare personen van allemaal.....

10 oktober 2014 om 08:09

Dus de voorzitter liegt?? Ik denk dat hij toch ook over de documenten beschikt om te kijken wie is betaald en niet?

10 oktober 2014 om 08:09

Vooral aziz yildirim :-)

10 oktober 2014 om 08:26

@keromovic, denk dat Sneijder ook wel over de documenten beschikt om te kijken of hij betaald is of niet

Denk ff na
.
Enerzijds:
Waarom zou Sneijder zoiets zeggen als het niet waar is? Hij maakt zich met deze uitspraken nou niet bepaald geliefd bij de mensen die hem betalen....

Anderzijds:
Waarom zou de voorzitter zoiets zeggen? Misschien om de rust binnen de club te bewaren? Zodat de spelers die zeuren om geld hun mond dichthouden?

10 oktober 2014 om 09:14

Hahaha ja sneijder liegt.
Geef mij een rede waarom hij liegt?

10 oktober 2014 om 09:36

Je hebt gelijk man! Sneijder liegt gewoon want dit komt noooooooit voor bij turkse clubs...

10 oktober 2014 om 09:38

@ ultraslan0344

Jaja en jij leest zeker de fabeltjeskrant.

10 oktober 2014 om 09:56

Klopt. Sorry, moest me bril even afdoen haha.

Het kon uiteraard ook zelfbedachte nieuws zijn, beetje stoken. Haha

10 oktober 2014 om 09:57

Nou laatste jaren ging het juist goed. Alleen nu dus blijkbaar niet..

10 oktober 2014 om 10:38

Het is de een z'n woord tegen dat van een ander. Het zal me eigenlijk niks verbazen als het waar is omdat deze geruchten al langer de ronde doen.

10 oktober 2014 om 11:38

Vind het zo knap dat iedereen zich bezig houdt met waarheidsvinding hier..
Wat dat betreft kan ik maar niet geloven dat iemand 1miljoen (!) in 3 maanden verdienen kan met achter een balletje aan rennen ;

10 oktober 2014 om 12:07

Voorzitters daar liegen wel vaker, kijkt niemand van op denk ik.

10 oktober 2014 om 12:20

Iedereen die denkt dat Aysal geen boter op zijn hoofd heeft, moet een keer het financiele nieuws van de Turkse kranten lezen. Die Aysal geeft struktureel teveel geld uit en denkt geld bij te kunnen drukken oftwel extra aandelen uit te kunnen geven(die twee dingen zijn niet helemaal hetzelfde, maar je snapt vast wat ik bedoel).

Nu heeft Galatasaray een enorm groeipotentieel, dus die begroting kan op termijn nog wel omhoog en het zal allemaal wel goed komen, maar zoals Aysal te werk gaat is niet de manier. Er moet eerst struktureel meer geld binnenkomen en daarna kunnen de uitgaves pas omhoog. Die man zit enorm te gokken met de club en ik zou daar als ik supporter was geweest enorm boos over worden. Ook Galatasaray kan failliet, he?

10 oktober 2014 om 14:27

Je bent ervan op de hoogte dat een Falcao in 3 maanden zo'n 4 miljoen aantikt? Dit bedrag is in de huidige voetballerij echt nog een bescheiden loon..

10 oktober 2014 om 15:27

De topman van volkswagen verdient 16,3 miljoen per jaar voor "wat dingetjes bedenken" dus wat is je punt?

10 oktober 2014 om 16:45

Jij wilde een topman in het bedrijfsleven vergelijken met een voetbalprof....
Mooi man, daar hoef ik niet eens meer met je over in discussie
Je bevestigt mijn punt daarmee al

11 oktober 2014 om 01:08

Die topman, heeft waarschijnlijk veel minder media aandacht als een voetbal speler.

En dus minder privacy

10 oktober 2014 om 10:12

Haha verrassend denk, problemen met geld in Turkije.. Kan een aardig lijstje samenstellen met spelers die gezeik hadden met geld in dat land. Maar ondertussen mag je niet zeggen dat het een corrupt zootje is daar.

10 oktober 2014 om 15:39

Ja joh haal maar 2 zaken door elkaar.

Wat heeft het laat betalen nou met corruptie te maken?

Als jij je rekening te laat betaalt noem ik jou toch ook geen crimineel?

10 oktober 2014 om 10:41

Ik keek afgelopen weekend samenvattingen van Turkije.. alle stadions waren barst leeg en zelfs een club als Fenerbahçe speelde nog geen eens in half kwartet publiek. Toch proberen sommigen te beweren dat ze beste voetbal liefhebbers hebben in een land als Turkije.. schei uit!

Snap niet wat Wesley Sneijder daar doet, dan alleen maar even cashen daar. Zo'n jongen kan nog makkelijk in Duitsland of Engeland aan de bak.

10 oktober 2014 om 10:43

Het is net de Spaanse Primera Division, gaat altijd tussen Fener, Gala en Besiktas. Hoop dat hij in de winter inderdaad zijn biezems pakt en lekker naar een echte voetbal competitie gaat.. waar wij als Nederlanders hem elke week in actie kunnen zien.

10 oktober 2014 om 10:45

Het is net Griekenland, ook altijd problemen met bankrekening overmaken naar de prof voetballers

Eigenlijk had Sneijder het moeten weten waar hij aan begonnen is.

10 oktober 2014 om 10:51

Praat niet zonder dat je iets weet, de supporters boycotten het nieuwe systeem om tickets te kopen de Passolig daarom zijn alle stadions half leeg.

10 oktober 2014 om 13:45

Wat voor supporter ben je dan?

10 oktober 2014 om 16:58

gast bij Turkije heb je een passolig kaart nodig om een stadio binnen te dringen. Dat is een kaart waar al je gegevens opstaan en die 15 turks geld kost je voert je gegevens in en de kaart word opgestuurd naar je huis vandaar dat het leeg is, slimpie

10 oktober 2014 om 15:40

Dit is gewoon typisch Voetbalzone.

Wekenlang lees je niks over de Turkse competitie.

En als er dan iets negatiefs te melden valt staat het er vroeg in de ochten op...

Ultraslan

Jij gelooft alles wat een turk verkondigt in de media. Dat heb ik al vaker gezien bij jou.

Sneijder zegt niet voor niks dat hij nog geld moet krijgen. Galatasaray moet zijn spelers gewoon betalen wat ze hen schuldig zijn. Je gaat een contract samen aan en op tijd betalen valt onder het contract.

Je ziet dat wel vaker in dit soort landen, griekenland, turkije, etc waar ze wel eens problemen hebben met salarissen.

Sneijder krijgt zijn geld en kan beter verder kijken naar een nieuwe uitdaging. Dit spreekt naar mijn mening weinig waardering uit richting Sneijder.

10 oktober 2014 om 08:11

Geen waardering hebben voor een speler? Kom op. Sneijder is een held bij gala. En dan kom jij met zo een opmerking?

10 oktober 2014 om 09:12

Mastero heeft het over waardering vanuit de club mbt zijn salaris.

Juist omdat hij een held is bij de supporters moet je als club zo'n speler koesteren.

10 oktober 2014 om 09:58

spelers koesteren en bestuur gaat niet samen. Dat kennen we ook van de topclubs. Bepaalde voorzitters zien alleen maar euro tekens, :-)

10 oktober 2014 om 11:37

volgens mij was dit het punt van Mastero hier boven!

Wie zegt dat dit verhaal klopt wat de Telegraaf schrijft

10 oktober 2014 om 09:04

Het wordt toch bevestigd door Sneijder zelf?

Zo kennen we Galatasaray weer. Bergen bieden en tieten uitbetalen. Als ze slim zijn maken deze fout niet voor de 100ste keer. Ze slopen op deze manier namelijk het Turkse voetbal.

10 oktober 2014 om 08:12

Gs sloopt het turks voetbal??
Of de oud voorzitter van besitkas, tevens huidoge voorzitter van de voetbalbond meneer tupcu yildirim demiroren en de voorzitter van fenerbahce??

10 oktober 2014 om 08:31

In dit geval gs, aangezien zij ervoor zorgen dat Turkije de reputatie van Griekenland en Bulgarije overneemt door niet te betalen.

10 oktober 2014 om 09:48

Fenerbahce heeft een gezonde financiele boekhouding met uitbetalen van salarissen hoor. Ondanks dat het al een tijdje geen cl heeft gespeeld is de economie beter dan dat van Gala.

10 oktober 2014 om 09:59

Klopt, maar heb het in dit geval over andere aspecten van het slopen van het turkse voetbal. Maar goed dat is achter ons.

10 oktober 2014 om 10:01

Er zijn momenteel gewoon situaties binnen de club die dimgen moeilijk maken. Om nu te zeggen dat gala alles verpest is wel beetje grof.

10 oktober 2014 om 08:52

Ik zou wel in tieten uitbetaald willen krijgen hoor!

On:
Waarschijnlijk zal Gala dit gewoon oplossen, waarom zou Sneijdertje een transfervrij vertrek willen forceren? Hij zal niet meer bij een Europese topclub aan de bak komen, wellicht is een Schalke of een Engelse subtopper een optie, maar daar ligt dan ook zijn plafond. De situatie wordt opgelost denk ik en dat is goed voor Galatasaray, Sneijder en het Turkse voetbal.

Hahahaha dit is echt niet de 1e x dat ze een speler niet betalen en de speler gratis de deur uit liep.. Denk aan Ribéry en recent nog eentje waar ik de naam van ben vergeten.. Ik dacht uit Bosnië ?

10 oktober 2014 om 10:02

Hajrovic

10 oktober 2014 om 14:15

Ja precies, paar miljoen uitgegeven en gratis via achterdeur laten lopen..

Zijn geld komt er heus wel. De waardering die hij krijgt bij Gala en in Turkije zal hij nergens terugvinden.
Het zit financieel inderdaad even niet lekker bij Gala, maar als je er niet enkel voor de centjes bent, maar ook strijd voor de sportieve belangen van het elftal dan moet je als speler soms wel meewerken.

Natuurlijk is het jammer dat dit soort dingen gebeuren, maar mocht hij om deze rede twijfelen over zijn verblijf dan mag hij ook z.s.m. weer vertrekken.
Ik heb liever een speler die voor zijn club vecht en niet voor zijn geld.

10 oktober 2014 om 08:30

Wat doe je er luchtig over. Als iemand je drie maanden niet uitbetaald, dan moet je je eens bedenken hoeveel schade je daarbij kan oplopen. Een echte vent betaalt wat hij belooft. Dat een club in geldnood zit betekent dat ze te weinig rekening hebben gehouden met externe factoren. Amateuristisch als je dan de spelers die je elftal maken, zoiets aandoet. Leren ze bij GS dan nooit van hun Riberyfouten...

10 oktober 2014 om 11:07

Je hebt het over Ribery fouten, maar jij zag Ribery niet eens als een ster speler en niemand had van te voren verwacht dat hij zo ver zal komen, maar ja dat zal overigens niet voor het feit komen dat dit een grote fout van Galatasaray is geweest.

En ga mijn salaris nou niet vergelijken met die van Sneijder. Die man heeft miljoenen op zijn rekening zitten en kan heus wel wachten. Ze hebben in Istanbul een prive chauffeur en betalen geen huur. Als ik een maand niet uitbetaald krijg kan ik mijn huur niet betalen, dus dat je al zo een vergelijking kan maken zegt genoeg.

10 oktober 2014 om 12:00

Het gaat niet om hoeveel hij nog krijgt of hoeveel hij op zijn bankrekening heeft staan het gaat om het principe. Je gaat een contract aan met iemand en daar hoor je jou aan te houden. Daarbij word ook verwacht dat als jij je werkzaamheden uitvoert je daarvoor netjes op tijd betaald voor word. Als je al 3 maanden gewoon doet wat je gevraagd word en daar nog steeds mee doorgaat, maar je krijgt niks betaald zou ik ook even aan de deur kloppen.

En dan kan je zeggen dat die genoeg geld heeft om te overleven, maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat je gewoon betaald moet krijgen op tijd, en het niks te maken heeft met de strijd voor sportieve belangen. Je moet gewoon je afspraken nakomen, als Sneijder dat niet doet dan word het wereldnieuws.

10 oktober 2014 om 09:16

Gohh ik ben benieuwd of jij dit ook zou zeggen tegen je baas.

Neejo, komt wel goed, ik zie mijn geld over een aantal maanden wel verschijnen.
Uiteraard kom ik gewoon elke dag trouw werken en zal ik zeker niet opzoek gaan naar een andere baan daar ik hier zoveel waardering krijg.

10 oktober 2014 om 11:08

En ga mijn salaris nou niet vergelijken met die van Sneijder. Die man heeft miljoenen op zijn rekening zitten en kan heus wel wachten. Ze hebben in Istanbul een prive chauffeur en betalen geen huur. Als ik een maand niet uitbetaald krijg kan ik mijn huur niet betalen, dus dat je al zo een vergelijking kan maken zegt genoeg.

10 oktober 2014 om 11:30

Excuses, ik had je ingeschat op een miljoentje of 5 per jaar

Maar daar gaat het toch niet om, je tekent toch beide een contract. Dan horen zowel de speler alsmede de club zich aan dit contract te houden.

En ik mag aannemen dat er in het contract staat dat er netjes elke maand een x-bedrag overgemaakt dient te worden.

10 oktober 2014 om 12:11

Het maakt geen reet uit wat je verdient, een arbeidsovereenkomst is een arbeidsovereenkomst.

En als je spelers zoekt die vechten voor hun club i.p.v. voor hun geld kun je beter de lokale amateurclub gaan supporten. Daar is de kans (iets) groter dat je zo'n speler tegenkomt.

10 oktober 2014 om 13:37

Wat zijn jullie toch weer aan het janken..
Het is weer gewoon een kwestie van jaloezie dat Sneijder in Turkije voetbalt.

Als hij dan zo graag transfervrij wilt vertrekken dan gaat hij ze gang.
Jullie hebben de clubliefde alleen tussen 2 lippen. Bij ons ligt de clubliefde in het hart.

10 oktober 2014 om 13:38

Als je het allemaal zakelijk moet bekijken dan geef ik je groot gelijk.

10 oktober 2014 om 13:53

haha wat praat jij een poep, jaloezie dat sneijder in turkije voetbalt.........

Maar noem jij is een speler op dan die uit clubliefde ergens speelt in dat mooie turkije (of waar dan ook) en daar geen centjes voor wil vangen??

10 oktober 2014 om 10:27

Ja want hij was ook echt om de club gekomen en niet om het geld.....best bord voor je kop zeg

We moeten binnenkort maar eens met z'n allen wat voedselpakketjes richting Istanbul sturen haha.

Meeste voetballers maken hier geen probleem van. Sneijder zal echt niet in hongersnood lijden ofwat, bovendien is dit wel langer bekend in landen als Spanje, Italie etc. Daar krijg je loon als voetballer meestal wel om de 2 a 3 maanden en in minder mate 4 maanden.
Het is eigenlijk alleen in Nederland zo formeel en goed georganiseerd dus dat je alles netjes op tijd krijgt zonder dat er dingen tussenkomt.

10 oktober 2014 om 10:12

Bizar! Je probeert het gewoon goed te praten als clubs hun verplichtingen niet nakomen. Als Sneijder nu is lekker een maand niet komt opdagen, dan is het zeker een ondankbare k******? Die clubs moeten zich gewoon aan hun afspraken houden! Dit soort clubs ook gewoon straffen door ze Europees te verbannen. Deden ze toch ook gewoon bij Malaga?

10 oktober 2014 om 11:44

Ze worden toch al genoeg gestraft doordat een speler transfervrij kan worden als ie wil. Als Sneijder geen transfervrije status aanvraagt zal hij het dus wel prima vinden en dan hoeft de club toch ook niet gestraft te worden?

10 oktober 2014 om 11:48

Wat een onzin. Er zijn genoeg clubs die hun spelers dusdanig onder druk zetten waardoor spelers niet durven er iets van te zeggen. Er zijn genoeg voorbeelden van mafkezen als eigenaren die spelers behandelen als slaven. De voetbalbond moet hier juist het voortouw in nemen en zorgen dat dit bij geen één club meer voor gaat komen. Dat is natuurlijk een illusie, maar dat moet wel je streven zijn. Je moet de spelers beschermen en niet uitgaan at de zaken onderling wel opgelost worden.

10 oktober 2014 om 12:26

Dat zijn precies de voetballanden die kampen met miljardenschulden.
In Noord-Europa zijn de meeste clubs gezond, en in Zuid-Europa is het financieel een drama.

Vergelijkbaar met de situatie in de EU: Noord Europese landen moeten bijspringen om banken overeind te houden die vervolgens doodleuk geld lenen aan clubs als Madrid.

In feite betalen wij hier het salaris van Ronaldo en consorten.

Spaanse, Italiaanse en Portugese clubs leven al een tijdje ver boven hun stand, het wordt tijd voor nivellering.

oh, gaat weer lekker daar. Als Sneijder gratis de deur uitloopt vergeef ik het niemand.

10 oktober 2014 om 09:06

Hoe kun je nou iets ontkennen terwijl Sneijder dit zelf bevestigd?

Sneijder wordt hier geciteerd: “het klopt dat ik nog geld krijg. Galatasaray is druk bezig de financiën op orde te brengen. Maar ik focus me lekker op Oranje. Mijn management spreekt met de club over een oplossing.”

Een citaat is een letterlijke uitspraak. Anders dan misschien in Turkije het geval is mogen de media niet zomaar citaten van iemand aanpassen of verzinnen.

10 oktober 2014 om 10:15

Nou er stond gisteren een interview met Finbogasson op VZ wat helemaal niet gegeven schijnt te zijn, dus om de media blind te geloven gaat mij ook wat te ver.

10 oktober 2014 om 13:37

Ik ontken toch helemaal niks jochie? Ik beken juist dat het weer 'geweldig' gaat in de competitie die ik volg. Ten tweede verwijt ik het bestuur dus dat ik het hier niet mee eens ben. Als hij straks gratis de deur uit kan lopen net als Drogba destijds naar ons kwam, dan vergeef ik het Aysal nooit. Beter lezen.

Houd je frustraties bij je, gozer.

11 oktober 2014 om 23:14

Doe eens kalm mafkees!

Mijn reactie was helemaal niet voor jou bestemd.

10 oktober 2014 om 09:09

Of hij het nu wel of niet gezegd heeft, dat Gs er een puinhoop van heeft gemaakt is duidelijk..

Hoe je het voor elkaar krijgt om na 2 jaar CL met alle inkomsten die er bijhoren nog zo een financiele wanbeleid te voeren is mij een raadsel

10 oktober 2014 om 10:53

Simpel: Grote vedetten voor een hoog salaris halen is niet goed voor je clubkas. Wat dat betreft doet BJK het (al dan niet noodgedwongen) een stuk beter.

10 oktober 2014 om 13:38

Waar haalt iedereen vandaan dat ik deze uitspraak in twijfel neem? Ik zeg alleen duidelijk: als Sneijder straks transfervrij de deur uitloopt wurg ik Aysal.

Dit is daar toch over het algemeen de vaste tactiek wanneer de club van een speler af wil?

Sneijder liegt niet. Aysel wel.

Ik heb totaal geen vertrouwen in deze voorzitter. De voorzitter van GS liegt nog meer dan een leugenaar!

Hoevaak zijn spelers bij de KAP gegaan en Aysel heeft gezegd ja we zijn er mee bezig hij is bijna binnen, maar dan Boem gaat het niet door.

We hebben meer schulden opgelopen dan we hadden.

--------------------------------------------------...

10 oktober 2014 om 09:20

Onder Aysal is er 65 miljoen aan schuld vermindert. De feiten liggen op tafel. Hij heeft enorm veel puinhoop van Adnan Polat moeten opruimen. Ja Aysal heeft zeker een aantal fouten gemaakt, maar is vergeleken de andere voorzitters die we 10 jaar lang hebben gehad gewoon een held.

10 oktober 2014 om 10:36

Hij heeft volgens mij 65 miljoen aan rente betaald, want de schuld is nog steeds even hoog.

10 oktober 2014 om 11:11

Ik werk in een incasso bereau, ik krijg klanten die van ene kant hun schulde betalen en van ander kant schulde maken? Als je minder schulden betaald en meer schulden maakt dan maak je verlies.
Dat is wat Aysal gedaan heeft.

IK zal je even de cijfers voor je halen.
:
2010'da yıllık zarar 40 milyon Tl
2011'de yıllık 79 milyon Tl
2012'de 36 milyon Tl
2013'de 99.8 milyon TL

Owja en nog iets een held treed niet af, een held gaat dood onder zijn status.

Gs maakt weer de klassieke fout door elk jaar op gebakken lucht te leven. Het is een kwestie van tijd dat dit luchtkasteel in elkaar dondert..

Miljoeneninkomsten van de CL, merchandising, Tv gelden, kaartverkoop etc. en toch rode cijfers draaien en zelfs een waarschuwing van de Uefa krijgen.. En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Aysal een goede voorzitter is..

Als je kijkt naar het transferbeleid van Gs dan is dat echt een puinhoop. Hoeveel spelers zijn er wel niet gehaald in de laatste 2 jaar, waarvan het merendeel totaal onnodig of zonder overleg met de coach.. En hoeveel spelers zijn er met een koffer geld weggestuurd om ruimte te maken voor weer een andere speler?

Ik kan zo een lijst van 20 namen opnoemen.. Het geval Hajrovic is nog het meest hilarisch.. Gekocht voot 4,5 miljoen maar gratis de deur uit gelopen omdat Gs zijn salaris niet betaalde.. Goed bezig jongens.. Terim als een clown opzij gezet voot Mancini, die daarna weet vervangen werd door Prandelli. Veruit de Duurste technische staf en spelersgroep van Turkije.. En dan het voetbal dat gespeeld wordt, bedroevend..

Zowiezo is heel de salarishuishouding van Gs een grap. Als je Selcuk Inan 3 miljoen per jaar betaalt dan moet et echt wel een steekje los zitten..

Sneijder zal zeker niet de enige zijn die nog geld te goed heeft, en als Gs dit jaar geen CL haalt dondert alles in elkaar..

Dit doet me erg denken aan Besiktas onder Demiroren. Ook zo een mooiprater die voor miljoenen grote namen binnen haalde maar ons achter liet met een grote schuld..

Gelukkig zijn wij daar van af en is Besiktas in een proces om een gezonde club te worden. Er wordt geinvesteerd in de lange termijn met goede jonge spelers en een coach die ons elke dag beter maakt.. Als eindelijk ons nieuwe stadion klaar is kunnen we gaan oogsten..

Dat is Galatasaray ondertussen. Je kunt wel lopen kutten op Fenerbahce maar Aziz Yildirim betaalt zijn spelers op tijd. Wat hoop ik toch dat de spelera transfervrij weggaan boontje komt om zijn loontje. Moet je maar niet gaan aanbieden wat je niet kan betalen.

10 oktober 2014 om 11:15

Iedereen weet dat Aziz yildirim op illegale manier aan zijn geld komt.
Het is alleen een kwestie van Wit-wassen en dat kan deze zakeman wel goed.

Toch raar dit soort dingen . Sneijder is een populaire speler daar die extra klasse aan het team toevoegt en op het moment dat hij openstaat voor een verlenging van zijn contract, kunnen ze hem ineens niet meer betalen ... The fuck?? Nouja Wesley heeft geld zat en kan het zelf wel 3 maandjes uitzingen, maar als die creditcard van Yolanthe binnenkort geweigerd word, zijn de gevolgen niet te overzien.. Lekker niet verlengen en nog een aantal jaar in Engeland voetballen Wesley!

Zou Sneijder graag nog is zien in Engeland, blijft een klasbak!

Goed nieuws toch, lekker gebruik maken van de situatie en vertrekken naar Engeland.

Eigen schuld. Moet je maar niet in van die bananencompetities gaan voetballen, dan weet je dat dit gebeurd. Griekenland idem dito.

Maar als een populaire speler als Sneijder al geldt mist,.. hoe zal het dan zitten met de uitbetaling van minder populaire spelers. Waarschijnlijk is Sneijder dus niet de enigste die nog wat tegoed heeft!!

Als je in Turkije (of Griekenland) gaat voetballen, dan weet je dat dit vroeg of laat gaat gebeuren. Deze competities zijn berucht hierom. Het was Sneijders keuze om in die tweederangs competitie te gaan spelen en daarmee heeft hij dit risico aanvaard. Ik denk dat hij kan fluiten naar zijn geld.

10 oktober 2014 om 13:42

Wat lul je nou met je fluiten naar zijn geld?

Laat betalen is niet hetzelfde als niet betalen he?

Als jij je telefoon rekening te laat betaalt ben je toch ook geen dief?

Je kan niet een gebeurtenis aangrijpen om oneindig beschuldigingen te uiten wat jij nu dus doet.

Mensen vergeten dat het bestuur van Galatasaray al 2maanden van te voren heeft aangegeven dat zij gaan stoppen dus het is ook normaal dat sommige dingen achterstand gaan oplopen, nieuwe voorzitter gaat het waarschijnlijk uitbetalen..

ik had dit al vorige maand doorgegeven maar niemand geloofde mij, ik ging ook duidelijk toelichten voorzitter is al ermee gestopt dus Galatasaray gaat omlaag kwa prestatie er word niks meer 100 gehanteerd.. en de verlies op arsenal voelde ik al aankomen, supporters die hun rug keren op tribunes

je kunt het ook zo vergelijken stel je verkoopt je auto deal is afgerond op vrijdag en aanstaande maandag moet jij je auto inleveren bij dealer ga jij dan nog in het weekend 4nieuwe autobanden kopen omdat de oude versleten zijn? Antwoord; Nee laat die nieuwe koper maar nieuwe banden aanschaffen..

dit is nu ook het geval bij Galatasaray een betalings achterstand gaan ze niet meer uitbetalen laat de nieuwe voorzitter het maar doen wij kappen ermee..

10 oktober 2014 om 12:33

Oh want het bestuur betaald het uit? Denk je niet gewoon dat dit door een Hr/p&o afdeling gebeurd? Of zijn die er ook allemaal mee gestopt?

Dus omdat een voorzitter er mee stopt gaan automatisch de sportieve prestaties omlaag?

Je laatst vergelijking is natuurlijk lachwekkend. Koop en verkoop van goederen met een situatie als deze vergelijken is toch totaal niet hetzelfde hier.... Alsof die voorzitter het allemaal uit zijn eigen zak betaalde en dat nu die nieuwe voorzitter moet gaan doen

10 oktober 2014 om 12:35

Beetje vreemde vergelijking.
Dus al jouw huidige directeur ontslag neemt, maar hij heeft een opzeggingstermijn van 3 maanden vindt jij het oké dat er in die 3 maanden geen salaris wordt betaald?
Dat moet de directeur die pas over 3 maanden begint dan maar doen.

Gewoon lekker terug komen naar je clubje Wesley! Zie hem graag komen, zal zn carriere nog een mooie boost geven denk ik. Hij heeft vast al wel genoeg geld verdiend.

Het lijkt er steeds meer op dat Ãœnal Aysal een puinhoop gaat achterlaten. In het verleden is het wel vaker gebeurd (ribery) en het is gewoon onaccaptabel. Unal Aysal heeft een maand geleden nog gezegd dat alle overgebleven salarissen zijn betaald maar dat blijkt dus niet waar te zijn. Vind het grote klasse dat Sneijder er tot nu toe niets over heeft gezegd. Hij had ook net als Ribery en Hajrovic kunnen vertrekken en kan dat nog steeds als die naar de Fifa stapt.

Dit is het verschil tussen fener en gala. Gala heeft op dit moment zelfs meer schulden dan real madrid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren