Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Europese supermachten volgen ‘the new Gerrard’ van sc Heerenveen’

Laatste update:

Daley Sinkgraven erkende onlangs dat hij in de transferperiode ‘contact’ heeft gehad met Ajax en de Amsterdammers zouden nog altijd interesse hebben in de middenvelder van sc Heerenveen. Ajax kan echter op zware concurrentie rekenen, want volgens de tabloid Daily Mirror zit een aantal Europese grootmachten eveneens achter Sinkgraven aan.

/

Regerend Champions League-winnaar Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Manchester United en Liverpool zouden zich in de strijd om de international van Jong Oranje hebben gemeld. De genoemde krant vraagt zich bovendien hardop af of Sinkgraven a new Gerrard is. Het talent was dit seizoen tot dusver goed voor twee goals en één assists in acht competitiewedstrijden.

Sinkgraven heeft in het Abe Lenstra Stadion nog een contract dat tot de zomer van 2017 doorloopt en Heerenveen lijkt dus de hoofdprijs te kunnen vragen.

Is Daley Sinkgraven al klaar voor een buitenlandse topclub?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Liverpool volgt hem al jaren volgens verschillende geruchten. Ze zouden hem graag willen overmemen en direct bij zijn club laten net als Origi!

6 oktober 2014 om 21:25

Hopen dat ajax als een tussenstopje gaat dienen, maar Ajax kennende willen ze niet in de buidel tasten en als Liverpool zich meld zal Heerenveen de hoofdprijs vragen. En als Ajax zich meld ook natuurlijk.

Hopen dat Sinkgraven een verstandige jongen is en zelf in ziet dat van Heerenveen naar Liverpool een grote stap is. Gelukkig oogt hij verstandig en weet hij zelf wat het beste is voor hem.

Ik vind dat als ajax geen groot geld uit wil geven aan topspelers je maar veel geld moet betalen voor een goede speler in de eredivisie (niet te veel natuurlijk). Zelfde geld voor dat Noorse toptallent. Al betaald ajax daar gewoon 5 mil voor dan vind ik het goed, nu alleen Overmars nog

6 oktober 2014 om 21:56

Ik denk niet dat je Sinkgraven voor 5 miljoen binnen hebt. Hij ligt tot 2019 vast. Ik hoop dat Heerenveen toch minimaal het dubbele vraagt. Dan maakt het niet uit welke club zich meldt.

6 oktober 2014 om 22:02

Gewoon proberen nog langer vast te leggen. Hij lijkt voor rede vatbaar en op de manier kan je hoog spel spelen. Ik denk echter dat dit berust op een illusie. Eerst dt seizoen doorgroeien en dan nog een jaar voor Heerenveen spelen. Nu al een dragende kracht en Heerenveen kan hier nog veel plezier aan beleven. Ik ben benieuwd naar zijn keuzes.

6 oktober 2014 om 22:06

Nee 2017, zolang de optie niet gelicht is zal je alleen zijn contract tot dan + vergoeding moeten betalen.
Je kan niet voor iets betalen dat er nog niet is.
Overigens verwacht ik wel dat SCH deze na het seizoen activeert.

6 oktober 2014 om 22:15

Je kan er van uitgaan dat hij tot 2019 vastzit aangezien SCH de optie heeft om het te verlengen wanneer zij willen. In ieder geval gaat deze jongen niet voor een appel en een ei vertrekken.

7 oktober 2014 om 02:02

2019 is fabeltjes krant

7 oktober 2014 om 07:36

Hoe zo ? Man die jongen is eigenlijk exact dezelfde speler als Andersen. Waarom dan 5 miljoen aan hem besteden? Weer zo een mini technische voetballer, alsof we niet genoeg van dit soort gastjes hebben. Hij is amper bepalend in het veld. Weinig schoten/goals en amper assists. Zal het op dit moment denk ik niet redden bij Ajax. Als hij echt zo slim is blijft hij minimaal nog 1.5 jaar in Friesland.
Het word eens tijd voor een goede controleur bij Ajax. Voor zo een type speler moet Ajax flink betalen (indien nodig)!

7 oktober 2014 om 09:55

5 miljoen? Hij is 15. Minderjarige spelers mag je geen profcontract aanbieden, daar betaal je alleen opleidingsvergoeding voor en die is een paar ton..

7 oktober 2014 om 10:55

Eh, het gaat hier over Sinkgraven, niet over die Noor. Sinkgraven is gewoon volwassen.

7 oktober 2014 om 11:00

Hij zegt toch echt: "zelfde geld voor dat Noorse toptallent. Al betaald ajax daar gewoon 5 mil voor dan vind ik het goed, nu alleen Overmars nog".

Dan heeft hij het dus volgens mij over die Noor.

6 oktober 2014 om 21:37

Wat heeft dit met het onderwerp te maken? Mods verwijder dit soort onzin aub. Hopelijk maakt Sinkgraven een goede keus, er is nog nooit een speler via deze route succesvol geweest.

6 oktober 2014 om 21:44

Omdat Ajax al heel lang geïnteresseerd is in Sinkgraven en hem graag willen overnemen.

6 oktober 2014 om 22:46

Heel lang? In de zomer 1x geinformeerd en daarna niet meer bij Hveen terug gekomen. Dan zeg ik: Jammer PSV! Nu is het jouw beurt om iets te zeggen dat nergens op slaat.

6 oktober 2014 om 23:22

Hmm lastige: ik denk dat Sinkgraven liever een friet kapsalon eet dan een pizza Calzone met knoflooksaus.

7 oktober 2014 om 00:15

Dat is een morele overwinning voor NEC denk ik zo

7 oktober 2014 om 00:00

Bron : Daily Mail

Als er het gestaan ''de dikke duim van de VZ schrijver'' was dat praktisch even geloofwaardig geweest. Die zitten er 99 van de 100 naast, en de keer dat de daily mail het goed heeft is het bericht al officieel naar buiten gebracht door de clubs.

Tot 2017 met nog een optie van 2 jaar.
Die optie heeft Heerenveen zelf in de hand, dus ga er maar vanuit dat hij tot 2019 vastligt

7 oktober 2014 om 02:06

Jaja echt net jahan hansma fan

Is hij echt zo goed? Ik kijk Heerenveen nooit live.

6 oktober 2014 om 21:39

ja is nog jong maar al erg goed en laat voor al andere ook beter spelen.

6 oktober 2014 om 23:02

Hij vernederd met speels gemak Bruma en Rekik, hij is nu al stuk beter dan Maher gaat helemaal goed komen.

6 oktober 2014 om 23:07

lol koploper psv zit je diep he hahaga

6 oktober 2014 om 23:56

Volgens mij zegt hij gewoon de waarheid, jij reageert ook op elke ook maar beetje anti psv bericht. Volgens mij gaat het om 34 wedstrijden ? En volgens mij zit het jou diep dat die Arrogante koopclub het al jaren aflegt tegen clubs die meer eigen jeugd inzetten. Nou ze staan een keer eerste na 8 wedstrijden en meneer verheft meteen de rekeningen. Je mag pas praten als je kampioen bent

7 oktober 2014 om 08:52

Nu al beter dan Maher, wat een onzin. Maher blonk ook uit bij AZ en werd niet voor niks talent van het jaar. Spelen bij Heerenveen of bij Ajax/psv is gewoon totaal anders. Sinkgraven moet zich is eerst maar eens op een hoger niveau bewijzen.

7 oktober 2014 om 11:31

Nou laten we niet zo voorbarig doen he kwaliteitpsv, PSV is vaker koploper geweest en stond op het einde met lege handen.
Kampioen ben je, en kampioen word je eventueel aan het einde van het seizoen.

Wel grappig dat ondanks de slechte start van mijn cluppie dat we gewoon maar 2 punten achter de koploper staan.

7 oktober 2014 om 12:35

Mwah wat een uitgesproken koploper met 2 hele punten voor op de rest, dadelijk in de vele uitwedstrijden zullen we wel weer zien waar Psv staat. 2 moeilijke wedstrijden buiten Ajax om gingen zonder slag of stoot verloren.

7 oktober 2014 om 13:49

Ja Maher werd ook beter dan Eriksen genoemd en nu is Sinkgraven beter dan Maher. Mensen houden van jonge talentjes en mensen zijn tegen de top. Het zegt allemaal niets.

7 oktober 2014 om 20:14

Denk dat het je wel pijn doet aangezien je zomaar arrogante koopclub moet zeggen. Iemand verbeteren maar dan toch een ertussendoor ff wat smerigs over de andere club zeggen... Hypocriet

7 oktober 2014 om 20:15

Tegen Ajax en Vitesse daarentegen werd er wel gewonnen. Nog in de arena zelfs.

Elke grote club volgt elk talent... elke scout heeft een waslijst aan talenten en die volgen ze op ze tijd weer eens. Dus kan er elke dag wel een talenten bericht verschijnen.

6 oktober 2014 om 21:46

Beter eerst tussenstap nemen mss nog eerst in eigen land. Dan mss duitsland en dan mss engeland of spanje!

Neem nu bij anderlecht: tielemans, praet, najar die zouden ook beter een tussenstap maken.

Maar geld gaat dat wsl voorkomen

Ik denk dat deze jongen wel graag naar Ajax wilt, hij heeft meerdere malen gezegd dat hij wel blij was met de interesse van Ajax en ik denk ook dat het een verstandige jongen is die liever via Ajax een stap naar de top maakt dan dat hij dat gelijk doet met de mogelijkheid dat het je niet gaat lukken. Ik zie hem graag komen.

6 oktober 2014 om 21:37

hij kan wel graag naar ajax willen maar als er groote ploegen gaan bieden houd het voor ajax op!

6 oktober 2014 om 22:01

Uiteindelijk bepaalt de speler nog altijd zelf waar hij heengaat...

6 oktober 2014 om 22:03

Speler bepaald altijd nog zelf waar hij speelt hoor, als hij gewoon zegt, ik wil hogerop maar nog niet naar buitenland zijn er een paar clubs die in aanmerking komen, lijkt me niet zo heel moeilijk

7 oktober 2014 om 00:48

Waaronder Heerenveen dus, en wel tot 2019.

De laatste die de stap van Heerenveen naar Liverpool maakte mag wat mij betreft een voorbeeld zijn voor deze jongen. Een voorbeeld van hoe het niet moet.

6 oktober 2014 om 21:41

Assaidi doet het anders wel goed in Engeland, en daarbij verdient hij daar veel meer.
Ajax mag hem best kopen voor 15 miljoen.

6 oktober 2014 om 21:46

De fans van Liverpool waren anders erg positief over Assaidi, de trainer iets minder. Toch laat hij het bij Stoke City ook zien. Het is niet een topper, maar ook geen regelrechte flop!

6 oktober 2014 om 22:55

Ok dus als Stoke voor Sinkgraven zou komen zou hij het ook moeten doen? Tuurlijk niet, je droomt toch niet van fckn Stoke. Je wil toch prijzen pakken in je carriere... Ik snap zo'n stap echt niet.

2 keer een bal goed raken en je bent de nieuwe supervoetbalgod tegenwoordig.. Wat een grap.

6 oktober 2014 om 21:48

Met andere woorden, mooi bij Heerenveen blijven en over twee jaar de stap maken naar buitenland.

6 oktober 2014 om 21:57

Of sinds je debuut nagenoeg elke wedstrijd imponeren bedoel je.

6 oktober 2014 om 23:22

Vorig jaar in 17 wedstrijden nauwelijks wat laten zien. Nu zijn we nog niet eens 10 wedstrijden onderweg en moet het een wereldtalent zijn zeker. Devaluatie van de eredivisie in een notendop.

6 oktober 2014 om 23:58

Grappig, was vorig seizoen ook al een van de betere, trek je conclusies pas als je ook daadwerkelijk alle feiten weet kerel

7 oktober 2014 om 01:52

Nauwelijks wat laten zien? Hij hield vorig seizoen Ziyech op de bank, die door vele als grootste talent in de eredivisie werd gezien. Dan zal je toch wel wat meer kunnen dan 2 keer een bal goed raken.

6 oktober 2014 om 22:01

Komt net kijken en neemt het team nu al op sleeptouw. Hoezo, 2 keer een bal goed raken en je bent een nieuwe voetbalgod? Dit is de toekomst.
Deze jongen had Ajax in de zomer al moeten halen. Dan maar in de winter.

6 oktober 2014 om 23:11

Door supporters als jou hebben vele Nederlanders een hekel aan Ajax. Sinkgraven heeft vorig seizoen slechts een paar wedstrijden gespeeld. Mag sinds het vertrek van Ziyech eindelijk op zijn geliefde positie spelen. Is bovendien een jongen van de club met een langlopend contract. Maar, zegt Johnie10 dan, Ajax moet zo'n speler zo snel mogelijk even ophalen. Vraagt Heerenveen dan een flink bedrag, dan zijn ze maar lastig. Onthoud nou eens dat niet alles om Ajax draait.

6 oktober 2014 om 23:23

Staat nog een poos onder contract bij Heerenveen. Mooi nog een paar jaar blijven. Leuk dat Ajax altijd met korting denkt te kunnen shoppen in eigen competitie, maar clubs moeten de poot gewoon stijf houden.

6 oktober 2014 om 23:30

Oh omdat ik de betere spelers bij Ajax wil ben ik meteen het soort waar Nederland een hekel aan heeft? Fijn, nog meer? Wil gewoon het beste voor Ajax, daarvoor ben ik een Ajacied.

6 oktober 2014 om 23:42

Wie heeft het hier over prijzen? Ik niet. Zeg gewoon dat Ajax hem moet halen, meer niet.

Denk dat Daley wel een verstandige jongen is en zich niet gek laat maken door aanbiedingen vd europese top,en kiest voor de geleidelijke weg door eerst naar Ajax te gaan. Al zou ik liever zien dat hij naar PSV komt natuurlijk.

HAH en velen hier beweerden nog dat hij zo goed als zeker naar Ajax zou vertrekken..

Het zou wel een betere stap om eerst naar een Twente, Ajax of PSV te vertrekken voordat hij de stap naar 't buitenland maak. Al zie ik Ajax de hoofdprijs niet betalen voor Sinkgraven. Die zullen wel weer voor een goedkoper alternatief gaan.

6 oktober 2014 om 22:10

Gelukkig neem jij geruchten van tabloids serieus, en bevestigde interesse van Ajax niet?
Ik vind zulke mensen zo enorm vervelend, de hele tijd zie je ze niet, maar als er even wat gezeken kan worden komen ze plots tevoorschijn.

Half jaar geleden zou bijvoorbeeld De Vrij naar United gaan volgens een dezelfde roddelblad.

6 oktober 2014 om 22:18

Ik wordt eerder moe van mensen zoals jij. Die maar lopen te zeiken en te janken om het kleinste beetje.
Ik zeg toch dat velen hier dat beweerden knul. Hoe kom je nou in godsnaam op roddelbladen?

Hele tijd zie je ze niet? Ik ben nooit weggeweest. Heb je soms problemen met je ogen?

7 oktober 2014 om 11:34

Janken en zeiken?
Ik zeg keiharde feiten jongen....
Je weet hoop ik toch wel dat dit geruchten zijn die bijna nooit uitkomen... ik geef notabene nog een voorbeeld.
En ja veel mensen zeiden dat hij naar Ajax zou gaan.
En ik acht die kans ook gewoon nog vele malen groter dan dat hij nu al naar het buitenland zal gaan, die jongen is slim en nuchter genoeg om niet nu al naar het buitenland te gaan.
Van Ginkel was verder in zijn ontwikkeling en die heeft ook veel te lang op de bank moeten plaatsnemen.

7 oktober 2014 om 20:25

Keiharde feiten? Je lult onzin knul. Ben je soms op je kleine pikkie getrapt?

''gelukkig neem jij geruchten van tabloids serieus'' Jaa man dit is echt een random voorbeeld. Heb je soms problemen met je ogen? Hiermee zeg je dus echt wel duidelijk dat ik het van Roddelbladen heb, wat dus niet zo is.

Het is grappig om te zien hoeveel mensen zeker weten dat hij naar Ajax gaat. Net als bij Narsingh en Van Ginkel bijvoorbeeld.. Of Eto'o in mindere mate. Er is nooit zekerheid totdat er getekend is.

Ik zeg toch zelf dat het beter is voor hem om eerst de stap naar Twente, Ajax of PSV te maken alvorens hij naar 't buitenland gaat..

Wie heeft het erover dat hij nu al moet vertrekken bij Heerenveen? Ajax staat erom bekend om niet de portemonnee te trekken. Vooral de afgelopen jaren. En als Sinkgraven zo verder blijft spelen zoals hij dat doet, dan gaat hij echt niet maar een miljoen of 5 kosten. Vooral met een contract dat nog minimaal 3 jaar doorloopt.

Ik zie hem liever nog een jaar of 2 bij Heerenveen blijven. Dan groeit hij tenminste constant en kan hij het voor een langere tijd laten zien op 't veld. Hij is het niveau van hun nog niet ontstegen. Laat hem zichzelf ff wat langer als een seizoen bewijzen. Wij in Nederland hypen spelers te veel..

7 oktober 2014 om 21:36

Misschien moet jij niet zo op je nog kleinere pikkie getrapt doen.
Maar goed wat jij wilt jongen, ik reageer op jou reactie die eigenlijk alles mist qua inhoud.
Ik ga hier niet meer op reageren, succes er mee.

Heeft net paar keer leuk een balletje geraakt. Laat die jongen gewoon nog minimaal 1.5 jaar bij Heerenveen ballen. Beste voor hemzelf ook.

Goede speler, word steeds beter

Haha nieuwe gerrard nog wel. Twee totaal verschillende type middenvelders !!!

6 oktober 2014 om 23:02

Dat hoop ik voor oranje ook niet. Dat betekent dat hij nooit wat laat zien op een groot toernooi en ook nooit de premier league wint ;-)

7 oktober 2014 om 10:12

Hhahahahahahahahah

Zou zeggen eerst nog maar eens twee seizoenen Heerenveen dan via Ajax naar de top!
Goede speler en talent , maar te vroeg naar den topper zou jammer zijn.

7 oktober 2014 om 11:39

Klopt, maar het risico is groter dan ooit, voor clubs zoals Ajax.
Want de grotere buitenlandse clubs weten nu ook waar ze naast bv Ajax kunnen scouten.
Bijvoorbeeld van Ginkel, situatie lag misschien wat anders, maar bijvoorbeeld 6-5 jaar geleden had hij wel naar Ajax gegaan, zeker voor die 8 miljoen.

Doet me erg denken aan Eriksen, beetje het zelfde soort speler. Ik vind ook dat Ajax zo'n soort speler nodig heeft. had Ajax hem nou maar gewoon gehaald afgelopen zomer...

Hoezo kan hij niet ff nog een jaar of 2/3 doorspelen in Heerenveen voordat hij naar een Nederlandse topclub vertrekt. Dan komt hij binnen als een directe versterking en sterkhouder en nu zal hij nog moeten acclimatiseren en is het de vraag of hij dan echt zo goed is. Bij Heerenveen is het minder erg om fouten te maken. Ik vind dat spelers tegenwoordig veel te snel een overgang word aangepraat. Vroeger was dit niet zo. Cocu speelde bijvoorbeeld bij AZ een aantal jaar en ging toen pas na Psv. Terwijl hij bij AZ al bekend stond als grote talent en blonk vaak uit. Zo hoort het ook. Anders krijg je gevalletjes als Sulejmani, Maher, Narsingh, van der Hoorn en vele andere die na 1 of 2 redelijk goede seizoenen de overstap maken en uiteindelijk ZO bijzonder niet zijn. Ajax is een club met veel geld, speelt elk jaar CL, hebben grote ambities en willen bijvoorbeeld overwinteren in de CL. Spelers horen daar gekocht te worden wanneer ze direct een flinke versterking zijn voor het elftal anders is het best zonde van het geld. Laat spelers dus rijpen en ergens binnen komen als iemand met veel ervaring die best veel toevoegt. Sinkgraven kan in Heerenveen ook genoeg leren. Laat hem eerst de aanvoerdersband veroveren en Europees voetbal spelen met Heerenveen net dan haal je echt iemand binnen. Die hypes altijd komen me de strot uit. We verpesten talenten op deze manier.

6 oktober 2014 om 23:21

Leuk voorbeeld, maar je vergeet nog even de 6 jaren Vitesse die daar nog tussenin zaten.Verder ben ik het helemaal met je eens. Ik hoop in Heerenveen nog zo'n anderhalf jaar van zijn spel te mogen genieten. Of dit realistisch is in het huidige voetbal, ik ben bang van niet.

6 oktober 2014 om 23:41

Dat Cocu naar PSV ging was toeval. Hij speelde overigens eerst nog 5 jaar voor Vitesse na AZ. Een lange blessure en het nog niet uitkomen voor het Nederlands elftal stonden een overgang naar Arsenal in de weg. Daar wilde hij graag naar toe. Omdat dit niet doorging is hij na zijn 5e seizoen in Arnhem naar PSV gegaan. Dat dit achteraf een schot in de roos was is alleen maar toe te schrijven aan toeval en niet aan een geleidelijke planning.

Als Ajax überhaupt nog talentvolle Nederlandse spelers aan wil trekken zullen ze toch de ingeslagen weg moeten verlaten. Clubs vragen, terecht, de hoofdprijs voor zulke jongens.

Laat Sinkgraven maar lekker 2 jaar meespelen bij Heerenveen. Daarna kan er altijd nog een mooie stap worden gemaakt.

Man man ma. Wat een hype. Hij speelt aardig en heeft een leuke techniek. Maar zoals hij door vele media en voetbalzone reageerders hier word beschreven heb ik totaal nog niet gezien. Ziyech, die was vorig jaar echt fantastisch en vaak beslissend. Ik vind Sinkgraven op het moment een leuke voetballer, ik zie er eerlijk gezegd niet de potentie in om zelfs een Nederlandse topclub te kunnen bereiken. Een beetje zoals Stef Nijland destijds bij Groningen.

6 oktober 2014 om 22:47

Ziyech speelde fantastisch? En daarom werd hij wissel gezet door Van Basten?

7 oktober 2014 om 00:53

Van Basten? Niet serieus te nemen als trainer. Vind ie zelf trouwens ook.

7 oktober 2014 om 10:21

Ziyech was vorig jaar niet fantastisch. Wel was hij af en toe beslissend. Maar ook regelmatig te veel met zichzelf bezig waardoor die geen knikker raakte.
Sinkgraven is naar mijn idee beter voor het team. Hij laat andere jongens beter voetballen, heeft meer overzicht. Hij leest het spel beter waardoor hij bijna altijd wel de vrije man vind, soms met geweldige passen. Daarnaast verdedigt hij ook mee, waar Ziyech bleef wachten tot hij weer de bal kreeg.
Denk dat Sinkgraven op die manier beslissender is voor Heerenveen dan Ziyech ooit was.

Daily Mirror, die krant is toch niet serieus te nemen?! Dat dit niet bij de wandelgangen wordt geplaatst.. Overigens wel weer een groot talent, doen ze toch goed bij Heerenveen, na o.a. Ziyech, Bilal en daarvoor Djuricic en Gouweleeuw.

6 oktober 2014 om 23:35

alles met Daily ervoor moet je niet geloven. waar Daley wat zegt mag je het overwegen.

Deze jongen die een paar eredivisie wedstrijden op acceptabel niveau heeft gepresteerd, beetje belachelijk om die in 1 adem te noemen met Gerrard .

Wat een opportunistisch geleuter weer zeg. Laat die gast eerst eens een constant seizoen bij Heerenveen draaien, en wat ervaring opdoen. Dadelijk blijkt het weer een "supertalent"van de categorie van der Hoorn, of Duarte. Weer een miskoop dus.

Deze jongen is verstandig genoeg. Ik zie hem zelfs nog wel een seizoen bij ons voetballen en dan de stap naar Ajax maken, Helaas moet Ajax er vanuit gaan dat hij niet onder de 7,5m verkocht zal worden,.

Toch een prima speler voor een club als ajax en daarnaast betalen ze echt wel 5-8 miljoen voor een toekomstige europese topper. Maar ik snap ook wel dat ze hem eerst een volledig seizoen goed willen zien spelen voordat een transfer plaatsvind.

Wat een gehype weer, laten die jongen eerst maar eens uitblinken bij een Nederlandse topclub. Het is vaak genoeg gebleken dat de stap van de subtop naar Psv/ajax al een hele grote is. Dan moet je ineens elke wedstrijd presteren en wordt alles onder een vergrootglas gelegd. Kijk naar Maher dat is de Sinkgraven van 2 jaar geleden, die begint ook nu pas een beetje op niveau te komen bij Psv.

7 oktober 2014 om 10:56

Precies, je zegt het zelf al. Te vroeg naar het buitenland gebeurd vaak inderdaad maar te snel naar een nederlandse topclub ook heel vaak.
Laat die jongen eerst nog een extra seizoen bij Heerenveen spelen en haal hem dan, hou wel gewoon rekening met een marktconform bedrag. Deze jongen gaat echt niet onder de 7,5m weg.

7 oktober 2014 om 11:19

De tijd dat Nederlandse clubs zulke bedragen betaalde voor binnenlandse spelers zijn over hoor. 7,5 voor een speler die zich alleen nog maar Heerenveen heeft bewezen slaat ook nergens op, bovendien is het afwachten of hij deze lijn door kan zetten.

Als PSV al niet hoger gaat dan 6 miljoen voor een speler als Dufour gaan ze echt nooit zo'n bedrag neertellen voor een speler als Sinkgraven. Zelfde geld voor Ajax.

Nu met Maher, Duarte, van der Hoorn etc, blijkt ook vaak gewoon dat zulke aankopen tegenvallen. Dus ze worden wel wat terughoudener.

7 oktober 2014 om 20:14

En dit is ook heel verstandig van deze clubs maar dat maakt het niet aannemelijk dat deze jongen naar bijvoorbeeld Ajax gaat. Heerenveen kan gewoon een hoog bedrag vragen. Transferinkomsten worden niet meegenomen in de begroting, al ebben ze er wel eens wat gaten mee gedicht.
Deze jongen komt van onze opleiding en zal voor een hoog bedrag verkocht worden en anders dan dient hij z'n contract gewoon uit. Dan kan hij ook van grote waarde zijn van ons.

De hoofdprijs voor Heerenveen is voor genoemde clubs zakgeld. Meer dan 5 miljoen gaat hij denk ik niet opleveren.

7 oktober 2014 om 11:01

Ben ik wel benieuwd waarom je dat denkt. Hij heeft een langlopend contract met een optie, toont aan over veel talent te beschikken, is zeer waardevol voor zijn team en staat in de belangstelling van vele clubs. Lijkt mij dat je dan best een mooi bedrag, hoger dan 5 miljoen, kunt vragen en krijgen.

Waarom zou je Sinkgraven vergelijken met andere spelers ? Vorig jaar was hij goed bezig en nu is hij alweer beter en straks is hij onbetaalbaar voor een club zoals ajaxus

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren