Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sneijder baalt van fans: ‘Het heeft geen zin om spelers uit te fluiten’

Laatste update:

Galatasaray maakte dinsdag geen beste beurt in de Champions League en de ploeg van trainer Cesare Prandelli kwam nog goed weg met een punt. Pas in blessuretijd tekende Burak Yilmaz voor de bevrijdende 1-1. De supporters van Cim Bom leken te twijfelen tussen aanmoedigen en uitfluiten; zo moest aanvoerder Selçuk Inan het ontgelden. Toen Selçuk gewisseld werd, kreeg Sneijder de aanvoerdersband. Laatstgenoemde richt zich in de Turkse media tot de fans.

/

“In mijn carrière word ik er weleens mee geconfronteerd dat de fans hun eigen spelers uitfluiten”, citeert turksvoetbal. “Mij raakt het niet, maar ik leef mee met mijn ploeggenoten Selcuk en Burak. Zij hebben in het verleden alles voor deze club gedaan en het raakt hen enorm dat de fans hen uitfluiten. Ik kan me voorstellen dat zij vannacht slecht hebben geslapen.”

“Ik moet het maar eens gewoon zeggen: als de fans willen dat wij beter gaan spelen, moeten ze niet bij ieder balcontact gaan fluiten. Wat heeft dat voor zin? Ik verzoek iedereen dan ook om niet meer te fluiten. De fans moeten de ploeg altijd blijven steunen. Wij worden ook negatief op het veld door al dat gefluit. We hebben een nieuwe trainer en een nieuw systeem, dat vergt tijd.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van 2 kanten is het wel te begrijpen. Maar bij ieder balcontact fluiten helpt niet echt bij de motivatie om weer beter te gaan voetballen dus ik snap Sneijder wel. Om ook weer eerlijk te zijn het spel van Galatasaray was ook niet om aan te zien.

17 september 2014 om 18:05

Als supporter moet je de club toch steunen ipv te laten vallen. In goede en in slechte tijden. In voor en tegenspoed..

17 september 2014 om 18:31

Als men uit eten gaat en het eten is slecht, wordt er geklaagd. Als een cabaratier niet grappig is, wordt er boe geroepen. Als een voetbalteam beneden maats presteert word er gefloten. Dit heeft er niets mee te maken of de kok cabaretier of voetballer hun best niet doet. Als je €60 betaalt voor een avon uit wil je vermaakt worden.

17 september 2014 om 18:50

Sneijder moet ophouden met het bekritiseren van het publiek. Het heeft namelijk geen zin.

17 september 2014 om 18:55

Tijdens het koken sta je niet al boe te roepen. Daarom mag je na de wedstrijd een ons fluiten. Maar tijdens de wedstrijd voer jij als fan je taak uit en support je je team. Je werkt hen niet tegen dan ben je geen supporter

17 september 2014 om 19:41

Tuurlijk niet als selcuk al langer dan een jaar slecht speelt dan moet hij gewoon niet meer in de basis!!!

17 september 2014 om 20:28

Gelijk heeft hij wel. Prandelli moet Selcuk en Burak niet meer opstellen. Iig niet in de basis. Toen Selcuk werd gewisseld, speelde Sneijder zoveel malen beter.

18 september 2014 om 12:27

@d10d ow nee? Als het te lang duurt wel degelijk. Overigens hebben de meeste spelers er ook een handje van om 'tijdens het koken' de scheidsrechter te bekritiseren. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet, dat is wat Sneijder hier doet.

17 september 2014 om 18:59

Selcuk en Burak zijn wel echt de types die het waard zijn om uit te fluiten..

Spel was niet aan te zien! Galatasaray moest eigenlijk thuiss met alle respect met duidelijke cijfers winnen van Anderlecht.

17 september 2014 om 18:10

Anderlecht is 'gewoon' de kampioen van België, daar moet Galatasarsy helemaal niet ruim van winnen. Het is geen Madrid, Barcelona of Bayern, dat zijn ploegen die thuis ruim moeten kunnen winnen van Anderlecht. Anderlecht is zeker geen verkeerd team. Als Galatadaray daar 'gewoon' van wint doen ze het meer dan prima.

17 september 2014 om 18:35

Inderdaad, Anderlecht heeft een ontzettend jong, fris en talentvol team. Gala moest wel winnen thuis, maar een 1-1 kan gebeuren.

17 september 2014 om 18:35

Daar zit je mis. Ik ben al 16 jaar supporter van Galatasaray, en volg ze ook altijd. Zie alle wedstrijden van ze. En weet wat er zowel intern al extern speelt bij Gala.

Vind dat Gala de handjes mag dichtknijpen met een 1-1 tegen de kampioen van België. Er zit namelijk geen lijn of structuur in het spel van Gala.. Ze doen maar wat, en wordt nooit gekeken naar de jeugd, maar puur naar naam.. En het liefst geven ze 30 plussers de voorkeur. Dit is nu ook al weer de zoveelste trainer in 4 jaar tijd, ik geef Prandelli nog een paar maanden, en dan zal ie wel verkassen naar Italie met flink wat poen.

Anderlecht had te veel respect voor Gala. Pressie op de achterhoede van Gala zou al direct beloond worden. Anderlecht zie ik ook daarom als de Nr 3 van deze groep. Alhoewel ik hoop dat het Gala wordt... Je zag gisteren dat Anderlecht in zowel het eerste bedrijf al tweede, de betere ploeg was.. En dat uit in Istanbul.. Had Anderlecht thuis gespeeld, en het publiek erachter, dan zou het waarschijnlijk 5-0 geweest zijn..

17 september 2014 om 19:50

Wat een onzin man. Semih Kaya staat altijd in de basis, 22 jaar en uit eigen jeugd. Telles 20 jaar en staat ook altijd in de basis en hetzelfde geldt normaal voor Bruma ook 19 jaar. Dat ze soms in de Lig door die buitenlandersregeling niet altjd kunnen spelen is normaal, anders zouden ze elke wedstrijd in de basis staan. Tarik, 23 jaar, heeft ook gewoom voortaan een basisplaats. Dat zijn al 4 jonge basisspelers, daarnaast beschikken we naast Melo over geen 1 speler boven de 30 in het basiselftal.

18 september 2014 om 13:10

semih komt niet uit de jeugd van gala hoor? je kent je eigen spelers niet eens

Klasse Wes, bewijst weer een groot hart te hebben en een goede leider te zijn. Daarnaast heeft hij volkomen gelijk.

Sneijder moet gewoon zichzelf weer is 100% gaan inzetten voor de sport. Ipv van op Ibiza te pronken met Yo

17 september 2014 om 18:06

Waarschijnlijk hadden jij en ik precies hetzelfde gedaan met zo'n vrouw

17 september 2014 om 18:11

En daarbij had hij heel even vakantie. Als hij het leuk vindt op Ibiza, dan gaat hij naar Ibiza

17 september 2014 om 23:33

Wat een onzin en totaal niet relevant. Als meneer niet bezig was met zijn sport mag hij ook niet de aanvoerdersband overnemen van Selcuk Inan als die gewisseld wordt..

Hij heeft gelijk maar als ze hun vorm niet vinden na 2 seizoenen lang met steun van de fans vind ik dat diezelfde fans dan ook het recht hebben om hen uit te fluiten.

Was ook wel matig maar eigen spelers uitfluiten werkt averechts. Sommige fans spannen t echt niet...

17 september 2014 om 19:29

het probleem is dan ook dat de fans inzien dat deze voetballers niet het niveau zijn dat de club wilt nastreven. Sterker nog, puur door hun naam blokkeren ze de kansen van jonge talenten die niks onder doen van deze middelmatige voetballers. Als ze dan toch spelen en voor de zoveelste keer door de mand vallen, dan word je uitgefloten.

Ze zijn daar altijd zo trots op het lawaai in het stadion, maar dat bestaat vooral uit het uitfluiten van tegenstanders en als het even tegen zit zelfs het eigen team.

Muslera man van de match ? :s.

Voor mij toch duidelijk Najar met Deschacht erachter en daarna nog spelers zoals Defour, Praet en Tielemans die het zeer goed deden.

Sneijder kan na dit seizoen beter vertrekken bij Galatasaray. Met alle respect voor Galatasaray want dat is een echte Turkse topclub maar ik denk dat het voor Sneijder beter is om naar de PL te vertrekken. Sneijder is na dit seizoen 31 jaar en ik denk dat hij dan beter een aantal jaren op hoog niveau kan spelen in de PL. Clubs als Tottenham of misschien het Chelsea van Mourinho kunnen mooie clubs zijn om je carriere af tesluiten.

17 september 2014 om 19:16

Ik denk dat geen topclub hem meer wilt hebben. Mischien middenmotor bij PL maar maak je weinig kan voor CL. Yolanthe is hartstikke blij in Istanbul, haar sieraden worden daar ook gemaakt. Burak mist meer kansen dan Immers. Selcuk zijn niveau gaat ook maar achteruit. Zei hebben maar 1 seizoen goed gedraait en meer niet. Dat vind ik enorm weinig en ze worden genoeg betaald en presteren minder.

17 september 2014 om 19:31

Sneijder is over zijn top.

17 september 2014 om 19:46

Denk dat Sneijder wel kan gaan uitkijken naar een mooie club in de zandbak. Is al jaren over z'n top heen en heeft in ieder geval het gewenste niveau van Galatasaray gehaald. Lekker z'n contract uitdienen en daarna lekker cashen. Vind dit sowieso een zeer gehypete speler die veel te beperkt is.

Anderlecht was met zijn jonkies goed bezig. Tot in minuut 91 Klestjan loopt te slapen. Zeer zuur gevoel. 2 verloren punten.

Ik snap die supporters wel.. Als je 3 mil per jaar verdient zoals de uitgefloten Selcuk en Burak dan mag je wel wat meer beleving verwachten..

Vooral Selcuk loopt er bij als een versufte schildpad

17 september 2014 om 19:33

Ik denk serieus dat ze met een man minder beter voetballen als met Selcuk. Hij krijgt zo veel ballen en levert ze meteen weer in. Dat heb ik liever als tegenstander dan tegen 10 man spelen. Wat is die man afgezakt zeg.

17 september 2014 om 22:08

Hij kan het gewoon niet belopen.. Hij speelt traag en op een paar vierkante meter..

Tuurlijk zijn burak en selcuk uit vorm, ik snap de woede van de fans ook wel. Maar kom op man, kijk alleen al naar de reactie van Muslera na de 1-1. Ze worden er echt niet beter op hoor.

Sneijder moet die zwakkelingen niet in bescherming nemen.. Het zijn juist die gasten die hem niet begrijpen, waardoor zijn spel hier ook de dupe van wordt. Ik vond op Pandev na alle spelers met een buitenlandse status goed presteren..het waren juiste de Turkse internationals die er weinig van bakte, waardoor dus uiteindelijk een dramatische scenario.

Mensen die het allemaal raar vinden die stellen deze spelers allemaal zo heilig, maar dat zijn ze helaas niet. Burak scoorde in zijn 1ste seizoen 24 doelpunten en in zijn 2e seizoen maar liefst 16. Dan ga je een speler toch geen loonsverhoging geven, dan ga je toch Burak op het matje roepen en niet belonen ? Zelfde geld voor Selçuk.. 1ste seizoen 10 goals 10 assist en sinds 2 jaar spoorloos ? Ook een loonsverhoging gehad en wat krijg je van beide terug... ???? 2 jaar lang achter Veysel Sari aangezeten, maar ik zeg het al zo vaak wat doet Veysel Sari beter als Sabri Sarioglu ? Wie kan me dat is vertellen ? Dus waarom ga je zo veel moeite doen om Veysel Sari binnen te halen ? Als je voor spelers als Veysel, Salih, Yigit, enz. niet zo veel miljoenen op tafel had gelegd, dan kon je nu zonder begrotingen te maken en verantwoording af te leggen bij de uefa een veel betere speler kopen als Pandev.. maar ja het is allemaal nu gebeurt en we moeten het doen met deze spelers..

Het is natuurlijk ook niet rechtvaardig om deze spelers gelijk op straat te zetten, maar geef ze gewoon even rust laat zien dat het ook zonder hun kan, want nu zij elke week hoe dan ook opgesteld worden ondanks hun dramatische prestaties zien de jongens op de bank geen concurrentie mogelijkheden... en dat is nu o zo belangrijk.

Helaas gebeurd er niets met onze wil, maar had de eerst volgende competitie deze spelers opgesteld.

Sinan
Tarik
Semih
Chedjou
Hakan B
Olcan
Melo
Emre. Ç
Bruma
Sneijder
Pandev
17 september 2014 om 19:12

Wat is er mis met muslera?

17 september 2014 om 19:34

Ik vond dzemaili ook zwak.

Op dit moment heb mij ploeg het lastig nieuwe trainer nieuwe spelers maar ik zal ze altijd blijven steunen met ups en downs ik geloof er zeker in dat we door gaan naar volgende ronde cimbom ultra aslan

wil je niet uitgefloten worden dan is dit de oplossing: SPEEL BETER!!

17 september 2014 om 19:51

inderdaad! mensen moeten keihard werken voor dat kaartje en meneer de miljonair rijdt in zn dikke bak naar huis waar yolanthe op m zit te wachten...zwaar uitfluiten dus....ze speelden tegen anderlecht niet tegen real

Dat stadion zat ook niet eena halfvol. Toch raar voor die 'fanatieke' supporters daar die elkaar altijd maar op de schouder slaan dat ze zulje geweldige supporters zijn.

Kunnen ze daar ook eens mee ophouden.

17 september 2014 om 18:51

Gozer stop is met je haat op Turkse supporters, nu weten we het wel

17 september 2014 om 18:55

De record met het meeste decibel is nog altijd in bezit van Turkije 140decibel ofso, dat doen jullie Nederlandse supporters niet na doen

17 september 2014 om 19:01

Luid zijn is ook neit gelijk zijn aan sfeer. Toen Gala uitspeelde bij Kopenhagen waren er een paar duizend in eht stadion muisstil voor 10 minuten en dan overweldigend luid in 2 minuten ofzo terwijl er aan de andere kant 90 minten lang word gezongen aan mindere decibels.

17 september 2014 om 19:53

Maar Kopenhagen supporters zijn ook niet de minste hoor. Ben een paar jaar geleden naar de Champions League wedstrijd geweest tussen Barca en Kopenhagen. Barca stond met 1-0 voor maar die kleine groep van Kopenhagen supporters gingen gewoon over die 75.000(?) van Barcelona heen. Gezellige supporters zijn dat.

17 september 2014 om 20:40

Ja, want echt elke club kijkt er elke wedstrijd naar uit om het aantal decibel te meten ...slavia Praag heeft het record aantal grassprieten tijdens een wedstrijd van alle clubs en zo ken ik er nog wel een paar

Je eigen sterspeler uitfluiten hoort gewoon niet, zeker niet in zulke belangrijke wedstrijden

17 september 2014 om 19:53

In Turkije boycotten op dit moment alle toeschouwers alle wedstrijden door het idiote Passolig systeem waarin mensen je identiteit kunnen zien bij het ingang van het stadion en voor zo'n pasje betaal je ook nog eens extra geld en moet je allerlei formulieren invullen. De boycot is dus gericht op de Turkse voetbalbond en daarom zijn dit jaar alle wedstrijden in elke Turkse stadion gewoon heeeeeelemaal leeg. Ik verwacht ook dat de Turkse voetbalbond binnen 1 jaar dit systeem weer gaat afschaffen want dit kan echt niet.

18 september 2014 om 00:20

Er is een nieuwe systeem ingezet genaamd Passolig. Dit werkt als een credit card en daar moet je elke week je ticket op uploaden. Je wordt hierdoor geïdentificeerd en 90 minuten lang vanaf binnenkomst in de gaten gehouden door de tientallen camera's die er zijn neergezet in elke Turkse stadions. De echte fans zullen in de toekomst verdwijnen wanneer dit systeem zich voortzet. Je ziet ook dat er steeds meer bioscoop publiek aanwezig is bij de grote clubs. Deze glory hunters komen alleen als er een CL wedstrijd is en de andere wedstrijden laten ze rechts liggen.

Zolang er geen rellen ontstaan tussen de supporters en het bestuur of tff zal het ''sfeer'' verdwijnen. Dat is wat de rijke willen. Zolang er geen fanatieke supporters zijn die hun team aanmoedigen zullen de Turkse spelers ook minder voetballen, omdat er geen druk op hen wordt uitgeoefend.

Gemiddelde aantal toeschouwers van de afgelopen 2 weken is rond de 8000 -. Passolig heeft daar veel invloed op.

Hij heeft gelijk en dat gefluit mag ook wel eens opgehouden worden zeer irritant maar ook moeilijk voor de spelers om te concentreren

ik heb nog nooit een team beter zien voetballen doordat ze werden uitgefloten..

18 september 2014 om 03:57

@voetbalfreak
CR7 krijgt anders hele stadions soms op de knieen terwijl ze hem bij elk bal contact uitfluiten/uitfloten.

Bull***

Turkije moet gewoon met zijn Matige competitie ja lager dan de Nederlandse, stoppen met salaraissen geven van 2/3/4/5 miljoen!

In de turkse compititie hoor je niet meer dan 2 miljoen te verdienen.

Waar wilt burak of selcuk nog na toe? nergens ze komen tegen de 30 aan ze verdienen miljoenen en nog steeds durft de media hun ''yildiz oyuncu'' * ster speler ) te noemen.

Muslera is een held maar hij mag ook 2 wedstrijden ernaast na zijn taalgebruik tegen de fans p** m***.

-

Mijn opstelling voor de volgende wedstrijd!

Opstelling is fout!

Sinan Bolat
Sabri
Chedjou
Semih
Tarik
Melo
Dzmaelli
Olcan
Sneijder
Bruma
UMUT

Dit is hem!

Sinan bolat
Sabri
CHedjou
Semih
Tarik
Dzmaelli
Melo
Olcan
Sneijder
Bruma
Umut

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren