Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Di María is een moderne Ryan Giggs, Alexis zorgt ervoor dat Arsenal danst’

Laatste update:

Martin Keown is te spreken over de spelers die naar de Premier League zijn gekomen. De voormalig verdediger van Arsenal is vooral gecharmeerd van Alexis Sánchez, die door zijn oud-club werd overgenomen van Barcelona, en Manchester Uniteds Ángel Di María, afkomstig van Real Madrid.

/

De Zuid-Amerikaanse voetballers zijn wat Keown betreft de smaakmakers in de Engelse competitie tot nu toe. “Di María is een moderne Ryan Giggs, die razendsnel kan omschakelen van verdediging naar aanval”, schrijft de 43-voudig Engels international in zijn column in de Daily Mail. “Hij is gevaarlijk, omdat centrale middenvelders niet in staat zijn om zijn dribbels af te stoppen”, geeft Keown aan.

“Alexis zorgt ervoor dat Arsenal danst op zijn melodie”, vervolgt hij over de aanvaller van the Gunners. “Hij levert veel arbeid en dat werkt aanstekelijk. Hij geeft trainer Arsène Wenger nieuwe opties. Alex en Di María zijn alleen uit te schakelen als je ze niet aan de bal laat komen en als je ze geen ruimte geeft. Anders zijn ze niet te houden.”

Welke speler vind je beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer van Real Madrid meer heb ik niet te zeggen.

16 september 2014 om 13:19

wat is er jammer aan volgens jou?

16 september 2014 om 15:05

Dat je hem laat weggaan om wat voor redenen dan ook het zelfde met Xabi Alonso.

Beide toptransfers, in de loop van de seizoen gaan ze nog beter worden daar heb ik geen twijfels overrr.

16 september 2014 om 11:34

Zou je je mening verder kunnen onderbouwen? Di Maria speelde vorig seizoen fantastisch bij Real Madrid. Daarnaast speelde hij weergaloos op het WK. Ook tegen QPR laat hij het weer zien. Ik denk dat van Gaal een prima speler heeft binnengehaald waar we nog veel plezier aan gaan hebben.

16 september 2014 om 11:51

Bale?

16 september 2014 om 12:01

5 van de 100 voorzetten aankomen? Ik weet genoeg. Hou jij je maar bezig met wielrennen ofzo

Mijn voorkeur gaat uit naar Di Maria, wat een inzet toont deze man toch elke wedstrijd, waar Sanchez nog wel eens een wedstrijd ontzichtbaar is kan ik mij dit niet heugen van Angel....

16 september 2014 om 11:37

Dan heb je niet vaak naar Real gekeken.

16 september 2014 om 11:40

Zeer zeker wel, vind Di Maria zowiezo een betere voetballer dan Sanchez, en is toch altijd wel nadrukkelijker aanwezig dan onze vriend Alexis...

16 september 2014 om 11:45

Di Maria had eveneens als Özil destijds er wel vaker wedstrijden tussen zitten dat er helemaal niks goed ging. Hij bloeide richting het einde van het seizoen helemaal op! Uiteraard baal ik enorm van het vertrek van twee bande beste spelers bij Real afgelopen seizoen maar helaas heb ik geen vinger in de pap bij het bestuur.

16 september 2014 om 12:14

Nee begrijp ik haha was dat maar waar he!!!

Nu snap ik waarom de Premier Legeau en Engeland zo word opgehemelt. Je speelt daar 1 goed weds en je bent al de allerbeste bij de media. Lachwekkend.

16 september 2014 om 11:29

Ja, dat gebeurt natuurlijk alleen in de Premier League...

16 september 2014 om 11:32

Zegt ook weer genoeg over het niveau van de Premier League.. Spelers die in Primera Division in een roulatiesysteem werden gebruikt, zijn daar de topspelers en onomstreden

16 september 2014 om 11:34

Haha, zowel di Maria als Sanchez waren afgelopen seizoen de beste speler bij hun club... Echter zijn zij slachtoffers van gestoorde voorzitters.

16 september 2014 om 11:35

Waaaaatttt? Dat waren Di Maria en Sanchez niet...

16 september 2014 om 11:37

Nee di maria en sanchez werden gewoon verkeerd gebruikt
Zij zouden ook goed tot hun recht konen in een systeem met echte buitenspelers

16 september 2014 om 11:38

@Zizoufan

Nou echt niet. Ze waren zeer belangrijk maar niet de belangrijkste spelers zeker Di Maria niet.

16 september 2014 om 11:42

Zizoufan

Ik zeg toch niet dat ze slecht zijn? Ze werden in een roulatiesysteem gebruikt, waarbij ze minder wedstrijden in de basis startten, dan de key-players.

Daarnaast waren ze zeker niet de beste spelers bij hun club.. Ze waren zeker wel goed en belangrijk in bepaalde wedstrijden. Maar niet de beste, misschien ook omdat ze minder vaak basis stonden.
We will never know. Feit is nou eenmaal dat ze geen bepalende spelers waren.

16 september 2014 om 11:42

Zeker Sanchez niet zal jij bedoelen, of heb je naar de achterkant van je tv zitten kijken....

16 september 2014 om 11:49

Wie waren afgelopen seizoen de beste spelers van real en barca volgens jou?

16 september 2014 om 11:50

Het zegt ook wat over de Spaanse competitie dat Ronaldo er daar zo'n 15 meer in weet te schieten per jaar. In La Liga scoor je veel makkelijker en zijn ze verdedigend slechter. Daarnaast kunnen ze het Engelsetempo nooit bijhouden in Spanje.

16 september 2014 om 11:54

Isco

Ja idd, gaat nu een stuk beter met Real. Die hebben gewoon 1 van een toppers laten gaan. En zijn nu afhankelijk van Ronaldo. Die volgend seizoen waarschijnlijk ook weggaat.

Prima beleid daar.

16 september 2014 om 12:00

Zizoufan:

Real Madrid: Modric of Ronaldo. Zeker gezien Ronaldo's aandeel in de CL, aangezien ze in de competitie derde zijn geworden. En de CL hebben gewonnen, mede dankzij de vele goals en buitenaards hoge niveau van Ronaldo.

Barcelona: Messi. By far..

16 september 2014 om 12:08

United99

En het gaat beter met Barcelona.. Hoe kan je nu al een conclusie trekken, na 3 wedstrijden?

16 september 2014 om 12:42

Afgelopen seizoen was messi de beste? Wauw.

16 september 2014 om 12:47

@isco

Dat heeft meer te maken met het feit dat Barca en Real de enige twee ploegen (mrt atletico) zijn die uit kunnen geven in de Primera division. Zij kunnen honderden miljoenen uitgeven aan 1 speler terwijl de rest z'n sterspelers moet vervangen met jeugd. Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van deze spelers, maar alles met de oneerlijkheid van die verrotte competitie.

Er gaan volgens mij vaker spelers van Spanje naar Negeland dan vv., maar ik ken genoeg spelers die niks voorstelden in de PL en vervolgens fantastisch waren in Spanje, dus kap met die domme vergelijkinge

16 september 2014 om 12:53

Zizoufan

Ja.. Zeker wel! Oke, hij heeft een mindere periode gekend. Maar die periode was net zo kort als de beste periode van Sanchez.
Als je in 7 wedstrijden minder, 10 goals meer scoort dan Sanchez, ben je zeker wel de betere voetballer.
Bovendien leverde hij meer assists af en was vaker betrokken bij dreiging. Wat toch de taak is van een aanvaller denk je niet?

Maar kan je ook onderbouwen in plaats van alleen 'wauw.' typen?

16 september 2014 om 13:01

Threelions.

Waarom zou ik kappen met deze -in jouw ogen- domme vergelijkinge(n)..? Het zijn feiten, sinds wanneer mag een discussie niet meer gevoerd worden met feiten?

De tijden waar jij het over hebt, zijn achterhaald. De Forlans van deze wereld, die niet weten te slagen in Manchester en wel in Villareal en Atletico zijn niet meer. Puur omdat het niveau van de Primera Division hoger is dan de Bpl.

Ze staan niet voor niks al 2 jaar ruim bovenaan de UEFA-coëfficiënten. Dat is met de Europa League en Champions League winst van respectievelijk Sevilla en Real Madrid enkel versterkt..

Hoezo, er zijn maar 2 clubs?

Ps. Engeland moet uitkijken dat het niet ingehaald wordt door Duitsland, wat jullie op de hielen zit vanaf plek 3.

16 september 2014 om 13:59

Oh dus daarom is de Premier League zwakker? Real en Barca hebben meer topspelers, dat klopt, maar de competitie is echt niet sterker.

16 september 2014 om 14:04

Ik ben het eens met Isco24.
Ook een speler als Costa lijkt in Engeland met twee vingers in de neus topscorer te worden. Fabregas ook, tot tweemaal toe zelfs. Bij Arsenal en Chelsea speelt ie fantastische wedstrijden en bij Barca kon hij vaak maar met moeite meedraaien.
In Engeland spelen er ook steeds minder echte sterren. Spelers als Neymar, Ronaldo, Bale, Messi, Suarez, Ibra en Robben/ribery spelen allemaal in andere landen. In Engeland zijn de sterren op dit moment Di Maria ( dit is wel een geweldige speler), Costa, Hazard en Toure. In mijn ogen stuk voor stuk mindere spelers dan de spelers die ik eerder noemde. Falcao is dan wel weer een echte ster die er nog bij komt dan.

16 september 2014 om 14:15

Gooner4

Als je al mijn argumenten leest, zie je dat het niet enkel om de spelers gaat maar ook om de teams.
Kijk, in Engeland is het zo dat een Stoke van bijvoorbeeld Chelsea kan winnen. Mijns inziens is dit juist de zwakte van de 'topclubs' en niet de sterkte van de competitie.

Dus waar jullie spreken over een sterkere competitie waar meer topclubs zijn. Is het eigenlijk iets genuanceerder, namelijk; er zijn 5 subtopclubs die allemaal kans maken op een kampioenschap. Want buiten Chelsea, stellen de Engelse clubs internationaal vrij weinig voor.

Dat jullie competitie aantrekkelijker is, door deze gelijkwaardige teams, ben ik met iedereen eens.
Maar ik praat nu niet over aantrekkelijkheid van een competitie, maar over de sterkte.

16 september 2014 om 14:37

Sorry...ik heb helemaal geen zin in een "mijn competitie is sterker dan de jouwe" discussie.

Dat bijvoorbeeld Sanchez gerouleerd werd bij Barca zegt helemaal niets over de kracht van de competitie alleen over de kracht (en breedte en koopkracht) van Barcelona.
Laat deze koopkracht nu net alleen mogelijk zijn bij 2 clubs in die hele competitie!

Dat hij vervolgens als roulatie speler alsnog 19x weet te scoren en zo'n 10 assists weet te leveren zegt vervolgens wel weer alles over het niveau van de competitie

Jij moet sowieso even begrijpen dat feiten inderdaad feiten zijn, maar dat wanneer je feiten aan een conclusie koppelt, het niet hoeft te betekenen dat deze conclusie automatisch óók kloppend is.

16 september 2014 om 14:48

Engelse clubs geven weinig om de El.. Toch speelde Chelsea met hun eerste elftal?
Probeer je nou dingen te bagatelliseren met onwaarheden?

Over de tv gelden geef ik je gelijk. Maar hetzelfde geldt daarin voor de Sponsors voor de grotere clubs uit Engeland.
Hun sponsordeals zijn namelijk ook veel groter dan die van Hull etc. Is dat eerlijk? Is het eerlijk dat grote clubs meer kunnen uitgeven dan kleinere clubs en daardoor makkelijker geld kunnen verdienen dmv CL-voetbal?
Nee, het is allemaal niet eerlijk. Maar wel een logisch gevolg, wie kijkt er naar Almeria - Elche?
Zelfs ik niet, en ik probeer bijna elke Spaanse wedstrijd te kijken.

Oke, als we toch de laatste 10 jaar terug gaan..

Spaanse club: 4 x gewonnen
Engelse club: 3 x gewonnen
Italiaanse club: 2 x gewonnen
Duitse club: 1 x gewonnen

Ik hoef je niet te vertellen dat 4 x, meer dan 3 x is toch?

Nog even de andere Europeese prijs, de Uefa Cup/europa League

Spaanse club: 5 x gewonnen
Russische club: 2 x gewonnen
Engelse club: 1 x gewonnen
Portugese club: 1 x gewonnen
Oekraïense club: 1 x gewonnen

Dus in 10 jaar tijd, heeft een Spaanse club 9 Europese hoofdprijzen gewonnen, Engeland 4..

Dominantie? Misschien.. Een verschil in kwaliteit? Zeker..

16 september 2014 om 15:32

Wat ik niet snap is dat je de PL en La Liga vergelijkt maar dan enkel de top ploegen meetelt. Spanje heeft de betere topclubs daar geef ik je absoluut gelijk in. Maar de Subtop, middenmoot en rechterrijtje is absoluut sterker in Engeland. Dan blijft alleen de vraag over wat het belangrijkste is, ik zelf vind dan dat als je het over de beste competitite hebt je alle teams moet meetellen. Dan kom je toch wel uit bij de PL.

16 september 2014 om 18:11

Zoals ik al zeg...ik ga geen discussie voeren over welke competitie sterker is. Dat is zo kinderachtig.
Overigens zijn jouw cijfers dat de CL 4x is gewonnen door een Spaans ploeg ook geen graadmeter van de sterkte van de competitie; dit is namelijk 3x Barca geweest en 1x Madrid...het zegt meer dat de nummer 5 en nummer 6 van een seizoen de CL hebben weten te winnen en dat er meerdere clubs zijn die de CL zouden kunnen winnen in een competitie. Jouw cijfers zeggen alleen iets over de sterkte van Real vorig seizoen en Barca over de afgelopen 10 jaar, maar ik merk dat ne ontzettend veel moeite hebt om goede conclusies aan feiten te koppelen. Ik heb deze competitie discussie ook niet gewild en ben bij deze dus klaar met welles en nietes met jou.

Jij vindt het feit dat Alexis en Dimaria goed presteren in de PL en slechts "roulatiespelers" waren in de PD een goed argument om te stellen dat de Spaanse Comp. beter is dan de Engelse.

Grappig...terwijl een competitie over 20clubs gaat en er toch echt slechts twee clubs in de PD zijn die dit soort spelers kunnen kopen. Lees mijn bovenstaande reactie maar, je praat onzin en trekt scheve conclusies.

ik hoor het wel als je echt een goed argument hebt waarmee je de sterkte van de gehele competitie kunt bewijzen. Zoals de waarde van alle selecties buiten de top 2 bijvoorbeeld?

(uiteindelijk spelen deze spelers nu bij de nummer 7 en nummer 4 van vorig seizoen

16 september 2014 om 19:06

Daarnaast kunnen ze het Engelsetempo nooit bijhouden in Spanje.

Hoeft ook niet.spaanse ploegen tikken die Engelse ploegen helemaal dol.het fysieke gedeelte is dan wel minder,maar voetbaltechnisch is Spanje de beste competitie ter wereld

16 september 2014 om 11:51

Niet alleen opgehemeld, maar ook nog opgeroepen voor de A-selectie van Spanje. Over ophemelen gesproken.

16 september 2014 om 11:42

Laten we maar niet beginnen over het wk hé

16 september 2014 om 12:28

Hoe heet die jonge speler van Barcelona ook alweer die na een goed duel zijn interland debuut mocht maken ? Doe even niet zo hypocriet.

16 september 2014 om 12:42

1goede wedstrijd?

Het feit dat Dimaria 1 vd beste voetballers was van Madrid en de CL finale besliste en dat Sánchez ook al had meerdere keren had bewezen een topspeler te zijn in Italië, Spanje en tijdens het WK, vergeten we even voor het gemak

Je moet niet boos op anderen zijn dat jullie transferbeleid zo triest is

16 september 2014 om 17:28

Haha ja alleen in engeland worden ze opgehemeld na 1 wedstrijd... Wat dacht je van dat zogenoemde toptalent van barcelona wat na 1 leuk wedstrijdje compleet werd opgehemeld en zelfs opgeroepen werd. En di maria was een topspeler bij real, sanchez was niet onomstreden bij barca maar die speelt dan ook bij arsenal en dat is de nr4 van engeland

di Maria is natuurlijk een hele goede speler.vergeet niet dat dit tegen QPR was he!dat is nou niet echt een ploeg die geweldig voetbal speelt.

Goh, een analist die positief is, zelfs over een rivaal. Wat een verademing.

Kan die flut carragher wat van leren.

16 september 2014 om 11:38

Dat wou ik net zeggen gelukkig is Keown niet zo kleinzielig als sommige andere analisten...

16 september 2014 om 13:26

Omdat hij positief is over Arsenal is hij niet kleinzielig, en als Carragher negatief is over Arsenal, is hij wel kleinzielig? Volgens mij zijn het sommige Arsenal-fans hier die kleinzielig doen. Carragher heeft nog niets verkeerds gezegd. Carragher is niet kleinzielig, maar kritisch, en dat valt te waarderen.

16 september 2014 om 14:42

Het is kleinzielig als je consequent en ongeremd een specifieke club bekritiseerd, terwijl er bij andere grote clubs ook voldoende problemen zijn. Zijn Liverpool is weggespeeld door een zwaar leeggekocht Southampton, door City en heeft verloren van Villa. Utd ga ik niet eens over beginnen en ook City heeft verloren van Stoke.

De enige club die het naar verwachting doet is Chelsea, en die kwamen tegen Swansea en Leicester redelijk goed weg en wonnen tegen Everton op uithoudingsvermogen (bredere selectie).

Ongelooflijk hoe hard Alexis werkt. Na zijn goal was hij direct weer aan het 'backtracken' om er vervolgens een sprint uit te gooien met ten slotte een sliding om de bal te heroveren.

Maar het meeste geniet ik nog van zijn trukendoos icm zijn werkethiek. In de kleine ruimtes kan hij echt geweldig draaien, kappen, de tegenstander te kijk zetten en de bal opwippen. Tegen City maakte hij op een gegeven moment ook zo'n actie waar hij de bal lifte en zo twee man te lijk zette.

En wanneer hij vast wordt gezet is hij zo sterk dat hij in staat is een Kompany van zich af te duwen, ruimte te creëren en weer vrij kan komen door een schijnbeweging.

Alexis Sánchez.

16 september 2014 om 12:17

Ik keek echt heel vaak barca en vond Alexis echt een leuke speler, maar waar ik me bij Alexis altijd aan stoorde was dat de bal zo ontzettend vaak van zijn voet afstuitte! Het rare is dat hij aan de ene kant 4 man kon dollen en aan de andere kant niet de goede balbehandeling had voor de kleine ruimtes bij barca! Ik durf dan ook niet te zeggen of hij nou echt zon geweldige techniek heeft!

Maar nogmaals echt een topspeler en past denk ik ook beter bij Arsenal! Verwacht dat hij het geweldig gaat doen

16 september 2014 om 12:43

Heeft hij bij Arsenal niet veel last van, vaak wordt hij aangespeeld en lijkt de bal gewoon aan zijn voet te plakken.

Het enige punt is dat hij soms wat te lang zijn actie doorvoert, maar ook hierin vind ik hem bij Arsenal al een stuk beter ogen.

16 september 2014 om 14:19

En als hij strand, weet Alexis toch weer een overtreding uit te lokken, tegen City kreeg hij gewoon alles mee.

Vind di maria toch wel van een andere klasse dan alexis. Ik vind di maria met aguero en hazard de beste aanvaller van de premier, en als hij deze vorm die die ook bij real had volhoudt dan vind ik hem toch wel gewoon met afstand de beste van de premier league.

16 september 2014 om 11:41

Andere prijsklasse ja.

Denk inderdaad dat di Maria iets beter is op het moment, maar hazard en Sanchez zijn vergelijkbaar.

16 september 2014 om 12:20

Tja kan je vinden. Di maria was vorig seizoen al echt veel beter dan alexis en is nu al een echt gamechanger die altijd de hele wedstrijd goed speelt en het hele team beter laat draaien. En is de ultieme assistenkoning.
Alexis heeft af en toe leuke acties maar laat het team niet veel beter spelen. Ook is het een momentenspeler die vaak ook onzichtbaar is wat je bij di maria nauwelijks hebt
Ook is di maria veel veelzijdiger en daarmee completer. Hij kan ook erg goed druk zetten en meeverdedigen.
Hazard vind ik ook wel echt beter dan alexis trouwens maar goed

16 september 2014 om 12:45

Na een wedstrijd tegen qpr... Alexis speelde werelds tegen city he.

16 september 2014 om 12:51

Di Maria schat ik ook hoger dan Sanchez maar dat Di Maria beter kan meeverdedigen en druk zetten is BS. Lekker opportuun ook om hem na 1 wedstrijd meteen te bombarderen tot de beste aanvallers van de PL.

Zowel Barca als Real heeft een enorme blunder begaan door deze spelers te laten gaan..

Voor het eerst kan je zeggen dat Manchester City op papier niet direct het beste team heeft.
Liverpool, Arsenal, Manchester United en vooral Chelsea hebben enorme aankopen gedaan wat mij persoonlijk nog een extra reden geeft om de PL op de voet te blijven volgen, zeker als je ziet hoe de aankopen het doen. Fabrégas en Diego Costa geweldig begonnen, Sanchéz laat zich zien maar er zit nog veel meer in, Dí Maria die een geweldige start beleeft en Balotelli wie zijn draai nog niet gevonden lijkt te hebben bij Liverpool.

Daarbij komt dat de gehele competitie zich enorm versterkt heeft, als je kijkt hoe Hull City, West Ham United, Everton en Swansea spelen dan is de BPL gewoon de meest geweldige competitie om te kijken.

Mensen die de wedstrijd Arsenal - Manchester City hebben gezien die weten, net als ik, dat dat echt een geweldige wedstrijd was met een hoog baltempo en ook nog eens goed voetbal.

Madrid zal angel nog veel missen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren