Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Suárez 'lijdt' onder straf: 'Begin me nu weer voetballer te voelen'

Laatste update:

Luis Suárez traint sinds een paar weken mee bij Barcelona en dat doet hem goed. Tussen zijn straf naar aanleiding van het veelbesproken bijtincident op het WK in Brazilië en zijn aankomst in Barcelona leefde de Uruguayaanse aanvaller naar eigen zeggen in een soort isolement. "De waarheid is dat je veel lijdt", verklaart hij in een interview.

/

Suárez werd door de FIFA voor vier maanden geschorst en mocht aanvankelijk niet trainen, maar het Sporttribunaal (CAS) draaide die straf gedeeltelijk terug. "Je krijgt het gevoel er niet bij te horen als je alleen maar kunt toekijken en vanaf de zijlijn kunt praten en schreeuwen. Het geeft me rust als ik mijn kinderen kan vertellen dat ik aan het werk ga. Ik begin me nu weer voetballer te voelen."

Zijn aanvaring met Giorgio Chiellini was niet de eerste keer dat de ex-Ajacied op het veld zijn boekje te buiten ging. Wanneer hij in oktober definitief terugkeert, zullen alle ogen dan ook nadrukkelijk op hem gericht zijn. "Daar bestaat geen twijfel over, ik zit nu bij de beste club ter wereld. Ik zal voorzichtig moeten zijn en mijn verstand gebruiken. Ik heb verantwoordelijkheden en wil die ook uitdragen", aldus Suárez.

Heb jij medelijden met Luis Suárez?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben benieuwd of hij bij Barcelona zal excelleren.

Hij moet wel in de spits, Messi hangend op rechts, en soms erom heen spelen. Neymar op links.

5 september 2014 om 13:42

Hoeft niet. Suarez kan ook op rechts.

5 september 2014 om 17:43

Misschien is dit onzin wat ik zeg hoor maar wat nou als dit de opstelling wordt??

Dm: ter stegen
La: alba
Lcv: pique
Rcv: busquets
Ra: alves
Lcm: rakitic
Rcm: iniesta
Cam: messi
Lb: neymar
Sp: suarez
Rb: el hadiddi

Met busquets achterin misschien iets meer voetbal? Denk trouwens dat het een prima verdediger zal zijn. Messi speelt om neymar, suarez en el hadiddi heen en gaat gwn zijn eigen gang. Lijkt me opzich niet zo'n slecht idee toch?

5 september 2014 om 22:24

@barcamq, Leuk om te zien dat je vertrouwen hebt in ons talent El Haddadi, maar om hem nu na een goede voorbereiding en één leuk wedstrijdje tege Elche al basis te zetten, is denk ik nog iets te vroeg. Begrijp me niet verkeerd, het is een klassespeler, maar is nog niet klaar om iedere week te spelen in de A-kern en dan ook nog eens niveau te halen.

Over je opstelling ben ik het ook niet helemaal eens.. je zet Pique en Busquets vanachter, je haalt zomaar Mathieu eruit? Busquets moet je gewoon op zijn positie uitspelen en dan heb je een wereldspeler.

5 september 2014 om 13:52

Die jongen heeft bij Ajax alleen maar vanaf de zijkant gespeeld. 110 wedstrijden, 81 goals en 35 goals in 33 wedstrijden in zijn laatste volledige seizoen. Maar het zijn alle 3 dezelfde types, misschien gaan ze wel rouleren voorin. Ben er in ieder geval van overtuigt dat Barca een echte publieksspeler heeft binnengehaald waar je altijd de bal aan kwijt kan en die van niets iets maakt. Denk ook zeker dat hij veel gaat scoren.. Of hij die enorme tranferssom waard is met zijn gedragingen is een ander verhaal..

5 september 2014 om 17:55

Ach joh, gooi ze bijelkaar in de spits en maak er wat tutti frutti van. Suarez en Messi zijn dusdanig getalenteerd dat zoiets echt wel goed komt.

5 september 2014 om 14:01

Ik denk dat Messi er een beetje achter gaat hangen, zodat Suarez en Neymar veel naar binnen kunnen komen. En dan zoekt Messi vanzelf de kleine ruimtes wel op.

5 september 2014 om 14:31

Het is ook normaal om te lijden onder een staf. Daar hoeft hij nu niet zielig over te doen.
Dat zijn de gevolgen van zijn daden. Ik hoop dat hij heeft nagedacht en dat hij er voor zorgt dat het niet weer voorkomt.

5 september 2014 om 16:03

Inderdaad!

Daarnaast wil ik er nog aan toevoegen dat ik lijden een nogal groot en beladen woord vind in verhouding met 'echt' lijden. Valt me vaker op dat voetballers zeggen 'ik ging door een hel' ivm een blessure vaak. Veel voetballers hebben een klein begrip over wat er in de wereld gebeurd. Of zijn ze gewoon egoistisch omdat ze als topsporter veel met zichzelf bezig zijn en het dan snel een valkuil kan zijn? Ik weet het niet.

Ik vind het in ieder geval wel irritant. De meeste mensen proberen hun problemen toch in perspectief te plaatsen. In die zin bewonder ik voetballers dus totaal niet.

5 september 2014 om 17:53

Wat een onzin. Als iemand zegt dat hij honger heeft dan zeg jij ook "nee in Afrika daar hebben ze honger!" ??

Er is altijd wel iemand met grotere problemen. Iemand die veel stress heeft gehad door zijn werk (bijv een voetballer) kan daar best door lijden. Dat andere mensen andere problemen hebben die erger zijn veranderd daar toch niks aan?

Ben echt benieuwd, hoop dat hij zich gedraagd en daar weer de sterren ban de hemel speelt net als bij liverpool, want voetballen kan deze gozer zo goed

Waarom zou je medelijden moeten hebben. Hij krijgt volgens mij gewoon betaald, kan nu rustig aan trainen en genieten van het leven in Barcelona. Wat een straf zeg.

5 september 2014 om 13:55

Voetbal is zijn leven. Hoe zou jij je voelen als jou leven af word gepakt? Jij kun je niet voorstellen hoe zo'n man lijdt vooral geestelijk als hij helemaal van het voetbal word afgesloten en kom me niet zeggen hij verdient zijn straf etc.. hij heeft niemand vermoord en heeft zich ontschuldigd. Naar mijn mening een zware en onterechte straf.

5 september 2014 om 14:00

Ach gossie. Wat Wordt het kind toch voor onrecht aangedaan.

Heel de wereld tegen de ideale schoonzoon. Het is toch wat he?

5 september 2014 om 14:13

Mensen maken fouten. Of wij jij mij soms vertellen dat je nooit een fout heb gemaakt? Niemand op deze aardebodem is onschuldig. Dus kom niet met jou engeltjes rol bij mij.

5 september 2014 om 14:15

Eigen schuld dikke bult????

1 keer, OK kan gebeuren
2 keer, stom
3 keer, sorry kan da met een dergelijke tekst geen medelijden hebben met deze man.

Een fantastische voetballer, maar volgens mij zit zijn verstand in zijn tanden

5 september 2014 om 14:23

Waarom allemaal zo overdrijven. Het us bij bijten gebleven ja? Als 2 keer iemands been had gebroken en 3e keer iemand vermoord of ziekenhuis ingeslagen dan begrijp ik het wel maar 1,2 of 3 keer voor bijt gedrag is niet evenwichtig met zo'n straf. Het spijt me dan dat ik zo denk.

5 september 2014 om 14:25

Haha

Reageer ff volwassen joh.

Hij is volkomen terecht gestraft. En hij moet nu niet zo zielig gaan doen. Had ie ff moeten nadenken de afgelopen 4 keer.

5 september 2014 om 14:38

Hij zit zijn straf gewoon uit hoor? Ik neem aan dat het nu op de helft zit? Enfin hij heeft geen andere keuze. Zielig is het wel omdat het niet verdiend was. En wat bedoel je met volwassen reageren als je met "haha" in jou reactie begint terwijl hier om een serieuze onderwerp gaat. Het gaat meer lijken dat je hem deze straf gunt en misschien ook wel erger. Dus ik neem jou hierbij niet meer serieus. Was leuk met jou te praten. Visca el Barca!

5 september 2014 om 14:41

onvolkomen ONterecht zwaar gestraft. voor 1 beet. je kan zeggen wat je wil, maar een straf moet los van alles worden gelaten wat er vroeger is gebeurd. je kan een voorwaardelijke stra instellen, maar die telden hier niet mee. onterecht zwaar gestraft en daarmee klaar

5 september 2014 om 14:42

Ik gun het hem idd ja. Dat klopt

5 september 2014 om 14:48


Nico

Onzin.

Als je bijvoorbeeld 2x boven de 30 kilometer te hard rijd. Kijken ze ook naar je verleden.

Als jij iemand voor de 3e keer mishandeld ook.

5 september 2014 om 14:48

@ nico.. helemaal bedankt! De wereld heeft meer mensen nodig als jij. I rest mt case.

5 september 2014 om 15:11

@black-Dx-Tar:

"n kom me niet zeggen hij verdient zijn straf etc.. hij heeft niemand vermoord en heeft zich ontschuldigd."

Nou, daar kom ik toch: hij verdient zijn straf. Vol-ko-men.
En als hij iemand had vermoord had hij een gevangenisstraf gekregen, geen paar maanden schorsing waarin hij nog doorbetaald wordt ook.

Zeggen dat Suarez zich oprecht heeft verontschuldigd is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Dan heb je gewoon een enorm bord voor je kop.

5 september 2014 om 15:25

waar gaan we heen? de voetbalwereld met de echte wereld vergelijken? dat kan je niet meer doen. de voetbalwereld is conpleet anders geworden en daar moet je mee leren leven. waarschijnlijk ben je een barca/suarez hater.

5 september 2014 om 15:29

Als hij deze straf kreeg voor 1 beet dan was het inderdaad zwaar gestraft. Maar het betreft hier al zijn 3e beet. En je kan dit niet los zien van elkaar. Blijkbaar heeft hij er bij zijn 2 vorige beten (respectievelijk 8 wedstrijden en 10 wedstrijden schorsing) niets van geleerd.

Ik ben benieuwd of hij er nu WEL van geleerd heeft. Ik hoop het want ik vind het een heerlijke voetballer, laat ik dat voorop stellen.

Recidive worden moeten nu eenmaal zwaarder gestraft worden.

5 september 2014 om 15:32

Waarom ben je meteen een hater tegenwoordig als ergens voor bent wat ten nadelen van een persoon of club is.

Ik vind de straf ook passend (vond de straf van 4 maanden zelfs niet mee trainen ook te zwaar) en toch vind ik Suarez een wereld voetballer en bewonder ik hem om zijn voetbal kwaliteiten.

Dus ben ik dan een Suarez hater en Suarez liefhebber tegelijk?

5 september 2014 om 15:42

maar je bent geen echte supporter van hem, daar doelde ik op. maar 4 maanden schorsing is best veel, waar je iemand eigenlijk alleen maar bijt. ik weet het dat je er ziektes van kan krijgen door speeksel etc. maar dat was hier niet aan de orde. hij beet op zn shirt en daar bijt je niet zomaar doorheen al weet je hoe een echt wedstrijd shirtje voelt.

5 september 2014 om 15:48

"hij beet op zijn shirt"

hahahahahaha

dat ze dat argument niet hebben aangedragen bij het Cas. Ik weet zeker dat hij dan alsnog niet geschorst zou zijn geworden.

Maar zal ik je vertellen hoe het ging: hij beet hem, waar hij hem op dat moment het best kon bijten. Daar was niks overwogen aan, het was gewoon een dierlijke, primaire reactie. Een reactie die kleine kinderen nog hebben , omdat ze niet beter weten. En dat voor de derde keer, en nog zonder zich te verontschuldigen ook aanvankelijk maar met de ontkennende tekst dat Chiellini hem tegen zijn tanden sloeg. Pas weken later en onder druk van zijn pr adviseurs gaf hij toe dat hij sorry "moest" zeggen, wat iets heel anders is dan dat het hem speet.

Hij moet Barcelona op zn blote knietjes danken dat ze zijn salaris nu betalen en dat hij er straks mag voetballen tegen en goddelijk salaris ( terecht, want hij is nou eenmaal zo goed) in plaats van zo te huilen hoe zielig hij wel is. Dat heeft hij toch echt helemaal zelf gedaan. Zijn straf is getoetst tegen alle maatstaven, daarna nog iets bijgesteld, waardoor hij alsnog mag trainen, prima.

Dan past voor de tijd van de schorsing verder maar één ding: op de blaren zitten en je bek dichthouden. Verder niks.


5 september 2014 om 15:53

Nee ik ben sowieso van niemand een supporter. Maar jij dus wel? Misschien dat je daarom een beetje beïnvloed bent in je oordeel?

De tandafdruk stond in de huid van die Italiaan???

Maar je ziet niet in waarom de straf zo zwaar is? Het gaat niet om die ene beet. Het gaat er om dat dit al de 3e keer is dat hij een zelfde actie heeft ondergaan. Daarom is er voor deze zware straf gekozen. En daarom ben ik het ook eens met deze straf.

En een straf is er voor om te lijden, anders is het geen straf. Als hij een geldboete opgelegd zou krijgen van bijv. 50.000 dan lijd hij er niet onder aangezien hij hier zijn kont mee af veegt.

5 september 2014 om 16:42

jullie kunnen praten wat jullie willen, maar het enigste wat jullie ongeveer hebben gezien is dat hij 3x beet + zijn straffen. jullie weten zeker niet hoe hij is opgegroeid of wel? waarschijnlijk niet. wat de gedragsnormen en waarden zijn in uruguay . vast ook niet. je moet wel meer weten om een oordeel te kunnen vestigen. gelukkig weet ik wel hoe het zit. en de straf is zeker niet terecht. te zwaar

5 september 2014 om 17:00

Beste Nico,
Ik citeer graag even uit twee eerdere reacties van jezelf;

Je kan zeggen wat je wil, maar een straf moet los van alles worden gelaten wat er vroeger is gebeurd.

en;

De voetbalwereld met de echte wereld vergelijken? dat kan je niet meer doen.

Lees nu je reactie hierboven nog even door....

Hoe en waar hij is opgegroeid is inderdaad niet van belang en wat de gedragsnormen in Uruguay zijn al helemaal niet. Zou wat zijn als voetballers uit de townships van Zuid Afrika andere spelers hun benen gaan breken en daarmee wegkomen onder het mom dat ze in hun jeugd wel ergere dingen hebben gedaan/meegemaakt.

5 september 2014 om 17:16

Jij bent zo'n clown hè, zo van iedere speler in de nationale selectie van Uruguay heeft 3x een tegenstander gebeten. De straf is terecht.

5 september 2014 om 13:59

Hij kan trainen ja, maar Suarez heeft een winnaarsmentaliteit en als je bij een club zit wil je graag bijdragen aan het winnen. Het is zijn eigen schuld, maar voordat de straf terug werd gedraaid was het wel heel zwaar.

"Ik zal voorzichtig moeten zijn en mijn verstand gebruiken...", zo van voorheen deed hij dat niet dus wordt nieuw voor hem... Desondanks een ontzettend goeie voetballer, maar door 3x dezelfde fout te hebben gemaakt en er na de 1e keer nog niet van hebben geleerd gaat er bij mij niet in. Ik hoop oprecht, als Real supporter, dat hij zich kan onderscheiden binnen dit Barca! Maar alleen zolang Real de prijzen maar pakt

5 september 2014 om 15:02

Ben zeer benieuwd naar de clashes tussen Ramos/Pepe met Suarez. Wordt een genot om naar te kijken 😀.

5 september 2014 om 17:07

Anders ik wel! Zie het alleen somber in, de vorm waarin Real zich nu verkeerd, dat ze worden opgerold door Barca.. Maar alsnog kijk ik er naar uit, 't is de K1 van voetbal el Clasico haha

Hij gaat zeker knallen daar, en anders "bijt" hij zich er wel doorheen.

Nee serieus,..hij gaat t qua voetbal goed doen. Hij heeft al bewezen een goalgetter te zijn. Dat gaat in Spanje niet stoppen. Zolang hij zn koppie er maar bij houdt. Af en toe thuis tegen een een boxzak aan trappen.. eentje met flapjes waar hij af en toe in kan bijten. Gewoon...mocht t moeten ..

Ik hoop dat z'n openingswedstrijd die tegen R Madrid wordt, zal spannend worden hoe het voetbal van Barcelona eruit gaat komen te zien met Suarez in de spits!

tja..daar is een straf voor he. Je moet lijden in de hoop dat je er van leert.

Probleem is dat Suarez deze acties begaat op momenten dat hij zichzelf niet onder controle heeft.
In zo'n geval helpt straf niet, maar heb je professionele begeleiding nodig.

Hopelijk is het de laatste keer. Blijft een geweldige voetballer.

Ik kan niet wachten om Suarez weer op het veld te zien

Benieuwd wanneer hij weer zijn verstandskies gaat gebruiken. Zodra hij onder grote druk komt te staan komt zijn natuurlijke instinct naar boven en dat uit zich bij hem nou eenmaal in bijten. Dat is zeer hardnekkig en bijna niet uit je systeem te bannen.

Het zou mij niet verbazen als het al dit seizoen weer raak is.

Deze idioot hoort niet meer te voetballen.. 3x iemand bijten, bah bah.. Ik snap ook niet dat er nog clubs geinteresseerd zijn in deze idioot

5 september 2014 om 13:48

En dan vooral klagen over zijn straf, waar haal je het lef vandaan!?

5 september 2014 om 13:56

Zegt degene met de afkorting van de club in z'n naam waarbij ene Diego Costa voetbalt. Gooide meermaals met z'n snot (!) naar Sergio Ramos, deelt wel vaker kopstoten uit en misdroeg zich structureel bij Atletico Madrid.

5 september 2014 om 14:04

Ik heb toch niks gezegd over costa? Ik vond het vrij irritant hoe hij zich gedroeg t.o.v. Coleman(1-3 dacht ik).. Van Mourinho kan ik veel hebben bijvoorbeeld, Wenger een loser noemen is wel grappig maar oogballen prikken gaat weer te ver. Suarez zou in mijn optiek nooit meer in de buurt van een voetbalveld mogen komen. Geld zat, laat hem maar lekker in Uruguay petunia's gaan houden ofzo

5 september 2014 om 14:11

Wat een onzin is dat Guaporta. Dus omdat Diego Costa bij Chelsea speelt, en hij daar fan van is, mag hij geen mening meer geven over Suarez? Dit topic gaat toch over Suarez en toch niet over wat Diego Costa allemaal verkeerd doet.... Hij praat dat toch ook niet goed. Zou wat zijn dat ik niks meer over clubeigenaren mag vinden omdat mijn club ook een eigenaar heeft....

5 september 2014 om 14:31

En dat is precies waarom ik reageerde, het gedrag van Diego Costa is irritant en Luis Suárez zou nooit meer op het voetbalveld mogen komen. Dat is meten met twee maten. Daarnaast is het uitmaken van je collega voor 'loser' natuurlijk niet grappig en zelfs respectloos. Enkel omdat iemand succesvol is betekend niet dat hij zich automatisch mag misdragen. Natuurlijk is dat een beetje het spelletje van Mourinho en voor een groot gedeelte zie ik er de humor wel van in, maar hij overschrijdt vaker de grens van respectloosheid dan me lief is.

Natuurlijk mag hij z'n mening geven, ik wijs hem er enkel op dat er ook zo'n speler voor zijn geliefde Chelsea speelt. Snot naar iemand gooien of je tanden bij iemand in de nek zetten beide een kinderachtige actie en hoort niet op het voetbalveld thuis. Maar om iemand nou nooit meer z'n werk te laten uitoefenen (wat overigens in strijd is met de mensenrechten in deze zaak) is een inhumane straf.

5 september 2014 om 15:09

Suarez heeft 3 mensen gebeten, costa heeft een beetje snot naar iemand gegooid(?).. Dat is goor, smerig en redelijk ziek maar 3x iemand bijten is vele malen erger! Jij zegt ook dat Costa zich verder heeft misdragen tegen Madrid, maar daar in Spanje is dat de normaalste zaak vd wereld.. Bij Real schoppen er een paar naar alles wat beweegt, bij Barcelona doen ze of ze neer geschoten worden.. Zo pakken ze die toppers daar aan, dat is geen excuus maar zo is het wel. Daarom kijk ik ook niet naar Real-Barcelona. Ik irriteer me mateloos aan dat hele toneelspel van Barcelona(vind ik erger dan het schoppen van Madrid).

5 september 2014 om 15:29

Dat ben ik wel erg benieuwd naar het volgende: wat maakt voor jou het bijten van iemand erger dan bijvoorbeeld snot gooien of een benenbrekende tackle? Op welke grond is het bijten van iemand 'velen malen erger' dan snot naar iemand gooien of een opzettelijke zware overtreding?

5 september 2014 om 15:45

Benenbrekende tackle is niet direct een bewuste actie; dat kan ook in alle euforie per ongeluk zijn gebeurd.

Snot gooien is een geval van minachting, dat zit weinig permanents achter.

Echter bijten is:
- een bewuste actie
- levert direct schade op aan iemand lichaam
- is minachting van een persoon (hij wordt behandeld als een beest)
- het is de derde keer
- het gebeurt op een toernooi met véél aanzien, tijdens een oefenwedstrijdje tegen een lokale amateurvereniging was het van minder belang geweest.

Die gozer is er nog zeer goed vanaf gekomen met zijn slechts 4 maandjes straf.

5 september 2014 om 15:53

Ik ben het volledig eens met mutsaers78 en sluit me daarbij aan..
Het speelt bij mij ook mee dat het de derde keer is.

5 september 2014 om 15:56

Bijten levert amper schade op aan iemands lichaam. Het is gewoon raar en smerig. 4 maanden schorsing omdat het de derde keer is lijkt me terecht.

Ik vind alleen niet dat met snot gooien veel minder erg is, dat is namelijk ook raar en smerig, alleen levert het nog minder fysiek letsel op.

Wat ik wel erger vind is bijvoorbeeld het oogprikken van Mourinho, daar neem je wel risico's op serieus letsel. Ik vind het niet raar dat Guapoorta een Chelsea fan daarop wijst.

5 september 2014 om 17:43

Ik vind het wel raar als ik mij daar niet over uit gelaten heb.. Bovendien zijn deze voorvallen niet gebeurd in hun Chelsea-periodes maar daarvoor. Dat maakt ze niet minder erg ofzo, maar dat betekent toch niet dat ik niet over Suarez zou mogen 'oordelen'?

5 september 2014 om 21:09

Ik vind het een beetje zeurderig van guaporta, maar zeker niet onterecht dat hij wijst op enige hypocrisie die jij zelf later bevestigt.

Zou een Barcelona coach iemand in zijn oog hebben geprikt had jij hier ook lopen roepen dat die nooit meer op een voetbalveld hoefde terug te komen. Nu Mourinho het gedaan heeft zeg je dat het ver gaat. Als Costa iets smerigs doet dan is het omdat iedereen het daar doet. Dat is gewoon niet zo.

Tuurlijk mag je oordelen en anderen mogen jou er op wijzen dat je dat inconsequent doet.

7 september 2014 om 06:48

Beter dan kopstoten uitdelen denk ik maar.

Clåsico gaat het waarschijnlijk niet worden voor Suarez. Dat kan de Bond Real niet aandoen. Maar ben benieuwd. Zie hem gewoon slagen, mits Luis Enrique hem wel in de spits zet en niet als rechtsbuiten.

5 september 2014 om 14:10

Leg mij is uit waarom de bond dat Real niet kan aandoen?

De transitie van dracula naar een wereldvoetballer is een interessante.

Ja Luis, had je destijds op het WK maar niet weer dezelfde fout moeten maken.
Van mijn part was hij nog wat langer geschorst, geniale voetballer maar helaas blijft hij altijd maar rare dingen doen.

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken...

Heb er vertrouwen in dat hij het nu geleerd heeft en zijn verstand gaat gebruiken. Hij zal zich ook realiseren dat dit soort gedrag bij Barcelona echt niet getolereerd wordt.

Over de opstelling is veel te doen, ik denk ook dat Luis Enrique met Suarez en Neymar aan de buitenkant gaat spelen, en een Messi die tussen de linies speelt. Dat is het makkelijkste voor iedereen, zo kunnen Neymar en Suarez van buiten naar binnen trekken, een actie die ze allebei graag inzetten en kan Messi gewoon overal zwerven. Kan niet wachten tot Suarez weer mee mag doen!!

ter Stegen
Dani Alves
Pique
Mascherano
Alba
Rakitic
Busquets
Iniesta
Suarez
Messi
Neymar

Wat hij ook zegt, ik ben niet overtuigd dat hij niet weer zal bijten, zelfs als hij het niet wil.
Dit verhaaltje beschrijft Suarez wel goed:

Een schorpioen staat aan de kant van de rivier. Hij wil naar de overkant, maar kan niet zwemmen. Toevallig zwemt er op dat moment een kikker voorbij.

Schorpioen "wil jij mij helpen?", vraagt de schorpioen aan de kikker. "als ik op je rug kan zitten, kun jij mij naar de overkant brengen."
"ben je gek", antwoordt de kikker. "je zal me onderweg steken en dan ga ik dood."

"lieve kikker", lacht de schorpioen. "dat zou toch niet logisch zijn. Als ik zou steken, dan ga jij dood en verdrinken we allebei." "okee dan", zegt de kikker. "spring er maar op."

De schorpioen klimt op de rug van de kikker. De kikker is halverwege de overtocht als hij opeens een scherpe steek in zijn nek voelt. Terwijl de wereld om hem heen wazig wordt zegt de kikker: "wat doe je nu? Je zei zelf dat het niet logisch is wanneer je me zou steken!"

"logica staat hierbuiten", zegt de spartelende schorpioen. "het zit in mijn karakter."

5 september 2014 om 14:33

Verschil is alleen dat de kikker en de schorpioen enkel te maken hebben met de wetten die moeder natuur ze oplegt en Suárez met het (inter)nationaal recht en bepaalde gedragsnormen.

5 september 2014 om 15:21

Die die al meerdere malen aan z'n laars heeft gelapt. Het is zinloos met regels te komen als regels niet worden nageleeft toch? Ik ben zelf een fan van de voetballer Suarez, en vind de straf een tikkeltje overdreven. feit blijft echter dat de heer Suarez meer overeen komt met de heer schorpioen als menigeen denkt. Ik betwijfel dan ook of hij zich rustig weet te houden deze keer. Het is niet bepaald een prachtig plaatje gebleken...

Ik hoop nu echt dat hij het heeft geleerd en doet wat die zegt, want de kwaliteit en kwantieteit van voetbal heeft hij en is een van de beste spelers die ik ken. Sta achter een straf, maar deze was wel erg hoog wat de Uefa hem had gegeven.
Nu zie je op de foto's dat die echt opgelucht en gelukkig uitziet, dus hopelijk verpest hij het weer niet.

Saurez is natuurlijk terecht gestraft, daar kun je kort en duidelijk over zijn. Mensen mogen zelf een mening hebben over de duur van de straf. Maar wat ik net zo gestoord vind als bijten is schoppen om te schoppen (pepe), iemands poten breken omdat je de bal niet kreeg (bouaouzan) of schoppen uit frustratie (witsel/ruytinx). Straffen voor bewuste ellebogen en doodschoppen mogen van mij ook zeker omhoog qua strafmaat. En mensen, NEE, zowel ellebogen als bewuste (dood)schoppen kun je er allemaal uithalen

Wat een pol.
Hij is veroordeelt op grond van bewijzen. En het was zijn 3 keer. Wat een idiote pol..

Overal waar Suarez speelt is hij de man. Dat is ook de enige manier waarop hij goed functioneert. Per wedstrijd verspeelt hij 9 ballen, creeert hij 7 goede kansen waarvan er vaak wel 2 of 3 in gaan (assist of goal). Bij een team waar onmiskenbaar iemand anders de ster is moet ik het nog zien. Ik denk dat het net als bij Zlatan geen geslaagd huwelijk word.

OT: kan me voorstellen dat hij baalt maar hij heeft zoals hierboven gezegd eigenlijk niks te klagen. In een vrij korte periode kan hij gewoon weer voetballen en moet nu helaas door de (belachelijk goed betaalde) zure appel heen bijten.

Laten we eerlijk zijn, Neymar - Messi - Suarez. Killing. Of het nou zal 'gaan botsen' of niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren