Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Hommeles in Madrid: Pérez boos op sterspeler en coach'

Laatste update:

Real Madrid heeft een veelbesproken transferperiode achter de rug. De Champions League-winnaar versterkte zich voor tachtig miljoen euro met James Rodríguez, maar daardoor moest Ángel Di María wel vertrekken. Bovendien besloot Real om mee te werken aan een transfer van Xabi Alonso naar Bayern München, omdat Toni Kroos de omgekeerde weg had bewandeld.

/

Di María en Alonso waren vorig seizoen nog erg belangrijk voor Real en Cristiano Ronaldo toonde zich maandag kritisch op het transferbeleid van zijn club. "Als ik het voor het zeggen had, had ik het anders gedaan", bromde de Portugees, die zo een steek uitdeelde aan voorzitter Florentino Pérez. Hij is verantwoordelijk voor de transfers bij Real en baalt volgens El Mundo Deportivo behoorlijk van de uitspraken van Ronaldo. Pérez wil maar even benadrukken dat hij, en niet Ronaldo de baas is.

De voorzitter is naar verluidt ook niet erg te spreken over Carlo Ancelotti, die weigert om Rodríguez een garantie op een basisplaats te geven. Vorig jaar deed de coach hetzelfde bij Isco, destijds de topaankoop van Pérez. Ancelotti zou niet begrijpen waarom Di María verkocht moest worden, maar Pérez heeft volgens de berichtgeving duidelijk gemaakt dat hij door zal gaan met zijn eigen beleid: ondanks de gedachten van de spelers en Ancelotti daarover. Er wordt gezegd dat veel spelers van Real het eens zijn met de kritiek van Ronaldo.

Real Madrid is er deze zomer niet op vooruit gegaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En so it begins, Real had echt een heerlijk team met Xabi en Di Maria.
En ook al speelde Di Maria niet altijd even geweldig, het was toch vaak HIJ die de wedstrijd openbrak.
Wil zeker niet zeggen dat dit team niet goed is, maar had het idee dat het team van vorig jaar wat meer in balans was, mede door Xabi.

Belachelijk iets om James overigens een basisplaats te geven, de beste moeten gewoon spelen en als dat James op dat moment niet is, moet je hem er niet inzetten.

Perez helpt zichzelf weer de afgrond in op deze manier...

3 september 2014 om 11:38

Ook door Di Maria hoor, die verzette ongelooflijk veel werk. Hij maakte het counteren nog makkelijker. Bleef maar gaan en besliste toch vaak een wedstrijd. Hij kon echt dingen forceren, dom dat ze hem hebben laten gaan, daar waar James niet echt nodig was. Maar ja, Barca had Suarez, dan moet Real ook wat doen he?!

3 september 2014 om 11:42

Eerlijk gezegd hoefde Real di Maria niet eens te verkopen. Een beetje meer waardering naar hem toe was al genoeg. Ik had hem er gewoon bijgehouden, je kan prima rouleren met die twee. Maar dit is weer typisch Perez die zich weer wilt bemoeien met de opstellingen net als wat hij vroeger ook altijd deed. Eerst Ozil dan di Maria. Wie is de volgende zomer slachtoffer van een andere speler? Benzema?

3 september 2014 om 13:08

De trainer en aanvoerder zouden in mijn ogen veel meer invloed moeten hebben op transfer beleid.

3 september 2014 om 13:21

Dit gebeurt helaas niet bij Real Madrid, ik heb het gevoel dat Ancelotti niks te zeggen heeft daar en dat Perez alles bepaald. Dit kon Perez iig niet flikken bij Mourinho weet ik nog.

3 september 2014 om 13:37

Di Maria is commercieel niet interessant.

Kijk de kwaliteiten die hij heeft, iedereen hier is lovend over hem, ook Ronaldo en onder Ancelotti stond hij basis dus ook die was tevreden. Man U betaald 75 miljoen dus ook hun zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.
Alleen Di Maria is "vervangbaar", ook ik had hem niet weggedaan maar een James Rodriguez kan die rol ook invullen op het middenveld.

Commercieel gezien is Di Maria niet veel waard. Argentinie is Messi en in mindere mate Aguero en Mascherano en in Colombia is de nieuwe hype James. Half Colombia loopt komend jaar met Realshirtjes.
Dit heeft zeker een rol gespeeld, ik kan me nog herinneren dat ineens Altintop en Sahin naar Real gingen, weliswaar totaal andere transfers maar ook die twee zijn gehaald om shirts te verkopen en populariteit te kweken.

Ik ben benieuwd naar Real, ik denk dat James, weliswaar een ander type, de rol prima in kan vullen en misschien na een stroeve start kan excelleren tussen deze sterren. Met deze basis 11 en die geweldig brede selectie moeten ze twee prijzen kunnen pakken!

3 september 2014 om 12:24

Ik denk dat dit sowieso al een kwestie van tijd was, wanneer er een afspraak is met de supporters, dat er ieder jaar een ster aangetrokken moet worden.

Real madrid heeft nu gewoon teveel individuen. Xabi en Di maria speelde allen in dienst voor Ronaldo. En Rodriguez en Bale doen dit niet.

Kroos moet nog wennen aan zijn looplijnen.

Het begon al met het vertrek van ozil, en Isco daar in de plaats van.

Isco is ook meer een individu, dan iemand die de assist geeft.

3 september 2014 om 13:28

Ik moet echt kotsen van zo een voorzitters.hij is dan misschien wel de baas van Real Madrid,maar de trainer zijn beslissingen moet je respecteren.ook vind ik dat de trainer moet kunnen beslissen of er nieuwe spelers moeten bijkomen of niet.de trainer maakt de beslissingen hoe er wordt gespeeld,met wie er wordt gespeeld en op welke positie de spelers moeten gaan staan.wie denkt er dat Ancelotti gevraagd heeft om James te kopen?

3 september 2014 om 18:27

tijdperk van Perez is voorbij. Prachtig sommige transfer en vooral La Decima maar het is tijd dat hij gaat veranderen of weggaat na zijn actie met Di Maria en Özil twee seizoenen geleden.

3 september 2014 om 19:14

Messi beter dan ronaldo

Weg met die Perez. Ronaldo en Ancelotti hebben volkomen gelijk.

3 september 2014 om 14:49

Wat een clubje is het toch ook he, Di Maria verkopen en dan achteraf doen alsof ze geen fout hebben gemaakt, man man man..

3 september 2014 om 15:32

Hoe weet jij nu al of ze fout zitten of niet. Dat moet nog blijken. 100€ dat jij het verkopen van Ozil en het kopen van Bale ook afkraakte. Tijd zal het ons leren.

En terecht dat Ancelotti en Ronaldo kritiek uiten. Di Maria had gewoon een verbeterd contract moeten krijgen, want hij is nog altijd een klasse beter dan James.

3 september 2014 om 11:23

Ja James is te overschat.

3 september 2014 om 13:03

James overschat? Een wereldtalent, die jongen gaat er echt wel komen. Real heeft betere spelers gehaald imo, alleen niet voor de juiste posities..

3 september 2014 om 14:26

Als je 80 terwijl je 40 waard bent ben je wel overschat

3 september 2014 om 14:51

Wat heeft James tot nu toe gedaan behalve kritiek krijgen dat hij te overschat is en 3 klasse slechter is dan Di Maria.

Hier kon je natuurlijk ook op wachten. Perez zal dit natuurlijk binnenskamers netjes bespreken met Ronaldo. Wat betreft Ancelotti, ik vind dat hij een prima statement maakt. Niemand heeft een garantie op een basisplaats, je stelt altijd de beste 11 op die in vorm zijn en afhankelijk van de tegenstander de tegenstander het beste kunnen bespelen. Perez moet dit toch ook wel snappen, of is de beste man echt alleen maar zo gefixeerd op geld?...

3 september 2014 om 11:31

Niemand? Geloof mij nou dat Ronaldo, Bale en Ramos deze zekerheid wel hebben, tenzij de trainer besluit om ze rust te geven.

3 september 2014 om 11:59

smk88 nee, niemand heeft een garantie op een basisplaats. Een basisplaats moet je verdienen. Ronaldo bijvoorbeeld scoort enorm veel en daarom staat hij er altijd in, want hij is belangrijk.
Als Ronaldo geen pepernoot meer raakt, niet werkt voor het team en niks toevoegt zit hij op de bank.
Als iemand anders het beter doet dan ronaldo, of bale of ramos of wie dan ook, dan komt ie gewoon op de bank te zitten en staat die ander op zn plek.

3 september 2014 om 12:08

@smk88,
Klopt, maar dit zal een Ancelotti nooit gaan zeggen in het openbaar. Iedereen weet dat Ronaldo, Bale en Ramos dragende spelers zijn en dus altijd een basisplaats hebben. Ancelotti kan dit echter nooit naar buiten toe uitdragen, dat zorgt voor scheve gezichten bij de andere selectiespelers.

3 september 2014 om 14:25

babymongo

Dat is niet waar. Ronaldo zal er hoe dan ook altijd in staan, maar dat komt omdat hij nu al zo veel bewezen heeft. Die zullen ze er niet uit durven te halen.

3 september 2014 om 20:43

Babymongo,

Nee, zelfs dan zou Ronaldo een basisplaats hebben. Over Ramos valt met de concurrentie van Varane en Pepe nog te twisten, maar zelfs dat zie ik niet gebeuren. Daarnaast is er ook geen concurrentie voor Bale meer sinds het vertrek van Di Maria, aangezien Isco en James geen echte flankspelers zijn.

En om jouw punt nog maar wat meer te ontkrachten: Waarom bleef Messi dan in de basis staan bij Barcelona? Jongens als Ronaldo, Messi en in mindere mate Ramos, hebben zoveel krediet bij hun club dat ze er ten alle tijden in zullen staan.

Jammer joh, maar wederom zit je ernaast.

3 september 2014 om 11:38

SMK heeft gelijk. Alsof hij een fitte Ronaldo, Bale, Ramos, Benzema of Modric ernaast zou zetten. Die 5 zijn zeker, de rest moet presteren of er staat een vervanger klaar.

3 september 2014 om 12:01

die spelers moeten ook presteren. Maar ronaldo bijvoorbeeld presteert bijna altijd.
Als hij 2 maanden lang geen deuk in een pakje boter schopt en iemand anders doet het veel beter, dan zit hij ook gewoon op de bank.
Ronaldo zorgt gewoon dat de trainer niet om hem heen kan. Hij heeft dus geen garantie op een basisplek, hij dwingt een basisplek af.
Net als elke speler doet/probeert

3 september 2014 om 12:08

Je weet wat ik bedoel. Maar zelfs als bijv Benzema of Ronaldo niet goed spelen, zijn hun vervangers niet beter, ze mogen in de vorm van hun leven zitten.

3 september 2014 om 12:12

Babymongo, helemaal eens met jou! Kijk naar de keren dat Ancelotti hem niet opstelde, toen Ronaldo wel wilde spelen maar niet helemaal fit was.

3 september 2014 om 20:44

Sulejmanii,

Ben jij nou echt zo lomp of snap je het echt niet? Je zegt het zelf al: hij was niet fit. Logisch dat een trainer je dan niet opstelt. Althans, een verstandige trainer. Als hij fit is, heeft hij gegarandeerd een basisplaats.

Ach die voorzitters in Spanje zijn allemaal machtsgeile mannetjes die totaal geen verstand hebben van voetbalgerelateerde zaken.. Laat de trainer lekker zelf bepalen wie hij opstelt en wie niet, hij niet staat dagelijks op het trainingsveld.

Tja, deze discussie zal nog wel even doorgaan totdat James begint te presteren. Dan zal je niemand meer horen. Kroos vind ik een geweldige aankoop en die speelt ook al best goed. James moet vooral nog zijn draai vinden denk ik.

Het slaat nergens op als de voorzitter bepaalt welke spelers er wel moeten spelen en welke niet. Hij mag wel zijn ideeën hebben en die met de staf en coach delen maar om nou echt zelf te willen bepalen wie wel en wie niet moet spelen gaat mij te ver. Perez moet anders zelf zijn trainingspak aandoen en coachen. Daarnaast moeten de transfers besproken worden met de algehele staf in tegenstelling tot wat bij Real Madrid gebeurd waar het lijkt alsof alleen Perez bepaalt wie komt en wie gaat.

Het is toch ook een rare situatie als een coach totaal niks te zeggen heeft over welke spelers of wat voor soort spelers hij onder zijn hoede krijgt. Lijkt me erg stressvol voor ancelotti om tijdens de zomer maar te gaan zitten kijken met wat voor selectie hij het seizoen in gaat.

Real heeft nu eenmaal het beleid onder Perez dat de naam bijna belangrijker is dan hoe je functioneert, anders kun je het ver kopen van Di Maria en het aantrekken van James toch niet verklaren.

3 september 2014 om 13:25

Vraag me echt af sinds wanneer James een grotere naam is dan Di Maria...?

James was tot voor kort gewoon een "onbekende" spelere bij het grote deel van de massa. Voor het WK had zowat niemand het over James.. En een handvol goede optredens daar hebben de hype gestart. Die jonge is een grotere hype dan Neymar ooit is en was.

Zoals ik al zei.. Di Maria was een veel bekendere/grotere naam in het voetbal. Dus het verklaart het aantrekken van James niet echt.

3 september 2014 om 15:30

wel qua marketing. shirtjes van James gaan veel sneller over de toonbank. spijtig maar waar.

3 september 2014 om 17:41

@ BR-7

Ja omdat zowat elke Colombiaan dat shirt nu wil hebben.. Maar was James zo populair en wereldbekend bij Porto en bij Monaco?

Ik dacht niet.

Maar goed, de hype rondom James was/is enorm daarom brengt hij veel geld binnen. Maar 80mil neer leggen voor een speler die qua shirt verkoopt beter is dan een Di Maria die kwalitatief gewoon beter is... gaat nergens over.

Men kan dit niet verantwoorden

Grappig hoe een paar weken geleden nog iedereen er van overtuigd was dat Real alles zou winnen dit seizoen.

3 september 2014 om 11:32

Ja maar dat ben ik sowieso nooit in de voetballerij, echt overtuigd...
Vorig seizoen zei ook iedereen dat Atletico helemaal niets zou zijn zonder Falcao dat ze misschien niet eens zouden overwinteren in de Champions League... en we weten allemaal hoe dat gelopen is... Het kan zo maar zijn dat Real zich revancheerd t.o.v. Perez en opeens zonder James heel goed gaat voetballen maar het kan ook totaal de andere kant op gaan...

3 september 2014 om 11:32

Niet iedereen hoor. Het middenveld is nog steeds fantastisch, maar dan vooral aanvallend. Verdedigend stelt het niets meer voor en dat kost punten.

3 september 2014 om 11:47

het middenveld is veels te aanvallend! ze staan nu met nog maar 2 verdedigers op het veld! er is geen evenwicht in de ploeg met deze aanvallende spelers. individueel klasse is er zeker.

3 september 2014 om 11:33

Grappig hoe ze toen Di Maria en Alonso nog hadden...

3 september 2014 om 20:43

En dat denk ik nog steeds.. wrm zou je na 1 verliespartij meteen de handoek in de ring gooien

Waarom word Perez niet de coach van Real als hij toch alles wil bepalen wat er op het veld moet gebeuren. Ancelotti heeft geen zeggenschap zo, als dit door blijft gaan. Ancelotti moet zelf bepalen welke spelers hij wil gebruiken.

En zo heb je dus voor rommel gezorgd in madrid.
Dit valt niet lekker in de groep en dat is nou net de kracht van afgelopen seizoen.
Je kan niet het balans van een team weg halen.

3 september 2014 om 13:24

Precies. Perez is ook gewoon een enorme idioot. Snap niet waarom die man weer is gekozen door de Madridista's. Er zitten helaas ontzettend veel hersenlozen tussen de supporters van Real.

3 september 2014 om 15:33

omdat madrid bekend staat om zijn aankopen. de eerste periode van Perez was ook een glorietijd met Zidane, Ronaldo, Figo Beckham enz. tuurlijk wil je weer dat je club zulke aankopen doet en een geweldig team heeft staan.

Heel simpel, Ronaldo buitenknikkeren en vervangen door Jelle Vossen. Probleem opgelost!

3 september 2014 om 13:47

Kaulo grappuuug of gewoon Melvin Platje wel duur maar dan money well spend maat loool iksdee

Waarom moet je in godsnaam een jochie dat een goed wk heeft gedraaid een garantie op een basisplek geven bij 1 van de grootste clubs ter wereld.

En welk beleid? Goed renderende spelers verkopen om er upcoming spelers voor te halen? Een extra shirtje is inderdaad zo verkocht maar niet klagen als dat nare Barca weer kampioen gaat worden..

Real Madrid richt zich te veel op het aantrekken van sterren ieder jaar.

Er moet ieder jaar een grote aankoop gedaan worden, terwijl dat dit jaar totaal overbodig was. Ik vind ze er niet beter op geworden. Kroos is een fantastische voetballer en ook James Rodriguez is dat, maar een selectie met Di Maria en Xabi Alonso was meer uitgebalanceerd.

volledig eens met het commentaar van Ronaldo en Ancelotti. James heeft zich afgelopen WK goed in de kijker gespeeld, maar die jongen is niet beter dan Di Maria. Zelfde geldt voor Kroos, hij is een fantastische voetballer, maar op die positie (naast het feit dat ze met Khedira een werker hebben) moet je iemand als Xabi Alonso hebben die het overzicht en die geweldige pass in de benen heeft. niet dat Kroos dit niet heeft, maar Kroos is op dat gebied nog niet zo ver als dat Xabi Alonso is.

gewoon Isco op de plek van James, en dan khedira en modric/kroos als Cvm

je mag toch wel je mening zeggen, dacht ik zo, die vent moet niet zo op zijn p.. getrappelt voelen.

Ronaldo moet z'n plaats weten. Het is Perez die met goed beleid de club heeft groot gemaakt. Het kan niet zo zijn dat een speler z'n president gaat bekritiseren, zeker niet bij Real waar de president een standbeeld verdient.

3 september 2014 om 11:45

Goed beleid? De club groot gemaakt? Real Madrid was nog niet groot toen Perez er kwam ofzo? Kom op, man.

3 september 2014 om 11:52

bij z'n aantreden in 2000 was er een omzet van 118 miljoen euro nu is het 530 miljoen. De laatste keer dat er rode cijfers genoteerd werden, was in 2002. Sindsdien werd er ieder seizoen winst gemaakt.

3 september 2014 om 12:01

ik neem aan dat mrbrightside sarcastisch is al is het een beetje lastig te zien zonder smiley, althans dat hoop ik, als er iemand is met slecht beleid is perez t wel.

3 september 2014 om 12:02

toch raar dat ze dan nu nog steeds een schuld hebben

3 september 2014 om 12:08

Het maken van schulden is geen probleem – en soms zelfs aan te raden - als de investeringen die je met geleend geld doet meer geld opbrengen dan de leningen je kosten.

.De netto schuld van Madrid bedraagt slechts 17,9 procent van de omzet, oftewel: met ongeveer een vijfde van de totale jaarlijkse inkomsten kan de club de schuld in theorie aflossen.

3 september 2014 om 11:48

Ken je de cijfers ook onder Perez? daarvoor waren ze groter.

Zo nu ff kijken wanneer Ronaldo er echt klaar mee is. Met een beetje pech gooit ome van Gaal volgend jaar zijn portemonnee weer open en kopen zij Ronaldo en mag Real het doen met V persie hahahaha. Waar er nu iets meer rust is in Barca zo kut gaat het bij Madrid. maar nogmaals dit is het begin en sommige spelers zijn een beetje boos maar als zij de punten gaan pakken komt het wel goed. Wat me ook opvalt is dat nu Zidane er niet meer bij zit er weinig organisatie is.

je kunt zelfs met Kroos Modric en Khedira spelen dus james is totaal overbodig

Gevalletje Blind liet een paar leuke dingen zien maar zijn normale niveau is onvoldoende voor dit niveau, ze hadden Xabi en Di maria moeten houden, en alleen Kroos moeten halen, dan had je een beter team dan nu.

Die James... Die voelt zich t mannetje. Maar ik ben benieuwd. Speelt paar goede wedstrijden op WK maakt 1 mooie goal. Hoppa meteen 80 mil zowat d'r voor neerleggen. Zo is Madrid... Moeten uitstralen alles wat goed is moet naar ons... Ik vind real een misselijke club. Kopen kopen kopen. En dan nog met 4-2 verliezen. Afgelopen weekend. Voordat d'r gezegd word. Was zonder ronaldo. Alsof bale enzovoort niet goed genoeg zijn...

Rodrigues voor Di Maria is belachelijk... Kroos voor Xabi begrijpelijk. Kroos is een aanwinst voor elk team. Rodriguez is een pure marketing aankoop geweest, gebaseerd op 1 mooie goal. Dat gaan ze nog wel merken in Madrid!

real heeft Adidas als sponsor, vanaf komend seizoen United ook en nu de transferperiode 2014 is gesloten horen we Ronaldo in 'opstand' komen.... Zouden Ronaldo en Adidas aan een missie bezig zijn, kunnen United fans hopen en bijna "welkom thuis" zeggen?
1 ding is namelijk wel zeker, Adidas zal nu in hun eerste jaar met een 'grote' naam willen komen, net zoals Nike nu in hun laatste jaar met di Maria en Falcao hebben.

3 september 2014 om 12:59

Enkel zit Ronaldo bij Nike als ik me niet vergis...

3 september 2014 om 13:57

Ronaldo is Nike.

Misschien moeten we uitspraken als "ze hadden gemoeten" houden voor op het einde van het seizoen als je de balans echt kan opmaken. Op dit moment heeft dat namelijk allemaal geen zin. We zijn 2 wedstrijdjes ver in La Liga en de CL en Copa zijn niet eens begonnen...

Kroos voor Alonso is gewoon een goede transfer. Alonso wordt overlopen door snelle, vinnige spelers en brengt aanvallend veel minder dan Kroos. Je kan bij Real toch wel het elftal zo opstellen dat er ook centraal defensief iemand staat?
Kroos was niet voor niets één van de beste spelers van het afgelopen Wk.

James is een commerciële aankoop. Een jongen met potentie, maar die bij mijn weten nog nooit bewezen heeft constant te kunnen presteren. Een vaste basisplaats is dan ook belachelijk. Hij heeft speelminuten en vertrouwen nodig, dan moet hij het maar zelf bewijzen.

Beide transfers zijn te verdedigen. Er staat nog steeds een elftal vol topspelers. Dat ze het tegen 'mindere goden' te laks opnemen, staat daar los van.

Mocht Messi dit gezegd hebben, was het kot weer te klein. Nu goed, ik ga Barça er niet bij betrekken, maar ik vind de kritiek op de transfers ongegrond.

3 september 2014 om 12:09

@ Flamezz

Wat een domme uitspraak, als Messi dit gezegd zou hebben was het kot weer te klein.

Totaal nutteloos om dit te vermelden in dit artikel.

4 september 2014 om 11:29

Bedankt voor je intelligente input.

4 september 2014 om 12:02

Het vernoemen van Messi in dit artikel doelt op andere zaken dan waarover het graat. Even naar jezelf kijken

Weg zijn Xabi Alonso, Di Maria, Diego Lopez, Jesus Fernandez, Diego llorente, Lucas Vazquez, Omar Mascarell, Jose Rodriguez, Casemiro, Morata, Willian Jose.
Gekomen zijn Kroos, James R, Navas, Pacheco, Alvaro Medran, J.hernandez.

Dus 7 wisselspelers die vaak op de tribune zaten zijn weg, plus Di Maria, Xabi Alonso, Diego Lopez en Morata. Daarvoor zijn drie basiskrachten, een bankzitter en 2 tribuneklanten voor teruggehaald.

Xabi - Kroos
Di Maria - James R
Diego Lopez - Navas
Morata - Hernandez

Xabi is op de positie van CVM beter dan Kroos, Di Maria en James R gewaagd aan elkaar. Navas lijkt me betrouwbaarder dan Lopez en Morata - Hernandez ontloopt elkaar ook niet. Mij lijkt het daarom dat de kwaliteit van Real zeker niet minder is geworden gezien de alle posities dubbel bezet hebben met topspelers.

Casillas/navas
Carvajalarbeloa - Pepe/varane - Ramos/nacho - Marcelo/coentrao
Khedira/kroos - Modric/illarramendi
Bale/medran - James R/isco - Ronaldo/jese
Benzema/hernandez

Dan nog al opvulling voor de vele wedstrijden Pacheco, Burgui en De Tomas.

Real blijft gewoon met Barcelona, Psg, Man.city en Chelsea de wereldtop!

3 september 2014 om 12:09

Dat kan je wel naar de namen kijken van deze spelers maar ik als barca supporter ben allang blij dat di maria verkocht is wat is die man moeilijk te verdedigen zeg en brengt veel meer dreiging dan die james dat weet ik nu al en mee verdedigen ga ik het niet eens over hebben di maria was meestal de beste aan madrid kant tegen barca

3 september 2014 om 12:16

Man. city wel wereldtop en Bayern München niet? laatst 5 jaar 3 keer in de finale gekomen en 1 keer ervan gewonnen. Voor zover ik weet is het beste resultaat van Man. City de kwartfinale...

3 september 2014 om 14:24

Ik was Bayern Munchen inderdaad in dat rijtje vergeten Jordy!

Barca, dat klopt zeker! Maar het komt ook omdat beide spelers een andere positie hebben voornamelijk. De dreiging is daardoor ook anders. Ik als United fan ben ook zeer blij dat Di Maria naar United is!

Bale, Isco en Roderiquez zijn overbodige aankopen geweest. Di Maria en Ozil zijn gewoon veel beter.

3 september 2014 om 12:21

Wat heeft Ozil laten zien bij zijn nieuwe club dan??
Hij valt daar ook aardig door de mand hoor en is er al een poos.
Di Maria was niet constant. Ik hou van hoe spelers risico's nemen zo ook hoe Di maria dat doet maar 9 van de 10x mislukte het

Bale is er pas 1 seizoen heeft zowat de belangrijkste goals gescoord in 2 belangrijke finales..heeft volgensmij 20 assists en 20 goals gescoord..
wellicht overbodig zoals je het noemt maar hij heeft alsnog een prima aandeel gehad afgelopen seizoen.
Ohjah.. en of Real de CL had gewonnen met Ozil is ook nog maar de vraag.
En geen zorgen over Rodriguez.. die gaat het gewoon maken hij had mij al bij porto overtuigd.
dat hij nu bij de grootste club zit verbaast me dan ook totaal niks.

3 september 2014 om 14:06

ALS dat zo is zoals jij beweert dan wil ik Di Maria 2 keer de BPL Player Off The Year awards binnen zien slepen!!!!

James is overhypt. Net als Neymar. Uitblinken op een toernooitje zegt niks. Natuurlijk zijn beide goede spelers, maar geen uitzonderlijke spelers die er elke wedstrijd staan zoals Ronaldo of Messi.

Dit team gaat helemaal uit elkaar vallen als perez niet weggaat

dit doet me denken aan het geval Özil , van vorig jaar. laten we eerst maar de prestaties van Real afwachten.

Tja 1 ding zal ik altijd blijven zeggen zolang hij voorzitter is..
hij is een baas qua zaken doen maar het zou zoooveeel beter zijn als hij het "voetballen" aan de spelers en coach zou overlaten hij bemoeit zich echt veel te veel er mee.
Verder totaal niet snugger van Ronaldo om er zo mee naar buiten te komen..
Super bedankt Ronaldo!

Verder wat de aankopen betreft ik snap niet zo goed wat mensen zo zeuren hoor.
Xabi heeft alles gegeven voor Real en dat hij nu op zijn retour is en dan kiest voor een leuk avontuur moet men hem gewoon gunnen, het zou oiok bizar zijn als Perez hem dat niet gunde, daarnaast heeft Real een uitstekende jongere Kroos gehaald die gewoon gaat vlammen in de toekomst.
Wat di Maria betreft , hij wilde gewoon te veel.
Leuk seizoen gespeeld (tekent zelfs nog contractverlenging) wilt direct nog meer...
Tjah dan komt er nog zo een bedrag van 75milj op zijn hoofd.. nou prima..innen die handel alsje toch al niet voor Real wilt spelen.
Net wat Flamezzz hierboven mij zegt .. ook ik vind de kritiek op de transfers daarom best ongegrond en valt prima te verdedigen .. (over de prijs van james oke dat is dan een ander verhaal, maar dat geld hebben ze sws allang terugverdiend).
Eerlijk waar voor het voetbal ansich van Real denk ik haast zeker dat het positief zou zijn als Perez opstapt..maar goed dat zal niet zo 1 2 3 gebeuren haha.

Ik hoop dat de rust weer snel terugkeert zodat ze zich beter kunnen focussen want dat is sowieso nodig zeker gezien de uitslagen en het veldspel.
Dat moet gewoon beter!

3 september 2014 om 12:21

Hoe weet jij dat ze de transfersom die ze voor James hebben betaald al lang terugverdiend is?
Het lijkt mij zeer sterk. Bijna alle mensen die graag een Real Shirt willen kopen dit shirt toch wel ongeacht welke naam daar op staat. Ja ik weet dat Colombia 47,7 miljoen inwoners huisvest maar je maakt mij niet wijs dat de shirtverkoop daar zo drastisch gestegen is dat ze die 80 miljoen al weer terugverdiend hebben.

3 september 2014 om 12:24

Ga eens na .. wie ze hebben verkocht..
Di Maria (gekocht voor 25 dacht ik nu verkocht voor 75 !) , Morata , Lopez , Xabi en ik vergeet nog een boel ..
dan zwijg ik nog over de shirtverkoop die ook bizar was en nog gaande is..

ps: voor de duidelijkheid.. het gaat totaal niet enkel om shirtverkoop dus waarom je zo diep daarin gaat snap ik niet.

Oh en hmmz je praat over Colombia?? Hmmz beter pak je gewoon zuid amerika als geheel.. dat is een betere graadmeter dan enkel Colombia aanhalen.

Let maar op: als de cijfertjes weer te voorschijnkomen mag je me even zeggen of Real verlies heeft gemaakt

3 september 2014 om 12:30

Is slap gelul. Ik hoorde het laatst nog tijdens een wedstrijd van Real. Ze zouden binnen het jaar al de helft hebben terug verdiend via shirtverkoop. Enkel krijgt niemand echte cijfers te zien, is giswerk.

3 september 2014 om 12:39

Lol.. de cijfers zijn jaarlijks gewoon online te vinden hoor.. en je praat over slap gelul maar je neemt wel iets meteen aan van een presentator??
hahahahah

Maar goed giswerk of niet doet er nieteens toe..feit is...real verdient als een gek dat is het punt en dat zal niemand kunnen ontkennen.
Grootste omzet , en winst en ze geven al sinds 2002 niet meer uit dan er komt
i rest my case..

Het gerucht gaat dat Ronaldo erg gecharmeerd is van Zimling, en hem er liever bij had gehad. Een echte winnaar tenslotte.
Perez heeft daar echter een stokje voor gestoken; die 80 mio voor James brandde een gat in z'n hand en moest onverwijld worden uitgegeven. Met Zimling zou ie 79,5 mio overgehouden hebben, en dat past niet in de strategie van de club.
Perez en Overmars schijnen ook nog communicerende vaten te zijn. Maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.

Die Perez is toch ook niet helemaal lekker?!?!
Hij bepaalt welke spelers er gehaald worden, welke er verkocht worden en welke er een gegarandeerde basisplaats krijgen.

Vervolgens gaat hij openlijk zijn grootste sterspeler te kakken proberen te zetten.

Volgens mij is dat niet echt een goede manier om je selectie gemotiveerd te houden.

Spelers krijgen zeker een goed salaris, maar dat krijgen ze ook wel als ze besluiten er de kantjes vanaf te gaan lopen. Als je ze zo nadrukkelijk en openlijk af gaat blaffen, ben ik bang dat een speler als Ronaldo, die een behoorlijk kapitaal vertegenwoordigd, vrij snel zal zeggen dat je ff lekker in de stront kan zakken.

Naar mijn mening is de relatie coach - voorzitter/TD het begin van het einde.. Ze moeten elkaar aanvullen en niet tegenwerken... Ongetwijfeld zal Ancelotti worden ontslagen, hoe onterecht dat ook is..

Dat krijg je ervan als je spelers gaat aantrekken op basis van status. Perez is van het bestuur. Die moet zich niet mengen op sportief gebied. Van een technisch directeur is geen sprake. Laat dan iemand als Zidane de aankopen doen samen net nog wat spelers die er wel verstand van hebben

Snap er ook echt niets van. Natuurlijk is James goed, maar dat is niet in de laatste plaats door een sterk WK. Di Maria laat al jaren, en dan vooral vorig jaar, zien dat hij van hele grote waarde is voor Real.

Die Perez moet eens een toontje lager gaan zingen, die man is niet bezig met de club maar alleen met zichzelf en om zich elke keer te bewijzen met de duurste aankopen.
Ancelotti vindt ik het juist heel erg goed doen, denkt die Perez nu werkelijk dat Ancelotti een speler op de bank zet als die de sterren van de hemel speelt, hij probeert gewoon het beste team neer te zetten.
Perez wil alleen maar zijn aankopen zien spelen heb ik het idee en of ze het nu wel of niet goed doen interesseert hem volgens mij geen donder.
Kroos was een goed aankoop maar over het algemeen kan hij beter eens kijken wat daadwerkelijk in het team en bij Real Madrid past in plaats van geld te strooien grote namen kopen voor het kopen.

In 5 jaar meer dan 700 miljoen euro uitgeven voor die ene CL, die vervolgens winnen en dan je hele balans in het elftal verstoren omdat je een overhyped kindje van het WK voor 80 miljoen haalt. Ik ga die Perez nooit snappen volgens mij.

Kom terug naar Manu Ronaldo!!!!

allemaal onzin wat er overall geschreven wordt... nooit gezegd dit is gewoon kranten verkopen, en de media manipuleert de worden....

CR heeft een klein mening geven op een vraag en daar wordt gelijk een heel verhaal omheen gedaan... en nu weer dat de Perez boos is...wat een bulshit.

en iedereen neemt het gewoon over... losers zijn het.

Ronaldo moet zijn mond houden en gewoon doen waar hij een minimumloontje voor krijgt : lekker voetballen.

3 september 2014 om 13:36

Ronaldo moet helemaal zijn mond niet houden.iedereen mag zijn mening zeggen en als dat niet goed aankomt bij Perez is dat maar zo.ik ben het volledig eens met Ronaldo en het is ook de enige van Real die zijn mond durft open te doen als hij met iets niet eens is.

3 september 2014 om 13:45

Ronaldo is Di Maria kwijt, de man die bergen werk verrichte en wedstrijden forceerde door zijn dribbels en assists op Ronaldo. James zal niet hetzelfde kunnen. Ronaldo dekt hier zuiver in het clubbelang.

3 september 2014 om 14:08

Of misschien persoonlijk belang??

Zoals records breken en geen prijzen pakken??

Die gasten moeten niet zo zeuren. Perez is elk jaar bezig om het team beter te maken. Als james zijn draai vind dan word het echt een prachtig team. Dan hoor je ook niemand meer over di maria. Alleen vind wel dat Perez zich niet mag bemoeien met de opstelling.

In principe heeft hij Xabi Alonso voor Kroos vervangen wat op zich een goede deal is alleen was Xabi wel de balansbewaker in verdedigend opzicht.
Di Maria voor James vervangen is op zich ook niet zoon slecht idee op de lange termijn aangezien James 4 jaar jonger is.
Het is alleen niet slim dat hij een lopend elftal uit elkaar gehaald heeft, want je ziet duidelijk dat de automatismen op het middenveld ontbreken. Daarnaast ben ik benieuwd of James individueel wel echt aantoonbaar beter is dan Di Maria. Hij heeft natuurlijk een extreem goed WK gedraaid, maar heeft tot op heden niet echt kunnen overtuigen.

Toch wel kut voor James dat iedereen binnen de club nogsteeds over Di Maria praat.

Ancelotti moet gewoon ontslag nemen en aangeven dat Perez een debiel is, hij maakt de club kapot door zijn belachelijk beleid. Is hij echt zo'n tiran dat hij zo'n mooie club wil kapot maken door zijn eigen wil door te drijven? Real heeft eindelijk de CL gewonnen en nu maakt Perez dat team kapot door James en Kroos te brengen voor Di Maria en Khedira.

En de krant uit Barcelona is alweer begonnen . Het seizoen is pas 2 rondes bezig en de onzin verhalen gaan alweer rond. Voor de mensen die het geloven, doe het aub niet.

3 september 2014 om 20:00

Ja het viel mij meteen op dat heel die lap tekst vol sugestie zit, nergens staat dat een persoon zulke woorden ook daadwerkelijk gezegd heeft. Het is allemaal, persoon a zou dat gezegd hebben, persoon b dat, en de selectie is het grotendeels eens met Ronaldo. Het enige zekere is dat Ronaldo die woorden gezegd heeft, de rest is allemaal puur suggestief en dus onbetrouwbaar.

Ach, kom op, 1 verloren wedstrijd en allemaal hosanna voor niks. Zometeen wint Real met een nulletje of 4-5 en is alles weer in orde.

Dit team moet nog aan elkaar wennen, Kroos en James komen van andere competities en hebben niet echt een goede voorbereiding gehad dankzij het WK.

Qua opstelling is er niet veel veranderd. Gewoon een 4-2-3-1 met James op #10, Ronaldo-Bale op de flanken. Kroos-Modric als blok op het middenveld en als dat niet werkt, heb je alsnog Illaramendi en Khedira.

Jammer dat Xabi is vertrokken maar eerlijk is eerlijk, hij begon op leeftijd te komen. Over Di Maria; Alleen afgelopen seizoen presteerde hij constant. Kijk maar naar een Ozil, daar hebben ze geen spijt van gehad en als Di Maria niet presteert bij United, zullen ze daar ook geen spijt van krijgen. Ze hebben tenslotte nog winst gemaakt.

Neemt overigens niet weg dat ik het Galacticos-project onbegrijpelijk vind, te veel sterren in 1 team werkt niet.

Ik vind het jammer dat je 80 mil uitgeeft aan een speler die het wel leuk deed op het wk. Natuurlijk bij Monaco speelde hij ook niet slecht maar zijn transfersom is belachelijk.di Maria schat ik minstens 2 klasse beter in dan James.maarjah zo zie je dat Perez' zich groter voelt dan de club met zijn rare aankopen

Slaat helemaal nergens op Cristiano en Carloa mogen toch wel zeggen wat ze vinden. Maar ja zo is Perez alleen maar kopen en ten koste van andere spelers.

Laat de pleuris daar maar lekker uitbreken onderling.

Wat perez wel? Dar hij een speler koopt en die de garantie moet krijgen ? Bij real moet je jezelf bewijzen , garanties zijn er nou eenmaal niet en dat moet James ook Weten. En ff serieus kijk hoe slecht hij speelt

Ik vind het heel erg jammer, met de koop en verkoop drift van Perez sloopt hij zijn team. Ik vind het zo jammer dat een voorzitter zich zo profileert. Ronaldo heeft zacht gezegd een groot punt. Xabi Alonso, dimaria had je niet weg hoeven doen. Dat voel je in het team dat het nu weer zoekend is. James zal een goede voetballer zijn maar zal toch echt tijd nodig hebben. dimaria, een geweldige speler. Rare jongens die voorzitters!

het team is niet meer in evenwicht..te veel aanvallende spelers de druk op de verdediging wordt te groot

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren