Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Overmars sprak weer met Eto’o en hoopt binnen 36 uur op antwoord

Laatste update:

Het is inmiddels zo’n anderhalve week geleden dat Samuel Eto’o in verband werd gebracht met Ajax. Wat begon als een bizar transfergerucht van The Sun bleek een verhaal met een kern van waarheid: Marc Overmars en Michael Kinsbergen spraken in Parijs inderdaad met de 33-jarige spits en diens management. Inmiddels is men tien dagen verder en is het nog niet duidelijk of Eto’o wel of niet naar Amsterdam gaat.

/

Er is volgens De Telegraaf zondag een tweede gesprek geweest tussen Ajax en de zaakwaarnemer van Eto’o. Wat er in dat onderhoud aan de orde is gekomen, geeft de ochtendkrant niet aan. Wel stelt het dat Ajax maandag of uiterlijk dinsdag duidelijkheid zal krijgen van de aanvaller uit Kameroen. Die heeft ook andere aanbiedingen op zak.

Liverpool zou een voorstel hebben gedaan dat financieel gezien minder interessant is dan dat van Ajax. The Reds kunnen wel, evenals Ajax, Champions League-voetbal bieden. Daarnaast hebben Everton en een club uit het Midden-Oosten naar verluidt serieuze belangstelling en voelt Eto’o zelf ook wel wat voor een terugkeer bij zijn oude liefde Internazionale.

Gaat Samuel Eto'o bij Ajax aan de slag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon je pijlen richten op een andere spits. Leuk hoor als Eto'o bij Ajax zou spelen, maar hij neemt wel de tijd...

18 augustus 2014 om 11:11

Inderdaad, duurt nu wel erg lang. Als hij bij Ajax wilde spelen had hij allang een 'ja' gegeven. Hij wacht nu eerst alle topclubs af en dan is Ajax goed wanneer echt niemand hem wil.

18 augustus 2014 om 11:12

Natuurlijk neemt hij de tijd, er liggen momenteel de nodige aanbiedingen voor hem en hij slim door niet meteen op eentje in te gaan. Hij wil gewoon een goed overwogen beslissing nemen.

Zouden meer spelers moeten doen...

18 augustus 2014 om 11:28

Ja maar ajax moet ook weten waar het aan toe is.
En overmars moet uitkijken dat het niet op bedelen gaat lijken. Daar is ajax een tikkie te groot voor.

18 augustus 2014 om 12:13

Daar heeft Eto'o lak aan, en terecht. Ajax is de vragende partij, dus dan moet je geduld hebben.

18 augustus 2014 om 12:16

Analyse, we hebben het over een 33 jarige speler die aan het einde van zijn carrière is. Niet over een talentvolle speler van 16-20 die een een overstap kan maken naar een club zoals City en dat beter niet zou doen.

Ik denk dat hij zijn tijd neemt om te zien waar hij het meeste kan verdienen en wat het interessantste is voor hem als voetballer. Er zijn nu al clubs die blijkbaar foute aankopen hebben gemaakt en niet overtuigd zijn van hun spelers en nog graag een spits zoals Eto'o halen.

18 augustus 2014 om 13:27

Juist omdat hij in zijn laatste fase van zijn carriere zit wil hij gewoon een weloverwogen besluit nemen. Hij heeft nu al vaker aangegeven dat het hem niet om het geld gaat, dus het gaat om het complete plaatje.

Als je dan een aantal aanbiedingen hebt, dan is het logisch dat het even duurt voor hij een definitieve keuze gemaakt heeft. Het is niet zo dat hij denkt, mooie opleiding, spannende stad, leuk salaris, laten we maar gaan.

Hij heeft ook een gezin, dat telt ook zwaar mee...

18 augustus 2014 om 11:12

gewoon maximaal die 36 uur afwachten en anders pech gehad, graag of niet..hij weet echt wel wat ajax hem max kan/wil bieden
ajax moet hem niet groter maken dan hij is en er niet te wanhopig lijkend achteraan gaan

dan inderdaad voor een andere spits gaan, hoop wel 1 met ervaring, nu ajax weer goede buitenspelers lijkt te hebben zou een Bas Dost niet misstaan...schone kishna en el ghazi zorgen in ieder geval voor goede voorzetten

de spits van kopenhagen, Cornelius schijnt ook een aardige ratio te heben, en het is een deenwaarmee ajax goede ervaring heeft...weet iemand of hij ajaxwaardig is?

18 augustus 2014 om 11:38

Cornelius is vorig seizoen al voor het nodige geld naar Cardiff City gegaan

18 augustus 2014 om 11:43

ok mijn fout

ik dacht laatst een artikel/reactie lezen te hebben dat hij weer in vorm was en dacht voor kopenhagen

18 augustus 2014 om 12:00

cornelius is vorige zomer voor 15mil ofzo naar Cardiff gegaan. afgelopen winter terug naar kopenhagen. daar doet hij het goed

18 augustus 2014 om 12:47

terug verhuurd of verkocht?

maar als hij het bij cardiff niet echt goed deed lijkt het me ook geen topper, neem sowieso aan dat ajax allang met hem bezig was geweest gezien ajax' contacten daar

18 augustus 2014 om 11:15

maar altijd weer oude spelers halen die niks meer toevoegen. zie poulsen bhoularouz etc etc... als hij komt, komt hij alleen voor het geld en de rust. oh en de 50 doelpunten in pikken (we weten al dat onze competitie een spitsen festijn is)

18 augustus 2014 om 11:18

Poulsen voegde echt wel wat toe aan Ajax hoor. Als je dat niet zag, dan ben je gewoon blind.

Boulahrouz kan je ook niet over oordelen, die heeft nog geen minuut gemaakt voor Feyenoord.

18 augustus 2014 om 11:20

Oude spelers? haha srry hoor als jij niet kan begrijpen dat een Eto toch effe wat anders is dan een boulahrouz of poulsen dan heb je er geen verstand van, Eto binnenhalen zal de eredivise een enorme boost geven, als hij alleen voor het geld zou komen zou hij eerder voor Qatar kiezen lijkt me, daar hoef je niks te doen en worden je zaken gervuld dus zelf even logisch nadenken voordat je reageert, sommige verdedigers zullen alleen al gemotiveerd raken bij het horen van de naam van Eto, andere kant als Eto daadwerkelijk komt zal het in toekomst ook zo zijn dat andere spelers ook naar de eredivisie gaan kijken, snap dus ook niet waarom sommige zo negatief zijn tegenover het eventueel binnenhalen van Eto, krijgen we eens een kans om een grote naam binnen te halen is het niet goed, het is ook nooit goed in Nederland.

18 augustus 2014 om 11:21

Poulsen was zeer belangrijk. Zeker voor die jonge Deense gasten. Kan me nog een belangrijke wedstrijd herinneren tegen PSV in Eindhoven. Waar poulsen in de eerste minuten direct de beul erin gooide tegen van Bommel en toivonen. De was de basis om die wedstrijd te winnen. Oude mensen met ervaring heb je nodig!
Boularouz kan van meerwaarde zijn voor Feyenoord mits hij fit wordt.

18 augustus 2014 om 11:24

Eto'o heeft een aanbiedig. Al accepteert hij hem, heb je gelijk de beste speler van de eredivisie. Al komt hij niet, nobody cares. Het is leuk als hij komt, maar niet noodzakelijk.

18 augustus 2014 om 11:30

Ajax moet Eto's niet willen man. En ik begrijp de totale euforie hierover bij de fans ook niet?
Veel te duur, volgens de trainer die m het beste kent (mourinho) zeker geen 33 jaar en ik zie m ook echt niet supertop presteren. Nee zelfs in de eredivisie niet. Bijna iedereen vergeet dat superspits Makaay ook gewoon moeite ghad om 25 goals binnen te prikken en een Kluivert op zn retour voegde ook niets toe. Waarom zou een volgevreten vedette van minimaal 36 dan perse naar Ajax moeten??

18 augustus 2014 om 11:48

Oké je reactie is echt slecht geschreven. Logische zinsopbouw en simpele interpunctie maakt het niet makkelijk.

Maar een ding vind ik toch wel komisch! (Mits ik dit dus goed lees).. Jij zegt dus dat Mourinho hem goed kent en dat hij zeker geen 33 jaar is maar minimaal 36? Hij is 33, dat is geen kwestie van interpretatie maar simpel het aantal jaren tellen tussen zijn geboortedatum en nu. Haha ik moest wel om je lachen.

18 augustus 2014 om 12:17

Ik ben het ook niet met hem eens, maar ik moet wel om je lachen. Wat hij, en Mourinho, bedoelt is dat er vroeger gesjoemeld is met zijn leeftijd toen hij een paspoort kreeg. Simpelweg omdat ze dat daar lang niet zo goed bijhouden als hier. Het is dus best mogelijk dat hij eigenlijk ouder is.

18 augustus 2014 om 12:37

Er was dus sprake van dat zijn geboortedatum niet juist zou zijn... Dan kun je tellen tot je een ons weegt.

18 augustus 2014 om 13:59

Bekijk het eens anders, deze spits was vorig jaar nog de 1ste spits bij chelsea en (zonder penaltys) de topscorer achter hazard(die wel penaltys nam).

18 augustus 2014 om 15:45

@nuenenaar: allereerst vraag ik me af hoe jij mijn reactie als slecht geschreven durft te betitelen, terwijl ik die van jou 3x moest lezen voor ik begreep wat je bedoelde....

De comment over zijn leeftijd maakte ik naar aanleiding van 1 van de grootste rellen in de Engelse media van afgelopen jaar. Namelijk dat Mourinho vraagtekens zette bij de werkelijke leeftijd van Eto'o.
Dat jij dit nieuws volledig gemist hebt (?) zegt meer iets over jou, dan dat het je het recht geeft te lachen over mijn reactie.
Deze man kent Eto'o volgens mij redelijk goed (..) Dit en het feit dat ie al extreem lang rondloopt in het profvoetbal, doet mij twijfelen over zijn leeftijd en dan vooral ook over zijn toegevoegde waarde voor Ajax. Ook gezien zijn salaris.

@asroma: dat zegt meer over het falen van de andere spitsen dan over het presteren van Etoó bij Chelsea. Die gast geeft 9 goals gescoord afgelopen jaar in de Pl...

18 augustus 2014 om 23:31

Wat maakt de leeftijd van Eto'o uit, als hij doet wat die moet doen en het goed uitvoerd? Hij krijgt een 1-jarig contract dus als hij slecht presteerd is die aan het einde van het seizoen weg.
Lijkt mij verder geen probleem zolang ze hem kunnen betalen

18 augustus 2014 om 11:59

Ajax heeft ook contact met andere spitsen had ik gelezen heb geen idee welke werd niet vermeld. Maar eto'o zou wel top zijn en goed voor de eredivisie dat mischien andere sterren ook zullen volgen (hoop ik zal wel niet zo )

Wordt tijd ook. Het is graag of niet!!

Zie hem graag naar Ajax komen. Eto'o in een Ajax shirt, dat is toch al prachtig om mee te maken. Daarnaast weet ik bijna zeker dat hij van waarde kan zijn voor dit elftal.

En na die 36 uur moet het ook afgelopen zijn. Tis een keer genoeg.

18 augustus 2014 om 11:16

Inderdaad. Dan moet er ook daadwerkelijk geschakeld worden naar een ander spits. Het is nu wel erg vaak 'binnen 36 tot 48 uur' geweest dat er antwoord zou komen. Overmars hoopt ook natuurlijk dat Eto'o uiteindelijk zal toezeggen, maar het begint nu wel erg ernaar uit te zien dat Eto'o zoveel mogelijk clubs aan het lijntje wil houden.

Ajax gaat Eto'o niet binnenhalen.

Er zijn clubs uit betere competities die sportief meer te bieden hebben. Als Eto'o het op het financiele aan laat komen dan vertrekt hij naar Qatar. Ajax is dus zowel in sportief als in financieel opzicht geen 1ste keuze.

Overigens is alleen een op en top gemotiveerde Eto'o een echte versterking. Hij zal met zijn ervaring anderen moeten inspireren op de juiste wijze. Daarvoor is motivatie nodig, iets waar je toch wel aan twijfelt als hij 1,5 week lang Ajax aan het lijntje houdt.

18 augustus 2014 om 11:19

hen_nie

Er is één mogelijkheid eigenlijk en dat is een combinatie die Ajax het aantrekkelijkst zou maken. En dat is vrijwel zekerheid dat hij basis speelt + het feit dat Ajax CL speelt en volgens de geruchten meer biedt dan Liverpool.

Wil hij puur voor het sportieve gaan, dan zou Liverpool het aantrekkelijkst zijn. Wil hij puur voor het geld gaan dan is Quatar het aantrekkelijkst. Wil hij een combinatie, dan zou Ajax dus aantrekkelijk kunnen zijn.

18 augustus 2014 om 11:27

@ Inkeajacied

Dat is inderdaad de enige mogelijkheid, al weten we natuurlijk niet welke clubs er nog meer in de rij staan. Het zal echt niet bij Ajax, Liverpool, Everton, Inter en wat clubs uit Qatar zijn gebleven. Hij neemt niet voor niets de tijd om alles te analyseren. Ik denk dat de kans dat hij naar Ajax komt gewoon heel erg klein is. Ajax kan beter alvast lijntjes uit gaan gooien naar andere spitsen. Iets beters dan Milik moet er toch wel te vinden zijn....

18 augustus 2014 om 11:56

Hen_nie

Zullen vast wel meer clubs zijn, maar denk dat er niet veel clubs tussen zitten die CL spelen. Die clubs zijn over het algemeen al voorzien, of kiezen voor opties die niet al op hun retour zijn. Aangezien Eto'o volgens mij vooral CL wel ziet zitten is dat een groot voordeel voor Ajax. Kan me namelijk heugen dat hij na afgelopen seizoen nog een opmerking richting Mourinho maakte, dat hij 'deze oude man' wel zou terugzien in de CL dit seizoen. En ook al is Ajax de laatste jaren altijd na de groepsfase al uitgeschakeld, elke speler heeft de illusie dat hij de ontbrekende schakel is die het team wel verder kan helpen. Eto'o zal die gedachte al helemaal hebben, en dat is in dit geval misschien ook nog wel zo. .

Maar goed, na deze 36 uur moet er wel eens duidelijkheid zijn inderdaad. Wil hij dan nog niet, dan wordt het tijd om echt over te schakelen en Eto'o te laten voor wat het is.

18 augustus 2014 om 12:30

"en dat is vrijwel zekerheid dat hij basis speelt"

Ik vraag me af wat De Boer nu van Milik vindt. Voor de wedstrijd gisteren werd de vraag gesteld waarom hij Sigthorsson opstelde en toen zei hij iets van "als Milik er 5 had ingeschoten vorige week had hij vandaag gespeeld". Maar zijn gezicht sprak boekdelen en zijn toon zei ook genoeg. Ik denk dat hij niet echt tevreden is over Milik. Na 1 wedstrijd al....

Of hij stelde Sigthorsson nog eens op om clubs te laten zien wat hij nog kan zodat ze hun besluit kunnen nemen.

18 augustus 2014 om 11:35

Ik denk dat Ajax sportief juist wel aardig wat te bieden heeft, meer dan bijvoorbeeld Inter. Je speelt CL, je speelt om de prijzen in eigen land, grootste achterban (ik zeg niet beste, geen zin in discussie) en hij zal eerste spits zijn.

Een mooi salaris en het moet goed komen

18 augustus 2014 om 12:47

@ Syllyafca

De Eredivisie steek sportief gezien schril af bij de PL.

18 augustus 2014 om 11:44

Sportief gezien heeft Ajax juist veel te beiden. Je ben de grootste titelkandidaat en je doe mee aan de championsleague.

18 augustus 2014 om 12:47

@ zu3n

De Eredivisie is sportief gezien veel minder dan de PL.

In het begin zag ik zijn komst zitten, maar vooral om zijn naam. Nu denk ik dat we vooral een onaangenaam persoon binnenhalen.

18 augustus 2014 om 12:18

Who cares, daar heb jij toch geen last van. Ibrahimovic is een halve crimineel maar ik ben blij dat hij voor Ajax heeft gespeeld.

Dat iemand misschien niet de aardigste persoon is mag nauwelijks een rol spelen. Het is topsport, dus dat moet je managen. Aardig zijn wint geen prijzen. Goede spelers winnen prijzen.

Tsja..zo blijven we bezig. Als het nog langer duurt dan 36 uur moet je het stop zetten en verder kijken. Op deze manier word je aan het lijntje gehouden.

Afwachten maar. Het lijkt mij duidelijk dat er wordt gerekt om te kijken of er nog andere(/grotere) clubs zich aanbieden met een beter voorstel. Ondanks dat Ajax niet Eto'o's eerste keuze is, zie ik hem alsnog graag komen. Lijkt me geweldig om een speler met zijn staat van dienst in dit jonge Ajax te zien.

Zou ontzettend leuk zijn om hem in de Eredivisie te ziien maar lijkt me niet dat dit gaat gebeuren..
Waarom stond trouwens gister Sigi in de spits is Millik nog al afgeschreven ten koste van een spits die mag vertrekken?

18 augustus 2014 om 11:16

Ik denk om hem nog even in de picture te zetten en daarmee een transfer te "forceren". Zou ook goed gelukt zijn als hij op zijn minst 1 van die kansen had gemaakt!

18 augustus 2014 om 11:16

Ik denk dat Sigthorsson gisteren in de etalage werd gezet in de hooo hem nog te slijten deze zomer.

18 augustus 2014 om 11:18

@ mattijs

Milik is gewoon een mispeer. Ik heb hem een aantal keer gezien, maar hij is een verzwakking ten opzichte van Sigthorsson. Hij is stijf links en ondervindt daarvan hinder. Daarbij is hij erg statisch en kan hij zelf ook niets creëren. Ik had dan liever Sigthorsson zien blijven en Milik niet zien komen. Het is veelzeggend dat Ajax de laatste weken opeens met man en macht een spits probeert te halen en daarbij zelfs en min of meer wanhopige poging doet bij Eto'o.

18 augustus 2014 om 11:28

Waarom Milik meteen al afschrijven na 2 wedstrijden ? Hoeveel ballen en kansen heeft hij toen in die wedstrijd gehad ? (oké die tegen Vitesse had erin gemoeten).

Hij is technischer en meer kapstok dan Sigthorsson. Geef hem eens vertrouwen en oordeel dan. Per slot van rekening, hij is niet voor niets Pools international !

18 augustus 2014 om 11:41

@ Nufc_u2

Pools international, dat is niet veelzeggend.
Ik vind Milik helemaal niet technischer en meer kapstok dan Sigthorsson. Zijn prestaties bij Augsburg waren ook niet om over naar huis te schrijven. Daarbij kiest De Boer zelf al na twee wedstrijden voor Sigthorsson, die in de wedstrijd tegen AZ, ondanks de gemiste kansen, meer bracht dan Milik in de eerste twee wedstrijden. Ook niet heel vreemd dat Ajax, terwijl we momenteel 3 spitsen hebben, alles in het werk stelt om een andere spits te kopen....dat zegt alles. Milik is simpelweg niet goed genoeg en daar heeft hij mij in ieder geval al heel snel van overtuigd.

18 augustus 2014 om 12:38

Ik denk dat Hen_nie gelijk heeft. Ik schreef het net hierboven ook. Maar De Boer kreeg de vraag waarom hij Sigi nog opstelde. En toen zag je aan zijn gezicht en de toon van zijn antwoord dat hij niet blij was met Milik zijn prestatie.

De eerste mogelijkheid is dat er een club geïnteresseerd is in Sigthorsson en hem nog 1 keer wou zien spelen.

En de tweede mogelijkheid is, dat De Boer niet tevreden is over Milik en daarom Sigthorsson opstelde. Deels om clubs te tonen wat hij kan maar misschien ook om zelf een beslissing te nemen of hij hem wilt bijhouden. Want als Eto'o niet komt wat moet je dan?

Ik denk dat De Boer niet wilt dat Milik de eerste spits wordt.

Even terzijde nog, op FOX lieten ze trouwens beelden zien van Milik vorige week en hij kreeg maar 12 balcontacten en jongens zoals Kishna en Schone gaven hem ook geen pass. Dus zo snel zou ik hem ook niet afschrijven. Zo kun je iedere topspits negeren en niet in het spel betrekken.

18 augustus 2014 om 12:49

@ Medellin

Een goede spits wordt niet genegeerd, je wordt alleen genegeerd als je medespelers weinig vertrouwen in je hebben.

Ok, laatste poging en na morgen middernacht kappen hiermee Marc!
Het is graag of niet (en daar kunnen we nu al niet meer van uitgaan).

Ik als ajacied ben wel klaar met die Eto'o, ik zou het in het begin echt meesterlijk hebben gevonden als hij kwam, maar begin steeds meer te denken dat de man spelletjes speelt en clubs tegen elkaar uitspeelt. Als hij naar Ajax komt moet hij erin geloven en niet dit als een vangnet zien. Ik zou lekker op zoek gaan naar een andere spits en deze man lekker buiten de deur laten, hoe jammer ook, want het is natuurlijk een boost voor je exposure.

zou leuk zijn als hij komt

Laten we hopen dat er vandaag duidelijkheid komt, het duurt wel erg lang.
Ik ben er in ieder geval geen voorstander om de deal af te laten ketsen omdat het "te lang duurt". Als je een spits als Eto'o binnen kan halen, moet je dat Altijd doen. Sportief, marketingtechnisch en kwa uitstraling is het een goede aankoop.

Vraag is alleen wel; hoe fit is Eto'o? Naar mijn weten heeft hij na het WK niks meer gedaan, behalve een wedstrijdje met Messi gespeeld las ik. Mocht Ajax hem deze week binnenhalen dan zou het denk ik zomaar nog 3/4 weken duren voordat hij fit is. Weet iemand hier meer over?

18 augustus 2014 om 13:59

In het eerste artikel van De Telegraaf werd gesteld dat ze onder de indruk zijn van z'n fitheid, dus dat zou betekenen dat het met zijn fitheid wel goed zit. Twijfel overigens zelf ook nog flink.

Wat zijn mensen hier enorm ongeduldig. Spelers van dat soort kaliber aantrekken kost soms een hoop tijd.

18 augustus 2014 om 11:26

Inderdaad, doodzonde als Ajax een soort "ultimatum" gaat stellen. Een speler als Eto'o moet je altijd halen, ook al duurt het lang. Ik snap die azijnzeikers niet hoor die vinden dat "het grote Ajax" hier niet op moet wachten.

18 augustus 2014 om 11:35

@ somagunner

Ongeduldig of Realistisch?

Ik denk eerder het laatste. Het is inmiddels duidelijk, na bijna twee weken, dat Eto'o niet staat te springen om bij Ajax te gaan voetballen. Hij heeft meerdere opties. Opties die aan de ene kant beter zijn in sportief opzicht (bijv. Liverpool) en opties die beter zijn in financieel opzicht (bijv. clubs uit Qatar). Daarbij zijn er zeer waarschijnlijk wel meer clubs die hengelen naar Eto'o dan Ajax, Liverpool, Everton, Inter en wat clubs uit Qatar.

Bovendien heeft Ajax alleen iets aan Eto'o als die op en top gemotiveerd is. Bij Liverpool is hij een van de velen, bij Ajax zou hij de absolute ster zijn en dat brengt dus een leidersrol met zich mee. Of Eto'o daarvoor geschikt is, daar kun je veel vraagtekens bijzetten.

Alles bij elkaar, denk ik dat Eto'o en zijn management Ajax aan het lijntje houden om daarvan gebruik te maken in onderhandelingen met andere clubs. Je wacht geen 2 weken omdat je zo graag voor een bepaalde club wilt spelen. Nee, je wacht alleen 2 weken als je het onderste uit de kan wilt hebben van een bepaalde club en gezien Ajax zijn aanbieding al 1,5 week staat is die club niet Ajax.... Ajax moet zich daarvoor niet laten misbruiken.

Nogmaals, ongeduldig of realistisch?

18 augustus 2014 om 12:22

Ongeduldig. Als jij het lekkerste wijf van de kroeg wil versieren, lukt dat niet als je realistisch bent. En ook niet als je zegt "je moet nu met me mee naar huis gaan, graag of niet".

Het lukt alleen als je geduld hebt, geluk hebt, en alles geeft wat je in huis hebt (niet financieel he).

Ajax is gewoon niet groot genoeg meer om ongeduldig te zijn met grote spelers. Helaas, het is niet anders.

18 augustus 2014 om 12:26

Volledig mee eens. Als je hem binnen kan halen, moet je dat altijd doen. Ook al wacht je al weken!

18 augustus 2014 om 12:39

Wat als de kroeg bijna gaat sluiten, neem je dan dat lekkere wijf mee of neem je genoegen met minder want anders loop je het risico dat je met lege handen naar huis gaat. En dan heb je niemand.

18 augustus 2014 om 13:58

Daarvoor heeft Ajax natuurlijk een back up plan. Praten met anderen kan altijd. En diegene, die misschien wel graag naar Ajax wil, zegt op zijn beurt ook niet "je moet me vandaag kopen, graag of niet." Zo werkt de transfermarkt, en dat is precies de reden dat bijna alles op de laatste dag gebeurt.

En bovendien, de kroeg sluit pas over twee weken. Het is nog lang geen vijf voor twaalf.

Eto binnenhalen is een enorme boost voor de eredivisie, ik denk dat er al aantral verdedigers zich aan het fantaseren over hoe het zou zijn om tegen Eto te spelen in de eredivisie haha.

Lekker hem weg doen, klinkt niet meer overtuigend was te verwachten. Zijn hele carriere staat in het teken van miljoenen.

18 augustus 2014 om 11:21

Weg doen? Hij heeft nog niet eens getekend....

Ik had al eerder gezegd: management rond Eto'o gebruikt Ajax gewoon om meer interesse te kweken en de salariseisen te kunnen opdrijven...

Zo gaat het steeds maar door. Binnen 24 uur, binnen 48u, voor het weekend, na het weekend, binnen 1 week etc.

Bij Ajax zitten er sowieso nog een hoop onzekerheden !
Moisander, Sigthorsson, Vermeer en Denswill zijn de spelers met een nog 1-jarig contract. Dat zijn dus de spelers, die binnen 2 weken nog vertrekken kunnen.

En daarbij gebeurt er nog wat rondom Daley Blind ?

18 augustus 2014 om 14:03

Denk niet dat Blind ergens heen gaat. Als United zo speelt als zaterdag (3-5-2 dus, niet per se kwalitatief zo) dan is dr geen plek voor Blind denk ik. Herrera is er al als CVM en Shaw is dr als linkercentraleverdediger/linksback en voor een backup ga je geen 20 miljoen+ betalen.

Op dit moment heb ik eigenlijk steeds meer mijn twijfels bij hem.
Dat hij niet meer een topspits was wist ik vanaf het begin van de geruchten al, maar dat hij Ajax slechts als één van de vele opties beschouwd doet me er hoe langer hoe meer over denken dat hij niet de juiste persoon op de juiste plaats is.
Hij is hartstikke welkom hoor, maar zijn karakter is nou niet bepaald vergelijkbaar met die van Poulsen of iets dergelijks.

ik vind dat je die 36 uur ook niet meer moet willen afwachten.
ik lees soms ook dat huntelaar weer moet terugkomen,ik persoonlijk ben ik daar ook wel voor.
maar waarom zou huntelaar dat nu willen of heb ik iets gemist over zijn verblijf in duitsland.wil of moet hij soms weg.

Van alle clubs die CL spelen heeft Ajax naar mijn indruk de beste financiële voorwaarden gegeven. Ondanks deze mooie mix van loon en sportieve uitdaging, sprak ik gisteren al uit dat Ajax beter een termijn kan stellen, wan Eto'o lijkt echt de kat uit de boom te kijken. Ajax heeft er serieus werk van gemaakt en verdiend respect niet aan het lijntje te worden gehouden.

Dit hele eto'o verhaal begin een soort afleveringen te worden van bassie en adriaan eke keer nieuws en geruchten maar de clifhanger laat op zich wachten. mschn dat ze contact op moeten nemen met vlugge jaapie dat er wat "snelheid in dit geruchten avontuur komt"

ik zeg binnen 36 uur antwoord. Is het dan nog niet duidelijk wat hij wil gewoon afkappen en verder zoeken. Ik zou me als ajax zijnde niet aan het lijntje houden. Je bent tenslotte wel ajax. Het is graag of niet en dat moet Overmars maar duidelijk maken aan hem

Het zou erg leuk zijn als ie naar Ajax komt. Als ie niet komt wat voor alternatief heeft Ajax. Ruiz? Dost?..podolski? Duurt allemaal erg lang de compettie is al twee wedstrijden verder en de clubs kunnen nog even beroofd worden van zijn sterkste spelers. Net als de voorgaande jaren. Sigi, Blind, Moisander, Schone ( schiet toch op met verlengen Overmars had vorig jaar al moeten gebeuren). Ik zou voor Falcao gaan

"zit niet te dromen jongen" Hoe heb je ooit kunnen denken dat hij naar Ajax zou komen.

En Arsenal dan? Hij voelde toch ook wat voor Arsenal en die zouden toch ook interesse in hem hebben?

Nou niet ten koste van alles. Je hebt er 3 rondlopen. Dan lekker daar mee doen

Hoop dat hij komt, lekker eerst wedstrijdritme opdoen in de jupiler league in Oss, Volendam of Emmen.

Hij is 33, op zijn retour en misschien 75% van wat hij ooit op zijn top was. Voor Ajax zou hij echter nog steeds een topspits zijn. Eto'o zegt dat geld bij deze keuze geen rol meer speelt.

Normaal gesproken zou een club als Ajax überhaupt niet in verband worden gebracht met iemand als Eto'o, maar ik denk dat Eto'o nog gewoon graag wedstrijden wil spelen en niet op de bank belanden (wat bij Inter en Liverpool natuurlijk een grote kans is). Plus bij Ajax kan hij behalve een zga garantie op een basisplaats ook nog een acteren in de CL.

Ajax maakt dus weldegelijk kans. Een andere vraag die je kunt stellen is: moet Ajax dat eigenlijk zelf wel willen?

18 augustus 2014 om 14:37

Geld speelt geen rol maar hij wil 2 miljoen netto. Het dubbele van salarisplafond. Als het daar bij blijft zou ik het overwegen maar hij en zijn zaakwaarnemer willen vast ook nog tekengeld en prestatiepremies zien

Wat gebeurd er dan met milik ? Waarom hebben ze die in vredesnaam gehaald ?

Ik zie een hoop reacties van "hij moet nu beslissen, graag of niet, het duurt te lang zo."

Iedereen die eerder een transferwindow heeft meegemaakt en zelf blijft nadenken, weet dat het meestal zo niet werkt. Spelers moeten het hof gemaakt worden, versierd worden, en als je geluk hebt happen ze dan vlak voor de deadline toe. Ik zou het ook het liefst vandaag willen weten, maar zo werkt het gewoon niet.

18 augustus 2014 om 12:27

Eindelijk iemand die het snapt! Ik lees hier allerlei uitspraken als: "het is graag of niet", "nu beslissen", "van mij hoeft het niet meer".

Laten we hopen dat Marc wat geduldiger is!

Zolang wachten op een simpele nee

Het is duidelijk dat ook Siggie niet de juiste spits is voor Ajax. Hij heeft weliswaar hard gewerkt gister maar als je 1 op 1 op de keeper komt moet die bal minstens tussen de palen.

Verder blijft zijn aanname en kaatsen zwak en iedere keer wanneer hij de bal heeft loopt 10 meter terug om hem aan de verdedigers te geven.

Milik hebben we nog niet veel van gezien dus kan daar niet over oordelen.

Ik ben wel benieuwd wie naast Eto'o nog meer op de lijst staan.. Iemand hier een idee over?

18 augustus 2014 om 14:15

ruiz, als eto'o niet komt gaan ze voor ruiz.

18 augustus 2014 om 14:43

Ik neem aan niet voor de vacature spits?

18 augustus 2014 om 15:24

rechtsbuiten

Naar Qatar kan Eto'o volgend seizoen ook nog wel. Wat me wel opvalt is dat zich blijkbaar geen topclubs als Turkije voor hem melden, aangezien deze vaak voor namen gaan die wat meer op leeftijd zijn. Zoals een Drogba, Roberto Carlos, Van Hooijdonk etc.

Zou best kunnen dat hij inederdaad ouder is , maar hoe moet mourinho dat dat weten

Dit moet je als Ajax toch niet willen.
4jaar na de revolutie nog geen eigen spits,
dus werk aan de winkel.

Ben ik nu de enige die vind dat als Ajax dit doet zich daarmee volledig belachelijk maakt? Dit druist toch tegen alles in waar Ajax zegt voor te staan.

18 augustus 2014 om 15:39

Nee, je bent niet de enige, en nee, het druist niet in tegen alles waar je voor staat.

Ajax wil zoveel mogelijk spelers zelf opleiden, en dat lukt ook uitstekend, behalve in de spits. Dan is het helemaal niet raar om gericht een enkele aankoop te doen als deze. Je zit ook niemand in de weg, geen eigen toptalent in elk geval. Zivkovic is volgend jaar nog steeds pas 18, dus die bederft echt niet.

Zal bovenop zijn 2 miljoen netto nog wel paar miljoen tekengeld willen. Had alleen aantrekkelijk geweest als ajax meer 50 euro ipv 5 euro per shirt zou mogen helpen. Nu kost ie miljoenen voor 1 jaar en het is maar de vraag of hij ajax wel naar de volgende ronde cl schiet

wordt niks man, als hij het graag had gewild had ie allang getekend toch?? Lekker richten op een andere spits...is Bas Dost niks voor ajax??

Mensen die nog geloven dat hij naar Ajax komt,die leven in een droomwereld.

Overmars, houd je geld in de kluis ! Eto'o zal niet brengen wat men van hem verwacht resp. mag verwachten. Ajax heeft op dit moment een uitstekend team, een team dat iedere tegenstander met succes kan bestrijden. Het enige dat ik jammer vind is het gegeven dat men Christian Poulsen heeft laten gaan. Een zeer goede speler voor de breedte en iemand die zich altijd voor meer dan 100% voor Ajax heeft ingezet. Jammer !

Vergeet Eto'o ! Een speler van 33 jaar en waarom zou hij niet naar Liverpool of Arsenal gaan? Omdat geld hem niet meer zo interesseert? Onzin!

Hoe noemt men dit ??? Aan het lijntje houden. Hij heeft geen zin dus gewoon stoppen en de eer aan jezelf houden Ajax.

Eto’o komt zo! Eto’o komt zo!
Eventjes geduld want het Eto’otje komt zo.

Kappen met die gozer. Als hi graag zou willen had hij allang contract kunnen tekenen . Overmars laat zich gebruiken ............. jammer . Geen woorden meer aan verspillen . Money hunter .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren