Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ieder bod op Depay onder de 20 miljoen euro is kansloos’

Laatste update:

Memphis Depay behoort sinds vorig seizoen en het WK 2014 tot de kroonjuwelen van PSV. De Brabanders willen hem niet kwijt en de supporters maakten op de eerste training deze zomer ook duidelijk dat Depay wat hen betreft niet te koop is. Toch wordt er aan de aanvaller getrokken. PSV verleent echter pas medewerking wanneer er een club komt die twintig miljoen euro of meer biedt.

/

Eindhovens Dagblad-verslaggever Rik Elfrink reageert woensdag via Twitter op het verhaal dat Goal maandag publiceerde over Depay. Het stelde dat Tottenham Hotspur een bod van negentien miljoen euro in voorbereiding heeft op de aanvaller. Dat lijkt een moeilijk te weerstaan bedrag, maar PSV heeft zich voorgenomen om Depay echt pas voor de absolute hoofdprijs te verkopen.

De vraagprijs ligt daarom op of boven de twintig miljoen euro. Ieder bod daaronder zou kansloos zijn, dus zal Tottenham met een verbeterd bod moeten komen om met PSV en Depay te kunnen spreken. Manchester United werd eerder ook al serieus in verband gebracht met Depay, wiens contract bij PSV nog tot medio 2017 loopt. De Engelse grootmacht zou hem willen kopen en meteen weer willen verhuren. Of United tot actie overgaat, wanneer Tottenham Hotspur dat doet, moet de tijd leren.

Louis van Gaal zou Depay hebben aangegeven dat hij zeker nog een jaar in de Eredivisie moet blijven voetballen, alvorens hij de overstap maakt naar een veel grotere competitie. Depay richt zich vooralsnog op het seizoen 2014/15 met PSV. Hij is net als Santiago Arias en Georginio Wijnaldum met de rest van de selectie meegereisd naar Oostenrijk voor de returnwedstrijd tegen St. Pölten.

Denk jij dat PSV meer dan 20 miljoen euro zal vangen voor Memphis Depay, deze zomer?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blijf gewoon nog een jaar en exelleer hier. Andere optie is verkoop aan bijv utd en dan jaar verhuren aan psv. Anders weer een talent die te vroeg weggaat en op bank belandt

6 augustus 2014 om 12:24

Natuurlijk: verkoop m voor 20 miljoen aan United. Laat m dan nog 1 jaar hier excelleren, en daarna lekker naar United gaan. Dan verkopen zij m over 3 jaar voor 80 miljoen aan PSG en wordt de achterstand nog groter!
Stop dit onderdanige gedrag ajb direct en bedenk hoe jij als Nederlandse clubs zijnde de absolute hoofdprijs voor je talenten kan vragen.
De eredivisie is het Harvard van het mondiale voetbal. Vraag dan ook Harvard prijzen ajb!

6 augustus 2014 om 12:31

Het is Depay, geen Hazard. 20 miljoen is gewoon genoeg.

6 augustus 2014 om 12:33

Waar heeft hij het over Hazard dan?!?

6 augustus 2014 om 12:33

Hazard koste toch ook meer dan 20 miljoen?
Ze moeten gewoon lekker meer vragen.
Voor een kleine competitie brengen we in verhouding toch echt wel grote talenten voort, en dat met weinig geld!

6 augustus 2014 om 12:34

Hahaha 80 miljoen. Overschat depay niet. Die loopt ver achter op pogba, gotze ,hazard ,schurrle, firmino.

6 augustus 2014 om 12:35

Harvard staat er geen Hazard...

6 augustus 2014 om 12:39

Hij zegt toch ook over 3 jaar. leer lezen man.

6 augustus 2014 om 12:40

Hij heeft het over de zin. Dan voor 80 miljoen naar psg. Psg wou 80 bieden voor hazard. En kopitired vind depay paar klasses minder

6 augustus 2014 om 12:48

Als je kijkt voor wat voor prijzen spelers weggaan in de eredivisie is dat te weinig. Psv heeft alle recht op minimaal 20 mil. Als je kijkt dat de vrij voor 8 mil weggaat als beste speler van het wk en napoli 7 mil voor zapata wil die nog niks bewezen heeft alleen maar het woord talent voor de toekomst ol zn schouders draagt

6 augustus 2014 om 12:54

De vrij beste verdediger bedoel je. En schijnen op het wk stelt niks voor. En de vrij was gewoon veelste weinig weggegaan. Maar zapate is een aanvaller die zijn vaak duurder dan verdedigers. En zapate deed het goed als hij speelde.

6 augustus 2014 om 13:00

We kunnen wel al die hoofdprijzen vragen maar of we het krijgen is nog maar de vraag en voor je het weet loopt hij gratis de deut uit

6 augustus 2014 om 13:08

@ Clarkkent2

Het harvard van het mondiale voetbal? Je kan ook overdrijven zeg, net alsof alleen in de eredivisie talenten rondlopen..steeds minder zelfs.

6 augustus 2014 om 13:23

Wat heeft hazard die Depay niet heeft? Zijn beide zeer rap, en zijn technisch zeer sterk. Voor de rest vind ik Depay fysiek sterker en heeft hij een betere Schot.

6 augustus 2014 om 13:34

Lol, jullie zijn helemaal de weg kwijt.

Depay überhaupt met een Hazard durven vergelijken. Hazard heeft alles gewonnen in frankrijk en behoort bij top 3 engeland + topspeler van Chelsea.

En dan komen jullie aanzetten met een broekventje uit nederland.

6 augustus 2014 om 13:52

Als reus gehaald kan worden voor 25 miljoen dan ben je als club vd kaart als je dan depay haalt voor 20 miljoen of meer.

6 augustus 2014 om 14:17

Effe serieus...ik denk dat ik ga stoppen met discussieren op deze site.... ik heb het over Harvard 1 vd beste opleidingsinstituten van de wereld...en minimaal de helft gaat een discussie aan over f...ing Hazard de Belgische voetballer.... Dit geloof je toch niet....

@jm5 en @ iedereen:
noem mij 1 competitie die zoveel spelers heeft afgeleverd aan het mondiale voetbal? Misschien Brazilie met 250 miljoen mensen, maar verder? Niet alleen de geweldige stroom van van Nederlanders tot aan buitenlanders die hier hun Master hebben behaald zoals Ronaldo, Zlatan, Suarez en nu weer iemand als Tadic.
Dit doen we al sinds de jaren 70 en het houdt niet op. Die Portugezen doen dit nu 8 jaar en vragen standaard voor elk talent 40-60 miljoen!?! Engelesen hebben al jarenlang amper bijgedragen aan iets op topniveau en vragen voor de linksback van Southampton (alsjeblieft zeg) 35 miljoen??
Ik vind het een schande dat dan een Depay, wat op dit moment ons allergrootste talent is, die geschitterd heeft op het allerhoogste niveau, die een goed eizoen bij een moeizaam PSV heeft gehad, die uit het land komt van Sneijder, van Basten, Robben, Seedorf, Davids, Bergkamp... dat wij die jongen op 20 jarige leeftijd gaan willen verkopen voor 20 miljoen???
Als di maria 80 miljoen waard is,jackson Martines 45 mio, Cuadrado 50 miljoen, Luke Shaw 35 miljoen.... dan mag PSV Depay niet voor minder laten gaan als 45 miljoen.
En zo zou elke Nederlandse topclub moeten handelen.

6 augustus 2014 om 14:18

Volgens mij zijn wij helemaal geen Harvard - klopt het dat Nederlandse talenten het vaak goed doen in het buitenland? Ja - maar dat maakt ons nog niet de Harvard van het mondiale voetbal.

De ED is geen hoogstaande competitie, de weerstand is laag en als een BPL speler moet worden klaargestoomd dan heeft deze al meer aan Championship ervaring dan NL ervaring.

Bovendien - Nederland heeft nog nooit een speler voor meer dan 30 miljoen uit Nederland laten vertrekken, dus Nederland zal ook nooit de stempel Harvard kunnen krijgen.

De enige manier waarop we dit wel kunnen doen is door kennis te exporteren naar Engeland, er is daar zo bar weinig bekend over de Nederlandse school, blijf mensen zoals Van Gaal en Koeman daarheen sturen en predik de Nederlandse school, gebruik de taktieken en gebruik de spelers, op die manier zullen we in Nederland veel meer credibility opbouwen en zal er ook meer betaald gaan worden voor onze spelers. We zullen zien hoe serieus LvG de ED neemt - houd het aantal huurlingingen van Man United naar de ED maar eens in de gaten de komende jaren. Clubs als PSV / Ajax / Feyenoord moeten de eerste zijn om contact met LVG en Koeman te gaan leggen. Haal de talenten naar Nederland en houd ze europees voetbal voor.

Bovendien, de opleiding in de ED is niet verwant aan dat van Harvard. Vaak halen de spelers die uit Nederland komen pas enkele jaren later hun topniveau. Vaak zit er ook nog een tussenstap bij, een subtopper in Engeland om aan het niveau te kunnen wennen, daar groeien ze dan verder en DAN pas maken ze de stap naar de top.

Vanuit Harvard maken mensen Meteen de stap naar de top, en groeien dan uit tot leiders in hun veld. Dat doet de ED niet.

6 augustus 2014 om 14:54

Haha, iemand begon ineens over Hazard en daarna ging de discussie ineens over Hazard.

Ik ben het grotendeels met je eens, 45 miljoen is wellicht wat overdreven. Ik vind het echt om te huilen dat De Vrij voor 8 miljoen vertrok. Echt dra-ma-tisch slecht onderhandeld (en dan nu geld te kort komen voor zelfs een spits niveau Dost, terwijl de club zojuist een miljoentje of 25 tot 40 minimaal heeft laten liggen). En dat er dan ook nog mensen zijn die spreken over "een leuk bedrag voor een eredivisie-verdediger)

6 augustus 2014 om 15:00

DE ED zelf is natuurlijk geen Harvard. maar het niveau is redelijk, talenten krijgen de kans. Het is wel bijzonder hoeveel talenten er vanuit de Eredivisie zijn uitgegroeid tot grote spelers, daarom is de titel "harvard van de opleidingen" wel terecht. En daarom is het ook jammer dat wij zo weinig vragen voor onze talenten. Iemand die van harvard afstudeert, wordt ook niet ineens CEO van een groot bedrijf hoor, hij/zij stroomt wel hoger in, maar zal toch ook nog eerst een aantal jaren moeten wennen aan het zakenleven.

6 augustus 2014 om 15:16

Pogba: 1 jaar ouder, Götze: 2 jaar ouder, Hazard: 3 jaar ouder, Schürrle: 3 jaar ouder, Firmino: 3 jaar ouder.

No shit dat hij achterloopt, waar was Schürrle ook al weer drie jaar terug?

6 augustus 2014 om 15:42

Schurrle was 3 jaar terug bij mainz in bundesliga waar hij 15 keer had gescoort zie ik depay niet doen nu

6 augustus 2014 om 17:29

@pprins: dankjewel voor je inhoudelijke reactie.... Ik irriteer me gewoon dat de eredivisie belachelijk veel fantasische spelers heeft klaargestoomd voor de top, maar dat de grote competities het beeld hebben dat ze hier goedkoop kunnen shoppen. En dat is ook zo, want we vragen veel te weinig! En weet je waar het uiteindelijk vandaan komt, vanuit zelfonderschatting. Kijk naar wat Loveblues zegt.... Ik vind Schurlle ook een superspeler. Maar Depay draagt PSV dat in een dip zit afgelopen seizoen, maakt zn debuut op een WK en speelt daar ge-wel-dig en komt uit n land waar heel veel mensen al hebben bewezen zich goed in de top te kunnen aanpassen.
En dan zegt zo'n Loveblues dat hij bij FC Mainz, met alle respect FC Minz, niks zou doen??? Hoe durf je zo te praten over je eigen Nederlandse spelers.
In Engeland zouden ze dat Nmooit doen, daar hypen ze hun nep talenten liever zoals Luke Shaw voor 35 miljoen of Andy Carrol voor 48 miljoen?!?

6 augustus 2014 om 20:41

Omdat Depay een Nederlander is bij Psv, als Depay in Duitsland had gespeeld dan had hij ook daar al zijn debut gemaakt etc.
Als je dat niet ziet... sjongejonge.

6 augustus 2014 om 12:32

Snap niet dat mensen ja invullen in de poll...
PSV wilt hem niet kwijt, Louis adviseerde hem nog 1 jaar te blijven..
Denk dat hij dan ook nog wel 1 jaar blijft en dus ''niet'' deze zomer vertrekt voor 20 miljoen.
Natuurlijk heb je een kans dat hij een flinke dip krijgt en dus er wat minder op staat, maar zijn talent staat buiten kijf, die jongen heeft een top lichaam, leeft voor de sport en heeft er keihard voor gewerkt., die komt er wel.

6 augustus 2014 om 13:42

Inderdaad want iedereen luistert naar louis!!

6 augustus 2014 om 15:31

Ik weet niet hoelang zijn contract nog loopt. Zou hem gewoon lekker houden. Verder was het bod van 19 miljoen van Spurs natuurlijk niet slecht.
Wat je zegt Ndisdenaam dat hij wellicht een dip krijgt is zeker waar. Dat heb je bij dit soort goede spelers wel vaker. Zie Frank Rijkaard in het verlden ij Ajax.
Dat hij naar Louis luistert geloof ik echt niet eerlijk gezegd.

6 augustus 2014 om 20:42

Zo is wel gebleken ja, en zo blijkt ook bij United.
Ze hebben een uitstekende band met elkaar, Hij luisterd wel naar Louis aka gouden pik.

6 augustus 2014 om 15:43

Ieder bod boven de 10 miljoen is ook volstrekt belachelijk... Hij moet het toch eerst maar een keer op termijn bewijzen... Er zijn zoveel die één lekker jaar spelen. Daarnaast is het ook een ego, en daardoor nog redelijk beperkt. Laat m eerst maar eens 1 a 2 rijpen. Dan zien we wel.

Kijk, dit is duidelijke taal. 20miljoen is nog aan de lage kant vind ik maar zo kom je ergens. Contract tot en met 2017, 20 en al zo belangrijk geweest op een WK waar Nederland 3e werd. Dan kan je grote bedragen vragen.

6 augustus 2014 om 12:35

Die niemand gaat betalen. Je betaald niet zoveel voor een wissel.

6 augustus 2014 om 12:41

Dat is het punt ook, het is geen wissel. Sowieso niet bij de Spurs en denk dat hij bij jouw geliefde clubje ook een verademing zou zijn.

6 augustus 2014 om 12:41

Alleen zoveel voor een basis speler.

6 augustus 2014 om 12:44

Waar staat hij wissel dan?

6 augustus 2014 om 12:50

Niet echt. Want we hebben te veel wingers met willian, schurrle, hazard, salah, moses, atsu. Maar ik zou het niet erg vinden als hij naar chelsea ging voor 15 miljoen. Maar ik wil niet dat ze zoveel betalen voor de bank. Want volgens jullie moeten ze hem verkopen voor meer dan 20 miljoen. Maar van dat kan ik reus, firmino, Son, Shaqiri kopen die beter zijn.

6 augustus 2014 om 12:52

Als een top club bijv komt is hij echt niet opeens basis speler. Bij de spurs moet hij eerst voorbij lamela. Die voorkeur krijgt door zijn prijs kaartje.

6 augustus 2014 om 12:59

Waarom niet. Heb hogere bedragen deze weken voorbij zien komen voor mindere spelers. En zo niet, nou dan blijft hij. Niet net als Feyenoord je Internationals voor een appel en een ei van de hand doen.

6 augustus 2014 om 13:04

Zoals wie

Noem alsjeblieft niet david luiz. Maar buiten hem wie is dan meer dan 20 miljoen naar andere club gegaan. Die.niet netzo goed was als depay. De markt is gek 10 jaar geleden zou depay maar 5 miljoen kosten en luiz niet eens goed genoeg zijn voor een top club.

6 augustus 2014 om 13:08

Luke Shaw.

6 augustus 2014 om 13:58

Shaw, mathieu, llana, lukaku, markovic, morata, juan iturbe

6 augustus 2014 om 14:09

@loveblues
Reus is niet haalbaar voor Chelsea en Firminio en Son zijn geen wingers.
En dat je 1 van de grootste nederlandse talenten waardeerd op 5 miljoen zegt eigenlijk genoeg over je voetbal kennis.

Zowiezo zou Depay daar niet passen bij dat anti voetbal van Mourinho

6 augustus 2014 om 15:43

Son kan als winger spelen. Firmino is een 10
Hoe is hij beter dan shaw. Shaw is een linksback kan je niet vergelijken.
Lukaku is beter dan depay. Lukaku heeft zich al 2 jaar lang bewezen in epl. Het ging om spelera die minder hem waren maar voor veel geld zijn verkocht
En nee ik zei 10 jaar terug 5 miljoen. Toen de markt normaal was. Toen kreeg je voor 20 miljoen een top spits zoals eto'o.
Lallana is op dit moment beter. Maar depay meer potentie. En mathiue is een verdediger.

7 augustus 2014 om 13:31

Je begint zelf over David Luiz en vervolgens mag ik geen verdedigers op noemen?

6 augustus 2014 om 13:24

Na Pogba de grootste talent op het wrk

Heeheeee, eindelijk worden we wakker! Langzaamaan opkrikken die vraagprijzen. Depay is een buitengewoon talent. Als je tijdens een WK in een verkiezing komt met spelers als Pogba en Varane, die beiden niet van club zullen veranderen voor minder dan 40-50 miljoen, waarom zou PSV Depay dan voor 15 miljoen moeten laten gaan? Ja, het is veel geld, maar clubs als Tottenham betalen ook wel het dubbele als het einde van de transfermarkt nadert. Stel je voor dat 'ie bijvoorbeeld bij United zou uitkomen, zou het Tottenham dan waard zijn geweest om niet 10 miljoen extra te bieden? Geld zat daar.

En ja, natuurlijk zijn ze duurder ivm de competitie waar ze spelen, maar dat betekent niet dat ze 3x zo duur hoeven te zijn terwijl ze niet talentvoller zijn of iets dergelijks.

In Portugal vragen ze veel meer, omdat de salarissen natuurlijk ook stukken hoger liggen. Echter, het geld van die salarissen is ooit ergens vandaan gekomen, dus ook daar zijn ze ooit een keer begonnen met hogere vraagprijzen...

6 augustus 2014 om 12:37

Pogba en varane zijn ook paar niveau's verder en klasses beter. En als de prijs onder 23 was stond hij er niet eens in.

6 augustus 2014 om 12:45

Pogba en Varane zijn beter omdat wij Nederlanders vooral heel kritisch naar ons eigen land en eigen spelers kijken...

Pogba is zo nonchalant als maar kan en maakt stomme fouten... Depay is een winnaar pur sang! Misschien is Depay nog niet zover... maar zoals jij het zegt... klasses beter... bullshit!

Juventus ligt er niet voor niets in de eerste ronde van de Champions League uit.. De italiaanse competitie stelt niet zo veel voor... En Milan had geluk door die belachelijke penalty.. want over 2 wedstrijden was Ajax veel beter!

6 augustus 2014 om 12:58

Het gaat om resultaat. En ajax lag eruit door de nummer 8 van italie . Juve lag eruit door dat kut veld. Serie a is egt veel beter. En maakt egt niet veel fouten hin word nu al gezien als een van de beste middenvelders. Jij overschat depay. Die komt niet eens bij pogba in de buurt maar pogba is ook een beetje gehyped.

6 augustus 2014 om 12:58

Depay had bij Juve op dit moment gewoon basis gestaan. Wanneer hij morgen bij Juve zou spelen, basis en hij scoort, zou nagenoeg iedereen meteen zeggen dat ie net zoveel waard is als Pogba.

Depay is serieus één van de grootste talenten van dit moment, ter wereld! Noem mij één ding wat hij niet heeft, wat Ronaldo op deze leeftijd wel had? Hij is al stukken sterker dan hij toen, en hij wil niet breder worden omdat hij dan trager wordt. Die jongen is zó goed bezig met z'n lichaam en alles! Ik zie serieus een nieuwe Ronaldo in hem, en dat terwijl ik altijd zo tegen al die 'nieuwe' Ronaldo's en Messi's ben.

Hij heeft de potentie om echt één van de duurste spelers aller tijden te worden.

Jullie kunnen me belachelijk vinden, maar dit denk ik serieus. En nee, ik zeg niet dat ie dat nu allemaal al is, maar de potentie heeft ie wel. Vergelijk hem eens met Bakkali, haha. Ze begonnen op dezelfde rangorde afgelopen jaar...

6 augustus 2014 om 13:00

Dan had Ajax maar moeten scoren in San siro tegen 10 man.

6 augustus 2014 om 13:07

Love Blues

Juve de schuld geven van het veld... en bij Ajax over resultaat praten... Jou neem ik dus vanaf nu even iets minder serieus als je het niet erg vind...

Jij overschat de Serie A! De achterhoede en keeper van de kampioen van Italie... Pirlo en Marchisio.. first round game over op het WK! Pogba maakt echt wel fouten, dat zag je op het WK wel... dat is een iets hoger niveau dan de serie A en hij komt sneller in de problemen!

Een van de beste middenvelders ter wereld wordt overhyped ??

Je spreekt je zelf nogal tegen!

6 augustus 2014 om 13:08

Juve heeft geen goeie buiten speler dus daar zou hij basis hebben gestaan. Maar dat hij het goed zou hebben gedaan kunnen we niet weten.

Ja tuurlijk een hype kan ook voor een van de beste spelers. Hazard werd ook overhyped maar word nogsteeds gezien als een van de beste wingers.

Ronaldo was op zijn leeftijd al veel beter. Volgend jaar is die depay hype over. Dan zien we wel of een top club hem wilt.

6 augustus 2014 om 13:21

Echt bedoel je?

6 augustus 2014 om 12:38

Tottenham heeft depay niet nodig. Dus gaan ze niet het dubbele betalen

20 miljoen is voor een PSV een bod wat ze niet kunnen weigeren. Belangrijkste zal zijn om een dooverkoop percentage te bedingen. Zal in de toekomst zeker nog geld opleveren. De smaakmakers van de Eredivisie vertrekken jammer genoeg allemaal. Gelukkig levert het de clubs in elk geval flink wat centjes op.

6 augustus 2014 om 12:30

Door mensen als jij zal Nederland altijd achter blijven lopen op andere landen en zullen de grootste talenten die makkelijk in de subtop van de wereld mee kunnen voor koopjes worden binnen gehaald. Ze noemden in Engeland niet voor niks Eriksen een koopje.

Ik zeg 30 miljoen + een doorverkoop percentage. Ik zeg doen!

6 augustus 2014 om 12:37

Daarbij had Eriksen nog maar een 1-jarig contract (daar ligt wel een fout, had allang opgewaardeerd moeten zijn) en was hij al belangrijk geweest voor Ajax meerdere seizoenen. Depay moet eigenlijk nog niet weg en heeft een contract t/m 2017, na een uitstekend WK bij de nr 3. van de wereld. Dan zit je op een zetel.

Mensen hier vinden het mooi om te roepen dat topspelers in de Eredivisie nooit voor meer dan 15miljoen weg mogen. Maar kijk wat er in Engeland gebeurd. Spelertjes die internationaal (wk) totaal niet meekunnen gaan voor 40miljoen, daar waar hun contracten soms maar 2 jaar nog doorlopen.

Betalen zullen ze. Neem een voorbeeld aan Portugal.

6 augustus 2014 om 12:41

Door mensen als jij is het juist uit de klauwen gelopen. Een speler die pas 1 jaar op het hoogste niveau dragend is met bijna geen Europese ervaring. Natuurlijk moet je eruit halen wat er in zit maar 20 miljoen lijkt mij meer dan redelijk. Als de speler een miljoenenaanbod krijgt en de club laat hem niet gaan. Dan zit je pas echt met een probleem. Geen motivatie, arbitragezaken omdat de sportieve en financiele verbetering belemmerd wordt. Kortom dit is een prima bod. Dat Eriksen veel te goedkoop is weggegaan ben ik met je eens.

6 augustus 2014 om 12:44

Ja maar moatie122, die fout ligt toch echt in Engeland zelf. Tot nog toe profiteren zij ook nog eens van onze "goedkope" competitie. De spelers die hier vandaan komen zijn denk ik 2 van de 3 keren een succes, sowieso de topspelers bij onze topclubs.

Nu is het een keer afgelopen en moeten we gewoon transferbedragen vragen zoals ook in Portugal gebeurd. Vergeet niet dat wij "vroegah" voor dat die Engelsen het voetbal kapot maakten wij eigenlijk een beter voetballand waren dan zij. Nu als nationaal team is dat gelukkig nog steeds zo. Daaraan kan je zien dat een Depay gewoon veel waard hoort te zijn.

6 augustus 2014 om 12:52

De gemiddelde transferprijs mag inderdaad omhoog. Maar gezien ons competitie niveau en onze salarissen kunnen ze simpelweg niet veel hoger uitvallen dan de 20 miljoen. Laten we hopen dat het niet te hoog wordt, anders kunnen wij onze goedkope spelers uit Scandinavie etc. niet meer halen.

6 augustus 2014 om 13:03

Dat het uit de klauwen is gelopen ben ik met je eens. Maar waarom zou Nederland het braafste jongetje van de klas spelen en realistische prijzen vragen, daar waar andere landen gewoon voor dezelfde spelers het drievoudige vragen...zo raken we inderdaad nog meer achter.

6 augustus 2014 om 13:53

Je kan inderdaad alles vragen wat je wilt. Maar als een speler weg wil spant hij dan simpelweg een arbitragezaak aan en mag hij alsnog weg. Een flinke sportieve verbetering in combinatie met verbeterd salaris volstaat al.

Weet je nog hoe Suarez van Groningen naar Ajax ging?

Spelers niet goedkoop laten gaan ben ik het helemaal mee eens. Maar 20 miljoen voor iemand die net een jaar goed presteert in de Eredivisie vind ik een geweldige transfersom. Door bedragen als 40 miljoen te vragen, zul je nooit verkopen en zullen spelers alleen maar transfervrij, of op een andere vervelende manier vertrekken. Dit zou de ondergang van de Eredivisie betekenen.

We moeten realistisch bljiven en vooral trots zijn dat onze competitie financieel de zaken prima op orde heeft. Ook komen nog steeds grote talenten uit onze opleidingen.
Wanneer financial fair play echt ingevoerd wordt (en dat gaat echt wel gebeuren) heeft Nederland een voorsprong.

We zijn juist groot geworden in het voetbal door onze eigen weg te volgen.
Het WK is een echte eye opener dat we wel degelijk de goede weg aan het volgen zijn.

6 augustus 2014 om 13:03

Promes heeft ook 15 miljoen opgeleverd terwijl hij niet eens mee is gegaan naar het WK. Zo gek is het dus niet om wat hoger in de boom te gaan zitten bij deze jongen die als invaller een paar zeer goede beurten heeft gemaakt in Brazilië.

Als het eerste bod van de Spurs 19 milj is dan verwacht ik dat 20 niet zo'n groot obstakel zal zijn.

6 augustus 2014 om 12:48

Onderhandelen op zn 'psv's'. Ik kijk altijd jaloers naar de onderhandelingen van Ajax. Die weten toch altijd het maximale eruit te halen, terwijl ik denk dat PSV veel te snel 'vriendjes' wil blijven en met alles genoege neemt. Het zal uiteindelijk misschien wel 20 miljoen worden (wel 1 miljoen meer dan geboden is), maar ik denk dat Ajax voor dezelfde speler wel 35 had kunnen uit-onderhandelen..

6 augustus 2014 om 13:06

Mag ik vragen op basis van wat die gedachte gebaseerd is?

6 augustus 2014 om 13:08

nou dat valt wel mee hoor. Je kunt Brands in z'n aankopen wel het één en ander verwijten maar verkopen kan ie wel. Voor Strootman en Mertens is de hoofdprijs betaald terwijl Ajax voor Eriksen maar een fooi heeft gekregen. Ook voor Vertonghen kregen we echt geen vetpot. Voor spelers als Suarez, Sneijder en KJH hebben we de hoofdprijs ontvangen; maar dat waren ook andere tijden waarin geld over de balk vloog.

6 augustus 2014 om 13:15

Ik heb anders het idee dat er nu meer geld wordt rondgesmeten dan ooit tevoren, met name dankzij de PL die zo'n beetje half Europa leegkoopt.

6 augustus 2014 om 13:28

afcavosje

Je vergeet één ding!

Vertonghen en Eriksen wouden echt weg, en terecht... en gingen naar Tottenham

Sneijder en KJH hadden dat nog niet aangegeven... net als Depay nu... en gingen naar Real...

Dat is de oorzaak van de prijsverschillen...

Bij Eriksen hebben ze gewoon tot eind augustus gewacht en wisten ze dat Ajax hem toch wel zou laten gaan omdat hij hoe dan ook zijn laatste seizoen bij Ajax had gespeeld.

6 augustus 2014 om 13:34

Door de absolute topclub wordt er flink gesmeten met geld inderdaad. James, Bale, Suarez, Neymar, Ronaldo gaan voor gigantische bedragen over de toonbank. Maar de absolute topclubs durven het al jaren niet meer aan om spelers uit onze mickey-mouse competitie te kopen.
Daardoor kopen clubs als Spurs of Newcastle spelers uit de Eredivisie en die hebben niet zo'n portemonnee als Real of Man United.

6 augustus 2014 om 13:56

Vergelijk de contractduur van die spelers is met die van PSV en je komt tot de conclusie dat Ajax niet veel meer kon vragen/vangen, PSV daarentegen wel. Strootman had i.m.o. meer op kunnen leveren. 20 miljoen voor Depay vind ik ook te weinig, voor Luke Shaw wordt 40 betaald omdat hij een Engelsman is?

De reden dat we veel geld voor Sneijder etc hebben gekregen is omdat deze spelers een lang(er) contract hadden. Juist nu wordt er geld over de balk gegooid, zie Suarez.. James.. Luiz voor 40, Neymar voor bijna 100, Bale etc.

Ik vind dit ook dom, je leest 19 miljoen... en dan geef je aan dat je niet met minder dan 20 miljoen akkoord gaat... wow 1 miljoen... ik zou 30 gezegd hebben.. maar goed ik zou ook niet willen dat Depay weggaat.

PS. Moest een meeting in en was nog niet klaar met het bericht dus heb hem later afgemaakt, zag niet dat Shenkie inmiddels ook een bericht had geplaatst waardoor mijn bericht ietwat overbodig is al zijn mijn reacties dat vaker

6 augustus 2014 om 14:05

@benenbreker,
Wat betreft de contractduur heb je zeker gelijk. Maar er is tegenwoordig geen topclub meer die z'n vingers durft te branden aan een Eredivisie spelers. Onze beste spelers gaan tegenwoordig naar Roma, Swansea, Napoli, Newcastle of Spurs. Terwijl 10 jaar geleden onze beste spelers naar Man United, Barca of Real vertrokken.
De Eredivisie heeft gewoon flink aanzien verloren door de matige prestaties in Europa de laatste jaren.
Wat betreft die Engelse spelers die voor giga bedragen worden verkocht. Dat komt omdat in Engeland men liever 40 miljoen betaald aan een Engelse club dan 20 aan een buitenlandse club. Ze willen namelijk dat het geld in Engeland blijft.

6 augustus 2014 om 18:35

afcavosje.

Man ik weet niet waar jij over typt, maar Mertens werd gehaald voor ruim 6 miljoen euro. Voor hem kregen ze 10 miljoen of zo. Dat is 4 miljoen winst, en dat terwijl hij een contract had voor meerdere seizoenen en je 15 goals en assists loplevert per seizoen. Hij ging voor een fooi weg.

Eriksen had nog maar een jaar contract. Die ging voor de absolute hoofdprijs weg. Vergelijk de transfersom maar met de Feyenoorders die een jaarcontract hadden dan?
Voor Suarez, Sneijder en KJH kregen we meer simpelweg omdat ze langdurige contracten hadden.

*wat betreft de spelers die niet meer verkassen naar de absolute top. Dat is toch niet zo vreemd? In Spanje hebben ze echt wel type Maher's lopen. In Engeland zijn er meerdere Narsingh's en in Duitsland zal een Klaassen ook niet opvallen.
Hiero in de kwakkelende Eredivisie zal je nog denken dat ze echt wat voorstellen, maar dat valt reuze mee.
Kom aub niet met dat WK als vb, want robben maakte toch echt het verschil. Stef verdedigend trouwens ook, maar of hij het gaat redden? Only time will tell!

Als het eerste bod 19 is, zullen ze echt wel meer dan 20 willen betalen uiteindelijk.
Psv moet gewoon hoog inzetten, 28/30 miljoen?

6 augustus 2014 om 12:27

Houd toch op..
wat voor spelers vertrokken hier uit Nederland die meer dan 20 miljoen kosten?
Allemaal spelers die zich meerdere jaren verreweg de beste spelers in de competitie waanden.. niet talenten die net komen kijken.
Dit wordt net zo absurd als de 17 miljoen voor Babel destijds.

6 augustus 2014 om 12:32

Vergelijken heeft weinig zin Jasperge. Er zijn zoveel dingen die meespelen, waan van de dag, hoe graag wil iemand hem hebben, hoeveel is er nog in de transferkas, hoe bereid is de huidige club de speler te laten gaan, welke extra's worden opgenomen zoals bonussen, doorverkoop %, hoeveel verdient ie nu, wel / geen WK gespeeld, wel / geen indruk gemaakt op het WK, leeftijd, zaakwaarnemer, technisch directeuren aan beide kanten, enz enz.
Is gewoon nooit hetzelfde.

6 augustus 2014 om 12:35

Ja maar dat waren zelden talenten die op zo een jonge leeftijd al zoveel talent hadden.

Sneijder, Huntelaar(voor het gemakt noem ik alleen spelers van mijn eigen club) gingen ieder voor 27 miljoen euro weg.

Dan vind ik 20 absoluut geen absurd bedrag.

En destijds was de duurste transfer iets van 60 miljoen volgens mij, daarna kwam Ronaldo, Neymar, Bale, Cavani etc.
Wij mogen ook wel profiteren van die absurde prestigestrijd ja!

6 augustus 2014 om 12:39

Kijk eens wat er in Engeland gebeurd! Daar gaan moyenne spelertjes voor prijzen van 30miljoen. Omdat Depay toevallig in de Eredivisie speelt betekent niet dat er niet voor betaalt hoeft te worden? Volgens mij had de Eredivisie meer afgevaardigden bij de laatste 4 dan bijvoorbeeld een PL en Primera Division op het WK.

6 augustus 2014 om 13:25

De Eredivisie leverde 10 spelers bij de laatste 4, wat logisch is aangezien Nederland bij de laatste 4 zat.
De Premier League leverde, ondanks dat Engeland er zelf allang niet meer bij was 19 spelers bij de laatste 4.
Spanje slechts 4, wat ook wel weer logisch is aangezien Spanje er al lang uit lag en er relatief minder buitenlanders spelen in Spanje dan de PL.

Sowieso zegt het vrij weinig. Als Spanje wel bij de laatste 4 was gekomen dan zaten ze ook over de 20 spelers uit de Bvba. De PL zelfs op 41 als Engeland de laatste 4 zou halen. Als je het eigen nationale team niet meetelt dan had de Eredivisie er 0 gehad. Ik zie niet echt in waarom die statistiek nou precies aantoont dat er meer betaald moet worden voor Eredivisie spelers? Dus als Nederland bij een volgend WK de poulefase bvb niet overleefd, dan zijn er waarschijnlijk 0 spelers uit de Eredivisie meer actief. Betekent het dan dat de spelers ook weinig meer waard zijn?

Reden ook dat spelers in de PL bij binnenlandse transfers voor grote bedragen gaan is omdat er daar ook een heel andere voetbaleconomie heerst. Daar komt de home grown regelgeving nog eens bij bovenop.

6 augustus 2014 om 13:36

Dat heeft er wel degelijk mee te maken aangezien de halve basis van het elftal onze competitie vertegenwoordigde en dus ook de reden van succes was op het WK. Als een Depay zo belangrijk is geweest voor een team dat bij de beste 3 van de wereld hoort én een contract t/m 2017 heeft, vind ik dat je daar voor mag betalen.

Daarbij haalt Engeland vrijwel nooit de laatste 4 omdat de PL alleen maar buitenlandse topspelers haalt (vandaar dus ook nog die 19 spelers die niet uit de PL kwamen blijkabar). Daardoor kom eigen talent nooit tot bloei, zoals dat bij ons wel het geval is en daarom is een Nederlands elftal vaak beter dan het Engelse op een eindtoernooi. Bedenk wel dat Nederland het vaakst van alle landen bij de laatste 4 heeft gezeten.

Je laatste alinea is een feit, maar dat betekent niet dat home grown spelers beter zijn. Dat is eigenlijk een doodsteek voor het Engelse voetbal naar mijn mening.

6 augustus 2014 om 14:27

Jij wist toen ook nog niet dat zij zich gingen bewijzen in Europa. KJH heeft het tot nu toe ook niet overal zo goed gedaan en is nooit een wereldtopper geweest en Depay heeft wat dat betreft veel meer potentie dan Kjh. Waarom zou Depay dan minder moeten kosten? Met zijn lichaamsbouw is er ook geen twijfel dat hij qua kracht onder zou doen in de Bpl. In mijn ogen moet hij 25+ kosten. Jong, getalenteerd, allround, krachtig en kan makkelijk een aantal man passeren. Natuurlijk moet hij nog dingen leren, Messi was ook niet de Messi van nu toen hij 20 was.

6 augustus 2014 om 12:29

Helemaal mee eens Topossnick! Gewoon belachelijk hoog gaan zitten en kijken wat er gebeurt. Naar beneden kan altijd nog.
Het is beter en gemakkelijker om van 30 mln naar beneden te gaan dan vanaf 23 mln.

6 augustus 2014 om 14:30

Precies. Hoog inzetten. Waarom zouden we dat niet doen? Hij hoeft niet weg, hij is nog jong dus voor hem is dit de ideale mogelijkheid om zich nog een jaar in de kijker te spelen voordat het grote werk er staat en hij geen fouten meer kan permitteren. Ik hoop dat hij blijft en anders vetrekt voor een bedrag van nagenoeg 30 miljoen.

6 augustus 2014 om 14:55

We zijn het volgens mij eens Eerlijkepsvfan!
Het zou mooi zijn als de Nederlandse clubs wat meer ballen tonen bij het onderhandelen. Meer geld = meer mogelijkheden. Zeker als je het wijs besteed natuurlijk.
Voor die 30 mln kun je alsnog Defour halen, wie weet voor 6,5 mln en 2 goede verdedigers waarvan 1 er een routinier moet zijn.

Liever houden deze gast, kan komend seizoen zijn naam definitief vestigen door een heel seizoen te spelen en vaak beslissend te zijn. Niet meer door de ondergrens zakken en je bent de man.

Maar als clubs tegen elkaar gaan opbieden en we komen boven de 25 mln uit .... tja, dan moet PSV serieus gaan nadenken over verkoop. Die inkomsten staan gelijk aan 2 seizoenen Cl.
Maar nog veel liever dan dat wil ik dat we kampioen worden. Is nu toch echt te lang geleden!

6 augustus 2014 om 12:34

Dat dachten we bij Ajax met van der Wiel en Eriksen ook.. En bij PSV met Afellay net zo... Die werden ook niet veel beter meer in het seizoen extra dat ze bleven. Daarbij is het contract nog 1 jaar minder geldig... Dus ik zou gewoon 25 miljoen neer laten leggen voor wie wil ... en weg er mee!

Je bent ook afhankelijk van wat er om je heen staat.. Depay schiet er net als Eriksen dik bovenuit en zonder aanvoer kan je het niet waarmaken.

Bij Vertonghen lag dat anders... die stond achterin en dan is het makkelijker om een bal op te eisen... en die rende vervolgens regelmatig alles en iedereen voor bij.

Dat ik nu 3 ajacieden aanhaal is omdat het nou eenmaal mooie vergelijkbare situaties zijn van spelers die wel een jaar extra bleven!

6 augustus 2014 om 12:38

Eriksen werd per seizoen zeker beter, was erg aanwezig in zijn 1e wedstrijden, waar hij volgens mij ook in zijn 1e 3 wedstrijden 3x scoorde en 3 assists leverde.

6 augustus 2014 om 12:41

In de laatste wedstrijden speelde hij fantastisch... dat was afgelopen seizoen..

Het seizoen daarvoor weet ik nog dat iedereen elkaar aan keek tegen City... met de gedachte... hey hij kan het nog! Toen speelde hij fantastisch.. en bij psv uit ook trouwens die 2-3... toen hij overigens wel de fout in ging bij de 1-0.

Maar verder heeft hij dat seizoen niet veel meer potentie getoond dan het seizoen daarvoor waarin hij veel constanter was!

6 augustus 2014 om 12:46

Depay gaat er niet in zijn eentje voor zorgen dat we kampioen worden. Hij kan net dat laatste zetje geven, maar meer ook niet.

Ik ben zelf PSV supporter en ben absoluut van mening dat Depay het grootste talent is dat ooit uit de jeugdopleiding van de club is gekomen. Maar we moeten nu ook weer niet doen alsof hij op eenzame hoogte staat in de selectie en vorig jaar de boel alleen op sleeptouw nam.

Hij moet nog veel leren, constanter worden en proberen om de focus van het afgelopen jaar vast te houden. Daar had hij in het verleden nog wel eens moeite mee. En, misschien wel het allerbelangrijkste, hij moet leren omgaan met tegenslag. Die Cristiano Ronaldo blik als hij verkeerd aangespeeld wordt, geen vrije trap krijgt of gewisseld wordt, dat moet hij echt afleren.

6 augustus 2014 om 13:35

Mogen Depay, Wijnaldum en Arias morgen mee doen tegen Pölten? Of zijn ze niet ingeschreven voor die wedstrijd?

Kijk dat zijn de berichten. Ook al vind ik 20 miljoen nog laag ingezet. Psv moet gewoon een vraagprijs van 30 hanteren. Dan heb je of de absolute hoofdprijs, of Depay nog mooi een jaartje.

6 augustus 2014 om 12:45

En kan je in 2015 en/of de winter weer de zelfde prijs vragen aangezien hij niet minder gaat worden en zijn contract nog tot 2017 doorloopt.

6 augustus 2014 om 14:36

Vind ik ook. We hoeven m niet te laten gaan, we hebben hem hard nodig willen we kampioen worden. Zie Narsingh of Bakkali hem niet vervangen. Ik zelf denk dat hij ook nog een jaartje blijft. Enige lijkt mij Manchester United, ik denk dat Depay hem als zijn voorbeeld ziet qua trainer. Misschien Madrid, omdat CR7 daar speelt en hij zijn speelstijl probeert te evenaren.

Wat een onzin..
is een paar keer goed ingevallen op het WK, toont potentie in de competitie vorig jaar, maar 20 miljoen? Ga toch weg.. alles boven de 10 miljoen direct accepteren..

6 augustus 2014 om 12:33

Volledig mee akkoord.
Hij heeft zich getoond aan de wereld,maar een speler die constant op hoog niveau kan spelen,dat moet hij nog gaan bewijzen.
Max 12a15 miljoen dat is al hoog ingeschat.

6 augustus 2014 om 12:57

Kijk, jij moet verkoopmakelaar worden:
'ik geef je 20 miljoen'
'nee yo ben je gek, 12 is genoeg'

Top!
Je weet toch wel hoe onderhandelingen werken of niet???

6 augustus 2014 om 13:12

Hahaha....ja Jasperge zie ik al in Azie spullen kopen. Sir...verry special price especially for you! Really??? ill buy it!

Jasper begint bij 10 terwijl er al een bod is van 19, en zal waarschijnlijk laten doorschemeren dat hij zelfs dat wel veel vindt waardoor de prijs nog lager wordt. Ook zal hij geen doorverkooppercentage afspreken. Daarna gaat hij de markt op om een nieuwe speler aan te kopen en ontdekken dat hij met de 8 miljoen die hij heeft geregeld een speler van het niveau Verhoek kan kopen....nee, laat Jasperge maar schuiven.

6 augustus 2014 om 12:34

De markt bepaald makker. Als clubs tegen elkaar gaan opbieden weet je maar nooit waar je na het eerste bod van 19 mln uiteindelijk op gaat uitkomen .....

6 augustus 2014 om 12:38

Jasperge

Ik snap helemaal wat je bedoeld... en ben t ook ergens wel met je eens... maar als we vergelijkingen gaan maken... dan begrijp ik Psv ook zeker wel en wat mij betreft mogen ze meer vragen...

Ik zal Luke Shaw voor 40 miljoen maar als voorbeeld noemen.. dan begrijp je wel wat ik bedoel!

6 augustus 2014 om 12:46

Word een beetje moe van dat geblaat dat alles hier niet meer dan 10miljoen mag kosten. Waarom was de basiself van de nr3 van de wereld half afkomstig uit de Eredivisie dan?

6 augustus 2014 om 13:00

Waarom zou PSV in godsnaam alles boven de 10 miljoen moeten accepteren?

Nog een lang lopend contract, en zal zeker niet minder waard gaan worden aankomend jaar.
Ik snap wel dat PSV alleen bij een uitzonderlijk hoog bedrag ( lees: 20miljoen ) zaken wil doen.

Lekker nog een jaartje houden in Eindhoven, en met deze jongen kan PSV zomaar kampioen worden.

Als een talent van dit kaliber, van deze leeftijd en met een dergelijk WK achter de rug uit een andere, grotere competitie kwam, dan werd hier lachend €40 miljoen voor neergelegd.

Het is Rik Elfrink die dit zegt, niet een woordvoerder van Psv. Een wat minder stellige titel van de post zou gepast zijn lijkt me.

6 augustus 2014 om 12:35

Rik Elfrink praat geen poep. Hij zit altijd goed of heel dichtbij.

Klasse Psv! Nederland moet gewoon veel en veel meer vragen voor de spelers ala clubs in Portugal. We zijn toch zo'n geweldig opleidingsinstituut? Als we zo geweldig zijn, dan mogen clubs ook flink betalen voor die geweldig opgeleide voetballers!

@ Feyenoord: schandalig hoe jullie je halve selectie voor een appel en een ei hebben verkocht. Die miljoenen lijken veel geld, maar een beetje goede onderhandelaar had er minimaal een derde meer uit gehaald. Minimaal! In het ergste geval spelen ze nog een jaar bij Feyenoord. Wat een straf.

Ongelooflijk wat er gebeurd soms. Go Psv! Ik ben verre van fan van de club Psv, maar ik moet ze nageven dat het onderhandelen ze redelijk afgaat.

Persoonlijk vind ik Depay niks minder dan Cuardado en daar bieden ze bijna 40 miljoen voor. Mocht PSV 25 miljoen krijgen voor Depay dan moet je dat gewoon doen. Dan haal je Kostic Defour en 2 verdedigers en dan is het hele elftal gewoon een stuk sterker. Voor minder zou ik het niet doen.

6 augustus 2014 om 12:38

Op zich mee eens, maar het is wel erg laat om je nu nog substantieel te gaan versterken. Komend weekend gaat het al los. Zou toch balen zijn als je de eerste paar wedstrijden punten verliest omdat je elftal nog niet compleet is. Derde wedstrijd is al tegen ajax meen ik. Dan zou het leuk zijn als we er klaar voor zijn en weer eens winnen. Was vroeger een abc-tje, inmiddels al jaren niet meer. Doet zeer.

19 miljoen is onder de 20 en dus kansloos.

Ik zei gisteren al, dat PSV kennende ze dit aanbod wel zouden weigeren en, inhalig dat ze zijn, er meer uit zal willen puren. Zelfs de supporters deden mee. "vraag maar 40 miljoen", las ik hier.

De volgende stap is nu dat Tottenham zegt: "bekijk het dan maar, want 19 is al te veel".

En dan ga je een Depay zien die flink aan huiliehuil gaat doen. Wat niet meer dan normaal is.

19 miljoen is een ontzettend bedrag. En wanneer je mag overleven als club bij gratie van de belastingbetaler, dan pak je dat snel aan om je schulden verder te saneren.

Maar "avaritia" en "gula" zullen dan wel de geliefde hoofdzonden zijn in de omgeving van Eindhoven.

Mag je allemaal niks van zeggen, verstoort de droom. *prik*

6 augustus 2014 om 12:40

Je zegt maar wat je wil, ik vind het prima om je mening te geven en kennis te nemen van de mening van anderen. No prob!
Maar wie gaat er nou onmiddellijk overstag voor het eerste aanbod? Dat zou waanzin zijn!
Onderhandelen en het onderste uit de kan proberen te halen is de juiste weg.

6 augustus 2014 om 12:45

Rudeboy65,

Dat kan je doen wanneer het bod te laag is. Dit is een ernstig bod. Meer gaan vragen, kan ook resulteren dat Tottenham toch eens op een ander gaat kijken.

Wees nu eerlijk, voor 19 miljoen kan je een kerel vinden die ongeveer even oud is, gelijkaardige kwaliteiten heeft en eventueel bij een grotere club speelt en dus meer internationale ervaring bezit. Ik denk zelfs dat je er 2 kan vinden voor de prijs van één.

Ik vind Depay een goede voetballer, zonder meer, maar we moeten zijn kwaliteiten nu ook weer niet gaan overschatten en overdrijven.

6 augustus 2014 om 13:52

Met jou wil ik wel graag handelen hoor Iedereen komt! Hahahaha. Dacht je dat Spurs meteen het achterste van zijn tong liet zien qua bieding? Misschien hebben zij wel max 25 mln in het hoofd, maar proberen ze via die 19 op 23 ofzo uit te komen.
Alleen omdat het een ernstig bod is moet je het aanpakken van een club die pakweg (geen zin om het op te zoeken) een begroting heeft die 10 x zo hoog is als die van Psv? Mwaah.

Edit: tot maar even snel gekeken maar vond alleen de cijfers van 2012/2013 en toen had Spurs 3 x zoveel als Psv. 172 vs. 60.

6 augustus 2014 om 13:15

Je bent zelf een Stratumseind.

Mijn excuses voor mijn niets toevoegende reactie. Ik denk dat het niveau van de persoon waarop ik reageer mijn niveau naar beneden haalt, waarvoor mijn excuses.

Laat dat nu net de reden zijn dat ik denk dat het goed is dat Depay vertrekt. Laat hem zijn niveau omhoog trekken door betere spelers bij een grotere club. Hij steekt er bij PSV bovenuit, al kan hij in de eredivisie uiteraard nog veel leren, maar ik denk dat zijn ontwikkeling sneller zal gaan bij een club uit de PL of de Bundesliga. Mits hij minimaal de helft van de wedstrijden mag gaan spelen.

6 augustus 2014 om 13:23

Denk je nou echt dat Tottenham als ze 19 al als eerste bod doen, dan niet tot 20 willen gaan als ze hem willen hebben??? Tottenham, de club die zelf tot het uiterste onderhandelt....een bod van 90 miljoen op Bale afslaat om er 100 van te maken. En die zouden nu verbaasd zijn als een club een miljoen meer vraagt??? Kom op zeg, ik denk dat ze jou in je gezicht zouden uitlachen als je meteen met het eerste bod akkoord gaat. Daar is niks inhaligs aan...dat is de taak van een TD om zijn spelers voor ze veel mogelijk geld te vangen. Kan Van Geel wat van leren, die laat de beste verdediger van het WK weggaan voor een luizige 8 miljoen en komt er vervolgens achter dat je voor dat geld niet eens een speler niveau Dost of Zapata haalt.

En mocht Tottenham niet akkoord gaan...so be it...dan blijft ie lekker bij Psv. Speelt hij dan een goed seizoen, verkoop je hem het seizoen erna alsnog voor 25+ miljoen. Geef je gelijk een signaal af: onze topspelers worden niet meer voor lullige bedraagjes verkocht, terwijl andere clubs het 3-voudige vragen.

Jou moet je ver van de onderhandelingstafel vandaan houden, je gaat al overstag bij het allereerste openingsbod.

6 augustus 2014 om 13:35

pprins,

Haha, dat laatste kan wel eens waar zijn. Ik plooi makkelijk wanneer het bod correct is. Ik heb daar wel eens geld door verloren, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik iemand een poot heb uitgedraaid. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze wat beter is.

Mja, voor de rest, ik vind dat toch allemaal gevaarlijk. Voor hetzelfde geld speelt ie komend seizoen minder of erger, breekt hij zijn been (wat ik hem absoluut niet toewens!) en dan krijg je die 19 miljoen nooit meer.

De belangrijkste factor is trouwens de mens Depay. Als het afspringt, dan snap je zelf wel dat die jongen not amused gaat zijn. Hij kon naar een betere club, betere competitie en kon misschien 2, 3 of zelfs 4 keer meer gaan verdienen.

En dat kan/zal invloed hebben op zijn prestaties en functioneren binnen het team. Het echte leven is geen Football Manager waar je als een godheid over je spelers heerst, zonder dat het gevolgen heeft.

6 augustus 2014 om 13:46

:0 Tsja, daar is de voetbalwereld (zakenwereld) in het algemeen toch te hard voor. In principe ben ik het wel eens dat 19 miljoen voor een voetballer die 1 seizoen eredivisie-ervaring heeft een goed bod is. Maar niet als je het vergelijkt met andere transfers. Ik zie, ook deze zomer weer, mindere spelers voor meer geld vertrekken en dat vind ik dan zonde voor de Nederlandse clubs die het geld goed kunnen gebruiken. Daarom vind ik het de taak van een TD om te proberen ten alle tijden een paar miljoen meer er uit te halen als dat mogelijk is. Bijvoorbeeld de 8 miljoen voor De Vrij vind ik echt veeeel te laag.

Het is een risico dat wel inderdaad. Breekt hij inderdaad zijn been dan sla je je achteraf voor de kop...had ik nou maar die 19 miljoen gepakt. Maar een risico dat ook de goede kant op kan gaan. Speelt Depay een uitstekend seizoen, heb je ten eerste nog een jaar plezier van hem (wellicht helpt hij je aan de titel die CL deelname en daarmee vele miljoenene oplevert) en kun je hem daarna wellicht voor zelfs 25 miljoen verkopen.

Ik vind angst een slechte raadgever en vind dat de Nederlandse clubs wel wat hoger van de tafel mogen blazen, als ik zie wat voor een enorme bedragen er voor matige spelers betaald wordt. Liever 30 miljoen vragen waardoor je of hem voor bv 22 verkoopt of gewoon nog een jaar met hem speelt.

6 augustus 2014 om 13:57

pprins,

Angst is het niet. Eerder opteren voor zekerheid. Die 19 miljoen is concreet, als het verhaal tenminste waar is. Meer krijgen, daar heb je geen garanties op.

Als dat de vraagprijs is dan gaan we dat gewoon aftikken al wilt Poch hem perse halen. Eigenlijk kunnen ze makkelijk 25 miljoen vragen. Ik denk niet dat wij moeilijk gaan doen over een paar miljoen hoe gierig hard Levy ook onderhandelt.

Ik geloof er niets van dat dit gerucht waar is. Tottenham koopt veel liever goedkoop in. Toen ze met Ajax onderhandelden over Vertongen waren ze niet bereid om de gevraagde prijs te betalen, zodoende een lang slepende transfer. En wilden ze hem alleen in termijnen betalen, een bedrag van rond de 10 miljoen euro. Na de verkoop van Bale voor 100 miljoen waren ze ook niet bereid een goede prijs voor Eriksen te betalen. Tottenham winkelt alleen voor de koopjes in Nederland.

Mijn gedacht is dat Tottenham weer hoog van de toren aan het blazen is.
Halen zelden een speler aan boord boven de 10 miljoen,of hij moet al bewezen hebben op CL vlak.

6 augustus 2014 om 12:47

Je grapt zeker of volgt Spurs niet.. enkele voorbeelden boven de 20.. Lamela, Paulinho, Soldado, Dembele enz ik zal er nog wel een paar vergeten.

6 augustus 2014 om 14:15

Dat was het Bale geld wat terug geïnvesteerd is. Wij kopen normaal 1 a 2 gerichte versterkingen.

Voor 20 miljoen kan je een paar hele leuke spelers terug halen om de selectie op meerdere plekken te versterken. Ik zou het als PSV zijnde absoluut de moeite waard vinden om te onderhandelen (misschien nog wat extra bonussen/doorverkoop percentage afspreken).

PSV met of zonder Depay, het blijft een ploeg die in mijn ogen kwaliteit te kort komt voor het kampioenschap. Er zullen aankopen gedaan moeten worden.

Dus met andere woorden die jongen blijf gewoon bij PSV en is ook prima , prima speler natuurlijk maar absoluut geen 20 miljoen of meer waard daarvoor is hij nog te jong als hij nog 1 of 2 jaar echt goed speelt zou die prijs meer realistisch zijn.

6 augustus 2014 om 12:57

PSV moet slim zijn, als ze Memphis een jaartje houden en als hij net zo goed speelde als in het WK, dan kan PSV hem volgend jaar voor nog meer geld verkopen. Maar dan moet hij wel zo fit en goed blijven spelen.

6 augustus 2014 om 12:57

PSV moet slim zijn, als ze Memphis een jaartje houden en als hij net zo goed speelde als in het WK, dan kan PSV hem volgend jaar voor nog meer geld verkopen. Maar dan moet hij wel zo fit en goed blijven spelen.

En terecht. Vraag gewoon 30 miljoen. Pareltje van de Nederlandse velden, potentie om een wereldtopper te worden. In portugal vragen ze ook direct 40 miljoen als een speler een jaar leuk speelt.

Het mooiste in mijn ogen zou zijn voor zowel club als speler als Depay verkocht word voor ± 20 Miljoen aan Manchester United, maar dat Depay dit jaar nog word verhuurd aan Psv.
Ik vind Manchester United wel een mooie club voor Depay, en als je dan ook nog een doorverkoop percentage (15%) uit de onderhandelingen kunt halen zou het helemaal top zijn.
Zo verdien je 2x aan een transfer, en aangezien dat spelers voor veel meer geld vertrekken bij Manchester United dan bij P.s.v kan het nog wel eens een flink bedrag zijn ook wat je als extra inkomsten binnen haalt over enkele jaren.

Als het bod klopt van de Spurs dan zou dit wel een domme opmerking zijn van PSV kant ! Met andere woorden...doe er 1 miljoen bij en we hebben een deal ! Had dan gezegd dat een bod van 20 miljoen Kansloos is ! Kan me dus ook niet voorstellen dat dat door PSV gezegd is !

Dus de spurs kunnen het voorbereiden van hun bod al staken.
Goeie zaak natuurlijk maar ik had ook niets anders verwacht van Brands.

depay is natuurlijk een talent van de buitencategorie. Zo'n speler hebben we niet in NL.
Als er bedragen zijn voor clasie van 15mln dan is Depay zo'n 27,5mln waard. En dan nog een doorkooppercentage bedingen van 10-20%.
Dan zijn reële bedragen als je ze afzet tot wat er her en der betaald is in de eredivisie.

Depay zal wel weggaan als er een bod boven de 20 miljoen komt. Het is dan alleen wel te hopen dat PSV ze het bedrag in 1 keer laat aftikken en geen gespreide betaling toestaat. Alleen bij een betaling in 1 keer kan PSV namelijk de selectie versterken.

Persoonlijk denk ik dat deze transfer rondkomt en dan rond de 21 miljoen en doorverkooppercentage van 15 a 20% op de winst bij verkoop.

Twintig miljoen voor Depay is een prima bedrag, zou het als PSV zijnde ook 19 miljoen accepteren. Depay is een belangrijke speler maar ze hebben gelukkig nog: Jozefzoon, Bakalli, Narsingh, voor die positie.

Als ze echt 19 miljoen voor hem over hebben moet je direct happen. De kans dat ze een transferperiode later méér voor hem zullen vangen is echt niet zo groot. Nu stond hij in de picture op het WK, net als Keylor Navas, Guillermo Ochoa, James Rodriguez enz.

Je moet het ijzer smeden als het heet is, niet wachten zodat je een geval van der Wiel ofzo krijgt dat gebeurt o zo vaak dat een club wacht om een speler te verkopen en hem dan 2 transferperiodes later verkoopt voor 50. Als hij nu niet kan vertrekken door zoiets gaat z'n kopje naar beneden, dalen zijn prestaties en is hij weer een jaar ouder.

Bij Rik twijfel ik altijd een beetje of het zijn kennis als journalist is die spreekt of dat hij zijn mening als PSV-supporter laat weten aan de rest. Ik denk dat je met een beetje geluk en met de juiste club wel 20+ miljoen kan krijgen, maar dan moet je het wel nu doen. Volgend jaar is er geen WK en zal de hype toch al wat meer gaan liggen voor Depay.

Psv moet niet denken dat ze een Europese topper in huis hebben...
Meteen arrogant doen en de prijs omhoog drukken voor een jong mannetje die niet te handelen is, totaal geen professionele houding en zwaar overrated. . Maar das mijn mening

6 augustus 2014 om 13:49

Wie zegt dat Depay niet te handelen is? En volgens mij wordt hij door iedereen geprezen om zijn professionele houding. Of hij minimaal 20 miljoen waard is kun je je afvragen (ik denk het wel, puur als je kijkt naar het feit dat ik hogere bedragen voorbij zie komen voor matige spelers, terwijl Depay hoe dan ook een veelbelovend talent is), maar op zijn instelling valt volgens iedereen (pers, trainers, medespelers) helemaal niks aan te merken.

Bij Feyenoord was hij voor 8 miljoen al verkocht!

Minder dan 25 zou ik zelfs niet doen. Deze jongen kan nog zoveel beter worden komend jaar, dan vang je er minimaal hetzelfde voor en heb je nog een jaar van hem kunnen genieten als PSV zijnde.

Ik vindt ook dat Depay voor niet minder als 20 mil moet worden verkocht aan en andere club. Hij is een geweldige speler en is het geld waard.

Belachelijk weinig vind ik.
Althans als spelers als Bale en Neymar voor 100 miljoen gaan.

Psv houd voet bij stuk en minimaal 35 miljoen na dit seizoen.

6 augustus 2014 om 15:22

vindt ik ook...... Depay is een hele goede speler en is ook wel 30 mil waard. Ze moeten zorgen dat als ze hem verkopen dat ze hem voor veel geld verkopen.

Strik erom en weg ermee voor 20 miljoen. Overschatte voetballer kan niet buiten om de tegenstander voorbij alleen binnen door en op goal schieten en als nou 1 op de 5 ballen erin gaat zeg ik oke maardat is lange na niet het geval. als hij een goede rechtsback tegenover hem heeft bakt hij er niks van.

30 miljoen vragen hoogzitten net als die daniel levy van tottenham die speelt dat spelletje ook. Wij Nederlanders durven niet meer te vragen, we moeten arroganter in de transfers worden.

Jaaa, PSV snapt het. Die begrijpen dat opleidend Nederland dan niet moet vergeten ook te cashen. Ajax en Feyenoord zijn daar soms wat te laconiek in naar mijn gevoel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren