Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bakkali wordt gespot op Belgische tribune en ‘is op weg naar Frankrijk’

Laatste update:

Zakaria Bakkali was vrijdagavond toeschouwer bij de wedstrijd tussen KV Oostende en Anderlecht. De achttienjarige aanvaller was druk aan het telefoneren en volgens Het Laatste Nieuws is hij op weg naar Lille. Die club wordt namelijk gesponsord door Marc Coucke, de voorzitter van Oostende.

/

Luc Devroe, de sportief directeur van Oostende, liet in de rust van de Belgische competitiewedstrijd weten meer te weten over de aanwezigheid van Bakkali, maar wilde er verder niets over kwijt. Volgens de genoemde krant gaat de enkelvoudig Belgisch international dus waarschijnlijk naar Lille, waar ook landgenoot Divock Origi speelt. Les Dogues eindigden vorig seizoen op de derde plaats in de Ligue 1.

Lille komt komend seizoen wellicht uit in de groepsfase van de Champions League, want men won de eerste wedstrijd in de derde voorronde al met 0-2 van Grasshoppers. Er zal echter nog wel een play-offronde moeten worden overleefd. Het lijkt overigens nog lang geen zekerheid dat Bakkali bij Lille aan de slag gaat, want PSV heeft met Atlético Madrid een akkoord bereikt over de transfer van de Rode Duivel. De speler moet alleen zelf nog overeenstemming zien te bereiken.

Als het talent inderdaad naar Spanje verhuist, dan hopen Elche en Getafe hem op huurbasis over te nemen. Volgens radiostation Cadena SER bekijkt het tweetal clubs deze optie. “Ik heb drie jaar bij PSV gespeeld en Bakkali is een erg jonge en getalenteerde speler, maar het is aan de club of ze hem willen contracteren”, reageert doelman Przemyslaw Tytón op de vermeende interesse van zijn werkgever Elche in Bakkali.


Zou Lille een goede club voor Zakaria Bakkali zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou, hup, inpakken en wegwezen! Blij als deze jongen weg is! Ga maar lekker in Frankrijk ballen dan en ik verwacht niet heel veel meer van hem te horen....

2 augustus 2014 om 10:31

Jij denkt echt dat er alleen in Nederland talenten doorbreken he...

2 augustus 2014 om 10:36

Ja.. zo word er helaas gedacht door heel veel eredivisie liefhebbers. Zeggen ze bijvoorbeeld dat Depay nog een jaartje moet blijven terwijl hij te goed is voor de eredivisie.

2 augustus 2014 om 10:37

Nee dat denkt hij niet. Maar deze snotaap gaat, wanneer hij niet verandert, in de Spaanse derde divisie belanden of zo. Zon gevalletje Ben Sahar..

Ik ken stoeptegels met een betere instelling! Deze knul is niet wijs

2 augustus 2014 om 10:51

Precies Van Gaaltje, dat denk ik zeker niet. Alleen deze jongen met zijn mentaliteit zie ik gewoon in de vergetelheid belanden... Talenten breken overval door en zeker niet alleen in Nederland natuurlijk....

2 augustus 2014 om 10:53

Hoe zo is hij te goed voor de ED? Geef concrete voorbeelden dan.... Je kraamt gewoon wat uit. Pelle was met zijn duelkracht te goed voor de ED. Eriksen met zijn visie en ervaring (ondanks zijn jonge leeftijd), Suarez met zijn acties, jantje met zijn rushes. Tadic met zijn overzicht en bijvoorbeeld Ibi met zijn dominante spel.
Wat heeft depay wat hem te goed maakt dan? Je bedoelt de slechtste rendement in de ED? Of het feit dat hij niet de kar kan trekken in de topwedstrijden ? Schei toch uit man. Depay heeft nog genoeg te leren bij PSV. Nu moet hij het laten zien. Vorig jaar nam hij zo vaak verkeerde keuzes. Op een hoger niveau is dat gewoon fataal.

2 augustus 2014 om 10:55

Nee, maar om door te breken heb je een goede steunende omgeving nodig en een goede mentaliteit. Dat eerste lijkt hij niet te hebben en dat laatste heb ik ook nog geen vorbeeld van gezien. twijfels zijn dan ook terecht lijkt me. De toekomst zal het leren.

2 augustus 2014 om 11:08

Hoe had jij gedaan als jij door dom wanbeleid van je club een half jaar geen wedstrijden kon spelen! Hij heeft alleen maar mee kunnen trainen en niet eens in het 2e gespeeld! Mijn instelling zou dan ook erg verandert zijn!

2 augustus 2014 om 11:13

Dom wanbeleid... Waarom heeft Zakaria dan onlangs van zijn zaakwaarnemer afscheid genomen?

Misschien is in de spiegel kijken

2 augustus 2014 om 11:54

Inderdaad, de reden dat Zakaria niet in beeld kwam bij jong PSV na zijn blessure heeft natuurlijk ook niets met zijn instelling te maken gehad. Kalezic zat echt niet te wachten op zo'n stoorzender hoor.

2 augustus 2014 om 12:13

@san90,

Dom wanbeleid = goed beleid? Ik ken wanbeleid en ik ken dom, maar dom wanbeleid moet dus goed beleid zijn.

Maar je kraamt onzin uit san90! Je hebt de klok horen luiden, maar je weet echt totaal niet waar de klepel hangt!

Die jongen heeft 3 goede wedstrijden gespeeld en daarna helaas geblesseerd geraakt. Vanaf dat moment was hij gewoon een drama. En dan zat zijn zaakwaarnemer zijn hoofd ook nog eens op hol te brengen. Bakalli heeft al 8 maanden een goede aanbieding liggen van Psv, maar heeft nog steeds niet geantwoord. Eens is de maat vol en moet je stappen nemen. Nou, dat heeft Psv gedaan. Dat is geen wanbeleid, mijn beste san90. Dat is eindelijk eens goed beleid....of in jouw woorden..."dom wanbeleid"!

2 augustus 2014 om 12:34

Volgens mij vergeet je 2 dingen namelijk zijn ouders die ook wel het een en ander aan invloed zal hebben.

2 augustus 2014 om 12:34

^^@san

2 augustus 2014 om 13:04

En waar baseer jij dat op?

2 augustus 2014 om 19:12

Welke stoeptegels dan..

2 augustus 2014 om 10:39

In Frankrijk krijg je als talent ook een kans hoor. Tenminste als je gewoon goed speelt. Lille is echt niet minder dan met alle respect PSV. En als hij misschien wel CL kan spelen dan vind ik het gewoon een logische keus.

2 augustus 2014 om 10:56

Lille heeft al bewezen zelfs met een veredeld b elftal nog beter te zijn als Psv.

Maar ach, het is wel grappig om te zien dat er echt nog mensen zijn die denken dat de Nederlandse clubs Europees gezien nog meetellen.

Vergis je niet zal elke wedstrijd die Twente n Europa speelt met heel veel spanning en hopelijk plezier bekijken, kan niet wachten tot het weer begint, na afwezigheid van 1 jaar in Europa.
Maar verwacht niet dat Twente ver gaat komen, misschien met een gunstige loting zoals AZ afgelopen seizoen had.
Nadeel daarvan is dat je tegen onbekende oost Europese clubs speelt, voordeel, je kunt dan dus de kwartfinale halen.

2 augustus 2014 om 11:03

Klopt. Lille is toch niks mis mee? En Frans spreekt die jongen vloeiend.
Ze zijn indd simpelweg beter dan PSV en het niveau is velen malen hoger daar dan hier. Europees kunnen ze ook wat meer presteren en financieel kan Lille bakkali meer geven. Conclusie: voor hem een overduidelijke win situatie, tenminste als hij daar aan de bak komt. Voetballen kan hij heus wel dus daar kan het niet aan liggen.

2 augustus 2014 om 11:12

Als talent kan hij hier ook een kans krijgen maar ook Lille kan hem niet garanderen dat hij veel uren gaat maken, dat hangt echt van hem zelf af. En als hij bij PSV al de kantjes er af loopt, waarom zou hij dat daar niet doen?

2 augustus 2014 om 12:21

@wandering: 'Lille heeft al bewezen zelfs met een veredeld b elftal nog beter te zijn als Psv.'

Ik neem aan dat je doelt op de wedstrijden die in 5-3 eindigden in PSVs voordeel?
Hoeveel van deze spelers spelen nog bij Lille en hoeveel bij PSV?

Wist je trouwens dat PSV in 2004 een wedstrijd won van een team dat toen 1 helft beter voetbal speelde? Ik denk dat dat nu een reden moet zijn voor alle psvrs om naar die club te gaan.

Bovendien is het niet raar dat Lille een sterker elftal heeft. Ze hebben een groter budget, groter stadion en spelen in een aantrekkelijkere competitie.

2 augustus 2014 om 13:55

Eerst ga je suggereren dat PSV beter is, daarna typ je dat het logisch is dat Lille beter is.
Op het eerste gedeelte, mijn geheugen mag dan niet super wezen, maar in beide wedstrijden had PSV weinig in te brengen, in Lille zelf is PSV 2x op de helft van Lille geweest en in Eindhoven 3 x Dat daaruit dan 5 doelpunten vallen gebeurt 1 x in een mensen leven

Maar je geeft zelf al aan dat Lille beter is, dus hou ik mij daar maar aan vast

Heb ik ergens getypt en/of gesuggereerd dat het niet logisch zou zijn?
Maar eigenlijk typ je hetzelfde als dat ik doe, dan was een eenvoudig, je hebt gelijk voldoende geweest toch?

3 augustus 2014 om 07:32

Je draait nu eigenlijk alles om wat ik zeg.

Ik typ eerst dat PSV heeft gewonnen, dus dat het eigenlijk vreemd is om te melden dat Lille heeft bewezen beter te zijn met een veredeld B-elftal.
En vooral omdat dat een wedstrijd is van 3,5 jaar geleden er niemand van deze spelers nog bij PSV of Lille speelt. Je kan dus niet op die wedstrijd baseren dat Lille nu een beter team is dan Psv.

Verder is je geheugen qua deze wedstrijden niet bijzonder goed, de eerste wedstrijd had PSV inderdaad niet teveel in te brengen, maar sleepte het met alle geluk van de wereld een 2-2 uit het vuur. Maar de wedstrijd in Eindhoven was 90 minuten lang voor Psv, en het was dan ook totaal onverdiend dat Lille op een 0-1 voorsprong kwam. Voordat dat gebeurde had PSV al 4 of 5 hele grote kansen gehad en zelfs 1 keer de paal geraakt. Dat ze 5 keer scoorden in deze 2 wedstrijden was eigenlijk niet vreemd, omdat ze in de thuiswedstrijd al 5 erin hadden kunnen leggen.
Kop van de telegraaf toen:
"psv heer en meester tegen Lille"

Vervolgens zeg ik dat het eigenlijk helemaal niet raar is dat Lille een sterker elftal heeft(op dit moment dus), gezien hun middelen ten opzichte van Psv.

Een eenvoudige je hebt gelijk was hier dus niet van toepassing geweest.

2 augustus 2014 om 12:48

Nederlanders zijn echt grappig. Jullie kunnen er niet tegen dat een jonge speler van buitenlandse afkomst juist precies weet wat hij wilt en welke pad hij wil bewandelen. Als jullie dan afgewezen worden dan ligt het aan de ander. Dit wordt zo een gevalletje Seedorf. Vertrekt naar een kleine buitenlandse club om vervolgens een toptransfer te maken. Zelfs dan zullen jullie het hem misgunnen en beweren dat PSV juist heeft gehandeld en het aan hem lag. In de voetballerij denkt iedereen aan zich zelf. Bakkali stelt een nieuwe contract omdat de sportieve vooruitzicht geen vertrouwen geven. Als ik zijn zaakwaarnemer zou zijn dan zou ik hem ook nog niet laten tekenen en eerst een sportieve plan uit laten schrijven net als Ajax dat doet met iedere talent waar zij al van de B-junioren al weten wanneer deze er in het eerste moet staan. De weg moet dan open gezet worden op het moment dat deze talent moet debuteren. Er worden dan geen aankopen gedaan voor deze positie omdat ze deze dan al wisten dat de positie intern ingevuld moet worden. Dit is nou vertrouwen wekken in een toptalent en daar is Ajax veel verder in dan Psv.

Raar toch dat dit soort jongens van stapel lopen als ze 3 doelpunten hebben gescoord en allemaal eisen hebben misschien is het ook wel voor 60% de zaakwaarnemer maar ik heb nou zo het gevoel dat talenten zoals James rodriguez hier veel minder last van hebben

2 augustus 2014 om 10:46

Dat valt dus blijkbaar wel mee. Het gaat hem vooral om speeltijd anders had ie wel atletico boven Lille verkozen.

2 augustus 2014 om 10:58

Moeilijk te vergelijken want jij denkt dat James blind ging tekenen bij Monaco destijds? Hij wilde namelijk ook miljoen zien! Voetballer ben je met geluk tot je 35ste. Als jij jezelf financieel onafhankelijk kan voetballen voor die tijd, dan moet je dat vooral doen.

2 augustus 2014 om 11:16

heb het ook niet over geld maar juist over het zeiken om dingen zoals een basisplaats terwijl je jezelf moet bewijzen

2 augustus 2014 om 11:41

Excuus ik heb het dan verkeerd gelezen. Dat is inderdaad ook onterecht.

2 augustus 2014 om 11:54

Het verhaal van James ligt heel anders, destijds was Monaco voor de investeerders van James de beste optie, hij ging daar samen met Falcao het uithangbord worden van een nieuwe topclub in Europa was de verwachting.

Commercieel heel aantrekkelijk voor mensen die belang hadden in hem, dat dreef hem vooral naar Monaco, tuurlijk het geld maar de echte Europese topclubs hadden zich op dat moment ook niet gemeld of waren niet bereid het bedrag te betalen.

Zelf had die liever eerder al naar United gewild maar ook die wilde destijds niet voldoen aan de vraagprijs en voor de mensen die belangen in hem hadden was het gezien het stappenplan ook niet heel interessant op korte termijn.

Zou het ook niet gewoon kunnen dat Anderlecht zich weer heeft gemengd in de strijd om z'n handtekening? Lijkt me in ieder geval aannemelijker dan dit verhaal.

2 augustus 2014 om 14:09

Dat was al langere tijd inderdaad ook mijn gedachte. Want bij Anderlecht hebben ze Massimo Bruno voor een mooi bedrag verkocht, en die speelde op dezelfde positie als waar Bakkali ook kan spelen. Plus Bruno was ook nog een heel jonge speler, je kan Anderlecht in ieder geval niet verwijten dat ze de laatste jaren de jeugd geen kans hebben gegeven, dus dat lijkt me perfect te passen bij Bakkali.

Maar anyway, we zullen zien wat er gebeurt.

Mooi club . Lille heeft ook eerder corchia gehaald voor circa 2 miljoen van sochaux en marcos lopes gehuurd van man city. Vacansolei is sponser van lille ja een van de sponsors. Hopelijk gaat bakkali naar de mooie stad lille . Voor een prijs van 2 miljoen is hij verkocht hoop ik .

Iedereen zegt wel ophoepelen met hem bij PSV Eindhoven, maar ik geloof met Frank de Boer als trainer dat hij weer op de rails kan brengen bij AFC Ajax.

2 augustus 2014 om 10:36

Denk eerder dat de Boer helemaal zou afknappen op dit verwende jongetje

2 augustus 2014 om 10:38

Ja want frank kan zo goed met moeilijke types omgaan wil je zeggen. Even vragen aan mounir el hamdaoui of dat klopt!

2 augustus 2014 om 10:44

Blijkbaar wel, want hij heeft niet voor niks via de achterdeur gewezen richting El hamlap.. dat is de klasse van Frank. Frank de Boer laat zich niet sollen en daarom kan hij Bakkali nog een kans geven en anders ook via de achter deur 'moven'.

2 augustus 2014 om 10:58

Waarom denk je dat Ajax hem niet benaderd heeft. Omdat Frank zo al inschat dat het verloren energie is.

2 augustus 2014 om 11:08

Nouja blijkbaar ben je daar trots op dat de Boer hem de achterdeur heeft gewezen.
Is niets om trots op te zijn,was een behoorlijk staaltje van kapitaalsvernietiging .

2 augustus 2014 om 10:44

EL HAMDAOUI!!

2 augustus 2014 om 10:45

Maar dan komt Bakalli ook wel bij een trainer die álles kan, iets minder overtuigend mag wel...

Lille zou voor hem ideaal zijn denk ik, Atletico zal hij weinig spelen in tegenstelling tot bij Lille. Een club die weet hoe ze een talent moeten smeden. En de historie met Belgen zit er ook goed, Mirallas, Hazard, Origi nu, ze scouten die jongens uit België intensief bij Lille, aangezien Lille vlak aan de Belgische grens ligt. Verstandige keuze van Bakkali als het klopt.

2 augustus 2014 om 10:39

Ik denk dat Atletico ook wel een goede keuze zou zijn. Een goed salaris en eerst worden verhuurd aan Getafe of Elche. Bij Lille zou die de basis ook niet halen.

2 augustus 2014 om 13:39

Lille lijkt mij wel een stuk leuker om te spelen dan Elche of Getafe. Niet alleen sportief, maar de begeleiding bij Lille zal zeker in orde zijn, het is dicht bij huis, spreekt er de taal... En speelkansen krijgt hij bij Lille ook wel genoeg denk ik

Lille is wel een fantastische club voor een jonge speler. Hun "centre de formation de Football" is wereldvermaard en heeft belachelijk meer mogelijkheden dan wat clubs uit de lage landen kunnen.

Het zou in ieder geval een goede keuze zijn voor Bakkali. Het is beter dan in Nederland blijven of naar België trekken. Hier is ie wat verbrand en zou hij onder de microscoop gelegd worden. Bij Atlético zou hij dan weer niet aan spelen toe komen. Hij zou daar wellicht verhuurd worden, maar dat is ook niet alles.

Lille is echt een zeer goede keuze.

Ene Eden Hazard komt ook daar vandaan. En weer is er die, uiteraard toevallige, link met Chelsea.

2 augustus 2014 om 12:07

Ik vind alles een prima keuze , als hij maar eens een keuze zou maken dan waren we al een heel eind.
Hij kan zelf wel met Lille gaan praten maar lille zal toch eerst met psv accoord moeten zijn.

2 augustus 2014 om 12:24

Zeker. Maar ik denk dat het PSV niet veel uitmaakt voor welke buitenlandse club hij nu uiteindelijk gaat spelen. Als men maar het gewenste bedrag wil overmaken, toch?

Bakkali zit ergens wel in een zetel eh. Hij heeft immers nog een contract, er is toch wat belangstelling voor hem. Het is goed dat hij zijn tijd neemt en niet op de eerste de beste kar springt. Da's misschien minder leuk voor PSV en zijn supporters, maar het gaat wel over de toekomst van een individu. Eentje die zelf wil en mag bepalen waar hij gaat werken in de toekomst.

Het is trouwens ook niet uitgesloten dat hij alsnog gaat bijtekenen en gewoon blijft. Dan gaat hij plots bij n aantal PSV supporters een fantastische kerel worden.

2 augustus 2014 om 13:28

Dat laatste.......
Op zeker van niet.

2 augustus 2014 om 16:57

stratumseind,

Tot ie er 3 in het mandje legt tegen Ajax... Supporters vergeten snel, als je goed presteert tenminste.

Mooie club voor Bakkali om zich te ontwikkelen. De Franse competitie is een stap of 2 hoger, maar niet overdreven hoog waardoor hij zich kan ontwikkelen.

2 augustus 2014 om 10:52

Wat maakt de Franse competitie zoveel beter dan de eredivisie wanneer je PSG niet meerekent? Lyon, Marseille, Monaco zijn echt niet veel beter dan de topclubs die wij hier in Nederland hebben rondlopen.

Lijkt mij een verstandige stap van Bakkali al zal hij wel iets aan zijn instelling moeten doen, wanneer hij die niet verandert zal hij het waarschijnlijk nooit redden. Talent heeft hij echter zeker.

2 augustus 2014 om 11:06

Haha psv en ajax en feyenoord zijn echt veel slechter dan Marseille lyon monaco . Sowieso kijk naar de begrotingen Marseille 125 miljoen as monaco 130 miljoen lyon 122 miljoen .. kijk naar de breedte van spelers bij Lyon Marseille Monaco en dan naar die van Feyenoord psv ajax . Maak aub het franse voetbal niet zo klein.

2 augustus 2014 om 11:41

Is dit een serieuze vraag ?

De Franse competitie is echt wel beter. Ik vraag mij serieus af of je naar de Franse competitie kijkt. Al die ploegen die je opnoemt zijn beter dan alle Nederlandse clubs. Enkel Ajax zou een vuist kunnen maken tegen die clubs. En Frankrijk kan ook nog eens geweldig omgaan met de jeugd.

En dan heb je nog Saint-Etienne die een meer als degelijke ploeg is.

2 augustus 2014 om 12:15

De Ligue 1 is sowieso beter dan de Eredivisie, kijk alleen al naar de breedte van de teams, Psg, Monaco, Marseille, Lyon, Lille, Saint-Etienne, Bordeaux, en dan heb je ook nog clubs als Rennes, Toulouse en Reims. De Begrotingen zijn ook niet te vergelijken met de Eredivisie, Psg 400 Mil, Monaco 130 Mil, Olympique Marseille 125 mil, Lyon 121 Mil, Lille 75 Mil, Bordeaux 59 mil en Saint-Etienne 49 mil. Ajax heeft de hoogste begroting in de eredivisie, 65 mil.Ik zie het verschil wel qua competitie.

2 augustus 2014 om 12:19

Je hebt op een manier gelijk, Lyon, Marseille en al de andere subtopclubs stellen de laatste jaren ook vrij weinig voor Europees gezien. Alleen PSG is overduidelijk een topclub geworden, en ook Monaco heeft die weg weer ingelsagen.


Verder ligt het denk ik niet heel ver van elkaar af.

2 augustus 2014 om 15:16

Waarom noem je marseile en lyon supptopclubs ??? Marseille werd in 2010 kampioen en in 2013 tweede . En lyon heeft jarenlang de franse competitie gedomineerd en de franse competitie weer kleur gegeven want ze hebben de halve finale van de cl bereikt . Aub maak Lyon en marseille niet zo klein na een slecht seizoen . Konden we natuurlijk dan ook elk jaar bij psg na die middenmoot jaren. Ga weg met dat psg die werden pas goed na die overname..

Ik vind die Zakaria Labyad een enorm vervelend mannetje geworden. Mentaal vind ik hem er slecht aan toe en dat is waar het al jaren aan schort bij meerdere spelers van Psv. Weg met deze knul!

2 augustus 2014 om 10:42

Je bedoelt Bakkali?

2 augustus 2014 om 10:50

jij leeft nog in 2012?

2 augustus 2014 om 12:21

Ik wist niet dat jij Zakaria Labyad persoonlijk kent?

5 augustus 2014 om 18:18

Haha! Ik lees nu pas dat ik Zakaria Labyad heb staan. Moet natuurlijk Bakkali zijn. Maar ook die vond ik vervelend!

Waarom zoveel aandacht besteden aan een voetballer die uitkomt in het tweede als die geluk heeft. besteden jullie ook zoveel aandacht aan andere spelers uit een tweede die met een telefoon zit te spelen ????

Niet naar Atletico willen, maar wel naar Lille....dat vind ik wel opvallend. Misschien meer speeltijd..

2 augustus 2014 om 11:15

Als Lille beter zou zijn dan PSV dan zal hij daar ook niet veel speeltijd gaan krijgen. Hier was ie op 3 wedstrijden na al niet goed genoeg.

2 augustus 2014 om 12:21

Bakkali was zeker niet te slecht voor de basis bij PSV afgelopen seizoen.

Coopers hoe zit het met Suljemani die gratis de arena uitliep.16 miljoen. die kon tot de laatste dag gewoon doorspelen toch . dus je al hamlap verhaal klopt niet helemaal.ja als het jullie uitkomt wel. het gras is bij Ajax echt niet groener.al probeer je de mensen echt te overtuigen.je lijkt wel een Jahova .bakali die koste psv geld.hij mag gerust weg .als ze maar betalen.we hebben talenten zat.

We kijken uit naar de dag dat hij de deur dicht doet en uit dit land en competitie vertrekt. Intussen staat dit jochie symbool voor alles wat er mis is met jongetjes die over een beetje voetbaltalent beschikken en vervolgens het zicht op de werkelijkheid kwijtraken.

Ik heb er geen eens meer een mening over. Ik word moe, maar dan ook verschrikkelijk moe van alle geruchten die over Bakkali de wereld worden ingeslingerd. Is als PSV-fan gewoon niet leuk meer... Ik hoop dat er hier heel snel een einde aan komt, want dit kan zo niet langer.

Die foto op twitter is wel typerend .
Hij is meer met zijn mobieltje bezig dan aan zijn cariere te werken.

Het maakt mij geen bal meer uit als ie maar snel vertrekt.

Goed ook voor hem dat hij naar een andere club gaat. Je moet niet bij een club gaan spelen als je al 1,5 jaar voor einde van je contract min of meer verplicht wordt om bij te tekenen. Je ziet wat er gebeurt als je niet op een aanbieding ingaat van Psv. Je wordt daar meteen door iedereen uitgekotst. En wat dan helemaal zwak van zo'n club is dat het dan ook nog allemaal via de media moet gebeuren.

Sorry voor velen dat ik dat zo zie, maar ik heb al een aantal malen op topics gevraagd wat Bakkali fout heeft gedaan en "niet bijtekenen" was de enige antwoord wat ik kreeg. En na mijn weten is men niet verplicht om je contract bij je werkgever te verlengen.

Dit zou alles beschouwd een prachtige transfer zijn voor Bakkali! Bij Lille kennen ze echt wel iets van jong talent begeleiden (wat bij PSV duidelijk niet het geval is). En hij zal er wellicht meer kansen krijgen dan bij Atletico Madrid. De Franse competitie heeft de laatste jaren bewezen dat het een uitstekende competitie is voor jong talent om door te breken.
Hopelijk komt deze transfer er snel, dat hij zich terug op het voetbal kan concentreren.

@rscarulez,

" Bij Lille kennen ze echt wel iets van jong talent begeleiden (wat bij PSV duidelijk niet het geval is)"

Jij roept dus ook maar wat!

Zit er een keer een rotte appel ( nu inmiddels 2 , Bakkali en Labyat) en ineens kan psv niet met jong talent omgaan. rare criteria gebruik jij! En ook zeer onterecht. Als je nu normaal probeert te discussieren ipv een domme sneer te moeten uitdelen (die ook nog eens onterecht is) misschien wordt je dan wel om je kennis gewaardeerd. Nu niet!

Als hij maar weggaat en PSV er nog een miljoentje of 2 aan overhoudt. Maakt me geen reet uit waarheen. Ook bij Lille, dat volgens velen hier zo veel beter is dan PSV (hetgeen ik betwijfel), belandt hij op de bank. Deze speler gaat ergens nog een paar jaar banken, dan naar een middenmotor in Rusland en uiteindelijk naar China of Qatar of zo....zijn doel, miljonair worden, zal hij er wel mee halen dus dat is toch knap.

Jaja rik elfrink heeft al bevestigt dat er helemaal geen interesse is van Lille volgens Psv

Nice, net wat ik dacht. In eerste instantie dacht iedereen aan Anderlecht maar ik dacht eerder aan Coucke en Lille, dat hem meteen kan uitlenen aan een Belgische eersteklasser. Oostende vind ik ietsje te laag, ik zou hem liever bij Zulte Waregem zien dat met Francky Dury een coach heeft die in het verleden heeft bewezen dat hij jonge spelers echt beter kan maken, zie Malanda, Hazard, etc. Meteen bij Lille kan ook, alleen wil en moet hij spelen dus eerst een jaartje Essevee. Dat lijkt me ideaal voor die jongen.

Zou de perfecte stap zijn voor hem. Lille en de ligue 1 zijn de ideale omgeving om te groeien en als hij uitblinkt kan hij over 3 jaar zo naar een engelse of spaanse topclub. Lille vist al jaren heel slim naar belgische talenten, met hun ligging maakt het de club ook populair in belgie.

Een prima keuze. Lille geeft jonge talenten vaak wel een kans en speelt bovendien aantrekkelijk voetbal. Dus deze club is hem op het lijf geschreven.

Ik vind het schitterend dat hij zijn eigen wil bepaalt. PSv kan dan wel van alles willen, hij bepaalt echt zelf zijn volgende club.

PSv zal blij zijn dat Bakkali akkoord gaat met een club. Elk miljoen kunnen ze daar wel gebruiken !

Lille lijkt mij de ideale club voor hem. Lekker dichtbij zijn geboorte land België maar toch een heel goed niveau en zelfs misschien champions league. Daarnaast is het geen poenerige club a la PSG of Monaco met 89 spelers in de selectie maar is het een club waar een reële kans bestaat op speeltijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren