Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid is akkoord over transfersom van zeventig miljoen euro’

Laatste update:

James Rodríguez is bijna een jugador van Real Madrid. Het Spaanse radiostation Cadena Ser laat zondagavond weten dat de Champions League-winnaar met AS Monaco een principeakkoord heeft bereikt over een transfersom van zeventig miljoen euro. James moet woensdag of donderdag worden gepresenteerd in Santiago Bernabéu.

/

Rodríguez, die na zes doelpunten op het WK in Brazilië de Gouden Schoen ontving, zou na de presentatie direct met Real kunnen afreizen naar de trainingstour in de Verenigde Staten. Real zou bovendien al het rugnummer tien voor de 23-jarige linkspoot hebben gereserveerd. Hij moet na Toni Kroos de tweede zomeraanwinst van de club van trainer Carlo Ancelotti worden.

Rodríguez arriveerde zondagmiddag in Madrid en op social media werd gesuggereerd dat hij daar voor Real zou zijn. De hoofdstad van Spanje was voor de technicus echter een tussenstop; hij vloog direct door naar Nice.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze transfer vind ik gewoon lachwekkend. Heb weinig gehoord over deze jongen, totdat hij een redelijk goed WK speeld. 22 jaar een een prijskaartje van 70 miljoen, om te huilen!

20 juli 2014 om 23:19

Dan moet je eens verder kijken dan je neus lang is. Hij speelde al geweldig bij porto en monaco. Hij wordt niet alleen beoordeeld op basis van dit wk.

20 juli 2014 om 23:49

Dat van Monaco valt nog mee. Hij was voor Nieuwjaar niet eens basis bij Monaco.hij werd uit de basis gehouden door Carrasco tot dat die een blessure kreeg, toen heeft Rodriguez zijn kans gegrepen.

20 juli 2014 om 23:55

Dat kwam door die idiote trainer rinieri(als ik jet goed heb). Hij zag het niet zo zitten in james, en slachtofferde hem altijd als het minder liep.

21 juli 2014 om 00:07

Weetje wel dat Rodrigues is assistkoning in Frankrijk.

21 juli 2014 om 00:23

Hij kan de assistkoning zijn, maar dat veranderd toch niets aan het feit dat hij geen basisspeler was voor Nieuwjaar. Is een goede speler natuurlijk.

21 juli 2014 om 00:45

Precies. Erg goede speler maar door wk dubbele waard geworden. Dat monaco zo veel betaalde komt omdat het monaco.is.

21 juli 2014 om 02:37

Dat ligt aan de trainer. Deze jochie wordt een intelligente ster dat beloof ik je..

21 juli 2014 om 07:19

Belachelijk bedrag ja, ze hadden beter dat geld deels in een loonsverhoging voor Di Maria gestopt en Isco moet je gewoon houden. Isco is minstens zo getalenteerd en technisch zelfs nog wat beter. Kende ook gewoon een aardig eerste seizoen.

22 juli 2014 om 04:32

@borreltjuh

Jij begrijpt er niks van !
Zij hebben 90 miljoen open staan, dat is niks voor een club als Real madrid. Volgend jaar is dat afbetaald, Real heeft elke jaar 500 miljoen plus aan inkomsten.
Het land is een ander verhaal, als jij 1 miljoen neerlegt voor een ferrari tijdens de crisis, gaan mensen er toch ook niet moeilijk doen? Of nouja wij blijven natuurlijk Nederlanders en wij moeten altijd wat te zeuren hebben.

20 juli 2014 om 23:20

Neymar kostte meer en vind ik veel slechter hoor, scoort meer dan james maar brengt veel minder bij aan.het team.

20 juli 2014 om 23:52

Joh gek he als James een middenvelder is en Neymar een aanvaller.. Jij beoordeeld dus alleen spelers op het scorend vermogen

21 juli 2014 om 00:15

Dan heb jij Rodriguez nooit zien spelen bij Porto. Hij speelde daar gewoon als winger.

21 juli 2014 om 03:17

Neymar beter dan James? Laat me niet lachen! Neymar presteert het hele seizoen al ondermaats, en ook op het WK kon hij het niet waarmaken, ookal was hij zelfs met dat minder goede spel wel van waarrde voor Brasil. James speelde, als je Franse competitie volgt, een prima seizoen voor Monaco, veel beter dan Neymar dat deed, dus om nou te zeggen dat Neymar zoveel beter is...

21 juli 2014 om 22:19

Er is wel een zeer groot verschil met goed spelen in de braziliaanse competitie of in europa.

20 juli 2014 om 23:21

Dat jij niet eerder van deze jongen hebt gehoord wil niet zeggen dat het geen goeie speler is. Na een of twee seizoenen kan je pas zeggen of het die 70 miljoen waard is!

20 juli 2014 om 23:22

Dat je weinig over hem hebt gehoord ligt aan jou. Toptalent van Porto, voor veel geld naar Monaco gegaan en daar een fantastische 2de seizoenshelft gespeeld. Iedereen die hem een beetje volgt weet dat hij een geweldig talent is.

20 juli 2014 om 23:35

Dat is inderdaad de rede dat Real Madrid 70 miljoen betaald omdat Arno Vermeulen enthousiast zijn naam uitsprak.....

Iedereen die de Franse en Portugese competities enig sinds volgt kende dit top talent al en het WK was slechts een bevestiging van zijn klasse Real gaat een hoop plezier aan hem beleven al is 70 miljoen wel erg veel geld

20 juli 2014 om 23:42

Iedereen met een Sport 1 abonnement kende deze jongen blijkbaar volgt est 1829 alleen de eredivisie geen schande maar reageer dat niet want je komt nu nogal dom over!!!

21 juli 2014 om 00:10

Idd, een fantastische 2e seizoenshelft. Schöne dan ook maar voor 70 verkopen? Het is een leuk talent maar op dit moment de meest overhypte speler van de wereld. Di Maria is veel beter. En Ligue 1 heeft nou ook niet zo heel veel weerstand hoor. Gaat echt kei-hard door de mand vallen...

21 juli 2014 om 00:18

Ja want Schöne is ook 22 jaar en heeft ook net zoveel bij Ajax laten zien als James bij Porto, om vervolgens naar Monaco te gaan en daar de meeste assists te geven en topscorer en top 5 assists te worden van het WK....

21 juli 2014 om 00:26

Je vind de transfer van Neymar zeker wel goed? James is slechts een half jaartje ouder en heeft meer laten zien dan Neymar en op een hoger niveau (Portugese competitie vs. Braziliaanse) daar waar Neymar pas een jaartje bij Barça speelt en wat speelde hij goed bij Barça zeg.... Ook op het WK was hij beter

21 juli 2014 om 01:06

Inderdaad, James Rodriguez, leuk bepalend talent bij Porto en Monaco. 70 miljoen? Kom op zeg. Deze jongen zit qua prijsklasse dus in dezelfde categorie als Suarez, Bale, Ronaldo, Kaka (toen hij nog top was) en Ibrahimovic?

Het lijkt wel alsof topclubs bang zijn om afgetroefd te worden door andere koopclubs. Snel maar 70 miljoen bieden op jonge spelers die zich twee seizoenen goed staande hebben gehouden op het "hoogste" niveau van Portugal en Frankrijk. Slaat toch nergens op. Als talenten al zeventig miljoen moeten kosten gaat het echt nergens heen met de voetbalwereld. Real benadeelt hier vooral zichzelf mee denk ik aangezien de Porto's, Monaco's en Dortmunds van deze wereld nu gaan rekenen op astronomische bedragen voor talenten die voorheen alleen voor de absolute wereldtoppers werden betaald.

21 juli 2014 om 08:07

Dat is geen optie, maar een feit.

21 juli 2014 om 22:56

Clubs zoals Benfica en Porto rekenen hier al lange tijjd op. Hun aankopen zijn gericht om later met veel geld te verkopen. Door clubs als Psg, Monaco, Manchesster City en Chelsea komt vers geld in de voetbal. Toen PSG Cavanni en Lavezzi kochten kreeg Napoli geld om Higuain, Albiol en Callejon te kopen van Real. Daarna kocht M. City Negredo van Sevilla. Real kreeg hierdoor nog meer geld om Bale te kopen. Coentrao en Dimaria zijn voor veel te veel geld gekocht van Benfica. Hierdoor hebben ze een te lage salaris bij Real. Dus al een tijdje zien de clubs uit Portugal zichzelf als handelshuizen. Samen met zaakwarnemers als Jorge Mendez hebben ze sspeciale investerinngsmaatschappijen om winst te maken op spelers special uit Zuid-America. Di Maria, Falcao, Aguero, James Roriguez, Lisandro en Jackson Rodriguez waren of zijn eigendommen van investeringsbedrijven.

Dortmund en Monaco kopen geen spelers om later deze met winst te verkopen. Dortmund leid zijn eigen spelers, alleen Bayern koopt ieder keer zijn talenten. Monaco wil snel een topclub worden.

De laatste tijd lukt het niet meer om spelers lucratief te verkopen door Benfica en Porto. Jackson Martinez is nog niet verkocht voor een hoge bedrag zoals Porto had verwacht. Benfica heeft Garay heel goedkoop moet verkopen.

21 juli 2014 om 01:09

Ja belachelijk dat deze aankoop slechts een paar miljoen duurder is dan die van Zidane. Slaat nergens op! Deze 22-jarige jongen heeft in een jaartje AS Monaco en één WK echt wel meer bewezen dan die omhooggevallen fransoos!

21 juli 2014 om 04:27

Belachelijk dat sigaretten duurder zijn dan rond de eeuwwisseling. De waarde van geld is nou eenmaal anders en de inkomsten zijn ook verschillend. Je kan twee generaties dus niet met elkaar vergelijken. Wel vind ik dat de zeepbel alleen maar groter wordt door de records die elk jaar worden verbroken in zowel Spanje als Engeland en die bel gaat een keer breken. Weet nog dat iedereen vorig jaar verbaasd was over het transfer record in Engeland. Dit jaar wordt het weer verbroken

21 juli 2014 om 07:37

Zidane blijft dan ook gewoon de sukkel van de kopstoot in de wk-finale....

vind 70 miljoen wel goed, tuurlijk heeeeeeeel veel vergeleken jaren terug.. maarjah als je het vergelijkt met andere transfers tegenwoordig, is hij het dat wel waard.

21 juli 2014 om 15:11

Inflatie. Dus niet te vergelijken. De transfer van Zidane zou in deze tijd 100+ miljoen waard zijn

21 juli 2014 om 17:27

@paolo maldini @ sportman33 Jullie snappen helaas daadwerkelijk helemaal niets van de inflatieontwikkeling en economie als jullie daarmee proberen te rechtvaardigen dat James Rodriguez duurder is dan Zidane. Hoe hard denken jullie dat inflatie gaat? In de tijd dat Zidane werd gekocht was rodriguez misschien 15 miljoen waard geweest, jullie willen dus zeggen dat de inflatie ervoor heeft gezorgd dat dat nu 70 miljoen is? Laat ik jullie verlichten: zo hard gaat de inflatie niet. Als je dus geen verstand over een onderwerp hebt (zoals in dit geval economie) doe dan alsjeblieft ook niet alsof je er wel iets vanaf weet.

20 juli 2014 om 23:30

je bent hartstikke blind! dit is een geweldenaar die onhoudbaar was op het wk en nu onhoudbaar is voor Monaco. een goede koop zelfs voor 70 miljoen

20 juli 2014 om 23:30

Hij was voor het Wk al een zeer goede speler. Alleen omdat hij bij Monaco speelt hoor je weinig over hem.

20 juli 2014 om 23:38

dat zegt meer over jou. dit is altijd al een toptalent geweest. hij ging vanuit Porto naar Monaco voor 45 miljoen, dan ben je een grote hoor. verder zijn zijn voetballende kwaliteiten echt geweldig en heeft laten zien dat hij een team kan dragen. bedragen zeggen niets meer in het voetbal.

20 juli 2014 om 23:43

Hij is 23 jaar voetbalzone

20 juli 2014 om 23:51

Is een topper bij porto was hij supergoed en saf wou hem hebbe bij manu.
maar monaco had meer geld over voor james en toen ging hij samen met falcao en moutinho naar monaco die ook een super talent hebben ocampos ik heb toen een paar wed van monaco gezien toen was hij echt goed heeft iemand anders die ook gezien laat wete

21 juli 2014 om 00:00

Dit is een van de beste transfers sinds tijden. James is een verschrikkelijk goede voetballer.en jij bent om te huilen, dat je nog nooit eerder van deze voetballer hebt gehoord. Dit laat maar weer zien op wat voor een perspectief jij voetbal kijkt..

21 juli 2014 om 07:59

Moet je dan perse elke competitie 3x per dag bestuderen ofzo?? James Rodriguez niet kennen voor het WK is geen schande. De Ligue 1 komt al niet zo vaak op het nieuws, op vz al helemaal niet, en competities als de premier league, liga bbva of de eredivisie vind ik leuker om te kijken. Niet iedere voetbalfan moet toch meteen een voetbalexpert zijn? Leuk hoor dat je elke competitie kent, maar behalve dat je vrienden er misschien van opkijken, heb je er bijzonder weinig aan...

21 juli 2014 om 08:21

Broodnodig ook natuurlijk. Hij kan een redelijk middenveld gaan vormen samen met Isco, Kroos, Di Maria, Xabi, Modric en Khedira. Eindelijk een een ster! Hopen dat Falcao ook nog komt want met Ronaldo, Bale en Benzema is het voorin ook wat magertjes.

21 juli 2014 om 00:05

Voetbalwereld is een populistische wereld. De Waarde van spelers is niet gebaseerd op statistieken of gegronde scout rapportages, maar op toevalligheden als een paar goede weken. Desalniettemin ben ik van mening dat James Rodriguez zal slagen in Madrid. Hij blijft een supertalent.

21 juli 2014 om 00:15

Misschien moet je zelf eens wat meer voetbal gaan kijken dan.

21 juli 2014 om 00:38

Het zegt meer over jouw kennis over de voetbalwereld. James sames met Jackson Martinez maakte een dodelijk koppel bij Porto. Toen had Real al oog laten vallen op James.
Monaco had wel het durf om 40 miljoen te betalen voor hem. Kennelijk ben je meer een clubsupporter dan een voetballsupporter.

21 juli 2014 om 01:01

Pffff 70miljoen is veel maar baba wat 1speler zeg heb hem vorige jaar live zien spelen wedstrijd psg monaco deze jongen is echt goed.alleen jammer dat i naar real gaat had hem liever bij manu gezien.

21 juli 2014 om 01:25

Ligt toch echt aan jou. Misschien komt het omdat ik ook een colombiaan ben en daardoor sneller spelers volg, maar de meeste kenners en volgers kennen hem al van zijn periode bij porto en ook zn tweede seizoenshelft bij monaco. Gewoon een groot talent en dit liet die helemaal zien tijdens het wk. Grote publiek kent hem nu dan ook maar hij was al bekend.

Top speler en met 22jr erg veel potentie om door te groeien naar het niveau iniesta in zn prime.

21 juli 2014 om 08:02

Jij hebt weinig van deze speler gehoord. Tja, dan volg je het voetbal totaal niet. Houd dan gewoon je commentaar voor je.

21 juli 2014 om 11:29

est. 1892

Zegt meer over jou kennis van het voetbal. Helemaal niks dus.
Deze jongen is op zijn positie het allergrootste talent van de wereld. Een redelijk goed Wk?
Volgens mij snap jij niks van het spelletje.

21 juli 2014 om 13:12

Kijk alleen al naar het aantal in form kaarten van deze speler in Fifa: http://www.futhead.com/14/players/14399/james-rodr...
Dat jij deze speler niet kende voor het WK is ongelofelijk. Hij speelt al seizoenen geweldig.

21 juli 2014 om 13:32

whahaah dan moet je meer voetbal kijken want deze jongen al bij porto laten zien hoe groot talent hij is

22 juli 2014 om 04:24

@est.1892 Dacht zegt dat meer over jouw voetbal kennis dan over Real madrid en James..
Hij is zo jong en nu al zo goed.

Goeie aanwist! Wordt vast een grote!

20 juli 2014 om 23:21

als er 70 miljoen voor je betaalt word moet je al wel een grote zijn

21 juli 2014 om 00:41

Belachelijk 70 miljoen, waar gaat het heen.

21 juli 2014 om 00:48

Naar real Madrid, tekst niet gelezen ;-)

21 juli 2014 om 01:34

Nee naar Monaco

21 juli 2014 om 02:53

Renaldinho, naar Monaco. Tekst niet gelezen ?
En als je geen bijdrage kan leveren in een discussie, probeer dan ook onnodige reacties te vermijden.

21 juli 2014 om 03:42

94 miljoen voor Suarez met 4 maanden schorsing en slecht imago.

Dat is 3x erger.

Dit betekent zeker weten exit voor dimaria. Wel een geweldige aankoop. Volgend seizoen kroos-modric-james, ik kan niet wachten.

20 juli 2014 om 23:31

Ik hoop dat ze Isco verkopen in plaats van Di Maria.

20 juli 2014 om 23:42

Ik heb ook liever dat di maria blijft. Maar denk jet niet, hij wordt al maanden in verband gebracht met een vertrek. Dat is bij isco minder het geval. Di maria heeft bovendien al meerdere malen zijn onvrede geuit, dus hij vertrekt bijna zeker.

21 juli 2014 om 00:07

Pfff heerlijk op papier. En hopelijk ook een aanval met cr7 falcao en bale.
Of was dat falcao verhaaltje een fabeltje?

21 juli 2014 om 00:17

Ik denk dat na de transfer van james, waar veel geld bij gemoeid is, de transfer van falcoa niet doorgaat. Maar door de transfer van morata zou het zomaar kunnen, ik zou het eigenlijk niet weten.

Ongelooflijk.. 70 miljoen is toch veels te veel voor zo'n joch? Perez is zo makkelijk te boren, wat een nonsens dit.

20 juli 2014 om 23:21

Wen er maar aan, dat zijn nou eenmaal de bedragen van tegenwoordig. Shaw50, luiz50, suarez90, bale100 en zo kunnen we wel even doorgaan.

20 juli 2014 om 23:25

Shaw kostte 40 miljoen

20 juli 2014 om 23:28

Is als nog veel te veel voor een jongen van 18.

20 juli 2014 om 23:35

Hij s 19....

Hihi trololol

21 juli 2014 om 02:16

Shaw kostte trouwens ook maar 34 miljoen.

20 juli 2014 om 23:29

Ik weet niet of ik je nu serieus moet nemen of niet.. Bedoel je het sarcastisch?

21 juli 2014 om 00:42

MagicR, dan weet jij niks van voetbal af als je 70m "waard" vind.

21 juli 2014 om 02:14

Je noemt 2 dingen op en Monaco vind ik nog niet echt een topclub, en dragen viel wel mee. Tenminste hij droeg ze niet zo als hoe een Messi Barca droeg, of een RVP Arsenal.

21 juli 2014 om 02:56

MagicR, onderbouw jij eens je argumenten goed voordat je op mijn mening reageert. Monaco is geen topclub, het klopt dat ze veel geld hebben maar dat maakt ze geen topclub. Porto is een goede club, maar
Ook geen topclub.
70miljoen? Nee niet waard, misschien als die constant presteert voor een aantal jaren. WK wil tevens ook niets zeggen over een speler bij een club.

21 juli 2014 om 03:46

Ach Gareth Bale beslist een copa del rey finale en een CL finale wat real la decima bezorgd en verkoopt veel shirts met die nummer 11 sommige mensen klagen nog steeds over die 91 miljoen.

21 juli 2014 om 09:23

@vsvp of jij weet niets van waarde. wanneer vind iemand iets wel waard ??

vraag en aanbod...

jij betaal misschien 130 euro voor nike air een ander vind dat het niet waard.
ik betaal 1miljoen voor een auto , jij vind dat misschien niet waard.

je bent iets waard wat een gek er voor geef. de brdragen van tegenwoordig zullen alleen maar stijgen zolang jij en ik sport 1 betalen en (te dure ) kaartjes voor het stadion koop. ( ik vind ze te duur , misschien vind jij het wel waard) ..

dus wat ik zeg perez heeft veel geld ( real madrid ) en als hij het waard is dan is hij het waard.

of hij het waar gaat maken is een andere discussie

de bedragen die worden betaald deze transferperiode, niet normaal!

Zalig !!! Nu enkel nog ne keeper en nen aanvaller kopen en een paar spelers verkopen. Champions League nummer 11 here we come.

20 juli 2014 om 23:22

Zo is dat! #halamadrid

20 juli 2014 om 23:27

en nog blij zijn ook...zucht. de spaanse en engelse clubs maken zich compleet belachelijk. en dat geld ook voor de uefa en fifa.
deze bedragen zijn walgelijk en vergroot de kloof tussen echte normale clubs en sneu koopclubs alleen maar meer. ik ben er een voorstander van dat ze een competitie opzetten voor deze koopclubs, kunnen ze lekker elkaar proberen af te troeven.
en dan in het bijzonder de 2 trieste spaanse clubs. zodat normale, echte en traditionele clubs zonder miljoenen schuld of een verveelde arabier kunnen voetballen.

20 juli 2014 om 23:33

Wat voor onzin vertelde gij nu. Ze hebben nu eenmaal veel geld en dat komt dus van hun eigen en niet van één of andere rus of oliesjeik. Als ge veel geld hebt moogt ge het ook uitgeven!!!!

20 juli 2014 om 23:34

vergeet gij de grote schuld?

20 juli 2014 om 23:38

Grote schuld ? Ik heb boekhouden gestudeerd en het allemaal heel simpel. Elke mens heeft schulden. Ze hebben een schuld staan van ongeveer 250 miljoen dat ze maandelijks gemakkelijk kunnen terugbetalen, dan is er geen probleem. Zolang de schulden de omzet van de club niet overschreiden is er geen probleem. Manchester United met schuld van bijna 500 miljoen wordt geholpen door een nen amerikaan en daar zegt niemand iets over.

20 juli 2014 om 23:54

Feit dat 'grote clubs' geholpen moeten worden is wel een beetje triest, maar jammer genoeg klopt je verhaal wel...


Daarbij betalen alle fanboys van Real hieraan mee, elk shirtje dat verkocht word zal genoeg mee verdient worden. En aangezien Real een club die 'supporters' over de hele wereld hebt, is je sponsoring erg groot

20 juli 2014 om 23:56

het is leuk dat je dingen recht praat die krom zijn. ten eerste niet elk mens heeft schulden..
ten 2e die zogenaamde eufa regel is een lachertje.
waar een clubs als real of man utd zoveel schuld kan hebben en vervolgens Agovv de licentie ingetrokken word omdat ze 3 tientjes te kort komen.
ik vind dat de regel geving bij elke voetbalbond hetzelfde moet wezen.
madrid die gesteund word door maffioso banken in madrid, barca die geld letterlijk uit iemand zn anus tovert.
ik snap niet dat er hier nog fans rond lopen die voor die clubs zijn.
en dan helemaal als ze in de "wij" vorm gaan raaskalken.
ik mis die tijden waar je maar 3 buitenlanders in je selectie mocht hebben.waar alleen de kampioenen uit europa mee mochten doen en er echt geloot werd ipv beschermde statussen.

21 juli 2014 om 00:11

@fside99
Als ge een nieuwe auto koopt via een banklening, een dure aankoop op afbetaling doet dan heb je schulden staan. De uefa regel is simpel je mag doen wat je wilt maar je moet gewoon zien dat je op het einde van seizoen winst maakt. Gefrustreerd dat uw favoriete club het niet kan.

21 juli 2014 om 00:25

ik weet wat schulden in houd pita.
maar ik heb ze niet. de schuld van real bedraagt 170 mil en van barca maar liefst 354 miljoen. real heeft lastenpost van totaal 449 mil en inkomsten van 480 miljoen. dit zijn de bedragen die bekend zijn gemaakt vanuit het jaarcijfer rapport. dat betekent dat ze een winst marge hebben van 31 miljoen op jaar basis.dus zon grote winst maakt real niet. verder is er een dhr mendoza die voorzitter is van de socios die aan de kaart stelt dat real maar liefst een schuld heeft van 540 miljoen. en er zijn meerdere schuldeisers.

barcelona maakt het nog bonter. die heeft hogere lasten dan inkomsten en een totale schuld van 354 miljoen. en toch weten ze ergens €85 miljoen te regelen voor Suarez..

dus als antwoord: nee ik ben zielsgelukkig dat mijn Ajax geen bedragen van €85 miljoen neerlegt voor spelers.
ik ben blij dat Ajax zijn ziel nog heeft.

21 juli 2014 om 00:43

Het maakt toch niet uit hoeveel winst je maakt als je het maar maakt. En daarbij zijn de inkomsten van Real Madrid nu 520 miljoen geworden en nu met Kroos en James zal dat nog wel verhogen. Ajax kan geen 85 miljoen neerleggen voor een speler. Ajax nog een ziel heeft, ik herinner mij nog iets van een paar jaar geleden bij Ajax van wanbeleid . Miljoenen die ineens verdwijnen, bestuursleden die moeten opstappen.

21 juli 2014 om 00:50

@Fside99 - Je hebt gelijk man. Het gaat echt helemaal nergens meer over met al die transfers. Drie buitenlandse spelers is vandaag de dag niet meer haalbaar denk ik maar vijf s genoeg. Het heeft niets meer met clubidentiteit te maken en het land dat je vertegenwoordigt.

21 juli 2014 om 00:51

dat streept niet af tegen de lasten van deze 2 speler. de aankoop bedragen en het salaris bijvoorbeeld.
dus eindstand hou je hetzelfde bedrag al dan niet minder over.
begrijp me niet verkeerd ik vind het geweldig voor je dat je een fan bent hoor, maar als je echt van voetbal hield en er verstand van had zou je per direct je shirtje weg gooien. en het kapitaal staat dan wel op het veld maar hun verkoop waarde is veel lager.aangezien veel speler lang bij real blijven is er ook weinig verkoop waarde. over een jaar of 2 betaald niemand meer 93 mil euro voor ronaldo. en ja ook ajax heeft met hetzelfde wanbeleid te maken gehad als real madrid..alleen ajax is net als feyenoord daar op eigen kracht uitgekomen... en vandaar dat ze hun ziel nog hebben.

21 juli 2014 om 01:00

Daarom dat Ajax europees niets meer te zoeken heeft, ze overtuigen zelf in Nederland niet.

21 juli 2014 om 01:08

echt serieus. .. is dat alles wat je kon bedenken?

21 juli 2014 om 01:18

Ja waarheid kwetst, gij zegt dat ik mijn Real shirt moet weggooien. Tegenwoordig is het gewoon zo , wil je mee in de competitie en europees dan moet je gewoon veel geld uitgeven . Doe je het niet dan wordt je belachelijk gemaakt. bv. Real Madrid-Ajax en tegen Red Bull Salzburg vorig seizoen.

21 juli 2014 om 01:24

ik zou zeggen veel plezier met je gekochte bekers.. alle cups en landstitels die ajax heeft behaald zijn ook echt gewonnen...en dat is nou wat ik noem ziel.
elke club koopt en dat is prima.. maar zoals die spaanse clubs dat doen met hun belachelijk hoge belastingschulden en leningen heeft het niets meer met voetbal te maken. dan ben je een bedrijf die bekers koopt.

21 juli 2014 om 02:57

Fside99

Lul toch niet zo slap met je gekochte bekers. Alsof Ajax niet het grootste budget heeft. Zijn dat ook gekochte bekers? Juist ja, gaat nergens over.

Het is niet zo moeilijk, als je een schuld hebt, moet je dat kunnen terugbetalen. Zolang je de lastten ervan kan dragen ben je gezond. Waarschijnlijk hebben jouw ouders ook een hypotheek of gehad. Zijn ze minder dan de mensen die een huis in een keer kunnen betalen? Nee, dus zolang je maar de hypotheek kan afbetalen is het prima.

Real is de rijkste en grootste club en ja die hebben nou eenmaal de grootste uitgaven. Deal with it.

21 juli 2014 om 03:05

helemaal gelijk Fside99. Wordt ook zo misselijk van deze bedragen. En maar kopen en maar kopen....
De charme van het voetbal gaat zo helemaal kapot.
Verlang terug naar de tijd van de verrassingen, waar een club als Rode Ster Belgrado gewoon de Europa Cup I won. Nu kun je op voorhand de teams al invullen welke de halve finale halen van de Cl.....

20 juli 2014 om 23:29

70 miljoen voor een speler die niet eens nodig is...

20 juli 2014 om 23:31

Niet eens nodig !!! Ik vond vorig seizoen dat ze wel een goeie nummer 10 konden gebruiken. Ozil was verkocht maar niet vervangen nu dus wel.

20 juli 2014 om 23:36

het voetbal is ziek..doodziek

20 juli 2014 om 23:37

Als Isco en Di Maria hebt is James inderdaad onnodig.

20 juli 2014 om 23:38

Waarom? Alles in de wereld draait om geld.

20 juli 2014 om 23:43

Nieuwe spelers kopen is ook gewoon normaal en voor sommige speler mag je ook wel veel betalen, maar als zijn positie al bezet is met 2 andere goede spelers, moet je geen 3e halen.

20 juli 2014 om 23:47

Posities is niet bezet. James is ne nummer 10 die heeft Real niet sinds Ozil weg is.

20 juli 2014 om 23:52

Isco kan op "10". Is vorig jaar voor veel geld gehaald en iedereen had hoge verwachtingen van hem. Nu mag hij nog een paar jaar de bank warm houden. Di Maria heeft aangetoond daar te kunnen spelen, dus waarom iemand voor 70 miljoen kopen?

20 juli 2014 om 23:56

Isco kan op de 10 maar het probleem bij isco is dat hij te veel balverlies lijdt en voor een nummer 10 is dat dodelijk.

21 juli 2014 om 00:09

Dan zet je Modric toch op '10', die man is zoveel beter dan James. Echt een onnodige aankoop van Real

21 juli 2014 om 00:10

Fout, een nummer 10 moet kansen creëeren en dus risico in zijn spel leggen. Voor een verdediger is het dodelijk!

21 juli 2014 om 00:13

@mcsilva
Modric is geen nummer 10. Hij is een creatieve middenvelder geen nummer 10

21 juli 2014 om 00:15

@farac_milan
Niet fout !!! nummer 10 moet risico in zijn spel leggen maar als je veel balverlies hebt en u dikwijls vastloopt dan beland je op de bank.

21 juli 2014 om 00:41

Ik bedoelde dat het fout was als je zegt dat een nummer 10 veel balverlies lijdt. Als een verdediger veel balverlies lijdt klopt die stelling, hoe verder van de goal hoe minder dodelijk. Een 10 staat meestal ver op de helft van de tegenstander...

21 juli 2014 om 00:42

Die veel balverlies lijdt dodelijk is*

21 juli 2014 om 00:44

Als je aanvallend speelt is het wel dodelijk omdat er dan veel ruimte in de rug ligt.

21 juli 2014 om 00:46

@farac_milan

Die veel balverlies lijdt dodelijk is*

???

21 juli 2014 om 00:47

Daarvoor staan alonso modric en de hele verdediging nog achter hem of staan die bij jou fifa opstelling nog alleemaal voor de 10?

21 juli 2014 om 00:55

Ik weet niet of jij al één match van Real Madrid hebt gezien maar zowel marcelo en carvajal gaan mee naar voren en modric duikt de ruimte waardoor vanachter alleen pepe, ramos en alonso staan maar alonso is traag. Dus als de tegenstander snelle aanvallers heeft kom je in de problemen.

21 juli 2014 om 01:04

Laat maar, ik vind het niet normaal hoe real elk jaar aan miljoenen wegsmijt. Ze hebben al genoeg sterren. Maak er nu een team van die de triple kan winnen! Isco vind ik een geweldige speler en zal hem met open armen ontvangen mocht hij ooit naar milan komen.

21 juli 2014 om 00:11

Komt falcao nog of wat? Ik zie hem graag in de punt vd aanval spelen. Zeer goeie complete spits.

21 juli 2014 om 00:48

Nee, falcao komt niet naar Real. De vraagprijs is te hoog voorr zijn leeftijd. Tevens komt hij van een blessure en is afwachten wat het wordt. Kijk bij Kaka. Na zijn belssure is hij meer op zijn oude niveau. Falcao heeft hetzelfde zaakwaarnemer als James. Als Falcao zegt hij gaat concentreren op zijn herstel op de vraag dat hij naar Real gaat dan zegt alles.

20 juli 2014 om 23:28

serieus.. ?

20 juli 2014 om 23:33

ja dat was te merken idd...

20 juli 2014 om 23:34

Ja, ik ook . Ik zie het al voor mij middenveld met modric, kroos en daarvoor op de 10 James . één woord Zalig

21 juli 2014 om 00:11

Dat is echt een veelste aanvallend middenveld, kroos en modric zijn niet de brekers op het middenveld, maar de frivole spelmakers. Leuk tegen de kleine ploegen, maar tegen grotere teams worden ze gewoon overlopen

21 juli 2014 om 00:17

één voorbeeld Duitsland, hebben ook geen breker staan en ze zijn wereldkampioen..

21 juli 2014 om 00:58

Pipitabrood , je bent gek Duitsland heeft geen breker blabla, khedira heb je ook nog bij real rondlopen speelde ook goed op het wk in mijn ogen schwijnsteiger speelde goed, James is een zeer goede speler met erg veel kwaliteiten maar wat meerderen al zeggen je heb modric isco di maria waarvoor kochten ze vorig seizoen Illaramendi voor 30 miljoen ? Nog iemand waar teveel voor betaald is dat gebeurt nu ook met Rodriguez, ik heb grote verwachtingen van hem in het shirt van Real maar 70 miljoen gaat tever! En om terug te komen op dat Duitsland gebeuren je bent echt een flapdrol als je dat serieus meen !

21 juli 2014 om 01:03

Maar ze spelen wel met een VM genaamd Khedira

21 juli 2014 om 01:04

Duitsland-Argentinie geen khedira !!! schweinsteiger is geen breker

21 juli 2014 om 01:29

Maar waar slaat je voorbeeld op ze hebben bijna het hele WK met een VM gespeeld behalve in de finale. En Schweini is geen VM idd maar is fysiek wel sterker en veel minder aanvallend dan Kroos en Modric. Waarschijnlijk gaat er gerouleerd worden tussen die 2 aangezien Kroos toch niet zo duur was. Jullie onderschatten de waarde van een VM zwaar tegen sterke ploegen heb je gewoon zo'n speler nodig

20 juli 2014 om 23:37

Het voorbeeld van een sierlijke, elegante spelmaker. Rodriguez is een speler om verliefd op te worden. Een heerlijke voetballer die voor het WK enorm ondergewaardeerd werd.

Rodriguez

70 valt nog mee, dacht dat Monaco wel tot 80/90 zou gaan. Voor Di Maria vang je ook wel 40/45 dus goede deal

21 juli 2014 om 09:09

Mag toch hopen dat angel voor niet minder dan 60 vertrekt, anders vind ik het helemaal niet zo goed eerlijk gezegd..

Ancelotti wil di Maria houden maar Perez' wil hem verkopen wat het gaat worden is nog niet bekend, James speelde al heerlijk bij as in mijn ogen de beste in manaco goede acties mooie goals, vraag me alleen af of die door gaat breken we zullen zien

real madrid is nu echt een geweldig team. Niet alleen hun basis elf maar ook nog de bank. real speelt vooral dit seizoen een stuk of 70 wedstrijden dus iedereen komt genoeg aan spelen toe.

carvajal ramos varane marcelo modric kroos james ronaldo benz en bale smullen geblazen aankomend seizoen. di maria jese isco om aanvallend te wisselen beter bestaat niet. barcelona zonder xavi haha kan niet wachten voor een nieuw el classico

20 juli 2014 om 23:28

Retweet

21 juli 2014 om 02:00

Niet te vroeg juichen, ik vermoed dat Ronaldo wel eens naar Engeland terug zou kunnen gaan. James komt dan op de plek van Ronaldo en Kroos voor Di Maria.

Man Utd komt natuurlijk het eerst maar hij zou ook zomaar naar Chelsea kunnen gaan.

Casillas
Carvajal
Pepe
Ramos
Marcelo
Modric
Alonso
Kroos
Bale
Benzema
James

Zelfde niveau als die jesé denk ik ...

20 juli 2014 om 23:35

En dan praten wij niet over financieel fair play meer dit soort clubs real , barca , chelsea , liverpool , psg , as monaco enz enz geen eigen centen maar een rijke suikeroom wanneer die stopt is de club naar de kloten. Nooit met de cl meelaten doen

20 juli 2014 om 23:42

Barca en Real hebben geen suikeroom die alles betaald , gewoon een zeer groot budget.

20 juli 2014 om 23:50

Real madrid is een bedrijf die honderden miljoenen omzet maakt per jaar door hun supporters wereldwijd. Dan mogen ze van mij ook geld uitgeven. Denk je dat grote bedrijven als samsung phillips niet lenen bij een bank zodra ze miljarden uitgeven?. real madrid enz. zijn internationaal en om te kunnen blijven groeien moet je je geld investeren. Winst komt in hun club kas en een deel van hun omzet gaat naar de banken. Real betaald omzetbelasting en loonbelasting die ze aan hun personaal betalen dus spanje heeft er ook nog eens profijt van. net als Real madrid zelf want hun verkopen shirts trekken sponsers aan . En wij als toeschouwers zien gewelidge spelers aan het werk dus ik zie het als een win win situatie.

geld trouwens ook voor united barca en bayern enz.

20 juli 2014 om 23:54

Barca en Real hebben flinke schulden lopen bij Spaanse banken die dankzij de EU staande worden gehouden. Is eigenlijk nog erger.

20 juli 2014 om 23:57

Eindelijk iemand die het snapt

20 juli 2014 om 23:58

Als gij een huis koopt hebt ge ook een schuld lopen bij de bank maar als je kan terugbetalen is er toch geen probleem.

20 juli 2014 om 23:59

Klopt en die banken waar jij het over hebt hebben hulp nodig omdat ze aan de verkeerde bedrijven of mensen zoals jij en ik geld hebben geleend die hun hypotheek niet kunnen betalen.

Real en barcelona BETALEN hun jaarlijkse rente en deel van hun schuld terug. En real heeft trouwens iets van 76 miljoen schuld en barca rond de 300. United rond de 500.

Maar wat voor eigenvermogen hebben ze rondlopen dan??

21 juli 2014 om 00:18

@magicr
Ik denk dat het gewoon jaloezie is .

21 juli 2014 om 00:41

maar het is ook een bedrijf die honderden miljoenen lasten heeft...

21 juli 2014 om 00:48

Ja dat is wel normaal. Als je een budget hebt van 520 miljoen en een last hebt van bv. 36 miljoen dan ben je gewoon achterlijk.

21 juli 2014 om 00:54

dus dat betekent dat je winst marge niet zo groot is...en die kosten gaan alleen nog maar stijgen aangezien er ook steeds meer salaris betaald moet worden.

21 juli 2014 om 00:59

De Spaanse clubs hebben gezamenlijk een belastingschuls van 1 miljard die ze dus niet op tijd betalen.

En Spanje wordt dus geholpen door de EU en dus door de burger zoals jij en ik.

20 juli 2014 om 23:35

Wat waarom Falcao? Past totaal niet in Real's systeem. Falcao is een echte afmaker en niet iemand die meevoetbalt en kansen gaat creeeren voor Ronaldo of Bale zoals Benzema dat wel kan. En denk sowieso niet dat Monaco allebei hun topspelers gaat verkopen

20 juli 2014 om 23:44

Falcao? Benzema gaat echt wel niet op de bank zitten. Ze moeten gewoon een back-up kopen voor benzema

20 juli 2014 om 23:49

Niet Falcao, gewoon een jong talent als back-up voor Benzema of Negredo

70 miljoen voor een speler die totaal onnodig is, te ziek voor woorden. Di Maria die beter is laten gaan puur om de wereld te laten zien dat ze James kunnen halen, vreselijk. Die hebben niks geleerd uit het verleden.

20 juli 2014 om 23:34

Hoe hard heb jij jouw hoofd gestoten vroeger?

21 juli 2014 om 00:08

Het kan ook zijn dat Di Maria weg wil en James als vervanger word gehaald. Di Maria wou volgens mij 9 miljoen per jaar verdienen maar Real wil dat niet geven. Nu is PSG volgens de media erg concreet voor Di Maria.

21 juli 2014 om 00:14

Dat weet ik, ik heb het intensief gevolgd. Echter is 9 miljoen voor Di Maria ( die gewoon een paar klasse beter is dan James) altijd nog voordeliger dan 70 miljoen voor James + salaris ( wat zal het salaris zijn? ongeveer 6 miljoen per jaar voor een contract voor 6 jaar?)

Overigens is Di Maria nu gewoon de Kroos van real. Bij Bayern krijgt Gotze 12 miljoen per jaar, en Kroos kreeg 4,2 miljoen. Nu stapt kroos over naar Real en krijgt hij 12 en is Di Maria weer ontevreden, valt ook wat voor te zeggen.

21 juli 2014 om 00:30

Na belastingen krijgt hij echt geen 12 miljoen per jaar.

21 juli 2014 om 00:32

Real betaalt best weinig salaris voor een koopclub

21 juli 2014 om 02:47

@isco

Die bedragen zijn netto he?

Anders zou Ibrahimovic in Frankrijk ook maar 5 miljoen netto overhouden omdat Frankrijk 70% belasting hanteert voor salarissen boven 1 miljoen.

21 juli 2014 om 00:14

Di Maria wilt zelf vertrekken, vorig seizoen al eigenlijk, toen heeft Ancelotti hem overtuigd te blijven. Dit seizoen wilt hij weer weg. Een speler die niet voor de club wilt spelen moet je niet tegen zijn zin behouden.

Ik ben bijzonder gecharmeerd van Di Maria afgelopen seizoen, hij was misschien wel de beste, maar geen enkele speler is groter dan Real Madrid.

En ja, James Rodriguez zorgt natuurlijk wel voor een enorme winst aan populariteit in Zuid Amerika. Die jongen wordt ook geweldig gevonden door de hele wereld en zal echt wel een positieve draai geven aan de selectie. Het is nu aan Ancelotti om het te laten draaien.

21 juli 2014 om 00:15

Dat Di Maria wilt vertrekken zit hem in het salaris. En dan nog ben je met Di Maria voordeliger uit, zie mijn post naar Chimaera.

21 juli 2014 om 00:54

Dimaria heeft een contract tot 2017,dus dit is niet zo langgeleden afgesloten.
Zijn positie is niet als Khedira die niet wil verlengen en nu shopped voor een hogere salaris bij verschillende clubs zoals Arsenal en Manchester. Indien PSG 60 miljoen betaald dan mag hij weg.

Eigenlijk is het triest dat ik dit kan zeggen maar 70 miljoen vind ik nog wel meevallen. Geweldige aanwinst die sowieso het eind inluid van of Isco of Di Maria. Maakt niet uit, die kunnen we dan ergens anders elke wedstrijd zien!

Belachelijke prijzen tegenwoordig natuurlijk. Maar ja als Suarez al meer dan 90 mln waard is, dan is J. Rodriguez deze prijs ook wel waard. Heel raar dat De Vrij dan 8 miljoen waard is.

20 juli 2014 om 23:35

- Eredivisie
- Verdediger
- Contract loopt 1 jaar door
- Verdient minder, contract minder waard
- Kwalitatief echt een top zoals deze spelers

Om maar eens een stel redenen te noemen waarom De Vrij uiteindelijk voor max. 10 miljoen verkocht wordt en niet 70 miljoen

20 juli 2014 om 23:58

Je vergeet een andere grote reden. Monaco betaalde voor James en Moutinho samen al meer dan 70 miljoen dus het lag zowieso in de lijn der verwachtingen dat James in zijn 1tje na een hele goede WK meer dan 50 miljoen zou kosten. Uiteindelijk het werd dus 70 miljoen.

22 juli 2014 om 13:41

Al had die een contract van 5 jaar, dan nog had die niet meer gekost dan 18 miljoen.
Als die een Braziliaan was geweest dan zou die voor meer zijn verkocht. Blijkbaar
wordt er niet zoveel waarde gehecht als een 22-jarige de beste verdediger van het Wk
is.

Totaal overbodige aankoop. Maar goed zijn we wel vaker gewend van die clubs in Spanje.

deze transferperiode lijkt iedereen wel 70 miljoen waard of James 70 miljoen waard is moet maar blijken de komende jaren bij real . Het is toch anders te spelen voor real dan Monaco .

Hoe gaat real nou spelen met de nieuwe aanwinsten? bijna zonde om zulke goede op de bank te houden. isco zal wel banken neem ik aan? misschien zo?:

Lopez
Carvajal?
Ramos
Pepe
Marcelo
Modric
Kroos
James
Bale
Benzema
Ronaldo
20 juli 2014 om 23:54

Waarschijnlijk gaan ze zo spelen.

Navas
Carvajal
Pepe
Ramos
Marcelo
Modric
Kroos
Bale
James
Ronaldo
Benzema
21 juli 2014 om 00:22

Zo kun je tegen de kleintjes spelen, tegen betere ploegen in de CL bijv. heb je echt een defensieve middenvelder nodig. Xabi Alonso dus.

21 juli 2014 om 00:32

Gewoon kroos en modric wat verdedigender laten spelen. Modric speelt bij Kroatie ook zo

21 juli 2014 om 00:43

Ik hoop dat hij dan wel goed tot zijn recht komt, verdedigend is Modric natuurlijk niet de sterkste en je wil hem liever wat aanvallender zien, zodat hij die geniale passjes kan geven. Daarbij wordt je middenveld echt overlopen, Modric, Kroos en Rodriguez kunnen niet tippen aan de defensieve kwaliteiten van Alonso, die zul je echt nodig hebben.

21 juli 2014 om 00:50

Als team verdedigen dan moet Ronaldo ook maar mee komen verdedigen.

21 juli 2014 om 00:56

We zullen zien.

Hopelijk gaat Di Maria naar PSG als Rodriguez naar Real gaat. Di Maria moet sowieso blijven spelen, deze heerlijke, elegante, sierlijke en fraaie voetballer mag niet op de bank belanden, I love him

Di Maria is beter dan Bale, Di Maria kan tenminste ook zelf wat creeeren terwijl Bale het grotendeels van zijn snelheid moet hebben. Di Maria is een veel aangenamere voetballer dan Bale, technisch veel begaafder.

Rodriguez is technisch absolute top en heeft een geweldig spelinzicht. Mensen die zeggen dat Rodriguez een hype is weten niet waarover ze praten: hij is echt enorm goed. Als Bale 100 mln waard is, is Rodriguez 120 mln waard. Maar die bedragen gaan uiteraard nergens over.

Goeie speler of niet!
Die transfer bedragen gaan werkelijk helemaal nergens meer over

De Vrij is 5 euro waard.

F..k real. Wat een koopclub is dat. Een schande voor het voetbal. Verneuken zoveel spelers.

20 juli 2014 om 23:49

Maar als jij als club het geld hebt om zo een fantastische speler als James Rodriguez te kopen dan doe je dat toch gewoon.

21 juli 2014 om 00:44

als je echt dat geld zou hebben wel ja... je bedoelt zo'n club als bayern munchen toch?

Het begint een beetje op een potje FIFA te lijken. Als je een speler wil gewoon een bod neerleggen dat niet te weigeren is. Dit geldt tevens ook voor Barcelona en andere grote clubs. De kloof tussen de top en de subtop zal hierdoor helaas alleen maar groter worden waardoor la Lliga steeds meer in aanzien verliest. Zonde.........

Neemt niet weg dat dit een klasse speler is.

Wat een selectie heeft Real Madrid zeg! Ik zou alleen Pepe nog wegdoen en dan Hummels erbij halen. Zijn ze helemaal onverslaanbaar.

Bank: Navas, Arbeloa, Varane, Coentrao, Illaramendi, Alonso, Isco, Jesé.

En dan ga ik er vanuit dat Pepe, Khedira, Casillas, di Maria zullen vertrekken.

López
Carvajal
Ramos
Hummels
Marcelo
Modric
Kroos
Rodriquez
Bale
Benzema
Ronaldo
21 juli 2014 om 00:25

Te aanvallend, hier lopen Barcelona en Bayern overheen. Je hebt een defensieve middenvelder nodig tegen de grote jongens.

21 juli 2014 om 00:31

ik vraag me ook echt af hoe Ancelotti het gaat doen.. je zou zeggen een 3 mans middenveld met Alonso, Kroos en Modric, maar als James komt gaat dat natuurlijk niet.

21 juli 2014 om 00:36

Ja, ik ben bang dat er één van de drie creatieve middenvelders op de bank plaats moet gaan nemen, of je moet 4-4-2 gaan spelen, zonder Benzema, maar dat zie ik ziet gebeuren en ik denk ook niet dat dat goed gaat.

Real denkt : Barca haalt iemand voor 90 mil eigenlijk hebben we geen middenvelder meer nodig maarja we kunnen niet achterblijven dus wie kost nu ongeveer het meeste geld en is haalbaar? ja Rodriquez

Ik heb echt zin in een nieuw seizoen Real Madrid dan hebben ze in ieder geval 2 goede keepers een aardig sterke verdediging een fantastisch middenveld en ook een fantastische aanval ik denk dat ze in ieder geval kampioen in Spanje worden en misschien ook nog wel een 11e Champions League.
Hala Madrid

Oh, ik dacht na het lezen van de kop even dat het over Daley Blind zou gaan.... eindelijk een fatsoenlijk bod dacht ik nog.... die 22 miljoen van Barca is natuurlijk lachwekkend weinig.

Geweldige aanwinsten voor Real Madrid Rodriguez en Kroos .. Ze gaan nog gevaarlijker worden volgend seizoen!

Wel beetje hypocriet, vorig seizoen toen hij naar Monaco ging had iedereen hem alleen sporadisch aan het werk gezien en vond men het vooral heel goed werk van Porto.

Nu roept iedereen in koor dat ze hem al lang kende en al wisten hoe goed die was, maar een handje vol mensen kijken hier wekelijks naar Monaco of Porto. Het WK heeft hem bij veel van jullie populair gemaakt niks meer niks minder maar dat is niet leuk om toe te geven blijkbaar.

Bij Porto al ruimschoots bewezen dat hij goed genoeg was voor de absolute top daarom wilde United hem al maar Ferguson twijfelde maar James wilde graag !

Zijn grote kracht is vooral dat hij talent koppelt aan pure mentaliteit, hij wil altijd meer uit zichzelf halen blijven investeren. Ben daarom ook niet bang dat jij dezelfde weg gaat bewandelen als een Ozil bijvoorbeeld, hij heeft rust in zijn hoofd, al 3 jaar getrouwd, heeft kinderen, een goeie basis.

Hij verdient een topclub, voetballend kan hij Real zelfs een stap verder brengen hij leest het spel enorm snel en goed, gekoppeld aan een fenomenale traptechniek en niet zelfzuchtig zijn gaat hij het sowieso maken bij Real.

50 max 70 vind ik belachelijk.

Mijn favoriete speler, bij porto zelfs al! Real mooie club voor hem!

De wk hype loont. Snap niet waarom ze James halen, di maria is beter. Daarnaast hoe willen ze gaan spelen? Kroos,modric en james op een middenveld daarmee word je sws overlopen James is een 10 en kroos en modric zijn allebij ook begonnen op de 10. En neem toch aan dat Alonso ook nog wel moet spelen..

Het voetbal word zo wel erg triest. Het is belachelijk Bale is geen 100 miljoen waard en James is nu al 70 miljoen waard. Wat zou een Robben waard zijn? 180 miljoen?

Heerlijke aankoop, maar zal vast over een paar jaar weer vertrekken als er een nieuwe talent op 10 spectaculair speelt.

Geweldige speler natuurlijk, maar tegen de goeie tegenstanders zal er toch echt een defensieve middenvelder in moeten staan. Dan zal Rodriguez, Kroos of Modric op de bank plaats moeten nemen.

Tegen de gemiddelde Primera Division ploeg zou je met Kroos, James, Modric, Bale, Benzema, Ronaldo kunnen spelen.. pff,daar heb je wat kapitaal staan, en natuurlijk ook aardig wat kwaliteit.

Dit is geld uitgeven om het uit te geven. De vervanger van Di Maria als Di Maria weg zou gaan als ik het goed begrijp. Dan geef je veel geld uit, terwijl je al een betere speler op die positie hebt lopen. Het is een echte sensatie club. Bale voor zoveel geld sloeg ook nergens op.

21 juli 2014 om 11:49

Van toegevoegde waarde, absoluut! Het gaat mij om de bedragen die ver buiten realiteit zijn. Di Maria wilt gewoon een hoger salaris, wat hij misschien wel na zo'n goed seizoen verdient.

Dom van real, ik vind Di Maria 100x beter dan die gast, Di Maria speelde een topseizoen, endan komen ze met james van 70 mil, miskoop!

Dit is dus de nieuwe kaka hij gaat net zo hard falen let maar op real verveelt zich weer ze wisten niet wie ze moesten halen real haalt alleen spelers die in de spotlight staan

Deze man kan heerlijk voetballen maar als alleen toch jammer dat dit ten kosten gaat van Luka Modric of Angel Di Maria! Verder is 70 miljoen wel heel erg veel!

Het is gewoon te dom voor woorden om 70 miljoen voor deze speler te betalen. Dan mag PSV wel 50 tot 60 miljoen vragen voor Depay.
Wat heeft deze speler nou laten zien in zijn carriere dat hij 70 miljoen waard is?

21 juli 2014 om 01:52

Goed seizoen bij Porto, bepalend bij Monaco, geniaal WK spelen. Tuurlijk 70 miljoen is veel, maar deze bedragen van tegenwoordig vind ik het bedrag nog okee . Maar hoe hij speelde tijdens het WK , dat was om te smullen toch? Het plezier dat hij uitstraalt , met zoveel flair. Ook is hij net 23 geworden. Veel geld natuurlijk, maar dit is de speler die het gaat laten zien. We gaan het zien of hij het geld waard is.

21 juli 2014 om 01:55

En Depay zou dan rond de 15 à 20 miljoen moeten zitten. Maar lang geleden dat ik met zoveel plezier naar een speler heb gekeken (Ronaldinho)

Iemand die het begrijpt. Als je hem n beetje volgt weet je dat hij n dochter heeft etc. Hij focust zich goed op zijn werk. Ik wist dat het n groot talent was, maar bij Monaco

Welkom James 70 miljoen is tie wel waard Monaco al onwijs veel voor hem betaald


Nu zal di Maria wel vertrekken of isco
Denk eerder di Maria en isco voor de bank

Madrid heeft tot nu toe goede aankopen gedaan , beter dan bv Barcalona

james gaat naar Real Madrid omdat die Sierd de vos wil horen als ze tegen FC Barcelona spelen

Alexis Sanchez: 35 miljoen

James Rodriguez: 70 miljoen

Is een toptalent natuurlijk maar kan ook nog terugvallen. Volgens mij hebben ze een vergelijkbare speler in Isco voor 30 miljoen gekocht die kan het nu dus wel vergeten in Madrid..

Pfff en nu maar hopen dat hij wat gaat doen kan doen.
Ik denk het niet.

Weer 70 miljoen over de toonbank. Je betaalt ook mee aan zijn transfer, of je het nou leuk vind of niet. Het Spaanse voetbal heeft wel een absurde schuld, dat vind ik niet mee normaal.

Ik vond Bale ook al belachelijk hoog

Nu weten we dus bijna zeker dat Di Maria gaat vertrekken daar. Wat is dat zonde zeg! Zag gister wat berichten voorbij komen dat hij naar PSG zou gaan. Ook dat is zonde. Alleen z'n salaris is leuk daar, competitie slaat natuurlijk nergens op daar. Zie hem dan liever in Engeland

Pfff, wie zal dan op 10 gaan spelen? Isco, James Rodriguez of Kroos?
Of wie zal op 6 gaan spelen?
Khedira, Xabi Alonso of Modric?

Word echt een team vol supersterren hoe we het eigenlijk gewend zijn van Real Madrid, in de jaren 90/00's. Al wacht ik dat dit voorbij is die idioterie daar, dat de clubs weer met de groene pen kunnen schrijven.. Zoals de KNVB dit al jaren hanteerd

Ik mis een paar regels over financial FairPlay in dit artikel!

22 juli 2014 om 06:57

Die gelden niet voor Real, Barcelona, M. City, Chelsea, PSG en Monaco! Die worden alleen in NL nageleefd...
Er wordt altijd maar geroepen dat de spelers hun geld waard zijn en zichzelf wel weer terugverdienen. Stel je dan voor dan Feyenoord een jaar of 5 geleden had besloten om met dezelfde gedachtengang een topspeler te kopen. Dat is hier gewoon ondenkbaar. Voor het voetbal zou het mooi zijn als alle clubs eerst schuldenvrij moeten zijn en dan pas kunnen aankopen.

Het is een mooi prijsje voor z'n talent 100 miljoen voor 2 jonge spelers die beschikke over geweldige kwaliteiten kroos en Jamess hallaa Madridd !

Wat een absoluut abnormaal bedrag dit. Voor een speler die allen dit WK wat gepresteerd heeft waar was hij voor het WK .monaco had hem overgenomen voor 40 miljoen had liever Dimaria nog één goed seizoen zien meedraaien in Madrid.

Een hele goede aankoop naar mijn mening en ben ook blij voor James Rodriguez. Aan de ene kant is het wel jammer voor Di Maria, maar ik heb net zoals vele Madrilenen het gevoel dat Di Maria niet echt een constante speler is, vorig jaar was wel een uitzondering. Het is een gok die Real waagt. Wie weet speelt Di Maria volgend jaar weer inconsistent of wie weet schakelt hij eigenhandig Real uit met PSG?
Desondanks vind ik toch dat als Real dat gok waagt, ik volledig achter hen sta. Net zoals Ozil destijds. Ik wens Angel een hele mooie carriere verder en hoop dat hij ons nog vele jaren kan doen genieten van zijn prachtige spel.

164 miljoen schuld nog voor alle aankopen voor dit seizoen in een land waar 25% van de bevolking werkeloos is. Dit gaat toch nergens

Ik kan niet wachten als deze deal done is. Alle haters gaan weer immens haten op Real Madrid en hun koopbeleid. Het maakt echt totaal geen indruk gewoon, Real is de beste koopclub ter wereld en in tegenstelling tot veel aankopen eerst gaat het dit keer eigenlijk wel gericht. Voor de mensen die gisteren op deze aardbol zijn wakker geworden blijkbaar: Zidanes y Pavones!

22 juli 2014 om 06:50

Het is niet alleen Real, maar doe daar Barcelona, Psg, Monaco, Chelsea en Manchester City bij en je hebt het voetbal al aardig kapot gemaakt.
Real Madrid is misschien de beste koopclub ter wereld, het levert ze misschien veel geld op, maar slechts 3 landskampioenschappen in de afgelopen 10 jaar.
En het blijft een feit dat ze nu weer 70 miljoen gaan uitgeven terwijl hun schulden nog altijd 2-3 x zo hoog is. Maar ook dat geldt voor alle bovengenoemde clubs.

22 juli 2014 om 09:57

Hoezo kapotgemaakt? Graag wat betreft kapotmaken een toelichting van wat jij bedoeld. Want als jij de veranderingen bedoelt die hebben plaatsgevonden dan zeg ik je dat voetbal te ver is doorgeschoten bij het publiek! En dat er dan zoveel geld in rond kan gaan, komt niet door de voorzitters van deze clubs, het enige wat zij doen is gebruikmaken van de situatie, het zijn vaak zakenmensen pur sang. Perez is geen ex-voetballer of iets dergelijks. Nee, hij is een entrepreneur die diploma's heeft behaald bij de universiteit van Madrid en behalve president is van Real Madrid, een bedrijf heeft dat voor 138 duizend banen zorgt in Spanje. Don't hate the players, hate the game.

22 juli 2014 om 10:28

Volgens mij geef je die toelichting zelf al.
Bij Real is het een zakenman, bij Psg, Monaco, Chelsea en M.city zijn het mensen met geld teveel. Het maakt hoe dan ook dat er maar een handjevol clubs zijn die alle topspelers aankopen, dus voor anderen de mogelijkheden op topspelers beperken, dus het voetbal kapot maken.
138.000 banen is natuurlijk een kul argument. Als Real niet al die spelers zou kopen, maar deze bij andere clubs zouden spelen zouden die weer meer omzet draaien en dus meer werkgelegenheid creëren. Dat is alleen een verschuiving.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren