Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Liverpool haalt vierde aankoop binnen voor 25 miljoen euro

Laatste update:
/

Liverpool ontvangt naar verluidt een bedrag tussen de 88 en 94 miljoen euro van Barcelona voor Luis Suárez en heeft een deel van die transfersom geïnvesteerd in de komst van Lazar Markovic. Benfica maakt dinsdag officieel melding van het vertrek van de Serviër naar Anfield. Markovic stond maar een seizoen onder contract in Portugal en kost Liverpool 25 miljoen euro: de helft gaat naar Benfica en de andere helft naar een investeringsmaatschappij die ook vijftig procent van zijn transferrechten in handen had.

De twintigjarige vleugelaanvaller staat al een tijdje bekend als een groot talent en maakte vorig jaar de overstap van Partizan Belgrado naar Benfica. In Portugal speelde hij 26 competitiewedstrijden (5 doelpunten) en werd hij kampioen; nu maakt hij dus alweer een volgende stap in zijn loopbaan. Zondag kondigde hij op Facebook al zijn vertrek aan en stapte hij in het vliegtuig naar Engeland, waar hij maandag medisch werd gekeurd. Bij die tests kwamen geen problemen aan het licht.

Na Rickie Lambert, Emre Can en Adam Lallana is Markovic de vierde zomeraankoop van Liverpool, dat in het afgelopen seizoen net achter Manchester City eindigde in de Premier League en volgend seizoen dus weer mee mag doen aan de Champions League. Het is niet bekend voor hoeveel jaar de Serviër heeft getekend; daar melden Benfica en Liverpool nog niets over.

Is Lazar Markovic een aanwinst voor Liverpool?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Leuke speler! Groot talent, nu zien hoe hij het in de premier league gaat doen is toch wel een aanpassing

15 juli 2014 om 17:26

Na 1 jaar Portugal voor 25 miljoen verkocht. Hier moeten ze in NL gewoon een voorbeeld aan nemen. En leuk dat ze daar meer verdienen de ED is een sterkere competitie dus dat heft elkaar op.

15 juli 2014 om 17:31

Benfica porto en sporting lissabon zijn op dit moment toch echt wat groter dan de top hier. De competitie bij ons is mis sterker maar daar is de top 3 sterker

15 juli 2014 om 17:31

De eredivisie een sterkere competitie? Sorry hoor maar geen enkele nederlandse club kan op tegen porto, benfica, sporting of zelfs braga (twijfelgeval)

15 juli 2014 om 17:34

Izzinho, daar zijn de salarissen in Nederland te laag voor.
Groot talent dit overigens.

15 juli 2014 om 17:43

Een voorbeeld aan nemen? We moeten doen zoals het is en proberen talenten langer vast te leggen zodat onze competitie aantrekkelijker wordt. Het geld komt vanzelf wel..

15 juli 2014 om 17:44

Starhunter hou toch op, Ajax kan heel goed tegen die teams op. Alleen mensen die alleen op namen geilen beweren anders. Benfica heeft hoe lang al niets gewonnen? en dat is dan de beste club van dat zooitje.

15 juli 2014 om 17:44

Ajax kan ze gewoon aan hoor en misschien Feyenoord ook als ze niet iedereen verkopen. En vergeet niet dat AZ het Benfica heel lastig maakten in de Europa League.

15 juli 2014 om 17:52

Voetballeur, hou maar op. Portugese competitie is veeeel verder.

15 juli 2014 om 17:53

@ Surreal
Ze zijn afgelopen jaar kampioen geworden en hebben de Portugese beker gewonnen he.

15 juli 2014 om 18:18

Zijn misschien completer als selectie, maar vergeet niet dat Nederlandse clubs het financieel met veel minder moeten doen als de Portugese clubs... Daarnaast doen de Nederlandse clubs het de laatste tijd beter tegen Portugese clubs als andersom... Naar mijn mening is de Eredivisie gewoon sterker hoor.

15 juli 2014 om 18:20

Surreal

Benfica doet dingen in Europa waar Ajax van droomt. Hoelang geleden is het dat Ajax heeft overwinterd? Nou? Fc Porto en Benfica zijn een niveautje hoger dan Ajax. Wees objectief om dat toe te geven.

15 juli 2014 om 18:22

Surreal hou toch zelf op, SLB komt al twee jaar op rij in de EL finale, terwijl Ajax telkens maar weer strandt. Ze wisten zowel Juventus als Tottenham uit te schakelen, iets wat ik Ajax niet gauw zie doen, of eigenlijk gewoon niet.

15 juli 2014 om 18:57

@ izzinho, de helft van dit bedrag gaat niet naar de club maar naar een investeringsmaatschappij. Dan houdt benfica 12.5 miljoen over. Die prijzen komen nederlandse topclubs ook wel aan in het geval van een uitzonderlijk talent.

15 juli 2014 om 19:00

ik begrijp nooit waarom mensen steeds portugal en nederland vergelijken. Natuurlijk kunnen de portugese clubs hun spelers voor meer geld verkopen omdat die spelers namelijk gewoon een paar klasse beter zijn. Je kan hier wel 25 miljoen voor clasie vragen maar dan heb je hem over 5 jaar nog niet verkocht.

15 juli 2014 om 19:06

Op de financiën van Portugese clubs hoef je niet jaloers te zijn. Op de sportieve prestaties echter wel. De Portugese competitie is steeds sterker geworden doordat ze een plek kenden. Ze gingen volledig voor de EL en zagen hun clubcoefficienten stijgen. Zo krijgen ze gunstige lotingen in de CL en overwinteren ze makkelijker. In Nederland vind iedere club dat ze de CL in moeten en laten de EL links liggen. Zolang ze dat dan zal de Eredivisie alleen maar minder worden.

15 juli 2014 om 19:42

Benzema020. Dat is ook de reden dat portugal en alle spelers uit de Portugese competitie zo ver zijn gekomen op het Wk en Nederland met al hun matige eredivisie talenten maar in de halve finale kwamen. Probleem van Nederland: buitenlandse spelers worden te veel opgehemeld t.o.v. ons eigen talent. We moeten inderdaad gewoon hoger in de boom gaan zitten qua transfersom

15 juli 2014 om 19:42

Benzema020. Dat is ook de reden dat portugal en alle spelers uit de Portugese competitie zo ver zijn gekomen op het Wk en Nederland met al hun matige eredivisie talenten maar in de halve finale kwamen. Probleem van Nederland: buitenlandse spelers worden te veel opgehemeld t.o.v. ons eigen talent. We moeten inderdaad gewoon hoger in de boom gaan zitten qua transfersom

15 juli 2014 om 21:02

Domme redenering . Die spelers zijn toch afhankelijk van hun mede spelers in een WK . ik bedoel alleen te zeggen dat de Portugeze clubs de laatste jaren topspelers als Falcao James Moutinho Hulk javi Garcia Ramires David Luiz etc hebben verkocht . het is toch logisch dat ze een grotere transferom ervoor krijgen ook omdat deze spelers zich vaak al bewezen hebben in bijvoorbeeld een Europa league finale.

15 juli 2014 om 23:29

Waarom kan Ajax wel Man C uitschakelen maar niet Tottenham? beetje vreemd dat je dat denkt. Leuk in de Finale maar ze winnen niets @lanvin Ajax en Feyenoord hebben recenter Europees succes gehad dan Benfica. Die hebben wat 60 jaar jaar al niets meer gewonnen?

15 juli 2014 om 17:34

ze hebben tog al sterling coutinho en can voor de vleugels

15 juli 2014 om 17:41

Ik ga er niet vanuit dat can op de vleugel gaat spelen bij Liverpool , coutinho op 10 en Sterling op flank , dus een extra speler mocht wel

15 juli 2014 om 17:44

can speelt ofwel centraal op het middenveld of eventueel als linksback

15 juli 2014 om 18:47

Logisch, als je tegen de 90 miljoen verdient met de transfer van de speler waar je hele team omheen is gebouwd, is het logisch dat je deze miljoenen spendeert om zoveel mogelijke versterkingen binnen te halen.

15 juli 2014 om 18:47

Je moet toch wat met die 120 miljoen aan televisiegelden en bijna 100 miljoen voor Suarez. Koopclub zegt mij persoonlijk niet zoveel, meer hoe het geld achter deze koopclubs vergaard wordt. Chelsea met Abramovic en Man C. met zijn sjeiks, net als PSG en Monaco. Daar storen de meesten zich denk ik aan, omdat dit meer de speeltjes van rijke mensen zijn (geef ze is ongelijk zou ik zeggen). Als je je beste speler verkoopt voor bijna 100 miljoen, tja dan ga je er wat voor terug halen.

15 juli 2014 om 18:47

Gelukkig zijn dat ook de enige clubs in de PL die spelers kopen. De rest doet dat niet. Die leiden allen alleen maar spelers van jongs af aan op...

15 juli 2014 om 18:48

Arsenal?

15 juli 2014 om 19:00

Ze hebben vorig jaar altijd de kritiek gekregen dat ze zo goed draaiden omdat ze weinig wedstrijden speelden en zich een week konden voorbereiden op een wedstrijd en een te smalle selectie hadden. Nu spelen ze CL en zullen hopelijk langer meedoen in minstens 1 van de 2 bekers. Dan zul je toch je selectie moeten verbreden. Ik denk dat geen enkele club 5/6 jeugdspelers in 1 seizoen kan laten instromen en er succesvol mee kan zijn.

Hmm lambert, Can, Lallana en Markovic... Goede spelers hoor, maar niet van het kaliber om kampioen te worden. Ik snap dat ze nu met de CL ook in de breedte de selectie moeten versterken, maar ik wacht nog op een transfer die me écht imponeert en het verlies van suarez enigszins kan opvangen.

15 juli 2014 om 17:27

@winterburn, ik moet toegeven dat ik niet goed het beleid van Liverpool ken en moet ook bekennen dat ik Can en markovic nog niet veel aan het werk heb gezien. Ik hoop dus ook dat het goed gaat uitpakken. Ik denk overigens dat ze nog wel een goede CV kunnen gebruiken.

15 juli 2014 om 17:30

Had jij verwacht dat Suarez Torres' kon doen vergeten
Ze hoeven geen spits van 50 te halen maar gewoon iemand die zich een beetje heeft bewezen
Een depay zou geweldig Zijn misschien na paar jaar heeft niemand het meer over suare

15 juli 2014 om 19:48

Dat had ik wel verwacht ja. Depay is overigens geen spits en heeft ook niet echt de kwaliteiten om als spits omgevormd te worden. Kan wel hele goede buitenspeler worden.

15 juli 2014 om 17:55

Ik denk dat je je daarin wel kan vergissen. Can en Markovic zullen binnen 1/2 jaar gewoon wereldtop zijn, daar ben ik van overtuigd. Coutinho is ook nog erg jong en Sturridge is ook gewoon een erg goede spits die veel scoort. Liep ook 1 op 1 dit seizoen.

Mits Liverpool de verdediging versterkt, zie ik ze als serieuze titelkandidaat.

15 juli 2014 om 18:24

Lambert is een ervaren spits die het prima doet in de Premier League. Geen grote naam, maar efficiënt en een harde werker. Niet voor niets Engels International. Daarnaast een zeer attente en frisse gozer, perfect voor in je kleedkamer. Can is een groot talent, op zijn leeftijd geen wonder dat het nog geen wereldtopper is. Maar kan in snelle stappen toegroeien naar het niveau van iemand als Gundogan, maakt vergelijkbare progressie alleen Can is nog wat jonger. Lallana was 1 van de smaakmakers afgelopen seizoen in de Premier League, creatieve flankspeler met een prima rendement qua actie ratio en succespercentage. Daarnaast een Engelsman, dus dat is altijd goed voor de identiteit van je club. Markovic is net als Sterling, een enorm talent op de vleugels. Maakt flinke stappen in zijn ontwikkeling en zal zeker aanhaken bij Liverpool. Vind hem echt een geweldige aankoop, zeker een potentiële topper. Ik denk dat dit absoluut aankopen zijn die Liverpool dichterbij een titel brengen, echter is het gemis van Suarez natuurlijk enorm. Maar het aankoop beleid vind ik in 1 woord fantastisch, je ziet dat er echt een tactisch plan achter zit en dat er zeer bewust wordt ingekocht om de selectie zowel kwalitatief, mentaal als attractief te versterken.

Te gek voor woorden zoveel voor een jongen die 1 jaar heeft gepresteerd.
Het is een talent maar 25 miljoen.... nee dat is veel te veel.

15 juli 2014 om 17:29

Met dat geld halen wij kroos.

15 juli 2014 om 17:44

Ja en Bale voor 100 miljoen

15 juli 2014 om 17:48

beetje vreemd om markovic met bale te vergelijken

Een jonge speler die niet zoveel heeft betekend en een 1jarig contract heeft voor 25mil? Kroos is dan een diefstal..

15 juli 2014 om 17:26

tsja, die portugese clubs verkopen de huid heeeel duur. Daar kunnen de Nederlandse clubs nog wel wat van leren. 25 miljoen voor deze speler, is eigenlijk 8-10 mil te veel, als je dat eenjarig contract in acht neemt.

15 juli 2014 om 17:44

Hij was net een jaar binnen, hij tekende een contract bij Benfica voor 5 jaar, niet voor 2..

15 juli 2014 om 17:48

las het las: Staat nog maar een jaar onder contract. mijn fout, sorry.

15 juli 2014 om 17:33

Kroos had nog maar een contract voor een jaar. Bayern München had dus kunnen kiezen of nu 25 miljoen of volgend jaar niks. Natuurlijk is Kroos voor 25 miljoen een geweldige aankoop, maar de vergelijking gaat zo wel mank.

Talenten als Oscar, Lucas Moura, Hazard, Marquinhos, Shaw en ga zo maar door worden ook voor enorm grote bedragen gehaald. De ene transfer is nou niet direct met de ander te vergelijken.

15 juli 2014 om 17:52

Volgens mij heeft Markovic ook een contract voor een jaar?

15 juli 2014 om 18:01

Hij is vorig jaar gehaald door Benfica, zou me hoogstens verbazen dat hij een contract voor 2 jaar heeft getekend.

15 juli 2014 om 18:02

'' staat nog maar 1 jaar onder contract ''
Als in
'' hij heeft vorig jaar getekend voor 5 jaar en heeft daarvan nu 1 gediend''

Iedereen gaat me voor gek verklaren, maar elke keer als ik hem zie spelen doet hij me een beetje denken aan Johan Cruijff, niet zo goed als de Nederlander, maar wel zo'n soort stijltje. Markovic heeft een versnelling in een versnelling, hij was fenomenaal tegen Brazilië laatst. Ik denk dat hij het goed gaat doen in Liverpool.

Hmm, goede speler, maar niet iets wat Liverpool perse nodig heeft. Of gaat deze speler in de rol van Suarez als valse spits spelen? Ik hoop namelijk heel erg dat Liverpool niet de zelfde fout als Spurs vorig jaar begaat. Dat de manager allemaal nuttige spelers aanstipt, en de technisch manager vervolgens zijn eigen pad kiest. Bij Spurs hebben we allemaal gezien hoe dat uitpakt. Een heel team dat niet op elkaar is ingespeeld, enz enz enz.

Leuk talent, maar slechte aankoop weer. Sterling is veel beter en Coutinho is ook beter. Ga nou is voor wereldtop ala Arda/Reus, dit soort aankopen is alleen maar frustrerend.

15 juli 2014 om 17:29

Reus gaat niet weg bij dortmund en die cluasule gaat pas volgende jaar pas in. Arda kan misschien, maar heeft liverpool niet nu te veel van zulke spelers? sterling/coutinho/lallana/sturridge/markovic, je kan beter andere soort speler hebben toch?

15 juli 2014 om 17:33

Het gaat ook om de ambitie, leuke talenten zijn leuk, maar er moeten gearriveerde toppers komen wil je uberhaupt de top-4 halen. Markovic en Can gaan dat niet doen xd.

15 juli 2014 om 17:45

gearriveerde spelers is er haast niet beschikbaar meer

15 juli 2014 om 17:30

Ze zijn alleen frustrerend voor u denk ik.

15 juli 2014 om 17:31

Voor iedereen die echt verstand van voetbal heeft denk ik, blijf jij vooral geloven dat dit een topaankoop is. Spreek ik je tijdens het seizoen.

15 juli 2014 om 17:36

Man, doe niet zo pessimistisch zeg. Overdrijven is ook echt een vak. Markovic is gewoon een groot talent en kan uitgroeien tot een geweldige flankspeler. Natuurlijk zou het nog mooier zijn als er een gevestigde wereldnaam komt of een befaamd talent, maar als dat er niet in zit, moet je je ergens anders op richten.

Met Markovic, Lallana, Lambert en Can heeft Liverpool prima aankopen gedaan en als Lovren en Moreno nog komen staat de verdediging ook gelijk een stuk beter dan vorig seizoen. Bovendien zijn Coutinho, Sterling, Flanagan, Sturridge en Mignolet weer een jaar verder in hun ontwikkeling en zullen waarschijnlijk alleen maar beter gaan presteren. Natuurlijk zal top 4 lastig zijn, maar dat zou het sowieso wel worden. Zelfs al zou Suarez blijven en niet geschorst zijn.

15 juli 2014 om 17:41

Gast, het is ook gewoon een groot talent, maar hij gaat Liverpool niet verder helpen. En we hebben nu spelers nodig die ons verder helpen, vooral nu Suarez weg is.

15 juli 2014 om 17:42

Wauw, zo denigrerend ten opzichte van de rest van de mensheid die je mening niet deelt, schokkend.

Ik zeg nergens dat dit een topaankoop is, er is 10 miljoen teveel betaalt volgens mij. Maar je kan niet ontkennen dat dit een topper in wording is. Reus is niet haalbaar, die wilt niet weg uit Duitsland, en terecht.

Voor de rest zie lfc11, iemand die wel een hart voor de club heeft.

15 juli 2014 om 17:47

Haha, juist omdat ik een hart voor de club heb, baal ik van dit soort aankopen. Ik denk niet dat Markovic Liverpool beter maakt. En voor 25 miljoen verwacht dat je wel. Groot talent en leuke speler, maar Coutinho, Lallana en Sterling zijn allen beter. Om hem te vergelijken met Sterling (ook een winger); Sterling is jonger, talentvoller, en haalt al betere statistieken in een veel betere competitie.

15 juli 2014 om 17:56

Natuurlijk gaat hij Liverpool wel verder helpen, maar hij gaat inderdaad niet gelijk dat titel naar de Merseyside brengen. Iedereen heeft het er maar over dat het onmogelijk is om Suarez en zijn vele doelpunten te vervangen, terwijl een heel ander probleem, namelijk de verdediging, het vertrek van Suarez al kan opvangen door die linie te versterken.

Doordat Liverpool vorig seizoen twee geweldige spitsen had in de vorm van Sturridge en Suarez werd Rodgers een soort van gedwongen om met twee spitsen te spelen. Zelfs een 4-3-3 op papier liep vaak uit op Suarez en Sturridge als twee spitsen en Sterling op één van de twee flanken. Vervolgens speelt het middenveld compact en komen de backs op, bij balverlies liggen de flanken helemaal open doordat er geen echte wingers zijn en de backs mee opkomen en ligt er een zee van ruimte voor de tegenstander om via de flanken op te stomen en is het enorm makkelijk om gevaar te stichten, mits men er snel uitkomt. Grote ruimtes tussen de linies, verdediging die keuzes moet maken, instappen of achteruit lopen en beide kunnen slecht uitpakken. Vervolgens incasseert Liverpool de ene na de andere treffer. Bijna al het gevaar van de tegenstander begon bij de zijkanten, de bal werd simpel voorgegooid(norwich) of teruggelegd op de randje 16(swansea).

Nu Sturridge als nummer 1 spits over is(hopelijk blijft Bony lekker in Wales), zal Rodgers in de basis altijd kiezen voor een 4-3-3 met echte flankspelers, Sterling, Markovic, Lallana en Coutinho, al zijn die laatste twee en zeker Coutinho beter als 10. In deze formatie met bijvoorbeeld Sterling en Lallana die het veld breed houden, ligt er veel minder ruimte op de flanken voor de tegenstander bij balverlies, aangezien die nu bezet zijn. Bovendien is er minder nood voor de backs om mee op te stomen en als dat al gebeurt, zal er vaak ook een aanvaller van de tegenstander mee moeten inzakken. Coutinho kan met zijn geweldige inzicht en passing de voorste drie bedienen, Henderson draagt zoals afgelopen seizoen aanvallend en verdedigend zijn steentje bij en Gerrard is de grote leider met Can als back-up die Gerrard de nodige rust kan geven door een goede vervanger te zijn.

Haal Lovren en Moreno en de linksback is goed bezet, centraal staat men beter(wat ook ten goede komt van Mignolet) en Flanagan kan zich rustig doorontwikkelen op rechtsback, verdedigen kan hij namelijk zeker.

Betere verdediging, minder doelpunten tegen, dus ook minder nood om er zelf nog meer dan 100 te maken. 6-3, 3-2, 4-3 vorig seizoen, dit seizoen 3-1, 2-0 en 2-0. Aanvallend minder, verdedigend beter.

Natuurlijk zal het zwaar zat worden met United, Arsenal, Chelsea, City en de Spurs(vlak ze niet uit), maar Liverpool kan zeker weer meedoen in de top 4. Ik zeg nergens dat ze het halen, maar zo overdreven pessimistisch is nergens voor nodig. Een geweldige speler als Reus(gaat nooit gebeuren) zou fantastisch zijn en zelfs een Griezmann zou al meer dan prima zijn. Mocht dat niet gebeuren, dan is er nog genoeg reden om vertrouwen te hebben. Zeker zolang er nog geen wedstrijd gespeeld is.

15 juli 2014 om 18:16

Stel dat Griezmann en Moreno komen, dan ben ik echt tevreden. Mignolet, Moreno, Sakho, Skrtel, Flanagan, Henderson, Gerrard, Lallana, Sterling, Sturridge, Griezmann.

15 juli 2014 om 18:19

Amen.Beter kon jij het niet uitleggen.Ik hoop op griezman lovren en davies ,dan is het voor mij genoeg .In moreno heb ik twijfels .lfc hoeft geen enkele grote namen,want dat is geen zekerheid voor het behalen van het kampioenschap.men gaat mr misschien uitlachen ,maar als die namen die ik op heb genoemd werkelijk komen zie ik ons vlammen komend seizoen.

15 juli 2014 om 18:50

@kopiteredmisschien moet je ipv huilen Liverpool gaan steunen..ik heb alle vertrouwen in Rodgers, en Liverpool is bezig met een proces, wat ze zelf al aangeven. Ik zit nu 9 jaar om de 2 weken in het stadion en we mogen Rodgers dankbaar zijn voor wat er nu wekelijks op de mat gelegd word qua spel. Als je direct resultaat wil moet je lekker City fan worden..

15 juli 2014 om 19:02

Grappig dat ik behalve jou niet serieus neem, ik je ook nog nooit heb zien reageren. Sinds afgelopen seizoen een accountje? Grapjas. En btw, lees goed wat ik zeg, ik ben niet volledig voor deze aankoop omdat ik hoop op betere spelers. Heeft niks met clubliefde te maken.

15 juli 2014 om 19:04

Davies is middelmaat/subtop, Lovren is niet beter dan wat er nu rondloopt en kost 25m, zou dus net zoals Markovic een domme aankoop zijn.

15 juli 2014 om 19:11

@kopitered gelukkig denken de beleidsbepalers bij liverpool verder vooruit dan jou. Dat LFC vorig jaar 2e werd was boven verwachtingen aangezien het doel europees voetbal was. Voor komend seizoen zal een top 4 plaats moeilijk maar niet onmogelijk worden maar Liverpool laat met deze aankopen zien dat ze verder in de toekomst kijken en als deze jonge zeer talentvolle spelers een paar jaar samen hebben gespeeld en zijn gegroeid in hun ontwikkeling kan Liverpool zo maar een goed op elkaar ingespeeld team hebben met misschien wel 2 wereldspelers. Dan kunnen we misschien definitief aansluiting vinden bij de top en meestrijden voor de titel of op zijn minst een plaats bij de top 3.

15 juli 2014 om 19:11

Waarom moet je mij zien reageren dan, ik reageer niet veel,maar als ik jou zie huilen krijg ik daar een hangzak van.nu zeiken maar als we een keer kampioen worden vooraan staan en juichen zeker

15 juli 2014 om 19:16

Gaan we weer, laat ook maar. Ik mijn standpunt, jij de jouwe. Als Markovic er straks 10-15 maakt dan neem ik mijn woorden terug. We zullen zien wie er gelijk krijgt.

15 juli 2014 om 19:17

Gozer, ik ben gewoon niet 100 procent tevreden met deze aankoop, 25 miljoen!!! Voor een leuk talent, je weet dat Coutinho en Sturridge bij elkaar!!! Nog goedkoper waren dan Markovic he.

15 juli 2014 om 19:22

Klopt,maar de markt is enorm veranderd,vooral door teams met teveel geld zoals Psg,city,chelsea

Bedoel 8 miljoen voor Pelle? Dat is intens triest maar het is wel de realiteit

15 juli 2014 om 19:26

Markovic maakt ons wel degelijk beter, al brengt hij niet een directe impact. Dan is het nog altijd een verbetering op Victor Moses.

15 juli 2014 om 19:31

Een impact van 25 miljoen, Frank.

15 juli 2014 om 19:32

Wat ik ermee wilde zeggen is dat hij tenminste iets versterkt. Ik ben wel tevreden over hem hoor, klasbak in wording.

15 juli 2014 om 19:24

Je bent enorm te spreken over Lallana maar je vindt dit een slechte aankoop?

15 juli 2014 om 19:30

Jep. Net zoals dat ik Sterling een groter talent vond en jij Coutinho. En we weten nu beide wie het is. Misschien moet je niet alles in twijfel trekken wat ik zeg maar ook bedenken waarom ik iets zeg. Lallana zat bij de beste 6 spelers van de Premier League. Markovic startte niet eens elke week voor Benfica.

15 juli 2014 om 19:32

Coutinho is nog altijd een groter talent dan Sterling. Sterling presteert alleen wat beter.

15 juli 2014 om 19:36

Alleen kan Sterling ook presteren tegen toptegenstanders en Coutinho niet. Is Sterling belangrijker voor Liverpool dan Coutinho ooit geweest en is die nog 2 jaar jonger ook. Niet voor niets willen alle lfc fans dat Sterling nummer 7 krijgt. Als Coutinho zo goed is als jij zegt zou hij mee zijn gegaan naar Brazilie ipv bernard. Niet?

15 juli 2014 om 19:48

Ja, want het middenveld van Brazilië was zo denderend? Het selectiebeleid van Scolari was sowieso lachwekkend, dus dat Bernard de voorkeur kreeg, zegt geen moer over welke van de twee beter zou zijn of überhaupt iets over de kwaliteiten van Coutinho.

15 juli 2014 om 19:55

Geen enkele trainer laat zijn beste speler thuis, niemand. Je moet Coutinho niet zo romantiseren. Gaf bijna nooit thuis als 't erop aankwam. Het beste voorbeeld om mijn mening aan te geven is Crystal Palace uit, waar Sterling eruit ging voor Coutinho en Liverpool als een kaartenhuis in elkaar stortte. Southampton uit; Sterling kwam erin voor Coutinho en Lfc begon opeens geweldig te voetballen. Toeval? Nee. Is Coutinho overschat? Ja.

15 juli 2014 om 20:05

Coutinho is voor dat bedrag absolute top, maar het is niet voor niets dat Inter hem zo goedkoop liet gaan. Sterling is een fenomeen op die leeftijd. Maakte vorig seizoen al enkele keren het verschil waar Coutinho daar meer moeite mee had. Denk overigens dat laatstgenoemde wel beter zou draaien met een breker als cvm en niet Gerrard of Lucas Leiva. Mascherano zou geweldig zijn voor jullie op de cvm positie.

15 juli 2014 om 20:05

Manchester City uit, Manchester City thuis, Arsenal thuis vergeten?

Het niet selecteren van Coutinho heeft niets, maar dan ook niets met zijn kwaliteiten te maken. Evenals een paar wedstrijdjes eruit pikken. Sterling was ook niks tegen Hull uit, Aston Villa thuis, WBA uit, maakt hem dat gelijk overschat? Nee, dus Coutinho op die paar wedstrijden afrekenen, slaat helemaal nergens op.

Dat Sterling eruit ging en Coutinho erin had niks maar dan ook niks te maken met het in elkaar storten van Liverpool. Je doet nu net alsof Sterling de dragende speler is en dat is sowieso al pure komedie.

Sterling is een geweldig talent, maar dat is Coutinho ook. Beide kunnen wereldtop worden in mijn ogen en als ze beide zich ontwikkelen zou ik niet weten welke van de twee het meeste gaat bereiken.

Coutinho overschat noemen en dat is dan voor Liverpool...

@lucaspiazon17: Vandaar dat er zoveel Nerazurri teleurgesteld waren dat Inter hem voor zo weinig liet gaan en hij geen kans kreeg. Volgens mij zijn mensen vergeten hoe goed Coutinho het wel niet deed in de tweede seizoenshelft van Liverpool in het seizoen 12/13 samen met Sturridge. Tegen Newcastle uit was hij fenomenaal.

15 juli 2014 om 20:13

Ik blijf erbij dat Sterling minimaal een klasse beter is en ook nog 2 jaar jonger. Coutinho is een groot talent. Sterling is iets speciaals.

15 juli 2014 om 20:17

En op je 19e sinds februari tot mei de beste Liverpool speler zijn.. Ja, dan ben je een fenomeen.

15 juli 2014 om 20:22

Ja, zo is het wel heel makkelijk hé. Eerst allemaal zaken roepen en als er dan een tegenargument komt, blijven roepen dat je hem toch een klasse beter vindt.

Coutinho was in het seizoen 12/13 fenomenaal in het halfjaar dat hij voor Liverpool speelde en ook dit seizoen liet hij weer zien een geniale voetballer te zijn met een inzicht en steekpass die ik eerlijk gezegd bij weinig anderen talenten van dit moment zie. Sterling is ook een geweldig talent, razendsnel, sterk aan de bal, geweldige dribbel en een plaag voor elke back.

Zie in beide geweldige talenten. Die twee jaar verschil zie ik niet als nadeel van Coutinho of Sterling. Hooguit dat Sterling iets eerder al een hoog niveau haalt. Niet meer en niet minder. Coutinho beschikt in mijn ogen over minstens zoveel potentie. Hoop dat beide nog zeker 5 jaar bij Liverpool blijven.

Beste speler van Liverpool zijn van februari tot mei? Jij hebt wel een heel selectief geheugen dan, aangezien Suarez sinds zijn terugkeer de beste speler is geweest voor Liverpool.

Sterling blonk uit tegen Arsenal en Norwich. Verder was hij leuk en aardig maar zeker niet de beste. Sturridge was trouwens in februari geweldig voor Liverpool en niet voor niets toen verkozen tot beste speler.

Sterling heeft een prima seizoen gehad, maar overdrijf niet zo, terwijl je Coutinho op elke mindere wedstrijd af loopt te maken.

15 juli 2014 om 20:38

Makkelijk? Ik heb al uitgelegd waarom Sterling gewoon beter is. Het zijn allebei mooie voetballers, maar Sterling kan het ook tegen topclubs en Coutinho niet, ja als lfc 4-0 voorstaat tegen Arsenal doet die soms leuke dingen. Maar Sterling is er als je hem nodig heb, kan een back gek maken maar heeft ook weer de techniek om andere in stelling te brengen. En Suarez was vanaf de periode feb-mei helemaal niet zo goed hoor? Vond Sterling beter. Coutinho was de 2e seizoenshelft dramatisch. En Sterling heeft een hoger niveau gehaald omdat die gewoon beter is, Coutinho is een beetje een speeltuinvoetballer. Zet ook veel te weinig een speler 1 op 1, wat Sterling dus wel vaak doet en goed kan. Maar dan probeert Coutinho als een postbode door 3 man heen te passen. Ik vind Sterling echt overduidijk de betere, en heb meer argumenten dan jij hebt, dus niks makkelijk.

15 juli 2014 om 20:59

"het zijn allebei mooie voetballers, maar Sterling kan het ook tegen topclubs en Coutinho niet, ja als lfc 4-0 voorstaat tegen Arsenal doet die soms leuke dingen. Maar Sterling is er als je hem nodig heb, kan een back gek maken maar heeft ook weer de techniek om andere in stelling te brengen"

Nogmaals, City uit, City thuis en Arsenal thuis wat laten zien als LFC 4-0 voor staat? Coutinho was veel beter dan Sterling tegen Arsenal die een intikkertje maakte en een weg roei bal van Toure toevallig kon achterhalen door Per er uit te sprinten en zelfs pas uit de rebound scoorde. Coutinho brengt juist mensen in stelling, terwijl Sterling veel vaker in stelling wordt gebracht.

"coutinho is een beetje een speeltuinvoetballer. Zet ook veel te weinig een speler 1 op 1, wat Sterling dus wel vaak doet en goed kan. Maar dan probeert Coutinho als een postbode door 3 man heen te passen"

Haha, kom nou. Heb jij het wel over Phillipe Coutinho of over Stewart Downing, want dit slaat nergens op. Je hebt argumenten maar ze snijden niet echt hout. Coutinho heeft niet voor niets meer assists dan Sterling, zelfs in 12/13 toen hij maar een halfjaar speelde, had hij dik meer assists.

Coutinho heeft afgelopen seizoen 65 keer een key pass gegeven tegenover 52 van Sterling en dan durf jij nog te beweren dat Sterling vaker een speler in stelling brengt dan Coutinho.

Coutinho was helemaal niet dramatisch de tweede seizoenshelft. Tegen Arsenal, City, Tottenham. Everton, Cardiff, Hull en Sunderland speelde hij sowieso al goede tot uitstekende wedstrijden en in de rest is hij nooit echt door de ondergrens gezakt. Hooguit tegen Wba, WHU en Aston Villa dat hij te weinig bracht, maar gelukkig stelde in die wedstrijden driekwart van de selectie teleur.

Sterling van februari tot en met mei: 6 doelpunten en 3 assists in 16 wedstrijden.
Sturridge: 9 doelpunten en 4 assists in 15 wedstrijden.
Suarez: 8 doelpunten en 6 assists in 16 wedstrijden.
Coutinho: 3 doelpunten 4 assists.

Sturridge beste in februari
Suarez beste in maart
En april en mei stak er niemand echt bovenuit, maar als jij het zo graag wilt geloven Sterling.

Je moet gewoon je liefde voor Sterling eens opzij zetten en objectief Coutinho beoordelen, want dit slaat nergens op. Niet eens de moeite waard om een discussie te voeren met de onzin die je hier tentoonspreidt over Coutinho.

Sterling was heel het seizoen 12/13 poep en dit seizoen liet hij de gehele eerste seizoenshelft amper wat zien. Coutinho was 12/13 samen met Sturridge degene die Liverpool fans weer enige hoop gaf, maar jouw selectieve geheugen onthoudt alleen de slechte wedstrijden van Coutinho!

15 juli 2014 om 21:19

Heerlijk hoe je 12/13 erbij pakt, toen Sterling 17 was en Coutinho 20, en Sterling amper heeft gespeeld. Anyways, we komen er niet uit. Ik vind Sterling beter en jij Coutinho, hoe dat komt snap ik nog steeds niet. Gelukkig hebben de meeste lfc fans het wel door. sterling is niet alleen 2 jaar jonger, maar ook al veel verder.

15 juli 2014 om 21:23

3 jaar jonger zelfs. En de 1e seizoenshelft stond Sterling geen basis, dus weer een poep argument van je. Sinds Sterling basis staat laat die al zien met afstand het grootste talent te zijn, maar zoals ik al zei, gelukkig zien de meeste lfc fans het wel.

15 juli 2014 om 21:35

"gelukkig hebben de meeste lfc fans het wel door"

Nee, dat is inderdaad een goede maatstaf. Zal vast niet komen dat men Sterling een groter talent vindt omdat hij Engels is en al jong bij Liverpool speelde en zeer jong debuteerde. Dat zal vast in zijn nadeel werken...

Ik weerleg je waardeloze argumenten en weer val je terug op: "ja dat vind jij, maar ik vind dit dus daar moeten we het maar mee doen."

Het gaat er mij niet eens om wie het grotere talent is, het gaat er vooral om dat jij Coutinho hier neerzet als een matig talent, terwijl het een geweldige voetballer is waar Liverpool een hoop plezier aan gaat beleven.

Kijk anders even op youtube het filmpje: Phillipe Coutinho: The Red Playmaker.

Dan zie je wat voor geweldig talent deze jongen is. Evenals dat Sterling een geweldig talent is.

Drie jaar? Toen ik voor het laatst keek was Coutinho van 92 en Sterling van 94. Sterling is later geboren, maar in de basis scheelt het 2 jaar.

Hij stond toch voor de jaarwisseling 8 keer in de basis en is 7 keer ingevallen. Toch in 15 wedstrijden meegedaan van de 19, dat is nou niet alsof hij amper gespeeld heeft.

Het enige argument dat je hebt, is dat hij jonger is. Echt een goed argument hoor, als je een keer tijd over hebt, moet je even een lijstje maken van spelers die op 19 jarige leeftijd als een grotere talent werden gezien dan spelers uit hetzelfde jaar op 21/22 jarige leeftijd. Zal wel een aardige lijst van te maken zijn. Quaresme was ook een geweldig talent en die heeft daar ook niet echt aan voldaan en zo zijn er nog tig te vinden.

15 juli 2014 om 22:07

Niet alleen omdat die jonger, ook omdat die beslissender en completer is. Sterling kan op Lw, Rw en op 10. Coutinho is op alleen 10 echt goed. Sterling is altijd belangrijk, Coutinho soms, vind ik ook belangrijk. En in die 2,5 jaar kan Sterling gigantische stappen maken, hij is nu al beter, moet je nagaan hoe groot 't verschil zou zijn als die evenoud was. Sterling zat trouwens ook bij de 6 beste jonge spelers, geen Coutinho te bekennen, ook weer een geldig argument.

15 juli 2014 om 22:27

Beslissender in welke wedstrijden dan? Alleen tegen Norwich was hij beslissend. Veelzijdiger is niet hetzelfde als completer. Sterling is allesbehalve altijd belangrijk, evenals Coutinho dat niet niet is. Daarvoor zijn het ook talenten, die zijn soms al van groot belang, maar staan er nog niet elke wedstrijd. Zowel Coutinho als Sterling heeft dit seizoen goede wedstrijden gehad, maar ook mindere wedstrijden en volgens mij zijn ze wat dat betreft redelijk in balans.

Hij kan gigantische stappen maken, maar dat kan Coutinho ook. Vroeger werd een speler van 22 nog als een talent gezien, maar nu moet die blijkbaar al in elke wedstrijd beslissend zijn. Ze zijn beide nog jong zat en kunnen beide nog gigantische stappen maken.

Ah, natuurlijk een verkiezing van de Premier League is een valide argument dat hij een groter talent is? Hooguit dat de mensen die mochten stemmen hem als een groter talent zien en het is überhaupt niet duidelijk waar Coutinho is geëindigd. Bij een top 100 ranking ergens anders is Coutinho op 33 geëindigd en Sterling op 25. Zover zal het dus niet uit elkaar liggen.

Verder hoor je mij nergens zeggen dat Sterling geen geweldig talent is. Ik ben alleen van mening dat je het verschil in talent tussen Sterling en Coutinho overdrijft.

15 juli 2014 om 23:00

City thuis, Tottenham thuis, Arsenal thuis, Tottenham uit bijvoorbeeld. En het is wel een goed argumenten om te gebruiken omdat er gestemd wordt door mensen die verstand van voetbal hebben. Sterling is gewoon een groter talent, in elk opzicht, kan alles wat Coutinho de postbode kan, maar dan meer. Rodgers noemde Sterling de beste jonge speler van europa, nu is Coutinho ook jong, en vind ook brendan Sterling de betere.

16 juli 2014 om 07:37

Hooguit zijn doelpunt tegen City was van belang. Zijn aandeel in de 4-0, 5-1 en 0-5 kan je nou niet echt als 'beslissend' zien.

"en het is wel een goed argumenten om te gebruiken omdat er gestemd wordt door mensen die verstand van voetbal hebben"

Ah, dus dat je mag stemmen bij zo'n verkiezing staat gelijk aan het hebben van 'voetbalverstand'?

"kan alles wat Coutinho de postbode kan, maar dan meer. "

Dit bedoel ik dus met dat je loopt te overdrijven. Coutinho heeft een beter inzicht, overzicht en passing. Kan net als Sterling geweldig dribbelen al is Sterling wel effectiever in zijn dribbels. Sterling is beter in afronden en zijn schot is beter dan dat van Coutinho(wat echt een punt is wat hij moet verbeteren). 'coutinho de postbode', ik wist niet dat er een supporter van Liverpool was die zo kan haten op Coutinho.

16 juli 2014 om 15:55

In al die matchen werd hij man of the match, dan ben je wel zeker beslissend. Coutinho betere pass? Dat meende je toch niet he? Ik haat hem niet, hij is alleen wat overschat en Sterling wordt niet voor de lol door iedereen honger aangeschreven dan coutinho met ook nog 2,5 jonger zijn. Sterling is een zeldzaam talent en coutinho nou weer wat minder, dat probeer ik duidelijk te maken.

16 juli 2014 om 16:27

Als jij niet ziet dat de passing van Coutinho beter is, dan houdt het op.

16 juli 2014 om 16:38

Omdat het ook niet zo is, ze zijn altijd te hard of te laat. Sterling's pass vs swansea. Of de pass op Coutinho vs spurs waar hendo's goal uit kwam. Kijk je weleens alle Liverpool wedstrijden?

16 juli 2014 om 17:29

Hahahaha, hou toch op. Ik dacht toch wel alles gezien te hebben, maar serieus de passing van Coutinho naar beneden praten en twee leuke passes van Sterling opnoemen, toe maar.

Kijk jij weleens naar andere spelers of alleen maar naar je lieveling Sterling? De passing van Coutinho is zoveel minder, vandaar dat hij meer assists heeft en meer kansen creëert voor medespelers. Dat komt natuurlijk omdat zijn passes te hard of te zacht zijn. Zijn percentage van passes dat aankomt, ligt maar liefst 1% lager dan dat van Sterling, Poe hé!

Maar dit is het laatste wat ik hierover zeg. Staaf nou maar eens dat de passing van Sterling zoveel beter is, want niets dat daar ook maar op wijst(of ga je nu die ene % aanvoeren?). Typ nou een keer de naam van Coutinho in op Youtube, kijk een paar filmpjes en ga dan nog beweren dat zijn passing niet beter is.

Sterling is zoveel beter, vandaar dat op whoscored Coutinho een heel klein betere rating heeft over het afgelopen seizoen. Gebaseerd op allemaal objectieve statistieken. Die zeggen niet alles, maar wel dat het verschil niet zo groot is.

Zeer nuttige aankoop van Liverpool met die miljoenen van Suarez kunnen Ze zich goed versterken
Wat hoop ik dat Liverpool kampioen word dit jaar

Goede aankoop voor Liverpool, maar ondanks dat Lazar Markovic een van de grootste talenten van heel de wereld, op zijn positie, is, vind ik, dat Liverpool teveel voor hem heeft betaald.

In mijn ogen was hij ongeveer vijftien miljoen waard en misschien als hij dan nog bij Benfica zou blijven en zich goed door zou ontwikkelen, dan zou hij misschien wel (meer) dan 25 miljoen waard kunnen zijn.

Verder is Liverpool lekker actief bezig op de transfermarkt. Ik hoop dat Dejan Lovren ook nog overkomt van Southampton.

Weet iemand ook nog of de transfer van Divock Origi van Lille naar Liverpool is afgerond? En als de transfer is afgerond, wordt hij dan meteen weer verhuurd aan Lille of sluit hij meteen bij Liverpool aan?

15 juli 2014 om 17:31

1 van de grootste talenten ter wereld? 26 wedstrijden en 5 goals. Sterling heeft in 24 comp wedstrijden 9 goals, in een veel zwaardere competitie. Omdat die buitenlands en onbekend is doet iedereen alsof die verschrikkelijk goed is, leuke speler, maar echt niks meer.

15 juli 2014 om 17:53

@ Kopitered,

Ja, Lazar Marković is altijd al omschreven als een van de grootste talenten van heel de wereld. Samen met zijn landgenoot en spits van Anderlecht Aleksandar Mitrović wordt hij gezien als de toekomst van het Servisch voetbal.

Marković is altijd al een van de grootste talenten van de wereld geweest en ja, ik heb hem een aantal keer zien spelen bij Partizan Belgrado en Servië en het afgelopen seizoen, heb ik, hem genoeg zien spelen bij Benfica.

26 wedstrijden en vijf doelpunten zijn dan niet erg indrukwekkend, maar hij is meer iemand die als flankspeler of aanvallende middenvelder speelt en dan andere spelers laat scoren en zelf regelmatig aan scoort.

Ik vind dat Marković het in zijn eerste en enige seizoen bij Benfica vrij goed heeft gedaan. Hij vertrok naar een land waar het leven anders is dan in Servië en de Portugese competitie is dan ook weer van een iets hoger niveau dan de Servische competitie.

Marković heeft ook zeker de mogelijkheden om uit te groeien naar een Europese topspeler en vorig jaar heeft hij Chelsea ook afgewezen. Hij vond het voor zijn ontwikkeling beter om naar Benfica te gaan en Chelsea wou qua salaris en de transfersom ook een stuk meer betalen dan Benfica.

Liverpool heeft nu inderdaad teveel voor Marković betaald, maar dat neemt niet weg dat hij een talentvolle speler is. De kwaliteiten om uit te groeien tot een topspeler zijn zeker aanwezig bij Marković, maar er is teveel voor hem betaald.

15 juli 2014 om 18:57

Heb je de statistieken van Diego Costa gezien voor dit seizoen..10 doelpunten maximaal in een seizoen, dus wat is je punt..

15 juli 2014 om 19:05

Dat Markovic niet beter is dan wat er nu op dezelfde positie rondloopt, en Costa kostte Atleti geen 25 miljoen.

15 juli 2014 om 19:13

Hoe weet jij dat dan,alle wedstrijden van Benfica gezien? Vast wel of niet..

15 juli 2014 om 19:19

Ik heb er zo'n 10 gezien, en veel filmpjes. Bovendien is een goede vriend van mij fanatiek Benfica supporter, was geen onbetwiste week in week uit en is zeker niet beter dan wat Liverpool nu heeft. Kijk het is geen zaadvoetballer, maar voor dat absurde geld zijn er betere.

Mooie aankoop zeg.. maar ik zou als ik Liverpool was toch nog 1 of indien mogelijk 2 Europese topspelers halen. Ze hebben een hele talentvolle selectie maar missen toch gearriveerde topspelers, en dat zal ze gaan opbreken. Cavani, Vidal, Falcao, Di Maria, Benzema, Reus, Hummels.. er moet iets bij willen ze meedoen straks om het kampíoenschap.

Hadden beter echte top kunnen halen in plaats van subtop / potentiële top. Hiermee wordt het allemaal een beetje net niet al hebben Can en Markovic wel de potentie om door te groeien tot de wereldtop. Vraag is alleen of dan de rest van de selectie wel goed genoeg is om deze jongens te behouden.

15 juli 2014 om 17:40

Precies, eindelijk iemand die 't snapt. Er moeten toppers komen, Chelsea haalt Fabre en costa. Arsenal sanchez. Komen wij aan met markovic...

15 juli 2014 om 17:44

Voordeel is wel dat het verwachtingspatroon voor die jongens wat lager ligt, maar ik vraag me af of dat de richting is waar Liverpool heen moet. Heb in Lallana en Moreno wel vertrouwen, maar de rest wordt afwachten.

15 juli 2014 om 17:50

Precies, Lallana voegt zeker wat toe en Moreno schat ik ook hoog in. Van de aankoop Markovic snap ik, met alle respect, helemaal niks. Met alle respect.

15 juli 2014 om 18:58

Je posts worden steeds lachwekkender, wat heeft Fabregas bij Barca laten zien dan,op de website van Barca stond dat hij per seizoen slechter werd en dat hij niet meer aan de eisen van Barca voldeed..

Ga je straks ook huilen als Liverpool Origi koopt?

15 juli 2014 om 19:06

Loooooooooool, kraak je nu serieus Fabregas af? Die bij Liverpool de beste speler zou zijn? Ben jij nou zo dom of ben ik nu zo slim? Kijk zijn statistieken is effe na.

15 juli 2014 om 19:08

Als Origi ook 25 miljoen gaat kosten, ga ik inderdaad huilen.

15 juli 2014 om 19:09

Die bij Liverpool de beste zou zijn, jongen word jij lekker Chelsea fan dan, jankerd..

15 juli 2014 om 19:14

Mijn god. Je bent nog dommer dan ik dacht, wie bij Liverpool is beter dan Cesc dan?

15 juli 2014 om 19:20

Volgens de statistieken doet Gerrard het toch een stuk beter, dus wat is je punt? Sturridge heeft een veel beter seizoen gedraaid. Fabregas heeft echt niet zo'n geweldig niveau gehaald bij Barcelona. Het is een geweldige middenvelder, maar niet nodig bij Liverpool. Zou alleen maar talenten in de weg lopen al had ik zeker niet getreurd als hij bij Liverpool had gezeten.

15 juli 2014 om 19:21

Gerrard,op zn 34e zelfs nog..neemt niet weg dat Fabregas een goede speler is, maar niet de wereldster die jij hem doet uitmaken..

15 juli 2014 om 19:33

Gerrard op z'n top vs Cesc op z'n top kies ik Gerrard, oke. Maar Gerrard gaat gezien zijn leeftijd niet meer opleven en bij Cesc kan dat nog wel. Gebeurt dat, dan is Cesc wereldtop, Liverpool heeft nu zonder Suarez geen enkele speler van wereldtop, de enige die ik het zie worden is Sterling. Ik hoef hier toch niet serieus de klasse van Cesc uit te leggen?

15 juli 2014 om 20:02

@PietJansma hoe triest is het als je medesupporters gaat wijzen om fan te worden van een andere club. Ik ben het ook wel eens niet met een aankoop eens en dan heb ik daar een mening over op een voetbalforum. Dat kopitered(kan het niet zien in de app en weet het niet meer zeker) een mening heeft over het huidige beleid wat gevoerd wordt hoeft niet te betekenen dat hij geen supporter is. Waarschijnlijk geeft hij zelfs meer om Liverpool dan jou. Beetje trollen door medesupporters tegen je in het harnas te werken. Clown.

ik dacht dat liverpool Origi ook al had aangetrokken.
Hoe staat dat er voor dan?

Ik hoop van harte dat Liverpool kampioen wordt, maar ik ben bang voor een gevalletje Tottenham van afgelopen seizoen. De absolute sterspeler is weg en vooralsnog zijn er goede voetballers aangetrokken, maar geen spelers die ik direct komend seizoen wekelijks het verschil zie maken. Hopelijk bewijzen deze spelers mijn ongelijk.

Als Liverpool nou slim is, halen ze Vlaar voor een prikkie....

15 juli 2014 om 18:05

Vlaar past totaal niet in ons spel. Ron blonk voornamelijk uit doordat het NL elftal diep inzakte en hij vol de duels kon aangaan. Wij spelen voornamelijk dominant voetbal op de helft vd tegenstander. Dan komen alle zwakkere punten van Vlaar naar boven (snelheid, passing, aanvallend tactisch inzicht, etc.)

15 juli 2014 om 19:01

Vlaar is een middelmatige verdediger die, omdat NED met 5 verdedigers speelde, kon uitblinken..
Leuke speler voor Villa waar hij ook lekker moet blijven

Goede aankoop, ik zit stiekem ook nog te hopen dat ze bijvoorbeeld Reus kunnen lokken met een megasalaris. Een speler van dat kaliber zou pas een echte stunt zijn na de verkoop van Suarez.

15 juli 2014 om 18:04

Waarom zou Reus van Dortmund naar Liverpool gaan? Bij Dortmund wint hij geen landskampioenschap, maar een Liverpool zonder Suarez waarschijnlijk ook niet. Beker maakt Dortmund wellicht zelfs meer kans op en CL zijn ze gelijkwaardig denk ik, al moet dat nog blijken. Als je als Liverpool zijnde deze stijgende lijn door weet te zette kun je over 1/2 jaar wellicht weer denken aan absolute topspelers als Reus, want dat hij 'maar' bij Dortmund speelt komt niet omdat er te weinig aandacht van andere clubs voor hem is. Een speler als Sanchez was juist geweldig geweest voor Liverpool, denk ik.

15 juli 2014 om 18:23

Geld, nieuwe uitdaging, geweldige competitie? Dat soort dingen.

15 juli 2014 om 18:32

Dat begrijp ik, daarom heb ik het ook over een "stunt".

Verder is het voor Liverpool gewoon erg lastig om echte toppers aan te trekken ookal speelde ze vorig seizoen prachtig voetbal, want er zijn nou eenmaal rijkere clubs die spelers kunnen lokken met mega salarissen.

Het is roeien met de riemen die ze hebben en proberen zo goed mogelijk te scouten op talent en beleidsvorming in orde houden etc.

15 juli 2014 om 18:45

Dortmund kan best ver gaan qua financien. Een nieuwe uitdaging kan ook bij de absolute top, aangezien hij daar niet heen gaat weegt dat nu dus niet heel zwaar voor hem. De PL lijkt mij zeker leuker om in te spelen dan de BL, maar zoals eerder: dan kan hij ook naar een absolute topper, dat doet hij niet en dus weegt dat blijkbaar niet zo zwaar voor hem op dit moment.

15 juli 2014 om 19:22

Niet voor niets dat niemand dat echt ziet gebeuren. Daarom zou het ook een stunt zijn en schat zelfs de meest optimistische Liverpool fan de kans op 1%.

Ik vraag me af waarom Liverpool zulke spelers blijft halen als ze ook een linksback en misschien een tweede doelman moeten halen. Ze hebben al Coutinho, Can, Sterling, Lallana en Allan?

15 juli 2014 om 18:32

Noem je middenvelders op die allemaal op verschillende posities spelen

Ik ben er wel blij mee, leuk talent en supersnel met techniek.

Nu focussen op de verdediging zou ik zeggen, daarna spits.

Liverpool haalt dit soort spelers omdat ze CL spelen en op elke positie gewoon sterke bezetting willen hebben,vorig jaar hadden ze een kern van ong 14 bruikbare spelers, en nu is dit nu al flink uitgebreid. Liverpool is bezig met een proces en dit kost gewoon tijd. De titel is mooi meegenomen maar ze willen structureel meedoen om de titel, en dit heeft tijd nodig.

Liverpool heeft helaas jarenlang lopen aanmodderen en liepen daarom achter op andere ploegen qua selectie.
Ik heb alle vertrouwen in Rodgers en zn team, en ben blij met deze versterking

Geweldige aankoop natuurlijk. Fenomenale dribbel, bakken met potentie, enorm snel en nog altijd jong. Ondanks het verlies van Suarez staat er nu nog steeds een enorm goed team dat relatief jong is. Coutinho, Sturridge, Markovic, Henderson, Can en Sterling zijn allen nog enorm jong, toch zijn het 6 spelers die voor de komende vijf jaar het middenveld/voorhoede van Liverpool kunnen vormen.

Als hij zijn potentie weet te benutten, dan is 25 miljoen een koopje.

15 juli 2014 om 19:36

Helemaal mee eens! Wat zijn jouw verwachtingen voor komend seizoen? Gaat Liverpool weer meestrijden om de titel of ben je tevreden met europees voetbal?

15 juli 2014 om 19:57

Chelsea, Arsenal, Man city en Man Utd zijn beter. Man utd valt trouwens over te discussieren, maar die gaan denk ik nog topaankopen doen en hebben het voordeel van alleen engels voetbal.

15 juli 2014 om 19:37

Precies, en dat is ook precies het beleid van Rodgers en Henry.. Ik word de komende 3 jaar liever 3 keer 4e en dan kampioen als 4x tweede.. Dit zijn jonge goede spelers die de tijd krijgen om te wennen, net zoals Henderson moest wennen, en die nu prima presteert..

Ik heb op youtube een filmpje gezien van scoutnation over hem (dit zegt natuurlijk niet alles). Hij is snel, heeft een goede pass, goed overzicht en werkt hard. Dat past allemaal perfect bij Liverpool en daarbij kan hij op links, rechts en in het midden uit de voeten wat dan weer prima past bij het systeem dat Rodgers wil spelen met veel positiewisselingen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren