Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Depay wil Van Gaal volgen naar Manchester United

Laatste update:

PSV wil Memphis Depay niet kwijtraken, maar moet toch rekening houden met een vertrek van zijn sterspeler. De aanvaller maakt op de trainingen bij het Nederlands elftal een goede indruk en speelde vorige week sterk in de oefenwedstrijd tegen Ecuador. Louis van Gaal is erg enthousiast over Depay en de linksbuiten zelf is op zijn beurt weer erg positief over de bondscoach.

/

De twintigjarige Depay zou Van Gaal na het WK graag willen volgen naar Manchester United, zo heeft hij volgens Voetbal International besproken met zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior. Depay heeft er pas een jaar als basisspeler bij PSV opzitten (hij nam de plek van Dries Mertens in het elftal over), maar voelt wel wat voor een stap naar de Europese top. United heeft Depay in het afgelopen seizoen gevolgd en volgend seizoen is Van Gaal dus de coach op Old Trafford.

Depay heeft nog een contract voor drie seizoenen en PSV zou azen op een transfersom van twintig miljoen euro. Ploegsma weigert in te gaan op alle speculaties. "Memphis moet zich gewoon volledig concentreren op het WK en daar laten zien welke vorderingen hij heeft gemaakt. Daarna zien we wel verder", reageert hij. Depay speelde tot dusver zestig competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarvan 32 in het afgelopen seizoen, en staat op vijf interlands voor Oranje.

Memphis Depay is goed genoeg voor Manchester United

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat hem eerst nog maar (minimaal) 1 jaar blijven, Manu komt te vroeg.

28 mei 2014 om 09:44

Ik geloof niet dat Man utd te vroeg komt. Deze speler is net als Robben op die leeftijd een talent die al vroeg de top aankan.

Voor PSV zou het wel extra zuur zijn als dan ook Bakkali vertrekt die natuurlijk de ideale opvolger zou zijn op Bakkali's ideale positie.

Als Depay op tijd vertrekt kun je Bakkali misschien wel overhalen bij te tekenen met meer speeltijd in het vooruitzicht.

Dan heb je een talenvolle vervanger uit de jeugd klaar staan voor een talentvolle jeugdspeler die rond de 20 miljoen zou vertrekken. Goede zaken van PSV, als het allemaal doorgaat

28 mei 2014 om 10:03

Sorry maar bakalli moeten ze lekker gaan, meneer denkt dat hij groter is als de club.

28 mei 2014 om 10:08

Spelers die het talent hebben van Robben worden ééns in de 10 jaar geboren in Nederland. Ik denk dat Depay het ver kan schoppen, maar zoveel talent heeft hij niet.
Hij zou er verstandig aan doen om nog minimaal een jaar te blijven. Hij is pas 20, zorg er maar eens voor dat je PSV helpt aan een plek in de CL en het elftal op sleeptouw neemt.
Bij Man Utd zal hij één van de vele talenten zijn en zal hij niet elke week in de basis staan.

28 mei 2014 om 10:08

Ja mijn vertrouwen in Bakalli is niet meer zo groot en ze moeten dan toch nog een linksbuiten kopen, of hebben ze er nog een klaar staan? Want Bakalli kan nooit alle wedstrijden spelen.
Verder moet PSV hoger inzetten. Als ze nu 20 zeggen, dan gaat hij weg voor 15 maximaal. Dat is gewoon te weinig voor zon talent, want een groter talent zit er voorlopig niet aan te komen, misschien in de hele eredivisie wel niet.

28 mei 2014 om 10:13

Dan komt het mooi uit dat Depay bijna precies 10 jaar jonger is dan Robben hé.

28 mei 2014 om 10:30

Ze hebben nog Rayhi daar rondlopen, maar die komt naar mijn mening tekort voor het eerste. Zou voor Psv en Rayhi zelf beter zijn om hem te verhuren.

28 mei 2014 om 10:33

Wat heeft deze jongen zich goed ontwikkelt dit jaar, alleen Manchester United komt denk ik nog te vroeg. Ik heb veel vertrouwen in deze jongen, leuke speler heeft alles in zich om een topper te worden.

28 mei 2014 om 10:37

Depay moet eerst zijn prachtige acties leren om te zetten in rendement. Nu is zijn rendement goed voor de Eredivisie, maar voor ManU nog niet. Die actie tegen ecuador was heel mooi, maar er kwam niks uit. Nou is de vraag of hij dat gaat leren in Nederland of dat hij eerst twee jaar moet banken in Engeland..

28 mei 2014 om 10:52

Zo eens in de 10 jaar verschijnt er zo'n exceptioneel talent

Robben en 10 jaar verder Depay inderdaad..

28 mei 2014 om 10:58

Nou depay gaat nergens heen als psv aan die belachelijke som vast blijft houden.
Dus speculaties hebben geen zin denk ik.

Soms moet je je spelers wat gunnen, het zou psv sieren als ze gewoon normale bedragen vragen. Dit pikkie komt pas net kijken, 5-6 miljoen is al mooi en reeel denk ik.

Dan heeft psv dikke winst, want zoveel zullen ze niet betaald hebben toen ze Depay kochten. Ze hebben hem gekocht, hij heeft er nu een paar jaar opzitten in Eindhoven, gun hem gewoon de volgende stap!

Normaal gesproken zou hij nooit naar een elite club kunnen gaan, nu Man Utd in verval is geraakt is dit Memphis Depay zn kans om eraan te ruiken. En misschien wel in die top te blijven!

28 mei 2014 om 11:18

20 miljoen is alles behalve een belachelijke som voor het grootste talent op de Nederlandse velden. En daarnaast een speler die je niet jaarlijks ziet verschijnen uit de jeugdopleidingen.

Ik denk dat psv er juist spijt van zou krijgen als ze hem voor pakweg 10 miljoen verkopen. Deze jongen bezit trouwens, anders dan sommige media doen geloven, een geweldige mentaliteit en de wil om zichzelf dagelijks te verbeteren.

Het wordt tijd dat Nederland stopt zich te laten ondersneeuwen als het gaat om transferbedragen. Willen clubs onze supertalenten of topspelers? Dan gewoon een topbedrag betalen of verder kijken zou ik zeggen. Doen ze in landen als Portugal ook. Kunnen wij wat van leren. Al moet ik zeggen dat Brands dat niet meer hoeft te leren, gekeken naar zijn eerdere transfers

28 mei 2014 om 11:27

Heb je jezelf een duimpje gegeven ja? Want je comment slaat nergens op. Hij is een groot talent. Je bent toch wel ontzettend dom om zo'n talent voor een 'reeel' bedrag te verkopen. Het gaat bij zulke spelers om hoe goed ze kunnen worden, niet om hoe goed ze al zijn. De som is niet belachelijk. Dat moet de nieuwe standaard worden in Nederland.

28 mei 2014 om 11:36

@mokumouwe

"nou depay gaat nergens heen als psv aan die belachelijke som vast blijft houden"

Dat hoorde we ook bij Strootman.

5/6 miljoen voor het grootste talent van Nederlandse bodem? Hahahahahahahahahha, doe niet zo gek joh. Hij speelt bij PSV niet bij Ado.

PSV kan vragen wat ze willen, PSV gaat niet voor minder dan 20 miljoen zaken doen. Dat dit misschien niet marktconform is gezien zijn statistieken zal vast wel kloppen. Maar als Brands hem voor 5/6 miljoen laat gaan dan wordt die door het raad van bestuur op staande voet ontslagen.

Depay is een topper in wording, dat ziet Nederland, dat ziet van Gaal, dat zien de scouts en dat ziet van Gaal. maar in Den Haag is dat blijkbaar niet helemaal aangekomen.

Ik hoop dat hij bij PSV blijft, zonder hem gaat PSV weer van voor af aan beginnen komend seizoen.

28 mei 2014 om 12:02

Die Engelse clubs zijn slim: ze weten dat er uit Nederland altijd toptalenten komen, dus als er eentje zn kop op steekt halen ze m zo snel mogelijk; dit drukt namelijk de transferprijs.
Ik zeg: PSV (en de rest vd Nederlandse clubs) Nu moet je je ballen laten zien en gewoon 35 miljoen vragen. Je denkt het is belachelijk maar kijk eens wat zij voor hun eigen (semi)talenten vragen?? Denk aan Luke Shaw en eerder Andy Carrol?? En Brazilianen doen dit ook, die vragen ook gewoon 30 miljoen voor Robinho toen ie 20 was en kijk naar Neymar. Waarom zou Nederland met haar historie van absolute topspelers niet de hoofdprijs vragen voor haar talenten?

28 mei 2014 om 12:13

En mbt je deel over dat hij gekocht is lijk je de suggestie te wekken dat het geen eigen jeugd is. Naar mijn info speelt hij sinds de D1 in de jeugdopleiding van PSV en heeft hij verder de hele jeugdopleiding van PSV doorlopen. Dus nee deze jongen is gewoon opgeleid zoals alle andere jongens in de jeugdopleiding. Dit is niet een gevalletje waarbij er 1 of 2 jaar nog even wordt gekneed en dat ie dan rijp is voor het eerste.

Supertalent zoals Robben dat ook was. En Van Persie was dat trouwens ook alleen vertrok die niet voor een hoge som uit Nederland en leek het een groter probleemgeval dan Depay destijds.

28 mei 2014 om 12:40

35 mln?? De markt is minder dan toen met Suarez die voor 25 ging. Voor een Nederlandse speler uit onze eigen competitie wordt dat helaas niet meer betaald.
Zoveel heeft hij ook niet gepresteerd als je naar de cijfers kijkt.

Depay is ook mijns insziens niet het grootste talent op de Nederlandse velden en komt echt niet in de buurt van een Robben destijds. Ik vind Boetius bijvoorbeeld al beter. Depay is wel een goede speler maar we moeten het niet overdrijven.

28 mei 2014 om 13:10

@feye88

als je niets zinnigs te melden heb zeg dan niets.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar kom dan met een goed onderbouwt verhaal en ga niet janken omdat 2 mensen me een duimpje gegeven hebben. sommige mensen.... pffff

@adodenhaag

Ik vind depay ook een aardige speler hoor. Ik hou alleen nooit zo van dat ophypen.teksten als de nieuwe Robben vind ik onzin.
Depay is depay. klaar.

Daarbij vind ik persoonlijk bedragen van tussen de 10 en 20 miljoen veeeeeeeeel te veel en absoluut niet marktconform voor deze jongen.

kijk Cristiano Ronaldo voor 94 mln destijds, logisch. Neymar 57 mln, logisch!

Die jongens verdienen dat makkelijk terug.
Maar de merknaam Depay is niets waard.
Ik zie ze in Engeland en andere landen niet snel een United shirtje kopen met Depay achterop. Nee Rooney, Van Persie, dat zijn de merknamen.

En als United erin slaagt een topper aan te trekken zal dat een populaire naam worden. Maar Depay... komop zeg.
Leuk spelertje voor de eredivisie maar je denkt toch niet dat de premier league daar warm voor loopt?

En ik zeg niet dat psv hem van mij Moet verkopen.
Ik zeg alleen dat het ze zou sieren. Depay heeft redelijk wat voor die club betekent, 3 jaar in het eerste gezeten, ze pakken dikke winst ten opzichte van de vergoeding die ze Sparta betaald hebben en voor Depay is dit misschien wel een ones in a lifetime opprtunity?

Psv was ooit een warme club, nu wordt het steeds meer een ordinaire geldmachine.
Gun Depay zn transfer gewoon...

Net zoals Ajax destijds Suarez een transfer gunde. Of nu Siem de Jong en/of Moisander.

Dan vragen ze toch ook niet 35 mln?

En wat Suarez betreft, die vertrok voor slechts 27 mln. Maar een van de beste speler ter wereld op zijn positie was minstens het dubbele waard. En je wist dat hij een naam was, kwaliteit had en een vermoedelijke publiekslieveling zou worden.

Maar soms moet je spelers gewoon een overstap gunnen...

Edit:

Sorry feye 3 mensen inmiddels zie ik

28 mei 2014 om 13:26

Nou, je zegt het zelf al. Spelers als Robben worden ééns in de 10 jaar geboren. Laat Robben nou net 30 jaar zijn en Depay 20 jaar.

28 mei 2014 om 13:53

Ik snap je punt wel. Alleen de mensen die jij opnoemt, speelden al langer in het eerste. Depay speelt pas 1 jaar in de hoofdmacht van Psv. Dan is het nog geen tijd om hem dan maar even een transfer te gunnen. Met een contract voor 3 jaar mogen ze vragen wat ze willen. Het is niet zo gek dat ze onwijs hoog inzetten. 1 van de grootste talenten op de Nederlandse velden en international. JE denkt er naar mijn mening iets te makkelijk over.

Het is alsof je zegt dat we Klaassen voor een laag bedrag moeten verkopen ,omdat als hij 1 seizoen goed heeft gespeeld heeft en we daarom hem zijn transfer maar moeten gunnen. De gunfactor krijg je als je langer in een elftal speelt en een bepalende factor bent geworden, zoals Suarez toen was.

28 mei 2014 om 15:35

Wat een dom verhaal. Toen Ronaldo net bij United kwam was hij ook geen reet waard en kocht ook niemand zijn shirt. Dat gebeurde pas nadat hij begon te presteren. Of te wel als Depay ineens een revelatie wordt in de premier league, welke kans aanwezig is gezien zijn talent, dan zal hetzelfde gebeuren en is Depay wel degelijk een goede merknaam.

28 mei 2014 om 09:45

Denk ook dat het nog te vroeg is.

Twijfel ook in hoeverre dit nou weer waar is. Lijkt me sterk dat van Gaal het nederlands 11-tal wil nabouwen in Manchester. Na Clasie, Janmaat, BMI was Depay wel een logische naam voor de pers.

28 mei 2014 om 09:58

Van gaal moet toppers kopen en geen mensen zoals depay, in de voorhoede zit het wel goed manu

28 mei 2014 om 10:15

Ze hebben daar al Januzaj als topper in wording lopen.
Met alleen talenten komt Man U er niet. Er zullen ook echt een paar toppers tussen moeten lopen die het team laten draaien.

28 mei 2014 om 10:38

@ Rh_afca

Depay zou nog wel een soort van logische keuze zijn. Debuteerde bij PSV maar is vrijwel geen seconde door de ondergrens gezakt. Was eigenlijk d eenige speler die een constant niveau haalde bij PSV en zichzelf altijd voor 110% gaf voor de ploeg. Hij was echt het lichtpuntje in de selectie bij PSV voor mij.

Maar ik geloof niet dat er ook maar 1 nederlands international naar United gaat. Tenzij we over een Sneijder, Robben of Strootman gaan praten maar daar geloof ik niet in. Die zijn allemaal te duur. Met alle respect voor de spelers. Maar Clasie moet bij United gaan concurreren met Carrick/fellaini? BMI moet het vertrek van Ferdinand en Vidic op gaan vangen?

28 mei 2014 om 10:13

Inderdaad, en laat hem maar eens wat meer goals maken hier in NL. Lukt dat niet, dan heb je daar niets te zoeken.

28 mei 2014 om 10:17

Dit zou een geval als van persie naar Arsenal worden dan. Eerst lekker laten rijpen op de club en daarna komt het wel. Voor PSV niet te hopen want samen met arias eigenlijk de enige van al die 'talenten' die echt zijn doorgebroken dit jaar.

28 mei 2014 om 10:19

Nog een jaartje blijven zou verstandig zijn!

28 mei 2014 om 10:26

Laat hem maar lekker gaan. Dan speelt hij over 2 jaar net als Ola John en Elia niet meer en horen we niets meer van hem.

28 mei 2014 om 10:58

Grappig, Elia heeft juist een prima seizoen gedraaid bij Werder. Al die vooroordelen op dingen die zijn gebeurd. Jammer is dat altijd.

28 mei 2014 om 11:40

Dan heeft de vriendin van Elvis ook een kut seksleven zeg..

Nog minimaal een jaar bij psv blijven en kijken hoe hij zich verder ontwikkelt. Ben benieuwd als hij psv volgend jaar kan dragen en belangrijk kan zijn in de top wedstrijden. Hij is tenslotte nog jong dus hij heeft nog tijd zat.

Zou natuurlijk een mooie stap voor hem zijn.

Laten we echter eerst zijn WK eens afwachten, ik hoop iig hem nog een jaartje om de twee weken te mogen bewonderen.

Indien hij op de bank wil gaan zitten, dan moet hij dat zeker gaan doen. Hij moet minimaal 1 jaar bij PSV blijven.

28 mei 2014 om 09:41

Op de bank gaan zitten voor wie? Young?

28 mei 2014 om 09:43

Januzaj

28 mei 2014 om 09:46

Depay-Mata-Januzaj mits van Gaal niet voor Rooney kiest.

28 mei 2014 om 09:48

Zelfs Young ja. Januzaj vooral. Eventueel Mata, Kagawa of Welbeck die ook regelmatig vanaf links hebben gespeeld.

28 mei 2014 om 09:48

Januzaj en Mata natuurlijk. En dan moeten Valencia, Nani en Kagawa ook nog eens vertrekken. Tja..

28 mei 2014 om 09:51

Welbeck heeft aangegeven niet meer op de linkerflank te willen spelen. Kagawa zou denk ik wel echt willen vertrekken mits hij weer niet in aanmerking komt voor de #10 positie. Valencia speelt niet op links, Nani gaat zo goed als weg. En Young....

28 mei 2014 om 09:58

Valencia is indirect een concurrent. Je hebt maar 2 plekken, links en rechts. Je moet dus wanneer je Valencia opstelt Mata/ Janu op links zetten. Dat is gewoon zonde. Al die spelers nemen ruimte in, en Welbeck kan roepen wat die wilt maar die gaat echt niet weigeren wanneer hij weer eens op links speelt. Zaha vergeet ik ook nog. En Lingard, en Lawrence..

Een talentvolle speler als Depay moet spelen.. en zeker voor dat bedrag. Van mij is die welkom maar dan moet er wel het een en ander worden verkocht.

28 mei 2014 om 10:04

Daar heb je gelijk in, denk dat Young en Nani dan verkocht worden en zou Valencia als back up RB willen zien. Lingard lijkt vreemd genoeg telkens niet de kans te krijgen, dat vind ik pure zonde. Maar ik denk dat als Welbeck weer in zo een situatie komt, dat hij zijn heil elders gaat zoeken.

Nee nee nee! Zou een ongelofelijk domme zet van deze jongen zijn! Fantastisch talent en mijns inziens de meest beloftevolle aanvaller die nog heel ver kan gaan komen. Maar hij moet nou nog niet die grote stap gaan maken. Eerst laten zien dat je uitgeleerd ben in de Eredivisie en dan pas een stap omhoog gaan overwegen, want hij kan nog voldoende leren. Als hij slimmer voor de goal wordt, dan wordt hij een wereldtopper. Zover is het echter nog niet.

28 mei 2014 om 11:34

Geen 1 Nederlandse club heeft 20 miljoen voor 1 speler. Dat is te veel geld. Ten 2e Depay is een Psver in hart en nieren.

Zou dit geen slechte transfer vinden, heeft de potentie om een wereldtopper te worden en de wil heeft hij ook. Ik denk dat hij in elke competitie wel zijn goals kan maken, door zijn geweldige schot en fysiek. Als hij volgend seizoen gewoon rustig begint, denk ik dat hij het seizoen daarop met de nodige begeleiding echt grote stappen kan zetten. Janupay, Dezaj

28 mei 2014 om 09:46

Ja, voor de toekomst van Manchester United zou dit wel mooi zijn. Twee prachttalenten voor de vleugels.

28 mei 2014 om 10:07

Gaat echt niet gebeuren hoor. United lost geen kagawa, nani, young, Valencia in een zomer. Verder moet hij gewoon nog een jaar schitteren en dan denken aan een transfer.

28 mei 2014 om 10:08

En ook voor PSV geen slechte transfer als ze daadwerkelijk 18-20 miljoen euro weten te pakken. Depay is namelijk nog lang geen zekerheidje.

25 miljoen en anders niet.

PSV moet Depay eigelijk niet verkopen. Anders kan je een eventueel kampioenschap de komende 2 jaar zeker op je buik schrijven.

28 mei 2014 om 09:43

Nog een seizoen als het afgelopen jaar, maar dan in een team dat draait. Dan zou hij zeker minimaal 25 miljoen moeten zijn.

Belachelijk hoog, maar we kunnen niet al onze talenten voor een schijntje laten vertrekken.

28 mei 2014 om 09:46

Bij 85 miljoen gaan we pas praten, bedoel je denk ik. Kijk wat Tottenham kreeg voor die veredelde linksback!
Wat een jeugdopleiding dat Psv, jaartje in het eerste spelen, bam meteen staat Manchester United op de stoep. Ja, ja.

28 mei 2014 om 09:49

Die veredelde linksback die de beste speler van de sterkste competitie van de wereld was? Ohja.

28 mei 2014 om 09:49

Overdrijven is ook een vak Psv31813.

Zonder van Gaal zou dit niet eens ter sprake komen.

28 mei 2014 om 09:51

hahahaha overdrijven is ook een kunst.
Depay zal nog een hele tijd goed moeten werken en hopen voordat hij ook maar in de buurt komt van het niveau van die veredelde back...

28 mei 2014 om 09:52

Die veredelde linksback heeft wel in 2 bekerfinales gescoort en was vorig jaar de beste speler van de PL (gekozen).

100 miljoen was idd te veel, maar 85 voor Depay?

Ik weet ook niet hoe serieus ik jou moet nemen, want je PSV campagne is al de hele ochtend gaande..

28 mei 2014 om 09:59

Ho ho ho wat een reacties!
Ik dacht dat uit m´n hele reactie wel blijkt hoe serieus je het moet nemen, namelijk net zo serieus als dit bericht.
Waarom zou een club als United, Depay willen kopen. Veel te veel risico (weinig gepresteerd), voor veel te veel geld (lang doorlopend contract, key-player van Psv).
Zal wel komen omdat niet nader te noemen supporters van een niet nader te noemen club, dit soort berichten ook wel eens als serieuze mening plaatsen.

28 mei 2014 om 09:59

@ PSV31813

Dit zijn natuurlijk alleen nog maar speculaties. Als van Gaal niet de manager van Man Utd zou worden, zou dit topic er waarschijnlijk niet eens staan op voetbalzone.

On: Het lijkt me beter voor hem om eerst naar een Europese subtopper te vertrekken. Vanuit daar kan hij dan naar een topclub als Man Utd vertrekken, mits hij zich blijft doorontwikkelen. Hij is echt nog niet uitgeleerd.

28 mei 2014 om 11:13

Omdat van gaal er zit willen ze hem halen.
Van gaal werkt het liefst met talent dat mag toch duidelijk zijn na al die jaren dat hij trainer is.
En hij komt gewoon aan zinn minuten dus ik zie het wel gebeuren dat er een bod komt.
De echte wereldtop kan united nu niet halen omdat ze geen cl spelen.

28 mei 2014 om 09:49

25 miljoen? Dat is dan echt puur op het behoud van Depay gericht. 10 tot 15 miljoen is voor een seizoen goed draaien al een behoorlijk bedrag namelijk. ManU zou gek zijn als ze nu 20 miljoen zouden neerleggen. Begrijp me niet verkeerd, vind het een hele talentvolle jongen, maar die marktwaarde heeft hij (nog) niet.

28 mei 2014 om 10:17

Vind het niet eens zo raar gedacht. Het moge duidelijk zijn dat Van Gaal het erg ziet zitten in Depay, en aangezien hij trainer is van Man Utd kunnen ze een best wel wat hogere prijs vragen omdat de kans dan niet veel kleiner wordt dat ie vertrekt. Ik vind begrippen als marktwaarde altijd redelijk discutabel in de transferwereld. Het is vaak meer 'wat de gek ervoor geeft', en dan spelen factoren als de trainer mee.

28 mei 2014 om 10:57

Robin. Is inderdaad zo en je weet het natuurlijk nooit (zie Babel naar Liverpool bijv.), maar mijn punt was juist dat ik Manu dat niet ervoor zie betalen. Ook niet met v. Gaal aan het roer. Strootman ging voor 17 miljoen richting Rome en die werd op dat moment toch al een stuk belangrijker geacht. Het is bij Depay na 1 goed seizoen toch nog even afwachten hoe hij zich verder ontwikkeld. Er leken wel meer goede Nederlandse buitenspelers te komen de afgelopen jaren die het uiteindelijk toch niet maken. (Elia, John)

28 mei 2014 om 10:29

Man man man, aan het begin van het seizoen was hij de schlemiel die altijd voor zichzelf ging en na de winterstop vlogen er een paar verdwaalde ballen in en PSV en Nederland kan ineens niet meer zonder hem. Als mensen hun oogkleppen afzetten (mag Depay ook wel eens doen) en hem over een langere periode bekijken zullen ze ook zijn dat de meesten hier helemaal doorgedraaid zijn. Spelers als Depay lopen er in elke competitie.

Als die jongen eens wat meer zijn momenten kiest en een bal afgeeft eindigt PSV veel hoger dan zoals hij nu speelt.

28 mei 2014 om 10:58

Als jij je oogkleppen afdoet en gewoon 90 minuten naar een PSV wedstrijd gaat kijken, zul je zien dat Depay 90 minuten lang zichzelf uit de naad werkt voor zichzelf en het team. En dat hij elke wedstrijd 2/3 100% kansen creëert. Daarnaast is hij snel en sterk, explosief en ook van de lange adem. Maar het belangrijkste is: hij is onvoorspelbaar.

Natuurlijk moet zijn rendement omhoog, maar deze jongen is pas 19, met de ervaring komt de rust aan de bal bij beslissende momenten. En neem van mij aan, het gaat wennen hoor die pogingen op doel van 40 meter, zeker als hij zo vol flair speelt. Daar ga je toch voor naar het stadion.

Kan hij op dit moment het niveau van Man United en de PL aan? Absoluut niet.
Maar hij kan wel naar dat niveau toe groeien.

Ik hoop echt dat hij nog een jaar blijft, gewoon nog minimaal een jaar knallen en dan voor de hoofdprijs naar Manchester gaan. Hij heeft er keihard voor gewerkt en het is hem dan ook gegund!

Ik denk dat het een super stap zou zijn! Hij kan zich bij man utd verbeteren onder de vleugel van Van Gaal. Ook denk ik dat hij zich moeiteloos gaat aanpassen aan het niveau.

28 mei 2014 om 10:19

Denk dat het grote probleem zal zijn om aan speelminuten te raken. Met alle respect voor Depay maar manchester kan zo 2 voorlinies opstellen waar hij niet in zou staan.

Ze moeten vooral gaan investeren in verdedigers en middenvelders, niet in (te dure) aanvallers

Kunnen nu een voorlijn: Januzaj - Van Persie - Rooney - Mata opstellen en hebben dan nog
Young - Kagawa - Wellbeck - Chicarito - Nani - Valancia achter de hand. Dat zijn 10 spelers voor 4 posities...

Mocht hij die stap nu maken sluit ik niet uit dat hij het redelijk tot goed zal doen daar.

Het beste is om nog een jaar bij PSV te blijven en hopelijk gaan ze als team meer draaien zodat ook hij een hoger niveau haalt.

Hij moet nu ook laten zien dat hij in een goed draaiend team beslissend kan zijn. Het afgelopen jaar liet hij veel egoïsme zien, maar dat werd hem niet kwalijk genomen want hij was de enige met dreiging.

Nog 3 jarig contract ... Dan kan PSV inderdaad lekker Cashen.
Zou voor psv een aderlating zijn.
Als deze transfer plaats vind , zal er wel eens flinke carrousel kunnen plaatsvinden.
Psv zoekt dan nieuwe vleugelspeler. Stel ze willen Kostic ( hoop het niet haha ) , moet Groningen ook weer speler kopen... Dan gaat het lopen.
Nou eerst maar eens zien of Memphis naar United gaat.

Die Engelse clubs zijn slim: ze weten dat er uit Nederland altijd toptalenten komen, dus als er eentje zn kop op steekt halen ze m zo snel mogelijk; dit drukt namelijk de transferprijs.
Ik zeg: PSV (en de rest vd Nederlandse clubs) Nu moet je je ballen laten zien en gewoon 35 miljoen vragen. Je denkt het is belachelijk maar kijk eens wat zij voor hun eigen (semi)talenten vragen?? Denk aan Luke Shaw en eerder Andy Carrol?? En Brazilianen doen dit ook, die vragen ook gewoon 30 miljoen voor Robinho toen ie 20 was en kijk naar Neymar. Waarom zou Nederland met haar historie van absolute topspelers niet de hoofdprijs vragen voor haar talenten?

Ik denk juist dat Depay deze stap kan maken, Louis van Gaal is zeer gecharmeerd van hem.
Hij zou Depay veel dingen kunnen leren en een basisplaats voor hem bij Manu is niet eens zo heel verkeerd. Van Gaal zou hem niet halen om hem te laten banken en we weten allemaal dan Van Gaal gewoonweg van jonge spelers houdt, dus waarom niet?
Maar het beste is inderdaad om nog minimaal 1 seizoen een topjaar te draaien, psv dragen, en dan deze stap maken.

Hij was de enige speler wat nog goed speelde vorig jaar bij PSV, toch knap als nog onervaren speler. Ik debk dat hij een hele grootte word!

Ik denk dat die het wel aankan, hij is buitencategorie! Kunnen ze miss toch nog Bakkali zn contract verlengen als depay weg is

Nog maximaal 2 jaar bij PSV uitblinken op dezelfde positie. Daarna is een stap hoger naar de Premier League denkbaar. Een jonkie als hij die maar 1 jaar goed gespeeld heeft in de Eredivisie, is geen garantie voor de Premier League.

28 mei 2014 om 09:55

Nee maar het grote struikelblok voor de meeste spelers die de overstap naar PL maken is het fysieke aspect en met name het tempoverschil. Laten dit nou juist 2 enorm sterke punten van Depay zijn. Of hij voetballend al ver genoeg is valt te betwisten. Ik vind hem nog wel eens ongecontroleerd overkomen. Nog 1 jaar bij PSV zou ideaal zijn, helemaal als ze Europees goed presteren en hij dus veel wedstrijden kan spelen.

28 mei 2014 om 13:19

Inderdaad. Maar daarom vjnd ik dus dat hij zeker nog wat moet bijleren en aansterken de komende 1/2 seizoen(en). Hij is na 1 seizoen in de Eredivise echt niet uitgeleerd. Vind hem zeker een van de betere spelere bij PSV, maar om nu al een overstap naar 's werelds beste competitie te maken en te concurreren met spelers die er al jaren spelen, zeg ik toch even een nee tegen.

20 miljoen terwijl hij nog een 3-jarig contract heeft vind ik eigenlijk niet zoveel. Depay is namelijk een geweldig talent. Als ik Man United was en PSV wou echt 20 miljoen hebben dan zou ik zo snel mogelijk tot een akkoord komen. Misschien na het WK al en anders na volgend seizoen is hij misschien wel 28-30 miljoen waard.

20mln? Dan lekker in Eindhoven laten!! Totaal overbodig deze Depay, gewoon je eigen jeugd de kans geven, laat v.gaal maar bewijzen dat hij 'eigen jeugd spelers inbrengt'.

28 mei 2014 om 09:52

Probleem is we hebben een buitenspeler met diepgang nodig, mits je Mata en Januzaj in de basisopstelling plaatst. Zo een buitenspeler met diepgang hebben we momenteel niet in de jeugd spelen, daar speelt nu meestal Pereira en daar kan Lawrence ook spelen, die hebben totaal geen diepgang, snelheid.

28 mei 2014 om 09:54

Zaha dan? Ik weet niet of hij het gewenste niveau heeft maar hij werd toen als groot talent gehaald.

28 mei 2014 om 09:58

Zaha is ook niet echt een linksbuiten, zou daar wel kunnen spelen maar denk niet dat dat een succes zou worden. Kan moeilijk naar binnen te komen en doet dingen te vaak wild en op kracht. Hij zou beter op rechts kunnen spelen door steeds naar buiten te gaan, en hij heeft een aardige voorzet. De enige jeugdspeler die wel op die positie zou kunnen spelen naast Januzaj is Lingard, ik ben groot fan van hem maar die knul krijgt echt te weinig kansen.

28 mei 2014 om 10:17

Ajaxcunian, je zegt het zelf al...
Lingard is een prima speler die een kans behoord te krijgen, je hebt dus in huis talent maar dan haal je Depay voor zo'n 20mln? Van Gaal moet gewoon spelers als Lingard & Lawrence de kans bieden om te groeien, een Mata, Kagawa & Januzaj (en eventueel Zaha, maar liever op rechts) kunnen ook op links, dus Depay is geldverspilling - dat geld kan Utd beter gebruiken aan verdedigers.

Hij is wel iemand die vrij vroeg zo'n stap zou kunnen maken, maar het zou natuurlijk mooi zijn als hij volgend seizoen met PSV Europees een mooie prestatie neer kan zetten. Dan speelt hij zich pas echt in de kijker.

Hoop het niet, als hij nog zo'n seizoen speelt (12 goals voor een 20 jarige buitenspeler is echt goed) en in een hopelijk beter draaiend PSV misschien zelfs beter, dan ben je echt een buitengewoon talent en mag je wel weg, nu heb je toch de kans dat het een eendagsvlieg wordt als je daar op de bank beland.

28 mei 2014 om 09:56

Aan een eendagsvlieg zou ik kunnen denken mits hij bij een kampioensploeg speelde a la Ajax, bij dit PSV die moeilijk draait, met een nieuwe visie, nieuwe coach, giga veel druk na die eerste weken en dan zo presteren lijkt me niet echt onder 'eendagsvlieg te vallen'. Vooral als dit je eerste echte seizoen is waar je een basisspeler bent.

28 mei 2014 om 10:03

Ik bedoel ook eigenlijk meer 'eenseizoensvlieg', je hebt inderdaad een punt dat dit ook al een hele prestatie is, maar ik bedoelde meer dat het zonde zou zijn als hij bij Manu op de bank terecht komt, paar seizoenen minder speelt en dus niet al zijn talent eruit haalt, zoals een affelay.

Hij is nu nog niet goed genoeg voor Manunited.ik vind dat hij meer oog voor medespelers moet hebben.maar dat kan hij onder van Gaal leren.

Ik begrijp niet dat van Gaal Clasie naar Manunited wil terwijl Blind in de basis staat.waarom wil hij Blind dan niet als hij die beter vind?of zou het zo kunnen zijn dat hij danny Blind niet wil teleurstellen?

28 mei 2014 om 10:15

Volgens mij moet je bij Oranje Nigel de Jong zien als concurrent van Clasie. Blind is eigenlijk meer de vervanger van Strootman.

28 mei 2014 om 10:26

Ok,maar wat is dan het verschil tussen Clasie en Blind?clasie heeft laten zien dat ie een prima pass heeft en ik denk ook dat hij meer loopvermogen heeft en daardoor ook een betere balafpakker.

28 mei 2014 om 10:29

Simpelweg het feit dat hij linksbenig is denk ik. Vind Van Gaal wel het type die niet met drie rechtsbenige spelers wilt spelen op het middenveld.

20 miljoen? Voor een weliswaar talentvolle speler die nog niets heeft bereikt? Ik zou zeggen: in geen 20 miljoen jaar. Ik vond hetzelfde bedrag voor Strootman al idioot en die was toch echt een flink stuk verder.

28 mei 2014 om 10:44

Zou jij het talent van je club die nog een lang contract heeft dan voor minder willen laten gaan? Zal natuurlijk ander verhaal zijn als hij nog maar een jaar vast lag en en duidelijk was dat er niet al te veel groei meer in zat.... Ook wil PSV hem (nog) niet kwijt...
Dus ja dan zal ik als club ook de hoofdprijs er opzetten om als hij dan wel vertrekt is de pijn wat minder.
Los daarvan heeft Strootman wel aardig laten zien dat hij dat wel waard is....

Ik zeg nog jaartje psv en dan een transfer maken maarjah, als MU belachelijk hoog gaat bieden...

Hou toch op. Leuk dat je dit seizoen constant presteerde, maar probeer dat eerst nog maar is nog een keer te laten zien, volgend seizoen Ook wat meer Europese ervaring kun je goed gebruiken, Memphis. Anders word je waarschijnlijk het zoveelste talent dat te vroeg naar het buitenland vertrekt.

28 mei 2014 om 11:30

@ Robinho_23

Helemaal mee eens, die jongen is internationaal nog niet eens echt getest en zou dan nu al mee kunnen bij Manchester United ? Dat is mij veel te optimistisch, ook omdat er in het seizoen ook een gedeelte was waarin oogkleppen op had en totaal geen oog had voor zijn medespelers. Als hij verstandig is blijft hij nog twee seizoenen bij PSV om volgend seizoen het goed te doen in de Europa League, maar ook om Champions League voetbal voor PSV veilig te stellen (dan ook met PSV Champions League te spelen). Er zijn de laatste jaren zoveel talenten mislukt in het buitenland omdat ze te vroeg vertrokken dat ik het vrij moeilijk vind om in te schatten hoe goed hij is. Nederlandse talenten moeten denk ik eerst een echte sterktehouder worden bij hun club, om vervolgens het met hun club ook te laten zien in 1 van de 2 Europese club tournooien voordat ze de overstap maken.

Zonder meermalen echt internationaal gestest te zijn weiger ik mee gaan in een "hype" die we nu ook zien rondom een aantal Feyenoorders. Dat ze allemall potentie hebben moge duidelijk zijn, alleen denk ik dat het nog veel te vroeg is. Gezien de onvrede die er in Manchester leeft lijkt het mij dat men liever spelers ziet die er direct staan omdat men niet nog zo´n seizoen wilt mee maken. Goed, mocht het tot concrete belangstelling komen zou ik als PSV zijnde er nog vijf miljoen bovenop gooien, al blijf ik erbij dat het nog veel te vroeg is.

Ik zou dit niet erg vinden als United dan wel een paar van die prutsers laat gaan. Hij is de enige nederlandse naam die enigszins logisch klinkt,. Want Clasie en BMI heeft United natuurlijk niet veel aan. Janmaat zou heel misschien nog kunnen voor de breedte, al vind ik die niet beter dan Rafael en meer niveau leuke subtopper.

Zolang ze betalen mogen ze hem kopen. maar dan moeten ze wel dik betalen. we zijn niet meer dan een tussenstap dus dan is dit een perfect voorbeeld.
wel veel talent en een redelijk sterk seizoen gespeeld en dan meteen na Manchester.
hopelijk houd PSV vast aan die 20 miljoen en komt die er ook.

Moet allemaal nog maar eerst eens zien of deze spannende verhalen daadwerkelijk een vervolg zullen gaan krijgen. Maar zou PSV Depay nu al weer gaan verkopen, ga je jezelf toch écht afvragen wat PSV zijn supporters het nieuwe seizoen van plan is voor te schotelen. Maar het zal wel weer zo zijn dat zodra het geld van de seizoenkaarten bij de supporters afgeschreven is, zij vervolgens gaan lezen dat de enige lichtpunten van het afgelopen seizoen verkocht zijn.

28 mei 2014 om 11:54

@ patpsv

Laat ik voorop stellen dat ik het nog veels te vroeg vind, als hij verstandig is blijft hij nog minimaal twee seizoen in Eindhoven. Goed presteren in de Europa Leasgue om vervolgens Champions League veilig te stellen om vervolgens daarin ook te spelen met Psv. Eerlijk gezegd denk ik dat PSV dit bedrag alleen maar noemt om clubs af te schrikken. De club weet denk ik ook wel na al die doffe jaren dat men het eigenlijk niet kan maken om 1 van de lichpunten nu al te verkopen.

Aan de andere kant....mijn eigen club heeft zich daar in het verleden ook vaak aan schuldig gemaakt toen er clubs zich melde die bereid waren om de "afschrik prijs" te willen betalen. Wat zo frustrerend is als het maar zijn kan, alleen zijn "grote" transfersommen essentieel voor onze clubs. Voor PSV en haar supporters hoop ik dat hij nog even in Nederland blijft, die jongen komt op mij over als een zelf bewust persoon die zijn ontwikkeling net zoals Eriksen heel serieus neemt. Al moet ik wel erkennen dat als hij echt een stormachtig wereldkampioenschap speelt de druk op hem en PSV wel erg groot word, hoe dan ook beloven het spannende tijden te worden al snap ik dat jij daar niet op zit te wachten.

Als hij al op jonge leeftijd deze stap wil maken, is het nu het uitgelezen moment om onder van Gaal naar Manu te gaan.
Die laat hem echt niet wegkwijnen op de bank.

Zou weer een geweldige klapper zijn. Voor Depay kan het ook goed uitpakken, hij groeit razendsnel en is zeer gemotiveerd.

Volgend jaar Bergwijn op de flanken?

Zou jammer zijn voor PSV en de eredivisie.....
Daarbij denk ik ook dat Depay nog niet toe is aan een volgende stap. Talent heeft hij genoeg en maakt een hele hoop mooie acties elke wedstrijd wel weer. Maar wat is zijn rendement?
Vaak loopt hij met oogkleppen op en gaat alleen voor eigen kansen die hij soms geweldig afmaakt maar ook regelmatig verprutst.
Dus laat hem dat een stuk verbeteren bij PSV en hij kan er maar zo 15/20 doelpunten maken en een stuk of 10 assists geven. Lukt hem dat dan is hij toe aan een volgende stap naar mijn mening......

Volgens mij zou dit zomaar kunnen. Alles hangt af met het komend WK. Wat kan Depay tegen geroutineerde spelers met iets meer body en klasse.

Zou een prima stap zijn voor Depay! Ook voor Man UTD zal dit een goede transfer zijn voor in de toekomst. Eerste jaar kan Depay wennen en af en toe zijn minuten meepakken om het jaar daarop te gaan vlammen.

Speler met meer potentie dan de meeste vleugelaanvallers bij Man Utd. Ik vind hem potentieel ook beter dan Januzaj terwijl dat ook een prima speler is/kan worden!

20 miljoen is ook een prima bedrag om te vragen, kom je uit op 20 miljoen dan mogen beide clubs zich in de handjes wrijven! Na 2 jaar is Depay het dubbele waard, ik ga ervanuit dat Depay niet meer zal bijtekenen bij PSV dus kunnen ze nu het beste 20 miljoen pakken want hij zal steeds minder waard worden naarmate zijn contract afloopt.

Zou wel jammer voor de eredivsie zijn, hij is toch 1 van de redenen waarom ik soms wedstrijden van PSV meepik.

28 mei 2014 om 10:47

Hij ligt nog drie seizoenen vast, hoe kan je dan spreken dat hij minder waard wordt naarmate zijn contract afloopt? Je zegt zelf ook dat hij nog een hoop kan groeien nou als hij de groei doorzet wordt hij alleen maar meer waard, of is de 20 miljoen steeds meer gerechtvaardigd......!

28 mei 2014 om 11:05

Nee, ik denk dat hij steeds minder waard word! Zijn potentie is bekend.. afkopen van een 3jarig contract is duurder dan afkopen van een 2jarig of 1jarig contract.

Enige wat PSV zou kunnen doen is het WK afwachten. Speelt hij daar erg goed dan zal dit de prijs ten goede komen. Na die tijd zal zijn marktwaarde dalen vanwege zijn contractduur.

En 20 miljoen is toch een prima prijs voor iemand die zich tot op heden nog niet heeft bewezen in Europa? Hij zal volgend jaar ook niet schitteren in de CL. Ik zou iig tevreden zijn met 20 miljoen. Ik zou enkel wachten met de verkoop tot het WK achter de rug is. Misschien kan je dan nog een paar miljoen extra pakken.

28 mei 2014 om 11:30

Dan ga je er van uit dat zijn ontwikkeling blijft stil staan..... En voor afkoopsommen maakt het vaak weinig uit of hij 2 of 3 jaar onder contract staan. En zelfs voor een contract van een jaar wordt vaak genoeg de hoofdprijs betaald....

Leuk als het over depay gaat dat 20 miljoen normaal is en dat ie wel in de basis van oranje zou moeten.
Als het over boetius gaat is hij te licht en niks waard.
Wie heeft er nou een beter seizoen gedraaid en heeft veel meer talent?
Depay heb een leuk schot, meer ook niet.

28 mei 2014 om 11:14

Uhhm Depay!

In mijn ogen heeft Depay meer talent dan Jpb...

JPB is ook een goede speler daar niet van, maar ik gok dat Depay verder zal komen. Depay zou enkel moeten werken aan zijn zelfbeheersing. Te vaak mist hij kansen die hij eigenlijk moet maken, dan schiet hij de bal naast of over terwijl hij wanneer hij de rust bewaard gewoon in kan tikken.
Voor mij een topspeler in wording.

JPB daarentegen is ook een goede speler maar komt i.m.o. tekort voor de absolute top. Dat gevoel heb ik nu.. maar misschien bewijst hij mijn ongelijk? De tijd zal het leren. Ik zou daarom ook blij zijn met 15 miljoen voor JPB al vraag ik me af of hij dit bedrag zal gaan opleveren. Ik vind dat JPB minder potentie heeft dan Depay. Is in mijn ogen zeker op dit moment nog te licht, ik vraag me ook af of hij zijn gebrek aan fysieke kracht ooit recht zal trekken. In de wedstrijd die hij speelde voor Nederland kwam dit mooi naar voren.. in de eredivsie kan dit niet zoveel kwaad maar in Engeland of in een andere topcompetite des te meer!

Maar goed, smaken verschillen ;-)) De tijd zal het leren... en mocht ik ongelijk hebben/krijgen dan ben ik de eerste die dit toe zal geven. Ik hoop overigens wel dat JPB zover komt, dat is natuurlijk goed voor het Nlse voetbal.

28 mei 2014 om 12:18

@ Benenbreker

Het is inderdaad een kwestie van smaak. Maar ik heb niet het idee dat Depay een tekort heeft aan zelfbeheersing. En is gewoon een kwestie dat hij het overzicht niet heeft. Hij ziet gewoon vaak de oplossingen niet en gaat dan maar voor een actie op goed geluk. Van dergelijke spelers lopen er genoeg van rond!

En het zien van oplossingen kan je iemand niet leren. Dat hebben alleen de echte goede voetballers van jongs af aan. Daarom is in mijn ogen ook JPB ook een grotere talent dan Depay! Die ziet de oplossingen wel en alleen schort het soms nog aan de uitvoering. En als hij zijn uitvoeringen iets verfijnd dan kan hij echt een hele grote worden.

En het verschil van fysiek kan je gewoon trainen. En het blijft ook voetbal dus je hoeft niet verschrikkelijk gespierd te worden. Kijk naar een Messi! Maar het zien van echte oplossingen kan je niet trainen. Dat maakt het verschil tussen een goede speler en een topspeler.

Dus ik geloof best dat Depay een goede speler kan worden maar hij zal nooit een topper worden. En dat heeft JPB wel in zich mits hij goed blijft trainen en zich blijft doorontwikkelen.

Maar zoals je al aangaf. De tijd zal het leren!!

28 mei 2014 om 12:09

@ jolandamarco

Wat mij betreft zijn beide spelers nog niet klaar voor zo´n stap, beide komen internationale ervaring tekort waarbij de ze beide in mijn ogen niet genoeg getest zijn. Daarnaast vind ik ook dat Boetius op het moment fysiek echt zich meer moet ontwikkelen. Voor beide spelers is het denk ik onverantwoord om nu al te vertrekken, laat ze zich eerst eens ontwikkelen tot absolute sterktehouders bij hun clubs om het vervolgens ook met hun clubs te laten in 1 van de 2 Europese club tournooien.

Mocht de transfer naar Manchester United mogelijk zijn dan kan Depay het gerust proberen. Lijkt genoegt vertrouwen te hebben van Gaal en er kan meer plaats komen. Zeker als Young en/of Welbeck vertrekken. Depay heeft snelheid, durf, acties om een man voorbij te spelen, de juiste mentaliteit en is fysiek sterk wat zeker belangrijk is in de Bpl. Enigste waaraan hij moet werken is zijn overzicht. Hij wil nog weleens de oogkleppen op hebben en totaal geen oog voor medespelers hebben, maar verder ziet het er allemaal goed uit.

Zelf vind ik dat hij nog een jaar bij Psv moet blijven om zich nog beter te ontwikkelen en met Psv proberen te eindigen in de top 3. Maar hij kan de stap naar United zeker proberen.

Hij gaat niet weg hij wil nog gewoon minimaal een jaar bij psv blijven grlukkig. Ik vind dat hij wel gied genoeg is voor man u

Normaliter zou ik zeggen nee niet doen maar aangezien van gaal de coach wordt zou ik deze kans gewoon grijpen. Daarnaast heeft Depay de juiste mentaliteit om de top te halen. Fysiek gezien is hij ook vrij ver voor zijn leeftijd dus dat zal ook geen probleem worden.

Zou een geweldige transfer zijn voor Depay, het blijft immers wel Manchester United, maar er is momenteel wel erg weinig duidelijkheid over de selectie van volgend seizoen. Momenteel zou hij daar namelijk voor zijn favoriete positie sowieso de concurrentie aan moeten gaan met Januzaj, Nani en Young, terwijl Mata, Kagawa, Lingard, Zaha, Bebé en zelfs Welbeck ook zouden kunnen worden opgesteld als linksbuiten. Daarom eerst maar eens een lekker WK spelen, goed op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij United, en als er dan een aantal concurrenten zijn vertrokken en er is mogelijk wel al versterking gehaald op andere cruciale posities bij United om weer mee te kunnen doen om de prijzen, kan hij alsnog de keuze maken en voor PSV een mooi bedrag opbrengen. Want om nu al te gaan, alleen omdat Van Gaal wel een toffe peer lijkt, dan zou het hem nog wel eens vies tegen kunnen vallen.

snap wel dat ze twintig miljon vragen, ze hebben geen cente makke meer....

OT: ik weet niet of ij het aan zou kunnen maar kan me voorstellen dat hij raag aat.
echter zal hij daar weer één van de vele talenten zijn. Ik zou het nog een jaar uitzingen bij Psv.

ik denk echt dat Depay een revelatie kan worden bij United. Heeft natuurlijk nog niet veel ervaring maar Depay vindt ik nu al heel goed en hij zal alleen maar beter worden. normaal zou ik talenten deze stap afraden maar Depay kan dit aan. en concurreren met Valencia en Young moet toch zeker te doen zijn

Laat van Gaal gelijk het hele Nederlands elftal meenemen. Als je kijkt wie er allemaal in contact is gebracht met United: Clasie, de Vrij, Strootman, Veltman, Indi, Janmaat en nog wel een aantal die ik nu vast vergeet.

On: Depay naar United? Ik zou de gok durven wagen. Depay is een goede voetballer, goede mentaliteit en hij kan het niveau zeker weten aan. Alleen de kans is groot dat hij natuurlijk veel gaat banken in zijn begin periode. Maarja, misschien dat van Gaal hem wel aan zijn minuten laat komen.

Na het WK kan PSV denk ik wel minimaal 10 miljoen voor die jongen vragen, wat kan oplopen tot 20 miljoen.

20 miljoen euro voor een type Babel: enorm voorspelbaar en niet constant. En dat zegt genoeg als je dit seizoen de beste speler van PSV was. Van Gaal moet z'n geld niet weggooien, geef het dan aan de jeugdopleiding, of een goed doel. Niet aan Depay.

Depay is nog niet goed genoeg voor Man Utd. Deze jongen overschat zich zelf heel erg. En loopt na de wedstrijd maar weer even mooi te wezen met zijn tattoos. Zorg nou eerst maar eens dat je constant een
goed seizoen speelt en dat je een dragende speler bij PSV wordt. Voor dat zo'n grote stap maakt.
Want anders is je carrière over. Kijk maar naar Babel mijn favoriete speler bij Ajax. Ging naar Liverpool mislukte daar volledig. Royston Drenthe had een mooie toekomst voor zich. Ging van Feyenoord naar
Real Madrid mislukte volledig. Eljero Elia had ook een mooie carrière kunnen hebben. Vertrok naar Juventus mislukte daar ook volledig. Zakaria Labyad had ook een goede speler voor PSV kunnen worden. Maar vertrok naar Sporting Clube de Portugal. Werd verhuurd aan Vitesse heeft daar niets gebakken. En bij Sporting valt hij dus ook door de mand. Dus blijf nou nog maar 1 a 2 jaar bij Psv. En dan kun je altijd die stap nog zetten.

Is hij echt nog niet klaar voor. Mensen die zeggen van wel, hadden beter moeten opletten als ze PSV keken dit seizoen. Er komt veel dreiging vanaf, maar ik mis het overzicht. Een jaartje in de eredivisie erbij zou hem goed doen. Hier kan hij mindere wedstrijden spelen, daar wordt hij er op afgerekend..

Voor hem is het beter nog 1 seizoen te blijven maar ik snap wel als Manchester komt dat je dan moeilijk kan weigeren. Of er moet gesproken over kopen en verhuren nog voor 1 seizoen. 15 tot 20 miljoen is hij zeker wel waard.

hij moet gaan naar manchester Van Gaal gaat hem daar toch laten spelen daar gaat zich meer ontwikkelen dan in deze mickey mouse league

Zou echt balen als hij betrekt, 20 miljoen is een mooi bedrag maar dat kan je volgend jaar ook nog krijgen. Snap wel dat ze elkaar ligggen, beide echte winnaars die er alles voor geven om de beste te zijn.

Iedere voetballer wil graag bij Manu spelen zo ook Memphis.
Maar dit is nieuws "maken" om het nieuws.
Deze speculaties zullen voort duren tot en met eind augustus.
Een logisch denkend mens weet dat Louis weliswaar erg gecharmeerd is van depay maar ook goed beseft dat dit nog een stap te vroeg is.
Eerst nog maar eens een volledig jaartje erdeivisie.

Hij zegt in dit artikel dat hij naar nan u wil gaan?

Wie wilt er nou niet van PSV naar Man Utd? Er zullen er maar weinig spelers zijn die dat niet zouden willen dus dit is een logische antwoord van Depay, helemaal omdat Van Gaal ook een 'fan' van hem is, hij probeert hier van te profiteren.

20 miljoen + doorverkooppercentage is denk ik het maximaal haalbare. Rik elfrink (psv Watcher) zei ook dat ze hem niet voor minder laten gaan. Lijkt me een strak plan gezien zijn 3jarige contract en geen fatsoenlijke opvolger (nog niet, boljevic en Rayhi zijn nog niet goed genoeg en Bakalli mag een enkeltje Belgie krijgen van mij).

Overgewaardeerde speler. Schiet 150 keer in een seizoen op doel en scoort er maar 12.

28 mei 2014 om 12:50

Ronaldo zijn schot percentage lag vorig seizoen op nog geen 12%. Maakt hem dat een overgewaardeerde speler?

29 mei 2014 om 08:15

Ja. Het is dat er nauwelijks tegenstand is in Spanje anders krijg je niet zoveel kansen om te missen.

Zijn stuitende arrogantie en zelfingenomenheid helpen ook niet.

Nu LvG bij ManU aan de slag gaat lijkt het me geen verkeerde keuze. Die weet wat hij kan.

Deze jongen is duidelijk, in 1 seizoen, het niveau van de eredivisie ontgroeit. Of het verstandig is direct naar een topclub te gaan, is de vraag. Wel leuk dat er opnieuw een Nederlander (waarschijnlijk) bij een echte topclub komt te spelen.

Bij United loopt op links al Januzaj rond die ik gewoon niet minder vind dan Depay, Januzaj kan met zijn linkerpoot ook op rechts uit de voeten maar dan heb je met Depay en Januzaj twee buitenspelers die de achterlijn nooit halen.

Zie in Depay eigenlijk een zelfde type als van Persie, denk dat hij uiteindelijk een spits word, hij heeft alles om dat te worden, fysiek sterk, doelgericht en technisch sterk.
Denk dat die als buitenspeler gewoon iets te voorspelbaar is, gaat nooit buitenom, haalt nooit de achterlijn, als je zijn sprongkracht nog kan verbeteren kan het een zeer goeie afmaker worden.

Perfecte speler voor de linkerkant eigenlijk een veel mindere Ronaldo maar hij kan zeker wereldtop worden

Als van Gaal het nederlandse voetbal even financieel wilt helpen is het lekker.
Gewoon 35 miljoen voor Depay en 17 miljoen aan Feyenoord overmaken voor Janmaat.

Gewoon verkopen en Kishna overnemen van Ajax
Er zijn genoeg linksbuiten-spelers te vinden, dus ben er niet rouwig om. Maar de directie moet wel het sportief succes in beeld houden en dus geld niet op de rekening bijschrijven, maar investeren!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren