Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Suárez: ‘Ook als de trainer me niet wil, ga ik toch terug naar Ajax’

Laatste update:

Luis Suárez stapte in de zomer van 2007 over van FC Groningen naar Ajax en verliet Nederland halverwege het seizoen 2010/11 voor zo’n 27 miljoen euro voor Liverpool. Daar is hij nu een grote ster, die de rest van de spitsen doet verbleken en dankzij wie the Reds lang meededen om de landstitel. Toch is Suárez niet vergeten hoe goed hij het had bij Ajax, geeft hij aan. Hij wil ook graag ooit weer terug naar zijn vorige club.

/

“Ik heb altijd gezegd dat ik ooit terug wil naar Ajax. Ook als de trainer me niet wil, ga ik toch. Zeker weten! Ajax is voor mij een heel belangrijke stap geweest in mijn leven. De organisatie binnen de club was geweldig, Ajax was de ideale club voor mij en heeft mij veel geleerd. Mijn tweebenigheid heb ik te danken aan Ajax, maar ook het spelen zonder bal en het leren denken als team”, somt Suárez op in een interview met Helden Magazine.

In 110 wedstrijden voor Ajax in de Eredivisie maakte Suárez 81 doelpunten. In het shirt van Liverpool staat hij inmiddels op 109 duels in de Premier League en 69 treffers. Zijn huidige contract op Anfield loopt na dit seizoen nog vier jaar door. Recent benadrukte de 27-jarige Suárez nog dat niemand zich zorgen om hem hoeft te maken, en dat hij komende zomer hoe dan ook aan boord blijft bij de Merseyside-club.

Luis Suárez speelt in de toekomst weer voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, al zou het wel heel vet zijn! Is enorm gegroeid als speler in Engeland en ondanks de incidenten vind ik hem structureel zich wel beter gedragen.

7 mei 2014 om 18:05

Ik denk het eigenlijk wel. Suarez heeft binnen het veld vervelende trekjes, maar schijnt buiten het veld heel dankbaar te zijn voor zijn talent en de kansen die hij gekregen heeft daardoor.

7 mei 2014 om 22:55

Ik denk dat hij zeker weten terug komt wany ajax zit in zijn genen en hij is nog nooit kampioen geweest met ajax dus dat zou ook een reden zijn om terug te keren

8 mei 2014 om 19:11

Zeker weten kan je het nooit.
Dat dacht ik ook van van Nistelrooy.
Eerst zien dan geloven.

Misschien als hij rond de 35 is dat hij nog terug wilt maar voorlopig nog niet lijkt me.

Geweldig nieuws dit. Ook op 35 jarige leeftijd zal hij nog geweldig zijn door zn inzet

7 mei 2014 om 15:57

Denk het ook. Suarez, Ronaldo en ook Robben zijn type spelers die zomaar tot tegen de 40 kunnen gaan uitblinken. Zijn spelers die afgetraind / gedisciplineerd zijn a la Zanetti. Zullen sowieso wel veel meer spelers zijn die in de toekomst lang door kunnen gaan in fysiek goede staat.

7 mei 2014 om 16:14

Robben moet het van zijn snelheid hebben en ik vrees voor Robben dat ie daardoor over enkele jaren niet meer mee kan met de top.

7 mei 2014 om 16:21

Ik denk dat Robben tegen de tijd dat hij 40 is wel al een eind aan z'n loopbaan heeft moeten maken wegens een of andere zware blessure hoor.

7 mei 2014 om 16:43

In Nederland heb je aan de helft van Robbens snelheid al genoeg om mee te draaien bij de top.

7 mei 2014 om 18:07

Wat een gelul zeg, ik vertel jouw dat ie niet meer terug gaat naar Ajax, helemaal niet als de trainer hem niet wil. Alsof hij bepaald of Ajax hem wel of niet wil hebben als ie 35 jaar is.robben spelen tot zijn 40ste?, sorry hoor, maar op welke planeet woon jij. Zelden een speler gezien die zo vaak om het minste of geringste geblesseerd was..... ik kan nog wel effe doorgaan zo, maar ik heb plotseling geen zin meer om op dit soort onzin te reageren..... de groeten

7 mei 2014 om 19:02

Robben is nu al 30 he en kijk hoe die er bij loopt, misschien wel fitter dan 10 jaar geleden. Reken maar dat die nog flink wat jaren voor de boeg heeft als ie zo afgetraind blijft.

7 mei 2014 om 19:03

@vossing:
bedankt voor uw gebrek aan bijdrage in deze discussie. Bedankt voor een hoop gelul in de ruimte zonder enige onderbouwing en bedankt voor het gebrek aan argumentatie en discussie vermogen dat u tentoon spreidt. Ook uw spelling en grammatica laat het nodige te wensen over. U bent de zwakste schakel! Tot ziens!

7 mei 2014 om 20:18

He neerlandicus, discussievermogen is 1 woord. Dank je.

7 mei 2014 om 20:25

@bones:

Oh Bones, Vossing heeft gelijk, het is echt 1 woord. Volgens mij woont Vossing al tig jaar in Voss in Noorwegen, hij mag dus wat foutjes maken, maar jij gaat af als een baksteen, echt de zwakste schakel wat mij betreft.....druiloor

7 mei 2014 om 20:28

@dj

Klopt kerel, al heel wat jaartjes.

8 mei 2014 om 09:14

Nergens staat dat je verplicht bent te reageren of de posts te lezen. Groetjes terug

Komende zomer maar terug dan

7 mei 2014 om 15:38

Ja precies, Liever vandaag dan morgen. Gevalletje wishful thinking...

7 mei 2014 om 15:42

haha, als hij de organisatie onder van Basten en Jol al zo geweldig vond en heeft leren spelen in een team, dan zal hij onder de Boer al helemaal in zijn droomwereld zijn! Moet hij inderdaad wel deze zomer komen, anders is de Boer weg..

7 mei 2014 om 16:31

@ajaxaddict, misschien vindt hij het nu juist 3 keer niks. Nu mag een speler zijn creativiteit niet uiten en speelt in dienst van het team. Ik zie Suarez nog niet met plezier een balletje terug geven, omdat de kans bestaat dat je bij een actie naar voren de bal verliest. Het spel wat Ajax nu speelt is geen spel voor creatieve spelers.

7 mei 2014 om 16:53

"nu mag een speler zijn creativiteit niet uiten".
.
Wat een gelul zeg, kun je die ongein van je ook onderbouwen? Je mag zeker wel je creativiteit uiten, alleen moet je wel bereidt zijn om je het snot voor de ogen te lopen om te corrigeren indien nodig.
.
Maar inderdaad het spel dat wij spelen is niks voor creatieve spelers, Eriksen vond het allemaal maar niks. Oh nee, die groeide uit tot veruit de beste speler van de eredivisie.

7 mei 2014 om 17:06

Steef heeft wel een redelijk punt, al weet ik niet of het bij Ajax komt door het systeem of gewoon door het onvermogen om eens een keer een paar spelers achter elkaar te passeren. Ik geloof dat het wel degelijk mag, maar doordat Ajax nu zoveel op de helft van de tegenstander speelt is er weinig ruimte en moet je een zeer behoorlijke speler zijn om dat te doen. Boilesen probeert het wel eens, Kishna probeert het constant als hij speelt en ook Bojan heeft de neiging om het te doen maar is gewoon zo slecht dat het hem nooit lukt.

7 mei 2014 om 17:42

Dat zegt dan dus dat er te weinig creativiteit is, het spelletje dat we spelen is juist voor de creatievelingen weggelegd, er wordt behoorlijk wat van gevraagd zelfs wil je in de kleine ruimte je staande houden. Maar het punt dat je het niet mag uiten is kant en klare onzin, het is er alleen niet aanwezig dat is iets heel anders.

7 mei 2014 om 17:42

Ajaxaddict,

Denk dat de Boer heel blij is met een creatieve speler, maar de kwaliteit( niveau) van de spelers moet nog verder omhoog.

We zitten midden in dat proces, zal nog genoeg door selecteren plaatsvinden.

Maar uiteindelijk staat er over een goede twee jaar een prachtig elftal, waar Luis helemaal gek van geluk door zou worden.

Hij ziet ook wel dat Ajax nu de ene na de andere titel pakt, dat wil hij ook.

Knaagt natuurlijk aan hem dat hij hier veel geleerd heeft, maar niet landskampioen geworden.

Luis je bent van harte welkom, zullen we gelijk ook even Zlatan benaderen.

7 mei 2014 om 18:54

Er is wel wat creativiteit met Serero en Klaassen, maar niet van het niveau Eriksen. Dat hoef je van hen ook nog niet te verwachten, maar ik denk dat Steef gewoon bedoelde dat er nu geen enkele speler bij Ajax is die eens een actie maakt, iets fenomenaals laat zien. Buitenspelers gaan liever voor het tikkie terug dan een keer het risico te nemen om de bal te verliezen. Het lijkt soms wel alsof ze in eerste instantie voor dat tikkie terug gaan in plaats van uberhaupt te kijken of er een actie gemaakt kan worden. Hier heb ik me ook best wel eens aan geërgerd.

7 mei 2014 om 20:25

wat sommige ook vergeten is dat sinds suarez weg is geen echte spits meer hebben gehad die het kan afmaken, had op siggi gehoopt maar is het niet, jammer genoeg.
De winnersmentaliteit wat suarez heeft mis ik nu gewoon nog bij ajax en daarom mag hij nog vandaag terug komen, Hij is zeer creatief, gaat door ook al verlies hij de bal. Maar dit zal niet gebeuren, jammer

Lekker ook voor Groningen eh... Alle topclubs halen spelets bij subtopclubs en die topclubd strijken met de eer...

7 mei 2014 om 15:37

Waar in dit verhaal zie jij Ajax opscheppen dan? Suã¡rez zegt zelf wat ie bij Ajax voor belangrijks heeft bijgeleerd en dat Ajax daarom zijn grote stap mogelijk maakte. Daar kan Ajax toch niks aan doen dat hij dat zegt dus strijkt ajax toch niet met de eer. Een robben ofzo zegt dit wel, dat ie dan terugkeert naar groningen. Terwijl ie ook terug kan gaan naar PSV ofzo. Dus die grote clubs strijken niet met de eer..je kunt misschien wel zeggen dat spelers hun kleinere, vroegere clubs iets tekort doen

7 mei 2014 om 15:39

Edit: ligt er natuurlijk aan hoe je met de eer strijken opvat. Als je bedoelt dat de grote clubs alle credits krijgen dan geef ik je gelijk, maar ik dacht dat je bedoelde dat die grote clubs zelf gaan opscheppen hoe ze spelers als Suárez zo groot hebben gemaakt enz

7 mei 2014 om 15:42

Met de eer strijken zou negatief zijn tegenover ajax, terwijl ajax als club niks zegt. In dat geval zitten jullie dus beiden verkeerd

7 mei 2014 om 15:40

De topclubs strijken niet met de eer. De eer wordt overhandigd door suarez zelf. Het is toch niet zo dat frank gaat zeggen dat ajax hem super heeft gemaakt (ontken ik niet)?

7 mei 2014 om 16:18

Maar dat zeg ik toch precies hetzelfde Ik snap niet wat ik nou anders zeg dan jij.

7 mei 2014 om 16:30

Dat jij hem gelijk geeft, en daarbij fout zit.

7 mei 2014 om 18:45

Huh maar heb je allebei mijn stukjes gelezen dan? Ik zeg toch dat als hij 'met de eer strijken' bedoelt wat ik (en jij ook) bedoel, dat het dan nergens op slaat omdat Ajax er niks over zegt. Dat staat in mn eerste stukje. En daarna zeg ik dat als hij bedoelde dat Ajax alle credits krijgt waar groningen misschien ook iets had kunnen krijgen (dat ie dat bedoelde met 'met de eer strijken' dat ie daar dan gelijk in heeft. Ajax krijgt toch alle credits voor Suárez. Daar heeft Ajax inderdaad niks in gezegd maar dat hoeft ook niet. Als je van andere mensen de credits krijgt voor iets (dat je zo met de eer strijkt, ik dacht dat hij het misschien zo bedoelde) dan hoef je daar zelf inderdaad niets over te zeggen. Maar goed daarna zeg ik dat ik die definitie niet ondersteun, dus volgens mij zeg ik toch niks fout. Ps. Waarom like je jezelf de hele tijd?

7 mei 2014 om 15:40

je hebt gelijk, het is voor hem allemaal begonnen bij Groningen maar met alle respect: dat is natuurlijk niet de plek waar ze hem echt een topvoetballer kunnen maken. Dat gaat toch echt alleen maar bij topclubs die een springplank kunnen zijn, waar hij leert omgaan met druk en hoe hij zal moeten gaan presteren om naar een nog grotere club te gaan. Hier is het voor hem blijkbaar echt begonnen en ik moet zeggen dat ik er niet rouwig om ben dat hij liever naar Ajax terug komt dan naar Groningen

7 mei 2014 om 16:04

nou begonnen in europa misschien, maar als prof is suarez bij nacional begonnen.

7 mei 2014 om 17:04

Door het goede scoutwerk van Groningen en zijn geweldige spel, speelde hij al na een seizoen bij Groningen bij Ajax. Hij werd voor rond de 8 miljoen aan Ajax verkocht. En Groningen kocht hem maar voor € 800.000.

Groningen heeft geweldige scouts.

7 mei 2014 om 17:23

Topvoetballers zoals Suerez zijn natuurtalenten, die hoef je niks te leren punt!

7 mei 2014 om 17:49

Davecapanna,

Denk dat Zivkovic nu al via Suarez weet dat hij een goede beslissing heeft genomen.

Net als bij Suarez is het voor hem ook bij Groningen begonnen, clubs in het buitenland zien dat ook.

Zullen dus beamen dat Groningen goed spelers weet te scouten, dat Groningen niet het geld en de mensen heeft om deze spelers verder naar een hoger plan te krijgen is ook duidelijk.

Maar lijkt me evident dat Suarez heel blij is dat Groningen hem naar Nederland heeft gehaald, uiteindelijk is daar toch een belangrijke stap gezet in zijn voetbalcarrière.

Hier mag elke ajax supporter trots op zijn, als hij dat zegt weet je dat er goed werk geleverd wordt.

7 mei 2014 om 16:33

@coop, goed werk geleverd werd. Ik hoor al die Ajaxsupporters al een paar jaar roepen dat het voorheen niks was bij Ajax, dat spelers niet beter werden etc. Nu lees ik hier een verhaal van een van de beste ex-ajacieden die nog op de velden rondloopt en die zegt juist het tegenovergestelde.

7 mei 2014 om 18:14

Suarez was 1 van de weinige uitzonderingen en die verbeterde ook niet zozeer in zijn techniek en fysiek, maar voornamelijk zijn instelling verbeterde. Bij Groningen speelde hij grotendeels als eenling, maar was het wel duidelijk dat ie geweldig kon voetballen en ook bij Ajax meteen de beste voetballer zou zijn, maar bij Ajax werd van hem verwacht dat ie in een team speelde en dat ie bepaalde taken zou uitvoeren. Dit is hem in vrij korte tijd bijgebracht en daar plukt Suarez ook nu nog de vruchten van en dat is wat ie hier eigenlijk zegt.

De spelers waarover Ajacieden het hebben die in al die jaren niet echt beter waren, dat waren vooral jonge spelers die wel de instelling hadden, maar niet het talent.

Ik word zo ontzettend moe van al die verhalen over terugkerende spelers, Je kunt er op jaarbasis een bestseller over schrijven. Alsof die clubs zitten te wachten op die dertigers. leuk voor de rollator competitie ;-)

7 mei 2014 om 15:40

Ja wie wil er nou een pirlo, totti of huntelaar in zn team hebben.

7 mei 2014 om 15:45

Huntelaar is net 30. In theorie heb je gelijk, maar als er verwezen wordt naar een dertiger is day meestal toch iets ouder dan net 30.

7 mei 2014 om 16:25

Dan doe ik t opnieuw. Wie wil er nou een pirlo, totti, xavi, buffon, gerrard, di natale, drogba, puyol, pizarro, milito, julio cesar, lampard, cambiasso, amauri enz in zijn team. Het gaat toch gewoon om t idee joh. De halve italiaanse competitie bestaat uit dertigers en tuurlijk gaat dat niveau achteruit, maar de ervaring doet een heleboel. Als ajax-zijnde zou ik heel erg in mijn handjes knijpen als van der vaart en heitinga terugkomen. Al is het maar om die jonkies te begeleiden

7 mei 2014 om 16:31

Das al iets beter. Al hoeft ajax geen puyol of milito.

7 mei 2014 om 15:59

Inderdaad. Ik ben een Club Brugge fan en wij hebben Eidur Gudjohnson. Je kent hem vast, ex-Barca en ex-Chelsea. Wel, ik wil hem buiten. Hij is te dik en speelt niet goed. We hebben niets aan hem. Hij scoorde een goal of 3 dit seizoen.

7 mei 2014 om 16:27

Nou, sommige spelers voegen wel daadwerkelijk wat toe. Het is eerder de vraag of ze nog willen als ze de leeftijd hebben. Kijk naar Kuijt. Kon naar Feyenoord weer terug en gaf ook altijd aan dat te willen. Totdat Fenerbahce met een flinke zak geld rommelt en dan weet Dirkje niet hoe snel hij in Turkije moet komen.

als Suarez dan 'gewoon' zijn contract uit dient en over 4 jaar terug komt, dan is hij nog een meerwaarde voor Ajax.

Hij is uiteraard van harte welkom..

Maar ik moet het nog maar zien of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren met het oog op het verleden, waarin deze uitspraken vaker zijn gedaan, en niet altijd zijn nagekomen.

Het is misschien vreemd maar ik geloof Suarez veel eerder als hij zoiets zegt dan mensen als Vd Vaart en Heitinga. Het zou prachtig zijn als Suarez een het einde van zijn loopbaan als voetballer nog een paar seizoenen bij Ajax speelt. Als Ajax dan een hoofdtrainer heeft die hem er niet bij wil hebben moet die direct ontslagen worden.

7 mei 2014 om 15:31

Ik denk alleen dat een Johnny en Raffie het nu ook wel menen en willen alleen zijn ze afhankelijk van meerdere factoren. Bij Van der Vaart heeft de huidige trainer al aangegeven hem goed te kunnen gebruiken, het is dus meer kwestie van de makelaars en de club(filosofie). Want Raffie is natuurlijk grootverdiener voor Ajax.

7 mei 2014 om 15:34

Geen trainer ter wereld zou Suarez afwijzen.. Degene die dat wel doet kan beter in een fabriek achter de lopende band gaan staan..

7 mei 2014 om 15:35

Verklaar je nader, van der Vaart en Heitinga spelen al sinds hun tiende bij Ajax, hele jeugd doorlopen en op een goede manier vertrokken. Waarom zou je die niet geloven, en een speler die aangetrokken is en na 3 jaar weer vertrokken is juist wel?

7 mei 2014 om 15:46

@cashencarlo: Ik denk dat Heitinga, Van der Vaart in de huidige situatie en Suarez in een later stadium allemaal nog voor Ajax willen voetballen.

Suarez heeft ondanks die "enkele" seizoenen aan Ajax zijn hart verpand aan de club en wil dat ooit een keer terug kunnen betalen.

7 mei 2014 om 16:01

Cashencarlo, er zit wel een kern van logica achter de opmerking van Johndylan. Vd Vaart en heitinga zijn kinderen van de club. Als kind van de club ben je haast 'verplicht' om je lovend uit te laten over de plek waar je al vanaf je tiende bij zat en wordt er door de supporters haast verwacht dat je dergelijke beloftes maakt.
Van iemand als Suarez wordt zo'n opmerking of belofte niet verwacht en er zit ook geen 'druk' achter om een dergelijke opmerking te maken. Als dat wel gebeurt, moet het dus haast wel oprecht zijn.

7 mei 2014 om 16:14

Ah, daar ben ik het helemaal mee eens Filmfreak. Maar in de huidige (degradatie)situatie spelen beide heren denk ik graag nog een paar seizoenen op Nederlands topniveau/in de CL ipv in de Eerste divisies van Engeland en Duitsland.

7 mei 2014 om 16:27

Zeker, ik wil ook niet beweren dat Heitinga of vd Vaart helemaal niet naar Ajax willen. Er is zeker een kans dat ze komen. Wilde alleen proberen te verklaren waarom beloftes van 'kinderen van de club' soms niet waargemaakt worden, maar dat bedoelde ik dus meer in zijn algemeenheid en niet specifiek over deze twee heren.

7 mei 2014 om 16:36

Snap ik! Ik ben het dan met ieder woord van je verantwoording eens

Jammer dat dit vaak pas gebeurd als het eigenlijk niet meer kan of te laat is.. Cocu en van Bommel ging nog net, maar Davids en Stam bv kwamen eigenlijk al te laat. En bij Feyenoord hoeven we Dirk Kuijt over 2 jaar ook niet meer..

7 mei 2014 om 15:29

Een Babel kwam ruim op tijd..ook al was het een tussenjaar, hij heeft Ajax ondanks blessures geholpen!

Ik denk dat het gewoon van spelers fitheid en vermogen van de club afhankelijk is.

7 mei 2014 om 16:29

Babel kwam niet terug om de club te helpen, maar vooral zichzelf. Hij wou zich weer in de kijker spelen, maar dat is hem niet echt gelukt.

7 mei 2014 om 16:33

Ik vond het met name een win-winsituatie. In Europa (dortmund uit(!)) deed hij het gewoonweg goed. Het enige wat niet geholpen heeft is zijn blessureleed.

Het feit dat hij zichzelf uitgekocht heeft om voor Ajax te kunnen spelen vind ik ook een vorm van clubliefde voor Ajax..

7 mei 2014 om 15:32

Davids mee eens, maar Stam was echt nog wel van meerwaarde voor Ajax. Ook al was het zo'n korte periode

7 mei 2014 om 15:58

Rijkaard heeft die stap ook op tijd gemaakt, wat heet, Jack Spijkerman heeft toentertijd een petitie georganiseerd zodat hij nog een jaar zou blijven. Spijtig genoeg is dat niet gelukt anders had Ajax wss de finale tegen Juve ook gewonnen.
Aan v Bronckhorst heeft Feijenoord ook veel aan gehad.

Maar ik ben het wel met je ééns, meestal willen ze stap maken als het al te laat is. Dat komt m.i puur door het geld wat er tegenwoordig te verdienen valt bij middelmatige tot slechte clubs in het buitenland.
Des te meer respect voor Rijkaard.

8 mei 2014 om 09:05

Ajax had die finale zowiezo gewonnen zonder dopingdokter Agricola!

7 mei 2014 om 16:07

van bommel nog net gaan ??

die was eigenlijk 1 seizoen te laat, kon het namelijk net niet brengen waar het verwacht werd.
voor rest wel mooi dat hij zijn belofte alsnog waar gemaakt had, daarvoor verdient hij zeker respect.

Zou echt gaaf zijn als hij dat idd ooit doet! Meestal blijft het bij woorden bij de meeste spelers, maar ik zie het bij Suarez wel gebeuren eerlijk gezegd! Hij heeft het goed naar zijn zin gehad bij Ajax altijd..

Ruilen voor Siggy, kom op Mark je kan het

7 mei 2014 om 15:50

*marc

7 mei 2014 om 15:51

Aleen de teen van sigi is al meer waard dan suarez we hebben het over de grote sightorson kom op man denk logisch na

Wat een held. Wie weet waar Ajax staat over 5-10 jaar? Misschien is het dan Europese subtop en is een terugkeer niet ondenkbaar. Ook Van der Vaart had niemand zo vlug meer met Ajax zien flirten, zie wat er nu gebeurd..

7 mei 2014 om 15:32

Denk eerder dat dat aan de mindere vorm van VdV zelf ligt dan de enorme groei van Ajax

7 mei 2014 om 15:37

Eens. Maar ook aan de mensen die nu bij Ajax rondlopen. VDV is groot "fan" van De Boer, mede dankzij Wk2010. Ik zie hem onder De Boer, het systeem, in de CL en in zijn moederstad echt opleven..maar misschien zie ik een utopie

8 mei 2014 om 09:08

Wat dacht je van de naderende Degradatie.
Vdvaart heeft altijd geroepen dat HSV zn club is.
Maar in 2BL wil hij niet spelen

8 mei 2014 om 12:39

Nee, daarom ook logisch dat hij liever bij een CL-club in de Nederlandse top gaat voetballen. Daarbij heeft hij gigantisch veel kritiek te verduren gekregen bij Hsv, dus vraag me af of dat nog langer "zijn club" is.

8 mei 2014 om 17:08

Precies, hij ligt behoorlijk onder vuur ook idd.

Wat een held is het toch. Ik zal je rond die tijd met open armen ontvangen. Echt een speler waarvoor je naar het stadion gaat en kan gaan genieten van zijn acties. Niet veel mensen hadden gedacht dat hij het zo geweldig zou gaan doen daar in Liverpool en het is nu gewoon een wereldspits en beste speler van Engeland. Dat zegt natuurlijk alles qua ontwikkeling die hij heeft doorgebracht! There's only one Luis Suarezzzzz

7 mei 2014 om 17:18

Als jou Zweedse naamgenoot dit nou ook nog wou doen dan stond heel Amsterdam natuurlijk op zijn kop. Ik acht die kans natuurlijk wel heel klein aangezien hij (net als Suárez) bij de wereldtop hoort, maar ook gezegd heeft lang bij PSG te blijven.

Zal toch wat zijn zeg, Suarez terug naar Ajax! Alleen al door zijn inzet wil je hem in je team hebben! Kan me nog herinneren dat hij als een dikkertje naar Ajax kwam, maar moet je hem nu eens zien! Geweldige inzet en past perfect bij liverpool. Ben wel erg benieuwd wat zijn volgende club wordt.

7 mei 2014 om 15:30

Haha, je doet net alsof hij bij Groningen al niet een van de beste van de eredivisie was.

Ze betaalden geen 7 miljoen voor een dikkerdje.

Maar ik mag hem wel, die Suarez. Op het WK was die actie helemaal geniaal, vooral toen de strafschop in blessuretijd werd gemist. Heerlijke speler.

7 mei 2014 om 15:34

Haha dat was inderdaad een geniale actie. Eerst de bal uit het doel slaan, en vervolgens keihard juichen bij het missen van de penalty. Een speler met een fantastische inzet.

7 mei 2014 om 15:49

Fantastische inzet heeft hij sws, maar ik denk als hij 20 jaar geleden voetbalde in italie dat hij dan geen volle 3 jaar zou volmaken. Ik vind het echt een rattenactie, heeft niks met voetbal te maken. Schwalbes maar ook dit soort dingen horen gewoon niet thuis in het voetbal. Maarja, wel de winnaarsmentaliteit die je nodig hebt om bovenaan te komen.

7 mei 2014 om 16:06

Gelukkig zijn die Italianen allemaal lieverdjes bedoel je? 20 jaar geleden pompten ze zichzelf daar nog vol met doping omdat ze anders de CL-finale niet van Ajax konden winnen...verder is zuigen in Italie uitgevonden, Nederlandse clubs als ideale schoonzoon trappen Europees altijd in die Italiaanse naaistreken dus snap het niet helemaal dat je Suarez zo afbrand als je zo'n groot fan van Italiaans voetbal bent.

7 mei 2014 om 16:18

Hoe kan je dat een geweldige actie vinden. Je wilt toch dat de beste clubs doorgaan.

7 mei 2014 om 19:18

Was gewoon een reglementaire actie. Hands en dus rood en een strafschop. Dat die knoeierds het puur Afrikaans verkloten, is aan henzelf te wijten.

Geweldig staaltje snel denken van Suarez en een geweldig spektakelstuk om naar te kijken.

Hij zal voorlopig nog niet komen, maar op zijn 33e misschien? Zou mooi zijn hoor!

Al komt Suarez niet, dit is prachtige reclame voor de club. Eigenlijk zegt een van de allerbeste speler van dit moment nu tegen jonge talenten; als je de kans krijgt, ga dan naar Ajax.

7 mei 2014 om 15:35

Fantastisch toch! Suarez is echt een voorbeeldige speler. Op het veld soms wat nare trekjes, maar erbuiten is hij een fantastisch persoon. Ik kan echt niet wachten tot hij terugkeert in Amsterdam, hij is namelijk een van de redenen waarom ik voetbal kijk (samen met Ibra en Vdv)

7 mei 2014 om 15:52

Dit is een grap mag ik hopen? Je kan veel van Suarez zeggen, maar niet dat hij een voorbeeldige speler is.

Hij is juist alles behalve een voorbeeldige speler. Daarom is hij ook zo ontzettend goed. Hij is een winnaar die alles doet om te winnen en daarbij zichzelf ook soms verliest.

7 mei 2014 om 15:54

Wat je zegt klopt, hij is een echte winnaar! Die nare streken die hij vroeger had heeft hij zichzelf echter afgeleerd. Het is hele tijd geleden dat hij een rare frats heeft uitgehaald. Je kan nu wel zeggen dat het een voorbeeldige speler is hoor! Die vijf wedstrijden schorsing in het begin van dit jaar hebben hem goed gedaan.

Zou geweldig zijn als hij terug zou komen! Wanneer is natuurlijk de vraag, maar hoe eerder hoe beter!

7 mei 2014 om 16:39

Hij maakt nog genoeg schwalbes anders. Maar dat is natuurlijk niet erg zeker?

Mooi om te horen. Hij heeft dat inderdaad aangegeven. Maar dat hebben meerdere spelers gedaan, die die belofte vervolgens niet zijn nagekomen. Dat hij dit herhaald na anderhalf jaar weg te zijn vind ik geweldig om te horen. Blijkt dat Ajax hem absoluut aan het hart gaat. Ik hoop absoluut dat we hem ooit weer in een Ajax shirt te kunnen bewonderen. Ik heb sinds het eerste seizoen van de Amsterdam Arena een seizoenskaart. Ik heb prachtige spelers voorbij zien komen als Zlatan, van der Vaart, Sneijder etc. Maar Suarez is voor mij mijn all time favoriet (samen met Litmanen). Dit vanwege zijn aanstekelijke werklust, fantastische techniek en scoringsdrift. Ik vind het ook fantastisch te zien hoe goed hij het in Engeland doet momenteel. Hij staat op het punt de records van Shearer en Ronaldo te verbreken. Dat terwijl hij de eerste wedstrijden heeft gemist, en natuurlijk niet de penalty's mocht nemen. Held! Ook mooi dat de Ajax supporters hem na dat incident met Evra een hart onder de riem stak door op Old Trafford massaal zijn naam te scanderen.

Haha nou Ajax kan nog wel een ervaren spits gebruiken
nee zonder gekheid leuk dat hij dit soort dingen zegt maar het moet allemaal maar uitkomen nog, al zou ik het echt toejuichen als hij vanaf zijn 32ste of 33ste weer terug naar Ajax komt om af te sluiten.

En zijn gemiddelden van wedstrijden en doelpunten tussen Nederland en Engeland zijn ook niet zo super verschillend toch wel knap.

Als je dit leest word je toch gelukkig!? Mooie woorden van een geweldige Ajaxspeler!

Er zijn (terecht) veel aanmerkingen op deze man, maar je kan niet ontkennen dat het een man van zijn woord is:
- Hij zal en moet in 2007 naar Ajax en er volgt zelfs een arbitragezaak waardoor hij het voor elkaar kreeg.
- In de winter van 2010 zijn er al veel transferperikelen voor de superster van Ajax. Ondanks dat verlengt hij bij Ajax in de wetenschap dat Ajax veel geld aan hem moet verdienen:
"terwijl de buitenwereld speculeerde over mijn vertrek, voerde ik gesprekken met Ajax over een langere verbintenis. Ik heb het naar mijn zin in Amsterdam", vertelt Suárez via de officiële kanalen.
- 2014, Suarez wordt in de top 5 wereldspelers genoemd en zegt zijn huidige kwaliteit grotendeels aan Ajax de wijten te hebben.

Geweldig dat hij Ajax ooit daar voor terugbetaald in de vorm van carrièreafsluiting, hopelijk in zijn voorherfst van zijn carrière

We zullen zien wanneer hij eenmaal een jaar of 31, 32 is.

Ik hoop dat dat nog wel even duurt dan..

7 mei 2014 om 17:20

jaloers??

Ik mis deze geweldige speler, stak er echt bovenuit en die inzet van hem mis ik echt. Zijn bedrevenheid en onvoorspelbare acties mis ik ook. Zo'n type missen we nu. Maar als hij echt terugkomt in de toekomst is dat zeker weten een aanwinst. Door ervaring en ook vanwege zijn inzet!

Praatjes vullen geen gaatjes !
als hij ergens anders meer zal verdienen .. Kent hij Ajax niet meer !

7 mei 2014 om 16:05

Hmm, hij verdient nu vele malen meer en heeft het over Ajax. Hoezo niet kennen?

7 mei 2014 om 16:45

Nu wel ,en hij kan zeggen wat hij wil,maar bijvoorbeeld als hij een jaartje of 30-31 is en z'n carrière wil afsluiten , kan hij terug naar Ajax, maar ik denk als dan ook nog een andere iets sterkere ploeg als Ajax komt en iets meer biedt , zal hij naar mijn verwachting niet eens omkijken naar Ajax. Ookal zegt hij dat nu van wel!

7 mei 2014 om 18:04

Top dat jij dat nu al weet. Je kent zijn situatie over 4 jaar niet, je kent Ajax' situatie dan ook niet. Dus ik ga liever uit van het woord dat Suarez hier zelf geeft, dan het in het wilde weg suggereren wat jij nu doet.

7 mei 2014 om 17:19

@ Partizanbgd

Zo´n type is Suarez niet, dat ik baseer ik voornamelijk op drie gebeurtenissen. In zijn tweede seizoen werd er ook al aan hem getrokken waarbij hij flink mer zou kunnen verdienen, toch bleef hij. In mijn ogen toonde hij clubliefde door voor 1 seizoen bij te tekenen (waarbij hij er financieel niet zoveel op voorruit ging) zodat Ajax een hogere transfersom voor hem kon vragen. Bij de geboorte van zijn kind heeft hij en zijn vrouw ook veel hulp van Ajax gekregen, waarvoor hij ook heel dankbaar was.

Daarom denk ik dat hij 1 van die spelers is waarbij er echte een serieuze kans is dat hij ooit nog terug komt. Mocht het er uiteindelijk niet van komen blijft hij nog steeds een held van mij omdat hij in mogen ogen zijn clubliefde voor Ajax al getoond heeft.

Daarnaast is dit ook goede reclame voor de club, Maxwell, Ibrahimovic, Hunterlaar, Sneijder, van der Vaart en velen andere ex Ajax toppers laten zich nog altijd positief uit over hun tijd bij Ajax over hoe belangrijk die periode was voor hun ontwikkeling als mens en speler. Velen van hen volgen Ajax nog steeds en zijn vaak goed op de hoogte hoe Ajax het doet. Als supporter vind ik het mooi dat zoveel ex Ajacieden zich nog zo betrokken voelen bij de club.

7 mei 2014 om 17:49

Ik hoop het voor jou en Ajax , zou mooi voor m zijn om daar z'n carrière af te sluiten!

Wat hoop ik dat Ajax Liverpool loot in de CL, mits hij blijft natuurlijk.
Een speler die voor ons zo belangrijk is geweest met zijn nieuwe ploeg nu tegenover ons.
Lijkt me voor Suarez ook prachtig.

7 mei 2014 om 16:02

Ik heb eigenlijk liever dat hij niet blijft als Ajax Liverpool loot Tenzij hij deze zomer terugkomt haha.

kippenvel van het lezen van deze gewaagde uitspraken.
Luis Suarez wil natuurlijk ook wel eens kampioen worden.
Zie het hem zeker doen.

Groningen - Ajax - Liverpool - Barcelona - Ajax wordt zijn loopbaan verwacht ik zo.
Misschien evt Bayern.

Ook als de trainer me niet wil?? Wat gaat ie daar doen dan? Als grasmeester aan de slag of als koffiedame? Vreemde uitspraak.

7 mei 2014 om 16:11

Iedereen begrijpt die uitspraak, maar misschien wil jij het niet begrijpen? Zelfs nu hij een wereldster is, maakt hij zich ondergeschikt aan een club waar hij groot is geworden en graag terug zou willen keren om dat te kunnen terugbetalen. Er is dus een nóg mooiere manier dan een belofte doen om terug te keren (a la Kuyt), namelijk jezelf terug eisen zelfs al zou een trainer bij Ajax dat niet willen. Dat is momenteel ondenkbaar want in de huidige vorm wil iedereen hem hebben bij Ajax, dus is die uitspraak prachtig.

Enige verschil met Kuyt is dat Suarez zich tot nu toe altijd aan zijn woord heeft gehouden.

7 mei 2014 om 16:15

Jij mag vinden wat jij wil, maar het komt heel arrogant over. Met andere woorden of de trainer het leuk vindt of niet ik ga toch!!

7 mei 2014 om 16:19

P.s spreek voor je zelf en haal niet iedereen erbij. Trouwens wat heeft Kuyt hier mee te maken?

7 mei 2014 om 16:22

Hangt er van af hoe je het benadert..ik denk dat hij ook wel weer een dergelijke zelfkennis heeft dat hij zich niet gaat opdringen als hij te oud en versleten is.

Maar begrijp de dubbele wijze waarop je de uitspraak kan interpreteren. In de huidige vorm wil iedereen die man toch wel terug in Nederland hebben lijkt me.

7 mei 2014 om 16:26

P.s. Nou nou, niet zo geïrriteerd..

Ik haalde Kuyt als voorbeeld er bij van iemand die een dergelijke belofte deed maar niet nakwam. Ik vind dat nogal vervelend voor Feyenoord aangezien hij toen hij terug had kunnen/moeten komen echt bij zou dragen aan de club en mogelijk nog Nederlands elftal zou halen.

Geef mij dan maar spelers als Van Bommel, Davids en Van Hooijdonk die niet uitgesproken hebben terug te komen maar dat toch deden.

Het was dus (zeker) geen pesterij richting Feyenoord want ondanks dat ik in Amsterdam woon en Ajax fantastisch vind, hou ik van een goede rivaal in een historische club als Feyenoord. Daar horen spelers terug te komen die een identiteit aan die club geven.

7 mei 2014 om 17:25

@ Fc.rdam

Komt arrogant over ??? Doe even normaal joh, hij overdrijft wat om aan te geven hoeveel Ajax nog voor hem betekend, iets wat jij ook heus wel begrijpt Sorry, dit heeft niks met arrogantie te maken maar puur met wat jij wilt lezen.

Altijd leuk zo een uitspraak. Of het waar is, zullen we pas aan het einde van zijn carriere weten. Ik denk persoonlijk dat je een speler als Suarez ten alle tijde terug zou moeten willen in je team. Die zal op zijn 35ste ook nog van waarde zijn door zijn slimheid en doorzettingsvermogen.

7 mei 2014 om 16:41

Toen Davids 27 was, was hij ook een wereldspeler met slimheid en doorzettingsvermogen. Toen hij bij Ajax terugkwam op zijn 34e had hij helaas toch wat van zijn pitbullvermogen ingeleverd. Dus het is juist bij spelers die het moeten hebben van doorzettingsvermogen een beetje afwachten. Aan een VDV heeft Ajax op dit moment bijvoorbeeld wél wat.

Tja, op dit moment is het makkelijk te zeggen in zijn huidige vorm. Er zijn er meer die dit roepen, zie bijvoorbeeld Chivu. Die had een aantal jaar geleden de kan om terug te keren, maar zat op zijn plek in Italië, wou geen salaris inleveren en zag Ajax als een risico en een stap terug. Terwijl Chivu wel hart voor de club heeft. We moeten nog maar zien hoe Suarez er over denkt over =-7 jaar.

Jongens laat me dromen, over 2jaar een aanval met Kishna Zivkovic en Suarez. Wat een creativiteit en snelheid zouden we dan hebben, helaas is dat onder De Boer onmogelijk maar geen ajacied die daar om maalt als je ieder jaar kampioen wordt.

Heeft helemaal niks te maken met wat ik wil lezen maar hoe hij het zegt.

Kijk als hij dit had gezegd: ik kom zeker terug desnoods zonder ervoor betaald te worden tja dan komt dat heel anders over dan

De inmiddels bekende verhalen van voetballers. Ben erg benieuwd of Suarez het wel na gaat komen.

Jank, jank, jank.
En dan ga ik lekker weer schwalbes maken en bijten.
Hij is ex speler van FC Groningen maar in elk commentaar/interview wordt ie genoemd als ex speler van ajax.

8 mei 2014 om 01:19

Ik vraag me af wie hier nu jankt?

Het zou geweldig zijn als hij ooit weer bij Ajax speelt. En ik geloof hem, bij zijn afscheid zei hij zo duidelijk "tot ziens". Toen dacht ik al dat hij graag eens terug zou willen komen. Ik denk dat hij zo veel verdient dat hij het zich wel kan permitteren. Veel andere spelers kunnen het financieel niet doen: ze verdienen wel veel, maar hun uitgaven worden ook hoog. Vooral als daar nog een echtscheiding over heen komt. Hij verdient zo veel dat hij dan al binnen is.

Wat een held. Hij is welkom. Maakt niet uit op wat voor leeftijd. De allerlaatste echte sterspeler die we hebben gezien in de Eredivisie. Suarez!

Zou natuurlijk heel mooi zijn, maar hij kan dit beter niet zeggen. Kuyt roept ook al tijden dat hij terug naar Feyenoord wil, zorgt alleen maar voor hoge verwachtingen.

Eén van mijn favoriete Ajacieden van de afgelopen jaren, nog boven vd Vaart en Sneijder. Zou het geweldig vinden mocht hij ooit terug keren, ik zal vooraan de rij staan om nummer 9 met Suárez aan te schaffen. Of hij nou 32 of 36 is, maakt mij niet zoveel uit. Van mij part komt hij in de technische staf, prachige jongen die Suárez.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren