Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger maakt zich op voor 'wedstrijd van het jaar': 'Zo simpel is het'

Laatste update:
/

Arsène Wenger staat dezer dagen volop in de belangstelling vanwege zijn bijzondere jubileum: duizend wedstrijden als coach van Arsenal. Vrijdag, tijdens de persconferentie ter voorbeschouwing op het duel met Chelsea, wilde hij daar echter niet al te veel over kwijt. Daarvoor is het belang van de ontmoeting op Stamford Bridge veel te groot. "Dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar", drukte Wenger zijn toehoorders op het hart.

Arsenal kan zaterdag bij winst op Chelsea het gat met the Blues verkleinen tot één punt en heeft daarna nog een wedstrijd tegoed. Willen Wenger en zijn spelers serieus in de race blijven, dan is een zege dus min of meer noodzaak. "We zijn bezig aan een goede serie, dus laten we daar nog een verrassing aan toevoegen", zei de manager, die de 4-1 zege op Everton, het 1-1 gelijkspel bij Bayern München en de 0-1 overwinning op Tottenham Hotspur in herinnering riep.

"Dit is de wedstrijd van het jaar voor ons, zo simpel is het. In deze periode is ieder punt vitaal, zeker als je tegen je directe concurrenten speelt." Dat zijn ploeg in het voordeel zou zijn omdat Chelsea afgelopen week nog Europees in actie kwam, onderschreef Wenger niet. "Je weet het nooit, maar ik denk dat het weinig invloed zal hebben op deze wedstrijd. Het duel met Galatasaray was namelijk niet zo zwaar voor Chelsea."

Arsenal zal het zaterdag uiteraard moeten stellen zonder de lang geblesseerde Theo Walcott en treedt ook aan zonder Jack Wilshere en Mesut Özil. Zij staan voor meerdere weken langs de kant. Ondanks dat gemis loopt Wenger niet weg voor het feit dat zijn elftal titelkandidaat is. "Het zou stom zijn om dat nu nog te ontkennen. Dat geldt ook voor Liverpool, Manchester City en Chelsea."

Chelsea - Arsenal eindigt in een ...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echt ontzettend jammer dat Özil en Wilshere niet meespelen. Nu maar hopen op een genialiteit van onze big game player.

21 maart 2014 om 13:01

En dat is ?

21 maart 2014 om 13:09

Yaya Sanogo

21 maart 2014 om 13:34

Suárez.

21 maart 2014 om 14:26

Sinds wanneer speelt Suarez bij Arsenal dan? Oja sinds afgelopen zomer natuurlijk, stap hogerop.

21 maart 2014 om 14:56

Oh ja, contractbreuk door hem niet te laten gaan ondanks dat Arsenal zijn clausule netjes op tafel legde. 46.000.001 is juridisch gezien meer dan 46 miljoen.

21 maart 2014 om 15:18

Ik doelde meer op het statement die Liverpool heeft gemaakt, jij en PG vonden ons geen concurrent begin dit seizoen, denk je daar nog steeds zo over?

21 maart 2014 om 15:58

@KopiteRed,

Ik dacht ook aan het begin van het seizoen dat Liverpool een stuk minder zou zijn. Maar ze verbazen me echt heel erg, vooral in de wedstrijd tegen Arsenal. Ik had eigenlijk verwacht dat dit een tussen jaar zou zijn voor Liverpool waarna ze volgend seizoen echt mee kunnen doen.

21 maart 2014 om 16:28

Kopitered

Excuus, ik vergis me. Suarez is geen big game player.

21 maart 2014 om 17:05

Molesteerde jullie hele verdediging met puur geluk toch? En dat die tegen alle clubs in de bpl heeft gescoord is ook verzonnen.

21 maart 2014 om 17:24

3 wedstrijden nul goals tegen Arsenal hoor Tegen Chelsea en City ook nog, toch de wedstrijden die jullie favoriet voor de titel hadden kunnen maken, waarin Suarez niet thuis gaf.

Plus Arsenal molesteerde haar eigen verdediging.

21 maart 2014 om 17:32

Suarez speelde fenomenaal tegen City en Arsenal gozer, ga is voetbal kijken.

21 maart 2014 om 18:08

Maar doorslaggevend wanneer het moet? Nee.

21 maart 2014 om 18:19

en toch is hij al 2 jaar de beste Premier League speler, dit jaar zelfs met afstand.

21 maart 2014 om 18:47

Ik snap eigenlijk niet waarom Liverpool onderschat werd aan het begin van het seizoen.

21 maart 2014 om 18:59

Omdat we op papier de minste selectie hebben van 'de grote 6'.

21 maart 2014 om 14:08

Omdat Ramsey niet de beste speler was van arsenal tot hij geblesseerd werd...

Arsenal Wenger moet gewoon winnen in stamford Bridge.

21 maart 2014 om 14:57

Dagdroom maar weer lekker verder. Chelsea verslaat Arsenal met speelsgemak, omdat Mou met een goede tactische zet komt.

21 maart 2014 om 12:58

ik hoop met je mee!

21 maart 2014 om 13:51

Mourinho heeft idd nooit van Wenger verloren. Statistieken zeggen niet altijd alles, maar het is vrij duidelijk dat Cfc dik favoriet is.

21 maart 2014 om 13:52

Eens moet de eerste keer zijn he, ik hoop het gewoon, niet per se omdat ik van Chelsea wil winnen, dat natuurlijk ook, maar vooral omdat ik wil dat Wenger zijn 1000e wedstrijd voor Arsenal wint.

21 maart 2014 om 16:10

Nouja ik weet niet of eens de eerste keer moet zijn, tijd dringt he

21 maart 2014 om 17:26

Chelsea in eigen huis is sowieso niet te kloppen dit jaar, heeft weinig te maken met Wenger vs. Mourinho. Al kan ik nu al wel voorspellen dat Chelsea wint, Wenger vervolgens iets te zeuren heeft en Mourinho vervolgens ongegeneerd gaat moddergooien en met achterlijke uitspraken komt.

Al hoop ik natuurlijk dat we winnen. Als dat gebeurt hebben we echt een reële kans op de titel, bij verlies kom je op 7 verliespunten meer dan City en vier meer dan Chelsea, dat wordt gewoon heel lastig.

een gelijkspel zou voor ons een droom zijn! hopelijk winnen we straks van Cardiff

21 maart 2014 om 13:28

Helemaal met je eens! Hopen dat de degradatiestrijd pas volgende week iets losmaakt in de cardiff selectie. Prachtige jaargang van de PL, CL is bijna zekerheid voor LFC, kampioenschap niet onmogelijk! Ben benieuwd hoe de verhoudingen er weer uit gaan zien als united zich weer herpakt (met een vernieuwd elftal) en spurs in ieder geval weer in aanmerking gaan komen voor CL. Iemand enig idee wat er gebeurd met de 4 CL plekken in de PL, wanneer united bijv de CL zou winnen? Winnen garandeert je in plaats in de volgende jaargang toch? Komt de 4e plek dan te vervallen, of is er rekening gehouden bij het verdelen van de toegangsbewijzen met het hebben van een winnaar iedere jaargang? Niet dat united dit seizoen gaat winnen, maar de PL gaat wel weer sterker worden in de CL heb ik het gevoel. In rodgers we trust.

21 maart 2014 om 13:49

Ik teken voor een gelijkspel!

@brams CL is een zekerheid, alleen nog niet of het voorronde of direct is. United gaat de CL niet winnen, ze moeten langs Bayern en dat lukt ze niet. En misbruik sommige gezegdes niet. De 4e plke komt wel te vervallen als een Engels team de CL wint, tenzij Chelsea wint, alleen weet ik niet of er dan 4 teams gelijk geplaatst zijn of net zoals normaal 3 teams gelijk geplaatst en 1 team voorrondes heeft.

Spurs had afgelopen zomer een kans om aan of af te haken, ze zijn dus afgehaakt. Komende zomer kunnen Arsenal, Chelsea, Liverpool, United en City betere spelers halen dan Spurs, door een combinatie van CL en de status van de clubs, iets wat Spurs allebei niet echt heeft. United moet heel veel gaan veranderen, en veel spelers die United wil halen hebben geen trek in United. Reus gaat bijvoorbeeld niet naar United, die blijft waarschijnlijk bij Bvb. En de spelers die United wil halen staan niet alleen in de belangstelling van Engelse clubs, maar ook in die van Bayern, Dortmund, Real, Barcelona en Juventus, wat het nog lastiger maakt voor United.

21 maart 2014 om 14:28

Stravven, denk je dat Liverpool ook topspelers kan/gaat halen? Ik heb mijn twijfels hier namelijk over.

21 maart 2014 om 14:30

Geen top top topspelers, maar Konoplyanka zal eerder voor Liverpool dan voor Spurs kiezen, zo bedoel ik het. Dus spelers die naar zowel Spurs als een Engelse topclub kunnen gaan waarschijnlijk naar de topclub, dat is wat ik bedoel.

21 maart 2014 om 14:39

Ik verwacht helaas geen Reus inderdaad. Maar Griezmann/Shaw moet toch mogelijk zijn? Anders vind ik het hele top-4 gebeuren overschat.

21 maart 2014 om 14:44

Shaw is alleen voor City en Chelsea haalbaar vrees ik. Zie Arsenal en Liverpool geen 30 miljoen neertellen voor een 18-jarige linksback.

21 maart 2014 om 14:58

Griezmann niet, die gaat naar Arsenal. De band tussen Arsenal en Sociedad is vrij goed en Arsenal heeft een troef in de vorm van Vela. Arsenal krijgt de helft van zijn transfersom en heeft de optie om hem voor 3 miljoen terug te kopen. Aangezien Vela nu op 20 miljoen word geschat zou dat voor Sociedad geen goede zaak zijn. Ik zie Wenger daar wel gebruik van maken.

21 maart 2014 om 15:00

Tekenen voor een gelijkspel.. grapjas. Lekker veel vertrouwen in de ploeg ook.

Er moet gewoon gewonnen worden, linksom of rechtsom. Het is de enige manier om mee te doen om de titel. Als we verliezen of gelijkspelen, dan leg ik mij neer bij een top4 klassering, maar ik teken zeker niet voor een gelijkspel. Schiet je geen hond mee op.

21 maart 2014 om 15:02

Griezmann heeft ook alle grote clubs voor het uitzoeken, evenals Shaw. Ik acht Liverpool niet in staat die spelers binnen te halen.

Uiteraard worden jullie na dit seizoen wel een stuk aantrekkelijker, maar de financiële kracht ontbreekt.

21 maart 2014 om 15:25

Ben je het dan niet me eens dat Liverpool op wat prestige na niks heeft gewonnen dit seizoen? Als we geen betere linksback kunnen halen dan Enrique heb je er niks aan, en ik had ook wel een echte topwinger verwacht. Hebben we nog heel veel geluk met Sterling die potentie heeft om bij de top-5 wingers van europa te komen.

21 maart 2014 om 15:41

Liverpool heeft weer aangetoond dat het bovenin mee kan draaien, natuurlijk hebben zij dit seizoen veel bereikt. Arsenal heeft dit jaar ook aangetoond weer te zijn gegroeid, daar ga je in de zomer gewoon je voordeel mee halen.

21 maart 2014 om 15:50

dan zeg je top spelers.. Shaw is een 18 jarig talent en dan is het maar de vraag hoe hij gaat spelen onder druk.. want nu is hij vrij in zijn hoofd en maakt het weinig uit dadelijk bij bijvoorbeeld LFC of Chelsea oid is het anders..

Bertrand is duidelijk verder en naar mijn mening een betere oplossing heeft alles om een goede LB te worden..

21 maart 2014 om 15:57

Liverpool heeft dit seizoen inderdaad een statement gemaakt, maar als een heel seizoen vecht voor top-4 en dan geen spelers in de zomer haalt die de basis direct versterken en het seizoen hierna buiten de top-4 valt, wat heb je er dan aan gehad? Ik ga er vanuit dat Man Utd volgend seizoen gewoon weer top-4 haalt.

21 maart 2014 om 15:59

Jij denkt serieus dat Bertrand ons beter maakt? A. Cole is hopeloos uit vorm en zelfs dan verhuurd Chelsea hem, Mourinho zet dus liever een rechtspoot op linksback dan Bertrand, zegt dat niet genoeg?

21 maart 2014 om 16:52

Maakt niet uit dat ze wss geen topspelers kunnen halen toch. Suarez is de enige wereldspeler en kijk hoe goed Liverpool het doet. Gerrard is geweldig dit jaar en Sturridge ook, maar Sturridge is echt geen wereldspeler. Ze passen gewoon perfect in dit team. Zeer goede spelers halen die perfect in de tactiek passen is beter dan topspelers halen waar je je bij aan moet passen.
Kijk Ozil, die kan zoveel minder met een Giroud voor zich. Met type Sturridge kwam die veel beter uit de verf.

21 maart 2014 om 18:19

Wat versta je onder wereldspeler, vind Sturridge wel top 10-15 spitsen van Europa hoor.

Arsenal moet boven zichzelf uitstijgen, er moet gewoon gewonnen worden inderdaad. Het is onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.

Belangrijkste wedstrijd van het jaar? Volgens mij zijn de resterende wedstrijden allemaal minimaal net zo belangrijk. Willen de gunners uberhaupt in de top 4 eindigen mogen ze sowieso niet al te veel punten verspelen. Willen ze kampioen worden, dan moeten ze alles winnen! Arsenal heeft namelijk allang niet meer in eigen hand. Chelsea meer punten, Liverpool betere doelsaldo en Man C minder verliespunten...

21 maart 2014 om 13:51

Als arsenal van Chelsea wint en ook hun inhaalwedstrijd dan passeren ze Chelsea

21 maart 2014 om 13:51

Nee, dit is een 6-punten wedstrijd. Win je dan sta je een punt achter met een wedstrijd minder. Verlies je sta je 7 punten achter met een wedstrijd minder.

21 maart 2014 om 14:18

Volgende week moeten ze tegen man c. dat is toch ook een 6 punten wedstrijd?
maar die is dan weer minder belangrijk dan de wedstrijd van morgen?

Chelsea staat nu bovenaan, maar Man C heeft minst verliespunten. In mijn ogen de enige 2 ploegen die kampioen worden.
Liverpool en Arsenal heel leuk en aardig dat ze boven verwachting presteren (allebei ruim boven man utd) maar daar blijft het ook bij. Waarschijnlijk plaatst de ene zich rechtstreeks voor CL voor volgend seizoen en de andere moet voorronde spelen Oftewel nr 3 en 4 max.

21 maart 2014 om 14:29

Natuurlijk, Chelsea uit of City thuis, een enorm verschil. Liverpool en Arsenal hebben tot nu toe 1 verliespunt meer dan Chelsea en 4 meer dan City, maar City moet nog bij Arsenal en bij Liverpool op bezoek. 1 punt met 8 wedstrijden te gaan is zeker wel te overzien, en City gaat nog punten laten liggen bij Arsenal en Liverpool.

voor de 1000ste wedstrijd van Wenger zou het super zijn als ze de 3 punten meenemen naar Noord-Londen. Er moet inderdaad een grote concentratiegehalte zijn om geen snelle doelpunten tegen te krijgen en daarnaast is het ook nog van groot belang dat de aanvallen feilloos uitgewerkt moeten worden willen ze een kans maken tegen het chelsea van Mourinho. Ik hoop op het allerbeste en verwacht een leuke en spannende wedstrijd. Hier gaat het om en nu moet Arsenal een keertje laten zien wat ze waard zijn als het echt erom gaat. Coyg!

21 maart 2014 om 16:12

Chelsea scoort volgens mij ruime 70% van haar doelpunten in de 2e helft, dus kans op snelle tegendoelpunt is niet groot. Maar goed Chelsea heeft Eto 'o he, scoort geregeld in de grootste duels

Hoe dan ook, ze zitten gewoon nog in de titelrace tesamen met drie anderen. Niemand had dat nog verwacht een jaar geleden. Dit Arsenal is nog stappen verwijderd van het niveau Bayern, real en Barca, maar als ze nu kunnen doorgroeien en wat geluk hebben met het aantrekken van spelers zie ik ze heel dichtbij komen. Ik zou ze graag defensief stabieler willen zien.

Chelsea wint dit gewoon maar volgens mij heeft chelsea een paar schorsingen toch ?.

21 maart 2014 om 13:50

Ramires en Willian allebei geschorst, ik weet niet precies voor hoe lang. Maar Chelsea mist ze niet heel erg denk ik, Arsenal mist meer aan Ramsey, Walcott, Ozil en Wilshere.

21 maart 2014 om 14:52

Willian 1 wedstrijd en Ramires 3 wedstrijden volgens mij.

21 maart 2014 om 14:58

Willian sowieso 1 ja, dat is twee keer geel volgens mij altijd, Ramires maar 3? Dat is echt veel te weinig, ik had hem er minimaal 5 gegeven.

21 maart 2014 om 17:00

Chelsea mist Willian niet? Hazard speelt beter met Willian, Ramires zal vervangen worden door Matic dus dat is geen probleem

Hoewel ik vaak vrij optimistisch ben over onze kansen zie ik ons niet winnen op Stamford Bridge tegen een Chelsea van Mourinho. Niet dat ze onverslaanbaar zijn, maar waar zij het hele seizoen al wel kunnen vertrouwen op een sterspeler als Hazard vallen ze in Noord Londen bij bosjes om.

Het schijnt dat Rosicky nu ook al een twijfelgeval is voor de wedstrijd van morgen, dat kan ook nog wel bij de afwezigheid van basisspelers als Ramsey, Walcott en Özil. Ryo is ook de rest van het seizoen geblesseerd door een zware hamstringblessure, maar dat heeft natuurlijk geen directe impact op onze kansen.

Een punt zou al een erg goed resultaat zijn, al moeten we eigenlijk winnen om voor de titel te gaan. Helaas kan ik de wedstrijd ook nog eens niet live kijken.

21 maart 2014 om 15:29

Hazard speelt een sterk seizoen, maar is echt niet elke beslissend met een assist of goal hoor, ik ben voor Arsenal in ieder geval.

21 maart 2014 om 15:50

Rosicky staat wel op de trainingsfoto's.

21 maart 2014 om 15:56

Hij krijgt een test vandaag, maar het schijnt om zijn enkel te gaan. Laten we hopen dat hij erbij is in ieder geval.

In dit soort wedstrijden zullen ze er moeten staan.

Als Arsenal tenminste echt voor de titel wil gaan. Het zal echter lastig voor ze worden, ik denk namelijk dat Arsenal net wat te kort zal schieten om kampioen te worden dit seizoen. Ik geef Manchester City toch de meeste kans.

Zou wel mooi zijn als Arsenal wint. Chelsea is thuis ongeslagen en dit wordt 1000e wedstrijd van Wenger. Ik denk wel dat Arsenal kans maakt op winst.

Een gelijkspel zou mooi zijn voor Liverpool. Voor de rest hoop ik op een mooie wedstrijd 2-2 zou een mooie uitslag zijn.

Ik heb goed geld op Chelsea gezet! Mou, verpest mn toto niet!!
Verpest het jubileum van Wenger maar!

Arsenal speelt echt niet goed in topwedstrijden. Wenger hangt dan ook wat meer onderuit, wat eerder nooit gedaan werd. Ben er ook helemaal geen fan van, want Arsenal moet van hun eigen kracht uitgaan en dat is voetballen. Chelsea zal sws wat blijven hangen, dus natuurlijk moet je opletten op de counter, maar wel naar voren voetballen aub..

Wordt lastig en zeker met een Mourinho die het tactisch weer perfect in orde zal hebben. Toch denk ik dat het te doen is. Spelen zoals Arsenal moet spelen en dan krijg je ook echt wel kansen. Is natuurlijk zeer lastig, want een tegenstander die verdedigend speelt ligt ons niet zo.

21 maart 2014 om 17:01

Mwoach Chelsea counterde niet tegen United, niet tegen Spurs, niet tegen Liverpool, de thuisduels dan he. Dus lijkt me stug. Zie Chelsea gewoon opzoek gaan naar doelpunten, helemaal omdat op 0-0 spelen geen optie is. Dan is city namelijk gewoon kampioen

22 maart 2014 om 13:23

Ja oke, daar zit ook wat in.
En Chelsea en Mourinho kennende gaan ze niet vol op de aanval tegen Arsenal. Ze hebben al vaker thuiswedstrijden gehad waarbij ze echt niet aanvallend speelde.

Ik hoop op een overwinning voor Arsenal en ook een gelijkspel zou niet verkeerd zijn. Ik ga morgen voor Arsenal juichen!

21 maart 2014 om 19:34

Een gelijkspel is normaal gesproken inderdaad de beste uitkomst. Maar ik bekijk het vanaf deze perspectieven:
1: In mijn optiek is Arsenal, mede door de blessures, iets minder constant dan Chelsea en Liverpool (in de huidige vorm). Daardoor ben ik banger voor Chelsea en Liverpool dan voor Arsenal.
2: Chelsea gun ik de titel totaal niet. Arsenal of Liverpool zie ik veel liever kampioen worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren