Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Lachman, Brouwers, Leeuwin en Viergever in beeld bij zoekend PSV

Laatste update:

PSV wil eigenlijk niet meewerken aan een transfer, maar Mathias 'Zanka' Jörgensen hoopt de Eindhovense club deze week toch nog te kunnen verlaten. FC Kopenhagen probeert de verdediger terug naar Denemarken te halen en is met PSV in gesprek over een mogelijke deal. Mocht Jörgensen toch vertrekken, dan gaan de Brabanders wellicht de transfermarkt op voor een vervanger.

/

Volgens Voetbal International denkt PSV bij een transfer van Jörgensen aan Darryl Lachman, Roel Brouwers en Ramon Leeuwin. Laatstgenoemde doet het goed bij SC Cambuur, terwijl Brouwers op het tweede plan is beland bij Borussia Mönchengladbach. Hij werd ook al in verband gebracht met Roda JC Kerkrade. Lachman is bezig aan een uitstekend seizoen bij PEC Zwolle.

Een andere oplossing kan zijn om de negentienjarige Menno Koch door te schuiven. De negentienjarige verdediger houdt zich prima staande bij Jong PSV, maar de vraag is of hij al klaar is voor het grote werk. De naam van Nick Viergever is ook gevallen: Viergever speelt momenteel bij AZ en kan gezien zijn leeftijd (24) nog jarenlang mee. Hij is echter wel de duurste oplossing.

Wie moet PSV halen bij een vertrek van Mathias 'Zanka' Jörgensen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
28 januari 2014 om 00:16

Gelijk heb je. Gwm meno koch doorschuiven. 1e seizoen van lachman en leeuwin dat ze goed besig zijn en brouwers ja die aub niet. Meno koch kent de filosofie van cocu en weet wat er gevraagd wordt dus hij s de beste optie

28 januari 2014 om 01:48

Leeuwin is al langer goed bezig maar ik geef je gelijk dat ze gewoon Koch moeten doorschuiven.
Basis is Rekik en Bruma en Koch is echt wel goed genoeg voor op de bank. Geef hem dan af en toe wat minuten en hoop dat hij groeit en volgend jaar de plek van Rekik over kan nemen.

Als je Viergever voor veel geld gaat halen dan haal je deze niet voor de bank maar zal hij in de basis terecht komen en dan is maar de vraag voor wie, de huurling Rekik of Bruma. En als je iemand haalt dan geef je ook het verkeerde signaal af aan de jeugd en als Viergever in de basis de plek van Bruma in neemt dan laat je ook zien dat Bruma een slechte aankoop was (wat gewoon zo is).

28 januari 2014 om 07:21

Jullie lopen op de zaken vooruit! Er is helemaal nog niets beslist of Psv Zanka gaat verkopen. Er is nog helemaal niet beslist of Psv een andere verdediger koopt of huurt. Er is nog helemaam niet beslist of een eigen speler doorstroomt.

Maar wel al een oordeel vellen!

Er wordt alweer schande geroepen door jullie. Wordt eens wakker aub! En blijf even in de realiteit!

28 januari 2014 om 07:30

Welke filosofie van Cocu?
Ik denk dat Brouwers een goed alternatief is als Koch nog nier klaar is voor het eerste.

28 januari 2014 om 07:47

Inderdaad.. Als je zanka nog niet kan vervangen door een jeugdspeler weet ik het niet meer. Het is natuurlijk wel zo dat rekik na dit seizoen waarschijnlijk ook wegvalt dan wordt het natuurlijk wel lastig en zou ik voor lachman en anders brouwers gaan

28 januari 2014 om 00:35

Wie zegt dat PSV gaat kopen, Thijs Slegers de VI PSV-watcher heeft gezegd als PSV Zanka verkoopt moet het bepalen of het Koch doorschuift, of dat het gaat kopen en Lachman etc zijn als ze kiezen voor verkoop mogelijke versterkingen.
Dit kun je dus niet eens een gerucht noemen man.

28 januari 2014 om 00:49

Haha inderdaad, ik zag de titel van het bericht en moest gelijk lachen. Helemaal als je dan kijkt naar de reacties hier.

28 januari 2014 om 08:33

@ ttiborr

Het mocht ook wel een keertje heh na jarenlang een vette negatieve transferbalans te hebben. Dat PSV 1 keer een klapper heeft gemaakt wilt nog niet zeggen dat ze daar over kunnen meepraten alsof het de normaalste zaak van de wereld is zoals jij het doet voorkomen.

28 januari 2014 om 08:39

@ Chukkie

"een ruimte die door andere partijen is gefinancierd"

Goed stuk maar ik wil toch een kleine nuance aanbrengen, Ajax heeft zelf ook eigen geld geinvsteerd in de bouw van de Arena. Het is dus niet zo dat alleen derde partijen dat hebben gedaan.

Verder is de Arena deal ook op geen enkele wijze te vergelijken met de gronddeal, wat sommige Psv'ers nogal graag doen. Wel lopen blerren dat niemand iets begrijpt van hun deal, maar zelf niet even fatsoenlijk onderzoek doen hoe de Arena toestand is gekomen en onder welke omstandigheden. Als ze dat zouden doen en eerlijk zijn kunnen ze niet anders concluderen dat er tussen beide deals (zo noem ik het maar even) een wereld van verschil zit.

28 januari 2014 om 10:16

Volgensmij moet jij je feiten nog maar eens nalopen. De arena is een aparte bv en helemaal niet gefinancierd door ajax. Enige manier waarop ajax financierd is door de maandelijkse huur te betalen.

28 januari 2014 om 12:49

ttibor

Het artikel kan ik niet openen, de link is niet volledig? Dat is waar dat er voor bijna 50 miljoen verkocht is, waarvoor veel respect harstikke knap. Maar een hoop is gebruikt op gaten te dichten. En Ajax heeft de grootste begroting van Nederland, en in de gezondste categorie dus ik ben zeker van dat wij er goed voor staan. Alle rapporcijfers en dergelijke zijn op internet terug tevinden via google, omdat Ajax een BV is.

ik denk toch dat brouwers de beste optie is heeft veel ervaring heeft in een topcompetitie gevoetbald ik denk ook dat, dat het best is voor die jonge jongens achterin. Er hoort altijd een ervaren verdediger naast een jonge talent, dus ik zeg Brouwers doen!

28 januari 2014 om 00:24

Een ervaren verdediger is zeker welkom. Ze hebben iemand nodig die de jonkies achterin scherp houdt en wat tips kan geven. Volgens mij is Zanka de oudste verdediger die we hebben. En hij speelt bijna nooit in het 1e.. En anders zouden ze eventueel Koch kunnen proberen.

28 januari 2014 om 00:28

brouwers zou echt goed zijn denk ik, hij kan het nooit zo slecht doen als bouma die was toch ook gehaald voor ervaring dus ik zeg gewoon brouwers dan zit de verdediging wel goed voor de rest van het seizoen.

28 januari 2014 om 02:21

Viergever zie ik ook graag komen, kan op meerdere posities uit de voeten, verdediging en middenveld.

28 januari 2014 om 18:25

Ik ben van mening dat Brouwers het niveau van PSV niet aan kan.
Het verbaasd me dat er bijna niks uit de jeugd van PSV door komt,
PSV is echt een koop club geworden .
Van het genoemde rijtje acht ik Viergever de beste aankoop

Viergever vindt ik matig de rest zie ik eigenlijk nooit. Koch heb ik erg mn twijfels over of die goed genoeg gaat worden voor psv 1.

Lachman is echt een baas in het veld....
Maar die is nu geblesseerd, hoopt deze week weer bij de groep aan te sluiten.

Gewoon Koch doorschuiven. Al is Lachman wel een goede speler. De rest heb je niet veel aan.

Gelukkig zijn het wel logische namen die genoemd worden. Slechter dan Zanka zullen ze het waarschijnlijk niet doen. Al moet het uiteraard niet teveel geld kosten, dat zou zonde zijn met Koch en Hendrix als andere mogelijke alternatieven.

Toch jammer van het Deense toptalent. Bij Kopenhagen was het een topper in wording; helaas gooide die vervelende blessures roet in het eten. Hopelijk hervindt hij zijn oude vorm weer in Kopenhagen !

Leeuwin? De man die hopeloos faalde bij Ado? Dat moet je als PSV toch niet willen, maar aan de andere kant zou het me ook niet verbazen. Lachman lijkt me een goede optie maar Brouwers heeft de ervaring en dat lijkt me nog beter. Echter weet ik niet of hij er iets van kan.

28 januari 2014 om 01:14

Hij heeft niet gefaald bij ado. In het seizoen dat ado hoog eindigde was hij grotendeels basisspeler. Vervolgens vervelende lange blessure opgelopen. Cambuur heeft dit seizoen minder tegengoals dan bijvoorbeeld feyenoord en dat is mede aan leeuwin te danken. Momenteel zou ok hem absoluut boven bruma verkiezen

28 januari 2014 om 02:46

Meen je dat nou? Ramon Leeuwin die niet gefaald heeft bij ADO? Die jongen was naar mijn mening een regelrechte aanfluiting. Ik kan mij nog dondersgoed een wedstrijd tegen Groningen herinneren waarbij hij verantwoordelijk was voor geloof ik 4 tegengoals. Hij ging bijna in tranen van het veld en aan alles aan hem, zijn lichaamstaal en gezichtsuitdrukking en dergelijke, kon je zijn gedachten aflezen. "Sorry jongens! Ik kan er gewoon echt niks aan doen, ik ben gewoon niet beter.."

Hij heeft zich nu erg goed herpakt en speelt prima bij de club waar hij nu zit. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar dat hij mede verantwoordelijk was voor ADO's goede resultaten destijds? Nee, echt niet. Die knul stond regelmatig te schutteren op het veld.

Bruma vind ik een stuk beter dan Leeuwin.

28 januari 2014 om 07:49

Hij heeft duidelijk wel gefaald bij ADO. En hoewel hij het nu erg goed doet, zou ik als PSV zijnde huiverig zijn. Viergever zou ik aanraden omdat hij al langer op een aardig niveau speelt, ook al een interland achter zijn naam. Lachman is rechtsbenig en opbouwend prima. Die twee en anders Koch klaarstomen met af en toe wat invalbeurtjes, Hendrix is er ook nog en die IJslander hebben ze ook niet zomaar gehaald

Je haalt iemand om zanka te vervangen, dus dan haal je iemand voor de breedte. Dan kan koch dus naar het eerste toe. Voor de breedte is hij prima en niet zo duur als de rest. Maar psv kennende halen ze viergever ;-)

Gewoon Koch doorschuiven, enige voordeel van Viergever is dat hij ook backup kan zijn van Willems, maar kom op zeg. Als er word betaald voor Zanka, gewoon tot de zomer met Koch en hendrix als backup. Hoewel ik Hendrix eigenlijk het nooit zie redden als verdediger, te klein en niet sterk genoeg beter als controlerende middenvelder. Psv kan dan in de zomer kijken wat er gebeurd met Rekik en en eventueel nu al paar maanden scouten lijkt me veel logischer.

Ik zou voor Leeuwin gaan.
Geweldige speler, en een gruwelijke naam. Brouwers heeft niet veel niveau meer, Lachman is een beetje overhyped en Viergever vind ik zo tegenvallen eigenlijk.

28 januari 2014 om 02:53

Op basis waarvan vind jij Leeuwin een geweldige speler? Een leuk half seizoen bij Cambuur? Of vanwege zijn enorme groei in korte tijd? Hij staat nu inderdaad niet meer wekelijks te schutteren op het veld, dat deed hij in Den Haag wel telkens. Dus dat is in ieder geval een grote vooruitgang. Op basis van die groei kan ik me er wel iets bij voorstellen dat deze jongen gehaald zou moeten worden.

28 januari 2014 om 07:19

Lachman overhyped? PEC zou niet weten wat ze zonder Lachman moesten!

28 januari 2014 om 12:48

Niet op letten. Alles wat met PEC te maken heeft, wordt door Constantijn direct de grond in gestampt.

Verder begrijp ik dat PSV zelf nog wat talent voor die positie heeft rondlopen. Is het dan niet verstandiger om die jongen(s) door te schuiven als back-up?

Ok, om maar weer het zoveelste bericht over PSV te moeten verklaren. Gezien de meesten het het volgens mij niet snappen als ik zo naar de comments kijk.

Thijs Slegers twitterde letterlijk:
"bij vertrek Zanka(kans groot) moet PSV bepalen of t Koch doorschuift of iemand haalt. In laatste geval: Korte termijn of lange termijn?"
Gevolgd door:
"kandidaten korte termijn: Lachman, Brouwers, Leeuwin. Lange termijn: oa Viergever. Vraag is: Willen clubs meewerken. Lastige kwestie."

Er is dus nog helemaal niet gekozen of ze uberhaupt iemand willen halen bij een vertrek van Zanka, wellicht schuiven ze meteen Koch door. Dan zit je echter met het probleem dat Koch niet meer iedere mee 90 minuten kan spelen in de Jupiler League, zoals hij nu doet. Als het eerste van PSV op de zelfde dag als of op een dag daarna, dan kan Koch dus niet bij Jong PSV meedoen. Uiteraard is het voor een jonge speler beter om nu nog 15 wedstrijden 90 minuten te spelen, als leider binnen het elftal, dan dat hij misschien 4 of 5 keer een paar minuten invalt.

Ik denk(en hoop) dan ook dat PSV kiest voor Brouwer, hij kan een contract voor 1,5 jaar krijgen. Hij zal dan gewoon fungeren als de ervaren Backup die de jonge jongens nog veel bij kan leren. Een beetje als Ooijer een tijdje deed bij zowel PSV als Ajax. En Menno Koch kan dan nog tot de zomer volle wedstrijden spelen bij Jong PSV en komend jaar steeds meer betrokken worden bij het eerste.

Dat Hendrix en Koch nu nog niet in de basis staan en er andere spelers zijn gehaald voor de posities is niet echt een ramp voor hun ontwikkeling. Die jongens zijn nog tieners! Vooral bij verdedigers kan je dan niet verwachten dat ze nu al in de basis staan bij eredivisie-toppers(uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, maar tegenwoordig zitten die nu al vanaf hun 16e bij de europese toppers).

28 januari 2014 om 01:23

Wat ik niet begrijp is dat Lachman als korte termijn oplossing wordt genoemd. Ik zie die jongen zomaar verrassend goed presteren en gezien zijn leeftijd kan hij ook op de lange termijn mee.. Zelf zou ik echter niemand halen. Lekker Hendrikx en Koch laten spelen waar het kan. Afgelopen zomer een grootse persconferentie houden om te verkondigen dat PSV voor de jeugd kiest en na een teleurstellende seizoenshelft daar grotendeels weer van afwijken... Wie A zegt moet B zeggen. PSV lijkt echter, zoals altijd, niet met de negatieve gevolgen van een duidelijk langetermijnbeleid om te kunnen gaan. Maar ja..

28 januari 2014 om 09:36

Vergeet niet dat Rekik ook zal vertrekken aan het einde van het seizoen. Dan zou je dus alleen Hendrix hebben als lcv en bruma en koch als rcv. Waarom zou het dan slecht zijn als psv er een speler bijhaalt? 2 van de 4 cv's eigen jeugd.

Enige die ik uberhaupt goed genoeg vind, qua niveau en potentie, is Lachman. Brouwers is ervaren maar niet goed genoeg en oud. Viergever valt me vooral verdedigend vies tegen. Leeuwin was waardeloos bij Ado. Koch zie ik eerlijk gezegd niet goed genoeg worden voor het eerste, een type Mertesacker maar dan zonder grandioze positionering.

Het verbaast me eigenlijk als ze toch wat standaard namen noemen dat Botteghin er niet bij zit. Als je kijkt naar de statistieken toch een van de beste verdedigers dit seizoen ( altijd enigzins uitverhouding door in welk team je speelt uiteraard). Voetballend natuurlijk wat minder maar zeker niks minder dan deze random eredivisie spelers die tekort komen voor de NL top.

Als ze al iemand kopen ipv Zanka mag het Lachman zijn van mij.
Het is natuurlijk ook maar de vraag of Rekik nog een seizoen blijft... Anders moet er sowieso iemand bij naast Bruma, Koch en Hendrix.

Als Zanka weggaat dan mogen ze wat mij betreft wel Viergever halen. Als vervanger voor Rekik die na het seizoen vertrekt en als back up voor de linksbackpositie dit seizoen.

Hendrix is in mijn ogen beter als verdedigende middenvelder dan als centrale verdediger. Die moet gewoon op termijn Schaars opvolgen. Menno Koch is nog niet klaar voor PSV. Nu lekker bij jong PSV laten voetballen en volgend seizoen als back up voor Bruma en evt. Viergever bij de 1e selectie.

PSV wil nog helemaal niet iemand halen. Het artikel is ongelukkig geschreven blijkt aan bovenstaande reacties, maar een aankoop is nog lang niet aan de orde. Pas als Zanka vertrekt gaat PSV bekijken hoe ze deze positie gaan invullen. Wordt het Rekik en Bruma centraal en Hendrikx als reserve met Koch daar nog achter, of moet er in plaats van Koch iemand gehaald worden? Dat is wat er nu speelt. En als 4e speler mag Koch dit van mij doen.

darry lachman staat ook in de belangstelling van werder bremen, dus als psv hem wil hebben zullen ze met een goede voorstel moeten komen.viergever is denk ik te duur,of psv moet weer met geld gaan smijten.

Ik zou voor Lachman gaan. Sterke, snelle verdediger met een aardige inspeelpass. Misschien huren voor een half jaar met optie tot koop? Kun je meteen zien of hij het niveau aankan en of hij kan concurreren voor een basisplaats, wat ik denk dat hij in zich heeft. Hendrix en Koch hebben nog niet het niveau. Laat ze nog maar even bikkelen in de Jupiler League en aan het einde van het seizoen kun je een knoop doorhakken hoe je de verdediging wilt laten uitzien en wie de vervanger voor Rekik wordt.
Brouwers is ook weer een speler met niet al te veel wedstrijdritme en zal er ook niet sneller en beter meer op worden. Leeuwin vind ik het niveau niet hebben en Viergever zal wel weer een flinke zak geld kosten.

28 januari 2014 om 12:50

Het contract van Lachman loopt na dit seizoen af, dus huren met optie tot koop is sowieso al onmogelijk. Als PSV hem nu zou willen, moeten ze dokken

Het wordt steeds leuker daar in Eindhoven. Ik dacht dat het de bedoeling was om eigen jeugd eens de kans te geven. PSV heeft voor de verdediging Hendrix en Koch, 2 jeugdige talenten. Als PSV nu weer iemand gaat kopen dan zullen die 2 jongens zich ook best genaaid voelen.

28 januari 2014 om 07:36

Er is toch nog helemaal niets beslist?

Wie weet vertrekt Zanka geeneens. Wie weet laten ze Koch wel doorstromen.

En als Koch er nog niet klaar voor is, dan mag Psv toch wel verder kijken? Ajax had daarom toch ook vd Hoorn gekocht? Ajax zat in dezelfde situatie.

28 januari 2014 om 08:49

Verschil is dat Ajax al meerdere jeugdspelers in de basis had staan. PSV gaf afgelopen zomer aan ook meer met de jeugd te willen werken in het eerste. Dan moet je nu ook die woorden omzetten in daden. Daar is dit eigenlijk een ideale kans voor, omdat Zanka al buiten de boot viel. Daarbij vergeet je, misschien bewust, dat Ajax een gewaardeerde basisspeler moest vervangen. Dan ligt de lat wel wat hoger.. Zanka is goed te vervangen door jeugdspelers, mocht hij vertrekken.

28 januari 2014 om 11:41

biggles helemaal mee eens... van der hoorn!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

28 januari 2014 om 12:34

Ik zei ook niet dat er een beslissing is gemaakt toch? Het is min of meer toch al een verloren seizoen voor PSV dus laat die jongens gewoon lekker spelen en kijk in de zomer hoe beide spelers er voor staan.

Bij Ajax lag het verhaal anders en dat weet je donders goed ; Alderweireld was een basiskracht en een zeer belangrijke schakel. Vind het overigens ook wel weer zwak dat je per se Ajax er bij moet halen terwijl het een item over PSV gaat.

28 januari 2014 om 16:42

Natuurlijk haal ik Ajax en vd Hoorn erbij. Dat is een vergelijkbare situatie. Dus ook zeer aannemelijk dat ik dat voorbeeld erbij haal. Dat is toch totaal niet zwak.

Alleen maakt vd Hoorn het tot nu toe, totaal niet waar. Zanka had dat ook. Denswil en Veltman zijn in mijn ogen veel verder dat Koch. Ook psv weet nog niet of koch er al klaar voor is. ALl dat het geval is, moet je verder kijken. Nou, dien optie houd psv dus ook open.

Maar eerst zal Zanka daadwerkelijk moeten vertrekken. En Psv wil daar vooralsnog niet aan mee werken.

28 januari 2014 om 09:03

Ja, maar PSV houdt van noodverbandjes leggen. Jozefzoon werd gekocht, omdat Narsingh enkele maanden geblesseerd was.. Die kunnen ze afschrijven. Nu is Narsingh fit, word lapmiddeltje twee Ruiz gehaald, omdat Narsingh niet helemaal fit is.. En ondertussen loopt een van de grootste talenten van PSV in de afgelopen 10 jaar bij Jong PSV te ballen en zit een potentiële Nederlands elftal speler in de vorm van Narsingh op de bank.. Of het middenveld... Wijnaldum en Park kunnen als aanvallende middenvelder uit de voeten en in de jeugd loopt een nummer 10 als Vloet. Weer een groot talent dat eraan zit te komen, maar wat doet PSV? Die kopen Maher voor de komende jaren.. Weer een talent dat minimaal vierde staat in de pikorde, terwijl PSV het dit jaar anders zou gaan doen.. Die grote talenten zitten er! PSV mag en moet daar trots op zijn! Ze beseffen zelf niet dat zij al goud in handen hebben! En ik weet dat het als een sneer kan overkomen, maar daarom koos Bazoer waarschijnlijk voor Ajax. Ja, daar is ook concurrentie, maar wel worden jonge spelers serieus genomen en krijgen zij daadwerkelijk kansen om zich te bewijzen. Bazoer heeft bijvoorbeeld 'slechts' twee spelers voor zich waarbij hij Poulsen langzaam voorbij gaat. Riedewald is tweede keus voor de linksback positie, Kishna vecht het uit met vooral De Sa op dit moment wie tweede rechtsbuiten is. Bij Ajax zitten talenten veel sneller tegen het eerste aan, terwijl bij PSV steeds nieuwe spelers gehaald worden. Dat werkt niet.

29 januari 2014 om 17:49

@De Toekomst, Bazoer is gewoon naar Ajax gegaan omdat hij moest kiezen tussen Ajax en Man City. Logische keuze in dat geval denk ik. PSV hield vast aan het topsalaris wat ze in de jeugd betalen en aangezien deze jongen bij Ajax het dubbele kon verdienen is de keuzen snel gemaakt. Met een beetje druk van zijn familie die bewerkt zijn door een professionele organisatie die gespecialiseerd zijn in het bewerken van jeugdspelertjes en hun ouders. Dat Bazoer met een verhaaltje komt naar de media is ook gewoon logisch. je gaat niet zeggen dat Ajax je 2 keer zoveel betaald en dat je daarom weggaat.

Koop club koop club dat..
PSV koopt vooral spelers om het eerste team aan te vullen.
Ajax koopt spelers om de jeugd aan te vullen.

Hoop toch dat ze voor Lachman kiezen.
Zie hem graag bij Twente seizoen.

28 januari 2014 om 09:07

En Twente laat alles vanuit de jeugd doorstromen wil je zeggen? Hahahaha er staan meer jeugdspelers bij PSV in de basis en op het trainings veld dan bij Twente.

28 januari 2014 om 18:12

Och och och..
Heb over dat elk team ergens spelers koopt...
De een voor de jeugd de ander voor het eerste elftal.

Mijn reactie was meer op al die Ajacieden die maar doordraven op dat PSV spelers koopt en niet kijken wat Ajax zelf ook allemaal koopt. Mag dan wel in de jeugd zijn maar kopen doen ze.
en dan kom jij weer met zo'n kansloze reactie van wat ik al lang weet.

Vreemd, PSV laat Zanka totaal niet voetballen (soms bij de jong Psv), maar wanneer hij weg wil, doen ze moeilijk.

Een beetje hypocriet in mijn ogen.

Laat hem maar mooi terug komen naar Fck, hier wordt hij tenminste wel gewaardeerd.

28 januari 2014 om 09:06

Hypocriet? Niet meer dan logisch als je het mij vraagt. PSV is salaris aan die jongen kwijt geraakt en moet een vervanger halen, dat kost ook tijd en geld dus is het logisch dat ze hem niet meteen laten gaan.

Daarnaast heeft hij nooit bij PSV laten zien wat hij bij FCK heeft laten zien. Beetje slap om daar PSV de schuld van te geven, dat hij niet gewaardeerd wordt komt gewoon omdat hij geen fatsoenlijke pot heeft gespeeld. Daar is niks hypocriets aan.

28 januari 2014 om 09:13

Hoe komt het volgens jou dat hij bij PSV niet hetgeen heeft laten zien wat hij bij FCK wel liet zien?

Ze laten hem nu toch ook niet voetballen, dus waarom op een vervanger voor hem wachten?

28 januari 2014 om 13:43

Omdat hij nooit meer herstelt is van zijn zware blessure. PSV heeft hem tranfservrij overgenomen terwijl hij een zware blessure had. En het risico genomen dat hij wellicht niet meer op niveau zou komen. Dat is gebeurd.

Verder slaat die logica van jou natuurlijk nergens op, stel Rekik en Bruma raken geblesseerd, dan heb je Hendrix voor daar achter en verder niemand als je Zanka zou verkopen. Alle posities moeten dubbel bezet zijn.

Ja je kan ook jeugd gebruiken maar er zijn ook regelementen die het verbieden dart spelers in zowel de eredivisie als de jupiler league uitkomen in de zelfde week, dan verplaats je het probleem alleen maar naar de jeugd en dat mag ook niet de bedoeling zijn. Daarnaast is er geen 1 verdediger bij jong PSV die het jupiler niveau uberhaubt aan kan.

PSV zou er goed aan doen om Koch door te schuiven. Waarom een nieuwe CV halen als je er al Een in huis hebt?

Vraag me altijd af in hoeverre deze lijstjes kloppen. Persoonlijk denk ik dat Psv Zanka gaat verkopen en Koch doorschuift naar de A selectie. Dat is het meest logische gezien het beleid dat Psv graag wil hanteren. Overigens vind ik Hermansson niet veel minder dan Koch maar die is wat jonger. Denk wel dat Psv als ze een aankoop doen ook aan de lange termijn moeten denken. Met Rekik hebben ze een huurling waarvan niemand weet of hij er volgend seizoen nog is. En ook de linksbackpositie vind ik erg zwak bezet. Hendrix vult het nu dan wel in maar die is beter centraal of als controleur. Van alle namen die met Psv in verband worden gebracht zie ik Brouwers het liefst komen. Ervaren verdediger die sturing aan de jonge verdediging van Psv kan brengen.

Wel weer grappig dat het hier om de bekende Nederlandse namen gaat. Als dit zo doorgaat hoeven ze niet meer zoveel geld in de scouting te steken. Ze doen er toch niks mee. Vroeger haalde Psv met enige regelmaat leuke onbekende spelers uit het buitenland die het uitstekend deden. Farfan, Gomes, Dzsudzsák, Da Costa, Toivonen. En nu ze een centrale verdediger zoeken zouden ze liever Leeuwin en Lachman halen dan dat ze elders op de wereld een speler hebben gevonden.

Mocht Zanka vertrekken, dan zijn bovengenoemde namen lachwekkend. Die jongens zullen never nooit de top halen, en dan zou je dus inderdaad beter de jeugd door kunnen schuiven.

Nuytinck bij Anderlecht ophalen!

Ik hoor nog de woorden van Brands, we moeten Ajax als voorbeeld nemen door meer vertrouwen te geven in eigen jeugd. Helaas zijn het bij woorden gebleven. Qua visie en voetbal liggen beide clubs nog steeds mijlenver uit elkaar.

Haha het koopclupje

28 januari 2014 om 11:59

hahaha, de leest-wat-hij-wil-lezen-lezer.

Paar kleine nuances:
"mocht"
"wellicht"
"een andere mogelijkheid"

ON: Ik hoop dat ze voor de jeugd kiezen, ben echt bang dat Leeuwin anders bij ons moet vertrekken, is het niet naar PSV dan is het wel naar de club waar PSV zijn versterking dan mogelijk vandaan haalt.

WAT Moet JE Ermee..verder Afdalen DAN JE AL Gezonken Bent?? Haal EEN Goede Oudere Verdediger EN EEN Spits..zul JE Zien DAT HET Stukken Beter Gaat... EN Maher Wegsturen..loopt IN HET Veld Alsof IE IN DE AH Loopt ...wat EEN LUI Varken IS Dat..

Het schijnt dat Lachman een contract bij Utrecht gaat ondertekenen! Bron: Wikipedia

Brouwers zal denk ik kiezen voor Roda. Is regelmatig te zien in het Zuiden en komt er heel graag. Kijkt ook veel wedstrijden van amateur ploegen. Zag hem zondag nog wandelen met vrouw en kind in een dorpje op 5 km van kerkrade. Heeft ook niet het niveau dat PSV nastreeft vind ik.

waarom viergever halen, over overschatte verdediger gesproken..; die lachman heb ik meer vertrouwen in en is ondanks zijn postuur nog best rap

Met een Leeuwin halen ze gewoon een Zanka 1.1. Bij Utrecht niet veel, bij ADO vrij weinig en dan naar Psv...

Hey Tinus... Waarom Zo praten??

ow ow ow wat hebben jullie in eindhoven de ogen dicht gehad he.

je had heel goedkoop een beer van een centrale verdediger op kunnen halen in Groningen.

maar Virgil van Dijk was jullie niet goed genoeg en nou moet er weer enorm met geld gesmeten worden om een speler te halen, wanbeleid noem ik dat.

Lachman is een leuke verdediger, maar kon het bij groningen niet redden toen omdat hij moest concureren met Andreas Grandquist.

anders had hij nou bij Groningen gewoon in de basis gestaan, maar groningen gunde hem toen een vrije transfer naar zwolle toe omdat dat voor de speler Lachman toen de beste oplossing was.

maar van mij mag die terugkomen naar Groningen om daar dan samen met Eric Botteghin een duo te vormen

Als,je Viergever zou halen kan die nu wisselen met de plek van Willems en Rekik.
Volgend seizoen dan die plek helemaal over te nemen.

Brouwers zou wel de veteraan kunnen zijn die PSV zou kunnen gebruiken.

Lachman speelde leuk toen PEC bovenin mee draaide en nu valt die me ook niet meer zo op.
Hetzelfde gebeurde met Mokotjo die eerst de Gilette pro klassement aanvoer en nu ook buiten de top 5 staat.

Leeuwin zou niet eens op het lijstje moeten staan.
Kon bij ADO niet eens mee, en bij Cambuur is die niet de uitblinker.

Lachman zou een goede aanwinst zijn!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren