Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik ga de uitdaging aan Messi's en Ronaldo's statistieken te evenaren’

Laatste update:

Eden Hazard is vrijwel wekelijks een van de uitblinkers bij Chelsea. De international van België is zich er inmiddels van bewust dat hij daadwerkelijk tot de beste spelers ter wereld hoort of kan horen. Hij wil inspireren als zijn jeugdheld Zinédine Zidane en hij wil de statistieken halen van de huidige wereldsterren Lionel Messi en Cristiano Ronaldo.

/

“Ik ben me er nu pas van bewust dat ik met wat extra inspanningen tot de besten ter wereld kan horen. Zoals Zidane mijn voorbeeld was, hoop ik dat ik ook kinderen in België en de rest van de wereld kan inspireren. Zo heb ik als kleine jongen ook het meeste geleerd. Ik bekeek videocassettes van Zidane en van andere spelers om zaken op te steken”, zegt Hazard in gesprek met Het Laatste Nieuws.

Hazard zegt vervolgens dat hij de uitdaging aan wil gaan om Messi en Ronaldo te evenaren. “Ik weet niet of ik de ongelooflijke statistieken van Messi en Ronaldo ooit kan evenaren, maar ik ga de uitdaging aan”, aldus Hazard, die tenslotte meldt dat hij leeft voor het voetbal. Hij let op zijn voeding en is nooit te vinden in het nachtleven.

Reken jij Eden Hazard al tot de beste spelers ter wereld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan moet je in Spanje gaan spelen, die statistieken ga je niet in Engeland halen.

27 januari 2014 om 15:51

Daar denkt Suarez tot nog toe anders over

27 januari 2014 om 16:24

Moet je voorstellen als hij ook nog eens alles speelde en de pingels nam en er dus 6/7 per jaar bij had op die manier. Dan was 35+ een zekerheidje dit jaar.

27 januari 2014 om 17:11

Ook Suarez gaat geen 60 goals maken in 1 jaar tijd hoor. Onmogelijk in de PL.

27 januari 2014 om 17:57

Alsof Ronaldo en Messi er 60 inschieten in Spanje. Dit doen ze ook in de CL en beker. Dus mocht Suarez blijven en Liverpool haalt de CL, kan het misschien wel lukken.

27 januari 2014 om 15:52

Hoezo niet? Ronaldo haalde ook 31 goals in 34 wedstrijden bij United als buitenspeler. Suarez staat bij liverpool op 22 goals uit 17 PL wedstrijden.

27 januari 2014 om 16:24

De statistieken van Messi en Ronaldo bestaan ook uit tegen alle tegenstanders scoren en niet heel veel tegen Norwich scoren. Daarnaast rijken de statistieken van Ronaldo en Messi ook verder in de CL, daar doet Suarez niet eens aan mee.

27 januari 2014 om 16:26

Ja, maar zou Ronaldo die statistieken jaar in, jaar uit behalen ? Ik betwijfel het.
Bij Suarez is het ook afwachten of hij die statistieken 3 a 4 jaar lang gaat kunnen voorleggen zoals Ronaldo en Messi dat in Spanje doen.

27 januari 2014 om 20:01

Behaalt Suarez het jaar in jaar uit dan? Het enige wat hij tot nu toe heeft bewezen is elk jaar minstens 5 wedstrijden geschorst te zijn. Dat hij kan voetballen staat buiten kijf, maar Ronaldo had die geintjes niet eens nodig om zoveel te scoren. Ronaldo speelde als winger heel de BPL en CL kapot bij United, terwijl Suarez dit als spits doet. Daarnaast scoort Ronaldo meer voor Real dan dat hij wedstrijden speelt en dat wederom als winger.

Suarez doet het nu heel erg goed en vorig jaar was hij ook sterk bezig, maar laat hem dit nou eerst eens doortrekken naar een derde jaar, inclusief Champions League. Je ziet namelijk dat hij in de toppers wel bij het spel betrokken is, maar het dan ineens veel minder laat zien dan anders.

27 januari 2014 om 15:53

Ronaldo heeft anders aardig wat records verbroken in Engeland. Suarez is anders ook niet slecht bezig dit seizoen. Dan te bedenken dat ie het begin gemist heeft....

27 januari 2014 om 15:56

Deze meneer begrijpt niet dat als Ronaldo en of Messi in Engeland zouden spelen zij tot dezelfde dingen in staat zouden zijn waar zij nu mee bezig zijn en wat zij al gepresteerd hebben in Spanje.

27 januari 2014 om 17:07

Dat je misschien de Spaanse competitie leuk vindt, dat snap ik. Maar in Engeland gaat het er wel eventjes anders aan toe. Tottenham, Arsenal, Manu, Manc, Liverpool, Chelsea, Everton... Als je daar uitspeelt, kan je puntenverlies incalculeren. Ik weet dat het cliche klinkt; maar op de top 3 van spanje na, acht ik de rest van de spaanse clubs niet in staat om zomaar van de genoemde teams te winnen.

27 januari 2014 om 20:06

Je vergeet dat Ronaldo al zoiets geflikt heeft in Engeland op dezelfde leeftijd als Hazard. Echter won United dat jaar zowel de titel als de Champions League en maakte Ronaldo gehakt van elke speler. Wat Ronaldo presteerde is voorlopig gewoon niet haalbaar voor Hazard. Hij doet het erg goed nu, maar spelers worden te snel gehyped. Ronaldo, Messi en Zlatan laten namelijk al 7-10 jaar op rij zien het aller beste in hen zelf en in hun team naar boven te halen. Hazard en Suarez doen dit nu 1 a 2 jaar op het hoogste niveau en ze krijgen al deze billenlikkerij al over zich heen en krijgen ze het hoog in hun bol.

27 januari 2014 om 20:20

Voor zover ik weet, is Chelsea gewoon een titelkandidaat en is het als 1e in de groep doorgegaan naar de volgende ronde van de CL. Ik zou de boel maar niet onderschatten met Mourinho aan het roer en de selectie die Chelsea dit jaar heeft. Ik zie e zo kampioen worden en ik denk dat als er een engelse club in aanmerking komt voor de CL-winst datdat Chelsea is. Het seizoen is nog niet afgelopen.

28 januari 2014 om 16:39

Wat wil je daarmee zeggen? Dit is een vergelijking dat nergens op slaat. Het is alleen maar roepen dat je denkt dat ze beter zijn dan de meeste spaanse teams.

Ok, dan haal ik wel even wat Feiten erbij. Atletic de bilbao, leuke team? Nou die gaf Man U klop! Atletico Madrid won simpel de Europa League, dat zie ik een engelse club (buiten de top4) niet zomaar doen, zelfs Tottenham niet!

Dat teams vergelijken met betrekking op speculaties gaat nergens over, zo kan iedereen denken wat ie wil. De feiten laten wat anders zien. Ik kan ook roepen dat Real en Barca blind kampioen worden in Engeland (en nog is dit een gedachte van mij, maar dat is best mogelijk).

27 januari 2014 om 15:57

Torres haalde echter wel betere cijfers in zijn eerste seizoen in Engeland dan in Spanje en van Nistelrooij haalde minder goede cijfers in Spanje dan in Engeland...

Hmmm strange...

27 januari 2014 om 16:04

Misschien was Ruud na een tijdje ook oud en speelde hij met Raul?

27 januari 2014 om 16:39

Ruud was op dat moment echt wereldtop. Hij werd anders wel topscorer van de Spaanse competitie.. Ik kan ook Ronaldo zijn statistieken bagatelliseren door te zeggen: hij is nu ook veel beter dan bij United.. Het irriteert me gewoon dat men Spanje als kinderspel ziet

27 januari 2014 om 17:35

Dat is de La Liga zeker niet, er zijn gewoon van die PL fanboys die dat soort dingen willen zeggen. Ik denk dat de La Liga best een goeie competitie is amar niet beter dan Premier League denk ik. Jullie kijken naar Barcelona of Real Madrid maar een Swansea maakte Valencia bijvoorbeeld gewoon af dit seizoen, een West Ham zou Rayo ook vernederen denk ik.

27 januari 2014 om 18:03

Valencia speelde 80 minuten lang met 10 man tegen Swansea. Dat ze in de uitwedstrijd bij Swansea gewoon met 3 punten terug naar Valencia keerde, daar hoor ik je om een of andere reden niet over.

Valencia is 1e geëindigd in de groep met Swansea en heeft in de voorbereiding van het seizoen Everton zelfs verslagen.

Dat je overigens denkt dat Westham Rayo zou vernederen is enkel speculeren, daar kunnen wij natuurlijk helemaal niets mee.

27 januari 2014 om 16:09

Suarez vindt je reactie leuk.

27 januari 2014 om 17:13

Ronaldo en Messi maken per jaar minimaal 60 doelpunten. Dit gaat Suarez niet lukken. Dan zal die buiten de 40 keer die hij scoort in de PL (als dat al gebeurt) ook nog eens 20 keer in Europa (daar speelt die niet) of in Interlands moeten maken waar die echt geen 20 goals maakt.

In Engeland is het onmogeijk om 60 keer te scoren.

27 januari 2014 om 17:52

Messi zou dat aantal natuurlijk wel kunnen verwezenlijken.

27 januari 2014 om 16:24

Sorry hoor, maar ik moet toe geven dat Hazard wel eens zich bij Ronaldo & Messi kan gaan scharen later.
Als Hazard in een beter voetballende elftal speelt dan zal hij vast & zeker tot meer in staat zijn.
Naar mijn visie heeft hij oog voor het voetbal, speelt met zijn hart & laten zijn voeten voor zich spreken. Is echt goed op weg!

27 januari 2014 om 16:45

Gooner4eva

Ronaldo scoorde in zijn Gouden Bal seizoen 42 keer in iets meer wedstrijden. Dit deed hij op 24 jarige leeftijd.

Lijkt me een logisch verloop dat hij nu ook op dezelfde cijfers zou zitten als nu in Spanjem

27 januari 2014 om 17:43

ooh wat een onzin weer. dat fabeltje dat ze in de PL zó goed verdedigen. Premier League is qua spanning de beste comp. De Top en subtop ligt érg dicht bij elkaar. Voor de rest word er amper goed voetbal gespeelt. Daarnaast is het ook onzin dat ze goed verdedigen. Houthakken betekent niet gelijk goed verdedigen. Barca heeft geloof ik ná bayern op dit moment de minste goals tegen, dus dat zegt genoeg. Daarnaast scoort City er op Los, en zit Suarez alweer boven de twintig goals, net zoals Ronaldo. En dat in engeland.. huh!?!

27 januari 2014 om 17:48

Haha gozert hou toch op met het overschatten van dat Premier League. 'Jullie Britten' denken echt dat het voetbal alleen maar draait om de Premier League, omdat dit jaar voor het eerst een beetje competitiviteit te vinden is om de bovenste plekken.

Als de PL echt zo goed is als jullie beweren hadden die Britse clubs ook Europa gedomineerd. Maar de laatste keer ik de Champions League volgde zat er geen enkele Engelse club in de kwartfinales. Juist, zo goed is de Premier League..

27 januari 2014 om 18:00

Ik ga verder nergens op in maar Suarez scoort dit seizoen pas heel veel. Messi en Ronaldo scoren al vanaf 2008/2009(messi) en 2010/2011 (cr) ruim boven de 30/40.. 50 doelpunten per seizoen.

27 januari 2014 om 18:08

Tja Messi en Ronaldo zijn dan ook buitencategorie.

Bekijk de statistieken maar in Europa. Over maximaal 2 jaar zijn beide spelers nummer 1 en 2 topscorer allertijden van de Champions League.

Voordat het la liga gebash weer begintt wil ik er even op wijzen dat Messi en Ronaldo ook fantastische cl statistieken hebben.
Hazard lijkt me niet het type dat geweldige statistieken kan krijgen, al is het wel een gouden bal winnaar in potentie en 1 van de beste spelers van de epl. Dat is veel meer waard dan stats. Ik zal zo'n iemand altijd hoger plaatsen dan een Gomez of Huntelaar bijvoorbeeld.
Enige die ik er trouwens wel toe in staat acht om voor epl standaards behoorlijk zieke stats neer te zetten is Suarez.

27 januari 2014 om 15:52

met jou ben ik het helemaal mee eens, want sommige mensen hier boven jou doen alsof la liga heel laag is en dat je alleen daar veel kunt scoren, kijk maar naar hun cl statistieken messi staat op 2 en Ronaldo op 3 straks gaan ze nog het samen het record van Raul verbreken.

De statistieken evenaren op zijn positie zal niet lukken denk ik. Daar is hij ook niet doelgericht genoeg voor. Hij moet zijn spel blijven spelen zoals hij dat nu doet. Het spel verdelen en als de kans zich voor doet een individuele actie maken om proberen te scoren. Geweldige speler die nog heel jong is en heel ver gaat komen.

27 januari 2014 om 15:50

hoezo niet van zijn positie ? Volgens mij speelt hij nog steeds gewoon op het zelfde positie als Ronaldo dus als Ronaldo het kan waarom hij niet

Verder is hij een geweldige jongen 1 van mij beste spelers van Chelsea.

27 januari 2014 om 15:54

Ronaldo speelt veel dieper en heeft constant oog voor de goal van de tegenstander.
Hazard hangt iets meer naar het centrum en zoekt vaak zijn spits, iets wat ronaldo beduidend minder doet. Hazard is ook geen echte afmaker zoals ronaldo dat wel is.
We worden verwend met 2 orkanen als ronaldo en messi. ik zie niet snel een speler deze statistieken evenaren en als al iemand het kan dan denk ik dat dit Suarez is

27 januari 2014 om 16:02

ja ik ben er ook van overtuigd dat er momenteel niemand bij die 2 monsters in de buurt gaat komen, maar hazard kan zeker wel een wereldspeler worden.

Begin is met Suarez zou ik zeggen. Die is je al mijlenver voor.

27 januari 2014 om 15:48

Ik wilde het net zeggen..

Voorheen wist hij het alleen te klaren tegen de onderste 10, nu begint hij wel beter te draaien tegen de bovenste teams.

27 januari 2014 om 16:10

Waar stond Suarez op Eden zijn leeftijd heren?
Juist gezellig in de Eredivisie. Hazard heeft die stap gewoon overgeslaan en begon direct leuk in de Ligue 1.

27 januari 2014 om 16:24

Wat doet dat ertoe? zie Ruud van Nistelrooy bv.

27 januari 2014 om 16:53

Suarez was op zijn leeftijd verreweg de beste van een hele competitie. Topscoorder en van toegevoegde waarde in de CL.

Heeft Hazard dat al ooit bereikt.

Niet te voorbarig sommige spelers zijn er gewoon meer bij gebaat om hun carrière lineair op de bouwen

27 januari 2014 om 17:15

Vergeet niet dat Suarez 2 jaar voor hij vertrok al de beste was in de Eredivisie en dat er ook niet eens iemand in de buurt van hem kwam. Hij is eigenlijk gewoon anderhalf jaar te laat vertrokken.

27 januari 2014 om 17:19

Ja 2 jaar op rij in frankrijk verkozen tot speler van het jaar + belofte van het jaar

27 januari 2014 om 19:00

Naughty
heb je nog domme vragen? Dan beantwoord ik ze allemaal ter gelijke tijd. Speler van het jaar in Frankrijk op 20-jarige leeftijd. Op die leeftijd speelde Suarez nog bij Groningen met alle respect.
En verreweg de beste van de competitie zijn is in Nederland zelfs geen prestatie.

Potentie genoeg, hij heeft nog een lange weg te gaan maar laat zijn klasse elke week zien op het veld. Zul je net zien dat ik zijn enige mindere wedstrijd heb gezien toen ik zelf in het stadion was, Chelsea tegen Swansea.

27 januari 2014 om 16:55

Ja dat vraag ik me dus af vindt hem ook echt goed hoor alleen ontbreekt het aan scorend vermorgen en mensen hier helemalen hem op terwijl ik nog steeds minder potentie zie ben hem als bijvoorbeeld bij Erikssen

27 januari 2014 om 17:20

Ga een eind fietsen man. Erikssen meer potentie dan Hazard? Hazard is een potentiële gouden bal winnaar. Erikssen een leuke spelverdeler bij subtoppers in grote competities.

27 januari 2014 om 17:47

@naughty, ik weet niet waar je vandaan haalt dat hij minder potentie heeft dan Eriksen, toch wel een stuk verschil hoor.. Maar geloof me, Hazard gaat het wel redden tot de wereldtop.

Constant dreigend en fenomenale techniek. Iets dat weinig spelers hebben. Hij kan zeker tot de niveau komen van Messi & Ronaldo maar moet wel daarvoor meer scoren

27 januari 2014 om 16:29

In heel veel opzichten kan die in potentie beter worden dan Cr7. Behalve Messi is hij een van de weinigen die een aangeboren "functionele techniek" heeft. Kunnen jullie je CR7 herinneren op zijn leeftijd? 30 scharen en kapbewegingen op de middenlijn om de bal vervolgens breed te leggen. Hazard is nu al een stuk volwassener! Het enige wat hem tegen kan houden is de drang om de beste te worden. Deze moet echt aanwezig zijn en hij moet gewoon nog veel sterker worden. Ronaldo is een fenomenale voetballer, maar daarnaast komt die ook elke verdediger gewoon op kracht en snelheid voorbij.

27 januari 2014 om 19:57

Cr en messi zijn wereldtop en je hebt gewoon een heleboel goeie eronder zoals bale neymar hazard robbery leuk hoor maar die echte top blijft voorlopig nog bestaan uit die eerste 2

is altijd goed om ambitieus te zijn, maar ken je plek Hazard.
Die 2 zijn toch echt van een andere planeet.

27 januari 2014 om 17:22

Ja hij moet ergens een referentie hebben hé. Hij kan moeilijk Draxler, di maria of Neymar zeggen, want die is hij allang voorbij.

27 januari 2014 om 20:21

"i realise that I can compete with Messi and Ronaldo in the near future, if I put in some more effort. I don't know if I will ever reach their level. It'll be hard, they have incredible stats, but I accept the challenge."
Eden Hazard

Geweldige speler en laat het elke week zien bij Chelsea, vind het ook raar dat er zoveel NEE is gestemd. Ik denk dat hij kan uitgroeien tot de beste speler van de wereld, als hij zich zo blijft ontwikkelen. Gister speelde hij ook een geweldige wedstrijd en hoop dat hij beter word.

27 januari 2014 om 17:23

Wat is die categorie dan volgens jou? Messi en Ronaldo? Ja dan zit hij als eerste speler daaronder met aguero en suarez.

Hazard is echt een geweldige speler. Laat op dit moment week in week uit zien waarom hij de beste van Chelsea is. Heel veel dreiging gaat er van hem uit. Denk niet dat hij de statistieken van Messi en Ronaldo gaat halen, maar wie niet waagt wie niet wint. Misschien moet hij gewoon een eigen stijl gaan ontwikkelen zodat de volgende generatie op Hazard wil lijken in plaats van op Zidane, Messi of Ronaldo.

Hazard is echt geweldige dit seizoen. Hij lijkt eindelijk de juiste mentaliteit te hebben en realiseert zich hoeveel talent hij eigenlijk heeft. Deze man maakt nu acties en passeert zijn tegenstander alsof hij er niet staat. Het ziet er allemaal simpel bij hem uit, terwijl dat absoluut niet zo is. Qua snelheid is hij door niemand bij te houden. Hazard kan nog zoveel beter maar hij is op de goede weg. Deze man is zeer belangrijk voor Chelsea en draagt het team in elke wedstrijd. Het behalen van de statistieken van Messi en Ronaldo zal lastig zijn, maar hij is wel goed bezig en is absoluut één van de uitblinkers in de Premier League.

Wat een bullshit hazard een van de beste van de wereld. Kan er zo 10 betere opnoemen

27 januari 2014 om 15:56

Noem ze dan maar?

27 januari 2014 om 16:05

Ik vind Ibrahimovic, Messi, Ronaldo, Neymar, Cavani, Rooney,suarez, Gotze, Ribery, Robben,ozil nu nog beter dan hem maar dat kan natuurlijk veranderen.

27 januari 2014 om 16:19

Neymar ? Vind ik persoonlijk echt niet beter. Gelijkwaardig misschien wel, maar beduidend beter echt niet. Cavani ? Hangt ervan af in welke rol je bedoelt, in dribbelen en assists en Hazard veel beter dan Cavani, Cavani is dan beter in doelpunten, maar als ik naar het totaalpakket kijk dan vind ik Hazard beter dan Cavani. Özil vind ik dit seizoen minder dan Hazard. Götze weet ik niet, hij speelt veel minder wedstrijden dan Hazard dus kan ik daar moeilijk een oordeel over vellen. Ibra heeft ook een totaal andere rol, maar in zijn positie is hij meer wereldklasse dan Hazard het is in zijn positie.

Messi, Ronaldo, Suarez, Ribéry, Rooney en Robben zijn als ze fit zijn momenteel wel beter als Hazard, maar dat zijn er echt geen 10.

27 januari 2014 om 16:31

Gotze? Die speelt niet elke wedstrijd bij Bayern sinds zijn overstap?
Robben? Niet overdrijven
Neymar? Laten we het eerder gelijk noemen...

Hazard is gwn geweldig bezig...

27 januari 2014 om 16:47

Het is stuitend dat alleen aanvallers en aanvallende middenvelders worden genoemd en niet zeggen, omdat Hazard een aanvallende speler is, want het gaat om de beste 10 voetballers ter wereld.

Ronaldo
Messi
Suarez
Ibrahimovic
Iniesta
Schweinsteiger
Yaya Toure
Vidal
Thiago Silva
Lahm
Ribery
Aguero
Van Persie
Kompany
Neuer
zijn voor zover ze te vergelijken, belangrijker voor hun team of tenminste in hun rol. Ik vergeet er vast nog een paar en ik noem er maar random een paar op. Hazard heeft heel veel potentie, maar is nog lang niet zover als de grootste 10 op aarde.

27 januari 2014 om 16:59

Hij is ongeveer net zo ver als Erikssen, Gotze, Reus en Isco. Komt misschien in de beurt van Ronaldo maar verwacht het eigenlijk niet. Er zijn zoveel spelers op jaarbasis die deze kwaliteiten hebben terwijl ik nooit iemand 1.60 meter zie springen om over Messi maar te zwijgen

27 januari 2014 om 17:26

Hahahaha net zo ver als Erikssen, besef je wel wat je hier zegt?

27 januari 2014 om 17:38

Neymar vind ik echt een klasse beter, zijn klasse die hij laat zien en zijn rendement is gewoon van een geweldige niveau, hij is nu al wereldtop terwijl ik Hazard zie als top. Cavani is na Irahimovic, Aguero, Suarez de beste spits op aarde, als je een speler zou beoordelen op zijn positie zou ik Cavani wel wat heben boven Hazard. Gotze had een mindere start maar zit toch op 10 goals en 6 assists in 25 wedstrijden waarvan 10 als wissel. Die jongen is nu al een van de beste nummers 10. En ik kan je ook nog andere spelers wijzen zoals een Rvp, Reus, Lewandowski, Schweinstiger, Lahm, meer dan 10 zijn het er echt wel. Hazard is nog jong dus in de top 10 hoeft hij nog niet te zitten.

27 januari 2014 om 18:00

Neymar beter gebaseerd op 16 wedstrijden. Leuke logica heb jij. Hazard is objectief gezien beter en heeft ook nog eens een pak minder gekost! Veel mensen zien in dat Neymar eigenlijk niet veel beter is dan Hazard. Gelijkwaardig kan ik mee leven.

27 januari 2014 om 18:37

Ja, maar op de positie die Cavani nu bekleedt is Hazard gewoon beter. Cavani speelt op de rechterflank, maar dat is niet zijn natuurlijke positie.

@juvepsv

Tuurlijk dat we hem vergelijken met aanvallende spelers ! Je kan hem toch niet gaan vergelijken met een centrale verdediger of keeper ?! Voetbal is een teamsport en je kan hem enkel vergelijken met aanvallende spelers die op een gelijkaardige positie spelen.

27 januari 2014 om 19:10

Rodeduivelfan, ik dacht dat je het zou begrijpen, maar ik zal het nog een keer zeggen. De discussie gaat of Hazard wel of niet bij de beste 10 voetballers van de wereld behoord, dus ook verdedigers, keepers etc.
De discussie gaat niet over of hij bij de beste 10 aanvallende spelers behoord. Daarom zeg ik ook voor zover je bijvoorbeeld een Lahm en Hazard kan vergelijken is Lahm van grotere waarde op zijn positie en voor zijn team.

Ik hoop dat je het nu wel snapt.

27 januari 2014 om 15:59

Noem maar op.

Ik snap het Hazard gedoe niet zo goed. Paar goede wedstrijden om vervolgens weer compleet onzichtbaar te zijn. En dan zulke uitspraken doen, leuk dat je de ambitie hebt, maar komop, wie zet deze jongen met beide benen op de grond.

27 januari 2014 om 15:56

Paar goede wedstrijden? Vorig jaar was hij onregelmatig, maar dit seizoen presteert hij telkens goed en is hij altijd beslissend voor Chelsea. Hij heeft in de Premier League de meeste kansen van alle spelers gecreëerd, is topscorer van Chelsea en zonder hem hadden we veel punten laten liggen. Ik ben het met je eens dat hij nog zoveel beter kan, maar Hazard laat dit jaar zien dat hij een geweldige speler is. Hij neemt meer verantwoordelijkheid en speelt elke wedstrijd uitstekend.

27 januari 2014 om 16:02

En toch vind ik hem ook dit seizoen, gelukkig niet gehele wedstrijden meer (inderdaad ongelukkig geformuleerd van mijzelf), maar hij kan nog wel driekwart wedstrijd onzichtbaar zijn. Maar zoals je misschien door hebt, ben ik erg kritisch, ik schaar niet zomaar een speler bij zulke namen als hij zelf noemt. Ik vind in de Premier League ook andere spelers meer uitblinken dan Hazard zelf. Op dit moment vind ik heel Chelsea niet zozeer uitblinken ondanks goede resultaten.

27 januari 2014 om 16:12

Messi is soms 3 kwart wedstrijd onzichtbaar om vervolgens in dat vierde kwart een hattrick te scoren, zegt werkelijk niets. Ik las overlaatst dat Chelsea 90% van zijn wedsrijden wint waarin Hazard scoort, en maar 57% of iets dergelijks als Hazard niet scoort dit seizoen. Hij lijkt me dus vrij belangrijk.

27 januari 2014 om 16:31

Dat is dan al erg mooi, die statistieken op die leeftijd. Toch kan ik hem totaal nog niet op dezelfde hoogte, of richting het niveau, van een Messi of Ronaldo. Ik vind zijn indruk minder indrukwekkend als die van de bovengenoemden.

En om terug te komen op mijn punt, hij zit, naar mijn mening, ook niet bij de top 5 smaaksmakers in de PL. Maar dat is geen schande, hij is 23. Dit seizoen kan hij veel mensen de mond snoeren die dachten dat hij sowieso niet zou slagen bij Chelsea. Het jaar daarop mag hij zich bewijzen als top 5 spelers van de PL.

27 januari 2014 om 16:42

Ik geef je een tip: kijk meer wedstrijden van Chelsea.
Als je denkt dat Hazard dit seizoen niet bij top 5 beste spelers van Engeland hoort heb je niks van begrepen

27 januari 2014 om 17:29

Niet tot de beste 5 van de pl?? Wie presteert er dan zoveel beter misschien? En volgens jou definitie dus een hele wedstrijd lang, wedstrijd in en uit? Ik kom op 1 naam uit: Suarez. Daarna volgt een groepje mét Hazard. Dus zeker top 5!

27 januari 2014 om 16:29

Hij zegt dat hij het wil proberen... Is eerder een goede motivatie, je moet het artikel wel deftig lezen niet hoe jij het wil. Plus Hazard werd vorig seizoen ookal genomineerd voor beste speler van de premier league toen Bale won was hij ook talent van het jaar... Dus ga niet liggen zeiken over een paar goede wedstrijdjes. Hij speelt gwn geweldig...

In potentie is Hazard wel een speler die in buurt zou kunnen komen qua statistieken. Je ziet in ieder geval dat hij de stijgende lijn te pakken heeft. Hij heeft gewoon het arsenaal van de moderne topvoetballer. Het is nu aan hem om te laten zien hoe goed hij precies wordt, maar goed is hij zeker al.

Hazard is de toekomstige ronaldo..
23 jaar man kijk wa hij allemaal doet bij Chelsea hij is de beste speler van Chelsea.. Hij helpt elke keer zijn team aan een overwinning hij speelt elk match een grote rol

Echt een goede speler.
Jammer dat ie geen nederlander is want we gaan nog veel van hem horen

Hazard is al op het niveau van Messi en Cristiano, het enige wat hij mist is hun scoringsvermogen.
Als hij daar aan werkt kan hij zelfs de beste worden.

27 januari 2014 om 16:24

Bij lang na niet, Hazard moet nog veel leren... Hij speelt een paar maanden goed en je schaart hem gelijk op het niveau van Messi en Ronaldo die 8 jaar lang wereld niveau halen.

27 januari 2014 om 16:27

Nenee niet een paar maanden hij werd vorig seizoen samen met Bale genomineerd voor beste speler van de Premier League... Wel serieuze dingen zeggen

27 januari 2014 om 16:32

Ja dan moet hij zeggen op het niveau waar Bale zit zeg maar. Hij zit niet op het niveau van Messi en Ronaldo.. Dat is mijn mening erover. Hazard is een goede speler zeker laat er gene misverstand over bestaat...

27 januari 2014 om 16:52

Hazard heeft al genoeg geleerd bij Lille en nu bij Chelsea is hij gewoon een van de beste ter wereld.
Ik zeg niet dat hij nu al beter is.maar qua voetbal zit hij op hun niveau.
Hij mist alleen de doelpunten die beide heren als zoete broodjes produceren.

Ik denk dat geen speler in de buurt van Messi en Ronaldo komt... Zulke spelers bestaan 1 keer in de 50 jaar. Zulke spelers is onmenselijk. Hazard zal in de buurt komen maar ver in de buurt...

Toen C.ronaldo 22 jaar was, zag ik dat hij aardig kon voetballen maar hij zat op een vergelijkbare niveau als Hazard (misschien Hazard zelfs beter, die tilt Chelsea op). Zeg nooit nooit in het voetballerij, vooral het speelstijl van Hazard is aantrekkelijk. Bovendien lijdt hij bijna nooit balverlies of doet hij aan duiken.

Hazard zal binnen nu en 2 jaar zijn naam op stempel moeten zetten. Ik geloof dat hij dit zeker kan.

ewa dezee wat denkt hij laat hem nog dingen leren plus in engeland haalt hij die statistieken nooit.

hazard is beter dan Gotze en neymar, met Ozil kan je hem wat vergelijken ook al is het een ander type speler?
Maar Hazard zal ook ozil achter zich laten, hij zal van deze namen het dichts aanleunen bij messi en ronaldo en wie weet erbij komen, is zeer zeker op de goede weg.
Absolute ster deze speler !

Ik moest aan Suarez denken toen ik de titel zag. Ik denk dat hij de enige is instaat 40 x te scoren in PL op het moment.

27 januari 2014 om 20:29

Aan je opmerking is meteen te zien dat je de PL niet volgt.

Zeker de potentie om zo hoog te komen. Geweldige speler die wekelijks uitblinkt. Echt een heeel groot talent

Ik heb hem al genoeg bewierookt. Nu is het aan hem om zijn droom werkelijkheid te maken. Persoonlijk denk ik dat het hem gaat lukken tussen zijn 25-27 jaar. Hij is geweldig en hoort zeker in mijn lijstje van top 10 spelers in de wereld. Sommigen moet hij blijkbaar nog overtuigen maar dat is maar een kwestie van een aantal maanden en misschien na een geweldig wk.. Ik ben fan!

Persoonlijk denk ik dat niemand in de buurt kan en gaat komen van de statistieken van Ronaldo en Messi, die maken over alle competities gemiddeld 55+ doelpunten, dat is echt kapot veel. Daarvoor is Hazard niet egoïstisch genoeg ala Ronaldo en niet dwingend genoeg ala Messi. Er zijn voor mij 2 personen die buiten Messi en Ronaldo die in de buurt komen van hen, dat zijn Zlatan en Suarez, met nadruk op in de buurt. Dat Hazard een grote is en nog vele malen groter gaat worden is voor mij een understatement, hij is op zn jonge leeftijd al zo gigantisch goed en belangrijk voor Chelsea, ongelofelijk!

Hazard zal zeker meer gaan scoren, maar ik denk niet dat hij meer dan Ronaldo en Messi zal scoren wel meer assist dat weet ik zeker. Hazard zou meer assist op zijn naam hebben staan als er meer gescoord zou worden. Hazard is onder het niveau van Messi en Ronaldo, maar kan er wel komen en ik zie hem wel Ronaldo eerder voorbij streven dan Messi, maar Messi kan natuurlijk ook. Dit is eigenlijk toekomst voorspellen, we moeten gewoon afwachten.

Messi's records kan die wel uit zn hoofd zetten.. Elk toekomstige topvoetballer kan dat uit z'n hoofd zetten

27 januari 2014 om 20:27

Nu over drijf je, want dit werd vroeger ook gezegd over de oude records en toch worden ze steeds weer verbroken. Als Messi het kan kunnen anderen het ook en tegenwoordig zijn er meer voetbal talenten dan toen en er komen steeds meer talenten dus wat jij zegt slaat nergens op. Messi is gewoon een mens en als hij records kan verbreken kunnen anderen dat ook, alleen is de vraag hoe lang gaat dat duren voordat die records verbroken worden. Er zijn nog steeds records die Messi niet verbroken heeft, maar ze zijn wel mogelijk om verbroken te worden. Je moet niet in hokjes denken.

Hij overschat zich zelf een beetje nu praat je wel over de 2beste spelers ter wereld en misschien wel aller tijden!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren