Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'PSV accepteert bod van twintig miljoen maar eist keiharde zekerheden'

Laatste update:

PSV en AS Roma hebben een principe-akkoord bereikt over de transfer van Kevin Strootman, zo claimt het Eindhovens Dagblad. Het dagblad meldt dat de clubs overeenstemming hebben bereikt over een transfersom van circa twintig miljoen euro, maar dat er wellicht een obstakel op de loer ligt.

/

Als AS Roma aan de verlangde bankgaranties aan PSV voldoet, mag Strootman bij de voormalig werkgever van Maarten Stekelenburg aan de slag. De Eindhovense club eist 'keiharde zekerheden' van een betrouwbare bank, verzekert het dagblad. Daarbij moeten de bankgaranties op eerste afroep uitbetaald worden.

Bij de overgang van Dries Mertens naar Napoli eiste PSV eveneens een bankgarantie. Zaakwaarnemer Chiel Dekker verwacht geen moeilijkheden in de onderhandelingen over de persoonlijke voorwaarden van de 23-jarige Strootman. De international zou in het Stadio Olimpico 2,2 miljoen euro op jaarbasis kunnen verdienen.

Dit is goed voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

geld stroomt binnen daar in Eindhoven

11 juli 2013 om 00:18

In tegenstelling tot de sportieve prijzen komende jaren. Die laten op deze manier nog wel even op zich wachten.

11 juli 2013 om 00:20

Duarte halen zou ik zeggen

11 juli 2013 om 00:22

Ik vrees er ook voor. Dit is wel een mooie kans om het roer helemaal om te gooien. We zullen even een pas op de plaats moeten maken, maar krijgen in mijn ogen wel het leukstepsv-elftal in jaren.

11 juli 2013 om 00:32

Ach ja met Strootman, Lens en Mertens heeft PSV ook geen titel gepakt dus veel slechter kan het niet hoor.

11 juli 2013 om 00:39

Op het eerste gezicht zou je inderdaad zeggen dat PSV een pas op de plaats moet maken, Maar aan de andere kant wat is een pas op de plaats? Ik bedoel van PSV is al 5 jaar geen kampioen geworden en CL is ook al een tijdje geleden. Al moet ik zeggen dat ik hoop dat PSV de CL haalt in verband met het belang van het Nederlandse voetbal (behalve als ze Arsenal loten), Maar PSV kan nu juist weer sprongen vooruit gaan maken met een verse selectie veel Nederlands talent een boegbeeld als trainer en een behoorlijk gespekte kas.

Wat is er trouwens gebeurt met de itnresse in Strootman van De Manu's en Arsenal's van deze wereld, Ik bedoel Roma is een grote club maar hij werd voorheen toch wel met clubs in verband gebracht die ook vandaag de dag nog een rol van betekenis spelen in het mondiale voetbal.

11 juli 2013 om 00:45

Ze hebben eindelijk een goede trainer en hun jeugd is ook prima, dus ik zou niet weten waarom ze dit jaar niet juist prima zouden kunnen presteren!

11 juli 2013 om 00:57

Ben ik nou de enige die Demy de Zeeuw of Michael de Leeuw oppert? 2 prima voetballers, de een wil weg bij zijn club en de ander wil n stap omhoog!

11 juli 2013 om 01:02

Demy is verhuurd aan Anderlecht en wil daarna graag blijven in Brussel en De Leeuw is een heel ander type speler die totaal niet als opvolger van Strootman gezien kan worden.

11 juli 2013 om 01:04

Dan ga ik liever voor Schaars of Toornstra, de Zeeuw is geflopt bij Spartak en hoopt nu weer minuten te maken in Brussel terwijl Schaars een prima aankoop van Sporting bleek te zijn tot hij geblesseerd raakte, waarvan hij overigens nog steeds herstellend is. En de Leeuw, ja de Leeuw is met alle respect de ster van Groningen, ik schat Toornstra sowieso wel wat hoger in en ik denk dat ik daar niet de enige in ben.

11 juli 2013 om 02:54

Omdat ze zometeen een compleet nieuw elftal hebben die elkaar nog geen 100x de bal hebben toegespeeld en de gemiddelde leeftijd van de nieuwe defensie is 15 jaar.

Als ze al die kinderziektes eruit kunnen werken in de voorbereiding dan zie ik het ook wel positief in, maar ik denk dat dit veel punten gaat kosten en dat PSV al snel tegen een acterstand in punten aan kijkt. De eerste vuurdoop is al over drie weken wanneer voorronde CL begint.

Verder heeft Cocu nog nauwelijks ervaring als trainer op het hoogste niveau, omdat het bij Ajax toevallig goed uit is gepakt met de Boer is 0 garantie voor Cocu. Die man heeft sowieso al minder charisma en is veel intorverter.

Daarom heb ik sterk mijn twijfels. Ik denk dat AZ het leuk gaat doen volgend jaar en Ajax en Feyenoord traditioneel sterk.

11 juli 2013 om 06:33

Ik zou Toornstra halen, erg talentvol! En Derijk als bonus aan Utrecht geven + 3 miljoen!

11 juli 2013 om 07:59

"maar PSV kan nu juist weer sprongen vooruit gaan maken met een verse selectie veel Nederlands talent een boegbeeld als trainer en een behoorlijk gespekte kas."

Dan moet je niet Zoet gaan verkopen en een uitgebluste 30+er Gomes terug halen. Zet dan ook Zoet tussen de palen.

11 juli 2013 om 08:02

Misschien speelt PSV wel heel fris. Ze hebben een nieuwe trainer, dat een boegbeeld is voor PSV en daarnaast veel jeugdige spelers die over het algemeen gretig zijn en willen voetballen. Deze spelers hebben allemaal veel talent en de meeste kennen elkaar al lang van internationale jeugdtoernooien. Ik denk dat jij iets te snel conclusies trekt en dat PSV hoge ogen kan schoppen!

11 juli 2013 om 08:36

Heeft hij al resultaten gehaald dan dat jij zegt dat hij een goede trainer is. Hij was een hele goede voetballer, maar als trainer heeft hij nog niks bewezen.

Hoop dat die iig wat vlotter gaat praten en wat meer uitstraling toont dan toen die interim-trainer was, leek wel een wassenbeeld bij een intrevieuw.

Ik ben bang dat PSV teveel van zijn spelers is kwijtgeraakt en het dan te lang duurt om het elftal naar je hand te zetten en gelijk volop mee te doen om het kampioenschap, maar juist als iedereen dat denkt ( en de meeste denken dat PSV het dit jaar nog niet gaat redde als ik het allemaal zo leest) dan zal je zien dan valt het miss allemaal mee.

11 juli 2013 om 08:58

Toornstra is echter een aanvallende middevelder. Maar PSV had toch de vervanger van Strootman al in huis?? Of betekend de zoektocht naar nieuwe basisspeler dat Hiljemark nu min of meer te licht is bevonden?

11 juli 2013 om 10:26

Precies, helemaal mee eens!!
Haal dan maar je ervaring op voor de posities die nog open liggen!

Een schaars voor CM en een Stam of Boulah voor RB

11 juli 2013 om 12:33

@ Eerlijkepsvfan

Sterker nog er zijn pas 2 aankopen en 1 huurling.
Maher, Josefzoon en Rekik.
De rest kent elkaar van Jong PSV en de trainingen. Dus die hebben al de nodige chemie met elkaar.

Het is niet zo dat er ineens dit seizoen 11 nieuwe spelers staan die elkaar pas een maand kennen. Daar wordt even aan voorbij gegaan. De meest hebben vorig jaar gewoon bij Jong PSV met elkaar gespeeld.

11 juli 2013 om 00:21

Wel opvallend dat als 'Strootman' intikt op Twitter, je dan grotendeels reactie krijgt als: Laat Moyes/Wenger hem nou zo makkelijk lopen?

11 juli 2013 om 00:25

Haha inderdaad, allemaal Man United fans die zeggen Thiago naar Bayern en Strootman naar Roma en wij dan?

11 juli 2013 om 01:34

Ja maar dat is ook wel nodig want zo te zien gaan ze dit jaar weer de groepsfase van de CL niet halen.

Het kampioenschap kunnen ze dit seizoen denk ik ook wel vergeten.

11 juli 2013 om 02:21

Beetje voorbarig om dat nu al te roepen vind je niet. Denk je nou werkelijk dat Marcel Brands stil gaat zitten na deze tranfser. Hij wou sowiezo nog in iedere linie een versterking. Zelfs al zou Strootman blijven. Nu Strootman vertrekt, denk ik dat Brands voor 2 middenvelders extra gaat. Nog een RB, en wellicht nog een aanvaller (huur hoop ik)

Ik Hoop dat Brands, Schaars en Toornstra weet te strikken. Voor de verdediging nog een goede rechtsback. Dan denk ikdat PSV er echt niet veel op achteruit is gegaan qua kwaliteit. Strootman is onvervangbaar, maar het kwaliteits verschil valt echt wel op te vangen op de een of andere manier.

Daarnaast zou het wellicht mogelijk zijn om Afellay te huren voor een jaar. Dat zou natuurlijk een enorme kwaliteits inpuls geven, die kan zowel op het middenveld als in de aanval!

11 juli 2013 om 08:17

"strootman is onvervangbaar, maar het kwaliteits verschil valt echt wel op te vangen" ????
Die snap ik niet helemaal. Is hij nou wel of niet vervangbaar?

OT: Een bod van 20 miljoen kan PSV natuurlijk niet weigeren. Strootman is wel erg belangrijk, vooral nu er veel nieuwe jongens komen. Hij zou een nog belangrijkere rol kunnen krijgen als aanvoerder.
Maar wanneer PSV inziet dat er nu écht een nieuwe weg gekozen wordt, kunnen ze ook echt aan een nieuw team bouwen en niet direct voor het kampioenschap gaan (al moet dit natuurlijk wel de ambitie zijn dit seizoen)

11 juli 2013 om 09:31

Individueel is hij niet vervangbaar (voor een fatsoenlijke prijs). Maar als je er 2 goede verdedigende middenvelders voor terug haalt dan is zijn gemis misschien minder goed zichtbaar.

11 juli 2013 om 01:40

Geld stroomt binnen maar ik had stiekem gehoopt dat Strootman in Eindhoven zou blijven...zelfs wanneer er meer dan 20 milj. word geboden.
Ik ben echt blij met de ontwikkelingen bij PSV zover maar wanneer Strootman weg gaat, blijft er echt helemaal niets over. Strootman is iemand die prima bij de club past en aanvoerder kan zijn. Hij is onvervangbaar in mijn ogen en dus onbetaalbaar.

11 juli 2013 om 02:24

Inderdaad. Wie had dat ooit gedacht na al die eindeloze discussies die ik met mensen hier heb gehad (voornamelijk Ajacieden) die beweerden dat Marcel Brands het geld wat hij geinvesteerd had nooit zou kunnen terug verdienen.

Zie hier, hij heeft het zowaar verdubbelt en miljoenen aankopen als Wijnaldum en Matavz zijn nog niet eens verkocht, om nog maar niet te spreken over Toivonen.

11 juli 2013 om 05:31

Het is goed dat PSV wat van de financiele druk van zich af heeft kunnen halen met al deze (zeer goede) transfers. Waar jullie echter wel werk van moeten maken de komende jaren is ervoor zorgen dat er continuiteit is. Nu is het toch allemaal een groot vraagteken. Hoop echt voor PSV dat Cocu en Co hier verandering in kan brengen voor jullie.
Ik,weet niet of PSV het zich kan verantwoorden om zoveel versterkingen te halen als jij hoopt. Een gedeelte van de opbrengst zal waarschijnlijk gebruikt worden om het EV van de club te vergroten.
Ik ben in ieder geval blij voor jullie dat het elftal nu voor het komende jaar in ieder geval versterkt kan worden. Een Competitie zonder tegenstand is voor Ajax ook niet leuk.

11 juli 2013 om 07:09

Daarom is Cocu ook aangestelt en wordt er meer geinvesteerd in de jeugd. Om continuiteit te gaan creeren. Het is nu allemaal nog wat rommelig, veel spelers vertrokken. Nieuwe coach etc. Maar ik ben er van overtuigd dat PSV in wat rustiger vaarwater terrecht zal komen. De directie eist geen kampioenschap meer, en Cocu heeft veel meer te zeggen dan zijn voorgangers.

Buiten dat is het nog lang niet bekend of PSV geld terug moet betalen, een boete krijgt of iets in die richting. De eerste berichten waren niet zo positief maar PSV spreekt uit van een goede afloop uit te gaan. Mocht het echter terug betaalt moeten worden of een grote boeten uitgeschreven worden, wat naar verluid zeer onwaarschijnlik is. Dan zal PSV een lening afsluiten wat ongeveer 2 miljoen aan extra kosten oplevert. We gaan er nog steeds van uit dat het een goede afloop zal krijgen.

Verder heeft Marcel Brands aangegeven dat inprincipe al het tranfsergeld aan nieuwe spelers besteed kan worden, echter verwacht ik niet dat ze dit zullen gaan doen, ik denk dat je met de helft van het bedrag de selectie echt wel sterk genoeg kan maken voor om de bovenste plaatsen mee te doen.

Brands zal voornamelijk weer investeren in jonge spelers die straks eventueel met winst kunnen worden doorverkocht. Tot nu toe heeft het duidelijk zijn vruchten afgeworpen (financiel gezien) Als er nu een gebalanceerd elftal komt te staan kan PSV met die werkwijze, en aanvulling van jeugd talent in de selectie gewoon om het kampioenschap spelen.

Dat doen ze elk jaar, ook de afgelopen jaren, alleen bleek Ajax de sterkere. Maar iedereen die realistisch kijkt weet dat PSV kampioen was geworden afgelopen jaar als er een fatsoenlijke verdediging had gestaan, het doelsaldo was veel en veel hoger dan die van Ajax.

11 juli 2013 om 09:01

Toivonen zal denk ik toch moeten worden afgeschreven. Dat is in principe niet erg gelet op de gemaakte winst, maar toch... Ik zie Toivonen deze periode niet meer vertrekken naar Norwich of een dergelijke club. Ik denk dat PSV hem toch maar bij het eerste moet houden en hem volgend jaar moet laten gaan: hij is de enige sterkhouder die overblijft.

Of hij moet natuurlijk verlengen.... Maar dat zie ik niet gebeuren

11 juli 2013 om 09:08

Toivonen is overbodig geworden met Maher. PSV zal zeker liever Maher opstellen omdat die voor veel geld verkocht kan worden in de toekomst. Toivonen hebben ze weinig meer aan. Maher is beter dan Toivonen.

zonde als die in italië gaat spelen zie hem liever nog een tijdje in nederland spelen. maar 20 miljoen is toch wel een mooi bedrag voor psv.

11 juli 2013 om 00:28

Jens Toornstra strikken en PSV heeft een perfecte speler in huis om dat op te vangen. Of zoals ik al eerder zei Ibrahim Afellay (huren) van Barcelona.

11 juli 2013 om 00:35

Ik ben Utrecht fan dus hoop echt niet dat ze hetzelfde gaan doen bij Toornstra als ze bij Strootman zelf deden. Na een halfjaartje goed spelen meteen wegkapen.

Maar als je PSV fan bent zou dat wel een goede speler zijn, hoe wel ik nog wel moet zien of die echt alleen als verdedigende middenvelder kan spelen, is toch wel aanvallend ingesteld. En aangezien PSV met de punt naar voren speelt en op de nummer 10 maher hebt staan, is die miss overbodig. Hoop het

11 juli 2013 om 00:40

Met Toornstra, Afellay, Maher, Wijnaldum en Hiljemark met eventueel de extra opties over Van Ooijen, Ritzmaier en Horsten wanneer deze niet verhuurd worden.

Wat een heerlijk middenveld heeft PSV dan... Alleen zou Toornstra dan wel in een controlerende rol moeten spelen. Heb liever een net wat controlerendere jongen wat dat betreft

11 juli 2013 om 00:45

Ben Ajacied maar voor PSV zijn dit droom kandidaten (in mijn ogen) om Kevin Strootman te vervangen.

Ik bedoel, met Schaars ga je niet als club zijnde op vooruit. Overigens zijn de supporers ook van mening dat hij niks toevoegd aan het spel voor de Eindhovenaren en zien ze hem liever niet komen.

11 juli 2013 om 02:26

Hoelang loopt Toornstra zijn contract nog door?

11 juli 2013 om 09:18

@ Panerai
Tot 2017, dus die zal niet goedkoop zijn. Denk dat PSV als ze Schaars halen meteen De Zeeuw moeten halen. die voelden elkaar perfect aan bij AZ en waren samen de motor van het kampioenselftal toen.

11 juli 2013 om 09:33

Ik vind de Zeeuw geen interessante optie. Dan heb ik liever Afellay en Toornstra.

11 juli 2013 om 01:08

Zag hem veel liever in de Premier League, waar hij zijn fysiek sterke bouw optimaal kan benutten.

Klinkt allemaal geweldig. Dries Mertens 9 Mill Strootman 20 Mill, is een grote miljoenen winst. Maar ja we kennen Italie en hun bankgaranties. Dus nog niet te vroeg juichen. Als opvolger van Strootman zie ik graag Schaars komen voor zijn 'ervaring' samen met Hilemark die me in de voorbereiding aardig verrast heeft.

Persoonlijk snap ik de keuze niet echt van Strootman, speel nog één seizoen goed bij Psv, ga je zeker mee naar het WK. Weet je daar te overtuigen dan staan de Clubs uit Engeland voor je in de rij.

11 juli 2013 om 00:20

Bij de verkoop van Mertens heeft PSV bankgaranties gekregen en de verkoop van Strootman zal niet doorgaan als PSV die niet weer krijgt, ze hebben geleerd van het verleden.

11 juli 2013 om 00:25

Hiljemark heeft je verbaast met hoe slecht die was? Dosko heb ik niet de hele wedstrijd gezien maar tegen FCE vond ik Van Ooijen echt stukken beter

11 juli 2013 om 00:30

Ik vond Hiljemark goed spelen hoor!

11 juli 2013 om 00:46

Ja daar heb je t al. Speel een goed seizoen bij PSV. Dat is aardig onzeker nu de kern van t elftal weg is. Als dat eventueel toch lukt mag hij mee naar t WK maar dan moet hij daar zien te overtuigen. Ook een onzekere factor terwijl hij nu waarschijnlijk een 4 jarige contract kan tekenen voor 2,2 miljoen per jaar bij een redelijk goeie club in een prachtige stad. Logisch dat hij gaat.

11 juli 2013 om 02:27

Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat een bankgarantie is ofwel?

Zo knap gedaan mocht het allemaal waar zijn, wel een behoorlijke aderlating dat zeker. AS is toch een grote club .

Tja uiteraard zie ik hem liever niet vertrekken, maar 20 miljoen is een uitstekend bedrag dat je niet kan weigeren. En 2.2 miljoen is ook iets wat Strootman moeilijk kan weigeren natuurlijk. Ik ben toch echt benieuwd wat Brands nu gaat doen want er moet echt een verdedigende middenvelder komen nu.

11 juli 2013 om 00:33

Nou zoveel vind ik 2.2 mil niet voor een speler al Strootman niet

Mooie bedrag, maar belachelijk waar Brands mee bezig is. Volgens mij hoort hij te werken als technisch directeur van Ikea. Want winst maken kan hij goed maar wat voor hopeloos zwak team zonder enige ervaring heb je nu dan? Met Wijnaldum en Maher alleen gaat het 10x niks worden!

11 juli 2013 om 00:22

Hij zal voor gek zijn verklaard wanneer hij dit niet accepteerde

11 juli 2013 om 00:27

Kan zo zijn. Maar PSV is een Nederlandse topclub. Als ze hierdoor 5e of lager eindigen moet Brands opsodemieteren. PSV is geen bedrijf of bank dat winst moet maken het is verdomme een top voetbalclub!!

11 juli 2013 om 00:39

Voor zo veel geld moet je toch wel een leuk team neerzetten

11 juli 2013 om 02:30

Doe is niet zo negatief man. Heeft Brands gezegt al klaar te zijn met de selectie? Hij had aangegeven zowiezo nog een versterking te willen in elke linie. Dat was voor dat er intresse was in Strootman. IK verwacht zelfs dat PSV nog 2 middenvelders er bij gaat halen. Een RB, en een aanvaller.

Hij heeft ook al gesproken over Afellay, die in zijn PSV tijd ook op het middenveld speelde, als wij Afellay weten te strikken, Schaars en een goede RB, dan hebben wij een betere selectie dan vorig jaar. Strootman is goed, maar het valt echt wel op de vangen.

Ik ben zo benieuwd naar hoe PSV er volgend seizoen uit gaan zien!

11 juli 2013 om 00:19

Ik ook! Stel dat toivonen ook nog ja zegt tegen Nowich?! Dan houden ze helemaal niks meer over..

11 juli 2013 om 00:22

De verwachting is niet dat Toivonen ja zegt tegen Norwich, maar dan kan hij nog weg gaan.
Maar van al dit geld zullen ongetwijfeld een aantal vervangers worden gehaald en dat is ook wel nodig inderdaad/

11 juli 2013 om 00:23

Inderdaad, er moeten toch echt 1 of 2 jongens bij die echt direct veel toevoegen. Schaars zou kunnen, maar Afellay huren zou helemaal mooi zijn! Zo'n speler voegt gelijk wat toe!

11 juli 2013 om 00:26

Als ik toivonen was en zo'n leegloop zou zien, zou ik toch ook mezelf wel even afvragen om te vertrekken..

Mjaa, aan de andere kant heeft PSV zometeen wel iets van 45 mil binnen. Ze zullen niet alles uitgeven, maar ze kunnen behoorlijk wat nieuws aan gaan trekken dan..

11 juli 2013 om 00:37

@loran,

Toivonen tekent niet bij, die is boos omdat PSV hem een tijdje terug een transfer naar een buitenlandse club door de neus geboord heeft.

11 juli 2013 om 00:52

Lastig dit. Je koopt niet 1 2 3 een aanvoerder van het niveau strootman. Die komen niet naar PSV maar gaan naar grotere competities. Ze leveren nu wel heel veel kwaliteit in. Als er bij Ajax weinig spelers vertrekken gaan zij voor t eerst sinds jaren als favoriet de competitie beginnen.

11 juli 2013 om 01:06

Toivonen heeft al aangegeven geen trek te hebben in Norwich. Snap ik op zich wel, sportief gezien is het van PSV eerder een pas op de plaats dan een stap vooruit (behalve dat de competitie veel sterker is, maar Norwich is een typische middenmoter)
Daarnaast ben je met PSV altijd verzekert van Europees voetbal en komend seizoen zelfs weer CL. (voorrondes dan, maar toch)

11 juli 2013 om 02:32

@granite64

Hij heeft zelf 2 clubs afgewezen. Waar heb je het in godsnaam over.

11 juli 2013 om 10:49

@panerai,

Die wil niet dat PSV geld aan hem verdient, die loopt transfervrij weg en gaat daarna waarschijnlijk lekker cashen in Rusland. (deze informatie heb ik van een zeer betrouwbare bron binnen Psv).

11 juli 2013 om 00:19

Ajax lijkt alleen maar sterker geworden , tot nu toe : 2 spitsen erbij, die nieuwe Deen erbij , Van der Hoorn , vanuit de jeugd zullen er ook wel een paar spelers doorstromen en tot nu toe niets kwijtgeraakt.:

11 juli 2013 om 00:21

Ik ben bang van wel, bij alle clubs zijn de grote spelers weg;

Psv: Compleet elftal; Waterman, Hutchison, Bouma, Pieters, Van Bommel, Strootman, Engelaar, Mertens en Lens

Vitesse: Bony en van Ginkel

AZ: Maher en Altidore

Feyenoord: Is na mijn mening te afhankelijk van Pelle

FC Twente: Moet dringend de slectie veranderen

Ajax: Gaat ook nog wel wat gebeuren Alderwereld weg en ik denk ook Eriksen. Maar daar heb jullie al goeie vervangers voor Van Den Hoorn en Denswil en Fischer.

11 juli 2013 om 00:26

Ajax staat er tot nu toe goed voor al je kijkt naar de transferperiode. Als het zo blijft zijn Ajax en Feyenoord de grootste titelkandidaten wanneer Feyenoord gewoon gaat voetballen en niet alle ballen naar voren jassen. Maar ja de transferperiode duurt nog bijna twee maanden dus wie weet is alles dan ineens omgekeerd.

11 juli 2013 om 00:32

Omgekeerd? Schiet Feyenoord dan ineens alle ballen naar achter?

11 juli 2013 om 00:34

PSV verliest niets met spelers als, Bouma( over zijn top), Van Bommel( kon het niet meer belopen), en zou te pijnlijk geweest als ie nu een heel jaar achter de feiten aan zou lopen in zijn laatste jaar , beter dat ie dus gestopt is op het juiste moment. Pieters was vaak gebleseerd en zeker na dat incident beter om ergens anders te beginnen. Engelaar is het ook niet meer.

Dus alleen Strootman, Mertens, Lens zijn aan kwaliteit ingeleverd.

Ik zie Feyenoord nog wel een paar spelers , talenten halen ergens vandaan uit het buitenland, plus dat er in de jeugd opleiding wel weer een paar spelers bij komen.

11 juli 2013 om 00:54

Nee volgens mij gaat het kampioenschap volgens mij nog nooit zo gemakkelijk worden gewonnen door Ajax zeker als de jong en eriksen blijven

11 juli 2013 om 00:27

Het is jullie wel gegund. PSV is weliswaar de enige de ooit met 4x achter elkaar kampioen is geworden. In dat opzich is Ajax nooit verder dan 3 gekomen. Misschien dit jaar dan maar?

Een heel ander eltal heeft PSV , vooral in fysiek en Mentaal opzicht word PSV veel minder, Van Bommel(gestopt) , Toivonen ( waarschijnlijk weg), Strootman nu . En dan nog Lens weg veel snelheid, Goals weg. Ook in de breedte word PSV een stuk minder.

Bankgaranties waren bij Stekelenburg toen ook een probleem.
Uiteindelijk kwamen die er met moeite wel maar dat was met nog maar 6 miljoen.
Benieuwd of het ook lukt bij het gigantische bedrag van 20 miljoen, kan nog lastig genoeg worden...

11 juli 2013 om 00:30

Nee hoor, dit gaat wel lukken. Roma heeft geld genoeg met de Boston group als eigenaar. En aanstaande verkopen van Osvaldo en Marquinhos. Ook heeft men geld van Barca gekregen van Bojan. Deze is door Barca verplicht teruggekocht, door die rare constructie.

11 juli 2013 om 00:38

Allemaal bekend, echter, mijn ervaringen als Ajacied met Roma doen mij toch ietwat sceptisch kijken naar deze transfer voorlopig.

Bedankt Strootman!

Financieel succes hebben we, nu oppassen dat het geen handelshuis wordt.
Nu nog sportief succes!

Wat is nou precies zo'n bankgarantie? Ik hoor er vrijwel alleen van als het om een Italiaanse transfer gaat, maar is het nou gewoon dat je de zekerheid hebt dat je je geld krijgt ofzo?

On: Goed nieuws voor Psv, heel veel meer zou je er denk ik niet hebben uitgekregen bij welke club dan ook en voor Strootman zelf is het ook nog eens een prima club. Kan ook nog eens een goede opstap zijn naar een absolute topclub, maargoed dan moet hij zich wel doorontwikkelen.

11 juli 2013 om 00:21

Een zekerheid van als de club het geld niet heeft dat die bank dan meebetaalt eraan
Zoiets weet ik ervan

11 juli 2013 om 00:25

Maar waarom zou een bank dat willen dan? Wat is hun voordeel daaraan?

11 juli 2013 om 00:29

Aaah oke thanks!

@ Janwander
Wat ik dan kan bedenken is dat het als een soort hypotheek is of dat de bank aandelen heeft van die speler die ze zelf kunnen verkopen, maargoed ik weet er niets vanaf dus dat is puur gokken

11 juli 2013 om 00:34

Neem aan dat Roma in dit geval de bank een fee betaalt voor het verstrekken van een dergelijke garantie.

11 juli 2013 om 00:35

Misschien heb je gelijk. Maar het lijkt me zo'n groot risico! Een rotschop en die jongen is nog maar 2 miljoen waard! Als club weet je dat da risico er is, maar als bank kan je dat risico niet lopen lijkt me!

11 juli 2013 om 00:45

De bank rekent een bedrag voor het risico dat ze lopen. Het is eigenlijk gewoon een verzekering. De fee voor de bankgarantie (vaak een percentage) is de verzekeringspremie.

Ze geven als het goed is geen bankgarantie af voordat ze er zelf van overtuigd zijn dat ze voldoende geld bij Roma kunnen pakken als het onverhoopt misgaat.

11 juli 2013 om 01:47

@janwander een bank leeft op risico's. Zij krijgen een vergoeding voor het garant staan van dit bedrag. Als AS Roma niet betaald wordt de bank de schuldeiser in plaats van Psv. Doordat Italiaanse en Spaanse clubs in het verleden nagelaten hebben om te betalen, kost het hun nu alleen maar meer geld.

Goeie keuze om hem te verkopen, persoonlijk vind ik dat Strootman niet naar AS Roma moet.
Dit geld krijg je waarschijnlijk niet meer of hij moet echt een ijzersterk seizoen spelen.
En dat is niet zo makkelijk met zijn soort speelstijl om echt op te vallen.

Zou ik ook maar doen Psv! Straks sta je weer 10 jaar te wachten voordat je eindelijk een deel van de transfersom ontvangt. Je weet het nooit met die Italiaanse clubs... Wel een lekker bedrag als het daadwerkelijk om 20 miljoen gaat.

Als dit door gaat, haalt PSV gewoon meer dan 40!miljoen aan transfergeld binnen deze transferperiode en zijn bovendien alle investeringen van 2 jaar alweer terug verdiend door de verkopen van Strootman en Mertens.
Strootman is natuurlijk een enorm verlies, maar een bod van 20 miljoen is eigenlijk gewoon niet te weigeren.
Nu hopen dat er een goede vervangers wordt gehaald, ik denk dat Schaars nu wel komt en hopelijk komt er ook snel een nieuwe rechtsback en stiekem heel stiekem hoop ik op Afellay.

11 juli 2013 om 00:23

Ik mag toch hopen dat je niet vrolijk wordt van Schaars zeg, geen flauw idee wat men in hem ziet.
Zeer beperkte speler, op lange termijn voegt hij echt niet bijzonder veel toe en bijzonder goedkoop is hij ook niet.

Kijk, ik hoop natuurlijk dat Psv hem haalt maar als Psv'er moet je dat echt niet willen vind ik.

Afellay kun je denk ik wel vergeten al mag hopen altijd
Ik denk echter dat zijn ego gewoon te groot is om weer terug te gaan, daarbij hangt het er ook maar net vanaf wat Barca wil natuurlijk.

11 juli 2013 om 00:29

Ik zeg ook niet dat ik hoop op Schaars, ik zeg dat hij wel zal komen, omdat die geruchten al langer de ronde doen en nu Strootman weg gaat denk ik dat het wel tot een transfer komt.

Ik zelf zie liever bijvoorbeeld Duarte of Toornstra komen, al zal er ook wel echt nog een ervaren speler moeten komen, wat nu nu blijft er wel een heel erg jong team over.

11 juli 2013 om 00:34

Simons was gewoon een hele nuttige speler hoor en bovendien eentje die prijzen pakte, dat kan van Strootman toch niet gezegd worden.

11 juli 2013 om 00:36

Toornstra lijkt me beter ja.
Duarte is misschien te aanvallend ingesteld als vervanger voor Strootman in het systeem dat Psv speelt.
Echter, blijft een prima multi functionele speler om erbij te hebben.

11 juli 2013 om 00:37

Nee ik snap ook niet waarom ze schaar zouden halen, gewoon een talentvolle speler halen uit de eredivisie. Eerlijk =eerlijk psv heeft veel uitgegeven afgelopen 2 jaar maar ze hebben ook veel winst gemaakt op de duur aangekochte spelers! Zo kan het dus ook!

11 juli 2013 om 00:43

Natuurlijk was dat een veel beter team maar Simons was toch ook gewoon een belangrijke schakel in dat team. Ik kan me nog een winnende goal van hem tegen Ajax herinneren, een goal van dergelijke waarde heeft Strootman nooit gemaakt.

11 juli 2013 om 00:49

Man begin niet over schaars we hebben nu 20 miljoen in het laatje daarvan kun je misschien een speler met naam naar Psv gaan halen hoop ik tenminste

Zonde dood zonde graag nog een jaar in Eindhoven gezien! Kijken wat er voor terugkomt..

11 juli 2013 om 00:25

Kan me dat ook herinneren toen met Sneijder en Huntelaar. Veel geld, maar geen kampioenschap. Ik wil vanaf nu sportieve successen. Heb liever dat Toby transfervrij vertrekt dan we misschien geen beker of titel winnen.

Een italiaanse bankgarantie.......
Het zou zo maar eens een flop kunnen worden dit sprookje voor kevin.

Dit is super slecht voor strootman de seria A is niet meer de competie wat het was en nog een punt ze spelen niet in europa leage en champ. Leage de nummer 7 van de competieties NOOIT DOEN strootman lekker op mooie club wachten of nog een jaartje psv

11 juli 2013 om 00:25

AS Roma heeft Totti, Strootman nu, Lamela, Pjanic, de Rossi,dodo, Balzaretti en nog veel meer topspelers. AS Roma zou hier gewoon mee doen om de titel hoor.

De Serie A is niet meer zoals vroeger , maar nog steeds een zware competitie.

11 juli 2013 om 00:54

Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Marquinhos en Destro, 2 namen die je zelfs nog niet eens genoemd hebt Daarnaast is ook Bradley(oud-heerenveen) nog een leuke schakel in de ploeg, al mag die nog wel wat meer zijn stempel drukken. Hopelijk gaan ze weer eens mee doen om de prijzen inderdaad en valt alles een keer op zijn plek

11 juli 2013 om 00:59

Zeehelden aha klopt ik effe niet op die namen die je net op noemde zijn ook zeker 2 topspelers.

11 juli 2013 om 00:26

Valt mee, de Serie A zit juist weer in de lift ophoog na een aantal slechtere jaren. Men is verstandiger geworden en meer op de centen gaan letten. Ook is het voetbal een stuk aantrekkelijker geworden om naar te kijken. Veel mensen hebben nog steeds een verkeerde en oude mening over de Serie A. De volgers van deze competitie weten wel beter. Verder is Roma een prachtige warme club, met veel ambities en mogelijkheden.
Dat Roma niet Europees speelt is jammer, maar tegelijkertijd kan Kevin en Roma zich dan volledig op de competitie richten en dat is voor Roma wel nodig na een aantal teleurstellende jaren.

11 juli 2013 om 00:30

Zit niet zo te janken joh. De Serie A is nog steeds een topcompetitie.

11 juli 2013 om 00:39

Roma mag dan geen top zijn, maar is nog altijd een stap omhoog, ook sportief gezien. Of moeten we de spelers tegenover elkaar gaan zetten?

11 juli 2013 om 00:47

Kijk maar eens naar de AS Roma selectie die is echt wel beter dan die van Psv.
Zeker nu er zoveel weg is gegaan.

11 juli 2013 om 00:33

AC Milan en vooral Inter waren niet meer zo goed als ze een paar jaar geleden waren. Maar die clubs doen ook weer beter met Napoli erbij en vervolgens Juventus die wel in Europa mee kan. Serie A is niet meer wat het was, maar het wordt wel steeds meer wat het was. Prima keus lijkt mij dan, want waar leer je meer? Trainen met Totti en Pjanic en misschien zelfs de rossi nog, of er bovenuit steken in een totaal nieuw elftal dat moet hopen dat ze top 3 halen dit jaar?

11 juli 2013 om 01:08

Je brabbelt duidelijk maar wat uit je nek. AS Roma heeft een geweldig team en de Serie A heeft geweldige teams. Denk dat de gehele top 10 van Italie wel mee zou kunnen strijden voor de bovenste vier a vijf plaatsen in de Eredivisie.

Zo dat is dikke winst voor PSV. Ik hoop dat ze nu voor Toornstra gaan en niet voor Schaars.

eerst doet brands het verkeerd omdat hij spelers voor veel aantrekt, en nu doet ie het verkeerd als hij ze met winst verkoopt!? tuurlijk gaat psv voor het kampioenschap, maar mochten ze het weer niet worden is het minder erg als verleden seizoen, aangezien ze het '' CL geld '' al binnen hebben..

misgunners..

Die verkopen zijn allemaal leuk voor mensen met euro-tekens in de ogen, maar PSV is wel traditioneel een ploeg die mee moet strijden om de titel. Spelers als Lens, Mertens, Van Bommel en Strootman vervang je niet zomaar. (Op talent misschien enigszins, maar niet qua ervaring) Ik moet nog zien wie er bij komt en hoe de ploeg gaat draaien, maar ik vrees voor PSV dat ze blij moeten zijn als ze Europees voetbal halen.

11 juli 2013 om 00:29

"maar ik vrees voor PSV dat ze blij moeten zijn als ze Europees voetbal halen"

Dit wordt toch ook al tijden over Ajax gezegd, die hebben toch maar 1 speler die echt over kwaliteiten beschikt en de rest is middelmaat. Dus het zal allemaal wel meevallen.

11 juli 2013 om 00:33

Buiten dat ik het belachelijk vind dat je zo over de spelers van Ajax praat is er ook wel een verschil tussen Ajax en Psv.
Bij Ajax wordt er inmiddels ieder jaar herkenbaar voetbal gespeeld met dezelfde staf waardoor eigenlijk iedere speler optimaal kan renderen, dat moet Psv nog maar bereiken...

11 juli 2013 om 07:30

Ajax heeft de afgelopen jaren wel bepalende spelers verkocht, maar niet (meer dan) een half basiselftal

11 juli 2013 om 00:32

Van Bommel is prima te vervangen, die speelde echt prut vond ik. (hiljemark wordt te snel afgeschreven overigens)
Natuurlijk, ook hij had goede wedstrijden maar Zwolle en Ajax waren dan bijvoorbeeld ook weer dieptepunten...
Hij bracht lang niet wat men verwachtte.
Lens kan vervangen worden door een Narsingh die mits fit, prima is.
Depay kan Mertens vervangen. (oké, ik verwacht niet dat hij ook zoveel rendement heeft maar hij is goed genoeg)
Strootman, tja, eerst maar eens afwachten of Roma die garantie kan geven.
Maar goed, als hij vertrekt moeten er nog wel wat spelers gehaald worden ja, minimaal 2 middenvelders lijkt me.

11 juli 2013 om 00:41

Vergeet niet dat Zwolle gewoon een lastige tegenstander is.

11 juli 2013 om 00:37

Ach met al die spelers is PSV ook niet verder gekomen dan een 3de en een 2de plaats. En bovendien is er wel al geïnvesteerd in de verdediging wat toch het grootste probleem was de laatste jaren dus het zal allemaal wel meevallen.
Als PSV een goede vervanger haalt voor Strootman en een nieuwe rechtsback zie ik ze gewoon meedoen voor de titel hoor.
Ze hebben nog genoeg scorend vermogen met Depay, Matavz, Locadia, Narsingh, Wijnaldum, Maher, Toivonen en in mindere mate Jozefzoon en talenten als Bakkali.

20 miljoen is wel erg veel geld, jammer voor psv dat hij weggaat maar zo veel geld kan je niet laten lopen.
Ik vraag me nu alleen wel af hoe de basiself van psv eruit gaat zien.

had Foeke maar destijds een doorverkoop clausule gedaan aan Psv... oh,oh,oh...zo jammer dit...
en Sparta is lacht mee...

11 juli 2013 om 00:52

Zou wel geweldig zijn he als ze 25%ervan hadden gekregen (5miljoen )

11 juli 2013 om 12:55

@ FC Polska en Rombomcu

Dan had het verkoopbedrag ook bij lange na geen 13 miljoen voor beide spelers geweest. Utrecht heeft er voor gekozen om de hoofdprijs te verlangen.
Dan moet je nu ook niet raar kijken dat je niet verder meeprofiteert.

PSV heeft dat risico genomen door de hoofdprijs te betalen en dat risico wordt nu uitbetaald met een flinke winst op beide spelers.

Heel jammer. Maar wel een goede deal. Ik hoop dat PSV snel kan handelen in nieuwe aankopen. Er zit niets anders op. Ik zie graag Toornstra komen. En graag Viergever en Duarte ook. Die laatste zal wel niet komen.
Gelukkig zitten we nog vroeg in de voorbereiding.

Het lijkt alsof ze alleen aan italiaanse clubs om bankgaranties vragen.

11 juli 2013 om 00:30

PSV zijnde zou dat 100% zeker in Spanje ook doen, en waarschijnlijk in Portugal ook wel.

11 juli 2013 om 00:36

Zal alle reden voor zijn.

11 juli 2013 om 08:11

Daar heeft PSV zeker reden toe. Ken je die Braziliaanse spits Robert nog? Volgens mij hebben ze nog steeds geen geld gezien van Betis...

11 juli 2013 om 08:48

PSV krijgt nog ci. 3 miljoen euro voor de transfer van Robert.

11 juli 2013 om 12:56

@ AS Roma!

Geloof me maar dat PSV geen speler meer naar Spanje transfereert zonder bankgarantie na de affaire Robert.
Immers daar zit men nog steeds op geld te wachten.

Dit is prima voor de ontwikkeling van Strootman.
Ik vind hem verdedigend ongecontroleerd, laat vaak zijn mannetje lopen, is wat houterig en kan een bewegelijke tegenstander niet bijbenen en vind hem vaak paniekerig ogen terwijl hij net doet alsof hij agressief is maar daar is makkelijk doorheen te kijken.
Nu gaat hij in een land voetballen waar ze echt leren verdedigen en samen met de Rossi lijkt me dat een sterk duo waar ze elkaar allebei kunnen aanvullen.
Voetballende maakt Strootman hem sterker en verdedigend andersom.
Hopelijk leert hij nu wat echt verdedigen is en gaat hij wat meer gecontroleerd spelen.

Mooi is dit ook voor Psv.
Als je captain zich al niet fatsoenlijk kan gedragen kun je dat ook niet verwachten van de andere spelers.. Ze kunnen nu Schaars halen die de jongen Maher met zijn ervaring kan aanvullen.
PSV zal weer leuk worden om naar te kijken met talenten als Maher, Depay, Bruma en Rekik.
Dat is vorig jaar wel wat anders geweest.
Misschien zal de blik op de club ook weer wat redelijker worden, want elke keer als ik een objectieve liefhebber vroeg wie zij wouden dat kampioen word was het antwoord: Als het maar geen PSV word.

edit: Wel een prachtige club om voor te spelen.
Hij voetbalt nu voor Rome

11 juli 2013 om 00:43

Wat een onzin dit zeg. Psv is de meest scorende ploeg van afgelopen seizoen maar jij vond het niets..en dan wat je over strootman zegt laat zien dat je het nog niet helemaal begrijpt. Strootman was geen captain, dat was van bommel..

11 juli 2013 om 02:54

Natuurlijk was het niks bij Psv.
Der zat gewoon totaal niks in behalve wat individuele klasse voorin.
Elke keer als ik PSV ging kijken heb ik het na 30 minuten afgezet omdat ze gewoon totaal niet konden opbouwen, belachelijk.
Een Nederlandse topclub die geen normaal positiespel kon spelen.
Tel daarbij het visieloze beleid, karakterloze spelers en ruziemakende voetballers en dat maakte PSV tot een vd minste aantrekkelijke ploegen van het afgelopen seizoen.
Daarnaast was momenteel Strootman de aanvoerder geweest en voor de rest van het seizoen.

Dat gaat wel goed komen. Welkom Kevin! Ik vind dat Roma wel heel ver gaat voor hem, maar dit type speler is wel nodig.

Er speelt momenteel veel in Rome, Osvaldo staat op het punt om bij City te tekenen, er wordt haastig gezocht naar een keeper en Garcia is alles in kaart aan het brengen voor komend seizoen. Ook staat Marquinhos op het punt om naar PSG te vertrekken. Dit is een aderlating, maar waarschijnlijk betaald men 30+ mln voor hem dus is dit niet te weigeren. De komst van Benatia zal een dezer dagen afgerond worden, dit versterkt de verdediging weer.
Roma gaat best ver voor Strootman, maar ze moeten wel. Na weer een teleurstellend seizoen moet men eindelijk eens gaan presteren. Geld is er momenteel wel, maar de juiste mix van spelers ontbreekt. De wisselvalligheid was abnormaal voorgaande seizoenen, stabiliteit is vereist. En daar is Roma nu mee bezig.

Het lijken de drie dolle dwaze dagen van de Bijenkorf wel, zo hevig is de uitverkoop bij Psv. Allemaal leuk en aardig voor de clubkas, maar sportief een groot fiasco. PSV is bijna al haar doelpunten kwijt, ga mij niet vertellen dat je die met Matavz en Locadia wel even terug vind. Tevens ben je nu ook twee leiders kwijt (van Bommel en Strootman). Verdedigend heb je met Bruma en Rekik dan wel aardig wat kwaliteit binnengehaald, maar nu liggen de problemen weer elders in het elftal.

11 juli 2013 om 00:45

Wat een veranderingen allemaal, ben echt benieuwd wie PSV nog gaat halen deze 1,5 maand nog. Zou een speler als Park , niet terug willen komen naar Psv? Of Alex? Ik noem maar wat.

In dat geval zou ik zo spelen en dan nog op de bank

Swinkels
Manolev
Hendrikx
Rekik
Wijnaldum
Hiljemar
Narsing
Betancour

Tyton
Peruzzi?
Bruma
Alex
Willems
Park
Maher
Hiljemark
Depay
Matavz
Locadia
11 juli 2013 om 01:10

Alex? Meen je dit serieus ? Die vraagt 3~4 miljoen euro aan salaris per jaar, het salarisplafond bij PSV is 1 miljoen euro.

11 juli 2013 om 01:26

Alex is wel zo'n type die voor PSV voor , minder gaat spelen zulke karakters heb je ook in het voetbal , zie V.bommel , Gio, Cocu en nog meer spelers die gewoon terug kwamen voor minder salaris.

11 juli 2013 om 02:37

EN denk je nou werkelijk dat ze top talent Rekik op de bank gaan laten en een dure speler als Alex gaan halen met 0 rest waarde. Gaat niet gebeuren vriend. Alex komt niet.

11 juli 2013 om 13:54

Zo kan het ook, maar ja met die miljoenen kun je het wel aanpassen natuurlijk, maar dit is een optie zoals het nu al kan.

Tyton
Perruzi
Bruma
Rekik
Willems
Toornstra
Hiljemark
Wijnaldum
Maher
Depay
Locadia

Dikke uitverkoop! Nu Strootman vertrekt en waarschijnlijk Toivonen ook moeten er toch echt minimaal 2 middenvelders worden aangetrokken! Ook met ervaring indien het mogelijk is. Er zijn amper nog leiders over. Bijna allen nog jonkies, en spelers als Dereijck zijn wat ouder maar dramatisch!

Schaars zou ideaal zijn! Voetballend goed, geen Strootman nee, maar wel enorm ervaren! Daarnaast ook linksbenig en als CVM uit de voeten kunnen, eventueel nog zelfs als linksback!

Verder moeten er sowieso nog een: RB en CB komen in mijn ogen!

Dan heb je: RB en Brenet: Rekik, Bruma, Zanka, Marcelo of Dereijck, Willems en Tamata

Als middenvelders heb je dan: Wijnaldum, Maher, Hiljemark en dan minimaal 2 aankopen! Dat lijkt mij allen noodzakelijk! Zeker defensief op het middenveld waar dan het blok vbommel - Strootman weg zou zijn. Hiljemark lijkt mij (nog) niet klaar voor een basisplaats bij PSV 1!

11 juli 2013 om 00:42

Ik zou echt voor Toornstra gaan!

11 juli 2013 om 00:56

Ja ik kwam niet zo snel op namen. Nederlandse jongens zouden goed zijn, Moeten ze wel niet te duur zijn.

Misschien kunnen ze: Arias (rb) en dan Schaars, Duarte en/of Toornstra proberen te halen. Heb je voldoende middenvelders en kunnen die v Ooijen en Ritzmaier gelukkig verhuurd worden (komen zeker op dit moment nog te kort0

11 juli 2013 om 01:12

Gelukkig hebben jullie het niet voor het zeggen bij Psv. Toornstra en Duarte zijn ppure middelmaat. Niet het niveau wat PSV nastreeft.

Dit bod is niet te weigeren. In één klap alle financiele zorgen uit de wereld.

Dat heeft het bestuur toch goed gedaan. Natuurlijk vind ik wel dat er vorig jaar is geblunderd door geen fatsoenlijke verdedigers te kopen en zelfs Manolev te verhuren zodat er geen enkele RB in de selectie zat, maar qua financien doen ze het uitmuntend.

Ik ben niet vergeten dat eerdere besturen er een potje van maakten. Wel bij de beste 4-16 van europa, maar ook binnen korte termijn al het vermogen opgebrand.

Nu rustig bouwen aan een leuk team. Als het meezit gaat dat altijd sneller dan verwacht; zie Feyenoord.

Met Rekik, Bruma, Maher, Wijnaldum, Narsingh en Locadia is er voldoende kwaliteit over.

Meteen bellen naar de zaakwaarnemer van Leroy fer voordat het te laat is

Als ik PSV was zou ik nu Toornstra halen.
Helaas was Toornstra al niet goedkoop en nu Utrecht weet dat PSV meer dan genoeg geld heeft zal hij er niet goedkoper op worden.
Zelfde geld eigenlijk voor alle Eredivisie clubs, PSV heeft geld dus ze kunnen meer vragen.

Wat een geld haalt PSV binnen zeg! Het team is nu wel erg zwak als ook nog Toivonen weggaat. De hele voorhoede weg, het hele middenveld en de defensie. Het team moet nu helemaal op elkaar ingespeeld worden en dat gaat wel even tijd kosten. Er zullen dus veel punten gemorst worden.

11 juli 2013 om 00:48

Waarschijnlijk wel. Maar ja, vorig jaar werd er ook vrolijk gemorst.

Natuurlijk lever je kwaliteit in. Je moet dan maar hopen op het doorgroeien van andere spelers en een betere teamgeest. In ieder geval is er geen druk voor Cocu; die mag de komende drie jaar lekker pielen zonder kampioenstress.

Ben echt benieuwd wat Brands hier nu aan gaat doen. Strootman was echt een van de beslissende spelers bij PSV en met Hiljemark ga je dat nog niet opvangen. Een nieuwe linkspoot op het middenveld zal lastig te vinden zijn, zeker een die het niveau van PSV aan moet kunnen.

Zowel Roma als Strootman zijn knettergek dat ze het doen, maar dit kan wel eens PSV hun geluksjaar worden als ik het zo bekijk, ze krijgen prima bedragen voor relatief normale spelers en de jeugd staat al klaar en ze hebben ook nog eens eindelijk een goede trainer, wat kan er nog fout gaan?!

Hier is dat de beoogde box to box middenvelder die Roma zocht en dan ook nog eens 1 vd duurste aankopen uit de geschiedenis vd club. Garcia moet hem wel heel hoog hebben zitten.
Nu f gelijk door naar Amsterdam om Eriksen af te halen...

Ik denk eigenlijk dat Strootman eerder naar een club zou moeten gaan die elk jaar voor de kampioenschap speelt. Roma vind ik nog wel een subtopper. voor Psv is het natuurlijk goed nieuws circa 20 Mil is een hoop geld ook nog de inkomsten van Dries en Lens, is dat geweldig voor Psv.

twintig miljoen voor zo'n gehypte speler die het afgelopen seizoen niet eens thuis gaf in de wedstrijden die er toe doen in ned. Ongelooflijk dat clubs daar in trappen maar wel super van brands die deze speler voor zo'n bedrag weet te slijten. ik had er nog niet de helft voor geboden maar ik ben dan ook geen voetbalclub

Begint mooi leegtelopen dat Psv, ze krijgen wel flink wat geld binnen maar.. Kom op zoveel goede spelers hoef je toch niet te verkopen?.. Wie zegt dat je de juiste vervangers krijgt. Ik als Ajacied vind dit helemaal niet erg hoor allemaal, gelukkig staan er nog genoeg ster spelers er nog bij ons onder Contract, die misschien wel zouden vertrekken.
Op naar de verkoop van het eerste Hele elftal in de historie van de Eredivisie! ik stem er in mee ;d

Waarom vinden de meeste mensen dit goed voor Psv? Dit is een groot verlies. Strootman was afgelopen seizoen 1 van de weinige spelers die PSV er door heen sleepte en ook het verschil kon maken. Je verliest nu zo iemand en moet daar een vervanger voor halen (mogelijk Schaars). Ik vind Schaars niet beter dan Strootman. PSV gaat het dit jaar lastig krijgen als Strootman ook daadwerkelijk vertrekt

wat ik graag eens bij beleidsbepalers wil zien bij psv is dat ze eens genoegen nemen met een aantal jaren opbouw zonder weer eens te eisen dat de titel moet worden binnengehaald. Dat levert in de eerste plaats stress op bij de spelers en vaak is het ook zo dat de titelaspiraties niet parallel lopen met de kwaliteit op het moment in het veld. Ze halen nu een aantal spelers die echt wel potentie hebben maar waar het nog te vroeg voor is om ze als leidend te bestempelen in een team in opbouw. Geef dat team de tijd en laat ze groeien. Dan komen de resultaten vanzelf. Daarnaast zou ik de opbrengst van strootman niet gelijk geheel investeren maar het eens een halfjaar aankijken tot aan de winterstop en dan te gaan evalueren wat er nog schort aan het elftal en waar versterkingen nodig zijn. Ze heb je nog wat achter de hand als je ziet dat in een bepaalde linie versterking nodig is. Maar psv moet gelijk alles weer investeren. Kijk of je in een bepaalde linie ook jeugd kunt inpassen waar versterking nodig is. Dat levert veel blije gezichten op bij de achterban en het bespaart je geld

11 juli 2013 om 08:30

Een club als PSV kan zich geen opbouwjaar veroorloven, laat staan een aantal jaren. Het dient elk jaar mee te strijden om de titel en Europees mee te doen.

20 miljoen is wel absurd veel, psv zou gek zijn als ze het niet doen...
Ben benieuwd hoe ze er komend seizoen voor zullen staan nu ongeveer de hele basiself weg is.. Met het geld dat door die transfers allemaal binnen komt lijk cl voetbal niet echt noodzaak meer, maar wel meegenomen..

Krijgt psv dit geld dan in 1 keer of weer in termijnen alá Napoli.
Ik vindt Roma nou niet zoveel beter dan psv om eerlijk te zijn.
Ik zie dit op sportief gebied niet echt een stap vooruit, maar meer een stap opzij in een boeiender competitie en heerlijk land en natuurlijk ja salaris ...

Heerlijk bedrag hoor!! Hopelijk is het verlies van Strootman op te vangen. Ik hoop dat PSV met het geld goede investeringen zal doen met t oog op de toekomst.

Strootman veel succes in Italie. Ik weet zeker dat je hogerop zal komen!!

Wat een een gekken daar in rome. Je gaat toch geen 20 miljoen betalen voor een verdedigende middenvelder uit de eredevisie. Is strootman dan echt zo goed? Ze hebben er wel alles voor over om hem te halen.

Mooi bedrag. Dan heeft brands prima gehandeld deze zomer. Ik vind het goed dat spelers als lens, Strootman en mertens vertrekken. De eerste 2 vooral met het oog op het Wk. Daarnaast zat er duidelijk irritatie in de groep en was de motivatie redelijk ver te zoeken. De jonge spelers willen zich graag bewijzen en daar heeft psv samen met de jeugd nu een brede selectie voor.

Schone schip.....wie gaat PSV nu halen dan? Schaars zie ik niet als een versterking. PSV heeft nu voldoende geld om een ervaren topper binnen te halen die de jonge ploeg sturing kan geven. Ook vraag ik me af of Cocu dit allemaal kan managen met zo'n jonge ploeg aangezien hij zelf onervaren is als trainer.

11 juli 2013 om 11:26

Het is makkelijker om jonge spelers te coachen die er elke week voor willen gaan en de intrinsieke motivatie nog wel hebben dan een team met spelers die denken dat ze er al zijn. En de oud aanvoerder van Barca gaat het daar echt niet moeilijk mee krijgen.

20 miljoen is voor geen enkele Nederlandse club te weigeren, nu goed investeren.

Weet jij toevallig of het ernstig is wand anders hadden ze toch allang groen licht? Ik zou graag van iemand horen of PSV Bruma nog gaan contracteren.

Ligt het nu aan mij, of ben ik één van de weinige die vind dat PSV in haar handjes mag knijpen wanneer er daadwerkelijk 20 mil wordt neergeteld voor Strootman...

Ik vind het helemaal niet de speler die echt veel toevoegt...ook niet in NL elftal, en vaak voor een hoop onrust zorgt met zijn manier van doen.

Natuurlijk zou PSV gek zijn om het niet te doen...dus mocht men het daadwerkelijk krijgen dat bedrag zou ik een hele grote strik erom heen doen.

Voor dat bedrag ken je veel beter terug kopen denk ik....

Hij heeft kwaliteiten, maar hij wordt toch te gehyped. Goeie 1e seizoenshelft gespeeld, 2e was ronduit dramatisch. Nog niet eens te spreken over zijn standaard 1-2 foute passes waar een gevaarlijk moment uit komt. Voor de Eredivisie leuke voetballer, maar daar blijft het ook bij.

Veel mensen zitten te zeuren dat er zo'n flinke leegloop plaats vind bij Psv. maar wat dacht je dat ze er voor terugkregen? ze hebben nu nog ong 30 miljoen om te investeren! daar kan je echt wel wat leuke spelers voor kopen.

Zoet/Tyton
Aankoop
Rekik/Aankoo
Bruma/aankoo
Willems
Aankoop
Maher
Aankoop
Wijnaldum
Locadia/Mata
Depay

Dit Kunnen ze bijvoorbeeld van het geld kopen:

Zoet/Tyton
Aankoop
Rekik
Bruma
Willems
Toornstra
Maher
Fer
Tadic/Wijnal
Matavz/locad
Depay
11 juli 2013 om 14:33

@ Kwarkje

Ik lees continue de naam van Toornstra maar bij mijn weten is er geen interesse van PSV uit omtrent hem. Wel voor Schaars. Dus Toornstra is een streep.

Tadic is geblesseerd en eigenlijk het zelfde verhaal. Overigens voor die positie heeft PSV Narsingh (niet fit) Wijnaldum kan daar spelen en Josefzoon ook. Dus Tadic zou een rare aankoop zijn.
Fer staat op het punt in Engeland te tekenen en is geen concrete belangstelling voor.

Financieel goed voor Psv, sportief slecht voor Psv.

Als Toivonen ook nog vertrekt, dan lijk het mij het meest logisch dat Hiljemark de aanvoerder wordt.

Tip voor PSV gewoon Malanda halen, toekomstige topspeler en net contract ontbonden bij Zulte Waregem. Heeft echt de potentie om een topspeler te worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren